wsk9

wsk9



149


Naprawa silników W2B i W!


Rys. 7.52. Przekrój silnika przez skrzynkę biegów, sprzęgło, rozrusznik, zmieniacz, biegów

/ — pierścień osadczy łożyska. 2 — podkładka. 3 — łożysko 6302, 4 — koło zębate 1 biegu na wałku głównym, 5 — koło zębate z - 20 II biegu na wałku głównym. 6 koło zębate r - 23 III biegu na wałku głównym. 7 — koło zdawcze r - 26. S — koło zębate łańcucha z - 15. 9. 35 — nakrętka. 10 — uszczelka filcowa. II korek, 12 — popychacr. 13 — kulka, 14 śruba regulacyjna sprzęgłu. 16 - - podstawa mechanizmu wytprzęglaji|cego, 17 — prowadnica wodzików, 13 — bieżnia zewnętrzna łożyska rolkowego. 19 — krzywka zmieniacza, 20 — wodzik prawy. 21 — kołek zmieniaczu, 22 — wodzik lewy, 23 — podktadku sprężyny rozruszniku, 24 — sprężyna rozrusznika, 25 — wałek rozrusznika. 26 — tulejka łożyskująca w lewej pokrywie, 27 — pierścień uszczelniający. 2S wałek zmieniacza. 29 — segment rozrusznika, 30 — łańcuch sprzęgłowy, 31 — kosz sprzęgłu, 32 tarcza stalowu oporowa, JJ — tarcza z wkładką korkową. 34 — tarcza stalowa cierna, 35 — sprężyna sprzęgła. 36 — kielich zabezpieczający, 37 — pierścień oporowy sprzęgła, 33 — nakrętka sprzęgła

Rys. 7.53. Zabezpieczenie kulki i sprężyny zatrzasku

1 —przyrząd do blokowania zatrzasku N.83.00, 2 — zatrzask. 3 — tulejki środkujące podstawę mechanizmu w > sprzęgającego

założyć na wałek zmieniacza podkładkę z otworami, wałek rozrusznika wraz z segmentem zębatym i sprężyną. zaczep sprężyny umieścić w gnieździe;

— nałożyć kolejno na wałek główny podkładkę koronową, tulejkę, kosz sprzęgła kompletny z łańcuchem sprzęgłowym i kołem zębatym łańcuchowym (rys. 7.5);

Rys. 7.54. Montaż walu w lewij obudowę

—    na wicloklin wałka głównego założyć zabierak sprzęgła, koszyk sprężyny ze sprężyną i kielich zabezpieczający;

zablokować kosz przyrządem N.90.00. nakręcić na wałek nakrętkę i docisnąć ją posługując się kluczem N.89.00 (rys. 7.59);

—    zabezpieczyć nakrętkę zaginając kielich w wycięcia nakrętki;


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
wsk9 109 Naprawa silnika SOI-7.3A Lux Rys. 6.6. Ściąganie kola magnesowego Rys. 6.7. Wymontowywunic
wsk9 139 Naprawa silników W2B i W1 7.2.1. Układ korbowy Najczęściej spotykanymi i podstawowymi przy
wsk5 125 Naprawa silnika SOI-/,3A Lux Rys. 6.45. Zakhidunic prawej obudowy założyć dźwignię zmiany
wsk7 147 Naprawa silników W2B i WI 7ii. Obudowy i pokrywy silnika Obudowy silnika mogą ulec następu
wsk5 (2) 145 Naprawa silników W2B i WI Samoczynne wyłączanie biegów świadczy o zużyciu wic-lowypust
wsk4 34 Naprawa motocykli IVSK Rys. 2.24. Odkręcanie korka wlewowego I — korek wlewowy Rys. 2.25. W
wsk9 59 Naprawy bieżące pierścienia drobnym pilniczkicm. Nic wskazane jest jednak, pasowanie w ten
wsk3 113 Naprawa silnika S0I-Z3A Lux Tablica 6-1 Tolerancje, pasowania i dopuszczalne zużycie w sil
wsk5 115 Naprawa silnika S0I-Z3A Lux stanowią drobne rysy oraz niegłębokie zadrapania i ślady zatar
wsk7 117 Naprawa silnika S0I-Z3A Lux Dopuszczalne zużycie tulejki wynosi 0.06 mm. Jeżeli średnica w
wsk3 123 Naprawa silnika SOI-7.3A Lux dalszej pracy w silniku oraz od konserwować części nowe. Do s
wsk4 7 7 164 Naprawa motocykli IVSK Rys. 8.20. Wahacz. 1 — korpus. 2 — pierścień uszczelniający, 3
wsk5 175 Naprawa podwozi motocykli Rys. 8.40. Prądnica 32-06 I wirnik, - krzywka, J Moj.in kpi.. 4
ul warszawski przekroj pionowy Rys- 52. Przekrój pionowy ula warszawskiego (w poprzek ramek)
Obsługa i naprawa Audi (45) 1 Z. dl LIM 1IV1 DCIMZTIM UWC E 64 Odłączanie silnika od skrzyni biegó

więcej podobnych podstron