Strona 1 z 21, 2

MODEL: N14 GTi z 1994 roku, 3 dzwiowiec
SILNIK: było zeswapowane SR16VE i zdłubane na 182KM i 169Nm obecnie przerobiłem je na 2,0, skróciłem prowadnice zaworowe ssące i jest 229KM i 225Nm
UKLAD DOLOTOWY: elementy gumowe z almery GTi + pocięta puszka
UKLAD WYDECHOWY: Chiński kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC a reszta przelocik 2,5" na tłumiku EL-teca
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone na świniaku ECU Master i przesunięty limiter na 8500
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia taka jaka przyszła z SR16VE czyli delikatna szpera i przełożenie główne 4,4
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB Super Speciał i sprężyny nie wiadomo jakie ale troszkęgleby jest
UKLAD HAMULCOWY: Przód Wilwood Super light 4 tłoczkowe 335mm tarcze i klocki EBC GREEN, tył seria i wymontowane korektory siły hamowania
BODY-KIT: seryjny taki jaki był w GTi-R, czyli progi, niższy przedni zderzak oraz dokładka na tylną klapę i maska z wlotami/wylotami
ŚRODEK: seryjne + rajdowa Kierownica OMP
CAR-AUDIO: coś tam gra, ale nie ma to jak odpalenie VVL przy 5000obr.min

Wóz przejąłem po Czarku znanym jako AutoR, laleczka aż szkoda śmigać co by się nie brudziła i niszczyła eksploatacją
Cholernie jestem z niej zadowolony no dobra koniec pitolenia...

Moc mierzona na Hamowni w Lublinie: 188KM i 173Nm - oczywiście potwierdzę to na mineralnej..., auto odpycha się nawet przyjemnie ale totalnie nie ma dołu, w końcu to tylko 1,6 a ja przyzwyczajony do 2.0

Hehe wóz kupiłem w sobotę a w niedzięlę od rana już zabawa trwała:






Jak na wjerzdzanie się w nowy wóz, poszło nawet do przyjęcia w Juniorach klasy III (pojemnosć od 1,8 w górę) zająłem pierwsze miejsce a w generalce trzecie, w klasyfikacji ogólnej byłem 9 na 34, dopiero uczę się jeździć i wjerzdzam w ten wóz myślę że tą serie stać na więcej, choć pierwszy raz miałem do czynienia z oponami tak dobrymi jak TOYO T1R - naprawdę mile mnie zaskoczyły i myślę że jeszcze nie wykorzystałem w pełni ich potencjału...

Co do dalszych planów to na dniach wleci komplet poliuretanów na cale zawieszenie, pod maglownicę i tylna oraz przednia poduszka - jak w czerwonym chrupku do chłosty w błocie Do tego pozbędę się z tyłu korektorów siły hamowania i wyrzucę parę odwarzników spod maski - ten znad maglownicy, z dolnej belki i przy przednim pasie - łącznie jakieś 12-13kg ołowiu

A no i co do dalszych planów to nie wiem czy pozostać przy 1,6 czy zainwestować te 500zł i nie zrobić z tego 2.0... Decyzja tym trudniejsza że mam już set wałków z 200Konnego SR16VE N1 do tego podwójne springi i tytanowe talerze Brian Crowera.
Śmiesznie mogło by być 1,6 i ponad 200Kuca ale ten dół dalej słaby by był, myślę że od 2000obr.min nie było by więcej jak 150Nm.
Ciężka decyzcja
Z drugiej strony śmiesznie jakby takim 1,6 objerzdżać na pojerzdzawkach mocne Lanceloty i Subaraki STi ??
kurde, fajny no faktycznie wybór masz trudny... ale jeden i drugi jak najbardziej słuszny ja bym szedł w stronę 2.0, imho lepiej rozwijać moc już od dołu... ale wybór należy do Ciebie - tak czy inaczej powodzenia z planami i szybkiego wzrostu mocy
ten silnik z pulsara nie na darmo zasłużył na miano "Real king of 1.6"

dla mnie już jako 1,6 miażdży cyce a po złożeniu tego do kupy (wał i korby też podobno masz już) będzie masakrator
no to mamy trio czarnych sunnych z VE w Wawie
gratuluje Kuba dobrego zakupu, piękny sunniacz !
Chyba ankietę trzeba przeprowadzić, ale coś bardziej jestem za 2.0, raz że dół mocny dwa że jakiś fajny czas na ćwiartkę można by tym zrobić no i do tego ograniczenie ze względu na łańcuch, jego maskę... Maks do ilu bezpiecznie może się kręcić 1,6 to niespełna 10 000obr.min i tak do takich obr przy jeździe torowej zalecana jest wymiana śrub korbowodowych na wytrzymalsze więc i trzeba by go rozbierać na części pierwsze...

Do tego tematu wrócimy jak ogarnę zawias i wrzucę jakieś fajne kubły do środka - jakieś propozycje ?? Trochę po głowie chodzi mi Bimarco Futura - ktoś w tym siedział ??
widziałem w niedziele to auto na torze i wywarło na mnie pozytywne wrażenie powodzenia dalej
Banan na każdej focie
Fajne autko, co 2.0 to 2.0 pojemnosci nic nie zastąpi.

Fele to speedline'y?
fajny pocisk na zakrety .... ja zostałbym przy 1.6 nekał Hondy
ja tez bym zostawil 1.6. Wieksza satysfakcja z objechania 2 litrówek
Felgi to magnezowe speedline - ale na coś lżejszego będę chciał je zmienić, w stosunku do stali 15" z opla sporo cięższe tak ze 2kg...
Narazie zostawię go z 1,6 - zobaczmy jak się poprawią czasy na torze lublin 1 maja
W aucie do tego czasu chciałbym pogrzebać przy rozrządzie, porządnie wystroić i jakiś ciekawszy dolot zrobić.
Na a jutro walka z poluretanami i wszystkie elemnty zawieszenia idą do piasku a potem w proszek - kolor ciemny szary...

A no i kwestia no.1 jakie fotele doradzacie ??
Moc mierzona na Hamowni w Lublinie: 188KM i 173Nm


Mógłbyś wrzucić wykres - chciałbym zobaczyć ten "rzekomo" niski dół, w porównaniu do więkoszści H mało tych Nm nie masz
ja jestem grubas i w wymienionych tutaj bimarco futura siedziało mi się fajnie, akurat dla kogoś ze sporą nadwagą:) ale Ty do takich osob nie należysz, więc lepiej sie przymierz...
Auto świetne i widać, że kierownik ogarniety, powodzenia w realizacji planów!
wierzba, wykres wrzucę już bardzo z dawnej hamowni GMS coby mieć porównanie z innymi... a co do opon to w moim czerwonym N14 GTi latałem na R888 oraz na Kumcho RSS niby typowe slicki ale przepaści nie ma na takim okrążeniu trwającym ok póltorej minuty zyskać można nie więcej jak 1,5sek a różnica w cenie i użyteczności jet dość zanaczna.
Pod koniec lutego mam zamiar go sprawdzić na dużej pętli toru poznać - będzie drift box
Jakby starczyło czasu to sprawdził bym go i na T1R i na tych RSS 205/55R14...
ja bym gnał w 2.0 pojemność rządzi !


mam u siebie , jak pogoda dopiszę to możemy się jakoś styknąć na mieście ,to se pan klapnie i porówna


Bardzo dziękuje za propozycję i z miłą chęcią skrozystam - klepie pierwszy wolny termin po weenedzie
No też mnie swędzi przejscie na 2.0 to jakieś 2-3 dni mojej roboty, wał z 2.0 igle lale mam do tego korby, wal skręcił bym z kołem pasowym i zamachowym i dał do wyważenia, korbami polerką i wyważeniem zajął by się pan R.Plucha. no i poskładać i wsadzić
Powinno to jakieś niskie 13 robić na ćwiartkę i dawać dużo radochy na ulicy ale mniejsza radość z objechania 4 łapów bo tak to śmiesznie wklepać komuś na torze mając pod maska skromne 1,6
no do kubła jeszcze wypadałoby jakimś chińskim pasem podjechać
Kuba chcesz nowy kubeł kupować czy używke ? może jakiegoś szparko używanego da rade znaleźć w cenie nowego bimarco?
O! Czarkowy furacz
Testowałem go na naszym torze niedługo po złożeniu.
Fajna furka no i świetny układ napędowy


p.s.uważaj na dużym łuku..

http://www.youtube.com/watch?v=OmAVh_2zF6A

http://www.youtube.com/wa...feature=related

jest zdradliwy
Sunny nie jest tak podsterowny - mu to nie grozi
OT , nowa hamownia na miejscu GMS-a jest godna polecenia ??

bo z tego co widzialem to wychodza wykresy od linijki malowane ??

dzieki za info
no wygładziły się nieco wykresy - cięższe rolki wjechały no i hamulce też robi swoje...
Ps. w poniedziałek będą odebrane wszystkie lementy zawieszania oraz przedni wózek po malowaniu proszkowym (na szaro jak oryginalne NISMO), potem prasa wciskanie nowych poluretanów i dzida do warszawy.
Wszystko w miłej ciepłej atmosferze u Czarka znanego jako AutoR
widziałem na cargo takiego sunniaka ostatnio ładnie popylał wogóle też ładny stosunek mocy do masy....kiedyś po bemowie latał taki obklejony cały NOS i te sprawy ciekawe ile w tym prawdy było ogólnie ładne te samochody ile to waży ??
różne źródła różnie podają, generalnie w granicach 1080Kg... Mój warzony na skupie metali w lublinie wyszedł 1065KG ale ma klime, pełną elektrykę spojlery jak to na wersję GTI przystało, pełnowymiarową dojazdówkę 14", gaśnicę apteczkę oraz nie lekkie magnezowe koła 15".
Po wypruciu nie tracąc za wiele z użyteczności można zejść spokojnie do 970-990Kg.
a czy magnezowe koła to nie powinny być 'te lżejsze'?
a czy magnezowe koła to nie powinny być 'te lżejsze'?


