Gr00bY2008-10-22, 12:48
No najpierw miałem ponczochy to mi jest wciagnelo i potem je znalazlem na tłokach. Wadą tego rozwiązanie co pokazałeś jest to, że na postoju zagotuje sie powietrza w komorze silnika i marnie to działa. U mnie ssie powietrze zimne bezposrednio z wlotu powietrza na pokrywie silnika. Co do otwartego ITB to jeździłem w sumie z 2 miesiace w poprzednim silniku i nic mu nie było Aby u mnie nie robić na kolankach ITB to przy wyliczonej długość kanału dolotewego wychodzi, że trąbka konczyła bedzie w scianie grodziowej a właściwie w kabinie
!markos2008-10-22, 12:51
ale tuż przepustnicami w kierunku wlotu powietrza idą kolanka do dolotu
nie wiem czy to jest 4age, ale nie mam pojecia o ktorych kolankach mowisz..
bo jesli o tych, ktore sa miedzy puszka dolotu, a filtrem, to one nie maja zadnego wplywu na prace itb. natomiast jesli wstawilasz kolanko miedzy trabke, a przepustnice.. to wydaje mi sie, ze takie itb traci sens. podkreslam - wydaje mi sie, bo sie na tym nie znam. po obejrzeniu ogromnej ilosci zdjec przeroznych itb mozna dojsc do takiego wlasnie wniosku.
Gr00bY2008-10-22, 12:56
Powiem Ci tak. Jeździłem z trąbkami na wprost które biorą powietrze z nad portek od kolektora i jeźdze teraz z trąbkami na kolankach które pobierają zimne z wlotu powietrza. I zgadnij kiedy jeździło lepiej?
Co zdjecia to nie o tych kolankach, ale dobrze o tym wiesz tylko usiłujesz z kogoś debila zrobić jak zwykle. Mam prośbe, chyba moge? Możesz niewypowiadać się w moim temacie internetowy teoretyku? Jak założych sobie ITB, pojeździsz to, potestujesz to wtedy sie wypowiadaj bo wyciągasz błędne wnioski z mylnych przesłanek.
!markos2008-10-22, 13:00
zgadnij kiedy jeździło lepiej?
niewatpliwie po twoich tuningach
ale nie chodzilo mi o temperature.
owinalbym kolektor, zrobil mocniejszy nadmuch, cokolwiek, ale staralbym sie raczej zostawic prosta droge od krawedzi trabki do glowicy.
Gr00bY2008-10-22, 13:01
I wyciął sciane grodziową bo nie ma szans żeby sie zmieściły razem z filtrem? Czy może kręcił silnik 12000rpm bo tyle wychodzi, że trzeba by zakręcić żeby się zmieścił airbox?
Fawor2008-10-22, 13:01
Same trąbki są po to, aby zlikwidować zawirowania w kolektorze dolotowym czyli poprawić sprawność napełniania. Fakt, że takie krótkie jak miałeś były za krótkie, przystosowane do wyższych prędkości obrotowych. Długie są lepsze, ale chyba ciut przesadziliscie. Jak było to liczone?
!markos2008-10-22, 13:04
I wyciął sciane grodziową bo nie ma szans żeby sie zmieściły razem z filtrem?
nie wiem, moze kupil jakies krotsze itb?
rob co chcesz. jak dla mnie to te trabki moga sie zaginac jeszcze 3x i wystawac nad maske. w koncu jestes praktykiem i napewno robisz dobrze.
Gr00bY2008-10-22, 13:06
Jest w necie taki kalkulatorek. Liczone było konkretnie pod B20 czyli na doładowanie dynamiczne przy jakichś 6500-7000rpm.
rooty2008-10-22, 13:06
Wyluzujcie. O te kolanka chodzi. U mnie spokojnie wchodza 75mm (dl)
Fawor2008-10-22, 13:09
Jest w necie taki kalkulatorek. Liczone było konkretnie pod B20 czyli na doładowanie dynamiczne przy jakichś 6500-7000rpm.
postaram się to przeliczyć w piątek z moim doktorkiem od silników spalinowych
Gr00bY2008-10-22, 13:12
Dzieki rooty bo już przez chwile myślałem, ze mi się przyśniły. Wisze Ci piwo
!markos2008-10-22, 13:23
O te kolanka chodzi.
no i git, dzieki
tylko, ze to nadal troche inna para kaloszy. tu masz trabke zaprojektowana jako zagieta (z reszta tak jak w silnikach bmw M). u groobego jest prosta trabka, a dalej kolanko. moze to ma znaczenie, moze nie. wydaje mi sie, ze ma.
piechur2008-10-22, 15:51
Jest w necie taki kalkulatorek.
Mógłbyś dać linka?
byłbym wdzięczny
Gr00bY2008-10-28, 20:22
Poszukam w domu bo gdzieś miałem w ulubionych.
Ku przestrodze - świece należy dokrecać lekko. Nie tak jak poprzedni właściciel mojej głowicy
Dla potomnych - udało się odzyskac pozostałą część świecy która została w głowicy poprzez wbicie weń torxa o rozmiarze T55. Trochę ciśnienie mi podniosła ta wymiana świec, ale najważniejsze, że się udało bez rozbierania motoru
jakub4762008-10-28, 21:19
Troszke ci ostrość uciekła...
nitro202008-10-28, 21:31
Troszke ci ostrość uciekła...
Przynajmniej widac gdzie fota robiona.......
Gr00bY2008-10-28, 21:55
Troszke ci ostrość uciekła...
Ciężko wymagać ostrości od aparatu w telefonie. Chodziło o zobrazowanie problemu
[ Dodano: 2008-11-01, 19:01 ]
żółtek2008-11-19, 09:49
To kiedy doczekamy się tego jutra?
Mazek2008-11-19, 21:28
To kiedy doczekamy się tego jutra?
Czekajcie, a dostaniecie
Ladna sztuka, tylko te felgi mi się nie podobaja.
Gr00bY2008-11-23, 23:52
Brakujący element układanki B20. Teraz można wysłać blok + cały układ tłokowo-korbowodowy do rozwiertu i wyważenia.
I w końcu udało się przez weekend skończyć airbox. Na zdjęciu jeszcze bez filtra, jutro zrobię jakieś lepsze foto. Pojeżdżę trochę, zobaczę czy się sprawdza i jeżeli tak to wystrugam taki sam z włókien szklanych. Koniec jazdy bez filtra
adaS2008-11-24, 02:34
Bardzo dobrze Rafale, filterek musi być. Mam nadzieje że teraz bedzie troche zimniej
gaseb2008-11-27, 10:43
masz gr00basku jakieś nowe fotki?
Gr00bY2008-11-27, 10:59
Nie mam. Ktoś mi obiecał tydzień temu, że mi prześle i dupa
[ Dodano: 2008-11-28, 21:03 ]
Faja2008-11-30, 01:41
Nareszcie męski wydech Musze tego posłuchac kiedyś
Stavros2008-11-30, 02:49
Podejrzewam, że jest trochę ciszej Wygląda bardzo fajnie
Gr00bY2008-11-30, 03:17
Faja - Generalnie do szczescia brakuje kolektora. Po wielu namyslach będzie coś ala long runner wywijas 4=>1. Inspiracją jest rmf'ik narrow...
Pierwsze wrażenia po kolejnym dniu jazdy jak najbardziej pozytywne. VTEC moglby być glosniejszy, ale to pewnie przyzwyczajenia po trąbkach. Sąsiedzi mnie bedą kochać - już nie będe ich budził. Chyba stetryciałem - chciałem cicho, mam cicho i na dodatek jestem zadowolony
Właśnie - zdjąłem trąbki na zime - i tak się nie specjalnie w tej porze roku ścigam + minimalne otwarcia przepustnicy są problematyczne - będzie jeszcze próba na alpha N czyli mapa paliwa pisana nie przez obroty i cisnienie tylko obroty względem TPS. Powinno to ułatwić Wszystko do ogarnięcia, airbox dziala - trzeba zalaminować docelowy na podstawie aluminiowego. Przy okazji jak sie złoży B20VTEC to dotrze się na spokojnie....
Wrażenia z jazdy na zestawie AGX-Weitec-Energy Suspension:
- po stosunkowo niedlugo czasie zaczynają skrzypieć tuleje górnych wahaczy, reszta cisza - przyjemnie się jeździ jak nic nie stuka
- na codzień jeżdze na najmiększym ustawieniu twardości, nie dobija, jakiś skok amoryzatora pozostał, trochę twardziej niż seria. Na weekend klik klik i czwóreczka - i można przeprowadzać atak na zakręty. Rainsport'y 2 mimo niskich temperatur zachowują się rewelacja - aż nie chce mi się zmieniać na zimówki
Jeżeli chodzi o hamulce - tarcze nadal się nie poddały: klocki powoli się końcą a na tarczach brak pęknięć, bicia również.
Over'n'out.
Nevada2008-11-30, 10:56
fajowe jest to EE, czekam na nowy silnik
Arv2008-11-30, 13:05
Zima za pasem a Grooby dłubie i dłubie! Good man Grooby!
Gr00bY2008-12-09, 22:55
Wiesz Arv, że ta choroba nigdy się nie kończy, zawsze jest coś do zrobienia
PMW2008-12-09, 23:53
fajnie pogięli tę rurę w El-tecu... Głosno jest?
Gr00bY2008-12-10, 00:01
No właśnie jak na moje ucho to cicho. Normalnie slysze jak sie koła toczą
ARTX2008-12-10, 01:10
profi... chyba tez zrobie na gietarce wydech w el-tecu
nie jest glosno bo jest duzy koncowy tlumik jakby byl normalny to "cicho" by nie bylo
!markos2008-12-10, 01:23
nie jest glosno bo jest duzy koncowy tlumik
z petla, to tez niewatpliwie wplywa na glosnosc. w sumie to pewnie ten wielki tlumik wycisza podobnie jak ponad metrowy przeotowy wynalazek macka grabowskiego do przyciecia charakteru zbyt halasliwych automobili
gooffy2008-12-10, 09:37
Szczerze mowiac czy rura gieta na gietarce czy spawana na kolankach - dzwiek bedzie taki sam. Jedyna zaleta jak na razie jest oczywiscie estetyka. Tlumik m-techa tez jest zrobiony "standardowo". Tj dokladnie taki jaki my uzywamy. Bez zadnych magicznych ulepszaczy.
