Strona 1 z 21, 2

MODEL:
1991 r., hatchback EE9, 3d.

SILNIK:
B16A1 a właściwie to teraz B16A2 bo z niego jest blok i głowica. Składa się na przyszły sezon B20VTEC

UKLAD DOLOTOWY:
Homemade ITB z GSX-R 1000/setup zimowy seria ze stożkiem

UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor seria + 63mm po zew. z Mtechotwinloopem + rury gięte na trzpieniówce by el-tec.

ELEKTRONIKA:
BRE by Rychu + Zegary SiR

UKLAD NAPĘDOWY:
Skrzynia seria zalana magicznym mixem MTF'a z synchromeshem + short shifter.

ZAWIESZENIE:
wszystkie gumki oprócz cukierków ES, sprężyna Weitec -40mm, amor KYB AGX regulowany, traction bar na uniballach, regulowane cambery przod by skunk2, regulowane cambery tył by k-sport

KOŁA:
Setup zima ATS DTC 15x7", setup lato 16" speedline

UKLAD HAMULCOWY:
Wilwood 11" + polymatrix klocki + ringi nacinane/nawiercane, tył wrzucone duży hebel 260mm z tarczą, ze sporta 7gen, zacisk EP3 - klocek DS2500, przewody stalowy oplot goodridge, płyn hamulcowy RBF660

BODY-KIT:
Lotka górna SiR, dolna Honda acces.

CAR-AUDIO:
ITB VTEC

MOC:
na chwile obecną nie wiadomo.





















itb :padam: zajebiście! jaki to da przyrost????
Fajny pomysł z ITB, daj więcej info o tym z czego i jak je zbudowałeś, jak chcesz rozwiązać połączenie z MAP sensorem, jak z pompą hamulcową itd.
wow: co to za ITB i jakie koszty ?

przynajmniej umyty do sesji

b.fajny sprzet
Mam zamiar zbudowac airbox i do niego poprostu podpiąc MAPa i hamulce. ITB z GSX750R Pasuje podobno idealnie :hyhy:
MAP powinien chyba czytać ciśnienie za przepustnicą, tak mnie się zdaje.
A jaki to da przyrost? Na serii wałkach wg. informacji z US ~20HP :zdziwko:
przyjacielu powiedz mi gdzie wystroisz to ITB bo ja też mam z tym urżądzeniem plany związane :D
powiedz, to co ostatnio słyszałem to był wydech, czy jego brak?
Na drodze z szerokopasmową sondą w pupie :padam:
Ostatnio znaczy wtedy z akcja papieros? Wtedy byl brak - teraz juz jest wydech
Ostatnio znaczy wtedy z akcja papieros? Wtedy byl brak - teraz juz jest wydech



si...
tak myślałem
MAP powinien chyba czytać ciśnienie za przepustnicą, tak mnie się zdaje.



Racja Cos sie wymysli, w sensie pewnie podpatrzy w gotowych zestawach ITB. Jakos to musi bys rozwiazane
piękna Hania... mógłbys napisać ile zapłaciłeś? i jak ją znalazłeś? (bo widze, że chyba ściągana z rajchu) Sam poszukuje tego modelu i chyba w kraju nie ma co szukać...
Jak w ten śnieg wjechałeś to zagadka dla całej ludzkości
Zaplacilem 3000ojro 2 lata temu. A w snieg wjechalem bo baran polonezem mi wyjechal i zeby w niego nie zajeb... ucieklem do rowu. Dluga historia - juz pol roku walcze z PZU o pieniadze
przez to ivt zakochalem sie w tym samochodach

Pozdro Grooby i do zobaczenia na ulicy
Ps. dzis S
Franiu - zabierzesz mnie dzisiaj ze soba?
powodzenia z regulacją trąbek, mam nadzieje że dacie rade

ciekawy jestem ile zacznie palić benzyny :hyhy:
GrOOby

Rób szczegółową dokumentacje bo kto wie może w przyszłości też będę chciał trąbki :devilred:
http://www.yousendit.com/...571DB9A2C9BAD26

http://www.yousendit.com/...1AD03C53827D07D
Zajebiste ciśnienie w wydechu musisz mieć :rotfl:
ahahaha dobre
Przypierd... w studzienke i odpadl mi wydech. Jebniecie bylo spore bo wgielo tytanową puszkę :wstyd: O tego czasu jak dostanie cisnienia to wypada czytaj zawsze od 5200rpm :oczami:
Ps. Na starcie z Alpiną B10 3.5litra czy coś takiego.

BTW

już na trąbkach śmigasz?
Nie.
Moja nowa koncepcja w kwesti felunku. Jak sie podoba?

Z czerwonym paskiem byly by lepsze. Takie moje zdanie
Caly poniedzialek w intercarsie polerowalem rant a tu taki niewdziecznik powie ze z czerwonym byloby lepsze :rotfl:
potwierdzam - srednio to wyglada.
całosc w czern moim zdaniem lepsza.
Cały design sie mocno kapslowy zrobił wg. mnie.
hmmmm z bialym to lepiej wygladalo
IMO każdy JDM najlepiej wygląda na czarnych matowych felgach, czerwony pasek zalatuje mi TenzoR czy innymi amerykańskimi wynalazkami... Dlatego oddaję głos żeby chlapnąć felgi olejną.
Grooby, najlepiej wygladały slicki na stali Performance first :hyhy:
ja tam wole seryjną srebrną- ta wygląda jak niewiadomo co teraz :niepewny:
ja tam wole seryjną srebrną- ta wygląda jak niewiadomo co teraz :niepewny:



no dokladnie :kwasny:
dzis widzialem na zywo i lepiej to wyglada niz na foto ..... w sumie to co za roznica jaki te felgi maja kolor , ma jechac przedewszystkim
dzis widzialem na zywo i lepiej to wyglada niz na foto ..... w sumie to co za roznica jaki te felgi maja kolor , ma jechac przedewszystkim



Na tej zasadzie to i dwunastki od tictaca podejdą... :oczami:
i tylko 2 kalorie :hyhy:
Banzai - miel litość. Może do Twojego samochodu podchodzą 12" z subaru :rotfl:
Banzai - miel litość. Może do Twojego samochodu podchodzą 12" z subaru :rotfl:



12'' podchodzą ale na szerokość i nie od subaru :]
W kazdym razie jak pomaluje jeszcze 2 felgi to walne normalne zdjecia z cyfrówki bo zdjecie z telefonu nie oddaje klimatu. Czekam też aż przyfruną sprężyny ze szwecji. Mam nadzieje ze -40 będzie dobrym kompromisem :wstyd:
Bedzie Ci mało po tygodniu. Zobaczysz Cichy ma racje na żywca wyglada leppiej
Nie samym stylingiem czlowiek zyje. Licze ze z amorkami to poprawi troche prowadzenie samochodu
bardziej będziesz iskrami sypał
Juz podnioslem wydech troche. W sumie o jakies 3cm :padam:
no to zapodaj teraz te foty z cyfraka
Update:

Bemowo ET - 15,2

Samochód chciał jechać, ale slicki to nie był najlepszy pomysł na tą nawierzchnie. Po rozgrzaniu poprzyklejaly sie kamyczki do nich i startowalem jak na lodzie. Ambitnie wystartowalem z 5000rpm i paleniu sprzegla na spalarni i zamiast przypalic sprzeglo spalilem gumy. Do tego drugi przejazd FS

Prawie jak zadowolony pozdrawiam :lol:
super autko :padam: a mam pytanie mozesz cyknac z bliska felge i takie dac zdjecia mniej rozmazane :wstyd:
http://www.yousendit.com/...addb3988dc6a300

http://www.yousendit.com/...e9956cc847d6868

http://www.yousendit.com/...2795bfe17899e10

Prawoklik i zapisz. A potem odtworzyc czymkolwiek :gay:
W niedziele wybralem sie do skierniewic i wykrecilem dzięki sprzyjającym warunkom 3 czas w klasie :rotfl: 15,03s... Reszta czasów 15,38 pierwszy przejazd i 3-ci 15,1 na slickach. Dostalem dyplom :padam:


:hyhy:
Marcys - dawaj wiecej fotek. Poniekad robiles
Dziekowac :padam:
Grooby koła Ci podwineło do góry jak w cieżarówkach Tatra ( kolor zreszta podobny )

Na gelebe z nią !!
Nie rozmawiam z wolnymi :wstyd:
Ale Grooby jeździ nim po zaspach
Przeciez to wersja Cross Country. :wstyd:
mijałem Cię wczoraj jak stałeś pod Interparts czy tam Intercars przed rondem Jazdy Polskiej... Civic fajnie się prezentuje, ale troche przybrudzony był widać, że przeprawy terenowe Cię jarają :hyhy:
Stalem bo tam pracuje A rallycross nigdy nie byl mi obcy :]
Gr00bY, kozak furka szkoda ze wolna i pognieciona i wysoka i wyblakla :]
ja tez coś znalazłem :





:rotfl:



:hyhy:
:padam: :padam:
co 2,5 to 2,5 :hyhy:
zakładaj itb ,a nie się rozdrabniasz
diabeł tkwi w czerwieni hehe
W morde konkretny wynik ... mocno halasuje ?
mocno halasuje ?


w przypadku auta Groobego to pytanie staje się retorycznym. :zdziwko:
co 2,5 to 2,5 :hyhy:



No wlasnie nie 2.5" tylko 2.36 wew :]
ale 2.5" zew
To kiedy Grooby wpadnie na spota?
Slisko jest niestety :znudzony: Wpadne jak zrobie przekladnie kierownicza. Na jakis spot rallycrossowy oczywiscie :hyhy:
wow niezle kurde i to tylko przez wydech ten domowej roboty??
Grooby nie zamula nigdy fury moze dlatego :hyhy:
wow niezle kurde i to tylko przez wydech ten domowej roboty??



