100c85

100c85



i) program profilaktyki doMcwtwany do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potmb danego itmkm&M    j,y:§ wszystkie traki i działania o charakterze profilaktycznym

S/kolny < law programów :jilWIC*WMtiia. program wychowawczy szkoły oraz |.iobrani inofilaktyW tworzą spójną tMii I muszą uwzględniać wszystkie wymagania opisane w podstawi* programowej kh przygotowanie i realizacja są zadaniem zarówno całej szkoły jak i każdego nauczyciela

Szkoła ora/, poszczególni nauczyciele obowiązani »|do podejmowania działań mających na celu /indywidualizowane wspomaganie rozwoju każdego ucznia, stosownie do jego potrzeb i możliwości Uczniom z niepdnosprawnaaciann. w tym uczniom / upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, nauczanie dostosowuje się ponadto do ich możliwości psychofizycznych oraz tempa uczenia li

W zasadniczej szkole zawodowej wymaga się od uc zmów także wiadomości i umiejętności zdobytych na wcześniejszych etapach edukacyjnych!

Pwedmioh muuania z zaluesu k./t.iheuia ogólnego w zasadniczej szkole zawodowej:

1)    język poi ki

2)    język obcy nowożytny:

J) hislana.

1) wiedza o społeczeństwie;

5) podstawy przedsiębiorczości.

<$) geografio;

7)    biologia,

8)    chemia.

9)    fizyka;

10)    Eptematyka:

11)    informatyka.

13)    wychowanie fizyczne.

15)    eduk ac j a dlą Mipjjecz^^

14)    wryćhowanilfló rycia w r odzuueyj

||| etyka;

11|| język umiej szosa tiarodbwą||Ub etmc znej 1711'jązyk regionalny-język kaszubski!’, I


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
§ 7 ust. 2 pkt 2 Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowi
16 Kolejną z metod oceny i weryfikacji programu nauczania w odniesieniu do potrzeb rynku jest monito
Zadania Zarządzania Produkcją opracowanie i realizację programu produkcji dostosowanego do potrzeb r
Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego ora
Gminne Przedszkole w Podegrodziu„ Rośnij zdrowo, bądź ostrożny” Program profilaktyki (przyjęty do
I ZAŁOŻENIA PROGRAMU Profilaktyka to chronienie człowieka w rozwoju przed zagrożeniem oraz reagowani
Programowanie z CODĘ zaangażowało do uczestnictwa wszystkich uczniów niezależnie od klasy. Umożliwia
Spis treści Krzysztof Chochowski Adekwatność rodzimych programów i metod kształcenia do potrzeb
3. Realizacja potrzeb rozwojowych uczniów wynikających ze specyficznych warunków środowiskowych W ro
§7, ust.2, pkt 2 Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowi
III. TESTY DO BADAN ROZWOJU UCZNIÓW.1. TEST SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY L.
i tematyka zajęć są dostosowane do potrzeb i oczekiwań grupy oraz biegu wydarzeń i zachodzących w gr
nich sposobu zapobiegania (profilaktyki) jego wpływowi na rozwój dziecka oraz
^syntea "Edukacja Kluczem do Kariery - kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu sz
sowa3 Na tle intelektualnego rozwoju uczniów szkoła podstawowa specjalna winna przysposabiać dzieci

więcej podobnych podstron