Caly "myk" u Groobego polegal na zostawieniu ukladu calkowicie przelotowego a jak najcichszego. Chcielismy zrobic 3 rury przelotowe w puszcze tlumika lecz niestety denka nie poddawaly sie obrobce. Tak wiec tlumik zrobiony jest na 2 przeloty i jeden lacznik z rury. Elementem ktory najbardziej wyciszyl uklad wydechowy jest podwojny zwrot spalin na kolankach oraz fakt ze uklad jest o ok 2,5-3 metry dluzszy.
Teraz pracujemy nad wlasna wersja twin loopa do zwyklego civica hb.
Kabikos2008-12-11, 08:48
ŁADNIE MASZ TAM POD SPODEM
noorec2008-12-11, 10:14
Szczerze mowiac czy rura gieta na gietarce czy spawana na kolankach - dzwiek bedzie taki sam. Jedyna zaleta jak na razie jest oczywiscie estetyka. Tlumik m-techa tez jest zrobiony "standardowo". Tj dokladnie taki jaki my uzywamy. Bez zadnych magicznych ulepszaczy.
Caly "myk" u Groobego polegal na zostawieniu ukladu calkowicie przelotowego a jak najcichszego. Chcielismy zrobic 3 rury przelotowe w puszcze tlumika lecz niestety denka nie poddawaly sie obrobce. Tak wiec tlumik zrobiony jest na 2 przeloty i jeden lacznik z rury. Elementem ktory najbardziej wyciszyl uklad wydechowy jest podwojny zwrot spalin na kolankach oraz fakt ze uklad jest o ok 2,5-3 metry dluzszy.
Teraz pracujemy nad wlasna wersja twin loopa do zwyklego civica hb.
a jak sie ma zastosowanie tak przedluzonego ukladu do osiagow?
Gr00bY2008-12-11, 15:06
Myślę, że nie będzie to problem. Nad wahaczem jest wsuwka na rurke, żeby zrobić w 10min. pełen przelot bez tłumików
Emre2008-12-11, 15:11
Grooby, ale z Ciebie tuner...
noorec2008-12-12, 16:22
Myślę, że nie będzie to problem. Nad wahaczem jest wsuwka na rurke, żeby zrobić w 10min. pełen przelot bez tłumików
ja wiem ze mozesz grooby
chodzi mi wlasnie o to ze ktos sobie takiego twin loopa kupuje/robi i jak ma sie montaz takiego tlumoka do osiagow w portownaniu do serii/do zwyklego przelotowca
z czystej ciekawosci pytam bo przeciez musial to juz ktos kiedys hamowac...
Pati2008-12-12, 16:23
Mugen taki robi i całkiem sprawnie działa.
the_havran2008-12-12, 16:39
ale z tego co mi wiadomo to Twin Loop Mugen'a nie ma 2.25, iz tat rajt?
Gr00bY2008-12-12, 16:39
Z tego co mi wiadomo ja też nie mam 2.25"
the_havran2008-12-12, 16:41
Nie twierdzę że masz przystojny kawalerze
Tak chciałem się wbić w temat i potwierdzić info.
jakub4762008-12-12, 16:42
To Twin Loop Mugen'a ma 2,5"?
Pati2008-12-12, 16:47
jakbyście ładnie poprosili to bym polazł i sprawdził...
the_havran2008-12-12, 16:51
Gr00bY2008-12-12, 17:00
Nie twierdzę że masz przystojny kawalerze
Sam jesteś przystojny
Pati - mierzyć....
Daniel_ITR2008-12-12, 17:09
!markos2008-12-12, 22:56
Mugen taki robi
nie taki, tylko grubo ponad polowe krotszy..
Kras2008-12-13, 11:10
I to moze byc klucz do jego osiagow
Pati2008-12-13, 12:02
pierwsze wejscie do puchy - 62,4mm
po zawinięciu (drugie wejście do puchy) - 52,2mm.
średnica wew. za flanszą wg. mugena to 2,36''.
Lcfr2008-12-21, 18:44
pierwsze wejscie do puchy - 62,4mm
po zawinięciu (drugie wejście do puchy) - 52,2mm.
średnica wew. za flanszą wg. mugena to 2,36''.
Pati rozumiem, ze to zewnętrzne? (pytam jak mierzyłes bo chce porównać z tym ebayowym...)
Jakbyś miał mozliwośc to zmierz jeszcze srednice puszki i jej długosć...
Pati2008-12-21, 22:32
to zewnetrzne. nie mam juz mozliwosci pomiaru.
Gr00bY2008-12-23, 01:53
Łotever. Setup zimowy
Emre2008-12-23, 08:44
German wheels in da house...
Mati792008-12-23, 10:00
fajney felunek ... a co najważniejsze to bardzo lekki i mocny !
czarna mamba2008-12-23, 10:04
bonczek2008-12-23, 13:23
Ale masz ladniutkie to auto
HIO2008-12-23, 14:05
a mi sie ostatnie zmiany stylistyczno-akustyczne nie podobaja. coz zrobic
Fawor2008-12-23, 15:38
sprzątnąłeś mi opony, nie lubię Cie..
cichyg602008-12-23, 16:08
a mi sie ostatnie zmiany stylistyczno-akustyczne nie podobaja. coz zrobic
AMEN , odkąd pamiętam było ryczącym obrzynem a teraz nie bałdzo ..
Emre2008-12-23, 16:22
jak auto już nie wali marchewek i jest ciche to chyba Rafał myśli o założeniu rodziny...
Gr00bY2008-12-24, 12:10
Ojtam pierdolicie. Wydech jest przygotowany pod trąbki. W sensie, żeby było słychać ich ryk. Nie jeździliście samochodem z ITB więc nigdy zrozumiecie OCB
Mr.P2008-12-24, 13:38
jak auto już nie wali marchewek i jest ciche to chyba Rafał myśli o założeniu rodziny...
haha pomyslalem dokladnie o tym samym - a tak powaznie to aby do wiosny
Meteor2008-12-24, 14:10
świetne kółeczka jak na zimę dobrze to wygląda
gaseb2008-12-24, 14:41
lepiej wyglada niz na rocie
Kras2008-12-25, 09:09
Dobrze, ze nie tylko ja tak uwazam. Mega lepsze kolka od tamtych...
j00m3r2008-12-25, 12:34
Gr00bY, autko robi wrażenie na ulicy
myślałem, że polecimy kawałek razem w alejach a Ty nic (wt czy śr ok 8mej)
ładnie zawias pracuje co tam siedzi?
na felunku wygląda pro
pzdr
marcin_gcw2008-12-25, 12:37
ładnie zawias pracuje co tam siedzi?
wystarczy kliknąć na 1 stronę - chyba nic skomplikowanego.
Felunek bardzo fajny i mam nadzieję, że zagości na dłużej
Gr00bY2008-12-26, 17:03
świetne kółeczka jak na zimę dobrze to wygląda
Emre2008-12-26, 17:12
Rafał, ogarniesz jakieś dobre tematy i jestem u Ciebie z felgami...
Gr00bY2009-01-15, 08:38
Więc jadąc do pracy w poniedziałek zaczęło mi wyrywać kierownice z rąk i odezwaj sie przegub wewnętrzny. Po 2km zrobiło się bardzo nieprzyjemnie bo kierownica obracało o 1/4 obrotu. Trzeba było zjechać na pobocze i przesiąść się do WKD Dzięki cfaniakowi auto tego samego dnia jeszcze wjechało na linie do SSG. Jako, że przeguby wewnętrzne od 2 lat generowały wibracje delikatne na kierownicy, a półośki moje zapasowe gdzieś się zapodziały szybko podjąłem decyzje o wysyłce połosi do
www.motomax.pl IMO ludzie którzy najlepiej się znają w całej Polsce na regeneracji półosi. We wt. półosie zostały wysłane do torunia, wczoraj miałem telefon z wyceną i obrazem uszkodzeń. Obydwie półosie krzywe do prostowania + wyważenie + pełna regeneracja przegubów. Dziś wysyłka zwrotna więc w piątek powinny być w łomiankach = w piątek powinienem już jeździć samochodem.
STAY TUNED
Miaziu2009-01-15, 09:12
jaka jest orientacyjna cena takiej regeneracji przegubów ?
Gr00bY2009-01-15, 09:24
W zależności od zakresu prac od 200 do 1000zł.
gaseb2009-01-15, 11:53
dorabiałem u nich półoś. profesjonalna robota i extra podejscie do klienta, polecam!
badboy4ever2009-01-15, 20:29
jako torunianin moge potwierdzic ich rzetelnosc
rdk2009-01-16, 11:34
obok Radia Maryja są naszym znakiem rozpoznawczym
Meteor2009-01-16, 12:05
Radio Ma Ryja trochę pier... im renomę
btw też będę musiał tam posłać półośki skoro tak chwalicie
Gr00bY2009-01-16, 20:11
Krótko i na temat. Działa, wszystko ok. Podziekowania dla motomaxa i dla SSG za szybkie ogarniecie tematu
Cfaniak2009-01-16, 20:42
Za to że tym razem zapomniałeś w podziękowaniach o mnie, przy najbliższej okazji będziesz kucał..........
Gr00bY2009-01-16, 20:43
Starczy już podziękowań dla Ciebie. Czekam, aż założysz swój temat i zaczniesz mi w nim dziękować
Cfaniak2009-01-16, 20:49
Zapowiedziałem już dawno że mojego tematu tutaj nie będzie. Nawet jak bym wygrał w Totka i kupił brand new GTR'a od Amuse, bo zawsze znajdzie się jakiś malkontent koniobijca i zacznie się rozwodzić że mam krzywe szwy na fotelach w porównaniu do Racaro z ITR'a........
gooffy2009-01-16, 20:52
Opisz swoja kinder niespodzianke
Gr00bY2009-01-16, 20:59
Ty lepiej opisz swoją bez silnika
Łotever - morał z całej historii jest taki, żeby dokręcać koła. Zawsze dwa razy
Cfaniak2009-01-16, 21:06
Opisz swoja kinder niespodzianke
Nie bo mi temat poleci bo nie jest dżejdiem..... Ale jak dostane oficjalne pozwolenie to owszem moge
HIO2009-01-16, 21:25
Opisz swoja kinder niespodzianke
albo tic taca w zaleznosci od ktorej strony spojrzymy
Cfaniak2009-01-16, 21:32
Cfany - mozesz.