Wydech i stożek. Siakies 19KM przyrostu jak dobrze licze
to mnie przebiles:) ja po wydechu mialem 14hp
Marne zdjęcie, ale zawsze coś

Frankowe fele?? najs.
na czarno je
No wlasnie sie zastanawiam, czy na czarno czy na biało czy moze zostawic :hyhy:
biały fe :kwasny: oem look a najlepiej czarny mat wg mnie. do czarnej niebawem maski jak znalazl :hyhy:
Czarne juz masz. Te sa w dobrym stanie wiec je zostaw tak jak sa i nie kombinuj ...
Dokładnie
Czarne juz masz. Te sa w dobrym stanie wiec je zostaw tak jak sa i nie kombinuj ...



ten jak cos powie.... to... ciezko sie z nim nie zgodzic


zostaw normalne, oryginalny kolor jest OK.
Bardzo fajnie :hyhy: :padam:
pieknie :padam:
Przy okazji fotki z dzisiejszego sciganka w starachowicach.



zadymione te fotki :rotfl:
ale Ci to popie..... :wstyd: odchodzona na maxa szyby z plexy :wstyd:
Gdzie tam na maxa. Prawe drzwi cieżkie, tylna klapa do wymiany na laminat, elektryczne szyby, lusterka, ciezki seryjny fotel, pelne wygluszenia na podlodze, cala wykladzina, nigdzie nie nawiercana buda. Jest jeszcze troche do zrobienia :hyhy:
:rotfl:
chyba Ci sie udzielił filipowy klimat lekko
:wstyd: no to widze ze bedzie jeszcze lepiej, a kto Ci wjechal w dupe :wstyd:
a jak się jechało z Corsą w klasie Maxi? :hyhy:
Jeżeli udzielił Ci się klimat Filipa z golfa to bardzo fajnie bo samochód jest mega.
ooo autobus Jubego nawet widać
ale Panie jakie nowosci widze nooo to dlubaj dlubaj i czekam na propozycje S...
Dzisiaj bylem
Długi szczerze...........nie podchodż............

Grooby po wczorajszym to jestem zszokowany :hyhy: jak Ci to jeżdzi :padam:

Ps. Umyj go czasmi.............
Myje go raz, dwa razy na sezon - wystarczy. Jak jest czysty to mi sie przypomina ze przydaloby sie lakier odswieżyć w paru miejscach. :wstyd:
Ważyłem dzisiaj burą suke - 950kg z ok. 25litrami paliwa. Waga z fotelem pasażera :]
wow ziooomus :] ale widzialem wykresik i powiem ze mistrz normalnie :]
Ważyłem dzisiaj burą suke - 950kg z ok. 25litrami paliwa. Waga z fotelem pasażera :]



ale fotel sam z auta wyskakuje :rotfl:
950kg

byloby 949.8kg mniej gdybys w koncu raczyl odebrac nakretki, ktore czekaja na ciebie w ssgarage juz od miesiaca
o szit to i tak sporo... przy takim wybebeszeniu...
100kg mniej niż seria...
No raczej troche mmniej

chyba że chłopaki sie mylą

http://www.civic4g.pl/page.php?action=spec
katalogowo 1025 kg
Ważyłem dzisiaj burą suke - 950kg z ok. 25litrami paliwa. Waga z fotelem pasażera :]



zapierdala troche

PS rany jaka cięzka :kwasny:
przesiądz sie na ED ....
po paru zabiegach miałem 790kg w CRXie :cwaniak:
po paru zabiegach miałem 790kg w CRXie


az tyle :]
PS rany jaka cięzka
przesiądz sie na ED ....
po paru zabiegach miałem 790kg w CRXie



Niestety zeby przesiaść sie na ED oprócz budy potrzebowal bym zestawu mocowań do SWAPa a to juz koszt spory :zalamany:


Mały update

I pare fotek z ostatniej imprezy w Ułęży k. Ryk na której udało się wyjeździc 3 miejsce w klasie H-1600





No panie nareszcie jakies nowe foto Grty za 3 miejsce
zawsze wściekły parowóz
gratuluję!
i nieoficjalna nagroda przyznan przez lkliku szyderców za najwiekszy smietnik na kołach
Pare fotek z wczorajszej imprezy na torze słomczyn. W poniedzialek bede mial wiecej :]









[ Dodano: 2007-11-26, 12:35 ]

ostatnia dobra
nie dosc, ze smietnik, to jeszcze w blocie sie tapla
ale zapindala i najfajniejsza wersja czyli zelazko




Kolejna pojeżdzawka na której pstrykał Michał Kondrowski
nice
Gr00bY, widzialem Cie dzis na lazurowej rano. Cacy
http://www.youtube.com/watch?v=ho7s2-D-YF0
pięknie skillowałeś malucha...
Małer był na kocie. SWAP na 1.1/1.2 Fiat
Małer był na kocie. SWAP na 1.1/1.2 Fiat


hehe
1 foto wymiatacz!
http://s001.wyslijto.pl/?...275598650661308

I jeszcze filmik autorstwa ekipy Subaru.
filmik mi sie podobac
filmik 1 klasa, aż miło popatrzeć jak się wszyscy świetnie bawią
nooo filmik mocny nawet swifcika w nim uraczyłem
podobaja mi sie fotki.
wyklaruje sie w tym roku jeszcze taka pojechawka na słomczynie?
Wczoraj była. Czy w tym roku bedzie? Pewnie tak. Trzeba patrzec na www.rallycross.pl

[ Dodano: 2007-12-16, 21:36 ]
grooby mowil, zeby podbic watek, ale nie wiem o co mu chodzi
















widze tam.. blok.. jakis stjunowany ten blok, ze kazales podbijac?
no. ma czapkę zerwaną
no. ma czapkę zerwaną



halny wial czy co?

fajnie sie zapowiada
b20000?? jezeli tak to gratki jedyna sluszna droga....a nie jakies b18a1
bardzo fajnie że taki projekt bedzie jezdził na uliczach a nie tylko bedziemy czytać na forach że B20 VTEC dają rade ... a zważywszy na kierowce napewno bedzie dawał rade ciekawa wiosna bedzie
a jak glosny jest te auto:) jechalismy po torunskiej to swojego auta nie slyszalem
Nie ma to jak sie wkurwic z rana

Takim widokiem przywitała mnie hanka:

zajebana postojówka?
Tia, razem z korzeniami w sensie wtyczką
normalnie wypas...
A 3 dni temu zalozylem osramy w5w cool blue swiecące na biało

[ Dodano: 2008-02-16, 14:11 ]
Pierdolic Shell Vpower, pierdolic paliwo Elf rally, pierdolic mieszanki alkoholu w baku. W tym sezonie lansujemy sie lejac Finlandie
ee tam postojówka ciesz sie ze nie lampe
Before:




After:



Jeszcze tył do ogarniecia, ale to nastepny weekend.
I jak lepiej trzymaja na mocnym dohamowaniu?
Szczerze? Nie wiem bo jeszcze nie miałem okazji ich mocno przetestowac. Natomiast zauważyłem mniejszą gumowatość pedału hamulca, ale nie wiem czy to nie odczucie bardziej subiektywne Jade zaraz na spalarnie to wieczorem opisze wrażenia
I jak wrażenia ??
jeszcze nie wrócił, ale chyba lepiej z tego co było widać
Jest dobrze, pedał twardy, ciężko o fading, ale to pewnie zasługa niskiej masy mojego toczydełka Natomiast zanotowałem lepsze czucie na granicy przyczepności.
Hamował jak zły...
Nowy śmietnik do walki w weekend.

Linki ręcznego to wiadomo - zostały mi hamulce z tylu do odpimowania więc stwierdziłem, że linki też wymienie.



VSS elektroniczny do skrzyni pod nowe zegary i.....



