3574672240

3574672240



184 Bibliografia

Schulz R.: Elementy pedagogicznego obrazu wychowania. W: Wprowadzenie do pedagogiki. Wybór tekstów. Red. T. Jaworska, R. L e p p e r t. Kraków 1998.

Schutz R, Crowder K., White V.: The deuelopment of a goal to become a teacher. „Journal of Educational Psychology” 2001, Vol. 93, issue 2.

Sp eck O.: Być nauczycielem. Trudności wychowawcze w czasie zmian społeczno-kulturowych. Gdańsk 2005.

Stopińska-Pająk A.: Pedeutologia andragogiczna w Drugiej Rzeczypospolitej w kontekście współczesnych rozważań nad nauczycielem edukacji dorosłych. W: Problemy współczesnej pedeutologii. Teoriapraktykaperspektywy. Red. D. Ekiert-Oldroyd. Katowice 2003.

Stres w zawodzie nauczyciela. Red. R. Kretschmann. Gdańsk 2003.

Super D.E.: Psychologia zainteresowań. Tłum. H. C h o y n o w s k a. Warszawa 1972.

Szanse i zagrożenia rozwoju w okresie dorosłości. Red. A. Brzezińska, K. Appelt, J. Wojciechowska. Poznań 2002.

Szewczuk W.: Plan życiowy. W: Encyklopedia psychologii. Red. W. Szew-czuk. Warszawa 1998.

Szewczuk W.: Psychologia człowieka dorosłego. Warszawa 1961.

S z k u d 1 a r e k T.: Edukacja w wieloznaczności: perspektywa postmodernistyczna. W: Wprowadzenie do pedagogiki. Wybór tekstów. Red. T. Jaworska,

R. L e p p e r t. Kraków 1998.

*

Szkudlarek T., SliwerskiB.: Wyzwania pedagogiki krytycznej i antype-dagogiki. Kraków 1992.

Ś w i d a H.: Pojęcie wartości i jej znaczenie dla funkcjonowania osobowości. W: Młodzież a wartości. Red. H. Ś wid a. Warszawa 1979.

Tabor U.: Współczesność jako obszar kształcenia dorosłych. Na podstawie badań biograficznych nauczycieli. W: Wyzwania współczesnej edukacji dorosłych. T. 2: Unowocześnianie procesu kształcenia dorosłych. Red. A. F ab i ś. Mysłowice—Zakopane 2005.

Tabor U., M a j e w s k a - K a f a r o w s k a A.: Autorefleksja zawodowa nauczycieli dorosłych a ich funkcjonowanie w roli ucznia i nauczyciela. W: Edukacja dorosłychdoradca zawodowyrynek pracy. Red. A. Stopińska-- Pa j ąk. Warszawa 2006.

Trempała J.: Modele rozwoju psychicznego. Czas i zmiana. Bydgoszcz 2000.

Urbaniak-Zając D., Piekarski J.: Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Studia i materiały. Łódź 2003.

Wadsworth B.J.: Teoria Piageta. Poznawczy i emocjonalny rozwój dziecka. Tłum. M. Babiuch. Warszawa 1998.

Węgrzecki A.: O poznawaniu drugiego człowieka. Kraków 1992.

Williams J.H.: Psychology of woman: behauior in a biosocial context. New York 1977.

Wiłkomirska A.: Zawodowe i społeczno-polityczne orientacje nauczycieli. Warszawa 2002.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
elementy pedogogicznego obrazu wychowania Pr Roman SchulzElementy pedagogicznego obrazu wychowania
15678 Skanowanie 10 03 11 35 Elementy pedagogicznego obrazu wychowania * Roman Schulz Artykuł ninie
85329 Skanowanie 10 03 11 29 Roman SchulzElementy pedagogicznego obrazu wychowania1 Artykuł niniejs
CCF20081106091 Koman SchulzI lementy pedagogicznego obrazu wychowania1 Artykuł niniejszy wyróżnia i
W tym celu nauczyciele wprowadzają do tematyki swojego przedmiotu elementy programu wychowawczego za
sygn. 57490 18.    Wprowadzenie do wychowania religijnego w pedagogice Marii Montesso
-    wprowadzenie do informatyki (3 wskazania) -    elementy biblioter
wprowadzenie do pedagogiki (10) Obszar zainteresowań Andragogika zajmuje się procesami kształcenia,
wprowadzenie do pedagogiki (2) czania, prakseologia w „dobrej robocie wychowawców, etyka w wychow
wprowadzenie do pedagogiki (6) Początkowo nauka o wychowaniu, nauczaniu dzieci. Termin oznacza nauk
BIBLIOGRAFIA Historia myśli pedagogicznej i historia wychowania Podręczniki, źródła, słowniki i
DSC29 (3) Mieczysław fcobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Brzeziński J : Ele
DSC30 (4) Mieczysław Łobocki — Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych Gnitecki J . Elemen
1. WPROWADZENIE DO PEDAGOGIKI1.1. Pedagogika - nauka o wychowaniu i kształceniu Pedagogika jest nauk
skanuj0021 (184) BibliografiaBibliografia Czajkowska I., Herda K., Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

więcej podobnych podstron