Postaram się ogarnąć w weekend, ale najpierw muszę go opłukać do fotek
kamo2009-01-16, 22:52
Krótko i na temat. Działa, wszystko ok.
Widziałem nawet przyjemne dźwieki z siebie wydaje
Gr00bY2009-01-24, 20:35
Przyszła do silnika B20 głowica B18C1/C3/C4 czyli z mniejszą komorą spalania niż B16/B18C6 w sensie doprężająca
No i na ten sezon bede spowalniał jeszcze skuteczniej
Yarko2009-01-24, 20:58
dobry ten hebel wilwooda, podoba mi się, ciekawe jak sprawdzi się pod Twoją nogą
TDI2009-01-24, 21:11
Proszę proszę nie ma lipa
JKL2009-01-24, 21:28
Daje tarczy góra dwa miechy
Daniel_ITR2009-01-24, 21:58
jaki rozmiar tych hebli i pod jakie klocki ?
!markos2009-01-24, 22:08
nie pod jakie klocki, tylko wybierasz takie jak ci pasuja
tarcza zapewne 28Xmm, nie posadzalbym groobego o 16" felgi
LimaK2009-01-24, 22:20
nie wiem czy nie o to właśnie chodzi
KtośTam2009-01-24, 23:38
280 mm, przecież od dawna wiadomo kto zgarnął wilwooda z działu sprzedam i był szybszy od reszty chętnych
Gr00bY2009-01-25, 11:06
Dziękuje za pozytywny feedback. Tarcze jak markos pisał narazie 11". Jest plan awaryjny w razie gdyby było mało zmieniam jarzmo i rotor na 12". Z tym, że skucha markos - 16" lezą na szafce od miesiąca Cieszy mnie mnogość możliwości jakie daje mi ten zestaw. Np. klocki Ferodo DS3000 do tego zestawu kosztują 340zł. To jest połowa ceny DS'ów do mnie A jak się bedą gięły rotory to zawsze jakis stoptech robi chyba lepsze, a w budżetowej opcji np. fastbrake.
!markos2009-01-25, 11:30
skucha markos - 16" lezą na szafce od miesiąca
ja nie wiem co sie z toba dzieje
Gr00bY2009-01-25, 12:51
Function over fashion. Znasz mnie i wiesz, że ten samochód średnio nadaje się do lansu więc większa felga ma za zadanie głównie zmieścić większy hebel. Lans faktor pomijamy
Faja2009-01-25, 13:30
Ale jak ogarniesz bude to i lansfactor Ci się włączy
elmer2009-01-25, 13:48
A co z tylnymi hamulcami?
Gr00bY2009-01-25, 13:59
Zacisk EP3 z klockiem DS2500 + tarcza Civic 7gen EP1/EP2/EP4 czyli 260mm + regulowany Tilton dla ustawienia odpowiedniego dla danej sytuacji balansu. Na etapie kompletowania jestem. Miała być niespodzianka i szansa na nabicie kolejnych 2-3 stron w temacie, a tak wszystko zepsułeś
Pati2009-01-25, 15:54
tez mam w domku juz zaciski z ep3
!markos2009-01-25, 15:56
to czemu nie zrobisz apdejtu swojego watku, tylko smiecisz groobemu??????
marcin_gcw2009-01-25, 15:57
a czym się różni zacisk z EP3 od zacisków z innych EP? bo w sportach też chyba była tarcza 260mm z tyłu?!
bonczek2009-01-25, 16:00
Nie wiem czym zacisk ale tarcza rozstawem jezeli sie nie myle.
marcin_gcw2009-01-25, 16:24
Nie wiem czym zacisk ale tarcza rozstawem jezeli sie nie myle.
no tak dlatego montuje się tarczę ze sporta bo ma 4x100, ale czym różni się zaciks CTRa od Sporta
Gr00bY2009-01-25, 16:29
A hgw panie gcw. Kazali tak kupuje
marcin_gcw2009-01-25, 16:31
Kazali tak kupuje
ale że co, na spotach tak doradzili?
elmer2009-01-25, 18:42
Zacisk EP3 z klockiem DS2500 + tarcza Civic 7gen EP1/EP2/EP4 czyli 260mm + regulowany Tilton dla ustawienia odpowiedniego dla danej sytuacji balansu. Na etapie kompletowania jestem. Miała być niespodzianka i szansa na nabicie kolejnych 2-3 stron w temacie, a tak wszystko zepsułeś
Bardzo fajny setup.
Kolega zastanawia się nad czymś takim do swojej ED9.
Jak to wygląda z kompatybilnością? Trzeba rzeźbić czy wszystko jest bolt-on? Słyszałem, że te zaciski zamienia się stronami, ale brzmi to bzdurą bo chyba wtedy nie da się tego dobrze odpowietrzyć?
Gr00bY2009-01-25, 18:54
Przednie chyba się zamienia bo w EP3 są z tyłu tarczy. Tylne z tego co wiem na tarcze z EP 4x100 260mm bolt-on.
[ Dodano: 2009-01-29, 21:13 ]
Długi2009-01-30, 10:02
zajebiste do ilu to sie kreci? gdzie to ma najwieksza moc?
Gr00bY2009-01-30, 10:14
Podobno to taki wałek troche ponad ITR. Zobaczymy
nitro202009-01-30, 10:52
Dobry dobor gratow Gr00by, z niecierpliwoscia czekam na wykres, mysle ze po tym z Bydgoszczy to masz szanse na najmocniejsze b20 w PL.
Fawor2009-01-30, 11:14
Podobno to taki wałek troche ponad ITR
a czemu tylko trochę ponad? Nie planowałeś czasem jakiegos hardcore'u?
Gr00bY2009-01-30, 11:22
Cena mnie przekonała. Poza tym przy CR 12:1+ powinno wyjść przyzwoicie. Zawsze jak będzie mało można wrzucić coś ostrzejszego
Emre2009-01-30, 11:23
hardcore to mozna planowac po obsadzeniu dartonów....
Gr00bY2009-01-30, 11:27
Tia.... Jak wybuchnie to się osadzi. Tuleja nie powinna być problemem bo będzie z blockguardowana. Zobaczymy - generalnie nie ma napinki na peak power tylko dostępność mocy w szerokim zakresie obrotów. Stąd niski VTEC i ITB. Bardziej mi zależy żeby przy 5000rpm było z 220-230Nm niż żeby na ostatni tysiąc obrotów wszystko szło równo do odcięcia. I tak nie planuje kręcić wyżej niż 9500rpm więc nie ma co przesadzać z doborem wałków.
Pati2009-01-30, 11:32
nie wyzej niz 9500 to b20? faktycznie lajcior
nitro202009-01-30, 11:34
I tak nie planuje kręcić wyżej niż 9500rpm więc nie ma co przesadzać z doborem wałków.
Z pewnoscia liczyles predkosc tloka przy takich obrotach, nie wydaje Ci sie, ze jest lekko mowiac duza ??
Gr00bY2009-01-30, 11:52
Generalnie mam to w dupie W stanach jeżdzą to będe jeździł i ja
Emre2009-01-30, 11:54
a jak będzię jeździł Grooby to będę i ja...
Grooby to mój królik doświadczalny...
nitro202009-01-30, 12:00
Generalnie mam to w dupie W stanach jeżdzą to będe jeździł i ja
No wlasnie nie jezdza, a jak jezdza to krotko , albo kozacza ze maja blok serie a tam darton siedzi, ale nic to, ja czekam naprawde na koniec bo jak tobie sie uda to kto wie ile osob pojdzie sladami .
Gr00bY2009-01-30, 12:12
No właśnie jeżdzą i to długo. Poszukaj sobie na Hondatechu. Jest taki temat B20VTEC stock sleeves - mileage cośtam cośtam... Zresztą już pomijając wszystko to w rudej dziwce przemirowej zobacz do ilu jest silnik kręcony a wszystko seria....
nitro202009-01-30, 12:19
No właśnie jeżdzą i to długo. Poszukaj sobie na Hondatechu. Jest taki temat B20VTEC stock sleeves - mileage cośtam cośtam... Zresztą już pomijając wszystko to w rudej dziwce przemirowej zobacz do ilu jest silnik kręcony a wszystko seria....
Znam ten Topic , jest tam tez pare zonkow, ale wynikaja glownie z bledow przy skladaniu silnika, np seryjne tloki i walki ostrzejsze wiec moze takie cwoki narozpowiadaly ze sie nie da poszalec na seryjnych tulejach . Co do bylej Przemirowej, gdybym przed skladaniem poznal tego goscia to tez prawdopodobnie doszlo by kilka usprawnien i krecenie przynajmniej jak u niego.
Pati2009-01-30, 12:27
a no to w takim razie b16 smialo do 12k mozna krecic.
tak powaznie gr00by - chetnie popatrze jak bedziesz go tak krecil. mam nadizeje ze szybko nie strzeli
Gr00bY2009-01-30, 12:29
Kilka usprawnien? Rozwiń bo info w temacie jest zdawkowe.
tak powaznie gr00by - chetnie popatrze jak bedziesz go tak krecil. mam nadizeje ze szybko nie strzeli
Tak kręcił znaczy jak? 9k to coś strasznego? A ITR to niby jakie ma wykorbienie? Wał jest przecież zamienny...
nitro202009-01-30, 12:42
Kilka usprawnien? Rozwiń bo info w temacie jest zdawkowe.
Bardzo lekki uklad korbowo - tlokowy, wywazony jako calosc, dodatkowo "usprawnienia" o ktorych juz sam pomyslales. Wiecej nie powiem .