I nowe zegary - niektorzy już sie pukali w głowe, ale mnie sie podobają

o kurwa zioom no zegary sa zajebiste poprostu!!!!

sam chcialem takie kupic ale nie mogem znalezc
Ahhh karwasz, zapomniałem - Pati dziękuje
kozackie zegary !
po co Ci takie zegary? jak 180 to w życiu nie idzie...
Majlo - trzeba wiedziec gdzie szukac
Nom.
Na przykład tu: http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
uuhuhuhuuuuu pikne sa:), wiesz moze jak swieca??
na bialo.
na bialo.



ale wszystko na bialo?? nie ma podswietlenia od gory zadnego czy jest biale??
bo w ivt bylo biale podswietlenie od tylu a od gory czerwono-pomaranczowe
Jest podświetlenie od góry. NA BIAŁO

W miedzyczasie wrzuciłem na tylnią klape dwa odważniki. Górna SiR z 3-cim stopem i dolna też OEM Honda. Od razu mówie - połki dolnej na browar nie zdejme. Przy okazji drugiego w tym roku umycia samochodu pare fotek.







[ Dodano: 2008-02-24, 03:00 ]
o żesz w mordę! jak się błyszczy! jak nie Twój...

mi się szpojlerki bardzo podobają, nawet nie pomalowane.
Polakieruj spojlery, wywal naklejke valvo i bedzie bardzo ładnie
jejku pod warstwa kurzu kryje sie samochod


Pierwszy dzień walki. Narazie wiecej nie działa niż działa, ale mam obrotomierz i check engine Oczywiście schematy z netu musiały być odwrotnie opisane
nie wierze ten lakier blyszczy
ostatnia fota cos nie chce hulac


Kable poinstalowane we wtyczkach, poopisywane, nie obyło się bez śledzenia ścieżek na starych zegarach i nowych.



Stan na dzień dzisiejszy. Mamy check engine, działająca kontrolke długich (wcześniej palila sie nonstop), kontrolka ciśnienia oleju i ładowania oraz obrotomierz. Zostało podpiecie wskaźników temp silnika, stanu paliwa, otwarcia bagażnika, otwarcia poszczególnych drzwi i oczywiście VSS. Czyli jak dobrze licze jeszcze jakieś 7-8 kabelków. Spróbuje jutro ogarnąć
No no Ziom postęp
zaczęły mi się podobać te twoje dwa dodatki z tyłu
Ale nie wiem czy jednak nie kupie tego większego Chargespeed
zaczęły mi się podobać te twoje dwa dodatki z tyłu
Ale nie wiem czy jednak nie kupie tego większego Chargespeed




Mozesz miec ten duzy a nizej ten maly
Taką rozumiem już widziałeś?
http://cgi.ebay.com/ebaym...p3286.m20.l1116
a na pewno nie masz schematow/licznika "do gory nogami" ??
Nie

Dopiero tutaj znalazłem wiążącą rozpiske - http://www.angelfire.com/ca/DrOhm/SiRcluster.html

[ Dodano: 2008-02-27, 20:30 ]
i co ze niby lans tak ??




o ile sie nie myle, pierwszy odpalony i działający taki zegar.
A doło by się zrobić zdjęcia jakimś aparatem anie starą komom?
Niby bardzo fajnie..ale dlaczego do 180 km/h......?????.............
bo to nie km tylko mph miles per hour
Długi prosze Cie. To są kilometry. Lepsze zdjecie bedzie - obiecuje poprawe.
Długi prosze Cie. To są kilometry. Lepsze zdjecie bedzie - obiecuje poprawe.



eeeeee jak to km myslalem a raczej bylem swiecie przekonany ze mph
Długi, przecież prawie wszystko w Japan ma do 180... kmh
Bardzo fajny budzik
ciekawe ciekawe


Nie wiele lepsze bo mi się ręce trzęsły, ale zawsze coś.
Fajny efekt
Felga na setup letni zakupiona.



Troche pracy bedzie, ale damy rade
bedzie fajnie tylko troche nizej z samochodem
real czy fake?
Heh Pati - oczywiście fake.

Niżej będzie lada dzień. Nie założe tych felg bez gleby.
Ładne, będzie ciężko z wydechem na glebie
Wydech od momentu gdy był pierwszy raz założony poszedł ok. 5cm do góry więc myśle, że nie bedzie tragedii. Mam niecny plan zrobienia z plaskownika wyskoczni od rury w kierunku tlumika zeby go nie wyrywalo tylko podnosilo do góry w razie studzienki czy czegoś.

Aha - inspiracja mnie naszła jak zobaczyłem to:

No no, grooby idzie również w stajl. Nie spodziewałbym się Będzie fajnie.
Heh Pati - oczywiście fake.

Szkoda, ze oczywiście

A feluszki jak robisz? Polerka, kolorek, kolorek + polerka?

gaseb, to świat się kończy.........
Chyba zostane przy opcji polerka+polerka+bezbarwny czyli tak jak oryginalnie.

Fotka grupowa.

wyjebiaszcze, sa poprostu kotem waafaaaa!!!!
no to teraz zawias i kola mozna wkladac
no to teraz zawias i kola mozna wkladac



Rozumiem ze przed nie mozna?
Gr00bY, zrobi tak zeby wygladalo z jebnieciem na obnizinym bedzie lepszy efekt
Nie można. Wczoraj przymierzyłem - nie odważe sie założyć tych felg bez gleby
Fajny zapierdzielacz, do tego wydzior ma taki ze nie mozna nie zwrocic uwagi na to auto, chyba jeszcze glosniejszy niz kiedys w mojej nexii
i wali marchewkami...
oo jakie fajowe felgi ja widze


boskie

nareszcie zacznie to piknie wygladac, mniam
oo jakie fajowe felgi ja widze



no, w 4 gen.'ie zajebiście wyglądają...
to, ze grooby kupil takie lans felgi, powinnismy chyba zanotowac w jakims forumowym kalendarzu.. szok!
Wiem, że ten post nie ma sensu bez zdjecia, ale wlasnie odebralem od Lukiasza z rpm 4sztuki r888. 2x 205/50R15 2x 195/50R15
czemu nie 195/55/15, zeby byla ~ taka sama srednica jak z przodu?
redukcja wyjeżdżania przodu poprzez mniejszą przyczepność tyłu?
markos - Bo są tańsze

Fawor - troche tak chociaz tak naprawde pierwszy raz bede mial z tyłu nowe porzadne opony na lato. Licze na to, że nie bedzie bardzo uciekał tył na dohamowaniach, a i przód bedzie miał odpowiednia trakcje. Kuciaki nagminnie tak robią to pomyslalem sobie ze zrobie tak i ja

na tyl 195 wystarcza.
Jak chcesz te felgi polerowac to radze ci ich poźniej nie malować bezbarwnym bo będzie ci odpadał....
Nie będzie odpadał bo idą felgi do pieca na bezbarwny misiu
I tak będzie odpadało,zapytaj sie braci Cichych
Poprostu polerka nie może byc na glanc.
I tak będzie odpadało,zapytaj sie braci Cichych



Z braćmi cichymi ustalilem właśnie, że bedą fabianowane proszkowo na bezbarwny. Nie bój pączusiu - bedzie dobrze
najpierw wypoleruj , potem sie bedzie myslało czy jest sens dawac klar


sa robione zakłady , przy polerce której feldze grooby odpadnie jak narazie zdjął bezbarwny z 1szt heh
Ciekawe jak tam wieczorna batalia
Ziomku, widzę, że w atrakcyjny wygląd poszedłeś

Słyszałem Cię jakiś miesiąc temu, jak w plazie byłem na przeglądzie... zobaczyłem Cię, jak zdążyłem dobiec do okna i upewnić się, że to Ty


Obraz pola walki. Srodek jeszcze do doscansolowania punktowo, a rant do mechanicznej polerki.

[ Dodano: 2008-03-17, 23:48 ]
juz nie crosss ciontryy
kiedy felaszki będą grane ?
Chyba w tym tygodniu...

Z rzeczy bierzących nowe hamulce z przodu po raz n-ty

Tym razem EBC Ultimax tarcze i Ferodo DS2500 klocki. Na poczatku troche podymiły, ale jest ok. Hamuja od razu i nie trzeba i grzać, nie piszczą i daje rade przy paru kolejnych hamowaniach.
dlaczego nie zdejmiesz tej naklejki Valvo?
dlaczego nie zdejmiesz tej naklejki Valvo?



lepsza niz czysta-pusta, znajac Groobego juz sie zcai na blende od ivt
Gr00bY, mogles wyciagnac silencer do zdjec hehehhe

Jak zalozysz felgi to bedzie super

Juz sa gotowe?
dlaczego nie zdejmiesz tej naklejki Valvo?



Bo ja wiem - jest ze mną od początku tego samochodu u mnie. Przyzwyczaiłem się do niej - aż taka tragedia?

w rotach jest stozek
Czyli tak jak seryjne Hondowskie i nie musze przerabiać?

edit: zmieniac nakretek oczywiscie.
seryjne hondowskie nie sa stozkowe kup ladne nakretki
Hm.... Kiedy mam je kupić w sensie potrzebuje je na czwartek
Hm ja mam seryjne hondowskie i są stożkowe?

