Strona 2 z 41, 2, 3, 4

Elmeru pożyczył mi statyw :hyhy: Na razie bawiłem się w garażu, jutro jak pogoda pozwoli pojadziem w plenery:






W drodze jest też parę gratów ale o tym wkrótce
ten twoj samochod jest tak wymiziany, ze mozna pomyslec, ze nikt nim nie jezdzi
bo tak jest. tak naprawdę Ciamach jeździ Nexią w gazie, a ITRa trzyma w garażu do zdjęć

a tak na serio to jeszcze raz powiem, że śliczny jest te reflektory są stworzone do tego aby zrobić konwersję na HID. powinni byli montować to w fabryce.
Ja sie powstrzymam od komentarza.

:fuckyeah: :fuckyeah: :fuckyeah: Super
Auto normalnie jeździ, tylko że ma zboczonego właściciela :wstyd:
Pozytywnie zboczonego W pruszczu jak otworzyles maske to chcielismy juz na silniku sniadanie rozkladac... :zdziwko:
No to robimy mega update po załamce forum!

Obiecane fotki z pleneru:










Przyszły też klocki, podziękowania dla ST:


owoc pomocy Krasa oraz walki ze statywem i photoshopem, obiecuję że daję sobie spokój z obfotkowywaniem fury co 2 dzień:












Potem było strojenie VAFC na dyno z AFR.
Najpierw wynik z dyno w ST. W porównaniu do wyniku Soho z Kreatora jest mniej kucy ale to akurat nie jest problem ani wyznacznik. To inne rolki, inne hamownie, temperatura, nawiewy, nie można wyrokować która jest be. Tam miałem 201.7KM. Generalnie nie jest powiedziane że miałem te 200+ albo że miałem te 186. Honda mierzy swoje silniki zupełnie inaczej, ale o tym przy okazji lub na życzenie. Dyno ST okazało się cholernie powtarzalne i dokładne, więc strojenie tam to bajka, nawet drobiazgowe podejście do dawek paliwa dawało efekty na wykresie. W sumie było 26 pomiarów rozbite na 2 sesje.

Z tym przyjechałem, czyli kolektor, dolot, wydech i niestrojone VAFC, 186KM i konkretny dołek w środku wykresu. Norma w serii a CAI jeszcze to pogłębia, co zabawne wtedy uważałem że moje auto jedzie:


Bartek i Elmer wprowadzili ITR na hamownię, podpięli AFR i zaczęło się strojenie. Wypuścili mnie z takim wynikiem, miałem jeździć i testować:


Wrażenia? Opisywałem wyżej. Było duuużo lepiej, jedyne co mnie frapowało to rodzaj laga podczas wpięcia VTECa (już obniżonego do 4800): auto najpierw zmieniało trochę sound, chwilę się zastanawiało i dopiero potem zaczynało jechać i bardziej ryczeć. Do dopracowania była więc środkowa sekcja i moment wpięcia VTECa, tam auto potrzebowało więcej paliwa. Elmer wrócił więc do seryjnej dawki i (o zgrozo) zjechał z VTECiem o kolejne 200rpm. I co?

I strzał w dziesiątkę !!! :


Dołek, który wyczuwałem dupą podczas jazdy został zniwelowany, auto zyskało 14KM i 4Nm, miejscami zaś, w środku wykresu różnice dochodzą do 19KM i 24Nm. I to się czuje, wszystko dzieje się dużo szybciej, silnik lepiej się wkręca, ostrzej przyśpiesza a sound jest jeszcze agresywniejszy. Nigdy nie sądziłem że to powiem ale VTEC przy 4600 to orgazm w trampkach, nie czekam już na moc tylko mam ją szybciej i płynniej no i sporo więcej. Tak to wygląda na wykresie przed/po:


Co ciekawe NIGDZIE nie podbiliśmy paliwa, dawki są albo niezmienione albo ujęte.

Po krótkiej wyciecze wróciłem z małą paczką:


Wiem, wiem mam takie same, ale czy na pewno?

Te stare wyglądały tak:



Brud i przetarcia załatwiło pranie i szczotka do zamszu ale wygniecona gąbka pozostała. Dlatego niewiele się zastanawiałem gdy pojawiła się okazja zakupu foteli z ITR zupełnie niewysiedzianych, jak nowych (w niektórych miejscach miały ori folie). Teraz wygląda to tak:





Teraz tylko pranie i impregnacja i jest spokój w temacie foteli


No to trochę magii. Jak za pomocą jednego zjara, żyletek, wiertarki, brzeszczotów, pilników i zawartości pewnego kartonu wyczarować tylną rozpórkę?


Na początek trzeba ten karton otworzyć. O, jakieś graty! Konkretniej to kit do montażu rozpórki, są nawet gumowe tasiemki do brzegów wyciętych zaślepek. Jest też centralna zaślepka radia i łącznik stabilizatora.


O, tutaj to wmontuję...


Cyk i lewa zaślepka stunowana. Łatwiej powiedzieć niż zrobić....


To samo z prawą robimy...


I tak wygląda efekt finalny:


Z daleka już nie straszy dziura...


...teraz straszy zaślepka OEM. Radiu mówimy stanowcze NIE!


Zaraz nastepne fotostory. Jutro przychodzą dyski TarOx F2000 które ożenie z klocami Ferodo DS PF. W drodze także nowe dywany.
teraz straszy zaślepka OEM

i jakas pusta dziura obok kolumny kierownicy

mowilem ci juz, ze masz fajne fotele? takie nowe i w ogole
Mówiłeś ale możesz mi powtarzać

A zaślepkę przy kolumnie wydobyłem w wiadomym celu
Ziom w czwartek bedziesz mogl pokazac brand new gadget
Yeah! Zapomniałem Ci podziękowac na tym forum za pomoc z rozpórką i całą resztą

ST ogarnęło dla mnie kolejne graty, montaż mam nadzieję jakoś na dniach:
Jest to pierwszy komplet F2000, który sprzedaliśmy. Muszę powiedzieć, że wyglądają mega solidnie, duuużo lepiej wykonane względem np. modelu G88. Nie wiem jak się będą sprawowały (mam nadzieję, że dobrze 8) ), natomiast mogę np. powiedzieć, że Tarox proponuje ten model m.in. do jazdy po torze. Także durability powinno być na wysokim poziomie.
ojojojoj... to chyba bedzie moj nastepny setup hamulcowy! moje zdrutowane ats juz sie pogiely mimo, ze nie dostaly wcale w dupala..
Heble na aucie, jak skończę docierać to opisze jak mi się hamuje, na razie wygląda kozak.
poka poka
W garażu foty nie wychodzą a jak wracam z pracy to jest już ciemno, next week może

Przyszły dywany, dzięki Skrobek
hamować beda super, dopóki nie pękną
To nie G88, nie obawiam się
a jakie? mi tylko japan sport nie pękły
A jak nowe dywany?? Pasują??
a jakie? mi tylko japan sport nie pękły


Tak jak widać z fotki i z opisu: F2000.

A jak nowe dywany?? Pasują??


Jeszcze jak
a jakie? mi tylko japan sport nie pękły



Ty wszystko zniszczysz....
kolega miał w clio i podobna historia - pękly
wiec jak to z nimi jest...?

pozatym Furak mistrzostwo bardzo wychuchany
Nie wiem o jakich tarczach mówicie, ja wiem że pękają G88, ja takich nie mam.....
Nie wiem o jakich tarczach mówicie, ja wiem że pękają G88, ja takich nie mam.....


mówie o każdych taroxach oprócz JS, o F2000 tez mówie a takie masz
F2000 w wersji jednocześciowej sa dostępne od bardzo niedawna, nie mam żadnych informacji o rzekomym pękaniu tych tarcz. Nie martwię się że pękną a jak pękną to mam gwarancję
ja tez miałem , i jak pękła to zrzucono wine na mnie, ze za ostro hamowałem
No widzisz a na mojego ziomka nie i na mnie też nie zrzucą, jestem o to spokojny. Fajnie że wszyscy się o mnie martwią ale naprawdę nie trzeba.
Dobry wybór z tym taroxem, hebel musi być konkretny
Jeszcze nie dotarłem ich do końca ale wrażenia są pozytywne, biorą na zimno bardzo dobrze, na ciepło nic nie tracą ale nie daję jeszcze maxa, niech się poukładają. Przy ostrzejszym hamowaniu fajnie buczą przez nacięcia. I chyba przez nacięcia pył jest teraz wszędzie, nie tylko na feldze

edit: powyżej 250km/h ITR trafia w końcu na ścianę i wydusić więcej niż 253 to już dłuugie metry twa.
edit: powyżej 250km/h ITR trafia w końcu na ścianę i wydusić więcej niż 253 to już dłuugie metry twa.


lusterka out, spoiler out i 260 pęknie
Już nie pęknie, dziś wchodzą zimóweczki...

P.S. ETD, poducha skrzyni i drobiazg od Mugena w drodze.
A co dokładniej od Mugena leci??
Duperel, nakładka na lusterko wsteczne w kolorze NH0.
CMQ, jesteś zboczony



I za to wszyscy się tu kochamy
Nie miałem w planie kupować tego drobiazgu ale chciałem przetestować firmę wysyłającą z JP fajny stuff zanim zrobię u nich grubsze zakupy.
Nie miałem w planie kupować tego drobiazgu ale chciałem przetestować firmę wysyłającą z JP fajny stuff zanim zrobię u nich grubsze zakupy.