Gr00bY2009-01-30, 12:48
Nie planuje. Chodzi o to, że wał B18/B20 można stosować zamiennie (oprócz tego z LS'a albo innego wuja bo ma inne wykorbienie). Więc jeżeli B18 można kręcic 9000 to nie widze większych przeszków żeby kręcić tyle samo B20. Jaki destroke - przecież różnica w pojemności między ITR'em a B20 wynika ze średnicy tłoka
nitro202009-01-30, 12:49
Jaki destroke - przecież różnica w pojemności między ITR'em a B20 wynika ze średnicy tłoka
No chyba jednak nie......., albo wsyzstkie kalkulatory liczace pojemnosc klamia, chyba, ze Cie zle zrozumialem...
Po co wklada sie wal od b18b/b20b/z do b18c ??
wielki2009-01-30, 12:57
Gr00by wał b20 jak i b18a mają wykorbienie 89 > a z b18c 87.2 co by nie było są one miedzy sobą zamienne .
ps. mając u siebie wał 89 mm kręcę bez przeszkód do 8900 rpm ,więc skok nie jest aż takim problemem , a raczej to że ciężko jest tak wysoko wygenerować moc i utrzymać moment
nitro202009-01-30, 13:02
Gr00by wał b20 jak i b18a mają wykorbienie 89 > a z b18c 87.2 co by nie było są one miedzy sobą zamienne .
ps. mając u siebie wał 89 mm kręcę bez przeszkód do 8900 rpm ,więc skok nie jest aż takim problemem , a raczej to że ciężko jest tak wysoko wygenerować moc i utrzymać moment
Dokladnie...
Odnosnie krecenia, to 8900 w tuleji 81-82 nie trzesie wewnetrzna czescia bloku i jego dolem tak jak w cienszej tuleji rozwierconej do 84 mm, robiac b20 krecace sie do 9500 powinienes slyszec o mikropeknieciach tuleji powodowanych wibracjami wynikajacych miedy innymi z konkretnej predkosci tloka.
Predkosc tloka przy wykorbieniu 89mm przy odcince 9500 2339 fps
Predkosc tloka przy wykorbieniu 87,2 mm przy odcince 9500 2292 fps
Jak widzisz 9500 dla b18c to duzo na tuleje 81-82, a w b20 przy tuleji 84 masz jeszcze wiecej.
Tak czy siak, z ogromna checia zobacze b20 9500, dlatego kibicuje, zeby sie udalo.
Gr00bY2009-01-30, 13:09
Wiedziałem że z którym B18 jest wymienny Mea culpa Natomiast problemem jest to co pisze Wielki. Napisałem, że nie mam zamiaru kręcić silnika powyżej 9500rpm co nie jest równoznacze z tym, że go będe kręcił do 9450rpm. Bede kręcił tam gdzie pozostanie moc. Jak pisałem nie grzeje mnie czy bedzie to 8950 czy 9200rpm. Autko przygotowuje na wszelkie pojeżdzawki typu modlin/poznań/ryki więc najbardziej mnie zależy na zakresie 4500-7500rpm bo zazwyczaj z tak niskich wychodzi się momentem z zakrętu. Po 4 latach jeżdzenia na zawody na 1/4 mili w końcu chce zacząć robić to do czego to auto się na obecnym setupie nada.
Chodzą mi po glowie jeszcze grubsze stabilizatory - ma ktoś pomysł na takowego do budy EE/EF? Bo z tego co kojarze z przodu łączniki są chyba inne niż w EDku. W iVT są na dwa sworznie a tam bodajże pręt i 4 gumki - czy się myle i moge brać od budy ED bo to jedno i to samo?
nitro202009-01-30, 13:18
Wiedziałem że z którym B18 jest wymienny Mea culpa Natomiast problemem jest to co pisze Wielki. Napisałem, że nie mam zamiaru kręcić silnika powyżej 9500rpm co nie jest równoznacze z tym, że go będe kręcił do 9450rpm. Bede kręcił tam gdzie pozostanie moc. Jak pisałem nie grzeje mnie czy bedzie to 8950 czy 9200rpm. Autko przygotowuje na wszelkie pojeżdzawki typu modlin/poznań/ryki więc najbardziej mnie zależy na zakresie 4500-7500rpm bo zazwyczaj z tak niskich wychodzi się momentem z zakrętu. Po 4 latach jeżdzenia na zawody na 1/4 mili w końcu chce zacząć robić to do czego to auto się na obecnym setupie nada.
Czasami warto przewalic odcinke troche ponad moc ktora produkuje silnik trzeba by troche potestowac jak juz zlozysz tylko, ze to sie tyczy wlasnie 1/4;).
Gr00bY2009-01-30, 13:21
Myśle, że o ile w wypadku B16 nie było mi szkoda silnika na kręcenie motoru na trójce przed metą 200rpm poza odcinką seryjną bo nie opłacało się wrzucić biegu to tu już nie bede skłonny na takie eksperymenty
nitro202009-01-30, 13:37
Myśle, że o ile w wypadku B16 nie było mi szkoda silnika na kręcenie motoru na trójce przed metą 200rpm poza odcinką seryjną bo nie opłacało się wrzucić biegu to tu już nie bede skłonny na takie eksperymenty
Nie znam wzniosow tych walkow i nie chce mi sie szukac , ale jesli jest to jakis stg1, to max moc przy tej kompresji utrzymasz pewnie do 8400-8700, biorac pod uwage, ze chciales krecic 9500, to te 200 obrotkow moze miescic sie w zakresie .
Obliczales juz sobie na kiedy wyrobisz sie z wyjazdem ??
Gr00bY2009-01-30, 13:48
biorac pod uwage, ze chciales krecic 9500,
NIGDZIE NIE NAPISAŁEM ŻE BĘDE KRĘCIŁ DO 9500. POWTARZAM PO RAZ 3-CI
Nieprzekraczalny termin włożenia B20 pod maske to połowa marca. Docieranie na seryjnej górze B16 + seryjny kolektor. Potem głowica B18 i wałki, kołki itp. Zakładając, że uda się dotrzeć i nie wybuchnie. Akurat wtedy bede mógł odstawić samochód na tydzień do warsztatu bo lece do brata do Holandii
Gr00bY2009-01-30, 13:57
Z tą odcinką chodziło o zobrazowanie dlaczego nie potrzebuje wałków pokroju Skunk2 Pro2 czy Pro3. Chciałbym, zaznaczam chciałbym, żeby moc rosła do jakichś 8600-8800rpm. Zobaczymy jak wyjdzie. Wyższe obroty to większe problemy z wbijaniem biegów chociażby pomijając już kwestie igrania z ogniem jeżeli chodzi o sam silnik. Było to ładnie pokazane jak w którymś z filmików kuciaki pokazywały motór zbudowany na 10000rpm.
Cfaniak2009-01-30, 14:19
Chodzą mi po glowie jeszcze grubsze stabilizatory - ma ktoś pomysł na takowego do budy EE/EF?
Tanabe robi chyba nawet jakiś jest na allegro, Whiteline na swojej stronie nic nie zeznaje....
Gr00bY2009-02-04, 13:53
Jedne z ostatnich elementów układanki...
nitro202009-02-04, 13:58
Obrazek
Jedne z ostatnich elementów układanki...
Bedzie SOHC ??;)
Gr00bY2009-02-04, 14:05
Raczej nie. Nad kółkiem jest napisane DOHC
nitro202009-02-04, 14:07
Raczej nie. Nad kółkiem jest napisane DOHC
Widzialem kiedys w hondzie z tylu naklejke TDI .
Fawor2009-02-04, 14:12
tak z ciekawości: 1.7 DOHC? Co to za silnik?
!markos2009-02-04, 14:22
b17a1 z integry db2 gs-r?
Nevada2009-02-15, 22:26
Bardzo ładnie Gr00by, używasz auta do jeżdżenia
Pod youtuba trzeba było przebajerować z rybką, większe wychylenie robić
Lewa noga czy ręczny?
HIO2009-02-15, 22:29
trzeba było przebajerować z rybką
mysle ze Grooby wiec co to "rybka"
ale o to chodzi w tych samochodach- zeby jezdzic. a on jezdzi odwaznie- nie boi sie nawe Slomczynow
Nevada2009-02-15, 22:35
mysle ze Grooby wiec co to "rybka"
a ja gdzieś napisałem że nie wie? pisząc "przebajerować" miałem na myśli zrobić większą niż trzeba by efektowniej wyglądała
HIO już rozumieć?
Nevada2009-02-15, 22:58
Generalnie jak kierowca się nie zesra to nie ma siły, żeby pojechało prosto
heh, problem w tym że sranie jest naturalne i zbyt łatwo przychodzi
trzeba się trzymać zasady by wszystko robić odwrotnie niż sie wydaje że powinno być i wtedy jakoś idzie
Gr00bY2009-02-15, 23:04
Przede wszystkim nigdy nie odejmować gazu w zakręcie
BTW - właśnie przeanalizowałem ostatni filmik.
http://www.youtube.com/wa...feature=channel
Prawda, że znaki i słupy przyciągają jak magnes Najlepsze w takich warunkach jest to, że wszystko się dzieje trochę slow-mo i można tylko czekać - czy wyda czy nie
Nevada2009-02-15, 23:28
rzede wszystkim nigdy nie odejmować gazu w zakręcie
eee- mój tylko w taki sposób zajebiście się układa w zakręt
dupka w kontrolowany sposób ucieka i kiedy już jestem na wyjściu gaz podłoga i jade
może nie najszybszy sposób ale b. przyjemny- lazy drifting
Gr00bY2009-02-15, 23:32
No u mnie, szczególnie w takich warunkach kończy się to wieczną kontrą. Nawet hamowanie gdy jest lekki łuk muszę robić lewą bo wtedy jakoś bardziej napięty jest paździerz i chce jechać jakby po szynach wirtualnych. Ciężko to wytłumaczyć
Długi2009-02-16, 09:08
nooo i pieknie Grooby jako jedyny chyba wie do czego i-vt sluzy bardzo ladnie ciekawe co by bylo gdyby byl ubity ten snieg
PMW2009-02-16, 09:15
Przede wszystkim nigdy nie odejmować gazu w zakręcie
czasem trzeba żeby się zmieścić lub nastawić auto dalej do zakrętu... można też lewą nóżką
na dohamowaniu i odpuścić - ten sam efekt
Gr00bY2009-02-16, 09:21
Staram się samochód mieć ustawiony odpowiednio już przed samym zakrętem wtedy nie trzeba odpuszczać. Ewentualnie jak przód zechce się nie słuchać to lewą chama i po problemie
gaseb2009-02-16, 11:11
też tak kiedyś co zimę attackowałem tyle, że skoda 105 hehee
Gr00bY2009-03-08, 18:53
Big brake kit na tył. Zaciski EP3, tarcze EP2, montaż ja i cfaniak dziś. Wszystko praktycznie bolt-on. Tarcza 260mm + klocek DS Performance na tyle.
