marketing egzamin 3 (1)

marketing egzamin 3 (1)



11.    Uproszczony model podejmowania decyzji przez odbiorców indywidualnych charakteryzuje się::

a)    brakiem doświadczenia w tym zakresie i wysokim stopniem zaangażowania w podejmowanie decyzji;

b)    brakiem doświadczenia w tym zakresie i niskim stopniem zaangażowania w podejmowanie decyzji;

c)    niewielkim doświadczeniem w tym zakresie i niskim stopniem zaangażowania w podejmowanie

decyzji;    •

■ d) żadne z powyższych.

12.    Złożony model podejmowania decyzji wiąże się z:

• a) rozpoznawaniem sposobów zaspokajania potrzeby;

b)    intensywnym poszukiwaniem informacji;

c)    minimalizowaniem wysiłku odbiorcy poprzez pominięcie faz przygotowujących do podjęcia decyzji;

d)    wszystkie odpowiedzi są prawdziwe.

13.    Efektem działalności organizacji niekomercyjnych mogą być zainteresowane różne grupy podmiotów, wśród nich również takie, które bezpośrednio nie korzystają z ich usług (os. trzecie), a decyduje o tym zjawisko .....€J^£tindj^....A^Oył.ę^rvt.vujtM

14.    Efektem zewnętrznym świadczenia usług edukacyjnych przez szkoły wyższe jest np. ...UXrVC?5A....^)C^

osT (J2AA* ^

15.    Duże znaczenie w działalności organizacji charytatywnej, która bazuje na pracy ochotniczej ma grupa zwana ...J/^O.b.wł:a>V?'.ęckv^

16.    Podaj nazwę organizacji niekomercyjnej, której jesteś odbiorcą - ....^vw<iJrtCt..t...P..4J..S..’Jr'..................

17.    Czy poprzez płacenie podatków i składek na ubezpieczenia społeczne stajemy się odbiorcami usług organizacji pozarządowych:

f)tak; nie,

c) nie wiem.

18. Wymień jednego z uczestników procesu podejmowania decyzji grupowych -    ZtoJ:...........

19.    Różnic?, między beneficjentami a nabywcami usług organizacji niekomercyjnych polega na tym, że beneficjenci korzystają ze świadczeń ....JA

20.    Czy wszystkie grupy odbiorców muszą występować w otoczeniu wszystkich organizacji niekomercyjnych i czy ich znaczenie zawsze jest jednakowe:

a) tak;

(65) nie; c) nie wiem.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
A ABSOLUTNA WIĘKSZOŚĆ - jedna z technik podejmowania decyzji przez organy kolegialne. W procedurze
Rodzaje decyzji - organizacja dywizjonalna 2. Racjonalny (klasyczny) model podejmowania decyzji. Kla
98 Magdalena Szyszko, Karolina TuraZałącznik 1. Podejmowanie decyzji przez bank centralny -studium
WPŁYW STARZENIA SIĘ NA PODEJMOWANIE DECYZJI Znaczenie afektu przy podejmowaniu decyzji przez osoby s
Kwestionariusz stylów podejmowania decyzji przez młodzież1Instrukcja 1.
3 (1644) MODEL PODEJMOWANIA DECYZJI W RÓŻNYCH WARUNKACH KULTUROWYCH I ETYCZNYCH W PRAKTYCE
(27)Isen s 540 541 540 PSYCHOLOGIA EMOCJI Wyniki badań dotyczących podejmowania decyzji przez lekarz
46612 marketing egzamin 3 (0) Wybierz jedną prawidłową odpowiedź: 1.    Do grupy odb
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKU wl str. 11. BADANIA MARKETINGOWE A PODEJMOWANIE DECYZJI Przesła
Model pięcioetapowego procesu podejmowania decyzji o zakupie przez konsumenta Czym kierujemy sie pod
skanuj0205 Rozdział 11REGUŁY PODEJMOWANIA DECYZJI PRODUKCYJNYCH W GOSPODARCE RYNKOWEJ 11.1. Przychód
marketing egzamin 2 (1) lO.Kryteriami poprawności wykonania segmentacji jest spełnienie przez segme

więcej podobnych podstron