Każde usprawiedliwienie jest dobre Fajny gadżet, ciekaw jestem jak będzie wyglądał założony, nie wolałeś karbonowego?
Ja też chciałem to kupić ale po zmianie lusterka średnio by pasowało.
Nie wiedziałem nawet że ktoś robi, ale podoba mi sie CW.
picujesz tą Integre do granic możliwości jest super to dla syna chyba zostanie
Mam syna????

Teraz jest wersja zimowa: zimowe Semperity i podniesiony VTEC. Tzn wczoraj podniosłem i po godzinie znów obniżyłem, nie dało się jeździć....
Hehe CMQ ale swir z ciebie Z tymi fotelami to mnie rozbroiles konkretnie


Teraz czas zimowego cruisingu i międzynarodowego lansu w internecie. Zapodałem furkę na stronkę, gdzie zamierzam się zaopatrywac (już zacząłem), towarzycho jest doborowe, wbijajcie się chłopaki, niech wiedzą że PLDM to mocny rynek...

http://www.nengun.com/member/
http://www.nengun.com/member/grzegorz-maciaszek
To jak tak skromnie dodam, ze to po mojej interwencji zaczeli wysylac przesylki do Polski
Wiszę Ci browca
grzegorz-maciaszek



huz dat?


Nie znam, pener jakiś
wychuchana ta Twoja ITR, pięknie wygląda. Kiedyć miałeś takie fajne iVT białe chyba?
Zgadza się, miałem takowe żelazko, a jeszcze wcześniej Vgena.
Doszedł w końcu room mirror cover Mugen w kolorze NH0.

Tak smutno było przed zainstalowaniem:


A tak wygląda to teraz:




W Grudniu powinien dojść ETD Spoona i parę innych pierdół, na razie to tyle.
to robi coś oprócz rzucania sie w oczy?
w dodatku srednio fajnego rzucania sie w oczy linia tego czegos tez jakas taka jakby do opla astry z przetloczeniem "przez pol" na masce..
Tak, jak mi coś wyyrąbie przednią szybę to dzięki tej nakładce lusterko jest bardziej aerodynamiczne.

Lubię retoryczne pytania
zazdroscicie i tyle
jest takie w graficie z s2000?



















Ne ma...
markos psiknij se sprejem
o.. mam..




Ejj, ale bez flooda może....nakładka nie każdemu musi się podobać i spoko, ale nie chcę tu mieć takich "treściwych" oznak Waszych odmiennych zdań.
peace, love and cos tam
no dobra, juz, koncze przewiesilem tylko foto z autogalerii, podobienstwa widoczne golym okiem
Czy ja dobrze nowe drzwi garażowe? Birthday gift ?
CMQ, ciągle mnie zaskakujesz, co Ty jeszcze wymyślisz do tej swojej Integry...? Nie powiem, ładnie!
a co to za zielony listek na szybie?
a co to za zielony listek na szybie?

CMQ się uczy palić

Szukałem tydzień takiej naklejeczki i dopiero wczoraj udało mi się znaleźć. Zajebista sprawa
zawsze to jakiś rzadki gadżet
mi się podoba
Plany na najbliższe miesiące zakładają:

-Spoon Engine Torque Damper (zamówiony)
-Spoon Radiator Hose Set (nie zamówione)
-Sprzęgło Exedy Stage I i lekkie koło zamachowe (ale to dopiero kiedy zacznie mi się kończyć set, który mam)

Na dniach ogarnę poduszkę skrzyni a dalsze plany zakładają zakup JDM OEM felg 16', może c-pillar oraz jakiś szpanerski tłumik końcowy.

Ale jakby nie patrzeć zaraz mamy koniec.
dalsze plany zakładają zakup JDM OEM felg 16'

DOBRY wybór, jaki kolor? Białaski?
z dupy te felgi, nie kupuj ich

poza tym to nie wiem czy ktokolwiek z nas moze sie poszczycic takim wachlarzem gadzetow spoona
DOBRY wybór, jaki kolor? Białaski?


Tak, zdecydowanie NH0. Problem będzie tylko z ich ściągnięciem, bo Markos nie odda zywcem...

poza tym to nie wiem czy ktokolwiek z nas moze sie poszczycic takim wachlarzem gadzetow spoona


Nie umiem jeździć to niech chociaż lans będzie
Problem będzie tylko z ich ściągnięciem

Problem? Jaki problem? Wszystko sie da sprowadzic
Jasne, ale w ludzkiej cenie wysyłki i z ominięciem cła - o to się rozchodzi. Kolejna sprawa to stan tych felg, wiadomo jaki musi być...
Ciamach - sie da załatwić
Pogadamy na spokojnie. Na razie moja Przyszła musi mieć wrażenie że oszczędzam...
http://youtube.com/watch?v=2Y3t7pvZHDo
no plany bardzo mi sie podobają szczególnie graty spoona i ten plan z felgami. A gadzecik na lusterko taki nawet nawet
Spoon robi też fajne przewody zapłonowe, ale tu już 3x pomyślę. Zamówiłem natomiast naklejki OEM na boki i tył oraz przywrócę czerwone H na dekielki.
mam nadzieje, ze nie kupiles przypadkiem naklejek na tylna szybe, bo tak sie sklada, ze chcialbym jakos pozbyc sie swoich

czerwone H najlatwiej wyciac w negatywie i siknac czerwonym sprayem na dekielek
Zamówiłem natomiast naklejki OEM na boki i tył oraz przywrócę czerwone H na dekielki.



bardzo dobry ruch
Markos, będzie raczej nalepa i na to klar.
ITR zaskoczył mnie dziś podwójnie. To, ze jebnął focha po 8 dniowym postoju w garażu i się rozładował to czaję, akku małe jak bateria w mojej Nokii - ma prawo. Ale żeby po podpięciu prostownika znaleźć następnego dnia spadniętą żabkę i w rezultacie nie naładowane akku to już przegięcie.

Na osłodę mam zabawne odkrycie po paru miesiącach posiadania fury: mam mocowania chłodnicy Spoona. Soho zwrócił mi na to uwagę i faktycznie, są. Co robią? Nic, wazą 12g w porównaniu do 52g OEM mocowania, lol
A mówiłeś, że o swoim aucie wiesz wszystko, zonk
No, teraz już tak...
mam mocowania chłodnicy Spoona

+ 10 punktow lans


no ale dodaj do opisu
już
ty ale o tym akumulatorze to już któryś tam raz czytam. Może zamiast Lan$ Gadżetów kupisz coś co sie przyda


Akumulator jest nowy, mądra lacho, tyle że bardzo mały, ITR z racji swojej specyfikacji w takowe był wyposażany, i kiepsko znosi stanie w garażu przez tydzień.
z tym akumulatorem musi byc cos nie tak.. kupilem nowego boscha i zanim zostal wlozony do samochodu stal przed ponad miesiac nieruszany.. potem na wymiane sprzegla stal kolejny miesiac. za kazdym razem samochod odpalal z dotkniecia...
I do tego pije LACHO tydzień to nawet bateria w mojej Nokii daje rade.


I mały bo mały a to że nie trzyma to chyba inna kwestia
Jedyne co mogę zrobić to sprawdzić pobór, ale wątpię by coś było nie tak, to jest naprawdę małe akku. Konsultowałem już temat z elektrykami w pracy, zdziwilibyście się jak krótko trzymają akulce w nowych furkach.

EDIT: Markos, jak akku stał poza furą to wcale się nie dziwię że po włożeniu fura paliła od razu, jaki jest pobór jak akku jest wyjęte? Ja mam 2 alarmy....
CMQ, a nie chcesz sobie takiego strzelic?
http://www.rajdy4x4.pl/sk...php?id=8&idg=21
Chętnie, ale cena odstrasza.
e tam, power musi byc
Jak pobór będzie OK a a akku zacznie mnie wkurzać to kupię Vartę.
O, to znowu ja.
Z aku to norma, mialem nowiutki Molla i tez mi padl. Mialem wydumany alarm z powiadomieniem na komorke i odcinka zaplonu na smsa.
Wywalilem go, wlozylem najprostszy jaki jest i teraz ITR moze stac juz nawet 2 tygodnie bez jazdy

Co do vmax, to u mnie na civicklubie masz fote, przy 250 odcina mi 5 bieg, wiec bez wydluzenia skrzyni lub przeniesienia odcinki nie polecisz szybciej. Chyba, ze zamotasz z kolami, profilem i przeklamaniami na liczniku

Skad bierzesz te wszystkie gadzety? Spoon to wiem, ze w anglii jest, ale Mugen?
Po co Ci radiator hose set spoona?

Kupujesz zimowki do ITR?

aa jeszcze jedno, w dlugich tez masz ksenony?

No i ostatnie pytanie. Mecze o to Skrobka, ale on mnie olal. Ile Cie kosztowala tylnia rozporka OEM i czy mozesz mi tez jakos przyzwoicie zalatwic?

Pozdr
Z aku to norma, mialem nowiutki Molla i tez mi padl. Mialem wydumany alarm z powiadomieniem na komorke i odcinka zaplonu na smsa.
Wywalilem go, wlozylem najprostszy jaki jest i teraz ITR moze stac juz nawet 2 tygodnie bez jazdy


Ja mojego nie wywalę raczej, ale dobrze wiedzieć

Skad bierzesz te wszystkie gadzety? Spoon to wiem, ze w anglii jest, ale Mugen?