Cfaniak2009-03-08, 18:55
Do tego żeby pasowało potrzebne jest zajebiście precyzyjne narzędzie........młotek
Ktuy2009-03-08, 19:01
Do tego żeby pasowało potrzebne jest zajebiście precyzyjne narzędzie........młotek
to nie narzędzie tylko przyrząd
Cfaniak2009-03-08, 19:04
Przepraszam Zapadłem się pod ziemię normalnie......
Pati2009-03-08, 19:37
dobry mod. musze sobie jeszcze kupic tarcze i bede robił.
!markos2009-03-08, 19:39
ty to bys czasem cos napisal w swoim watku, a nie po kolegach sie rozpisujesz co to bys nie zrobil
Pati2009-03-08, 19:41
jak zrobie to napisze w swoim wontku
Micha(L)2009-03-08, 19:49
a ja widziałem na żywo, fajnie się prezenci..........najważniejsze - ręczny działa
koniu2009-03-08, 19:52
Ile to roboty, i ew. koszty ?
Gr00bY2009-03-08, 19:57
Roboty tyle co wymiana tarcz, klocków i zacisków. Koszta to zaciski, tarcze i klocki czyli w zależności co sobie tam zamontujesz. Mnie wyszło w granicach 800zł.
koniu2009-03-08, 20:16
I rozumiem że to tak plug'n'play ?
thnx
!markos2009-03-08, 20:22
Wszystko praktycznie bolt-on
koniu2009-03-09, 10:11
Swap przednich hamulców z ee8 do ed9 też niby p'n'p jak większość pisała, a jednak przy tej operacji trzeba skrócić drążek kierowniczy i końcówki drążków bo nie dało się ustawić zbieżności. Więc jak można napisać co pasuje, a co trzeba "popieścić" przy swapie to by było miło :]
Pati2009-03-09, 10:13
fakt niepasowania drążków jest znany od dawien dawna.
Gr00bY2009-03-09, 10:33
Co trzeba popieścić? Trzeba zaciski zamontować lewy na prawy bo linki w EP3 są od dołu a w EG/EK/ED/EE są na gorze. Więc odpowietrzać trzeba za zdjętych zaciskach bo tak odpowietrznik jest do dołu. I trzeba ze 2 młotki włożyć w osłony tarcza bo jarzma o nie zawadzają i nie da rady ich przykręcić. Większych problemów nie ma więc.
Arv2009-03-09, 19:27
I trzeba ze 2 młotki włożyć w osłony tarcza bo jarzma o nie zawadzają i nie da rady ich przykręcić
To nie lepiej małym boszem/diaxem/flexem przyciąć? Mówiłem że bolt on
Cfaniak2009-03-09, 19:42
ARV to by było za proste. Pozostałości po ChamTechPerformance (inaczej MłotTronik) pozostały.
Gr00bY2009-03-15, 18:58
Można było, ale wtedy zostały te osłonki zdezintegrowane i pewnie ostre krawędzie by pozostały. Tak wilk syty i owca cała. Wystarczyły dwa przyłożenie młotka w jarzmo, żeby przesunąć osłonę tak z 0.5cm bo ciężko było wcelować śrubami od niego.
Pierwsza przymiarka letniego ofelgowania
Mike O.2009-03-15, 20:05
co wy z tymi Speedline'ami ostatnio? się na Peżoty zapatrzyliście czy jak?
fajne kółko
Arv2009-03-15, 20:12
Faktycznie lepiej młotem przyjebać było Jak wrażenia? Ja dopiero co poskładałem trochę pojeździłem i jest miszcz. Jeszcze nie dotarłem a tył już blokuje na suchym bez używania 100mln nutonów przy zaciąganiu
Gr00bY2009-03-15, 21:29
o wy z tymi Speedline'ami ostatnio? się na Peżoty zapatrzyliście czy jak?
Spadły mnie z tira więc nie mogłem wybrzydzać. Nowe w pudełkach z cenę atrakcyjną więc nie było wyboru.
gaseb2009-03-15, 22:23
ładnie wygląda na tej feldze, najlepsze ze wszystkich dotychczasowych
cichyg602009-03-15, 22:26
ładnie wygląda na tej feldze, najlepsze ze wszystkich dotychczasowych
opona od cichego to od razu ładnie
koniu2009-03-15, 22:29
a cichy nie ma jeszcze jakiś "opon" ;P ?
gaseb2009-03-15, 22:43
jasne jasne tylko ta opona przez ten profil wygląda jak łysa
Gr00bY2009-03-15, 22:49
Zdarła się Docelowo troszkę inny rozmiar jest planowany.
!markos2009-03-15, 23:13
ale lekka to ta felga chyba nie jest, co..? tak jakos mi sie kojarzy, ze speedline nigdy do najlzejszych nie nalezal..
Gr00bY2009-03-15, 23:19
Nie należy do najlżejszych fakt. Nie o to chodziło. Ma zmieścić planowany hebel po tuningu Poza tym jest wytrzymała i ponadczasowa i porównując całe koła nie jest jakoś strasznie ciężka w stosunku do DTC.
Prawie jak TE37
!markos2009-03-15, 23:30
Prawie jak TE37
dawaj na zielono
Gr00bY2009-03-15, 23:43
Ja po prostu w weekend samochodem jeżdżę a nie myję/poleruję felgi
cichyg602009-03-15, 23:58
ARTX2009-03-16, 09:10
bardzo mi sie podobuje to ofelgowanie
Kawasaki2009-04-06, 10:49
Ja po prostu w weekend samochodem jeżdżę a nie myję/poleruję felgi
no właśnie, widziałem Cie w sobotę w Alejach koło południa, fajnie wygląda na tej feldze, mimo tych artystycznych taśm
Ale bąka czarnego też puściła ładnego...
hubson2009-04-06, 10:56
ziom ladnie na tym felunku wyglada
JunioR2009-04-06, 12:54
widziałem i ja w sobote w okolicach pruszkowa , z tą felgą jest kozakiem
Gr00bY2009-04-07, 11:03
Dziękować.
Takie zdjęcie poglądowe z zeszłego tygodnia.
W weekend wjechały normalne szyby z tyłu bez wieśniackiej fioletowej folii przyciemniającej i w sumie wnętrze. Przygotowania do sezonu pełną gębą
Acha. Obojętnie czy komuś się podoba czy nie opony to: przód 215/40R16, tył 195/45R16. Zarówno przody jak i tyły FR czyli z rantem ochronnym i w XL'ce czyli cięższe, ale z mocniejszą ściąnką.
Stavros2009-04-07, 11:06
Prezentuje się bardzo fajnie
Moim rozmiar gum bardzo dobry, szczególnie na winkle
Daj znać jakie ogólne odczucia po przesiadce na 16'
Gr00bY2009-04-07, 11:09
Generalnie ciągnie w koleinie, ale tak to wcale nie ma jakiejs tragedii. Przejeździlem już pare dni i nie rozpierd... opon, ani felg więc nie jest źle. A kleją - bajka
Emre2009-04-07, 11:22
Grooby na szesnastkach...
kamo2009-04-07, 11:29
bardziej mnie zdziwił fakt że gruby ma wnętrze i normalne szyby Gruby szykujesz sie do roli ojca ??
Gr00bY2009-04-07, 11:57
Niet. Mam w sumie oprócz tego Ciffa jeszcze 3 crx'y. Z któregoś sobie coś ulepie do ścigania Ten harpagan zostanie chyba jako wół roboczy.
LimaK2009-04-07, 13:53
Ciekawe ile wytrzaymasz z tą myślą Civ już kilka razy był myty, sprzątany i z wnętrzem I zawsze wszystko wracało do "normy"
Gr00bY2009-05-18, 11:07
Najbliższa rozbiórka wnętrza planowana dopiero przy odnawianiu budy. Zabieram się do tego jak pies do jeża, ale trzeba będzie w końcu to zrobić zanim którego dnia się obudzę i zamiast mojego EE znajde kopiec z rdzy
EDIT:
Hm....
Willy na pokładzie
Got camber?
beddom2009-05-18, 11:40
to jest zestaw 11'? i jak wrazenia z hamowania? sam sie przymierzam do takich i zastanawiam sie czy warto.
Gr00bY2009-05-18, 11:47
Jak wrażenia opowiem jak przyjdą nowe ringi bo te co były używane okazały pogięte. Niestety biją i nie miałem okazji porządne ich schetać... Tak zestaw 11".
rudzinski2009-05-18, 21:18
jestem ciekaw czy bedziesz mial podobne odczucia jak ja, ze te willwody na poczatku hamuja srednio, jakby z opoznieniem ale lepiej trzymaj "pozniej" jak hamowanie juz troche trwa. ja zadowolony jestem
Gr00bY2009-05-18, 21:20
Na jakich klockach jeździsz?
rudzinski2009-05-18, 21:22
na ta chwile na tych seryjnych co sa w tym zestawie.
Ty cos zmieniales?
Gr00bY2009-05-18, 21:28
Narazie jeżdzę na tych z bardziej kolorowego pudełka czyli na ulice niby, ale ściągłem Hawki w dwóch twardościach starając się dobrać jedne jako odpowiednik Ferodo DS Performance, a drugie na wyjazdy na pojeżdzawki DS3000. Czekam tylko teraz na rotory bo podobno nie ma ich nigdzie na stanie w US
rudzinski2009-05-18, 21:46
ja nastepne EBC wkladam, tylko jeszcze mysle czy bardziej cywilnie walnac RED czy moze YELLOW zapodac.