Gr00bY jak kuliste dobrze dokręcisz to też da rade latać, trzeba sprawdzić co jakiś czas czy wszystko jest ok. Ja u siebie np. mam zwykłe śruby i nic się nie dzieje. Ani felga przy dokręcaniu się nie poniszczyła ani się to nie odkręca.
Sam już kurwa jestem głupi. Niby hondowskie są sferami bo pamietam jak markos rezał swoje ITR'owe pod nakrętki aftermarketowe. A ja patrzac na swoje (a mam oem od iVT bo kupilem ją na oryginalnych felgach) odnosze wrażenie, że to stożek - aż jutro sprawdze
Jak coś to allegro i gość M_TECH

Jak nie ma na miejscu, ma na jutro i daje rade
ziomuś, mam komplet czarnych Vision, nieużywanych- markos będzie wiedział co to za nakrętki Daj znać
Hm... Czarne nakretki do czerwonego samochodu i polerowanych felg? Hm... zresztą nie dam chyba za nakretki połowy ceny felg
honda = sferyczne
aftermarket = stozkowe

zadne oemowe felgi hondowskie nie maja stozkowych gniazd

felg ze sferycznymi gniazdami nie powinno przykrecac sie stozkowa nakretka i odwrotnie. pewnie da sie i tak.. ale to troche jakby nakretke z gwintem metrycznym nakrecac na srube z calowym.. tez jakostam zlapie..

w razie czego polecam gorilla lifetime. naprawde super zrobione stalowe nakretki w chromie, ze stozkowym lbem i zabezpieczeniami.
ja mam Visiony stożkowe. długie. pomarańczowe i jasnozielone.
idealnie pasuja do czerwonego samochodu i polerowanej felgi
No to panowie ankieta - mam do wyboru srebrne, czarne, pomarańczowe i jasnozielone Które mam wybrać?
Czarne. I faktycznie sciągnij tego valvoline'a.
czerwone
czerwone




Długi kurwa opanuj się Masz czerwone od ręki? Z tego co sie orientuje to nikt nie ma takowych na miejscu
CZARNE
pomarancz to juz wogole moim zdaniem czarne albo srebrne
Dobra - poddałem się. Dostałem propozycje nie do odrzucenia - zwykle nakreti stożkowe i takie muszą wystarczyć.

[ Dodano: 2008-04-16, 14:49 ]
niektore roty maja tez 73,1
honda ma 56,1
Stary czarne
A i nie sciagaj Valvo to juz Twoj znak firmowy
A i nie sciagaj Valvo to juz Twoj znak firmowy



nie prawda , jego znakiem firmowym jest syf we wnetrzu auta
bonczek napisał/a:
A i nie sciagaj Valvo to juz Twoj znak firmowy


nie prawda , jego znakiem firmowym jest syf we wnetrzu auta




i zajebiscie glosny wydech



i zajebiscie glosny wydech



mam glosniejszy
No ta a ten po nocach szlaja sie i tylko zdjęcia robi....
Gleba jest
Do zobaczyska
no nieźle fajnie sie prezentuje na ziemi, ale ta jebutna dziura na ostatniej fotce robi największe wrażenie Dobrze, że nie zasłaniałeś tablic... Każdy na świecie od strzała zgadł by ze to polska
fajna miejscówka, jednak polerka by się do takich zdjęć przydała
na glebe go

hmmm aha on juz jest na glebie .... hmmmmmm
cos wysoka ta gleba.
w sumie jest duzo lepiej niz bylo na lifcie
Fajny klasyk wyszedł.
nie jest zle. tak czy inaczej wieksza glebe mu
Tył siądzie jak wjedzie wnetrze i szyby. Przod jak dojdzie klima Wiecej nie planuje ze wzgledu na przeznaczenie samochodu.
Tył siądzie jak wjedzie wnetrze i szyby. Przod jak dojdzie klima

co ci sie stalo grooby?
jedno auto na codzien, drugie do chłosty?
swiat sie wali, grooby sie starzeje ...
Grooby jest masta!! powrot do pieknosci bym to nazwal..
na tej feldze naprawdę robi wrażenie, nic tylko czekać aż je skończysz
jedno auto na codzien, drugie do chłosty?



Dokładnie. Civic już swoje odsłużył. 4 lata cały czas na VTECu, 100.000 km wystarczy, żeby uwierzyć, że jest niezniszczalny Myśle, że nikt nie bedzie miał mi za złe, że teraz bedzie już tylko ładniejszy, dostanie wnetrze itp. Do wygłupów bedzie EE8, ale tam już nie bedzie kompromisów.
renowacja budy tez bedzie grana?
Musi być. Od miesiaca czekam na pare dni ładnej pogody, żeby porobić blacharke. Elementy blacharskie mam już od dawna włącznie z nowym zderzakiem.
to tak jakby z kopciuszka stac sie księżniczka...
świetnie się prezentuje na tym kole
mój Boże. nie wierzyłem, że on kiedyś będzie ładny ale widzę, że wszystko idzie w dobrym kierunku, życzę powodzenia
on kiedyś był ładny, potem był downgrade, a teraz ma być znowu ładny, czekamy
podobno 50 kg. śmieci zostało wyrzuconych...tj. puste puszki, Mc., flaszki tip.
Hm... Jakby policzyc to w piatek wieczorem na dzialce wyjąłem z bagażnika:

- wahacz górny
- dwa wahacze tylnie
- 2 cukierki duze, 8 silentblockow
- 4 sworznie
- koncówka drążka
- shifter zapasowy seryjny,
- zestaw do czyszczenia filtra
- linki recznego sztuk dwie
- pare butelek, toreb itp.
- 4 metry rury aluminiowej
- skrzynia biegow
- wybieraki

Hm... Jakby policzyc to w piatek wieczorem na dzialce wyjąłem z bagażnika:



przygotowany jak do jakiegos Dakaru - czesci tyle zeby moc wymienic pol samochodu na trasie odcinka.
Lekko zajebiaszczo
Grooby jak tam silencer ?


r888 na mokrym klejooooo !
w strasznym szoku bylem ze tak dobrze kleja r 888..ale w zakretach to juz tylko strach w oczach!
nie trzymały czy loteria: pusci, nie pusci?
Hm... Ja w zakretach nie narzekam na nie. Hamuja i przyspieszaja też rewelacyjnie. W sumie to nie jeździłem chyba nigdy na tak zajebistym komplecie opon.
Więc tarcze szybko spłoną
Dzisiaj pierdolłem 1000km i chyba pogięły sie tarcze. Dziwne bo nie hamowałem jakoś ostro
To chyba nie ja wykrakałem
Chuj wie. Jutro zmierze bicie bede mądrzejszy
Dziwne bo nie hamowałem jakoś ostro


to tak ja by nie śmiać się przez jeden wieczór na S
sliczny samochod ,gratuluje
Dzisiaj pierdolłem 1000km i chyba pogięły sie tarcze. Dziwne bo nie hamowałem jakoś ostro



To i tak długo wytrzymały
sliczny samochod ,gratuluje



Widać że nie widziałeś go na żywo......
No dobra - żeby nie było, że nic nie robie tak wyglada to pod maska chwilowo.

Rozporka skunk2, węże chłodnicze samco i generalnie syf i malaria



Jak mnie lenistwo nie dopadnie jutro montuje.

jest szał


Fotka z weekendowego wypadu na rajd polski. 800km przejechane, dwa baki paliwa, dokladka lekko naderwana i 20kg piachu od wyglupow na dojazdówkach mazurskich Cala droga do olecka przerywajacym samochodem na szczescie w sobote przy piwku zlozylem aparat na nowych gratach i dokrecilem troche lepiej jedna srubke przy cewce i smiga. Droga powrotna byla bajeczna
Spolerowałeś już szkła z przodu?
Twój Zenon robi robotę
"Ale o co chodzi Panie Władzo?"
skunksy założone?


a tak wogóle to
Jeszcze nie - chwilowo koncze rozkrecac CRX'a i biore sie za spawania - moze w weekend znajde chwilke to zaloze razem z AGX'ami.

A tymczasem.....

Dwie fotki z mycia. Tak - ja też czasem myje samochód



Książe na ksenonie...



nie no, nie spodziewałem się, że dożyje takich czasów...
Też myślałe, że prędzej zemre niż założe zenony, ale zajebista sprawa w trasie i to mnie przekonało
dzialaj Panie dzialaj...
Dwie fotki z bankowego





te felgi idealnie pasuja do tego autka
paździoch stajl ale soczewa bez kitu daje maga rade
typowy RAT style
Koniec jazdy na obniżanej spreżynie i seryjnym amorku



Wykres aktualny na stan dzisiaj. Konie gdzies spierdoliły, ale pojawił się niuton. Koni bede szukał od poniedziałku bo mam wolne i troche czasu poswiece jednemu paździerzowi i drugiemu.
Jak to gdzieś. Wyjąłeś Kaźmirz cewke od poldka i już gorzej lata
Na cewce od poloneza była 160KM i 161Nm Zresztą prosze nie szyderzyć z mojego "prawie jak MSD" bo dzieki niej przez ponad rok jeździłem.
Niepotrzebnie dłubałeś
Ale z gaśnicą w wydechu był cichutki
Karwasz - gasnice zostawiłem
Jest gorąco to i konie uciekają gdzie popadnie zeby sie schlodzic.