Skąd popadnie. Z USA, UK a ostatnio wyłącznie z Japonii, Spoona też.

Po co Ci radiator hose set spoona?


Tylko dlateogo, że mi się podoba

Kupujesz zimowki do ITR?


Nie, już dostałem razem z autem, mam założone.

aa jeszcze jedno, w dlugich tez masz ksenony?


Póki co nie i raczej tak zostanie.

No i ostatnie pytanie. Mecze o to Skrobka, ale on mnie olal. Ile Cie kosztowala tylnia rozporka OEM i czy mozesz mi tez jakos przyzwoicie zalatwic?


Skrobek to bardzo uczynna dusza i nie wierzę żeby olał, ma mało czasu i dużo pracy więc mógł zapomnieć. Ja brałem własnie od Niego i uraczył mnie super ceną, nie pamiętam dokładnie jaką bo poza tym sporo gratów brałem. Napisz do Niego jeszcze raz
Ja mojego nie wywalę raczej, ale dobrze wiedzieć


Niestety, jak ma stac dluzej to musisz kupic aku o wiekszej pojemnosci
Myslalem, ze jest w czyms lepszy.



znacznie bardziej wytrzymaly niz seria. nie wiem jak w hondach, ale stosujac korek 1,3bara warto pomyslec o lepszych przewodach
Zobaczę z tym akku, może coś kiedyś się zrobi, póki co to nie problem W zimę coś tam pojeżdżę ale niedużo, dziś wkurzył mnie brak trakcji.

PS. Sprawdź PM.
Akumulator jest nowy, mądra lacho, tyle że bardzo mały, ITR z racji swojej specyfikacji w takowe był wyposażany, i kiepsko znosi stanie w garażu przez tydzień.


Diody i neony się podłącza przez przekaźnik i wyłącza jak auto stoi, a nie na krótko.
Ja kupiłem civa z aku firmy o wdzięcznie brzmiącej nazwie "Jenox". Jak wyczytałem w necie jest to bardzo szanowana marka, sprzedająca swoje produkty wyłącznie w renomowanych hipermarketach. W każdym razie "car audio" (trochę za duże słowo ) służy nam jako sprzęt grający podczas większości prac przy aucie, grało już m.in. 2 dni pod rząd i za każdym razem samochód odpala za pierwszym razem. W zimę też problemów nigdy nie ma.
Morału nie ma, bo jenox takich małych do ITR-ów nie produkuje, ale pochwalić się chciałem.
Diody i neony się podłącza przez przekaźnik i wyłącza jak auto stoi, a nie na krótko.


Teraz mi to mówisz????
a nie przysłali instrukcji z allegro? myślałem, że jak taki profi zestaw się zamawia to jakiś opisik dają ...
Dzis dotarł dekielek z felgi ITR na wzór i Pitu otrzyma go na dniach celem skopiowania znaczków
masz na mysli OEM DC2 NH0 Hub Center External Cover?
with OEM red H logo on it
dostanie albo i nie
dzisiaj mi się zapomniao go przekazac...
mam wrażenie, ze czegos mi nie dałes
Widać, że bracia...

Pitu otrzyma go na dniach celem skopiowania znaczków

zbedna praca..

prosze:
Jak pobór będzie OK a a akku zacznie mnie wkurzać to kupię Vartę.



Oryginał jest:

YUASA lub PANASONIC 331netto



ale zawsze można tą cene poprawić
Hehe. A YUASA to nie jest total chinczyk? 45ah bo rabatach to wychodzi niewiele ponad 200zł brutto.
Hehe. A YUASA to nie jest total chinczyk? 45ah bo rabatach to wychodzi niewiele ponad 200zł brutto.



i tez ma napis HONDA na sobie :D:D

jak sie lanwoać to do końca
Skarżyłem się na lekkie szarpanie przy odpuszczaniu gazu a przy odcięciu biegi nie wchodzi ły zawsze tak jak bym chciał. Wytypowaliśmy jako winnego poduszkę przy skrzyni toteż zamówiłem u Skrobka nową (dzięki ziąąą) i przystąpliśmy dziś do wymiany.

Nic dziwnego że szarpało. Poducha była totalnie zerwana, wyszła w 2 kawałkach:


Dla porównania obok nowa:


Szarpanie ustąpiło a biegi wchodzą lepiej bez znaczenia dla prędkości obrotowej i szybkości zmiany biegu. Niebawem dojdzie wspomnany ETD, który powinien odciążyć dodatkowo poduchy. Dostałem też nakładkę na zawór VTECa od Markosa (dzięki gałko a w przyszłym tygodniu przyjdą naklejki (i znowu podziękowania dla Skrobka), montaż Engine Start no i czekam na dekielki. Reportaż soon!
CiamaK pochwal sie nowym gratem...
co tam ukryłeś?
Spokojnie, nie mam czasu porobić fotek bo chcę wrzucić wszystko w 1 posta

Na teraz są dekielki z logo H (thx Pitu i Javo) oraz Engine Start (thx Bayer i Elmeru za coaching)

Przyszły też decale na błotniki i klapę, planuję też prysnąć zaciski w grafit.
W końcu znalazła się chwila by zamontować Engine Start z S2000. Stunowałem podświetlenie i w miejscu seryjnej, zdupiałej żarówki pojawił się dyskretny czerwony LED, wygląda to po wpasowaniu w zaślepkę mniej więcej tak, podziękowania dla firmy Bayer za profi montaż:



Udało się też zrekonstruować logo H na dekielkach. Z pomoca przyszedł Javo z dekielkiem na wzór oraz Pit, który zorganizował mi naklejki, dzięki chłopaki! Potem już tylko klejenie i klarlack i efekt mamy taki:


Skrobek ogarnął też OEM naklejki na błotniki i klapę, dzięki zioom za kolejną akcję pomocy z gratami!


Teraz to wszytko założę i poczekam na nieszczęsne ETD Spoona, które jak więść niesie powinno zostać wysłane najpóźniej jutro.
bardzo ładnie dekielki wyszły, jak z fabryki
hee proste
Gruby kolo z brodą, worem na plecach i gigantyczną, zakręconą lachą przyniósł w końcu ETD Spoona:

Montaż jakoś w okresie przed/po noworocznym

Oraz zapraszam do sięgnięcia po Maxi Tuning styczniowy:
No i lans jest!
Ty niepoliczalna suko!
Miałem dzisiaj okazje dorwać się do MT. Artykulik bardzo fajny, gratuluje występu auta w piśmie

Przy okazji dodam, że numer jest wyjątkowo dobry bo jest kilka Japońskich aut(w tym także 4g Olafa), a obyło się bez plastikowych tworów.
"najszybszy z najczystszych"
"VTEC FM"
Lans Panie, Lans

Gratulacje!
wrzuc ktos skana lub jakies fotki tej strony
Podziękował
kto wymyslił ten zjebany tytuł?

Hmm CMQ?

-----
aha no i nic o passjdm.pl
Podałem dużo informacji Karinie i napisała obszerniej ale jest określona ilość miejsca na artykuł i redaktor surowo ciął
gratki lansu na łamach MT, nawet kupiłem
ty dłubaczu ty heheh
To zły redaktor był wycioł ważne informacje.
Wiesz, są limity, rozumiem ich.
Wiem wiem takie uroki gazet, leją wode i tyle.
ładnie sie ubrałes nasz ty czereśniaczku
Dresy były w praniu akurat....
Twoi starzy dresy

ITR znowu się sfochował, obawiam się że akku jest na śmietnik. Postaram się dziś ogarnać akku Varty ale nie pamiętam wymiarów i amperażu.
Mysle, ze jak podasz w sklepie do czego to ci dadzą taki jaki trzeba.
Hasło klucz wąski japoński. Bodajże 238x129x227 z prawym plusem. Index z Varty Blue Dynamic - B545156033.

Pzdr.
Na 100%? Jeśli tak to przedzięki, ślę do częściarzy.
Na 99% Masz taki wąski? Nie taki jak w europejskich autach tylko wąski i wysoki. Jeżeli tak to bedzie ten.
bralem aku od Gr00bego i pasuje swietnie.
Tyle, że ITR ma inny akumulator niż Civic.
Czym sie różni? Wg. katalogów wychodzi, że jest taki sam
Na 99% Masz taki wąski? Nie taki jak w europejskich autach tylko wąski i wysoki. Jeżeli tak to bedzie ten.


