44935 SDC10478

44935 SDC10478



Listopad

ft. Swobodne wypowiedzi dzieci na ren ot Jak dbamy o psa?

7. Wywik iwanie wśród sylwet psów umieszczonych na tablicy psa podobnego

doPimpusia.


O Zajęciaruchowe-zestaw VI(patrz: przewodnik.....s- 27).

S Zaha wy dowolne.

III

5 Żaba wa A7o wymyśli najładniejsze imię?

•    dzieci wyniyśJajii imię dla maskotki-picłdcaprzynicsione^oprzeznauczyciela (mukodj była wykorzystana przy opowiadaniu),

•    wybierają wśródpropozycji tę. którapodobałasię większości <1 / icc i.

J Dowolny taniec przy piosence Puszek-Okruszek (nagranej na taśmę magnetofonową).

O Zabawa ruchowa z elementem czwóra ko wania Pieski (Sl. Molierc Melodyka .,

s. 137).


S Zabawy konstrukcyjno-nutnipulacyjnc.


Cele:

—    rozwija umiejętność klasyfikowania..

—    rozwija sprawność manualną.

Metody: pokaz, rozmowa, ćwiczenia praktyczne.

środki dydaktyczne: K. Właźnik Wychowaniu fizyczne w przedszkolu, S. Molicre Metodyka wycho Hania fizycznego w przedszkolu, sylwety psów i kości, różniące sic wielkością, kawałki wełny, k lej, wycinanko Zrobię to sam - prace plastyczne dla 4-latów. Moje 4 tata, cz. I. s. 26. IOGIG0 II - ćw. 3.

PRZEBIEG DNIA

I


Nauczyciel umieszcza na tablicy zdjęcia (np. z kalendarza) przedstawiające różne psy. Następnie opowiadaojednym z nich. a dzieci odgadują, oknu vm psie z fotografii była mowa. Potem opowiadają chętne dzieci.

[JilOflUll

(DOKDll-ćw.3,

0    Ćwiczenia poranne zestawXll(K

§

1    Piesek -twWmjiesprawM^nsmualncjpopTOiwypchuanickawałkiinuw^ny ^ rysunku psa (wycinanki Zrobię In srnn. ,w9),

l. Ćwi^akksyfikicypr.

•    nauczyciel vimtc»C7a na ublicy po Urzy syHtty ps6w i kości, tóhuącc się wielkokią,

•    d2teci pr£>portĄdko»^jąpsom, oćpowicdnK Itnkł (t> Kct>) najmnKjsza kośidlaniijwicjszcgopsa,,.

1 Zabawa mchowi Zabawy pm; piłkami:

•    dncdnŁŚł^ująp^\awi^aqpiłk^(toc/ąRpopodk^.pop^iąęnofi«m,..).

3.    Przypom«uavie wyglądupsatogótec).

4.    Ćwiczenia rozluźniające tocc-przygotowanie tąkdopracy:

■ poroszaniekolejnymipakami i^c,

•    dotykanie iiaciskaniekolejnymi palcamipo^ogi,

•    naśladowmiegiynapianinic,..

$. Zapn7nanie'/esposobem\vyl:onanwpTac(wycinaiikaZ>r)WftoJflm...,iir8).

6.    Wykonanie prac pr/cz d/icci.

7.    Wspólneog1ądaniews2y5ftichpfac1umieszc20nychnawystowic.

0    Zajęcia radiowe - zestaw VI (patrz: przewodnik. s. 27).

5 Zahau> temaiyczne. konstnikcyjno-nutiupulacyiiK.

IN

1    Ćwiczenie graficzne „Buda" - Moje 4lala.cz.U26.

% Ćwiczenia ortofoniczne: naśladowanie głosudużego i małego psa.

O Zabawa mchowa zelemenlcm czwordkowania A'ejCit(S. NfoIicrcA/e/oĄ^ff-., s, 137).

A

£ Rysowanie na temat dowolny.

Cele:



rozwija sprawność manualną, ruzwijaskhipoczuckiytnw.




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
128 Barbara Bieg, Beata Sobczyk 2.    (A, G) Swobodne wypowiedzi dzieci na temat odby
Obraz4 O Swobodne wypowiedzi dzieci o treści opowiadania. Zwróceniu uwagi na pr/cmiuny rozwojowo ni
str15 I część I 15 Dzień 6. Temat dnia: Urządzamy naszą klasę. Temat do dziennika: Wypowiedzi dzieci
Swobodne wypowiedzi uczniów na temat, jak czuje się i zachowuje wobec innych człowiek osamotniony i
75345 Przewodnik Przedszkole trzylatka czIIIT 3. Rozmowa na temat opowiadania. Wypowiedzi dzieci na
SDC10474 Listopad 6. Mara* po kole: Dzieci miuzcruja za nauczycielem po kole przy nagraniu wybranej
118 Barbara Bieg, Beata Sobc~ 3.    (A, B, G) Wypowiedzi dzieci na temat zajęć w ciąg
72 Barbara Bieg, Beata Sobczyk 4.    (A) Wypowiedzi dzieci na podstawie wycieczki z
Klasa I część I 83Dzień 5. Temat dnia: Co robimy po południu? Temat do dziennika: Wypowiedzi dzieci
1140139416913421666315?18742421799854075 n Dany jest robot o dwóch stopniach swobody, poruszający s
img285 3.    Rozmowa na temat treści wiersza - swobodne w ypowiedzi dzieci. 4.
wakacjee Nauczycielu: Zwróć uwagę na pełne wypowiedzi dzieci. Zapytaj o wakacyjne plany.

więcej podobnych podstron