Gr00bY2009-05-18, 22:15
O miło. Będzie jakieś porównanko
gooffy2009-05-18, 22:20
yellowy wkladamy akurat do stacha crx'a. zobaczymy co to warte.
chester2009-05-18, 22:46
Widziałem dzisiaj auto w akcji na Alejach , chyba troszke chmurek puszczalo ?
Gr00bY2009-05-18, 23:02
Puszcza puszcza. Absolutny brak uszczelniaczy zaworowych + pierścienie nie pierwszej świeżości. To miał być silnik na przeczekanie aż złożę B20. Miało to być za chwilę, ale zawsze coś nowego wymyślałem do franka
Ogarnąłem wreszcie przerywanie na wysokich obrotach, jak zwykle winnym okazał się aparat zapłonowy
spoonPL2009-05-19, 11:05
Dziękować.
Takie zdjęcie poglądowe z zeszłego tygodnia.
Obrazek
Acha. Obojętnie czy komuś się podoba czy nie opony to: przód 215/40R16, tył 195/45R16. Zarówno przody jak i tyły FR czyli z rantem ochronnym i w XL'ce czyli cięższe, ale z mocniejszą ściąnką.
Fajnie wyglada.
Jak z osiagami na wiekszej feldze? Bardzo muli auto?
Gr00bY2009-05-19, 11:15
Nie odczułem zupełnie bo felga nie jest jakoś strasznie ciężka Zresztą przez ostatnie pół roku jeździłem na zamulonym setupie z przerywającym aparatem zapłonowym na górze i od niedzieli samochód wydaje mi się szatanem bo w końcu idzie równo do odcięcia
JunioR2009-05-19, 12:03
W jaki sposób przejawia sie to przeywanie aparatu zapłonowego? Bo mi też muli samochód od 6k i nie wiem czego sie już czepić. Widać to na wykresie w tym temacie:
http://passwordjdm.pl/vie...?t=4271&start=0
Gr00bY2009-05-19, 12:18
Bujało samochodem tak jakby brakowało paliwa szalał obrotomierz.
!markos2009-05-22, 20:02
ooo, to dobre bedzie! chyba, ze kupiles duzy telewizorek, ale duzy tez fajny
Gr00bY2009-05-22, 20:09
Heh. Kupiłem duży w sensie ten największy Docelowo w obudowę po zegarach będzie to włożone. Obrotomierz i tak centralny duży STRI zakładam więc prędkościomierz awaryjnie mogę sobie odpalić właśnie na tym telewizorku
cichyg602009-05-22, 21:27
no no prawie jak gsi
A tak serio to niezle Rafał, niewiedziałem ze i w takie diwajsy zainwestujesz
Emre2009-05-22, 23:39
widziałem dzisiaj i powiem, że wreszcie auto Grooby'ego wygląda jakby ktoś się tym samochodem interesował...
gaseb2009-05-23, 11:31
ooo fajny ten tuner. ciezko sie to podłącza?
gaseb2009-05-23, 11:43
ja nie mam k-pro, spoko juz doczytałem, że mozna bezposrednio pod ecu
Loobo2009-05-23, 16:28
Spoko ten kolektor wyglada (mimo ze kopia).
Gr00bY2009-11-04, 23:09
Nowe ringi i klocki założone... W weekend geometria i trzeba poupalać
docent2009-11-04, 23:17
A to będzie hamować jaka średnica tarczy 212mm
beddom2009-11-04, 23:46
wygladaja na cos kolo 12' - czekam na relacje po oesie bo sam nad takimi sie zastanawiam tylko w wersi 11'
Gr00bY2009-11-04, 23:47
To jest 11". 12,2" leży pod biurkiem "w razie co"
beddom2009-11-04, 23:52
a wygladaja na wieksze
to tym bardziej czekam na relacje
klocki tez wilwood?
Gr00bY2009-11-04, 23:54
Tak. Polymatrix C. Mam nadzieje, że za rade. Samochód w końcu nie jest ani ciężki, ani mocny.
HIO2009-11-05, 00:49
Tak. Polymatrix C. Mam nadzieje, że za rade. Samochód w końcu nie jest ani ciężki, ani mocny.
znajac Ciebie to nic nie da rady
dzisiaj sie zastanawialem czy miesiac przezyja... przy zalozeniu ze codziennie bys civiciem jezdzil
Arv2009-11-05, 08:45
ile waży zacisk/tarcza? Jesteś w stanie powiedzieć?
Gr00bY2009-11-05, 08:55
Nie Nigdy nie ważyłem, ale sporo lżejsze niż seria. Mogę zważyć 12.2" co leży po biurkiem "w razie co".
!markos2009-11-05, 08:56
o ile dobrze pamietam to zaciski waza ponizej 3kg sztuka
marcin_gcw2009-11-06, 18:42
zdekompletowane Shimano?
beddom2009-11-06, 21:51
chyba cos ci sie wysypalo
Gr00bY2009-11-19, 20:52
Tamuj tamto to nowa skrzynia na hydro do paździocha 4.4 od EK9.
Traction bar zamontowano, dorobiono mocowanie poduszki silnika do niego, zamontowano cambery na tył i jutro od rana ustawianie zbieżności/pochyleń/kątów wyprzedzenia zwrotnicy.
Czy ktoś może mi podać te dane jak wyglądają w seryjnym ITR?
Gr00bY2009-11-19, 21:21
Dziekuje. Ale burdel - tolerancja, rzędu 1 stopnia? Dziiiwne To zaczne od okolic 1*-1,5* pochylenia, przód zbierzność 0 tył 1 i postaram się delikatnie odsunąć koło do przodu, żeby spowodować wzrost pochylenia kół do wewnętrznej zakrętu (inspiracją był Focus WRC i jego McPhersony jak w chopperze z długim widelcem) Pojeździmy i zobaczymy.
Czy ma ktoś namiar na tani termometr taki co laserem mierzy temp? Widziałem gdzieś takiego gówno i zawsze się zastanawiałem czy można to tanio gdzieś kupić?
Mike O.2009-11-20, 11:40
jak nie zepsujesz to Ci mogę użyczyć mojego
Pati2009-11-20, 17:54
jaki cham, no? jak ja sie cos pytam to 'spadaj', albo 'se poszukaj se'...
Gr00bY2009-11-23, 19:15
Zbiera punkty na dobrego samarytanina
No i odebrane. Radość z boka na pełnej kontrze na dokręconej dwójce bezcenna. Przejechałem z 15km, a banan nie schodził mi z twarzy całą drogę
W czwartek na trackdaya jadę także od razu chrzest bojowy będzie i najważniejsze sezon nie bedzie w plecy bo gdzieś wystartuje
EDIT: przy okazji apdejt pierwszej strony - wszystko zebrane do kupy bo trochę nieaktualnych rzeczy tam było.
[ Dodano: 2009-11-24, 01:00 ]
gaseb2009-11-24, 12:07
jakies foty moze aktualne furki zapodaj, przydadza sie
Gr00bY2009-11-26, 18:37
Generalnie dzisiaj hondzina zaliczyła pierwszego trackdaya od bodajże roku. Prowadzenie, hamowanie, śmoc i jej dostępność wszystko mistrz Jestem mega zadowolony z obecnych ustawień geometrii. Co ciekawe miałem też kilkanaście przejazdów M3 E36 oklatkowane i pomimo, że zrobiłem nim najlepszy czas ze wszystkich uczestników to i tak byłem 1.5 sekundy wolniejszy niż civiciem :o Próba była niespecjalnie szybka bo od 50 do 160km/h czyli dwójka i trójka, ale była i hopka przy 140km/h połączona z prawym zakrętem pare szykan, slalomik więc wszystkiego po troszku. Wieczorem powrzucam jakieś z fotki z imprezy.
docent2009-11-26, 18:55
<clap>brawo brawo honda sila
Arv2009-11-26, 20:02
Generalnie dzisiaj hondzina zaliczyła pierwszego trackdaya od bodajże roku. Prowadzenie, hamowanie, śmoc i jej dostępność wszystko mistrz Jestem mega zadowolony z obecnych ustawień geometrii. Co ciekawe miałem też kilkanaście przejazdów M3 E36 oklatkowane i pomimo, że zrobiłem nim najlepszy czas ze wszystkich uczestników to i tak byłem 1.5 sekundy wolniejszy niż civiciem :o Próba była niespecjalnie szybka bo od 50 do 160km/h czyli dwójka i trójka, ale była i hopka przy 140km/h połączona z prawym zakrętem pare szykan, slalomik więc wszystkiego po troszku. Wieczorem powrzucam jakieś z fotki z imprezy.
fakt niespecjalnie szybko do 160 Gdzie jeździłeś?
[ Dodano: 2009-11-26, 20:06 ]
Gr00bY2009-11-26, 21:58
Na lotnisku na terenie wojskowym w nowym mieście nad pilicą. Idzie to wynająć za normalny hajs.
Nie ma problemu - ten traction to sprawa przebanalna go spłodzić. Kiedy mi poduchy kopsniesz bo ja bude rexa pewnie w ten albo przyszly weekend skończę...
Gr00bY2009-11-26, 22:04
Nadszybki żadnejdziurynielękającysię!
Nevada2009-11-26, 22:05
a kiedy odpalasz temat EE8 TA?
Gr00bY2009-11-26, 22:09
Cały czas odpalam ten temat. Jak polakieruję budę w kolor to założę osobny wątek bo tak trochę bardziej hardcore'owe wszystko będzie. Kwestia dwóch/trzech sobót bo pracuje nad nim sobotami z moi lakiernikiem. W zeszły weekend już położyłem podkład na budę i wspawaliśmy dach bez szybra. Już niedługo. Jest szansa, że na ten sezon w końcu da radę
Faja2009-11-27, 00:03
Nadszybki żadnejdziurynielękającysię!