Miało być założone na sochaczew, ale nie dałem rady. Praktycznie kompletny zestaw złożony. Jak widać na załączonym obrazku Hondowski TPS zamontowany, akumulator podciśnienia dla serwa hamulcy połączony na jednym końcu z krokowcem a na drugim pobiera podcisnienie z przepustnic za pomocą rurek aluminionych o sporawej srednicy też zrobiony, podłączenie MAPa również. Wtryski większe + regulator ciśnienia paliwa B&M też gotowy. Nad kanałami spędziłem 3 dni i kilka-naście sciernic listkowych i zapchałem trzy frezy , nad reszta 1.5 dnia
niezły progress - itb pokazywales juz ze 2 lata temu
Widzisz różnice między tamtymi przepustnicami a całym gotowym zestawem do montażu? Pozatym te to nie są tamte. Maja inną średnicę - większą

Czekam kiedy Ty pokażesz coś w dziale performance
Całkiem w pipke to wygląda, kiedy odpalasz?
Naprawdę masa customowej roboty - w jakie wyniki celujesz?
Ładnie się zapowiada nie powiem nie powiem usłyszę Cie na "s"
Celuje w ładny dzwięk Progress jest - seryjny kolektor poległ przed chwila, zamówiłem pizze i zaraz zaczynam składać. Mocowanie linki gazu już zrobione, zostaje przykrecenie ITB, podłączenie podciśnień, paliwa, wtrysków, wody i próba. Albo bedzie działac albo jutro do pracy jade WKD

Rownolegle prace trwaja nad równoodległościowym kolektorem wydechowym 4-2-1
obiecałeś przyjechać i zatrąbić dziś na S
No byłem przecież Działa - odpalilo ze strzału. Wolne 2000-2500 znaczy gdzies ssie powietrze na lewo, albo trzeba pokrecic srubkami na przepustnicach. Jutro synchronizacja przepustnic, a na dniach ustawienie AFRu. Reakcja na gaz
bardzo ladnie brzmi i fajno wyglada, brawo
Reakcja na gaz jest niesamowita :szok:

Brzmi rewelacyjnie, a z pończoszkami wygląda bardzo rasowo
Filterek panelowy K&Na już zamówiony. Także pończochy przejeżdzą dzisiaj, a jutro już bedzie airbox.
jestem pełen podziwu dla Ciebie Teraz czekam aż znowu zaczniesz pedał do końca wciskać
Dziekuje. Plan jest taki może dziś może jutro uda sie pocisnąć
Brawo!! I to sie nadaje do telewizji!! super..
mistrz
orkiestry posłuchac na codzien priceless
o stary wez pokaz fotke na aucie. no powiem ci ze udalo ci sie to ogarnac szook
Postaram się wieczorem coś wrzucić.
Klasa, pokaż zdjęcia. Duże gratulacje - pamiętam, jak kiedyś pokazywałeś zdjęcia jakichś ITB i przyznam szczerze, że nie wierzyłem, że założysz. Brawo.
Widziałem, dotknąłem, poczułem......
jeszcze tylko wlot ala subaru i ogień
teraz trzeba będzie sprawdzić na kresce z moim 1.5 na ITB
I tak raczej nie ma szans. A no i ogółem witam wreszcie u nas na forum
teraz trzeba będzie sprawdzić na kresce z moim 1.5 na ITB



no i z jazzowym na orkiestrze tez proponuje
gratki jak już skonczysz swoją to odezwe sie do ciebie hehe
ps. rozumiem ze w week jestes u maćka
http://img532.imageshack....80707005gd2.flv

[ Dodano: 2008-07-08, 03:07 ]
Jak wystroje jak najbardziej Swoja droga czym u Ciebie wystrojone?



U mnie wystrojone są Cromem...
teraz trzeba będzie sprawdzić na kresce z moim 1.5 na ITB



jeszcze chyba za wczesnie - najpierw trzeba Puga pojechac - nie Grooby ?
U mnie wystrojone są Cromem...



No to wyglada na to, że dobrze wybrałem.

kto to bedzie stroil?
bo to kwestia nie 'czym' a 'kto' tu sporą rolę odgrywa.
Narazie udało mi się uporac z checkiem - brak błędów. Obojętnie kto by nie stroił trzeba ustawić AFR i więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Srednio ogarnieta małpa poradzi sobie z tym.
Srednio ogarnieta małpa poradzi sobie z tym



Taka z reklamy ... To The Airport ... ?

Mysle ze nie bedzie tak prosto jak sobie obiecujesz
Ładnie klepią LMA
Muszą
grooby pochwal się i pokaż jaki masz wlot na masce
Jakiś tuningowy?
Tak. Z WRX'a Czymś musze zasilic trąbki

[ Dodano: 2008-07-13, 23:48 ]
Civic iVT STI
Nie, nie, nie od STi. Ten mniejszy od wrx'a.
daj fote
wyglada profi
naprawdę ładnie i co ważniejsze funkcjonalnie
fota fota fota
Nie mam

[ Dodano: 2008-07-14, 13:37 ]
bardziej skromnego sie nie dalo
Spelnia swoje zadanie czyli jest ok... a i tez nie wyglada zle.

Do kompletu daj swiniaka na lusterko
Do kompletu daj swiniaka na lusterko



i 3x5 na tylne cwiartki
myślałem, że będzie gorzej a jest całkiem przyzwoicie no i spełnia swoją funkcję
wedl mnie wyglada rasowo. 1 takie w PL
teraz możesz podjechać na Foksal i może jakaś tępa szmata uwierzy, że to STi...
Tak powinno to wygladac
sebson ja bym uwierzyl
bardziej skromnego sie nie dalo

jest tak samo skromny jak twoj podpis z ta roznica, ze u groobego ta nieskromnosc ma swoja konkretna funkcje i jest nia dostarczenie jak najwiekszej ilosci swiezego powietrza do dolotu, natomiast twoj podpis ma jedynie funkcje wku*wiania innych uzytkownikow, ktorzy zeby cos przeczytac, musza przewijac forum 2x wiecej niz zwykle
Chyba tak ją pomaluje
!markos, i fajnie ciesze się że zauważyłeś jednak spełnia jakąś funkcje

dobrze ze wlot spełnia wymagania właściciela ale według mnie troszki za duży to jest moje zdanie

Markos widzę że masz zły dzień chyba że tak całe życie się ludzi czepiasz
Parówa poj..ało cie z tym podpisem? Wiekszego sie juz nie da? Zobacz jakiej wielkosci inni maja i tez taki zrób!!
wersja subaru wymiata, grooby pomysl nad tym


parowa, mam taka mala propozycja.. kliknij po kolei:
http://passwordjdm.pl/pro...wprofile&u=2187
http://passwordjdm.pl/pro...wprofile&u=1136
http://passwordjdm.pl/pro...ewprofile&u=117

a potem kliknij tu:
http://passwordjdm.pl/pro...ewprofile&u=388

teraz jasniej?
super kolor, mialem taki zrobic, Groobciu rob taki kolor
Któryś admin mógłby się zainteresować i ograniczyć wielkość podpisu.

A co do iVT to widać tu oryginalny styl Gr00bego
.........i spamu
wersja subaru wymiata, grooby pomysl nad tym


parowa, mam taka mala propozycja.. kliknij po kolei:
http://passwordjdm.pl/pro...wprofile&u=2187
http://passwordjdm.pl/pro...wprofile&u=1136
http://passwordjdm.pl/pro...ewprofile&u=117

a potem kliknij tu:
http://passwordjdm.pl/pro...ewprofile&u=388

teraz jasniej?



