dysleksja2 grafomotoryka

dysleksja2 grafomotoryka



Sprawność grafomotoryczna - linie: żabka

eduterapeutica S\/\S\/\/\/\S\S\/\S\S\ł'\S\S\S

— V V...../ V V -42

S\    A/VW\AA/V/VA/VV.AA/ pwn«pl

indywidualizacja    w    edukacji


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
dysleksja3 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie:
dysleksja4 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie: zająceduterapeuticass/^ssss*ssssssss
dyskalkulia konkretne7 Sprawność grafomotoryczna - linie i kształty: ślimaki do
grafomotricidad V- -c/ ! I ł i -i rO O- i n r-3-y? Vr --y— / / ✓ fI / I[ K  I ł l
grafomotricidad V- -c/ ! I ł i -i rO O- i n r-3-y? Vr --y— / / ✓ fI / I[ K  I ł l
Karty pracy (7) Rysuj po śladzie Połącz przerywane linie ołówkiem.pooooi /• > ✓ ^ f) / t
Cl (W^/WW/W/W DYSLEKSJA KARTY PRACY Pir/daJy IMob-c eduterapoutka ffi® H / /WW A^/WX/^>CD
2014 04 04 46 13 ■Miin sś n sw Sprawność kotła ❖ metoda bezpośrednia B*Qw *♦* metoda pośrednia 00-£
dysleksja7 liniatura podwojna Sprawność grafomotoryczna - litery: B, b eduterapeuticaT> R .?>
dysleksja8 liniatura pojedyncza Sprawność grafomotoryczna - litery: A, a; Ą ąeduterapeutica
sprawność grafomotoryczną 5. Dyslektyczne ucho .Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji
GRAFOMOTORYKA 5 LATKÓW (09) Rysuj po śladzie linie przyborami o cienkiej końcówce, (flamaster, ołówe
GRAFOMOTORYKA 5 LATKÓW (10) <® Nakreśl linie, zgodnie z kierunkiem strzałek.# Utrwal pojęcia: kwa
GRAFOMOTORYKA 5 LATKÓW (16) Rysuj linie po śladzie, zgodnie z kierunkiem strzałek. # Użyj przyborów
GRAFOMOTORYKA 5 LATKÓW (17) Zaobserwuj linie ukośne oraz kierunek strzałek. Odwzoruj linie, używając
GRAFOMOTORYKA 5 LATKÓW (29) Nakreśl linie, zgodnie z kierunkiem strzałek. Uwaga: Po wykonaniu rakiet
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (25) © Pisz po śladzie litery: „S, s””. © Podaj miejsce litery „s” w wyrazach
Grafomotoryka (1) © Opuszkami palców nakreśl linie. © Pisakiem o cienkiej końcówce rysuj po śladzie,

więcej podobnych podstron