No powinny być ale to rodzaj pancerników do rajdów a nie na wyścigi czy ulice...
Ps. jutro tor Biłgoraj będę ujerzdzać - już wleciał poliuretan w cały zawias poza maglem... Tak więc może znowu uda się coś wygrać
No i na dobre sprowadzam go do wawy bo jakoś w przyszłym tygodniu Dyno Day Nissanklub.pl się szykuje
Ładne auto z zajebistym silnikiem. Gratuluję zakupu!

tylko z tym że nie warto dopłacać do R888 w stosunku do T1R się nie zgodzę To dwie inne opony wg. mnie. Pozdr
Była taka możliwość, że widziałem Nissanka w Lbn na ul. Smorawińskiego jak popędził? Dzisiaj około godziny 18:20 ;D Czy mi się przewidziało cosik
Istnieje taka możliwość bo Kuba miał dzisiaj upalać na Minimaxie.

Jak Ci poszło?
Do godziny 16:00 się kręciłem po mieście LBN - na dwa sunniacze Czerwony i Czarny
Ps. tomaszzz7, ale mnie zestresowałeś, wyskoczyłem na balkon oblukać czy stoi

W minimaxie poszło mi niestety tak bardzo średnio, na pierwszej pętli jechałem z bardzo dużym zapasem a na drugiej przegiąłem na długim łuku tuż przed metą - ledwo wyciągnąłem wóz coby nie dopuścić do oberasa, suma sumarum 2 miejsce w klasie i 4 w generalce Juniorów...

Oto kilka fotek z dzisiejszego dosmarowywania wysokiej krzywki systemu NEO VVL:




Ogladalem wczorajsze zmagania, powiem ze ladnie slychac jak sie zmienne fazy zapna i ogolnie bardzo fajne autko<cool3> . Jak wyjechales na trase to moi znajomi " to ma VTEC-a"
bardzo dobry wynik
Jednak drugie miejsce udało się wywalczyć i to w generalce wiec nie tak tragicznie jak mi się zdawało
http://www.zopzm.lublin.p...goraj010309.pdf

Teraz muszę się kopnąć po kolejny pucharek...

Kurcze tak fajnie mi się tym sunny jeździ swędzi żeby coś pogrzebać w motorze bo poza wydechem i strojeniem to dalej jest seria...
Ciekawe tak z niego 210-220KM i coś pod 180-185Nm wycisnąć ciekawe jakby takie 1,6 latało - zdecydowanie łatwiej by mi było w klasie 2.0 wygrywać... ale pewno spalanie przy normalnej jeździe po mieście na pewno już by nie utrzymywało się w granicach 7,5L/100km - a tymczasowo pozbyłem się mojego LPG darmowozu a spalanie w sunny jest prawie do zaakceptowania zwłaszcza że w Lublinie ostatnio za PB95 płaciłem 3,8zł za litr, jak go do wawy sprowadzę to będzie bieda...
Kurde zawsze te kompromisy. A graty na tą moc już czekają na półce pod TV
gratuluje Kuba, bardzo dobry wynik.
popracować trochę nad tym dołem i środkiem i może obejdzie się bez redukcji na 1.
to spalanie w 1.6 po mieście jest na prawdę eleganckie, bardzo uniwersalne auto.
Wykres jakiejś Hondy B16 po podstawowych modach (dolot, wydech i wałki SKUNK2 PRO2) od Maciasa dostałem:
http://img220.imageshack....ecinzimafg7.jpg

I naprawdę jestem pod wielkim podziwem jaki to ma mocny dół - ponad 160Nm od 2500obr.min...

U siebie planuje coś podobnego, za sprawą tych wałków N1 - kupionych bardzo promocyjnie i cienkiej miedzianej uszczelki pod łep od Pana z ul. gospodarczej.
po podstawowych modach??

ja tu widzę mocno zgrzebane B16 Alalogue'a... prawie identyczny setup jak u mnie...
podstawowych modach??

ja tu widzę mocno zgrzebane B16 Alalogue'a... prawie identyczny setup jak u mnie...



dokładnie, to jest B16 już "dość" mocno pomodzone.
seryjne to tam juz chyba nie jest nic poza walem.. no, moze korby..

dlaczego podlubane 1.6 mialoby duzo wiecej palic? przeciez stroisz tez czesciowe otwarcia przepustnicy, zapotrzebowanie na paliwo przy normalnej jezdzie raczej sie nie zmienia..
gratulacje auta bardzo ciekawe nismo
z jeszcze bardziej egzotycznym silnikiem
dlaczego podlubane 1.6 mialoby duzo wiecej palic? przeciez stroisz tez czesciowe otwarcia przepustnicy


Owszem stroi się częściowe tak by AFR był w granicach 14,7 ale... wałki N1 mają przed zmienną fazą 248 stopni czasu otwarcia a te co mam w tej chwili tylko 220 - więc siłą rzeczy musi więcej chlać
Ps. za to po fazie 288* @ 12mm wzniosu a te co siedzą obecnie 280* @ 11,1mm.
Materiał na jakieś 200-210KM jest
wydaje mi się że nawet kapkę więcej bedzie ja bym ITB założył na twoim miejscu
jaki jest stopien sprezania w takim silniku?
12:1 chyba
aki jest stopien sprezania w takim silniku?


Mój 1,6 katalogowo ma 175KM i 162Nm przy stopniu sprężania 11:1.
W przypadku fabrycznej wersji 200KM i 182Nm, przez zastosowanie cieńszej uszczelki pod głowicę podnieśli go do 11,6:1

[ Dodano: 2009-03-05, 00:37 ]
Widziałem w Biłgoraju i nawet fajnie to jedzie
No przyszedł z Angli piękny i to w najczystszej postaci JDM-owy body kit i całkiem w bonusie męski hebel - 4 tłoczkowy Willwod 325mm szczelnie wypełniający felgę 17", no o felgach już wspominać nie trzeba do tego regulowany zawias, rozpureksy, pierdoły w postaci igły SR20DET na dużym GARRECIE T28, rurkach burkach i takich tam... A i najważniejsze to parasolka - bo klimat u nas czasem zaskakuje

REAL FOTO:








Piękny Będziesz przekładał kiere??
hah parasol, jak w rolls roycie
No, własnie to jak w koncu bedzie.. tu robisz VE a nagle wyjezdzasz z gti-r'em. To który zostaje, czy moze oba?

Zajebisty jest, tylko jakas ładniejsza felga by sie przydała
wyczesany i pełno gadżetów do przekładki będzie sie działo
no no piekny:D marzenie takie szkoda ze tylko ta kiera ale na pewno cos wymyslisz:D na 4 lapy w koncu powiedz jak wrazenia z jazdy
kawał sqr..... moje marzenie taki pulsarek, szczere gratulacje i jak najwięcej stron w temacie... jest piękny

kiedy przekładka ??
świetny dawca sam myslalem ostatnio nad takim killerem,
God deam it. A zeszłym tygodniu ogladałem fiilmiki z Pulsarami GTi-R właśnie Zajebiaszczy. Jak sie ma podłoga 4wd do FWD?
Znając życie pewnie nijak.
Jak sie ma podłoga 4wd do FWD?


zupełnie co innego, ma tunel, ba nawet jest inna grodź - GTi-R ma ją mocniejsza i przykręcone jest do niej mocowanie silnika, tył też co innego, jest most są dwa baki paliwa itd...
Przekładka będzie grana owszem auto wykastruje z bodykitu i doładowania, chciałbym zrobić mocne wolnossące SR20VE okolice 230-240KM i polatać tym w KJS w klasie 4 - porobić trochę zamieszania i powkurzać EVO i STi z klasy 5

A co do obecnego 1,6 to ubieram go w body z GTI-R hebel, 17", zawias i od przyszłego weekendu atakuje tor Kielce a w niedalekiej przyszłości Poznań

O oba sprzęty będę dbał i postaram się o zachowanie JDM-owego ducha, te 17" na jakieś lżejsze i bardziej wysmakowane zmienię z czasem
coobcio powodzenia w kjs i na torze!! autka sa zajebiste
super furki
Chciałbym podziękować Czarkowi z AutoR za ciągłą motywację (głownie te nocne smsy ), pomoc w organizacji gratów oraz mnóstwo poświęconego czasu przy wspólnym dłubaniu.

