Strona 2 z 21, 2

Moja akurat jest średnio-twarda czyli najtwardsza dostępna dla A048...
No na kolejnym Ułężu się je przetestuje i mam nadzieje zobaczyć różnicę w postaci paru oczek wyżej w generalce - to chyba najlepszy sprawdzian dla opon o ile konkurencja się nie wykruszy
Ja wiem, że te opony służą do upalania, ale na oś pędzącą trochę byłoby mi ich szkoda na Ułęż
No Ułęż już w tą niedziele kto jedzie ??
Opony dadzą więcej zabawy to czemu miałbym ich nie zakladać, jak szkoda to po co w ogole latać samochodem po Ułęzy, dostaje po dupie, rysuje się lakier, istnieje prawdopodobieństwo że może wciągnać parę kropel drogocennego Motula 300V...

Ps. Zbieżność muszę jeszcze ogarnać i jakieś tunele do chłodzenia hebli a zwłaszcza klocków za 68zł bo wczoraj wleciał set nowych
Ps. Zbieżność muszę jeszcze ogarnać i jakieś tunele do chłodzenia hebli a zwłaszcza klocków za 68zł bo wczoraj wleciał set nowych


Mam taki ladny, metrowy nowy gietki jakby co
Kuba jak założysz mniej restrykcyjny dolot i wywalisz koncowy tłumik te Elteci zawsze wydawały mi się działać jak komorowce...(zrób go na mufkę zamiennie z rozszerzającą sie koncową rurą... co by po dojechaniu na zawody szybką podmiankę trzasnąć... peak się baaardzo poprawi - tak czuję

trzymam kciuki za 240
No Ułęż już w tą niedziele kto jedzie ??
Opony dadzą więcej zabawy to czemu miałbym ich nie zakladać, jak szkoda to po co w ogole latać samochodem po Ułęzy, dostaje po dupie, rysuje się lakier, istnieje prawdopodobieństwo że może wciągnać parę kropel drogocennego Motula 300V...

Ps. Zbieżność muszę jeszcze ogarnać i jakieś tunele do chłodzenia hebli a zwłaszcza klocków za 68zł bo wczoraj wleciał set nowych




Opony jak najbardziej słuszne, ale klocki to chyba jednorazowo Wytrzymują Ci te klocki wogóle? Pojedź wyścig w niedzielę to będzie dobry test
W związku z niedzielną Rozetą u Wróbla i 1/4 mili wreszcie poczyniłem kolejny krok i zafundowałem sobie wycieczkę do Trax Racing gdzie mi w piękny i porzadny sposób zamontowali kubełek:



Przy okazji wywaliłem pasy bezpieczeństwa z tyłu no i przednie - łącznie ok 5kg uszło z wozu + ok. 5kg zaoszczędziłem zmieniając fotel

Siedzi się teraz kozak, wreszcie po upalaniu na Ułęży nie będę mieć sińców w okół kolan i odcisków na palcach u rąk
Coobcio Ty taką radość z jazdy masz, czy specjalnie do zdjęć się tak uśmiechasz? Na każdym zdjęciu jakie Ci zrobiłem masz uśmiech od ucha do ucha

Hehe no ja tak mam, ponadto z reguły staram się machać do fotagrafów prawą ręką

PS. Bardzo dziękuje za bardzo ciekawe zdjęcie

Hehe takie zboczenie mam patrzę na te fotki i rozkminiam... Na pierwszy rzut widać że brakuje sztywniejszego stabilizatora z przodu po czym dalej rozkminiam i zastnawiam się nad powiększeniem negatywu z przodu który obecnie wynosi blisko -2,5

++++++++++++++++++++++++++++++
Ktoś wie jak po angielsku jest stabilizator - może ktoś pomoże mi szukać czegoś takiego na przód do mojego Sunny N14 GTi - to samo bo Sentra B14 np. SE-R
Jeszcze mam takie, ale z innym drajwerem

