PC109962

PC109962



Tematyka zajęć

1.    Charakterystyczne cechy usług

2.    Marketing usług i usług turystycznych i rekreacyjnych

3.    Proces zakupu usługi i jego konsekwencje strategiczne

4.    Produkt na rynku usług turystycznych

5.    Strategia dystrybucji

6.    Strategie cenowe w turystyce

7.    Komunikacja marketingowa w turystyce


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CIMG7757 Charakterystyczne cechy usług Cztery I — intangibility. inseparability, inconsistency, inve
CIMG7759 Charakterystyczne cechy usług c.d. Nierozdzielność powoduje, że usługi mają często lokalny
CIMG7760 Charakterystyczne cechy usług c.d. Niespójność (niejednorodność) — usługi są niejednolite p
CIMG7761 Charakterystyczne cechy usług c.d. Często klienci mają silne preferencje co do konkretnego
CIMG7762 Charakterystyczne cechy usług c.d. Często klienci mają silne preferencje co do
CIMG7763 Charakterystyczne cechy usług c.d. •    Próby ograniczenia niejednorodności
CIMG7764 Charakterystyczne cechy usług c.d N i es Kładowa I n ość (nietrwałość) usług — czynności ni
CIMG7765 Charakterystyczne cechy usług c.d. •    Stąd wiele firm pobiera zadatki lub
CIMG7766 Charakterystyczne cechy usług c.d. Różny stopień niematerialności charakteryzuje zarówno us
CIMG7769 Charakterystyczne cechy usług c.d. • Usługi zatem można zdefiniować jako te oferty rynkowe,
TEMATYKA ZAJĘĆ 1. Marketing w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. 2. Analiza bieżącej sytuacji
Marketing tematyka zajęć i lektury 1 Instytut Politologii UP Marketing polityczny Ćwiczenia,

więcej podobnych podstron