I to powinien być tytuł Twojego tematu . Gratsy za wytrwalość;]
!markos2009-11-27, 00:11
tak trochę bardziej hardcore'owe wszystko będzie
niebywale skromnie to ujales
spoonPL2009-11-27, 00:29
Szkoda ze w sezonie 2010 najprawdopodobniej nie bedzie ligi TimeAttack.
bonczek2009-11-27, 02:50
Trzymam kciuki za rexa. Choz to tez w porzo pazdzierz
gryzon2009-11-27, 09:22
pazdzierz nie pazdzierz i tak najpiekniejsiejszy
Arv2009-11-27, 23:11
Szkoda ze w sezonie 2010 najprawdopodobniej nie bedzie ligi TimeAttack.
why??
[ Dodano: 2009-11-27, 23:12 ]
Pati2009-11-28, 16:16
czyli ze co? lepiej nich stoi nieuzywane zamiast zarobic cokolwiek?
...jak górale
spoonPL2009-11-28, 16:36
czyli ze co? lepiej nich stoi nieuzywane zamiast zarobic cokolwiek?
...jak górale
Chyba tak.
Poza tym przygotowuja sie na:
http://poznan.gazeta.pl/p...de_Janeiro.html
"Musimy zbudować na Torze Poznań miasteczko festiwalowe. Utwardzimy nawierzchnię, żeby widzowie nie tonęli w błocie, kupimy przenośne toalety i sprzęt do nagłośnienia oraz dużą scenę dostosowaną do potrzeb gwiazd światowego formatu - wylicza wiceprezydent Hinc. - Te pieniądze zostaną w mieście, bo sprzęt będziemy wykorzystywać podczas innych dużych koncertów i przedsięwzięć kulturalnych, które odbędą się w Poznaniu. To długoterminowa inwestycja, taniej będzie kupić ten sprzęt, niż go wynająć. A w Tor Poznań i tak musimy zainwestować, bo podczas Euro 2012 chcemy urządzić tam strefę kibica i parking - dodaje."
Czyli z jedynego sensownego toru w Polsce niedlugo bedzie pewnie teren rekreacyjny pod imprezy masowe, pielgrzymki, spacery matek z dziecmi, itp.
Albo przerobia na parking z pasazem handlowym (maskotki, nakleji i hotdogi).
Paranoja...ale taki kraj.
Gr00bY2009-11-28, 20:25
I koncerty nie będą przeszkadzały mieszkańcom w czasie gdy samochody i motocykle są za głośne
beddom2009-11-29, 22:11
a jak sie spisaly hamulce?
caly czas chodza mi takie po glowie
Gr00bY2009-11-29, 22:22
Mam agresywny klocek Więc oprócz tego, że trochę tarczy zżarło, a to tylko 180km katowania na lotnisku, to reszta idealnie. O dziwo prawidłowo założone nie biją, pierwsze hamowania tępe, ale jak się rozgrzeją. W połączniu z DS2500 i 260mm na tyle hamują bajecznie.
beddom2009-11-30, 07:52
To jeszcze jedno pytanko no moze dwa
Jakie sa alternatywy dla tego klocka w pod ten zacisk?
Nie miales problemow z nadsterownoscia przy dosc mocnych hamulcach z tylu? Ja na seri nawet przy lekkim dohamowaniu latam bokami jak pojebany...
Jak bys mogl jeszcze na konec podac jak ustawiles geometrie to byl bym bardzo wdzieczny.
A fura wyglada bajecznie
Gr00bY2009-11-30, 09:18
Nie było problemów mimo 215 z przodu i 195 z tyłu. Po prostu udało się przypadkiem znaleźć dobry balans. Może za dużo hamujesz w zakręcie, a nie przed? Wilwood robi od chuja klocków więc można przebierać.
0 przod i tył -2. Pochylenie -1,5-2*
docent2009-11-30, 11:22
Grooby co się nie chwalisz nowymi gratami na nowy sezon
Gr00bY2009-11-30, 12:16
Csiii. To tajemnica - na gwiazdkę się pochwalę
Gr00bY2010-02-24, 14:51
No więc nadejszla wielkopomna chwila Civic stoi u lakiernika
BułeR2010-02-24, 15:51
jak jest co pokazać to dawaj foty Gr00bY.
Cfaniak2010-02-24, 17:02
NIE WIERZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emre2010-02-24, 17:13
ale podnajmujesz tam garaż czy jak?
marcin_gcw2010-02-24, 18:07
mów lepiej, kiedy wjeźdzą nowy silnik
Gr00bY2010-02-24, 19:31
Jak się polakieruje to wjedzie i nowy silnik. Z wstępnej rozbiórki zdjęć brak natomiast mogę powiedzieć tyle, że nie ma takiej tragedii jak się obawiałem. Z lewej strony reperaturka błotnika i wlewu paliwa + kawałek progu, z prawej reperaturka błotnika. I to tyle w temacie rudej. Podłoga cała
Pati2010-02-24, 20:39
ale stoi u lakiernika bo sie naprawia/maluje, czy po prostu masz tam darmowe parkowanie pod dachem?
Gr00bY2010-02-24, 20:55
Jakby pan szanowny moderator raczył uważnie przeczytać to by wiedział, że już jest częściowo rozebrany Jutro może podjadę jakieś fotki porobie.
[ Dodano: 2010-02-24, 21:00 ]
Youtro2010-02-24, 21:56
Podłoga cała
...do wymiany?
tak z ciekawości zapytam u kogo robisz i jaki przewidywalny koszt? mnie też to czeka niestety...
Gr00bY2010-02-24, 21:58
Cała bez dziur Robie u znajomego blacharza. Jak bede zadowolony to napisze kto
Arv2010-02-24, 22:11
ZIoom, po co Ci ta suszarka? Miałeś wpaść po łapy i co... A ja już skrzynie mam spowrotem do pontażu...
marcin_gcw2010-02-24, 22:19
ZIoom, po co Ci ta suszarka?
po to, że będzie grubo
Youtro2010-02-24, 22:19
może ja jeszcze nieogarnięty jestem, ale zaturbionym FWD nie wyobrażam sobie jazdy po torach, a myslalem ze do tego to auto mialo być stworzone...
Arv2010-02-24, 22:20
do tego ma być CRX, a tu mowa o żelazku. Ja bym jednak najpierw chciał zobaczyć CRXa w akcji.
[ Dodano: 2010-02-24, 22:21 ]
marcin_gcw2010-02-24, 22:24
dokładnie, na tor ma być crx a cvc ma straszyć (tym razem nie tylko wyglądem i dźwiękiem) na warszawskich ulicach
Gr00bY2010-02-24, 22:35
ZIoom, po co Ci ta suszarka? Miałeś wpaść po łapy i co... A ja już skrzynie mam spowrotem do pontażu...
Ziom inwentura na firmie zawezwała. Jak Cie można złapać?
Arv2010-02-24, 22:49
Dawaj w ten weekend wyciągniemy to mi oddasz jakoś pod koniec przyszłego
Gr00bY2010-02-24, 23:00
Sobota czy niedziela? Zadzwonie jutro, ok?
docent2010-02-24, 23:41
ojjjj bedzie grooobo czekam jak to bedzie latac,
Gr00bY2010-02-24, 23:42
Szykuj dupsko. Łatwo się nie poddam
docent2010-02-24, 23:48
to ty szykuj dupe.....bo bedzie bolec dupsko po objechaniu przez D serie
Gr00bY2010-02-24, 23:55
Znasz mnie. Prędzej to wysadzi niż dam się objechać nie dość, że d-serii to jeszcze w 6-tym genie
_Michał_2010-02-25, 08:42
Od D-serii 1.5 Twój civic B zbierał już baty
BurnOuT2010-02-25, 09:02
może ja jeszcze nieogarnięty jestem, ale zaturbionym FWD nie wyobrażam sobie jazdy po torach,...
to w takim razie jesteś jeszcze nie ogarnięty
np.
http://www.youtube.com/watch?v=5tJomC6Al9o (tak wiem, gości jedzie lajtowo ale się da)
Gr00bY2010-02-25, 09:35
Od D-serii 1.5 Twój civic B zbierał już baty
Byłeś w innej klasie wagowej więc się nie liczy. Poza tym mój silnik dalej działa, a Twój?
Arv2010-02-25, 09:57
taaa, większość tych uturbionych silników wysrywa się spod świateł, ciekawe ile z nich by wytrzymało parę kółek na Poznaniu. Poza tym takie zlagowane turbo jak Burnout wkleił to się nadaje ewentualnie tylko na duży tor
PAT2010-02-25, 11:33
Ja też mam D serie Grooby tez Cie objade i będe mega!!
docent2010-02-25, 12:06
dokladnie Pat, nie jedna B seria się zdziwiła ,Grooby szykuj dupsko
TDI2010-02-25, 12:45
Zostawcie grubego w spokoju ! heheh niech robi
h8r2010-02-25, 14:06
Nie mogłem się powstrzymać...
cichyg602010-02-25, 14:25
WOW , juz niedlugo civic znowu po latach będzie ładny a własciciel szczesliwy
Piechot2010-02-25, 15:08
WOW , juz niedlugo civic znowu po latach będzie ładny a własciciel szczesliwy
Obrazek
ale wlasciciel juz nie bedzie mlody! hehe !
sebk2010-02-25, 19:52
Hehehehe... Jaki Ty choody jesteś na tym zdjęciu
Gr00bY2010-02-25, 20:18
Kiedyś kogoś zabije za to zdjęcie. Czy mam wrzucić wasze z liceum?
PMW2010-02-25, 20:34
[quote="cichyg60"]WOW , juz niedlugo civic znowu po latach będzie ładny a własciciel szczesliwy
heh jak "młode wilki" - po furkę do reichu
Gr00bY2010-02-25, 20:43
Zemsta jest słodka
cichyg602010-02-25, 20:54
dobrze ze tego nie pamiętam........
Gr00bY2010-02-25, 20:56
Na drugiego też coś mam
TDI2010-02-25, 21:01
No do chuja .... nie mieszajcie mnie w to !
TDI2010-02-25, 21:14
Nie chce podpierdalać ale na fotce z Łukaszem też niuniek z tyłu bałnsuje
rudzinski2010-02-25, 21:58
HIO2010-02-26, 00:18
dobrze ze siedziałem koło Gr00bego i przyjechałem na Wigilie samochodem- przynamniej nie mam takich zdjec.