Jest wąski i wysoki, dokładnie. Może to taki sam jak w EG. Dzięki za pomoc, odbiorę jutro i zobacze czy pasuje
jest taki sam jak w civicu bo nie dawno kupowalem!
Dealer, Gr00by, jestem Waszym dłużnikiem.
Hmm OK, nie upieram się. Ale pamiętam, że gdzieś czytałem, akumulator w ITR jest o 3 kg lżejszy i, co za tym idzie nieco mniejszy, od tego z normalnej Integry/Civica. Może to dotyczyło jedynie JDM...
Wsadziłem Vartę parę dni temu, waga taka sama jak tego poprzedniego.
Wpadł mi do głowy nowy, szatański pomysł. Może tak krótszego finala? Możecie coś polecić?
ciaśniejszy partner

a tak na serio to może być fajowo, możliwe że warto od razu wskoczyć na R888
PIC?
ten zestaw do B16- tak?
Jaśniej, dziewczyny....
http://picperformance.com...p?idProduct=207
note:
B18C applications will not fit Y80/S80 from B16B or JDM B18C 96-Spec Integra Type R / SiR-G, or any 14-bolt differentials.
więc dupa.
PAR ?
szczerze wolałbym zainwestować w wałeczki, albo coś innego (tri-Y, tłumik koncowy, amory)
S80 ma tak dobrane biegi że nie widze potrzeby skracania
Mam Cię w dupie Chcę finala.
Weź ośle lepiej 4 z VTi.
Mam Cię w dupie



chciałbyś- nigdy
O ho, anonse towarzyskie?

Na krotki finalu juz nigdy nie wyjedziesz za miasto. A jak pojedziesz to bedziesz przeklinal to do konca posiadania integry.
Dlatego ja nie chce na razie inwestowac w taka zabawe.
Wystarczyla mi podroz do poznania autostrada, przy predkosci 170-180 masz obroty kolo 7000. I tak przez 2 godziny autostrady.

Pytanie jeszcze jak krotki final. Zeby mialo to sens np na tor - to vmax powinien byc na okolo 200km/h. No moze 210.
Jakakolwiek podroz to bedzie masakra, non stop vtec, wir z zbiorniku i jakby nie patrzec, obroty sa fajne ale nie przez kilka godzin podrozy.

Ja od wydechu nic nie slyszalem (na miasto glosnosc jest spoko ), CB rozkrecone na max tez ledwo bylo slychac i juz nie chce myslec ile oleju mi wcielo jak lecialem caly czas 8000 obrotow. Grunt, ze na miejscu musialem dolewac.
A jaki miales ten Final? jakie przelozenie?
Ja nie mialem, czysta seria.
Dzięki Alanosowi, który wykonał dla mnie profi uchwyt zawitał ETD Spoona:


Tak wyglądał seryjny uchwyt do wersji JDM, jak widać nie okrąża zbyt ładne serwa...
Jak wrażenia z jazdy? Coś to daje przy zmianie biegów?
Za ślisko by to sprawdzać...
Ano racja, nie pomyślałem Jednak nie zapomnij napisać wrażeń z testów, bo jestem ciekaw i biję się z myślami czy by nie włożyć do swojej.
Nie ma sprawy, na pewno damper pracuje ale wykazać będzie się mógł przy hardkorze
A mógł by mi tkoś wytłumaczyć co to ma dać tak teoretycznie?
To amortyzator drgań silnika. Jak wiadomo silnik pracuje na gumowo-metalowych poduszkach, które z racji swojej konstrukcji i przeznaczenia auta muszą zapewnić jakiś komfort (sztywne poduchy sa super do sportu ale na codzień sa uciążliwe z powodów wibracji jakie są przenoszone na budę). ITR ma fabrycznie dość sztywne poduchy ale i one muszą pozwalać na jakiś ruch. Ten ruch ma swoje minusy:
-przy szybkiej zmianie biegów przy odcince może się zdarzyć że ciężej jest wbić bieg.
-poduszki zużywają się

ETD pozwala opanować niepożądany ruch silnika na mocowaniach ułatwiając wbicie biegu i przedłuża życie poduchom. Ogranicza też wheel hop.
Czy są jakieś znormalizowanie 'wielkości' siłowników do konkretnych modeli H?
Jeden i ten sam wymiar z tego co mi wiadomo, ale to już zależy od producenta.
to ściąga czy rozciąga? pracuje ciężko jak bawiłes sie tym 'recznie'?
Ręcznie w ogóle nie da rady tego ruchnąć....pracuje jak typowy teleskop.

BTW...

Twoi starzy czują bluesa!
czyli pędzony olejem. zastanawiałem sie czy to chujstwo jest twarde, a piszesz ze jest - wiem wszystko
Daj fotkę z góry coby te mocowanie było widać
Nie będzie za wiele widać bo jest zasłonięte kablami i uchwytem, jest ładne i solidne.
Gdzie ten new stajl uchwyt jest mocowany ?? Gdzieś tam do grodzi ??
Do kielicha, tak jak stary.
Trochę kicha jak do kielicha
Nie jestem specem od drgań ale jak amorek ma tłumić drgania jak mocowanie jest wiotkie.
A widziałeś to mocowanie? Ja przypadkiem tak i widziałem jak amortyzator pracuje.
tutaj nie trzeba widziec, zeby wiedziec
Jasne, Spoon wymyślił chujowy patent. Co oni tam wiedzą.
nie dajmy sie zwariowac.. czy wszystko co jest spoon, tein, mugen musi byc absolutnie superbajerancko najlepsze i zawsze dzialac idealnie?

ja tez w ten damper nie wierze.. no ale to moje osobiste uprzedzenia.. predzej zrobilbym zawulkanizowane poduszki calego napedu, niz zalozyl tan wynalazek na jednym rogu silnika..
damper sam w sobie działa napewno, ale mocowanie moim zdaniem pozostawia wiele do życzenie w kwestii sztywności.
Oczywiście, że nie ma się co modlić do marki, ale w odróżnieniu od Was oni to wymyślili opierając się na czymś więcej niż bajki, przekonania i klehdy. Jedno co mnie śmieszy to to, że żaden z Was nie trzymał tego mocowania w ręku, nie widział jak pracuje i jak jest zamontowane. O czym zatem chcecie rozmawiać skoro brak podstaw? Tyle w temacie.
opierając się na czymś więcej niż bajki, przekonania i klehdy



tak sie składa, ze Walter jest po wydziale mechanicznym na pg, wiec z kosmosu sobie nie bierze tych info.
żaden z Was nie trzymał tego mocowania w ręku, nie widział jak pracuje i jak jest zamontowane

nie musze miec tego w reku, zeby wiedziec, ze silnik jest ustabilizowany tylko z jednej strony.. no nic. ja jakos tego nie widze.
akurat silnik porusza sie tylko w przód i tył, wiec nie potrzeba innych punktów oprócz tego, ktory tutaj mamy.
ta, a z drugiej strony sie nie porusza? imo duzo lepszym rozwiazaniem jest usztywnienie poduszek odpowiadajacych za majtanie sie silnika, niz zostawienie seryjnych i montaz etd.

styknie moich madrosci
Próbuję uniknąć bezsensownej gadki ale widzę że się nie da.

tak sie składa, ze Walter jest po wydziale mechanicznym na pg, wiec z kosmosu sobie nie bierze tych info.


Nie spieram się wykształceniem, ale z organoleptyką. Nie wie z czego jest wykonane, nie wie jak jest mocowane ale na bank wie że nie jest sztywne? Wielu fajnych rzeczy uczą na PG ale jeszcze nie magii i jasnowidzenia.

akurat silnik porusza sie tylko w przód i tył, wiec nie potrzeba innych punktów oprócz tego, ktory tutaj mamy.


O, właśnie. O tym nieudolnie próbowałem informować. I dlatego...

ta, a z drugiej strony sie nie porusza? imo duzo lepszym rozwiazaniem jest usztywnienie poduszek odpowiadajacych za majtanie sie silnika, niz zostawienie seryjnych i montaz etd.


...Dziś miałem okazję pojeździć ostrzej bo w końcu były jako takie możliwości. I wiesz co? Mniej szarpie przy gwałtownych hamowaniach silnikiem, łatwo wbić biegi w łuku i na odcince i długo mogę jeszcze wymieniać. JEST LEPIEJ i nie ma drgającej budy jak to ma miejsce w usztywnianych poduchach. Poza tym postaraj się wyobrazić sobie jak porusza się silnik, on nie lata na wszystkie strony, konstrukcja poduch i ich rozstawienie eliminuje pewne zjawiska, toteż chybionym jest Twój argument o dowalenie ETD z drugiej strony. Inaczej silnik usztywniony z jednej strony a z drugiej nie wpadałby w wibracje, prawda? Sprawę załatwiłoby jedno podniesienie maski i jedna przejażdżka, a tak proszę tylko o uwierzenie mi na słowo.

BTW stestuj oba rozwiązania, bo chyba znasz je tylko z teorii.
ta, a z drugiej strony sie nie porusza?



prosze cie... jasne ze sie porusza, ale tak samo, jak z tej drugiej strony (to ten sam element!)... a tam własnie mamy nasze ETD, zerowa różnica gdzie przyczepisz

CMQ - napewno to działa i to dobrze, ale gdyby zrobic inaczej to mocowanie, to skutecznosc była by lepsza przez sztywniejsze mocowanie samego dampera do budy.
Fajnie ze tak czuć róznice, dobry gadzet.
mam w planach sztywniejsze poduszki. tez napewno opisze jak dzialaja. owszem, obydwa rozwiazania znam narazie z teorii.

oraz dzieki za feedback w temacie etd, czuje sie madrzejszy
Pitu, nawet się zastanawiałem skąd by wyprowadzić mocowanie żeby było ultrasztywne, łatwe w montażu i produkcji....no nie da się raczej. Powiedzmy że to co mam to jakiś kompromis a nie ultimate deal, ale myślę że więcej nie potrzeba i że się sprawdza.
spoko, prosta sprawa. coś sie pomyśli najwyżej
eee, zostawie raczej jak jest. Czas się zbroić do akcji skrzynia myślę.
no nie da się raczej

uchwyt mocowany na obie szpilki poduszki amortyzatora?
Nic to nie zmieni. Nadal musisz obejść łukiem serwo. Już na teraz mam na 2 śruby tyle że w linii. Ale naprawdę - to jest sztywne.
uchwyt mocowany na obie szpilki poduszki amortyzatora?



rozchodzi sie o to zeby usztywnic to w pionie...
a moze amortyzator zamocowany do sciany grodziowej?
a moze amortyzator zamocowany do sciany grodziowej?

