Elmeru pożyczył mi statyw :hyhy: Na razie bawiłem się w garażu, jutro jak pogoda pozwoli pojadziem w plenery:
W drodze jest też parę gratów ale o tym wkrótce
teraz straszy zaślepka OEM
a jakie? mi tylko japan sport nie pękły
A jak nowe dywany?? Pasują??
a jakie? mi tylko japan sport nie pękły
Nie wiem o jakich tarczach mówicie, ja wiem że pękają G88, ja takich nie mam.....
edit: powyżej 250km/h ITR trafia w końcu na ścianę i wydusić więcej niż 253 to już dłuugie metry twa.
Nie miałem w planie kupować tego drobiazgu ale chciałem przetestować firmę wysyłającą z JP fajny stuff zanim zrobię u nich grubsze zakupy.
grzegorz-maciaszek
a co to za zielony listek na szybie?
dalsze plany zakładają zakup JDM OEM felg 16'
DOBRY wybór, jaki kolor? Białaski?
poza tym to nie wiem czy ktokolwiek z nas moze sie poszczycic takim wachlarzem gadzetow spoona
Problem będzie tylko z ich ściągnięciem
Zamówiłem natomiast naklejki OEM na boki i tył oraz przywrócę czerwone H na dekielki.
mam mocowania chłodnicy Spoona
Z aku to norma, mialem nowiutki Molla i tez mi padl. Mialem wydumany alarm z powiadomieniem na komorke i odcinka zaplonu na smsa.
Wywalilem go, wlozylem najprostszy jaki jest i teraz ITR moze stac juz nawet 2 tygodnie bez jazdy
Skad bierzesz te wszystkie gadzety? Spoon to wiem, ze w anglii jest, ale Mugen?
Po co Ci radiator hose set spoona?
Kupujesz zimowki do ITR?
aa jeszcze jedno, w dlugich tez masz ksenony?
No i ostatnie pytanie. Mecze o to Skrobka, ale on mnie olal. Ile Cie kosztowala tylnia rozporka OEM i czy mozesz mi tez jakos przyzwoicie zalatwic?
Ja mojego nie wywalę raczej, ale dobrze wiedzieć
Myslalem, ze jest w czyms lepszy.
Akumulator jest nowy, mądra lacho, tyle że bardzo mały, ITR z racji swojej specyfikacji w takowe był wyposażany, i kiepsko znosi stanie w garażu przez tydzień.
Diody i neony się podłącza przez przekaźnik i wyłącza jak auto stoi, a nie na krótko.
Jak pobór będzie OK a a akku zacznie mnie wkurzać to kupię Vartę.
Hehe. A YUASA to nie jest total chinczyk? 45ah bo rabatach to wychodzi niewiele ponad 200zł brutto.
Na 99% Masz taki wąski? Nie taki jak w europejskich autach tylko wąski i wysoki. Jeżeli tak to bedzie ten.
Mam Cię w dupie
opierając się na czymś więcej niż bajki, przekonania i klehdy
żaden z Was nie trzymał tego mocowania w ręku, nie widział jak pracuje i jak jest zamontowane
tak sie składa, ze Walter jest po wydziale mechanicznym na pg, wiec z kosmosu sobie nie bierze tych info.
akurat silnik porusza sie tylko w przód i tył, wiec nie potrzeba innych punktów oprócz tego, ktory tutaj mamy.
ta, a z drugiej strony sie nie porusza? imo duzo lepszym rozwiazaniem jest usztywnienie poduszek odpowiadajacych za majtanie sie silnika, niz zostawienie seryjnych i montaz etd.
ta, a z drugiej strony sie nie porusza?
no nie da się raczej
uchwyt mocowany na obie szpilki poduszki amortyzatora?
a moze amortyzator zamocowany do sciany grodziowej?
Co mam kończyć, nie czuje żebym coś musiał. Ja wiem swoje inni też kumają o co chodzi a jak nie chcesz tego przyjąć to Cię nie zmuszę, zresztą też nie musisz, więc spokojnie
Najważniejsze jest to że dla pana CMQ'a
...Możliwe że z punktu widzenia sztywności absolutnej mocowanie pozostawia wiele do życzenia...
brand new ITR block
Dzięki Alanosowi, który wykonał dla mnie profi uchwyt zawitał ETD Spoona:
Tak wyglądał seryjny uchwyt do wersji JDM, jak widać nie okrąża zbyt ładne serwa...
Obrazek
IMO zamiast kupowac ten amortyzatorek + poduszke pod skrzynie OEM Honda, trzeba bylo kupic pelen zestaw poduszek Mugena pod silnik i skrzynie.
IMO zamiast kupowac ten amortyzatorek + poduszke pod skrzynie OEM Honda, trzeba bylo kupic pelen zestaw poduszek Mugena pod silnik i skrzynie.
Do EK4 pelny komplet poduszek Mugena pod silnik i skrzynie to $350, do ITR pewnie podobnie. Na obecna chwile reszte poduszek moze i masz dobra, ale auto ma juz 8 lat i nalezy oczekiwac, ze jakiejs tam przyszlosci pozostale rowniez powiedza 'nara'.
PS. Tak apropo to w przypadku EK4 zestaw poduszek Mugena wychodzi taniej niz komplet OEM Ho
Lekkie koło nie przeszkadza Ci przy redukcjach np przed swiatłami?
Nie za nisko spada z obrotów?
Jak lekkie koło zamachowe może przeszkadzać przy redukcjach?
Mogę, ale obchodzę się z tym jak z jajkiem.
Pierwszego nie będzie na 100%
stracić prawo do poruszania się po drogach w PL, bo z tym się to wiąże.
...czym najlepiej czyscić alcantarę. Odpowiedź:
nie będę wydawał kasy by wymieniać dobre blachy i stracić prawo do poruszania się po drogach w PL, bo z tym się to wiąże
Nie sluchaj ich przeciez ona jest Sliczna z takim pyszczkiem;] taaakie fajne oczka ma xD JDM front jest dla mnie oblesny
Staje sie pospolity
aparat tego nie wyłapał.
front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero
Skad tam takie diody? To sa W5W? Pytam bo sam takich szukam...
front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero
pare osob piszacych w tym watku powinno miec zakaz wstepu na forum
CMQ nie chce JDM frontu spoko, komuś bardziej poodba się EDM spoko, ale jak można pisać tu coś takiego?
kaloh1 napisał/a:
front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero
Ciami przyczep ten amorek silnika poważnie, z gówna bicza nie ukręcisz.
CMQ, czego to jest oznakowanie? (DC2-1300579)
Takata odpada, drogie, średniuo wygodne na codzień i zupełnie mi niepotrzebne.
Nie chcę wystawiać Jej na kolejną próbę każąc wpinać się x razy dziennie w te szelki "boo taak"
Załóżmy na chwilę że chcę taki zestawik.
ale one naprawde nie wymagają natychmiastowej wymiany, nie używasz tego auta do sportu, a tą jedną pałkę rocznie wytrzymają, i to tylko do 3,
będą też bile B6 za jakiś czas
chodzi mi generalnie o to, ze miales do tej pory full seryjne auto z podstawowym pakietem modyfikacji, ktore przeprowadza prawie kazdy wlasciciel pierwszego z brzegu civica - dolot, wydech - takie to malo jotdeemowe bylo..
dopiero teraz zabrales sie za konkrety
to ile ma silnik?
Będziesz zadowolny, teraz będziesz mógł jeszcze ostrzej latać bokami i zapinać jeszcze ostrzejsze kontry
Czym malowałes zaciski? Bo widze, ze był to chyba szpraj? Czyściłeś czym przed malowaniem?