Obraz6 (27)

Obraz6 (27)



iwc /.u*.iwy

2.    Zabawa kształcąca oricnt.n je w przestrzeni i w schemacie własnego ciała Śnieżynki. Sine lunie wiersza I). (icllncr 1'rzy Śnieżynki.

I). Gellncr Trzy Śnieżynki

Kto to Uroi hiale minki?

Kozę/miotle trzy {nici ynki Jedno.mulit)

Naganka W Zamarzniętym l 'branka DfWjHl siadła Potl krzakiem Z zamarzniętym Piętakiem Trzecia ii tale Sń///nie dniała Nainir^ou^h Nóżkach stała I uvlala:

-    Mforieibmi?

Jeszcze więcej Nas przyleci.

Dzieci okrcil.ij i położenie każdej śnieżynki. Następnie wycięte płatki śniegu układaj) zgodnie z poleceniem nam zyciela, np.: na stoliku pod tablicy przed sob.i w kręgu

W dalszej kolejności biur.) śnieżynki praw.| ręk). później lew) Kladj na swojej głowie. Na lewym i imieniu. na prawym itd.

3.    Zabawy plastyczne:

wycinanie płatkówśnicgu (kartki w ks/tak ie koła złożone na 1 części)

-    wykonanie gwiazdek śniegowych technika natryskiwania: im biały papier przykładamy wycięte sylwety gwiazdek, zanurzamy szczoteczkę do zębów w akwareli i przez sitku rozpryskujemy farbę po powierzchni papieru.

4.    Zabawa badawcza Czy śnieg jest czysty? Przyniesiony śnieg roztapiamy. Powstał) wtulę przelewamy przez, wacik położony na sitku.

/.nnowc zahnty

5.    Zabawy z lodom:

- io/|)o/naw;inio smakiem kostek lodu owocowego (zamrożony sok

w małych płaskich miseczkach układamy różne kompozycjo zdroh nych koralików, zasus/oiiycli owoców, guzików oraz. wkładam; sznurek (do zawieszenia). Wszystko zalewamy wodij z kranu liii znharwioni| farbjp Wystawiamy naczynia /a okno. (Idy woda za marznie, wyjmujemy ostrożnie piace, zawieszamy na gali)/.kacl drzew i ogh|damy lodowe obrazy.

6.    Ćwiczenia oitofoniez.no Kulig. Dzieci naśladuj.| głosem dźwigi dzwonków (dzyń, dzyń), l żenie koni (ihihihi, ihihihi).

/. Zabawa rozwijająca s|x>str/.cgawczość llnlwnn. Jedno dziecko wycho dzi z sali. W tym c/asic nauczyciel ukrywa inne dziecko jxkI przcścic radiem. Zadaniem dziecka, które wyszło / sali. jest odgadnięcie, ku jest schowany pod prześcieradłem.

S.



Zabawa rozwijająca wyobraźnię mchow;| Kzożby na śniegu. Dzieci dohicraji| się parami. Jedno dziecko jest „śniegiem". Druga osoba z pan „lepi ze śniegu" figurę według własnego pomysłu. Później dzieci zamieniaj.| się rolami.

Zabawa plastyczno konstrukcyjna Bałwanek, Wycinanie clcmcn tów postaci. Sklejanie ich w jedm) całość (Wycinanka, s. 2*1).

10. Wycinanie sylwety gwiazdki (Wycinanka, s. 23).


1.    Zabawa z elementami tnusa/n Zimne ręce. Dzieci dobicr»j;| się para mi. Jedno dziecko z pary nic może poruszać lękami z. zimna. Drugie dziecko |x>winuo jx> trzeć i |X>masować te zimne ręce, aby je lozgrzać (K. W. Vo|xd, Witajcie tęcc..., S. 39).

2.    Zabawa taneczna 'liniiec bałwanów i śnieżynek Dzieci unśladuji| taniec bałwanów i śnieżynek przy muzyce według wyboru nauczyciela


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obraz6 (27) iwc /.u*.iwy 2.    Zabawa kształcąca oricnt.n je w przestrzeni i w schem
Obraz6 (27) iwc /.u*.iwy 2.    Zabawa kształcąca oricnt.n je w przestrzeni i w schem
Obraz6 (2) nvc za nawy 2.    Zabawa kształcąca orientacje w przestrzeni i w schemaci
Obraz6 (3) nvc za nawy 2.    Zabawa kształcąca orientacje w przestrzeni i w schemaci
Obraz6 (4) nvc za nawy 2.    Zabawa kształcąca orientacje w przestrzeni i w schemaci
Obraz5 (27) PROPONOWANY ZAPIS W DZII NNIKU ZAJI-Ć 1.    Zabawa w sklep. Sprzedawanie
Obraz5 (27) PROPONOWANY ZAPIS W DZII NNIKU ZAJI-Ć 1.    Zabawa w sklep. Sprzedawanie
IMG073 (2) Gr> i zabawa kształcąceZABAW W KĄPIKUCel I Snurar w*q ^mohoaaca r -. Janko odłnccite
Obraz (27) W EUROPEJSKIE MARZENIE Europa może się poszczycić największą liczbą trangranicznych parkó
Obraz8 (77) zawiera sześciocukry i dzięki temu można je strawić. Pszczoła zbiera nektar (cukier, kt
Obraz3 (27) /At/pieuwm głosikiem jok dzwoneczek, że w szopie ihi fi,mir leżydzie, i( Kto iriihi.il
Obraz3 (27) I I l Ut Ml II II 11 i Hit (ii "H

więcej podobnych podstron