Dokładnie dlatego się pytałem.

Fajnie że działa, ciekaw tylko jestem jak by działało jak punkt mocowania był by naprawdę sztywny.


To po co pisać cokolwiek jeśli nie zamierzasz tego kończyć? Zrobiliście poligon z mojego topicu także chyba za późno na skrupuły.
dawaj Walter, idz na całosc
Wezmę bramkę nr3

Co mam kończyć, nie czuje żebym coś musiał. Ja wiem swoje inni też kumają o co chodzi a jak nie chcesz tego przyjąć to Cię nie zmuszę, zresztą też nie musisz, więc spokojnie
Skoro silnik porusza się tylko w przód oraz w tył to jedno mocowanie wystarczy, to jest proste raz utrudnia ruch silnika do przodu, potem do tyłu, działa jak mały amortyzator którym tak naprawdę jest. Napisałbym to wcześniej ale ja o 24 śpię bo wole wyspać się przed studiami. Najważniejsze jest to że dla pana CMQ'a się podoba i o to chodzi, a wy ludzie bijecie się o to jak hieny o truchło, Damper nie usztywnia silnika na max, no chyba że byś przyspawał w kilku miejscach silnik do ramy, ale przez to wibracje by przechodziły na ramę ale o to chyba nie chodzi. No ale to tylko moje zdanie i mogę się mylić, może nawet się mylę, ale swoje wypowiedzi jakoś formułuje oraz popieram jakimiś tam może nawet i dowodami jak znajdę.
wszystko to zostało juz napisane...
Ale chyba dobrze ze zostało skompilowane

However...

Co mam kończyć, nie czuje żebym coś musiał. Ja wiem swoje inni też kumają o co chodzi a jak nie chcesz tego przyjąć to Cię nie zmuszę, zresztą też nie musisz, więc spokojnie


Ziom, nic nie musisz ale jak już zaczynasz to dawaj śmiało. Pewnie że mnie do niczego nie zmusisz ale będę o coś mądrzejszy więc chyba warto. Ja tylko chcę byś bardziej wierzył w to co napisałem, ale też nie zmuszam

Najważniejsze jest to że dla pana CMQ'a


Nooo ładnie, jakie pana?? Dwa, no 3 razy mi nie stanął i już pan????
No sorry, ale nie wiem jak się zwracać do was: koledzy/przyjaciele/towarzysze/maniacy/banda gejów i innych mniejszości seksualnych*
(*nieprawidłowe skreślić )
Zbyt dobrze wychowany jestem jak na to forum
Jak ja to widzę, uchwyt ładny, nierdzewka 5 czy 6 mm cięta laserem czy wodą (nie widać dokładnie). Ręcznie tego nie wygniesz, ale jak przyłożysz trochę większą siłę (w silniku takie występują bo w końcu ruszają całe auto) to już się trochę podda, a nie wygląda na super masywny. Zakładając nawet że ten element będzie idealnie sztywny to mocowanie jego do kielicha też będzie trochę podatne itp. Na końcu uchwytu jest wygięte ucho, więc jak siła pcha to wygina ten wspornik w dół i na odwrót, a płaskowniki są mało sztywne w tym kierunku. Dorzuć do tego różne luzu i elastyczność elementów mocujących (śruby) i się okaże że wspornik sporo się wychyla, może organoleptycznie nie wykryjesz tego, jednak jak podłączysz czujnik zegarowy to wszystko wyjdzie.

Tak to wygląda jednak mimo tego amorek może działać wystarczająco jak dla silnika i odczuwania kierowcy.

Ciami tylko nie mów że marudzę sam chciałeś wiedzieć
Co mam marudzić, przecież pytałem...Możliwe że z punktu widzenia sztywności absolutnej mocowanie pozostawia wiele do życzenia ale z punktu widzenia zastosowania sprawdza się w tym, w czym ma się sprawdzać i myślę że to wystarczy.
...Możliwe że z punktu widzenia sztywności absolutnej mocowanie pozostawia wiele do życzenia...

Chyba nie tylko mocowanie

wracajac na chwile do tematu..



ja chyba wole to..
To niestety nie pasuje do EDM.
ale juz wiesz o jaki rodzaj solidnego mocowania mi chodzilo?
Wiem, pisałem do sumpower i nenguna w tej sprawie.

Teraz bardziej rozkminiam setup skrzynki. Najbardziej widzi mi się sprzęgło Exedy stage 1 z kołem tej samej firmy.
Dobra, mam tu ostateczny planowany setup skrzyni:

-sprzęgło Exedy Stage 1
-koło zamachowe Exedy 4.3kg cro-moly
-synchronizatory 1-2 mosiądz 3-5 karbon
-krótki IV bieg ze skrzyni Y21
-komplet łożysk OEM (3 czy 4 sztuki)
-przy okazji zrobi się uszczelniacz wału i zaleje nowy MTF.

Planowany termin: szeroko pojęta Wiosna
Parę losowych fot z sesji z MT






tak powinna wyglądać zadbana Honda.
nie moge napatrzeć się na tego ITR'a salon/fabryka/igła. trudno znaleść słowo



p.s. jak zamazujesz rej to wszędzie
Jakoś tak wyszło....

Pierwsze graty zamówione!
Ciamach, Ty i Twój ITR, pod względem miziania, jesteście bardziej popierdoleni od Jajacka...

możesz go postawić w muzeum Hondy jako brand new egzemplarz...
eee... jeszcze nie jest totalnie porąbany. gdzies widzialem fotki jak typ skladal silnik: brand new ITR block, troche nizej brand new ITR head. wszio zapakowane w brand new honda pudełka. total.
brand new ITR block





tu jeszcze folie widać


przepraszam za OT
Co, że niby ja tak nie zrobię??
Dzięki Alanosowi, który wykonał dla mnie profi uchwyt zawitał ETD Spoona:
Tak wyglądał seryjny uchwyt do wersji JDM, jak widać nie okrąża zbyt ładne serwa...
Obrazek



IMO zamiast kupowac ten amortyzatorek + poduszke pod skrzynie OEM Honda, trzeba bylo kupic pelen zestaw poduszek Mugena pod silnik i skrzynie.
Auto generalnie mega - tak trzymac
IMO zamiast kupowac ten amortyzatorek + poduszke pod skrzynie OEM Honda, trzeba bylo kupic pelen zestaw poduszek Mugena pod silnik i skrzynie.


A nie widzisz różnicy cenowej między jednym a drugim? Ja widzę, a pieniędzmi jeszcze nie sram Resztę pduszek mam dobrą, nie będę ich póki co ruszał.

Aaa Pati, RDK, ja też mam brand new ITR cośtam, "mały silnik" ma u mnie jakieś 40 tyś km przebiegu.
rdk - o wlasnie o tym mowilem
Ciamach - a zobisz tak?

IMO zamiast kupowac ten amortyzatorek + poduszke pod skrzynie OEM Honda, trzeba bylo kupic pelen zestaw poduszek Mugena pod silnik i skrzynie.


A nie widzisz różnicy cenowej między jednym a drugim? Ja widzę, a pieniędzmi jeszcze nie sram Resztę pduszek mam dobrą, nie będę ich póki co ruszał.


Do EK4 pelny komplet poduszek Mugena pod silnik i skrzynie to $350, do ITR pewnie podobnie. Na obecna chwile reszte poduszek moze i masz dobra, ale auto ma juz 8 lat i nalezy oczekiwac, ze jakiejs tam przyszlosci pozostale rowniez powiedza 'nara'.

PS. Tak apropo to w przypadku EK4 zestaw poduszek Mugena wychodzi taniej niz komplet OEM Honda
Do EK4 pelny komplet poduszek Mugena pod silnik i skrzynie to $350, do ITR pewnie podobnie. Na obecna chwile reszte poduszek moze i masz dobra, ale auto ma juz 8 lat i nalezy oczekiwac, ze jakiejs tam przyszlosci pozostale rowniez powiedza 'nara'.



Moje OEM poduszki większość życia przeleżały na półce z racji historii auta, to raz. Dwa z tego co wiem w ITR wysypuje się jedynie poducha pod skrzynią, dosć rzadko reszta. Skoro nie ma u mnie z nimi problemu to po co mam je ruszać., bo kiedys powiedzą nara? Auto kiedyś powie nara, może je zmienię

PS. Tak apropo to w przypadku EK4 zestaw poduszek Mugena wychodzi taniej niz komplet OEM Ho


A to już zależy gdzie OEM kupujesz, jak w ASO to nie dziwie się. Z innych źródeł to już jest inaczej.
ciamach, po co ci czesci do budowy wehikulu czasu?