Przed jutrzejszym wyjazdem na tor wzieliśmy się za przekładkę zawiasów i rozpureksów - poszło sprawnie ale i tak zastała nas noc i padający śnieg Pamiątkowe foto z kończenia dzisiejszej imprezy:


A na początku było tak pięknie:




Ps. ktoś mi na GG pisał że tylne amorki z GTI-R nie podejdą do GTi - Mylił się jest minimalna różnica w punkcie zamocowania łącznika stabilizatora ale na nic to nie wpływa i wszystko pasuje PnP:


No i tankowanie przed jutrzejszym testem nowego zawieszenia:
gratuluje pulsarka, dobry zakup i powodzenia w upalaniach
no cóż byle do przodu , takie projekty lubi każdy, bez zbednego słodzenia, powodzenia

( sie zrymowało )
Zawias niesamowity - parę osób które nawiozłem może to potwierdzić
Może deczko podsterowny ale jak dupę podniosę - coby to na równi stało to powinno się uspokoić z tendecją do zamiatania dupą - czyli to co lubimy

Ps. dzisiaj dzięki uprzejmości Adama kolegi pomierzyłem tego sanuszczaka na G-techu PRO, wyniki wyszły raczej mało zadowalające (zwłaszcza w porównaniu do 2.0)
0-60mph w okolicach 6,8 sek a 1/4 mili ok. 15,3... Fakt że wóz z pełnym wnętrzem, klimą, pełnowymiarowym kołem zapasowym itd ale jakoś po tych pomiarach nie widzę sensu rozwoju 1,6...

Pss. dla porównania Adama SR20VE (203KM i 208Nm) robi 0-60mph w okolicach 5,6sek a ćwiartkę w 13,9... fakt ma lżejsze kołą 14" brak wnętrza i jak zawsze bieda z wachą w baku...
Biedny student jestem to bieda i w baku:) Ale muszę przyznać, że zawias w tym wozie jest absolutnie nieziemski !
Widziałem w niedziele na torze, fajnie sie prezentuje no i moment przełaczania faz

btw. które miejsce zajałes?:P
Tym razem mi nie poszło, jako jedyny chyba miałem letnie opony a warunki, temu nie sprzyjały:


3 miejsce i 7 w generalce (juniorów) - nie wiem jakim fartem mi się to udało ale przekonany byłem że pojechałem najgorzej ze wszystkich i udałem się prędko do domu potem kina , a tu proszę kolejny pucharek nie odebrany...

Ps. co do wydechu to mam zamiar przełożyć ten z mojego czerwonego Sunny GTi - na jednym przelocie 2,5" to dopiero będzie słychać zachodzenie w Fazę

Co do dalszego rozwoju to muszę przymierzyć stalowe 16" czy mi wlizą na te Wilwwody 325mm jak tak to
jak będziesz w Ck na OES'ie chętnie zobaczę jak to lata, dobre dwie nysy

parasolka mnie rozje....
A mierzyłeś pulsara gtechem?
piękne te maszyny ... szkoda tylko że chcesz z GtiR sleepera zrobić i obciąć jajca wywalając DET
dobry wynik! gratki
Zawias niesamowity - parę osób które nawiozłem może to potwierdzić
Może deczko podsterowny ale jak dupę podniosę - coby to na równi stało to powinno się uspokoić z tendecją do zamiatania dupą - czyli to co lubimy


Raczej powinno być odwrotnie, niż mówisz.
piękne te maszyny ... szkoda tylko że chcesz z GtiR sleepera zrobić i obciąć jajca wywalając DET


Z tego co mi wiadomo to DET'a już tam nie ma....
oooooooo a czemu, taki ładny on był tam
Ojej panowie ten GTi-R głownie na fruty był wzięty do mojego 1,6, wiadomo heble swoje kosztują, amorki, rozpureczki, fele itd... lepiej za 1/2 tej ceny mieć cały w pełni sprawny wóz... Z tego co z niego zostanie powstanie 4x4 wolnossak do chłosdy w błocie - wszystko w swoim czasie opiszę - hehe jak się za to zabiorę a nie zapowiada się by to było wcześnie jak wakacje, bo jeszcze kolejny ciekawy wóz pobrałem, Almerę GTi...

Ps. wracając do tematu, kobitka strzeliła mi taką piękną fotkę z tej pamiętnej niedzieli:


O Kurde późno już czas spać - dziś w wozie ogarnąłem poliuretan od silnika, od drążka zmiany biegów no i typowy serwis: płyny oleje świece, oczyściłem palec z kopułką doregulowałem sprzęgło i takie tam, w sumie to od 17:00 do teraz mi się z tym zeszło hehe...
Szkoda, ale skoro tak bedzie lepiej to popieram cie bo na pewno wiesz co robisz
powodzenia przy kolejnym GTi
Kuba grubo idzie coś czuję, że jeszcze chwila i będzie na górki jakiś wóz składał
2 Nyski w Gsmp były by ok
Grubo Kubuś, grubo. Trzymam kciuki, fajnie się zapowiada
Wczoraj w Lublinie z moją kobitką udałem się do Plazy na porobienie paru fotek w nowym Pulsar GTI-R Body - łącznie z grilkiem






PS. nie podobają mi się te srerbne 17" a muszę przejść na ten rozmiar ze względu na Wilwoody 332mm, pewno będę na nich chwile latać puki ich nie sprzedam a docelowo chcę coś bardziej JDM i teraz pytanie kolor biały czy zloty a może gun metal ??
ojjj Kuba idziesz po bandzie

17" Volka te37 pasowałaby mi tutaj

marcin dobrze mówi złoty te37 byłby dokładnie tym co trzeba:D
ale nie w 17
skoro inne nie podejdą ze względu na rozmiar hebla no to chyba w 17
Nie każda felga będzie ładnie wyglądała w złotym. machon TE37 nie jest złote

a myślałeś nad czarna felgą?

ps: zajebista jest ta tylna lotka!
gaseb no fakt może i nie jest, ja zachaczam lekko o daltonizm także wybacz

[ Dodano: 2009-03-19, 14:05 ]
chcesz powiedzieć ze 17" felga zniknie tylko dlatego ze jest czarna? nie ma takiej opcji



Jak dla mnie na czarnej dobrej feldze mistrz
czarna felga z polerowany rantem wtedy 17" będzie zamiatało. W swifcie miałem taki zestaw mi bardzo się podobało z tym, że koło miało 15" już szukam
chcesz powiedzieć ze 17" felga zniknie tylko dlatego ze jest czarna? nie ma takiej opcji



bida panie... czarna felga szału nie robi wg mnie... chyba że to coś na wzór bbs z polerowanym rantem
To........


bida panie... czarna felga szału nie robi wg mnie.

bida? a na focie jest 15"
bida? a na focie jest 15"



bida dlatego że czarna... nie będzie jej widać tutaj też masz 15
tak wyglądały czarne 15 na swifcie


wg mnie obręcze 17 calowe z polerowanym rantem nadały by charakteru, rzez gustu. Przy okazji czarna felga jest wizualnie mniejsza niż każdy iny kolor...
jesli miałbym wybierać z pośród tych dwóch zdecydowanie wolałbym czarne felgi


No już kupione, pan właśnie je pakuje, decyzja padła na czarne niezniszczalne SPEEDLINE CORSA:
http://www.allegro.pl/ite..._x8j_4x100.html

Szerokość felgi to aż 8" nie wiem czy uda się na to naciągać 205/40R17 czy odkładać na docelowe 225/45R17 ??

A no i już się zabezpieczyłem jakby miało być za szeroko to będą rozciągane nadkola u Czarka z AutoR

[ Dodano: 2009-03-19, 17:09 ]
będzie grubo, tu podobne koło



moim zdaniem kozak
czy odkładać na docelowe 225/45R17 ??



bez sensu za wysokie
kup 215/40/17

a koła zajebiste!!! w biel na lato muszą iść

bedzie wtedy 3-cie czarne nismo na białym kole
PMW, Jaka jest u ciebie szerokość felgi ? NA 8" bez problemu nalizie 215 ?
u mnie jest 7,5
opona od 205-225
optymalna 215/40/17

felga 8 - opona 215-235
optimum bedzie 225/35/17 tylko cholernie ciężka do dostania i k#rewsko droga

225/45/17 jest za wysoka... seria z EVO zmuli ci auto

doczytałem w ogłoszeniu ET30 przy takim ET i 8' bedzie trzeba zakola rozciągać nie ma chuj@

[ Dodano: 2009-03-19, 17:43 ]
Zostaw czarne, Piotrek ma zryty gust z tymi białymi.....
Piotrek ma zryty gust z tymi białymi



masz coś do mojego gustu? w końcu nim zarabiam na życie
Już to kiedyś napisałem i napisze znowu, białe felgi kojarzą mi się z maluchami na felgach z E21 pomalowanymi na biało palącymi gumę pod sztachoteką w Sochaczewie. Żeby felga była biała musi pasować do niej ten kolor (wszelakie Compeotivo, Desmondy i jeszcze inne Enkei'e)
Żeby felga była biała musi pasować do niej ten kolor (wszelakie Compeotivo, Desmondy i jeszcze inne Enkei'e)

i sprint harty
Sebek ale w Polsce hartów nie uświadczysz........
Sebek ale w Polsce hartów nie uświadczysz........


nie?
Sebek ale w Polsce hartów nie uświadczysz........

świat się zmienia cfany
nie?

Ciii to tajemnica.... poliszynela ;P
Filmik zrobiłem z tego jak idzie to nędzne 1,6...