Wracajac do tematu - nadal jestes pewny ze na taki sam kolor go lakierujesz?
Gr00bY2010-02-26, 00:26
Taki sam to nie. R-81 milano red i dużo bezbarwnego.
rooty2010-02-26, 07:57
Gr00bY, gdzie robisz jesli to nie tajemnica?
Długi2010-02-26, 09:59
noo Grooby brawo w koncu jezeli wytrwasz moze kiedys bedzie tak ladna jak moja powodzonka i do zobaczenia po latach
Franek2010-02-27, 20:10
Telenowela sie robi z tego
[quote="PMW"]
Gr00bY2010-04-01, 16:31
No to Civic polakierowany Jeszcze zderzaczki, lusterka i drzwi i składamy
adam1872010-04-01, 16:57
Jakieś fotki od malarza ?
marcin_gcw2010-04-01, 18:35
No to Civic polakierowany
nie uwierze, póki nie zobaczę
adam1872010-04-01, 19:45
no no flip-flop , bad-look , siatex , lista płac, a gdzie srebrne pasy ala viper ?
TDI2010-04-01, 20:35
no no flip-flop , bad-look , siatex , lista płac, a gdzie srebrne pasy ala viper ?
Daj lakiernikowi chwile,a poważnie myślałem ze nie nastąpi ten moment,czekam na fotki
Gr00bY2010-04-01, 21:06
Mam tylko spy photo telefonem. Jak zlozymy do kupy to bedzie sesja Milano Red R-81
ProLans2010-04-01, 22:18
w r-81 będzie się ładnie prezentował
Yarko2010-04-01, 23:56
jest mega wnętrze też lakierujesz na R-81 ?
Gr00bY2010-04-02, 00:01
Nie bardziej niż jest teraz. I tak wszystko przykryją boczki wykładziny etc bo z racji turbo nie muszę już samochodu wybebeszać do gołej blachy Wracam do klasy street Dziekować za ciepłe słowo.
Thomson2010-04-02, 09:55
nie zapomnij o liscie
Lsd-j2010-04-02, 23:34
No stary... czekam na finał tej akcji. Autko nabiera koloru . Mam nadzieję, że niedługo zobaczę jak wygląda na żywo, bo potrzebuję dobrego lakiernika na przyszły rok
Gr00bY2010-04-03, 10:26
No jak widać już z górki. Teraz tylko po nowych zawiasach z aso który cena zabiła pora kupić kilkadziesiąt nowych spinek do progów, boczków etc.
Fawor2010-04-03, 10:27
grubo Czekam z tym większą niecierpliwością, bo sam przesiadłem się z przymusu na czerwoną
Pati2010-04-15, 00:16
a wycieraczki juz juz nie mozna bylo polakierowac?
Gr00bY2010-04-15, 00:23
Spokojnie. Polakierujemy i z przodu i z tyłu. Wróciła stara klapa z napisem z dedykacją dla Filipa. Teraz muszę zrobić wszystko, żeby nie być od niego wolniejszym
Czekam na szybę, kilka zapinek z ASO i postojówkę i kończymy etap lakier. Potem trzeba się wziąć za wrzucenie turbomotoru
wielki2010-04-15, 08:55
widzę że spotkanie na marszałkowskiej przebiegło bez wiekszych problemów
dawaj fotkę z przodu !
marcin_gcw2010-04-15, 18:37
Listwa się niby zgadza, ale dalej nie wierze, że to ten samochód
Emre2010-04-15, 19:08
a ile to roboty przełożyć blendę?
btw. poka przód...
Franek2010-04-17, 01:10
laminat maska? bylo sprzedawac ciezka ori mache?
Gr00bY2010-04-27, 00:07
Ano. Mam jeszcze tą z laminatu więc jak się okaże, że nie spełni pokładanych w niej nadziei to się podmieni.
Z rzeczy do ogarniecia pasek czerwony na zderzaki i listwy i spinki listew od szyb drzwi przednich. Coraz bliżej
seed2010-04-28, 10:46
Świeci się pięknie Dawaj jakieś porządne foty!
Gr00bY2010-04-28, 12:47
Beda foty jak samochod bedzie kompletny. Nie ma spinek od listew tych pod lusterkami wiec nie ma lusterek wiec nie ma fot.
gaseb2010-04-28, 15:49
wlepa Valvo zostaje? ja bym ja raczej wywalił.
Emre2010-04-28, 16:20
nie ma mowy... ta naklejka posiada już status 'kultowej"...
Długi2010-04-28, 16:29
jest prawie tak stara jak ivt Groobego
cichyg602010-04-28, 17:53
no niby tak ale ta valvo jakoś wybitnie piękna nie jest, ważne ze "golf was is das" jest na miejscu i jego Rafał nie masz prawa zdzierać valvo bym zerwał raczej
blacha z przodu wraca na ori mocowania czy zostaje z boku ?
Gr00bY2010-04-28, 18:26
Musi zostać z boku bo intercooler. Ale raczej pójdzie w kwadrat. Valvo raczej też zniknie. Jeżeli już to będzie motul
Franek2010-04-28, 21:16
nowa mlodosc Teraz zawsze taki czysty juz bedzie?
KAMILcom2010-04-28, 21:57
Gr00bY, miałeś sie pochwalić czy jesteś zadowolony z lakiernika
gaseb2010-05-28, 18:05
Na weekend powinna być moja...
w końcu co?
seed2010-05-28, 23:15
Pięknie kuźwa pięknie wygląda R63 rozumiem?
rooty2010-05-29, 10:39
A jakie to ma znaczenie? Wpierdolisz mu? Jest kozak i to sie liczy
Cfaniak2010-05-29, 10:46
A jakie to ma znaczenie? Wpierdolisz mu?
Padłem
Gr00bY2010-05-29, 11:20
Więc 81. Milano red w miejsce 63 rio red.
sebas_g2010-06-04, 11:03
Najładniejszy czerwony kolor
docent2010-06-05, 21:40
Jest piekny.......It's beautiful...
Micha(L)2010-06-05, 21:48
HIO2010-06-06, 00:14
przednia tablica jest niezgodnie z przepisami... tak na oko.... dolna krawedz musi byc mnimum 20 cm nad ziemia
calosc oceniam pozytywnie...
Gr00bY2010-06-06, 00:23
Tablica przednia będzie inna i wróci na prawidłowe miejsce...
wielki2010-06-06, 20:37
widze ze długi week ci posłużył > pęknie sie prezentuje
Arv2010-06-06, 20:55
Najs! Uważaj teraz żeby Ci żaden bej nie przerysował jej albo się nie zgapił przy hamowniu!
gaseb2010-06-06, 21:23
z przodu wyglada najladniej!
Gr00bY2010-06-08, 11:05
Ojtam ojtam
jezyk_052010-06-08, 15:45
kacik902010-06-22, 23:07
Brakuje mi jedynie oryginalnej blendy
Długi2010-06-23, 09:30
Brakuje mi jedynie oryginalnej blendy
a ta to jaka jest?
arturro3852010-06-24, 12:30
Arv2010-06-24, 13:16
łueee, ale stare próchno, toć on 20 lat ma sztrucel jeden Sam bym chciał swoje żelacho tak odpimpować Zią!
tomaszzz72010-06-24, 14:16
można prosić w większej rozdzielczości
tak coś około 1680 x 1050
Thomson2010-06-24, 21:02
to jest mój kandydat na 2 turę wyborów prezydenckich rządzi
Thomson2010-06-28, 17:39
przemęsko tył też będziesz zmieniał??
Gr00bY2010-06-28, 21:18
Tył zostaje 260mm bo już był wcześniej zmieniony
spoonPL2010-06-29, 10:15
Jakie odczucia przy hamowaniu? Duzo lepiej?
wierzba2010-06-29, 14:32
Gr00bY, świetnie się to i-VT prezenci...
hebel taki, że pewnie morda na szybie
Gr00bY2010-06-29, 14:36
Dużo lepiej może nie, ale na pewno więcej ciepła zmieści taki zestaw. Ogólnie hamuje bardzo podobnie do 280mm. Aktualnie mam bardziej uliczne klocki założony więc i przód trochę słabiej łapie.
altezza2010-06-29, 17:41
szkoda ze tylko felga tak slabo pasuje no ale trzeba tutaj darowac bo to w koncu speedline moze by feldze dac jakis nowy kolor??
Paco2010-06-29, 18:57
Po co? skoro srebrna jest si, a poza tym fele byly malowane.
@ Grooby - skad ta czarna ITR? jesli z rotterdamu i okolic to moze uda sie oblukac na zywo w najblizszym czasie
Gr00bY2010-06-29, 23:13
Eindhoven....
Felga nie była malowana tylko była kupiona nowa po prostu więc tym bardziej szkoda byłoby mi ją malować od nowa. I moim odosobnionym zdaniem pasuje do tego samochodu i do jego charakteru...
Mike O.2010-06-30, 19:21
I moim odosobnionym zdaniem pasuje do tego samochodu i do jego charakteru...
mi tam też się podoba
Gr00bY2010-06-30, 22:51
Kolejny dzień nie minął pod znakiem lenistwa. Wczoraj ustawiłem/zmierzyłem zbieżność/geometrię.
Przód:
camber -2.2"
toe 0.0"
caster 2.5" (tu rozważam zwiększenie do 3.5-4")
Tył
camber -3.2"
toe -0.4"
Arv2010-07-01, 11:27
caster 2.5" (tu rozważam zwiększenie do 3.5-4")
Ziom, to jest kąt WSZ? Pożycz belki!
[ Dodano: 2010-07-01, 11:28 ]
Gr00bY2010-07-01, 11:42
Z przodu jest mniejsze, żeby zostawić trochę trakcji do ruszania. Z tyłu nie mam regulowanego wahacza - takie pochylenie wynika tylko z obniżenia... Jak wyrzuciłem z bagażnika zresztą 80kg bagażu to trochę się podniósł więc pewnie i trochę kąt się poprawił.
Tia. To jest WSZ
Arv2010-07-01, 21:17
żeby zmniejszyć pochylenie z tyłu wystarczy parę podkładek z Castoramy Ziąąąąą. gorzej ze zwiększeniem