Są też graty do skrzyni - łożyska, uszczelniacze wszelakie, krótki IV bieg:


Czekamy już tylko na sprzęgło, koło, heatshield i jechana!
Wszystko już jest: Koło, sprzęgło, heatshield. W Piątek w JHM montaż, w nocy powrót a co za tym idzie testy

o
Podziękowania dla Patryk Mass Performance Wszystko Cargo.
co za gej


ale spoko u mnie to samo tydzien pozniej
fajne gadżety. Jakbyś robił jakies testy z heat shieldem, to daj znac proszę
oto wrażenia:

Koło zamachowe:
Silnik znacznie szybciej się wkręca, czuć to szczególnie na pierwszych biegach, myślałem raz ze mam 7 tyś obr a tu bach, odcinka..., przyśpieszenie jakby lepsze, ruszanie nie nastręcza problemów acz trzeba się do niego bardziej przykładać bp silnik nie tylko chętniej zyskuje obroty ale i łatwiej je traci. Minusów brak, podoba mi się.

Sprzęgło:
łapie ostro i szybko, pedał jest twardy ale póki co to mi nie przeszkadza. Ziomy z JHM mówią że w korku mogę się wkurzać, zobaczymy. Rzeczywiście Stage 1 sporo się różni od OEM, czuć jego potencjał i lekką, sportową toporność. Fajne.

IV bieg z VTi :
to cudo, Nie muszę już redukować na III do ostrego wyprzedzania, na IV zbiera się teraz niemal jak na III, naprawdę rewelacja.

Synchro:
nic nie zgrzyta

Wszystkie uszczelniacze i ważniejsze łożyska wymienione, zalany nowy MTF, całość zakręcona magnetycznym korkiem Spoona (thx Motyl - bardziej koniująca wersja podziękowań zaraz na ckpl). Heatshield też siedzi. Wszystko to zrobił jeden ziom w jeden dzień - Rem to nadczłowiek. Remek skasował luzy więc drążek pracuje lepiej, precyzyjniej. Całość na mega plus dla JHM.

Po rozebraniu skrzyni okazuje się że miałem wytarte niektóre wybieraki i zmęczone 2 sprzęgiełka. Rem poskładał wszystko na innych częściach, nie nowych ale sprawniejszych niż moje. Wszystko działa rewelacyjnie ale mam nauczkę że nie ma co próbować być szybszym od mechanizmu, to się mści.
Lekkie koło nie przeszkadza Ci przy redukcjach np przed swiatłami?
Nie za nisko spada z obrotów?
w niczym nie przeszkadza i obroty nie spadaja za nisko, mam ten sam setup
Lekkie koło nie przeszkadza Ci przy redukcjach np przed swiatłami?
Nie za nisko spada z obrotów?



Jak lekkie koło zamachowe może przeszkadzać przy redukcjach?
Jak lekkie koło zamachowe może przeszkadzać przy redukcjach?

Tego "Nie za nisko spada z obrotów?" juz nie doczytałeś?

Nie wiem jak lekkie musiałoby być to koło żeby obroty za szybko spadały przy redukcjach. Wystarczy nie jeździć jak dupa, szybko redukować i problemu nie będzie. Ja zakładając koło 3.7kg nie zauważyłem w ogóle takiego objawu. Jedyny minus był przy ruszaniu - trzeba nieco więcej gazu i z większym wyczuciem puszczać sprzęgło. Trochę irytujące w korku.

CMQ Nooo, teraz możesz jeździć. Gratula.
Mogę, ale obchodzę się z tym jak z jajkiem. Widok tego co Rem wyjął ze skrzyni podziałał mocno prewencyjnie.
Mogę, ale obchodzę się z tym jak z jajkiem.



jak ze wszytkim,
Soho też potwierdził, że umiesz się obchodzić z jajkiem

z tą jazdą to bym zaczekał, bo od tej roboty pobrudziło się od spodu tu i tam i w takim stanie to między ludzi wstyd wyjechać

tak jak mówiłem ci w sobotę, auto jeździ "fajnie"...

buziaczki Grzesiu i do szybkiego następnego
Już umyte....

Dawaj tego linka do diodexów!
naprawdę zacnie, świetny sprzęt !
Jak JDM to JDM, właśnie kupiłem:
Nice
Bardzo nice
jeszcze tylko brakuje JDM frontu i JDM 16'
Pierwszego nie będzie na 100%, drugie może kiedyś.
A może Enkei Tarmac 16" ?
Póki co długo nic, ale nie wykluczam w bliżej nieokreślonej przyszłości inwestycji w felunek, zegary Spoona i może coś jeszcze. Póki co robie halt.
Pierwszego nie będzie na 100%



kaszan.
Kaszan ciem popychał. Nie no bez jaj chłopy, nie będę wydawał kasy by wymieniać dobre blachy i stracić prawo do poruszania się po drogach w PL, bo z tym się to wiąże.
BTW poradziłem się na forum DC2 czym najlepiej czyscić alcantarę. Odpowiedź:
stracić prawo do poruszania się po drogach w PL, bo z tym się to wiąże.



?? Słyszałem, że w Ameryce mają konwersje i wszystko jest ok.
W Ameryce mają też symetryczne światła, czerwone kierunkowskazy, narodową plagę otyłości i debilizmu i Walmarty. To inny kraj, co z tego że tam to jest OK? Tutaj nie jest. I nie wierz we wszystko co słyszysz, tam tuning też wcale nie jest pozbawiony ograniczeń.
az tak często Cie kontrolują, a na przeglądach nie przymykają oka na takie drobne niuansy?
O czym Ty teraz mówisz?
...czym najlepiej czyscić alcantarę. Odpowiedź:



No? Gdzie ta odpowiedz?
przeciez jest fotka

to nawilzane chusteczki, chyba do pupci niemowlat
u mnie nie ma żadnej fotki...
nie będę wydawał kasy by wymieniać dobre blachy i stracić prawo do poruszania się po drogach w PL, bo z tym się to wiąże



motyla noga, to wywalaj zenony i wkładaj czym prędzej katalizator bo nie masz prawa do poruszania się po drogach w PL- Aaaaaaaa!
CMQ już kiedyś pisał "dlaczego NIE" apropo JDM frontu...

tak samo do dupy, bo wszyscy wiedza, ze jdm front jest 100x lepszy od tego euro okularnika
Nie ma co rozstrząsac, CMQ woli EDM i noszenie stringów. proste.
Kupcie sobie ITRy i róbcie JDM konwersję jak tak Was ciśnie. Ile razy chcecie
napisać jeszcze w tym topicu "rób JDM front"? Nie zrobię i dajcie sobie siana, pisałem o tym nie raz ale nadal nie dociera. Podoba mi się moja wersja i szkoda mi wydawać sporych pieniędzy na takie fanaberie - czy to już jest spoko? Ale to nie jest jedyny powód a taki ze mnie szczery debil że piszę o wszystkich.

Co do przepisów to wyobraźcie sobie kolizję takim samochodem. Wystarczy jedna bardziej przytomna osoba na miejscu by zadać parę niewygodnych pytań o homologację i wszystko włącznie z naprawą fury i leczeniem poszkodowanych idzie z mojego konta. Wbrew pozorom świadomość policji i ludu rośnie. Znam już przypadki tego typu historii w PL więc ani to fobia ani utopia. Katalizator akurat nic do tego nie ma a xenon jest w pełni odwracalny w 2 min - wypinam 2 wtyczki i przekładam żarówki. Subtelną różnicę chyba już da się dostrzec. Jestem w stanie trochę naginać temat ale nie zamierzam na maxa kusić losu. Jakbym chciał mieć full legal furę to pewnie i taką bym miał, ja tylko nie chcę pójśc za daleko. Sprawie pomaga fakt że ITR w naszym kraju (a w Trójmieście to już w ogóle) jak na lekarstwo, mało wie co to jest a tym bardziej czy miało xenon czy nie a moja instalacja położona jest tak że jej w ogóle nie widać, żadnych przetwornic na wierzchu-nic. Przepisy są tu jednym z powodów, nie najważniejszym ale zawsze jakimś. Jak to kogoś śmieszy to trudno, mam to w dupie i nie zamierzam tego czytać ani dyskutować o tym w moim topicu.
ze niby jdm front nie byl homologowany do nadwozia dc2?
Nie, że niby w PL tego zgodnie z prawem nie ogarniesz. Ja proszę, załóżcie inny temat, NIE tutaj.
Ciami masz racje tak 3mac;] Nie sluchaj ich przeciez ona jest Sliczna z takim pyszczkiem;] taaakie fajne oczka ma xD JDM front jest dla mnie oblesny;/ Samochod przez niego wiele traci na swoim wygladzie! Staje sie pospolity i taki nudny! (OO\ H /OO) Piekna jest!

Takie pytanko czy z nowym setupem Sniezynka mniej pali? Pozdrawiam i juz nie "rozdrapujmy" tematu - JDM front...
Wszystko to kwestia gustu, dla mnie w wersji JDM światła są ładniejsze ale zderzak już wręcz odwotnie. Tak czy srak zostaje jak jest.

Dlaczego auto miałoby mniej palić? Jeśli już to więcej bo IV krótsze. Póki co wydaje mi się że tyle samo co zawsze bierze.
Nie sluchaj ich przeciez ona jest Sliczna z takim pyszczkiem;] taaakie fajne oczka ma xD JDM front jest dla mnie oblesny



Delikatnie powiem: jeśli JDM front w DC2 wydaje Ci się obleśny to wypierdalaj z tego forum .



Ciam: rób JDM front
Staje sie pospolity



to też jest ciekawe stwierdzenie
Nevins, Ty wiesz co Nie będzie fronta

Żeby nie było że tylko moc silnika i JDM się dla mnie liczą przedstawiam nowe diody do postojówek. W odróżnieniu od poprzednich pojedyńczych te nowe mają 5 białych diód. Po prawej nowe, a po lewej dla porównania stara. W rzeczywistości światło jest białe, aparat tego nie wyłapał. Dużo lepiej pasują do xenonów:


Idzie też Rim Wax, ma pomóc w dopieszczeniu felg i ułatwić utrzymanie ich w czystości:
aparat tego nie wyłapał.

bylo poprawic balans bieli
lol, front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero...i tyle, zostaw ten przód, dla mnie też jest ładniejszy
Skad tam takie diody? To sa W5W? Pytam bo sam takich szukam...
front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero

pare osob piszacych w tym watku powinno miec zakaz wstepu na forum
Skad tam takie diody? To sa W5W? Pytam bo sam takich szukam...



Tak, W5W a dokładnie takie:
http://www.allegro.pl/ite...lux_nowosc.html
Dzieki Jeszcze tylko jaki kolor zamawiales - bialy? Niebieski?
biały, to na foto tak wyszło lekko jak 8000K.
CMQ nie chce JDM frontu spoko, komuś bardziej poodba się EDM spoko, ale jak można pisać tu coś takiego?

front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero
pare osob piszacych w tym watku powinno miec zakaz wstepu na forum



zgadzam sie

Fajne te postojówki
już bez stresu panowie, nie chciałem was urazić, ale po prostu w ITR DC2 nie podoba mi się przód JDM. Jest masa aut, które w JDM wyglądają dużo lepiej, ale są takie, które mi się nie podobają.
CMQ nie chce JDM frontu spoko, komuś bardziej poodba się EDM spoko, ale jak można pisać tu coś takiego?

kaloh1 napisał/a:
front jdm dla mnie wygląda porównywalnie z daewoo espero


każdy ma własne zdanie!,

mnie osobiscie front EDM też sie bardziej podoba w bieli oraz w czerni wygląda pieknie, ale w innych kolorach juz mniej... np żółta ITR z promotora wygladała z przodem JDM zajebiscie.!
CMQ - dzieki, wlasnie takich szukalem
Kein problem, będziesz zadowolony.

Rpm Garage działa szybko - przyszła już plakieta:


Tu się ją przynituje, zgodnie z JDM wersją:


ETD Spoona dostało drugą szansę: nowy uchwyt na 2 śruby, główna nakrętka samokontrująca Volvo i jeszcze na dokładkę klej do połączeń śrubowych Volvo. Jak to nie zda egzaminu to sprzedam to i kupię Ingallsa do USDM.


A tak to się wszycho z lotu ptaka prezentuje:


Czekamy na śrubkensy jak u Markosa, Rim Wax, sesję zjęciową z fiilmem i wyłączenie się niechcieja - żeby zaciski w końcu pomalować.
kur... jak tam czysto, niedowierzam ! She's fuckin clean !
ciamach, ten drugi wezyk do zbiorniczka wyrownawczego to co to jest?
zbiorniczki od żuka wymagają dwóch wężyków, bo jeden nie rabotajet
Ciami przyczep ten amorek silnika poważnie, z gówna bicza nie ukręcisz.
Ciami przyczep ten amorek silnika poważnie, z gówna bicza nie ukręcisz.


Nie ma jak zrobić tego inaczej, już to pisałem. JDM frontu też nie zrobię. I nie polubię Bayer Full.

Markos, a nie wiem w sumie
to drugie to wezyk przelewowy jak uszczelke za jakis czas wywali to plyn zwracany do zbiorniczka przynajmniej nei ubrudzi komory silnika
o popatrz, dobre to.. nie widzialem tego wczesniej w zadnej integrze, w mojej tez byl zwykly korek z jednym siurkiem.
CMQ, czego to jest oznakowanie? (DC2-1300579)

zdania nie zmieniam-pewnie najpiękniejsze, ale na pewno najczystsze ITR w kraju...
CMQ, czego to jest oznakowanie? (DC2-1300579)


To kod dawcy - ITR JDM z którego pochodzi plakietka.
No to jak jest kod to teraz front




Zartowałem. Rozpierdala mnie Twoja dbałość o szczegóły Powiedz czym nas jeszcze zaskoczysz?
Hmmm....

Rozbiorę ponownie skrzynię i wrzucę nowe przesuwki, już je namierzyłem. Nie dziś i nie jutro ale tak pewnie zrobię, bo chcę dokończyć co zacząłem. Nie uwzględniłem tego przy kupowaniu gratów z niewiedzy, rezultatem są używki, które dzięki Bogu wyszperał Rem. Przesuwki pracują naprawdę dobrze ale oczywiście ja zawsze do czegoś się doczepię. Póki co jeżdżę z tym co jest, resztę skonsultuję jeszcze z JHM i potem zapadnie ostateczna decyzja.

Będą śrubki takie jak ma Markos ale to chyba nie zaskoczenie....

Może wpadnie coś ze Skunka bo ST zostało generalnym dystrybutorem w PL, nie wiem jednak co przytulić z ich oferty.

Tak naprawdę to nie wiem co mi przyjdzie do głowy, na grube mody nie mam planów ani kasy, na małe nie mam już pomysłu i koncepcji. Chętnie posłucham Waszych sugestii. Za wyjątkiem JDM frontu
Takata? Felgi 16"?
Takata odpada, drogie, średniuo wygodne na codzień i zupełnie mi niepotrzebne.

Fele 16' - dojrzewam. Chęć jest ale na obecną chwilę nie chcę pakować w to siana. Pewnie w końcu je kupię, mowa oczywiście o jdm 16'.
Takata odpada, drogie, średniuo wygodne na codzień i zupełnie mi niepotrzebne.



Ale zajebiscie wyglada na zdjeciach

takate olac, fajne, ale cena z pupy
jdm felgi - KONIECZNIE!!
e tam. takata wcale nie jest mega droga. trzeba poszukac...
Nie w cenie rzecz a w sensie, ja go nie widzę, a poza tym jak już to bardziej podobają mi sie szelki Simpson.
Jak coś ze skunksa to chyba tylko wydech albo wałki warte zachodu (i kasy).
Takata faktycznie jest bardzo fajnym, naprawdę lansiarskim JDM gadżetem, ale generalnie dla kogoś kto jeździ po mieście często wsiada i wysiada pasy szelkowe mogą być mocno uciążliwe. Mimo to widziałbym u CMQ taki zestaw, ale to już właściciel decyduje...
Załóżmy na chwilę że chcę taki zestawik. A skoro tak, to wypadałoby mieć takie pasy przy obu fotelach, bo jak to wygląda przy jednym? Moja narzeczona wybacza mi wiele: głośny wydech, trudność wysiadania z foteli DC2, wydatki na furę i moje capiące bąki. Nie chcę wystawiać Jej na kolejną próbę każąc wpinać się x razy dziennie w te szelki "boo taak"
jakbyś był prawdziwym gejem to byś nie miał takich problemów...
Niech je i pije to co ty i tyle co ty, też jej będą bąki capić i już sie wyrówna jakoś zresztą szelki to bezpieczeństwo w sumie... ale rozumiem Cie. Moja jak usłyszała, o sztywnych kubłach to myślałem, że mnie... i musze zbierać na fotele z ITR które są warte więcej niż moje EC8
Nie chcę wystawiać Jej na kolejną próbę każąc wpinać się x razy dziennie w te szelki "boo taak"

ja nikomu nigdy nie kazalem, kto lubi szelki to sie w nie zapina, kto nie - zapina zwykle pasy. punkt dla nas, jedziesz dalej
Żaden punkt bo napisałem:
Załóżmy na chwilę że chcę taki zestawik.


Czyli że nie chcę. A jak nie chcę to to wszystko powyżej to było teoretyzowanie. Jak mówiłem - macie jakieś sugestie to śmiało ale jak czegoś nie chcę to nie chcę i to się nie zmieni.
Ciamach geju mowilem Ci juz - sprzedaj te padlo wpzidu

i lepiej kup cos tej biednej dziewczynie co wacha twoje baki zamiast rozbierac skrzynie jeszcze raz zeby wymienic przesuwki


a i daj mu na zimnym !!
Padło to masz w garażu czy tam pod chmurką.
Nie mam żadnej dziewczyny, biednej też nie.
Skrzynię może rozbiorę, może nie, lubię mieć wszystko ogarnięte, wiem że to dziwne dla innych
Nie będę mu dawał na zimnym bo zacznie jeździc jak Twoje

Co do wąchania bąków to od tego mam Ciebie

Dobra, back on da topic!
Ciami połykaczu, bedziesz w Borsku po kościele?
To się rozstrzyga, jak zdążę wrócić to byndę.
wyluzuj z tymi przesówkami, nie ma tragedii, idąc tą drogą tanije chyba wyjdzie pojechanie do ASO i zamówienie całej nowej skrzyni - tylko czekać, ża to zrobisz, fajarzu
Sprawdzałem - drogo

Przesuwki właśnie ustalam, zobaczę jak to wyjdzie cenowo bo mam dwie opcje.
A po co je zmieniasz, jak są dobre?
Kto powiedział że są? Temat opisałem parę stronic temu.
ale one naprawde nie wymagają natychmiastowej wymiany, nie używasz tego auta do sportu, a tą jedną pałkę rocznie wytrzymają, i to tylko do 3,
ciamach jezdzi ale w garazu

http://pl.youtube.com/watch?v=NlDwZ22IQlU

ale one naprawde nie wymagają natychmiastowej wymiany, nie używasz tego auta do sportu, a tą jedną pałkę rocznie wytrzymają, i to tylko do 3,


Zią, wiem. Ja chcę mieć wszystko rozkminione po prostu kupię przy okazji i wymienię potem. Nie jutro
http://pl.youtube.com/watch?v=9coH3WGSkAU tu jest B18
Doszły śrubingtony, dają fajny i subtelny efekt. Z cyklu wytęż wzrok i zajdź 24 szczegóły:

Before

After


Dla ulatwienia


I efekt zabawy w Photoshopie, UFO
błotników nie przykręcałeś?
na to samo zwrocilem uwage.

czemu blotniki traktujesz po macoszemu ??
Bo mam ładne śrubki, odmalowane.
Dzięki pomocy Elmera i Jego zioma przesuwki przyjadą bez cła i kosztów wysyłki za morze. Tak to wygląda:

1/2

3/4

5/R
oem czy gearspeed?
gearspeed, oem nie występuje osobno.
prubowales wlac olej z trnsmisji og General Motors GM synchromesh friction-modified fluid ja uzywalem ATS fluid przeszedlem na GM i pomoglo, przestalo trzec AC delco ma ten sam fluid. Jest to opisane na hond-tech jesli tam wchodzisz to sprawdz zanim bediesz skrzynie rozbieral. Oto jest jeszcze jedna firma co oferuje rebuild kits bo jak ja tez planowalem to robic to juz wiesz o jednej gearspeed atakze http://sms-products.com/TrannyKits.html

type in gm synchromesh and archive it http://honda-tech.com/zerosearch


ac delco part # nieiwm czy to w polsce wogule mozna dostac ale mozesz sprubowac
http://honda-tech.com/zerothread?id=2314764

as for your next mod you should get these to match the red front seats just teasing you haha 1 of only 300 sets made for canada only



Hej,

Dzięki za maila i za info z tego posta - przestudiuje uwaznie Kanapa wyczesana - chetnie bym kupil....
no problem just helping a brother out

narazie

peace

wyslij me emaila jesli cos potrzebujesz mam troche czesc pozostalych z mojej rozbitej 1997 ITR wkrutce zrobie write up o 2001 tylko potrzebuje zrobic jakis fajny photoshoot
engine bay niezly bling , ide umyc swoja bo inaczej wstyd sie pokazac na forum
Taki nietuningowy news: 9,7l w mieście.
Jak to kiedys Nevada powiedział:

"ej widziałem Cie na mieście, jechałeś jak pizda "




Niezly wynik. Tez kiedys schodziłem poniżej 10l
Phi ja tam na mieście mam koło 9
A masz ITR?
A mi pali 10 I nie mam ITRa

Ta czerwona kanapa jest fajna, ale czy nie za czerwono by było w środku

pzdr.
Nie byłoby - ja jestem biały.
CMQ - Mistrz Ciętej Riposty
Wolne żarty...
Widziałeś kiedyś białe buraki?
A próbowałeś zbierać zęby połamanymi rękami? Jajarz się znalazł Daj znać na PM czy czeknąłeś już czy mój dolot Ci pasuje zią.

A tak BTW to wyłączyłem niechcieja i pomalowałem zaciski. Wyszło bardzo OEM, farba pozwoliła zachować strukturę powierzchni zacisku, więc nie wygląda jak oblany czekoladą.
Srebrzanka żaroodporna to fajna sprawa.


elegancko i tak seryjnie, fajnie. ciekawe jak bedzie z trwaloscia. ja musze odswiezyc te swoje pedzlowe malowanki, bo cale zaciski pordzewialy
niestety ale polskie zimy i zasolone drogi bardzo szybko zabijaja malowane zaciski
Zim już nie ma w Polsce, są tylko zasolone drogi po opadach deszczu w grudniu, styczniu i lutym.
Tak czy siak przednie zaciski sprzedam jak tylko wjadą zaciski dwutłoczkowe z Legenda KA7/9. Zaczynam już szukać, będą też bile B6 za jakiś czas.

A, i brelok wjechał - całe 5whp więcej.
będą też bile B6 za jakiś czas

no niemozliwe.. to jednak da sie w itr wymienic cos (poza gumkami) w zawiasie na nowe/lepsze/niezmasakrowane XXX tysiecy kilometrow? jak sie ciesze, ze jakis kierownik itr dostrzegl taka mozliwosc
Nie wiem o co Ci chodzi. Nigdy nie twierdziłem że się nie da. Zawsze uważałem że wymienia się to, co trzeba lub to co się chce. Moje auto ma teraz 116tkm a amortyzatory w najgorszym wypadku z 50% tego przebiegu i nie są zużyte, po prostu chcę lepsze.
chodzi mi generalnie o to, ze miales do tej pory full seryjne auto z podstawowym pakietem modyfikacji, ktore przeprowadza prawie kazdy wlasciciel pierwszego z brzegu civica - dolot, wydech - takie to malo jotdeemowe bylo.. dopiero teraz zabrales sie za konkrety. cieszy mnie to ogromnie.

ps.
to ile ma silnik?
chodzi mi generalnie o to, ze miales do tej pory full seryjne auto z podstawowym pakietem modyfikacji, ktore przeprowadza prawie kazdy wlasciciel pierwszego z brzegu civica - dolot, wydech - takie to malo jotdeemowe bylo..


Auto robię pod swoje potrzeby. Obojętnie czy robi to każdy czy co drugi, sram to. Ja poza jotdeemowym podejściem mam jeszcze inne wydatki i inne pasje, szkoda mi pakować wszystkiego w auto żeby były lans punkty pod maxa. Nie mam też czasu i nerwów by zmienić auto w wydumkę - to mój codzienny środek transportu, ma być niezawodny i w miarę wygodny w eksploatacji. Taki teraz jest i taki pozostanie.

dopiero teraz zabrales sie za konkrety


Zabrałem się za nie o wiele wcześniej, ale każdy inaczej interpretuje inaczej termin "konkrety".

to ile ma silnik?


Dużo mniej niż buda. Jakie to ma teraz znaczenie?
"konkrety" to chyba konkretne modyfikacje (na tym forum, tak?), a nie biezacy serwis/wymiana tego, co nie dziala juz jak nowe? wyluzuj...
Markos, sam wyluzuj bo źle się to dla Ciebie skończy, od dłuższej chwili obserwuję Twoje wyczyny. Nie wchodzę w Twój topic z buciorami i nie każę Ci redefiniować podejścia czy poglądów więc Ty miej tyle kultury i zrób to samo - w moim i nie tylko moim topicu. Wiem co zrobiłem przy aucie i co uważam za konkrety, co za serwis a co za pierdoły, zresztą trochę wysiłku i sam byś dał radę to rozróżnić. Mam takie a nie inne podejście. Jeśli Ci to przeszkadza to zachowaj to dla siebie. Tylko dlatego że masz klawiaturę, nie znaczy że ciągle musisz jej używać. Miej świadomość że od teraz za jakąkolwiek akcję, która mi się nie spodoba będzie już większe ryzyko - także mocno pomyśl zanim coś napiszesz.
Bilstein B6 to dobry wybór cipko
Twoje opisy podane malowniczymi ustami Elmera przesądziły sprawę
Będziesz zadowolny, teraz będziesz mógł jeszcze ostrzej latać bokami i zapinać jeszcze ostrzejsze kontry

Czym malowałes zaciski? Bo widze, ze był to chyba szpraj? Czyściłeś czym przed malowaniem?
czytając na każdym forum, w każdym temacie z ITR w tle o konieczności wymiany tego czy innego w ITR dochodzę do wniosku, że jedynie słusznym rozwiązaniem jest kupno samochodu, rozebranie go do imentu i założenie wszystkiego co można prosto z fabryki, a najlepiej jeszcze jakby się udało bude dostać nową, w ostateczności pomalować starą i to na kolor nierzucający się w oczy, bo w te mają się rzucać kolorowe śrubki pod maską

w innym przypadku nalezy odpuścić sobie chyba kupno takie auta

amorki fajna sprawa, o zaciskach gadaliśmy więc mniej więcej wiesz co i jak,

a z brelokami przegiąłeś - ale to Twoja sprawa - mnie nie musi się podobać
Będziesz zadowolny, teraz będziesz mógł jeszcze ostrzej latać bokami i zapinać jeszcze ostrzejsze kontry
Czym malowałes zaciski? Bo widze, ze był to chyba szpraj? Czyściłeś czym przed malowaniem?


ad. 1.: szyderca Ale czasami się zdarzyło. A na swoich bilach koniecznie musisz mnie przewieźć.
ad. 2.: to była srebrzanka żaroodporna a malowane było pędzlem zią. Pędzel też troszku chlapie.

Motylq, nie podoba Cię mój brelok?

Strona 2 z 41, 2, 3, 4

Podobne wątki