A moze on po prostu bierze przyklad z moderatora?
http://passwordjdm.pl/pro...viewprofile&u=5
może być ? o szczegóły sie czepiać, chyba ciocia do Ciebie przyjechała Markos


EOT bo zaraz jakiś nadgorliwy moderator jeb... mi warna albo bana
http://img532.imageshack.us/my.php?image=20080707005gd2.flv


> zdrowo mruczy Wlot spełnia funcję, jednak coś mi sie wydaje, że to nie będzie wersja ostateczna może sie mylę...
Nie mylisz sie - to jest wersja wytnij, przypasuj, przykrec, pomaluj w 15 minut
FoF

to Ty mi pierdziales pod oknem o 23:52 w poniedzialek??
21:52 w niedziele to ja Długi

Grooby, wlot ogólnie pasuje, tylko czemu jest krzywo
Taki dowcip sytuacyjny

Na czarno też nie wygląda źle, ale na niebiesko ze złotą felgą (Sebson, jesteś mistrzem) jest mega Takie małe ładne Subaru

Spasuj go na tej maske jakkolwiek, żeby nie miał centymetrowych prześwitów i da radę.
A jak jest z zuzyciem paliwa na takim setupie? Czy rzeczywiscie pali prawie dwa razy tyle co z konwencjonalnym dolotem? Bo ja wlasnie przez takie opowiesci zostalem zniechęcony do ITB.
Byl juz strojony, jakie przyrosty?
to chyba gazniki pala 2x tyle...
Mi mowiono ze na ITB tez drastycznie wzrasta, i wlasnie czekam az ktos rozwieje takie watpliwosci i powie w jakich okolicach miesci sie spalanie.
No narazie przed strojeniem zalałem go w trupa na regulatorze i pali 20-25 litrów. Licze na jakieś stabilne 15 litrów w miescie po strojeniu, w trasie może 10-12
No narazie przed strojeniem zalałem go w trupa na regulatorze i pali 20-25 litrów. Licze na jakieś stabilne 15 litrów w miescie po strojeniu, w trasie może 10-12



to dobre spalanie przy Twoim stylu jazdy
No narazie przed strojeniem zalałem go w trupa na regulatorze i pali 20-25 litrów. Licze na jakieś stabilne 15 litrów w miescie po strojeniu, w trasie może 10-12



dzieki wielkie
A jak jest z zuzyciem paliwa na takim setupie? Czy rzeczywiscie pali prawie dwa razy tyle co z konwencjonalnym dolotem? Bo ja wlasnie przez takie opowiesci zostalem zniechęcony do ITB



teoretycznie powinien palić bardzo wyraźnie wiecej- poprzez ITB można dostarczyć znacznie większe ilości mieszanki paliwowo-powietrznej do silnika
No po paru dniach i na wystrojonym samochodzie stwierdzam, że nie umiem ruszać i musze zamknąć dolot żeby czerpał tylko powietrze znad maski. Pali może z 2 litry na setke więcej góra wiec nie jest źle.

Ale to jest nic Dzisiaj chyba komuś sie nie spodobał mój wydech - podjechałem pod firme wysiadłem z samochodu, ide w kierunku firmy i nagle w łep dostałem od tyłu Padłem wstaje o ten rumun siedzi już w moim samochodzie Wystają mu tylko nogi to zajebałem kopa w drzwi całe siły i pęcła szyba pewnie od jego głowy, a ja sie wyjebałem na plecy. Jak wstałem goscia nie było - wybiegał przed brame od firmy... Kurwa - to był moment Chyba ktoś bardzo nie lubi mojego wydechu Bilans strat - brak jednej szyby od kierowcy i od chuja szkła w samochodzie.
zatłukł bym skurwysyna mam nadzieję, że drzwi połamały mu nogi
cooooooooooooo!!!!!!! o fuck, nic Ci nie jest? pod firma macie kamery? jaka opcja o fack to jakas wafa helupa byla
Nie mam pytań, dobrze że mu przypierdoliłeś.
No kamery są ale zawsze tam gdzie nie potrzeba czyli potrzą gdzie pale papierosa. Nie wazne - szyba nie majatek, a licze na to, że piszczele muszą go napier.... ładnie, a na głowie od szkła bedzie miał kropki

Wymieniał ktoś szybe w 4g z elektryką?
ja, zdejmujesz boczki, odkrecasz czesciowo mechanizm, wkladasz nowa szybe, celujesz zapadkami w szybe i po bolu, wazne, zeby mechanizm byl ustawiony na zamknieta szybe do konca, inaczej nie skalibrujesz.
Grooby rispekt za zajebanie draniowi..ja bym jeszcze go gonił mende..zabilbym..ale sam dostalem rura w leb na Brodnie majac juz reke zlamana tak zeby bylo fair

Dobrze ze obroniłes autko!!
ty a po co on sie do środka ładował?
jak by mu tłumik nie pasował to by ci pianką do środka psiknął i byś był załatwiony
Chyba liczył, że kluczyki bedą w stacyjce i odjedzie.
ale co ma wspólnego z tym wydech?
To, że kiedyś ktoś do mnie dzwonił do firmy, że go budze codziennie jak jade do firmy i go strasznie tym wkurwiam. Podejżewam, że to ta sama osoba
Rafał to brzmi jak jakiś żart w ogóle. Ty jako spokojny człowiek i prawie kradzież samochodu pod własną firmą. A mój jest głośniejszy, chyba zaczne się bac
Najgorsze jest to, że nic nie jaralem tego dnia...
Znalezc i zajebac gnoja.
A co do strojenia to jakie przyrosty??
nie no to jakas masakra jest!
Taki kraj.... W każdym razie dzieki cfaniakowi civic ma znowu szybke Dzieki za samą szybe i za pomoc przy instalacji.
Nie musiałeś.
Git że nadal go masz.

Ale pytanie było konkretne, czy trąbki dobrze trąbią ??
Za cicho jak dla mnie A co do osiagow to nie jest gorzej a to juz jest lepiej Z przygód - dzis spadl mi wąż wodny z krokowca i spierdolily 4 litry plynu Skrecone na opaske AWAB nie powinno wiecej puscic

[ Dodano: 2008-07-26, 23:46 ]
znowu sie spóźniłeś i startowałeś w klasie diesel ?
hahah
Wiec troche ucichło w temacie więc po kolei:

- w koncu przyszedł czas na uszczelke pod głowicą która kosztem dwóch wieczorów udało sie wymienic z pomocą Filipa za co mu dziekuje. Nie jako przy okazji wymieniony rozrzad + nowa pompa wody, wrzucona druga glowica z nieklekoczacymi LMA splanowana o 0.15, ustawione zaworki, wymieniony termostat, płyn chłodniczy, dwa razy olej w silniku + engine flush na przepłulanie, wszystkie uszczelki na góre + Hondata pod ssący, na dniach jeszcze wjedzie malowanie VHT pokrywy i starczy chwilowo. Pare fotek z operacji:









Wyglada na to ze sporo jeździłem na wydmuchanej uszczelke bo pompa wody czarna jak murzyn a sama uszczelka wygladala jak zjedzona przez korniki miedzy 2-3 cylindrem. Jakie to miłe uczucie jak sie zaglada do chłodnicy a tam jest płyn i nie trzeba nic dolewac


- mineły dwa miesiace jazdy na home made ITB i juz wiem ze nie chce wracac do jednej przepustnicy. Dwa miesiace gdzie trzy razy było modyfikowane mocowanie TPSa aż finalnie zrobiłem dobrze, urwała sie raz linka od gazu co zostało naprawione i raz pusciły węże od krokowca wodne i zgubilem płyn. Wiecej awarii brak. Spalanie po miescie 10-11 litrów na setke. Trasa 8-9 litrów. Został do ogarniecia cały czas airbox - licze ze moze w ten weekend znajde chwile.
Spalanie po miescie 10-11 litrów na setke. Trasa 8-9 litrów.



Te dane wyszły Ci przy normalnej jeździe, czy "Twojej" jeździe?
Przy mojej. Generalnie trasa tak do 160-180, a miasto tak normalnie jeżdząc do 3-4k rpm, no troche czasem na VTECu

Aha - i świece też wymieniłem
Czyli zuzycie paliwa raczej w normie. A hamowanko juz jakies bylo na tym setupie??
Niestety nie bo hamownie macka zamkli a do innym jakoś nie mam przekonania.
Aha, to jak kiedys shamujesz to sie pochwal . A jak z codzienna eksploatacja, sa jakies problemy z wolnymi obrotami, praca na zimnym??
Wolne teraz stoją 700-800rpm, za zimnym troche niżej ale to juz się poprawi ustawieniami krokowca w cromie.... A na codzien jeździ sie miło przyjemnie, czasami tylko zadławi sie/szarpnie przy poczatku dodawania gazu po hamowaniu silnikiem do 2000-3000rpm. Wyzej jest już ok.
Niestety nie bo hamownie macka zamkli a do innym jakoś nie mam przekonania.



rozmawialem z Mackiem i mowil ze ma juz nowe rolki tylko szuka miejsca gdzie je postawic , ta na Mineralnej jest juz tyko do dyzli bo poza robieniem dymu to nie halasuja a na to byly skargi... takze jak bedzie cos wiadomo to bedzie to oglaszal bo sporo ludzi sie dopytuje

mam nadzieje ze we wrzesniu bedzie juz jakas hamownia, mozna wtedy zrobic maly password dyno day

a i niebawem w wolominie bedzie Maha ktora kiedys byla w salonie fiata Dukiewicz
Po dzisiejszych pracach




Widze poki co konsekwentnie
nie.. grooby.. to nie moze byc twoj samochod

piknie jest!!

las trytytek obowiazkowo
trytytki to tam byc musza, ale...
no w szoku jestem.
czysto jak nie u Gr00bego. reszte budy doprowadz do stanu jak komore silnika i bedzie gabinet!
no jest szał, tak powiem. Jestem z Ciebie Rafale dumny
Groobenstoniemenie poszlo Ci krok do przodu
hip hip hurra, rzekł bym
czapki z głow!
Na fotach wyglada rewelacyjnie.

