IMGI12 (3)

IMGI12 (3)



1 Konkurencyjne (konfrontacyjne) strategie obsługi klienta i ryzyko ich stosowania.........................

I Niekonkurencyjne strategie obsługi klienta — strategie unikania i ignorowania konkurencji.....................

4.    Nowoczesne strategie kooperacyjne w obsłudze dostaw — ogra- I

niczanie konkurencji.......................

5.    Strategie obsługi klienta ze względu na udział producenta I

w rynku..............................

6.    Tradycyjne strategie dystrybucji fizycznej i nowoczesne stratę-J|

gie dostaw...........................

7.    Strategie obsługi klienta na różnych szczeblach (poziomach) in-1 tegracji logistycznej — strategie tradycyjne i nowoczesne....

8.    Metody wspomagające tworzenie strategii obsługi klienta |

w systemach logistycznych przedsiębiorstwa.........

9.    Ewolucja struktur oiganizacyjnych przedsiębiorstwa ze względu]

na potrzeby obsługi klienta..................H

Rozdział

Bp •© *

Strategie obsługi klienta różnych producentów.

Studia przypadków

1.    Obsługa klienta w firmie TECHNIK.............

2.    Strategia obsługi klienta w firmie produkującej ceramiczne wyroby budowlane — przypadek firmy PTHL.........I

3.    Doskonalenie poziomu obsługi klienta w firmie GTH — produ-j

centa napoi chłodzących i lidera branży...........I

4.    Obsługa klienta przez światowego lidera branży turbosprężaj

rek...............................

Obsługa klienta w informacyjnych organizacjach sieciowych

1. Definicja dynamicznej sieci informacyjnej............ 233

114    2. Węzły dynamicznej sieci informacyjnej.............. 241

3. Trzy podstawowe pojęcia BRP i relacje między nimi......242

117    4. Typy informacyjnych organizacji sieciowych...........244

5.    Kierunki rozwoju podstawowych typów informacyjnych organi-

126    zacji sieciowych..........................253

6. Inne typologie sieci informacyjnych............... 256

7.    Modele organizacji sieciowych według B. Hedberga.......257

8.    Co ze strategiami?......................... 267

150

9.    Logistyka i obsługa dostaw w informacyjnych organizacjach

sieciowych............................. 268

10.    Istota co-maikership........................272

11.    Wybór partnera co-markership. Najważniejsze działania..... 275

12.    Zasady logistyki kierowanej popytem w dynamicznych sieciach

informacyjnych........................... 277

13.    Problem zaufania i partnerstwa w sieciach informacyjnych . . . 280

jgg    14.    Zakończenie. Wyzwanie przyszłości............... 283

Bibliografia............. 285

191


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMGI67 (4) 3Niekonkurencyjne strategie obsługi klienta — strategie unikania i ignorowania konku
IMGI98 (5) Rozdział#0 *Strategie obsługi klienta różnych producentów. Studia przypadków1 1
IMGI52 (4) RozdziałiOi 1Strategie i struktury organizacyjne przedsiębiorstw 1Pojęcie strategii
24803 IMGI85 (5) oraz różne techniki benchraarkingowe, zwłaszcza gdy przedsiębiorstwo stosuje strate
IMGI80 (4) 8Metody wspomagające tworzenie strategii obsługi klienta w systemach
DSC03146 (4) strategia najważniejszego elementu obsługi klienta Strategia elastyczności Strategia do
IMGP64 (2) Logistyczna obsługa klienta jest silnie powiązana z marketingiem i zarządzaniem strategic
10)obsługa klienta - przyjmowanie i śledzenie zgłoszeń serwisowych, rejestrowanie umów serwisowych,

więcej podobnych podstron