Z nowości to od Czarka dostałem piękny niebieski prezent:


Niestety nie pasował z moim wodnym krućcem i musiałem go podmienić na taki grubszy, bardziej przepływowy z GTI-R, no teraz trochę lansu zawita pod maskę
czemu ta deska taka czerwona?
czemu ta deska taka czerwona?



jakiś rzeźnik pomalował
będę ją na czarno flokować bo wsią wali...
PS. w u siebie na dysku dorwałem fotkę pewnego sunnego od spodu i interesuje mnie ta niebieska rozporka - ktoś może wie jak to się po angliesku zwie - chce coś takiego do siebie zciągnąć.
power brace bodajrze
H-brace
co do tej niebieskiej rozpórki, to ostatnio się takiej przyglądałem dokładnie w cifie 5gejku i była w pytke nisko. A tam gwincik siedzi i to się robi niebezpieczne...
można płytę dać jak w mojej rajdówce, wówczas się będziemy prześlizgiwać po niebezpiecznym
Taka dolna rozporka to bardzo dobre i praktyczny punkt podparcia takiej płyty - że też wcześniej o tym nie pomyślałem...

[ Dodano: 2009-03-27, 10:42 ]
dobry pomysł z tym h-brace, cusco albo stillen to robią, trzeba jeszcze pomyśleć o męskich stabilizatorach, bo w sunnym szczególnie ten tylny jest bardzo skromny

co do stabilizatorów to jest kilka opcji :
przód:
ST - 30mm
FSB - 30mm
Whiteline - 27mm
Eibach - 26mm

tył:
ST - 19mm
Whiteline - chyba koło 16mm
RSB - 22mm

oczywiście wszystkie sprzedawane są w komplecie z gumkami i łącznikami
zajebiście... zmniejszysz bardzo przechyly stosujac takie stabilizatory
Panowie ale miecz, Pan z alegro mnie wydymał...
Na aukcji był zły opis, te moje czarne speedliny to nie 17x8... a 16x7,5 - osobiście mi to bardziej pasuje: Tańsze opony (już zamówiony kpl T1T 215/40R16) i lżejsze

Ps. heble też przymeirzałem i momo że mają 335mm to wejdą ale pod warunkiem (i teraz kilka opcji mogę przeprowadzić):
1. Wsadzę dłuższe szpilki i dystanse 15-17mm
2. zpiłuję zaciski i kawałek klocka
3. Stoczę tarczę do ok 325mm i dorobię nowe adaptery pod zaciski

To którą opcję wybieramy ? Dodam że jak wsadzę dystanse to trzeba będzie nieco poszerzać nadkola - czy ktoś widział jakiegoś wyszerzonego sunny ?

No to czas na FOTO:


Tarcza po Piaskowaniu


Tarcza przymierzona do Felgi
Menski hebel !!! Ja bym chyba poleciał w opcje nr.2 , ew.1
ja pier...
opcja numer 2 bo bedzie najmniej roboty.zeszlifowane zaciski to ja widzialem (brembo kolega ma i zero problemu) ale z klockami to nie wiem,on tego nie robil.
Dałbym się pociąć za tą felge! jest mega... widziałem takie 17 na ckpl ale odpuściłem z racji wielkości... To te same felgi?
No parę foto z wczorajszej pojerzdzawki moim Sunnym 1,6 GTi-R look







Teraz jak zrobiło się sucho i ciepło to zawias wydaje mi się za miękki, a zimą było wszystko git...
Co do tej dolnej rozpórki Coobcio to odezwij się do rpmotorsport. FIrma UltraRacing robi takie.
Z adasiem się wczoraj sprawdziłem i to definitywnie skłoniło mnie by nie rzeźbić w biednej pojemności 1,6, nawet jak wystrugam sobie z niej te 210-215KM to i tak będę dostawał baty od prawie seryjnego 2.0 VVL, takie oto porównanie sobie wczoraj strzeliliśmy:
http://www.youtube.com/watch?v=gwO5iMU5Rh4
Niestety moment to moment różnica kolosalna.
Z adasiem się wczoraj sprawdziłem i to definitywnie skłoniło mnie by nie rzeźbić w biednej pojemności 1,6, nawet jak wystrugam sobie z niej te 210-215KM to i tak będę dostawał baty od prawie seryjnego 2.0 VVL, takie oto porównanie sobie wczoraj strzeliliśmy:
http://www.youtube.com/watch?v=gwO5iMU5Rh4




na to liczyłem , bedzie jednak budowane "SUPER SR20VE" a już myślałem że tego nie uczynisz...

rób ITB z dużą puszką zbiorczą i podłączaj to pod wlot w masce bedzie miazga , gąbkowy panel ITG pod wymiar:

odwrócony ale o to mniej więcej mi chodzi
dobra, po takich batach od serii 2.0 tez bym wsadzil dol od 2.0... wyczuwam ze bedzie szatan
no zgadza się, przepaść jest straszna
coobcio jak mozesz to zaloz jakis nowy temat w spotach o pojezdzawkach w lublinie, bo widzę, że wiesz kiedy, co i jak

moze kilku chętnych by się znalazło i można by mało grupą pojeździć

jak nie ty, to może marcin byś coś czasem wrzucił?
coobcio jak mozesz to zaloz jakis nowy temat w spotach o pojezdzawkach w lublinie, bo widzę, że wiesz kiedy, co i jak

moze kilku chętnych by się znalazło i można by mało grupą pojeździć

jak nie ty, to może marcin byś coś czasem wrzucił?


http://www.automobilklub.chelm.pl/terminarze.php

http://forum.rajdowiec.pl/viewforum.php?f=2
obra, po takich batach od serii 2.0


Serie 2.0 objerzdzam mniej więcej tak jak mnie objechało Adama 2.0...
To jest kolejne SR20VE ale tu nie opisane, deczko przezemnie przerobione - bowiem kiedyś chłopak wjechał w dość głeboką kałużę i zassało wodę, efektem czego była zgięta korba
Na chwilę obecną ma 203KM i coś pod 210Nm tak więc nie obrażajcie mojego 1,6 bo on się obrazi na mnie


ech gdyby to miało turbo i na 4łapy podawało udaje tylko Gti-r
ech gdyby to miało turbo i na 4łapy podawało udaje tylko Gti-r


Jak będzie 2.0 to powinno robić setkę poniżej 6 sek i ćwiartkę w jakieś 13,5 sek więc nawet deczko lepiej jak seria GTi-R
coobcio Fajnie ryczy jak na 1,6...ciekawe te ospojlerowanie

p.s to ja bylem dzis z mac'iem u Ciebie
No to sie dzis z coobciem troszke jechałem obok i ogolnie troszke odszedł moje B20A9.ale sie zdziwiłem ze 220 konny pulsar tak słabo jedzie:P dopiero tu zobaczyłem ze to 1.6 ktore tez daje rade;)pozdro Coobcio
AndoR, hehe pozdrawiam !!
Bardzo Ładna ta twoja honda
Jakbym nie zmieniał kół na 16", jechał bez kobitki i wyciągnął z bagarznika ze 200kg narzędzi/bagarzu i części silnikowych to by nieco większa różnica była
- Akurat wracałem z miejscowości TWORÓG gdzie z kolegą w jakieś 8-9 godzin wyremontowaliśmy uturbioną SR20 w primerze P10 - strzeszcie się jej taka niebieska po wieś tuningu total Home drut made turbo po taniości.

Ps. za nami goniło czarne 350Z ale nie dawało rady

FORKI z nowymi kółkami nie bawem wkleję.

[ Dodano: 2009-04-10, 12:32 ]
te koła muszą być białe bo ich nie widać
te koła muszą być białe bo ich nie widać


a bardzo przeszkadza to w jeżdżeniu ??

Wygląda kozak
na tak zrobionym zdjeciu nigdy nic nie widac

te kola nie musza byc biale. jesli nie wala po oczach tak jak biale nie znaczy, ze wygladaja kiepsko.
Na tej fotce wygląda jakby to jakiś skurwiel 4x4 startował



No koniec mojego koniobicia na temat kół, czas robić motorownie na 2,0L +
Czekam tylko aż przylecą tłoczki z 300ZX
Coobcio - ten Tworóg koło Tarnowskich gór??
kot na tych czarnych kołach bardzo mi się podoba tak czarno, zaciski i tarcze będą się wyróżniały
No i dzisiaj mamy pudło
Z pilnika wchodziłem w zawias coby kąty kół pozmieniać, zbieżność ustawiłem na oko + pomoc kija od szczotki - na torze nic opon nie drze po zewnętrznej, zdecydowanie lepiej trzyma i precyzyjniej się prowadzi... polecam takie półprofesjonalne rozwiązanie

No to wrzucam parę fotek z dzisiejszej pojrzedzawy (Legionowo CSP):




DO mety musiałem się przyzwyczaić - na tego typu pojerzdzawkach z regóły miałem doczynienia z fotokomórkami a tu proszę miedzy pachołami trza było się wyrobić
rasowo! Co to była za impreza że na CSP jeździłeś? Mam nadzieję, żę na laprejsie będziesz! pozdro
W niedzielę mam KJS w Białejpodlasce - asfaltowy po lotnisku i gdzieś w mieście, polecę swoim najnowszym dzieckiem - Almerą GTi...
Dużo taniej i 12 prób, mniej wozów i kolejek więcej się najerzdzę, ale dziękuje za zaproszenie

Co do CSP to taka pojerzdzawa była organizowana przez AK-królewski (http://www.ak-krolewski.pl/index.php)

Ps. Nie ukrywam że bardzo bym pragnął polecieć w jakiejś szybkiej pojerzdzawce w Ułężu...
Do tego czasu chciałbym mieć już jakieś lepsze fotele bo na te chwilę jak nie zapieram się mocno lewą nogą to nie idzie się utrzymać na siedzisku...
ogólnie projekt jest kozak bo to rodzyn NA w papierku większego rodzyna, ale przydałoby się to 4x4 nie ma co:) jest ciekawie motorownia nie odstaje od wyglądu.
ciekaw jestem skrzyni z GTi, jest krótsza jak np. ta z P10GT?? może idzie coś tu ugrać?
Hehe siemanko to Ty, widzieliśmy się dziśw centrum dzięki za wpuszczenie przed siebie - zielony Civic
Koser, Pozdrawiam !!
Ps. W Niedzielę latałem po torze Kielce ale prze kozak zabawa - podziękowania dla Waszki za zapoznanie z trasą instruktarz i wspólna zabawę

Tak więc 6 miejsce w klasie nie ma tragedi - dużo hond legło... No i 37 w generalce na 104 wozy. Z wyniku chyba nie ma co się za bardzo wstydzić - zwłaszcza że w dwie osoby lataliśmy, bez slików z pełnym bakiem i kompletnym wnętrzem oraz to mój pierwszy raz na tak śliskiej nawierzchni był i 5 tor w życiu

No i dopiero teraz mam dylemat czy pozostawić motor 1,6 i trenować... , odelżyć wóz (obecnie 1135kg z pełnym bakiem), wzmocnić tego marnego 1,6 i walczyć w tej III klasie o podium i jak znudzi mi się to przejść na 2.0 czy nie zwlekać i odrazu wchodzić w wyższą klasę do pojemności 1999ccm... ??
Auto było chyba jako widz 19 maja na autodromie w Biłgoraju ?
Auto było chyba jako widz 19 maja na autodromie w Biłgoraju ?


Zgadza się
coobcio dobry wynik patrząc na to co tam sie dzieje bo to już nie jest tak jak kiedyś amatorszczyzna
Gratki fury Były może już jakieś starty na tym torze ?
zajebisty wynik w superoesie, gratki!!

ja nie mogłem pojechać, ale przynajmniej waszka na moje miejsce sobie polatał:)
To Twoj Sunny stał w sobotę na posesji przy Płatniczej?? bo widziałem czarne nismo ze znaczkiem GTI-R...

Gratki fury Były może już jakieś starty na tym torze


To mój pierwszy raz na tym torze był
Przyznam szczerze że nawierzchnia śliska jak cholera - o wiele bardziej przyczepny jest asfalt na ulicy, trzeba było walczyć z wrodzoną nadsterownością tego auta
W pierwszej kolejności bak zatankowałem do pełna - i to był strzał w dziesiątkę
Zapraszamy częściej Powodzenia w rajdach
Nawet nagranie ktoś ciachnął mojej maszynie jak Waszka uczył się obsługi mojej maszyny:
http://www.youtube.com/watch?v=x72ph5NPl_A

Waszka był odemnie o 3 sekundy szybszy i tym samym brakowało mu w generalce 3 sekund by pojechać najszybszego zawdonika klasy 4 (jakaś dłubnięta Honda CTR) następnym razem zastanawiam się czy nie przepisać się do klasy wyżej i nie powalczyć trochę z CTR-ami i ITR-ami ??

Ciągle nie wiem czy pakować w tego zamulonego 1,6 wałki N1 które dostałem od Czarka, doprężyc go jeszcze cieńszą uszczelką i mieć suma sumarum przy dobrym wietrze ok 200KM i 180Nm czy jednak pójść na całość i zrobić w końcu tego 2.0...
Choć niestety takie podstawowe słabiutkie SR20VE w mojej budzie i tak będzie chłostać mojego zdłubanego 1,6 masakrycznie...

Z drugiej strony fajnie by było 1,6 objerzdzać dużo mocniejsze maszyny na torze

Ps. wyniki z klas:
http://www.automobilklub....es/velklasy.pdf

[ Dodano: 2009-06-06, 11:28 ]
hehe szybka akcja i wałki N1 siedzą ciekawe jak się to przełoży na jutrzejszą rywalizacje na Lublinie, życzę powodzenia
czas dół złożyć na nowych korbach i łoić Evo i Sti na pojeżdżawkach
czas dół złożyć na nowych korbach i łoić Evo i Sti na pojeżdżawkach


Masz rację ale musiałem sam się osobiście przekonać, niby coś tam lepiej jedzie i przekłada się to na czasy ale radochy z jazdy nie ma...

PS. w Lublinie byłem drugi w klasie i 11 w generalce, do mojego KJSowego stylu jazdy zdecydowanie za mało mocy mam pod nogą zwłaszcza jak obroty spadają poniżej 4500...

[ Dodano: 2009-06-15, 22:57 ]
Wiem, że ostatnio było hamowanko w którym sam zresztą miałem wziąć udział. Pochwal się wynikami przed następnym łojeniem czterołapów !!!
o kurrrrrrrrrrrrrr bardzo bardzo gruby hebel
hebel robi konkretne wrazenie
Poczekajcie na wykresik, ale będzie radocha z 2,0 VE/VVL albo VET/VVL to będzie masakra na torze. Ten facet to zrobi Zobaczycie
No spowalniacze siedzą
Po kolejny dniu zmagań wszystko jest już na miejscu i działa jak należy, hebel bierze szybko i płynnie.

Tak z ciekawości poważyłem zaciski i oto rezulataty:
SERIA:


WILLWOOD:


Ps. Wóz na nowych heblach prezentuje się następująco:



Jeszcze tylko na tył zapodać dłuższe szpilki, i wsadzić 20mm dystanse no i auto przygotowane na sobotnie Classic Auto

Tomku spokojnie już zakupiłem SR20 w idealnym stanie który posłuży do transfuzji wału z panewkami i korbowodów również z panwiami - przelot 48 tyś mil
fakt iż przeznaczenie Kuby wozu jest raczej wyścigowe... ale mimo wszystko chciałbym zobaczyć na kresce Coobcia N14 ze złożonym "SUPER SR20VE" 2,0 z Gaseba Hondą z grubo pomodzonym 2,4... myśle że pod względem osiągów wyjdzie bardzo podobnie...

nie to zebym kogoś podpuszczał ale
pulsarek widziany w sobote na Puławkiej Jechaliśmy razem od wyścigów, później skręciłeś do fasion hause Jakby co jechałem srebrnym aurisem na DLU
Nom z kobitką grzecznie jechałem - pozdrawiam
Ps. teraz dużo siedziałem przy swoim drugim pupilku 200SX S14 ale robię od niego odpoczynek i temu czarnuchowi serwnę te 2.0 w końcu Przekonałem się
Ale jaja kolega podrzucił mi przed chwilą filma z udziałem mojego sunnego - dawne dobre czasy nauki i pogardy na torze Kielce - super miło go wspominam:
http://www.youtube.com/watch?v=8mXpogJ6MLs
Moje sunny w akcji widać minucie 0:27, 2:52, 5:20, 5:46
ładnie autko podaje... Jak tam motorownia? Składa się już?
Hehe można powiedzieć że powoli zmierzam ku temu
Kolektor wydechowy już wykręciłem do mojego najnowszego porojektu Almery GTi...
Tak więc droga do wyciągnięcia motorowni została nieco uprzątnięta
Silnik na dawcę wału i korb zakupiony - z takiej primy jak twoja (z czarną pokrywką)
Zacny ten Twój Nissanik, fajnie tam po torze mykał
Powodzenia ze swapem no i felgi byś zmienił
Kolektor wydechowy już wykręciłem do mojego najnowszego porojektu Almery GTi...
Tak więc droga do wyciągnięcia motorowni została nieco uprzątnięta
Silnik na dawcę wału i korb zakupiony - z takiej primy jak twoja (z czarną pokrywką)



no słusznie... almera ma ciut większą masę niż sunny ale buda jest o niebo sztywniejsza/bezpiecznejsza ... pozatym świetnie się prowadzi seryjny zawias w Gti jest jak dla mnie świetnie zestrojony - trochę nadsterowny ale to na +


już widzę nowy projekt

zrób na trąbach i ulep wielką puchę zbiorcżą na to i zamknij największym piankowym panelem ITG - bedzie 270

[ Dodano: 2009-08-16, 10:04 ]
No to sobie odpowiedziałem na pytanie czy ma być 2,0 czy nie
Zeszło mi się nie spełna tydzień z tą czynnością i to mimo pomocy informatyka i nauczyciela angielskiego w garażu 3x5 metra ale z kanałem

Oto efekt przejścia na 2,0 i to bez strojenia tylko po wsadzeniu wału, korb i tłoków z Primery 2,0 rocznik 2000:


Mimo że silnik świerzak nie mogłem się powstrzymać bo go nie zakręcić na rolkach... jak się trochę ułoży to zmienię mu oliwę i wystroję bo obecnie lata na nastawach z 1,6 tak więc po cichu myślę że po strojeniu do tych 230KM dobiję
na dotarciu, nie strojone i na hamownie.. malo rozsadnie. jestes hardkorem.
Chciałem sprawdzić co ten motor wart i tak składany na uzywanych częściach ale w stanie idealnym - mierzyłem sówmiarką i szczeinomierzem
Teraz trochę trasy mu zrobiłem Lublin niedługo spowrotem to na hamowni się dłużej posiedzi
Hamowania to w zasadzie test czy zawory o tłoki nie rąbną - bo nie robiłem na tłokach podcięć na nie... No i nic nie koliduje jest gittara
To w poniedziałek Atak na 230 kunia a w przyszłą sobotę Ułęż
Pięknie Kuba !! 230 myślę, że bez problemu pęknie
muszę wreszcie podbić do garage i sie poziomować
o ja pierdziele ale wielkie te tarcze wsadziles!

jest sens krecic wiecej skoro od 7500 nic sie nie dzieje?
zależy od zestopniowania skrzyni (jakie?), ale pewnie do 8500 by się przydało ?
No i jest pałer!
Niektórzy twierdzą, że używane części to nie za dobry pomysł, ale kij z tym Jakie przerwy na pierścieniach zostawiłeś?
Podoba mi się bardzo
skoro od 7500 nic sie nie dzieje


to nie jest "nic się nie dzieje" tylko jak widzisz moc staje się płaska. Uczyli mnie, ze to chyba pozytywny objaw Poza tym są to cały czas ustawianie dla 1.6 wiec moim zdaniem powinno być jeszcze lepiej.