Jeszcze z kolektorem moglbys cos cos zrobic, bo nie pasuje do wiatraka wypucowanego na lustro

jakimi srodkami takie efekty?
nie uwierze póki nie zobaczę na własne oczy!

nie no bjuti już się nie mogę doczekać, aż u mnie zawita taki blask pod klapą. Gratulacje !
to ja dorzuce zdjecia troche lepszej jakosci

widok ogolny:


troche blizej:


jeszcze blizej:


teraz od drugiej strony


i w towarzystwie h22



Grooby totalnie zaskoczyl wszystkich blaskiem pod maska- sa jeszcze male rzeczy do zmainy ale wszystko zmierza w dobrym kierunku brawo


edit: cos te fotki nie dokonca dzialaja.. hmmm- moze sie zaraz pojawia.
bo je zle wkleiles..
markos
cos nie widac tych zdjęć...
cos nie widac tych zdjęć...



no przeciez napisalem ze jakis problem jest- a sposob wklejenia jest taki sam co zawsze

trudno- musicie sobie kliknac
działa po otwarciu w nowej karcie.

Grooby, równiez jestem pod wrażeniem
a sposob wklejenia jest taki sam co zawsze

nie jest. poprawilem. w znaczniki img wstawia sie bezposredni link, a nie skrypt prowadzacy do strony ze zdjeciem.

swoja droga mnostwo ludzi ma problem ze wstawianiem bezposrednich lokalizacji obrazkow i zwykle konczy sie to tak, ze poza zdjeciem otwiera sie tez w nowym oknie strona imageshack
gratki Rafał


Tylko oby ten "clean look" nie okazał się jednorazową zajawką jak "polerowane felgi" i niech komora za 2-3 miechy nadal będzie czysta.. oby ..


pozdro
Nie bój żaby - felgi też dokoncze, ale póki co były ważniejsze sprawy. Teraz priorytetem jeszcze skonczenie airboxa.
a gdzie trabki?? czy moze ja jestem zjebem genetycznym bezmięśniowym i nie widze??
Trąbki siedzą właśnie w airboxie który jest "in progress".... Przepustnice są 4 jak widac - wyjete sa tylko z nich gumowe trąbki.
nie poznalem tego auta
Grattulacje
Boze Rafi jaka ta honda jest teraz ŁAŁ ! GRATKI
eee pieknie Grubciu. a kto Ci tak pieknie to pomalowal
Poniekąd jakiś Michał palce tam swoje wpychał Dziekuje
Naprawdę nice i niespodziewanie!!! Oby tak dalej!! czym to tak czyściłeś????
Testowałem magiczny preparat firmy CRC do mycia silników. Potem lekko przetarte szmatką.
Rafał, a to napewno dalej jest Twój samochód?
Testowałem magiczny preparat firmy CRC do mycia silników. Potem lekko przetarte szmatką.


a dokladniej? ladnie sei przenci
No wiec uszczelka działała dzielnie. Pierwsza poddała sie ponewka. Podsumowując - 4 lata mojego katowania 130.000km przejechane. Kilkanascie zawodów, wypadów na trackdaye itp i..... starczy. Panewka zaczełą stukać i po 260km silnik oddał korbe miską olejową aż wgiął portki Takze, dziekuje mu bardzo za miłe chwile i bez kitu bezawaryjną jazde. Nie poddaje sie natomiast - jestem w trakcie składania silnika który ma przejeździć do czasu aż się B20 złoży do którego przyszły praktycznie ostatnie fruty

Wiec po kolei

Hm... Czy to przypadkiem nie w ten tłok leciała wczesniej woda?



Rozbieramy....



Swieży B16A2 - zobaczymy czy też jest bulletproof



Głowica po regeneracji czeka na zmontowanie






No i do B20:

Blockgirdle:



I ATi Damper





Przy okazji dziekuje SSG pod postacią Lemona i Gooffa za ogarniecie tych wynalazków
Co to jest ten ATi Damper i do czego to służy?
To takie kółko pasowe co ogranicza drgania wału korbowego oszczędzając przy tym panewki.
Damper spoko opcja, ile masz zamiar krecic, ze takie cos ma zagoscic ??
Aż mi wzniosów wałków zabraknie Plan zakłada okolice 9k. Po hamerykańsku
No to na GRUBO , tuleje seria zostaje ??
Fajnie
tuleje seria zostaje ??



Tak. Chyba, że sie podda
zajebioza...
CRVTEC na ITB- Gr00bO...
Jakies tloki na podbicie kompresji wpadna??
Jakies tloki na podbicie kompresji wpadna??



Musza jesli beda jakies lepsze walki ze do 9k ma sie krecic . Ziom wal w stg2, glowica od C4 i tloki RS-machines plus cienka uszczelka , jak nie to jakas kucizna na grubo ponad 12 .
ja sadze ze Grooby ma wszystko skonsultowane i obmyslone- bedzie dobrze
Tłoki czekają od maja.... RS'y naturalnie.



Reszta oczekujących



Brakujące CR mam zamiar uzyskać zaworami płaskimi chociaż nie powiem, że nie kusi mnie głowica B18C4 która oprócz tego, że daje wyższy stopień sprężania ma komore spalania z mniejszą tendencją do samodetonu. Jedna rzecz mi w niej nie pasuje - musiałbym od nowa zrobić ITB.... Co do wałków sprawa w miare otwarta natomiast bije się miedzy okolicami BC3+ a BC4+ więc mniej więcej wiadomo czego szukam.
Mała to ja miałem Cię pojechać a Ty mi tu takie cyrki robisz….
Fajne graciochy, składaj to się przejade męsko
składaj to się przejade męsko



chyba na bolcu...
BC3 to takie ITRowe troche lepsze. jesli BC to 4.
Dokładnie jak idziesz w BC to minimum 4, a jesli w 4, skoro ma to grać w 100% i już zakupione tłoki RSa to koniecznie głowica od c4, to się robi raz więc jak idziesz już na GRUBO to koniecznie zrób kompresję która wykorzysta wzniosy wałków i kręcenie do 9k .
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=3935
glowica c3 za dobre pieniadze
Generalnie licząc CR u mnie z płaskimi zaworami nie widze większego sensu stosowania głowicy z C4. Nie przesadzajmy Jak bedzie mało to przelozenie głowicy to tak naprawde dzień/dwa roboty + zrobienie od nowa ITB.

Z dzisiejszej pracy nad autem:



Głowica była "goła" więc przełożyłem LMA, a potem dzwigienki zaworowe.



Blok z uszczelka czeka na glowice...



Pora na wałki i podpory....



Wałki na miejscu



Dolot na miejscu



Jako, że moja chłodnica troche przeciekała to trzeba było kupić nową. Jak kupowac to coś lepszego Tak zwany szeroki, gruby "chińczyk". Powinno ładnie dawać rade przy długiej chłoście.



zbrojenie enigne'a trwa Już chcę widzieć jak to śmiga
Chwila moment Ja nadal składam jeszcze kolejną B16-tke B20 bedzie składane jak już bede miał czym dojeżdzać do pracy
a co to za czerwona papka ? jakis smar/olej ?
no to ładnie robisz

ta papka to smar pod wałek albo cuś takiego
Jak najbardziej smaro-olej o bardzo wysokiej lepkosci aby wałki/dzwigienki były dobrze smarowane.
Skrzyniowy do aŁtomatooff??
a co to za czerwona papka ?

sok malinowy
No takie cuś:

http://www.torcoracingoil...1c-b3299fb9413b

Nie cfaniak - nie skrzyniowy i nie do automatów
no to jest montażowy smar... poprostu
ładnie się ogarnąłeś z tym szybko idzie
Dzieki. Prawda jest taka, że gdybym wczoraj nie zapomniał zabrać ze sobą narzędzi i nie opierdalał się pół dnia to pewnie dzisiaj wieczorem już bym jeździł paździerzem...
Wyższa technologia nie jak w Batman garazzzzzzzzż
Masz racje Grupciu jak bys sie nie opierdzielal to bys wlozyl nowe serducho
Ps. jestem ciekaw nowego bloku co to za szajs i ile wytrzyma twoja emerycka jazde
Jutro chyba odpalam samochod....







miełeś wczoraj skończyć Rafał
Chyba raczej nie było takiego założenia. W przypadku grOObego byłoby to conajmniej śmieszne.