Ktoś wie jak po angielsku jest stabilizator - może ktoś pomoże mi szukać czegoś takiego na przód do mojego Sunny N14 GTi - to samo bo Sentra B14 np. SE-R



stabilizer albo anti roll bar, czy tam w skrócie ARB

Jedziesz rozetę? Słyszałem dziś od Wróbla, że to nie będzie Rozeta, bo zawody driftu wymagają innego ustawienia próby, więc będzie coś innego, ale ma być ciekawie
Ktoś wie jak po angielsku jest stabilizator - może ktoś pomoże mi szukać czegoś takiego na przód do mojego Sunny N14 GTi - to samo bo Sentra B14 np. SE-R



sway bar

cały, piękny zestaw 30mm przód, 19 tył

http://cgi.ebay.com/ebaym...=item2c4ff66a91

tu natomiast 22mm tył :

http://cgi.ebay.com/ebaym...=item2c53bb90b6

whiteline na przód 27mm :

http://cgi.ebay.com/ebaym...=item5ad0e95971

generalnie do wyboru do koloru
dawaj fote na ATS'ach:)))
GTI-R ma zdaje się grubszy stabilizator z przodu.
u mnie stabilizator przód ma 24mm tył 14mm...
Ps. Yarko dziękuje za linki - będę teraz męczyć sotosowne osoby coby mi to zciągnęły - ten kpl zielonych mi się podoba, dupa u mnie jest na tyle lekka że nie musi mieć takiego spięcia by ładować na nią 22mm

Ps. tak na szybko zrobiłem foto komórką, jak kobitka do mnie wpadnie to coś ładniejszego pstryknie:


AAA Dzisiaj wleciało nowe sprzęgło Aisin no jak ja z niego jestem zadowolony przy zmianie biegów jebnięcie jest dość konkretne że zdarza się nowym T1R uślizgnąć

Co do Wróbla to jestem zapisany, także i na 1/4 mili

[ Dodano: 2010-04-27, 08:46 ]
miło było się spotkać i zobaczyć słonecznika w akcji moim zdaniem przy takich parametrach silnika 195/50R15 to trochę za mało, nawet przy nowych oponach, warto pozostać przy 16 calach i na nie kupić jakąś dobrą gumę np. R1R w 205/45R16
zawsze jak oglądam zdjęcia z Tobą w akcji to mam wrażenie, że uśmiech masz przyklejony na supergluta

oklejanie... daje rade - bez rewelacji ale jako reklama wali po gałach
Błyskawiczki i ala płomienie IMO trochę słabo wyglądają i źle się kojarzą...
A uśmiech od ucha do ucha

Ps. jak wam się podoba oklejenie które z bratem rodzonym od 24 do 3 rano kleiliśmy ??


wolałem bez...
Mi osobiście nie podoba napis na tylnym zderzaku... Grafa i wykonanie na mega szybko robione, praktycznie raz na 2-3 tygodnie coś nowego mogę sobie fundować, brat odemnie kasy nic nie weźmie tylko za folie

Ps. taki mały akcencik został jeszcze zapodany na tylnej klapie:
Kuba, t1r to sa szmaty, a nie półsliki, więc 13.8 i tak nie jest źle.
popieram kolegów 205 na Paradzie to minimum ,a optymalnie to r888

ps. miło było się spotkać na zakrętach ,a naklejki pierwsza klasa >
dokładnie, kup jakieś normalne gumy jak R888 lub R1R (nie myl z T1R) które przełożą w 100% tą moc na osiągi.
Kuba, t1r to sa szmaty, a nie półsliki, więc 13.8 i tak nie jest źle.


Wydaje mi sie że na tych T1R spokojnie jeszcze o 0,2 sek bym poprawił ten czas jakbym zmniejszył z przodu rozbeirzność i negata - obecnie ma on 3 stopnie i lacznie na starcie i hamowaniu nie lepią za specjalnie no ale auto musiałem wykompromisować po miedzy prostą a zakrętem i co z tego wyszło no wydaje mi się że w jednym i drugim jest słabe...

Dlatego chciałbym ogarnąć te sztywniejsze stabilizatory dzięki którym bym sobie zmniejszył negatyw z przodu do -2 a z tyłu z -3,5 na jakieś -2, -2,5...
Hamowanie i przyspieszanie by było znacznie usprawnione a w zakrętach z racji mniejszych przechyleń trakcja powinna pozostać bez zmiany

Ps. Wielki latałeś też na rozecie - chyba żadnej Hondy tam nie było...
Tak czy siak pozdrawiam
tak to jest jak obcuję sie tylko na forum ,hondy już nie mam<bangin> a gość w czapeczce który co przejazd wypadał z toru ,lub kręcił bączki to ja
pozdrawiam więc i do następnego
na r888 to zrobisz wynik na takim Ułężu o 2-3s lepszy z Twoim ogarnięciem (sądząc po wynikach ostatniej pojeżdżawki jeżeli na niej jeździłeś na śmietnikach-nie doczytałem dokładniej)
inna sprawa, że się zużywają bardzo (natomiast nie wymagają takiego grzania)

fajny ten nissan i kierownik fajne czasy robi. pozdr.
Dawno nic nie pisałem a więc, zapodałem kolejnego moda z pomocą przyszła mi szlifeirka kątowa marki nieznanej...

Oto efekt cięcia na pacjencie jakim była zmodowana u pana Henia przepustniczka fi 60mm na fi 66mm:






Tak pi razy oko przepływ powinien się poprawić o jakieś 3-4%
Może ten 1 KM dojdzie by równe 230 było
no nie ma tam już co wycieniować ... lubie takie mody tu koń tam pięć, wał z primery no i tloki z papierkiem oszlifowane na chodniku i ze 180km - 230 się nagle zrobiło.

Nissan Forever!
Skąd wydłubałeś motylek fi 66mm jeśli można zapytać?
motylek pewnie home made
Skąd wydłubałeś motylek fi 66mm jeśli można zapytać?


pewnie od ślusarza
Hej hej chłopaki
Rurkę fi 70mm oraz blaszkę mosiężną kupiłem na ul. Wilanowskiej a toczenie/frezowanie kolega z niedużej miejscowości mi ogarnął...

Teraz i tak będę wrzucać 85mm z Q45 choć nim to nastąpi z tanich modów chciałbym wrzucić tłoki z SR16VE N1 które podniosą stopień sprężania do ok 13,05:1 dodatkowo je obnirze o 1mm by mieć SS ok 12:1 coby na 98 w te ciepłe dni na spokojnie sobie polatać.
Przy okazji zdedukuje mi się masa tłoków o dobre 30gram bowiem te z SR16VE są najlżejszymi jakie występowały w nissanie
Wyważę je sobie na poczcie poleskiej by silnik w przyszłości można było bezpiecznie kręcić do 10 tyś
No to jakeś fruty się szykują Zabawy z N/A ciąg dalszy
Ostatnio z wozem nic się u mnie nie działo no może poza złapaną gumą na 16"... Tak więc rajdzik który wczoraj się odbył pojechałem z moim pilotem Remkiem na 15" z przodu i 16" z tyłu

Oto rezultat po całodniowym upalaniu:


Czasy: http://www.rajd-krolewski...e&id=5&Itemid=5

Hehe coś czuję że jakbym miał sliki to bym pojechał tego N-Grupowego Lancera EVO 8 który na takowych właśnie oponach startował

Ps. szykują się kolejne mody, wsadzać będę przedni lekki stabilizator z 1,4 ale skrócę go, zrobię w wachaczu nowe mocowanie łącznika stabilizatora i tym sposobem mocniej zepnę obie strony przedniego zawiasu bez jakiś cholendarnie drogich stabilizatorów za 150$ i wiecej...
No i z masą zejdę
Dorzucę jeszcze fotkę znalezioną w necie również z bemowa


Troszkę zaktualizuje temacik odrazu
Tak wiec wczoraj wleciała carbonowa pucha BMC







pełen ogar widze N/A rlz
Hehe dzięki limoniasty za fotki
Puszka filtra z seryjnej została zastąpiona na tą BMC, auto trochę ciszej chodzi i chyba coś z dołu się poprawiło, góra zdecydowanie bez zmian
Tak wiec jest szansa na 220Nm przy 2200obr.min hehehe

Niebawem coś grubiej z motorownią grzebnę, po głowie chodzi mi mod głowicy tzn. rozciągnięcie gniazd, zawory ssące przewęzić na wzór tych z SR16VE N1 oraz porting, sprawdzimy co na to hamownia powie
też się zastanawiałem nad bmc, ale cena lekko z d...
więc pomyślę nad modami z "kega"
Ja dostałem tego BMC w prezencie za dobrze układającą się współprace z GT
Niebawem pewne Sunny będzie w nim opisana a potem jeszcze jedno
coś z dołu się poprawiło


Czyli cosik w słoneczku drgnęło, dawaj do tych Ryk 10-go lipca. Zapisy do poniedziałku
Aj tam za mało nagrzebałem by nim startować strzelę znowu marne 13,8 no może ciut lepiej bo nawierzchnia lepsza jak na Bemowie...

Opon r888 nie mam więc bieda ale spokojnie będzie jeszcze okazja i coś w wozie zmajstruje mam nadzieję by powalczyć o wysoką 12
Słuchy doszły, że Bodka VE stąpa Ci po piętach?
Jeszcze mu brakuje 30KM i 25Nm do tego jest jakieś 30kg cięższy i ma seryjną skrzynię biegów...
Hehe nie sprawdzałem się z nim ale wydaje mi się że jeszcze za wcześnie na tego typu sprawdziany naszych maszyn
To jakim cudem Keneta objeżdża?
Keneta Astra robi 14,7 na ćwiartkę, jego sunny wystarczy że zrobi 14,2 i już go pojedzie widowiskowo

Ostatnio Kubie VE swapowałem też podstawowe mody ma i tak pi razy oko między nami na ćwiartkę ok 1,5-2 długości jest to samo Sunny MRC.
Różnica w mocy ok 25KM między nami jest...
Może będzie niespodzianka
Nie no proszę, ja nie mam podejścia do VE, tak samo jak narazie do Coobcia VE inne nissany też nie mają, więc nie ma co dyskutować. 0,5 s na na 400 m to już dużo, 1s to przepaść patrząc na odległości między autami na mecie.

Coobcio mówiłeś niedawno o turbo, ale szczerze to mam nadzieję, że Sunny pozostanie N/A, bo turbo na pewno nie pomoże na torowych upalaniach jak Ułęż, Kielce czy Lublin. Bardzo lubię to auto i gratuluję podejścia,bo Coobcio na każdym kroku szuka poprawy osiągów, czy to lepsze wałki, kolektory czy chociażby wycieniowany motylek w przepustnicy. Każdy szczegół jest brany pod uwagę i dopracowany, więc na pewno będzie jeszcze lepiej. Ogarnę heble i w końcu może spotkamy się na jakiś zakrętach. Pozdr
ve+t to w innej budzie ma być
Nie wiem, czy... nie w mojej kiedyś. Srebrnej Coobcia graty czekają Na razie N/A zostaje i zobaczymy, czy się załamę po Rykach 10-go
Hej hej 17.07 planuję uderzyć do Kielc i troszkę polatać... Przetestuje w końcu te Advany A048 na przedzie

Co do modów w tym moim sunnym to przewiduje jedynie N/A

Z racji tego że ostatnio dorabiana uszczelka pod głowicę - cała z miedzi puszcza oliwę przy kanale do zasilania VVL to tak czy siak główkę będę zrzucać i coś tam postaram się poprawić - może tłoki z SR16VE wsadzę coby dopręrzyć nieco silnik i z obecnych 11:1 podnieść do 13:1

Ciekawe czy coś to przyniesie poza koniecznością śmigania na V-power 99 by nie cofać zanadto zapłonu ??

Jakby chociaż z 10KM doszło i 10Nm to biorę się za to
Jesli to auto jezdzi po zakretach to moze czas zaczac inwestowac w zawias czy napęd a nie tylko w silnik? Kilka koni wiecej nie zrobi zadnej roznicy na torze...
Zawias jakiś tam jest... napęd też... Po taniości ale daje radę
Jak już wspomniałem chciałbym kiedyś na slikach pojechać ale strasznie droga to impreza tzn. R888 albo komplet A048...

Tak czy siak robienie więcej mocy kręci mnie bardziej jak moja nieudolna jazda na pojeżdżawkach

Choć wiadomo fajnie by było pobawić się na rozecie u Wróbla i zrobić czas poniżej 1:15sek i na torze poznań zejść poniżej 1,45, ale spokojnie na wszystko przyjdzie czas

Teraz niech ktoś mnie powie na temat wpływu na moc stopnia sprężania
Teraz niech ktoś mnie powie na temat wpływu na moc stopnia sprężania


Proszę bardzo:
http://www.victorylibrary...mpression-c.htm
U Ciebie moc wzrosńie do 105% czyli z 229 KM do 240,45 KM
Pozdro
Hehe dziękuje kolego, teoretycznie 240KM to już nieźle by było jeszcze jakiś sposób po taniości muszę wykombinować by dobić do upragnionych 250KM

A może po prostu odcinkę przesunę Jak w Yarko wozie na 8700 i już Pęknie te 250 ?
Najlepiej jedno i drugie, aby na początek do celu 250 KM dojść.

Ale w BTCC, po innych kosztach oczywiście, mieli ponad 300 KM z N/A.
Może w Polandii też się kiedyś takie cudo uda Kiedyś przepis /drogi jak diabli/ na SR20 VE+T podawałem. Teraz pora na SR20VE N/A:

General specifications
Country of origin Japan
Numbers built N/A
Produced from 1997 - 1999

Engine
Configuration SR20DE Straight 4
Location Front, transversely mounted
Construction aluminium block and head
Displacement 1.998 liter / 121.9 cu in
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Fuel Injection
Aspiration Naturally Aspirated

Drivetrain
Chassis/body unitary steel
Front suspension multi-link, anti-roll bar
Rear suspension beam axle, anti-roll bar
Steering rack-and-pinion, power assisted
Brakes ventilated discs front, solids rear
Gearbox Xtrac 6 speed Sequential
Drive Front wheel drive

Dimensions
Weight 975 kilo / 2149.5 lbs
Length / Width / Height 4450 mm (175.2 in) / 1730 mm (68.1 in) / 1290 mm (50.8 in)
Wheelbase / Track (fr/r) 2610 mm (102.8 in) / 1500 mm (59.1 in) / 1514 mm (59.6 in)

Performance figures
Power 320 bhp / 239 KW @ 8300 rpm
Torque 265 Nm / 195 ft lbs @ 8000 rpm
BHP/Liter 160 bhp / liter
Power to weight 0.33 bhp / kg



Pozdro
p.s.
o czymś takim Made in Poland marzę
fantasta

zapomniałeś dodać drogi Tomku że "BTTC SR20DE must be rebuild every 500 miles"

[ Dodano: 2010-07-07, 20:30 ]
Nie no chłoaki zrobili primerę z klatką o blisko 100kg lżejszą od mojego Sunnego - dobre dobre

Co do mocy to ja chce bezawaryjne 250KM które będzie regularnie katowane na pojeżdżawkach, na ulicy oraz przez najbliższe 2 lata...
Nic poza zmianą oleju i wymianą świec nie będzie z w nim robione.
Po tym okresie wiadomo te 100zł na pierścionki oraz 30zł za uszczelniacze zaworowe z CER Motor trzeba będzie przeznaczyć...
PMW, Coobcio... dajcie pomarzyć. A jak będzie, zobaczymy 250 N/A też jest fajne
Najlepiej jedno i drugie, aby na początek do celu 250 KM dojść.


Chyba, że mnie złosć ogarnie.......Coobcio wie o co chodzi
Ale w BTCC, po innych kosztach oczywiście, mieli ponad 300 KM z N/A.
Może w Polandii też się kiedyś takie cudo uda Kiedyś przepis /drogi jak diabli/ na SR20 VE+T podawałem.


http://www.endless-r.com/item.php?item=633
U nich bodajże możesz sobie kupić takie sr20de

Aj żałuję że nie pojechałem sunnym... Była by okazja pobić mój nie oficjalny najlepszy czas z V-boxa wynoszący 13,53 sek... Kolega bowiem dał mi 2 sztuki R888 troszkę na bokach tylko drut z nich wystawał ajjj ajjj teraz sobie pluję w brodę że Saabem się wybrałem no z dupy no...
Jak już wspomniałem chciałbym kiedyś na slikach pojechać ale strasznie droga to impreza



wejdz w sprzedam tam uzytkownik styku ma slicki po rozsadnych cenach.
No Sunny w sobotę jedzie ze mną do Kielc na tor a w niedzielę zabieram go do Nowego Miasta nad Pilicą by powściekać się na Lotnisku, przygotowania do pojeżdżania są następujące: zmiana oliwy na Petronas 10w60 full syntetic - latał ktoś na tym ??

Oraz drugie to wrzucenie silików 16" - dzięki KIVI

Po tych występkach planuję podziałać coś grubiej z mocą i pobawić się z zawiasem - dolna przednia rozpórka sobie wystrugam oraz przede wszystkim popracuje nad zmianą umiejscowienia mocowania łącznika stabilizatora tak by można było skrócić stabilizator - dzięki temu będzie on sztywniejszy i lżejszy- tzn. krótsze ramie

A puki co przypomnijmy sobie wszyscy stare odległe miłe wspomnienia, pamięcią sięgając do 1.4 mili na Bemowie - czerwiec 2010 :

Coobcio Vs. Porsche 944
http://www.youtube.com/watch?v=3TdwNpeSXQU

Coobcio Vs. GOLF 4x4 COMPSPORT 500HP+
http://www.youtube.com/watch?v=oxVzDAIu3FM

W tym sezonie fajnie by było zejść do bardzo niskiej 13 na pograniczu wysokiej 12 ale to już bym musiał nieco odelżyć auto a nie chciał bym go czynić w jaki kolwiek sposób nie praktyczny i pozbawiać się w nim stereo

Puki co nieoficjalny najszybszy czas jaki odnotowałem ale nie na zawodach (nie ukrywam że na Bemowie słaba z trakcja było) a na V-Boxie to 13,53 sek na Wale Międzyszyńskim...

Tak zainwestować w profi oponki tzn. R888 coś tam pod maską pogrzebać i możę wysoka 12 by była ??
Kurde pozazdrościc, ze masz w miarę blisko na kupę imprez i pojerzdzawek.. W moim 185 r888 naprawdę świetnie kleiły więc myślę, że opony zrobią robotę
Hehe wiem doskonale znałem twoje obecne auto przez ostatnie 2 lata

Ps. kiedyś porzyczyałem nawet kółka od Adasia na ćwiartkę do mojego Czerwonego Bandita, w deszczu wykręciłem na nich czas 14,441 i pierwsze miejsce w DRAG FWD - WST RYKI hehe

Strona 2 z 21, 2

Podobne wątki