W ogóle Nissany mnie zaskakują. W Hondach w pi*du spuszczania się tłokami, korbami i dzikimi wężami, żeby wyjść powyżej 210KM, później obawa o wysokie kręcenie, a tu kilka combo seryjnych gratów i pozamiatane
na dotarciu, nie strojone i na hamownie.. malo rozsadnie. jestes hardkorem.



paliwa na pewno nie brakuje na seryjnych nastawach wiec raczej bezpiecznie...

a to że jest to od dawna było wiadomo

pozostaje sprawdzić kolektor od Wujka Trzciny i wystrugać jakieś trąby (ze strojeniem tego ustrojstwa na pewno sobie poradzisz... nie to żeby 230 było mało ale jak do 280 z rajdowego kitcara dobijesz to


ooo o tutaj dokładnie masz jak te puche zrobić byle plastik oraz poxipol, flansze zrobi Trzcina a trąby gdzieś po 50 zł wyjdą i poanodujesz je za 5zł szt ... najdrożej wyjdzie ta pianka ITG

i prepustniczki z jakiegoś suzuki
świetny wykres> coobcio jakie możesz mieć Cr przy takim "franku" ?granice 12 - czy już bliżej 13
to nie jest "nic się nie dzieje" tylko jak widzisz moc staje się płaska. Uczyli mnie, ze to chyba pozytywny objaw

pozytywny objaw jest wtedy jak moc rośnie, wtedy jest sens kręcenia wyżej. jak nie rośnie (chodzi mi o taki wzrost jak przed 7400) to po co to robić? jeśli jestem w błędzie to niech ktoś mnie poprawi
to po co to robić?


po to, żeby mieć większy zakres użytecznych obrotów. Moc nie spada, więc auto cały czas przyspiesza.

B20 z czapką z B18 dodając aftermarketowe kolektory i strojąc też powinno pęknąć 210KM.


na seryjnej kompresji i przy kręceniu do 7500, bo powyżej mu się popęka? Nie wydaje mi się
na seryjnej kompresji i przy kręceniu do 7500, bo powyżej mu się popęka? Nie wydaje mi się

Pati się złoży to się zobaczy, sam jestem mega ciekaw co wyjdzie
Jeśli będzie seryjny dół to również jestem bardzo ciekaw wyniku, choć jego głowica jest już srednio seryjna
no tak ale walki sprezynki itd wsio stock, pozyjemy zobaczymy
wow ale liczby, gratuluje Coobcio!
Przecież zależy nam, żeby jeździć tym zakresem gdzie mocy jest najwięcej i żeby ten zakres był jak najszerszy


Hmm, zawsze myślałem że jeździ się momentem, a nie mocą Przecież moc to tylko jednostka wyrażająca iloczyn momentu i obrotów (w bardzo dużym przybliżeniu, siedzący w temacie znają odpowiednie wzory, notabene także przybliżone), praktycznie nieistotna...
I o ile mnie pamięć nie myli, po to Coobcio poszedł w 2.0, w poszukiwaniu momentu.
Z tego co się orientuje jeżdzi się momentem na kołach, im wieksze pole pod wykresem tego momentu dla poszczególnych przełożeń tym lepsze przyspieszenie.
Tutaj powyżej 7500 moment zaczyna spadać, ale może sie okazać, że opłaci się dokręcić silnik wyżej na nizszym biegu, albo np, że opłaca się na drugim, a na trzecim juz nie...wszystko jest do wyliczenia/zmierzenia.
no tak ale walki sprezynki itd wsio stock, pozyjemy zobaczymy



owszem ale te 218 km to seryjny, bezpieczny i uliczny silnik wprawdzie hybryda ale zawsze... to dopiero dobra baza pod grubsze mody (najlepsze seryjne części z kilku wersji SR20)
owszem ale te 218 km to seryjny, bezpieczny i uliczny silnik wprawdzie hybryda ale zawsze...



czyli dokładnie tak jak B20...
owszem ale te 218 km to seryjny, bezpieczny i uliczny silnik wprawdzie hybryda ale zawsze... to dopiero dobra baza pod grubsze mody (najlepsze seryjne części z kilku wersji SR20)


219KM
Ps. co do stopnia sprężania to dokładnie nie wiem ile wynosi fabrycznie silnik ten ma na wklęsłych tłokach 10,3:1... ja zapodałem płaskie tłoki bez podfrezowań pod zawory no i jest o 0,4mm cieńsza uszczelka jak seri, obstawiam CR na poziomie 11,2-11,3:1 no i 98 trza lać...

Dalej AFR obadałem i do ok 5000 jest nieco za ubogo wachające się 13,7-14,2 a jak wejdzie na fazę to przelewa od 12,1 do 11,9...

Tak więc strojonko jakiś rewelacyjnych efektów nie przyniesie ale jeszcze pokręcę cosik zapłonem.

Ps. już prawie 600km nalatane na nowej motorowni i powoli zaczynam ją coraz częściej cisnąć - ale radochy mi to daje kurcze

Jutro do wawy wracam, ogarnę jego przerejestorwanie i myślę że w środę - czwatek coś na hamcę powalczę o dalsze kuce

[ Dodano: 2009-09-29, 16:58 ]
dodać że auto śmiga na seryjnym dolocie z 1,6



i śmiga na nastawach po 1.6 co tam kiedyś był

zadziwiasz świat jak zwykle

ciekawe jakby takie sr20 zapakować do EK4 tego jescze nie było
ciekawe jakby takie sr20 zapakować do EK4 tego jescze nie było

to mogłoby być ciekawe
ciekawy jestem również porównania męskiego SR20/16 z K20/24

mozna sprawdzic, kiedy?
Mam już nawet propozycje miejsca......... WM???
ej.. nie.. bo ja sie tam dzisiaj bede stroil
są dwa pasy
ej.. nie.. bo ja sie tam dzisiaj bede stroil



No tak mogą chłopaki nie zauważyć czegoś jadącego tak wolno Poza tym twój samochód to już widmo podobno...........
to co wm dziś o 21-22 ?
jak nie bedzie padało to będe. kto jeszcze wpada?
i ja wpadne jak będzie sucho
A Kuba?
Olej muszę zmienić hehe o to może też się będę na WM stroić - akurat mnie to pasuje, tylko wydech muszę założyć jakiś tymczasowy bo stary sprzedałem i w jego miejsce docelowo ma wejść 3" i kolektor wydechowy będzie zmieniany na HOT SHOTA IV gen z właśnie wyjściem pod 3"...

No i tylko jeden miecz z zawiasem mam - jak zmieniałem silnik to rozkrecałem zwrotnice i już nie ustawiłem tak jak były kąty i auto ciągnie w prawo że hej...

Czas kończy obiad i wrzucać tymczasowy wydzior
przenieśmy się do działu spoty!
szkoda że mnie nie było ale dostałem niusa że był remis

a wiesz z czym ten remis?
Remis byl z ITRem Kamo
Od Adama i Gaseba lekkie wciry.

Ogólnie Nysa jest mega.
Ps. Bardzo dziękuje za miłego spota !!!
Po tej próbie ognia strasznie mnie swędzi by przejść na jakieś mniejsze heble i zastąpić te moje warzące 9,6kg sztuka felchy Speedline na coś lżejszego i w 15" no i opona by tańsza była... A w wolnych pojerzdzawkach gdzie uczęszczam typu tor Lublin nie wykorzystuję hebla i większego koła, tylko co w przypadku ataku na tor poznań ??

A co do pojedynku z ITR - niesamowite no auta jadą koło w koło, w życiu czegoś takiego nie zasmakowałem bo albo różnica w starcie była albo w osiągach a tak to łep w łep, fajnie jakby była jakaś dłuższa prosta i co by się działo po przepięciu na V bieg i tak do końca ??
A co do pojedynku z ITR...