Ps. Z nieoficjalnych informacji wiem że Rafał ma dzisiaj znowu walić nafte w robocie
Jakto znowu?? Dzisiaj pierwszy raz chyba od dwóch lat jechałem autobusem, a na dodatek kolejką WKD. Było wow

Natomiast wczorajsze założenia zostały spełnione. Zespół napędowy miał zostac wyjęty/włożony a wczesniej zaworki wyregulował Maciek i spiął rozrząd, a potem z Rafałem wrzuciliśmy to padło pod maske. Nie licząć 2h walki z powodu pełnej poduszki z tyłu której ni cholery nie możnabyło nagiąć na śrube. Ważne, że dziś to już z górki.
troche twojego starego sprzegla

haha...
Ważne, że dziś to już z górki.



a dzisiaj Groobemu pomagał tylko Filip.... mniej pomocnikow, krotszy czas pracy... pojechali na S
pojechali na s ...a tam nikogo z nich nie bylo jaakos heh
skonczyli?
Dzisiaj wrzuciłem półosie, belke z drążkami, nowe tarcze brembo ORO, zalozylem kolektor wydechowy, zdjąłem kolektor wydechowy założyłem brakującą osłone kolektora wydechowego, założyłem spowrotem kolekto wydechowy :lol: Na koniec opuściłem samochod i nie dało rady go zepchnąć z podnośnika bo.... skrzynia była akurat na biegu a nie były podłączone drążki do skrzyni :lol: Na szczęście podpiąłem linke od sprzegła i dało rade zepchnąć pudło. Zostało zamontowanie chłodnicy nowej + nowego wentylatora SPAL 12", aparat zapłonowy, zalanie skrzyni GM Synchromesh'em, silnika Motulem 8100 5W40 (blok poprzednio jeździł na full syntetyku także swieży B16A2) zalanie płynem chłodniczym i można wyjeżdzać. A no i wybieraki od zmiany biegów i linka gazu i prędkościomierza. Czyli niewiele - w sam raz na jeszzcze jeden wieczór. Tak wiem, że pisze to bez sensu skoro nie ma zdjęć, ale bedą później - obiecuje
bedą później - obiecuje



o ile znajde aparat
Tak wiem, że pisze to bez sensu skoro nie ma zdjęć,

Odpalone, działa, ale wlewając olej do skrzyni odkrecilem nie tą srubke co trzeba i wkręcając ją odłamałem kawałek skrzyni Wiec szlag trafił wszystko - cieknie olej. Jutro spróbuje to skleic JB Weld'em. Zostało mi zlutowanie dwóch kabelków od wentylatora i połatanie tej skrzyni. Pocieszam sie tym ze wyjechałem z warszatu już o własnych siłach
Pocieszam sie tym ze wyjechałem z warszatu już o własnych siłach



codziennie ten samochod wyjezdzal o twoich silach

jeszcze maske miales poprawic

bylo


jest
jeszcze maske miales poprawic



Usterka nie jest natury elektrycznej wiec uzyje młotka. Daj fotki
Ziom nie przesadzasz nie za szybki ty będziesz co.....
Bede musiał wywalić te A1 i poszukać k20
Ziom, ale ja przecież jeszcze składam samochód na serii. B16A2 teraz siedzi pod maską tylko z trąbkami.
a to spoko
jak sie ogarniesz napisz odczucia po AGX i ORO
na tym zdjęciu ORO wyglądają jakby miały świeci w ciemności Gratki Grooby, szkoda skrzyni, ale może naprawisz
Co te tarcze takie zielone? To grzyb, czy posmarowane
są stare i spleśniałe.
Taki stop...
Co te tarcze takie zielone?



kolor dobrany pod kolor felg Groobego
Ty mi nie koloruj bo sam taki kolor zrobiles na zdjeciu
Ty mi nie koloruj bo sam taki kolor zrobiles na zdjeciu



z fleszem robilem to tak sie swiatlo odbilo.... nie obrabiam zdjec w zadnym programie.... no jedynie napis jakis czasami dodam i to wszystko.
No dobra - wczoraj to nie była jednak uszczelka pod głowicą Zapomniałem albo zsunęła się zapinka na przewodzie wodnym od kolektora do nagrzewnicy. Znaczy sie nowy motór działa i ma sie dobrze...

[ Dodano: 2008-10-07, 00:23 ]
Jak pucowałeś slinik to przecierałeś go szmatką stosując jednocześnie ten preparat czy pojechałeś na myjkę ciśnieniową ?
nie trzeba nic trzec. spryskujesz, czekasz, pluczesz. dokladnie pluczesz.
A co trzeba zabezpieczyć żeby nie zrobić ziazi silnikowi ? Poszperałem troche w necie i jedni polecają inni wręcz odradzają taką procedurę, bo ponoć może się to skończyć poważną awarią. Jedni piszą żeby zabezpieczyć wszystkie wtyczki itd. inni piszą że wystarczy aparat zaplonowy. Jak to jest ? Dzięki.
jak masz silnik luzem, to mycie jest łatwe.
ja zakrylem tylko stozek. odlaczylem akumulator, spryskalem wszystko jak leci, odczekalem, splukalem (megadokladnie), zepchnalem z myjni, poczekalem az wyschnie na sloncu (ze 20 minut stal), podlaczylem akumulator i pojechalem.
Thnx.
Silnik jest w samochodzie.
Heh. Nigdy nie odłączałem w hondzie akumulatora do mycia silnika, ani nawet też nie zabezpieczałem wtyczek. Nigdy nie było z tym problemów.

Wracając do tematu sezon sie nam konczy więc podsumowanie małe przychodzi. ITB działa jeździ, zawieszenie całe ogarniete, hamulce itp. Silnik jakoś tam pod maską sobie radzi więc plan na okres jesienno-wiosenny ogarnac blache.
zawieszenie całe ogarniete



A tył??

Mówie, że całe to całe. Tył też wymieniony. Zostały jeszcze łączniki od kąta pochylenia do wymiany, ale one bedą wymienione na regulowane także w swoim czasie

To uwierz - mówiłem, że wszystko po kolei
grooby, jak zrobisz blache na cacy to z Jmag'ami bedzie to najgrubsze ( jaki zbieg okolicznosci ) zelazko w PL.
To uwierz



Uwierze jak zobacze
Nic tylko zyczyc powodzenia


Wiadra zamontowane. Parchadełko jeszcze raz wystrojone. Wrażenia jak najbardziej pozytywne.
To świetnie że już zrobione Ile miejsca się zrobiło bez dolotu... a kielonki jakie fajne
dobrze było by słyszeć live hejnał tych trąbek
Chyba jeszcze nie zrobione. Planujesz jakies filtry?
Na trytytki jest zamontowana sprężyna która domyka przepustnice ponieważ w motorze są dwie linka gazu - jedna domyka a druga otwiera. Niestety oryginalna sprezyna ktora siedzi na przepustnicach nie jest w stanie podnieść pedału gazu. Filtr bede konczyl pewnie w weekend. Panelowy K&N zamkniety w małym air-boxie.


rooty - jak edytujesz posty to pisz bo teraz to odpowiedziałem na pytanie które nie istnieje
Srednio to wyglada ziom, oby zdalo egzamin. pzdr
Co srednio wyglada?
Twoja fura...
Twoja średnio jeździ
ale chociaż dupki pod Qvo się oglądają...
Fakt

Za moją też bo sie zastanawiaja co tak ryczy
Chodzilo mi o samo mocowanie VS -- to tak ma byc? O to pytam i o to sie rozchodzi.
One nie są zamocowane w ogóle. Siedzą na kolankach bezposrednio z ITB. Nie wiem czy to widac na zdjeciu, ale zwyczajnie nie ma tam w ogóle miejsca
no widac ze lipa z miejscem a jeszcze filtry... one maja 75mm?
Wejscia 76 mm czyli 3" a schodzą sie do 52mm. Filtr będzie jeden panelowy K&N'a na koncu airboxa. Trąbki bedą zamknięte w pudle i wtedy za pomocą plytki z alumiunium wymuszone będzie ich ustawienie w jednej linii. Niestety nie jest to K-serie gdzie dolot jest z przodu i jest dużo miejsca.
one 'patrzą' na stałe do góry i mają jakieś przedłuzenie do kanałów głowicy? Kaca mam i średnio u mnie z klejeniem
Są na kolankach i kanał ma wyliczoną długość do zaworu
to chyba pierwsze zagiete itb, ktore widze... czy zaginajac kolektor za trabkami nie tracisz calego efektu dzialania itb?
Tia markos pierwsze..... Np. seryjne ITB z 4AGE jest na kolankach
ssiure? seryjne itb z 4age po przeorbce jest sygnowane mianem Tody do B.
seryjne ITB z 4AGE jest na kolankach

moze mam cos z oczami.. ale gdzie tam sa kolanka?
Tzn. ITB nie jest na kolankach, ale tuż przepustnicami w kierunku wlotu powietrza idą kolanka do dolotu. Przynajmniej w necie widziałem same kolanka do ITB 4AGE.
Tak wyglada ori ITB w 4AGE


Ja u siebie pewnie zrobie tak (dedykowany pipercross albo itg)




Mysle jeszcze nad jedna rzecza. Mianowicie, wstawienie VS w aluminiowy box tak jak piszesz ale doprowadzenie do niego powietrza i na koncu dopiero jakis filtr. Problem w tym ze trzeba przezucic aku na tyl. Otwarte ITB troche niebezpieczne na naszych drogach a kiepski filtr na VS wciagnie i bedzie lipa.

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki