SILNIK: było zeswapowane SR16VE i zdłubane na 182KM i 169Nm obecnie przerobiłem je na 2,0, skróciłem prowadnice zaworowe ssące i jest 229KM i 225Nm
UKLAD DOLOTOWY: elementy gumowe z almery GTi + pocięta puszka
UKLAD WYDECHOWY: Chiński kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC a reszta przelocik 2,5" na tłumiku EL-teca
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone na świniaku ECU Master i przesunięty limiter na 8500
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia taka jaka przyszła z SR16VE czyli delikatna szpera i przełożenie główne 4,4
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB Super Speciał i sprężyny nie wiadomo jakie ale troszkęgleby jest
UKLAD HAMULCOWY: Przód Wilwood Super light 4 tłoczkowe 335mm tarcze i klocki EBC GREEN, tył seria i wymontowane korektory siły hamowania
BODY-KIT: seryjny taki jaki był w GTi-R, czyli progi, niższy przedni zderzak oraz dokładka na tylną klapę i maska z wlotami/wylotami
ŚRODEK: seryjne + rajdowa Kierownica OMP
CAR-AUDIO: coś tam gra, ale nie ma to jak odpalenie VVL przy 5000obr.min
Wóz przejąłem po Czarku znanym jako AutoR, laleczka aż szkoda śmigać co by się nie brudziła i niszczyła eksploatacją
Cholernie jestem z niej zadowolony no dobra koniec pitolenia...
Moc mierzona na Hamowni w Lublinie: 188KM i 173Nm - oczywiście potwierdzę to na mineralnej..., auto odpycha się nawet przyjemnie ale totalnie nie ma dołu, w końcu to tylko 1,6 a ja przyzwyczajony do 2.0
Hehe wóz kupiłem w sobotę a w niedzięlę od rana już zabawa trwała:
![](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/12.jpg)
![](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/4.jpg)
![](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/18.jpg)
![](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/IMG_3591.jpg)
![](http://i111.photobucket.com/albums/n134/bystrzak1/IMG_3105.jpg)
Jak na wjerzdzanie się w nowy wóz, poszło nawet do przyjęcia w Juniorach klasy III (pojemnosć od 1,8 w górę) zająłem pierwsze miejsce a w generalce trzecie, w klasyfikacji ogólnej byłem 9 na 34, dopiero uczę się jeździć i wjerzdzam w ten wóz myślę że tą serie stać na więcej, choć pierwszy raz miałem do czynienia z oponami tak dobrymi jak TOYO T1R - naprawdę mile mnie zaskoczyły i myślę że jeszcze nie wykorzystałem w pełni ich potencjału...
Co do dalszych planów to na dniach wleci komplet poliuretanów na cale zawieszenie, pod maglownicę i tylna oraz przednia poduszka - jak w czerwonym chrupku do chłosty w błocie Do tego pozbędę się z tyłu korektorów siły hamowania i wyrzucę parę odwarzników spod maski - ten znad maglownicy, z dolnej belki i przy przednim pasie - łącznie jakieś 12-13kg ołowiu
A no i co do dalszych planów to nie wiem czy pozostać przy 1,6 czy zainwestować te 500zł i nie zrobić z tego 2.0... Decyzja tym trudniejsza że mam już set wałków z 200Konnego SR16VE N1 do tego podwójne springi i tytanowe talerze Brian Crowera.
Śmiesznie mogło by być 1,6 i ponad 200Kuca ale ten dół dalej słaby by był, myślę że od 2000obr.min nie było by więcej jak 150Nm.
Ciężka decyzcja
Z drugiej strony śmiesznie jakby takim 1,6 objerzdżać na pojerzdzawkach mocne Lanceloty i Subaraki STi ??