Z a'la ITR Markosa ???
pierwszy raz słyszałem dzwięk silnika tak bardzo zbliżony do hondowskiego, kozak! zapodaj 15" felgę i dobrą oponę to będzie o wiele lepiej ze startami.
Ogólnie to co do kół to się nie będę powtarzał ale samochód miażdży cyce Ja bym dał tylko 15 właśnie z dobrą guma no i zdjął Gti-R body żeby zrobicćsleepera.
zdjął Gti-R body żeby zrobicćsleepera.



a ja mam pomysł jak wykorzystać tę maskę Kuba pisał że nie ma dolotu tzn seryjny zapchany filtron...

otworzyłbym puszkę, usunął dolną przymocowaną do budy czesc i odwrócił tę górną wkładając tam szczelnie piankowy ITG - byłoby "home made arc" mniej wiecej w tym miejscu jest boczny wlot rura która idzie do do przepustnicy ma 3 cale tak samo jak reszta... i filtr ssałby wtedy całą powierzchnią , a nie przez dziurkę fi 60mm
Wpierdol ITB!
Wpierdol ITB!

trafna wysublimowana sugestia
Gr00bY napisał/a:
Wpierdol ITB!
trafna wysublimowana sugestia




temat już był Kuba twierdzi że ITB zjada niutony

:edit

ale dodaje sporo koni

wleci kolektor, 3 calowa rynna ( bo teraz pewnie smiga na jakimś wydechu z dostawczego Lublina albo bóg jeden wie co jeszcze... dlatego tak słabo Kubie poszło z Gasebciem
na 4" wydechu byloby pewnie jeszcze wiecej mocy....
3" do wolnossaka?
wszystkie mocne SR20 w USA mają wydechy 3"


temat już był Kuba twierdzi że ITB zjada niutony



A gówno! Wręcz odwrotnie jest
dlatego tak słabo Kubie poszło z Gasebciem

3" wydech nic nie zmieni. różnica w momentach po prostu jest nie do przeskoczenia. 3" wydech jest ok do 300KM NA, do innych 2.75" bedzie wystarczało
wszystkie mocne SR20 w USA mają wydechy 3"

ja to nawet widzialem k20 z 4" rynna.. tylko po co?
hmm może wystarczy to, że się sprawdza ? testowane wielokrotnie w USA
no ja rozumiem, ale przypominam tylko delikatnie, ze w usa wszystko jest inaczej niz w europie.. fajne czesci z usa w europie nie chca pasowac, oni robia 500 koni, my z takiego samego setupu 200 mniej etc. proponuje traktowac 3" wydech do wolnossacego 2.0 w kategorii ciekawostki przyrodniczej i nie sugerowac sie tym przy budowaniu nowego ukladu...
ja rowniez tych 3" przy 230KM nie widzę.. A ITB dodaje przeciez w ch*j powerband'u w niższych partiach, co właśnie w jezdzie po zakretach jest nieocenione.
słuchajcie... wleci header, 3cale dolot i 250km wypluje na rolkach... iTB i bedzie jescze wiecej... nie śmiejcie sie panowie ale ten motor w almerze Kit-car osiągał 280 km (z jedną fazą), 320km w primerze btcc włąśnie na 3 calowym wydechu ITB i takim kolektorze

260-270 km jest spokojnie do zrobienia na ITB

w stanach robią nawet jakieś wałki ze zmienną fazą chyba Jim Wolf Technology

nie zapominajmy że wszystko jescze jest OEM
Jak będe u AutoR będziemy kąbinować z ITB do Colta (silnik zmota głowa 1,6 z dołem od 2,4) na bazie tego z M3 E46 - średnice przepustniczek 52mm - rostaw idealnie pasujacy zarówno do SR jak i 4G63... do tego można by wykorzystać GTI-R wolot na masce by prowadził powietrze właśnie na trąbki...
No przecie to mówie
W stanach wyolbrzymiają - coś mi się tak wydaję...
Taką prośbę mam czy ktoś może dysponuje wykresem porównującym co się zmieniło po przesiadce na ITB ??
Swojego czasu widziałem wykres Krystiana u niego poprawa była powyżej 4500obr.min i doszło w całym tym zakresie aż do odciny blisko 25Nm ale do tych 4500 było gorzej o jakieś 35Nm...
To już można wygubić odpowiednio wydłużając kanał lub skracając. Stroisz sobie na hamowni w taki zakres jaki potrzebujesz...
Nagrałem filma jak podaje/nie podaje moje sunny świerzo po docierce i wymianie oliwy na motul 15w50 300V:
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k

No i założyłem nuweczki opony Continetale SportContact2 i sprzęgło nie wyrabia, film oczywiście na starych złyżwionych T1R...

A no i doszło trochę pucharków z sobotniego toru lublin a więc za drugie miejsce w klasie, drugie w genralce no i Pierwsze za wakacyjny sykl 9ciu pojerzdzawek na torze w Lbulinie Oczywiście wszystko w klasie Junior

A i pozdrowienia dla miłęgo kolegi od Srebrnej Toyoty Celica na K-sporcie...
powyżej 140km/h troche "puchnie" ale do 100 ładnie idzie


foto by jimmijump z motolublin.pl
Dziękuję za przesympatyczną fotkę !!
Ps. to ty latasz Czarną Micrą po torze ??
to ty latasz Czarną Micrą po torze ??


ma w podpisie eg4:) No ale Kuba, Tobie wybaczymy bo jesteśtec panem i władcą nissanów, no i jak to ostatnio wspomniałem "tylko Ty umiesz na S..."

Grzesiek jeździ czerwonym Civicem 5genem 1.5 mini me
jak dla mnie to nic nie puchnie tylko leci mocno do 210. Wkońcu to wolnossak. Naprawdę gratuluję tak owocnej pracy
Wkońcu to wolnossak

no to wlasnie puchnie, jak wiekszosc powyzej 140 hehehehe
tak tak Markos, ja wiem, że teraz to każde auto dla Ciebie puchnie
no to wlasnie puchnie, jak wiekszosc powyzej 140 hehehehe



poczekaj aż kubie też zacznie się wydawać że to puchnie wtedy na pewno bedzie grubo dmuchane
no a z tego co pamiętam, to Coobcio ma cały kompletny zestaw turbo z primery
jak dla mnie to nic nie puchnie tylko leci mocno do 210.

jechaliśmy z Coobciem i powyżej 140km/h zaczął troche zwalniać
mamy po prostu inne definicje "idzie konkretnie" i "puchnie"
Gaseb, umówmy się, zawsze znajdzie się auto przy którym mega szybki przecinak będzie puchnął, to jest pojęcie mocno względne. Jak na 2,0 na seryjnych komponentach lata naprawdę konkret. Jak na auta z password jdm lata tak sobie.
Gaseb, umówmy się, zawsze znajdzie się auto przy którym mega szybki przecinak będzie puchnął, to jest pojęcie mocno względne. Jak na 2,0 na seryjnych komponentach lata naprawdę konkret. Jak na auta z password jdm lata tak sobie.



Bez przesady...
Majac na uwadze jedynie przyspieszenie i silnik n/a, to mysle ze jest w pierwszej dziesiatce.
Ja o zupie ty o dupie. PRzecież napisałem, żę jak na NA to tak!!!! Ale, jak na ogół to średnio, bo praktycznie każde turbo tutaj szybciej lata.
Dokładnie to jest seryjny dół i seryjne bebechy więc Sebek daj już spokój. Jak na samochód poskładany z "gówna mchu i paproci" to zapierdziela niemiłosiernie.
tak tak Markos, ja wiem, że teraz to każde auto dla Ciebie puchnie

moze troszke wiecej luzu...
Dokładnie to jest seryjny dół i seryjne bebechy więc Sebek daj już spokój. Jak na samochód poskładany z "gówna mchu i paproci" to zapierdziela niemiłosiernie.

czy ja napisałem, że nie zapierdala? Napisałem, że wg mnie troche puchnie powyżej 140km/h. Wydaje mi się, że to wina dolotu który jest z tego co wiem nadal seryjny. Jak na auto poskładane z oem gratów, zgadzam się, jest szybki.

btw: z kamo szedł równo a kamo ma mniej KM i Nm
Dokładnie to jest seryjny dół i seryjne bebechy więc Sebek daj już spokój. Jak na samochód poskładany z "gówna mchu i paproci" to zapierdziela niemiłosiernie.



To chyba najlepsze określenie (oczywiście z przymrużeniem oka)
btw: z kamo szedł równo a kamo ma mniej KM i Nm



a skąd wiesz
bo to twoje padło nie jedzie wogóle, co sam wielokrotnie mówiłeś
No i u mnie jaja też były z ciśnieniem w oponach na stacji zamiast dopompować spuściłem tył na 0,6 i 1,1... Film z You tube jest już na 2 z tyłu i 2 z przodu - ciut lepiej chodzi jak tamtej nocy
Na kole 15" czuję że by było sporo lepiej ale niestety się nie przeproszę z tymi wilwoodami

No i druga sprawa mam ten zawias z GTI-R przód wysoko stoi i aerodynamika słaba też może to być powodem że na IV biegu przestaje to iść.

No ale za to rekompensatę mam w trasie jak sobie pozamulam to mieszczę się w 6L - hehe a tego nie potrafi moja ALmera GTi po Budżetowym Tuningu, przy tych samych prędkościach litrę więcej opitoli
mieszczę się w 6L




bede złośliwy gazu czy benzyny?
pewnie, że gazu musi być poczucie taniości;)
pewnie, że gazu musi być poczucie taniości;)



padam:
Tak się zastanawiam od Rossiego mogę podjąć sekwencję BRC na przewodzie od baku 8mm - by było tłusto i mega poczucie taniości, ok. 500zł za to chciał, tak wiec kto wie...
Ps. ostatnio jakiś mega ruch w nissanach się zrobił wszyscy chcą latać sunny GTi hehe
Jakby nie było sunny swoją moc ma a jaka to będzie przyjemność łoić civy mając gaz, u mnie jak zrobimy dolot myślę ,że na LPG vti będzie objechane
No i katastrofa się przytrafiła mojemu nie zawodnemu SR20VE...
Awarii uległa prowadnica zaworowa, bowiem non stop zawory waliły w tłoki czego efektem były takie ładne wgniotki


Wiec musiałem skompletować takie same tłoki pochodzące z 2.0 Primery P11 (dało radę u mnie na gruzowisku jest wszystkiego z zapasem na szczęście) i najgorzej było znaleść frezera który będzie trzeźwy i mi na szybkości wyfrezuje ładne otworki...


No i udało się łącznie auto musiałem unieruchomić aż na dwa dni no ale przy okazji tej rozbiórki nauczyłem się regulować luzy zaworowe w tym niezwykle skomplikowanym systemie VVL hehe :


Robota upierdliwa bo reguluje się je pojedynczo a wiec jedna pchełka jest nad zaworem i tylko jedna dźwigienka jest wsadzona w łep, ogólnie jestem z siebie dumny jak mało kiedy

Po przejechaniu 14,7km i wymianie oliwy podjechałem na hamownię by sprawdzić czy wszytko jest okey i czy mogę spokojnie jeździć i docierać mój świeżo złożony motor no i ku mojemu zdziwieniu doszedł 1Nm i poprawił się przedział w zakresie 5500-7500obr.min, a myślałem że coś się pogorszy jak odprężę silnik po przez odprężenie tymi podcięciami na zaworach
Obecne tłoki na oko wyglądają tak samo jak te z SR20VE 20V który fabrycznie ma sprężanie na poziomie 11:1 myślę że to już zacna wartość pod męskie moce.

Jak już dotrę maszynę to sprawdzę co daje stożek, obecnie latam na seryjnym dolocie z papierowym filtrem Jc Auto kupionym w promocji za 11,40zł

[ Dodano: 2009-11-26, 18:03 ]
zakręciłeś na 8300, żeby zobaczyć czy możesz docierać.... fajnie to brzmi I chyba ciut zaprzecza sensowi dalszego docierania
zakręciłeś na 8300, żeby zobaczyć czy możesz docierać.... fajnie to brzmi I chyba ciut zaprzecza sensowi dalszego docierania


nie od dziś wiadomo, że Kuba jest hardcorem.
No co zrobić ciśnienie miałem straszne na pomiar, był przekonany że podcięcia na tłokach zabiją trochę mocy...
A z docieraniem to w sumie pierścienie pozostały te co były czyli miały od nowości jakieś 1000km nalatane no a panewki może ze 150 tyśków mają wiec są jak nowe i ułozone, wszytko na swoje miejsce włożone tak więc myślę że jedno czy tam dwa zakręcenia do odcinki nie wpłyną na nic negatywnie

No jutro trasa, i w sobotę jakaś 1/5 mili w Chełmie a w niedzielę rally sprint na torze w Biłgoraju ale mnie ten czarny skurwiel cieszy

Jeszcze ten dolot "parówę" bym na nim przetestował w połączeniu ze stożkiem jakimś...
A z docieraniem to w sumie pierścienie pozostały te co były


czyli po prostu nie ma co docierać
No ale niby pirścionki w inne tłoki wlazły, innaczej są poprzekręcane w koncu w silniku 4-ro sówowym nie ma zamka w tłokach

Tak czy siak zabrzmiało to jak wyciągnięcie mnie z domu i na jakieś wspólne upalanie ??

[ Dodano: 2009-12-01, 08:23 ]
No gratki Kuba za 3 miejsce, szkoda że nie powiedziałeś wcześniej to bym pojęchał Cię trochę pościgać , a freziki ładne wyszły
PS. Odzywał się może czarek do Ciebie w sprawie jednostki napędowej dla mnie
Ty co to za pojeżdzawka w weekend teraz będzie?
Race Art (Krzysiek Terej) organizuje, ale to chyba 13 grudnia dopiero
Widziałem, macałem normalnie piękna sprawa Subarynka dawała rade
Tak jest chodzi o tą pojerzdzawkę:
http://www.racingforum.pl...oku-t71630.html

Co do subaraka no szybszy był, latałem za nim i niszczył mnie na wychodzeniu z zakrętów u mnie koło wewnętrzne mieliło a pan odjerzdzał no fakt że wóz miał bez porównania lepiej przygotowany, mocniejszy i na Potenzach RE070

Tak czy siak zabawa i nauka była zajebiaszcza,
Ps. Kuba dam Ci znać o następnej tego typu pojerzdzawce, na pewno Biłgoraj jak i Tor Lublin są 13 grudnia ceny odpowiednio 40zł i 45zł...
Biłgoraj polecam Ci jeszcze na nim nie byłeś, zobaczysz co to znaczy trakcja... zwłaszcza jak masz pół sliki Toyo T1R a nie jakieś balony contientala jak ja ;/

[ Dodano: 2009-12-01, 23:28 ]
pół sliki Toyo T1R


chyba R1R

fajny ten twoj nissan, dobrze ze wykorzystujesz go do latania po zakretach i czerpiesz z tego radosc
Wygląda tak jak jeździ, czarny madafaka, mam nadzieję go zobaczyć na żywo w akcji
coobcio już nie będę się produkował jaki to fajny popierdalacz bo mi się nie chce

ale za banana na twarzy na każdej focie to muszę Ci pogratulować
ale za banana na twarzy na każdej focie to muszę Ci pogratulować



hehe dokładnie, na każdej focie banan
Przedstawiam efekt obróbki kolekotra ssącego by frez i moja wiertarka marki BOSCH


W stosunku do jak to miało 1,6 pojemności to fajna różnica wyszła:


Nic tylko jeszcze jakiś lepszy kolektor wydechowy zapodać, ten popularny chinol co mam teraz ponoć za superaśny nie jest, ktoś jakieś cudo 1-2 3-4 zrobił i ponoć 9WHP dochodzi tak więc coś pod 240Kucychów się zbliża powoli
Samochodzik wypas. W niedziele moglem zobaczyc i posluchac. Nie zastanawiaj sie tylko kombinuj ITB a bedzie pieknie , wtedy pogonisz subaraka
brawo Kuba ! już niedługo pęknie 240, ale w sumie 225/223 na tym chinolu za 100$ to bardzo dobry wynik... heh stare dobre czasy mi się przypominają
Nawet klip jest z tej pojeżdżawki w BIłgoraju:
http://scooby14444.wrzuta...oraj_29.11.2009
W paru miejscach się znalazłem - hehe nawet w tym którym bym nie chciał tzn jak ciąłem 4 ma kołami

[ Dodano: 2010-04-07, 19:32 ]
niezłe tempo trzeba przyznać niedługo pęknie 230
Kuba, jakbyś był na facebooku to normalnie zostałbym Twoim fanem
Robisz kozak robote, gratki.

Zobaczymy w sobotę co chrupek nr. któryś z kolei potrafi
Ja to delikatnie i spokojnie jeżdżę... tak więc za bardzo nie spinam się na czasy w których za pewnie Hondy wypadną o wiele lepiej a jedynie na testingu sprzęta, robiąc mocniejszy wóz robię lepsze czasy mimo że słabo ogarniam jazdę po zakrętach
Ja to delikatnie i spokojnie jeżdżę... tak więc za bardzo nie spinam się na czasy w których za pewnie Hondy wypadną o wiele lepiej a jedynie na testingu sprzęta, robiąc mocniejszy wóz robię lepsze czasy mimo że słabo ogarniam jazdę po zakrętach


bla bla bla dzisiaj jest już 7 kwietnia, więc żarcik nie na czasie
nie lepiej te zawory na jakies tokarce cieniować? bo wiertarką może być nie do końca równo.. żeby nie było 'ale urwał'

Przyrosty po domowych modach powalają
To jest nissan i musi być poczucie taniości zachowane tak więc lepiej oby wszytko było lepione w zaciszu garażowym i do tego cechowało się bezawaryjnością...
Tak więc zawory wyjdą spod wiertarki BOSCH... do tego papier ścierny od 120 do 600 i będzie lala no i raz co jakiś czas kontrola szerokościomierzem bi pi razy oko trzymać się w fabrycznych dla SR16VE ryzach czyli przecieniowanie 4,55-4,65mm.
I może kolejne 4-5KM dojdą

Dalej to już obowiązkowo zrobię coś z tym seryjnym dolotem i papierowym filtrem powietrza.
Prawdopodobnie wleci węższa chłodnica wody z modelu 1,4 75KM coby wygospodarować trochę miejsca na zasys zimnego powietrza z przodu...
10Nm w niskim zakresie to już całkiem cacy!
No biorę się powoli za swojego Słonecznikia a więc na następną pojeżdżawkę przygotowałem Yokohamę A048:


I będę grzebać coś z dolotem, z racji tego iż dobrze się znamy z Czarkiem i Erykiem z firmy AutoR to będę chciał wspólnymi siłami wykonać jakiś porządny dolot który no doda mi trochę tych kucyków na wiele nie liczę ale jakby tak przełamać się przez 240KM to by było bardzo miło

[ Dodano: 2010-04-15, 00:01 ]
oponki to te z allegro ,czy sciagales cos na wlasna reke ?
przygotowałem Yokohamę A048


ehhhhh mógłbym patrzeć się na te opony godzinami
Oczywiście upalać tym bardziej.

wielki, a są/były a048 na allegro?
Zaglądam co jakiś czas na allegro/ebay w poszukiwaniu tych opon (nowych/używanych) i ciężko o nie
Opony total JDM Ciekaw jestem jak się mają do R888. Chyab też są różne mieszanki...

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki