Strona 1 z 41, 2, 3, 4

2000r CW ITR DC2

Silnik:
Seria. Olej Shell Helix Ultra Racing full synt. 10W60 wymieniany co 7500 km, wszystkie płyny i materiały eksploatacyjne OEM/Motul.
Plany: regulator ciśnienia paliwa AEM – jesli po strojeniu okaże się że przyda się podlać ciut więcej na wyższych obrotach.

Układ dolotowy:
CAI AEM z filtrem dry-flow, na zimę seryjny dolot OEM lub dodatkowe osłonięcie filtra.
Plany: Hondata Heatshield.

Układ wydechowy:
Kolektor DC Sports JDM 4-1 2,5’. Wydech z kwasówki 2,5 cala by Kreator na 2 tłumikach Mtech, opcjonalny silencer (raczej nie korzystam).
Plany: może jakiś markowy końcowy jak HKS Silent HiPower lub Tanabe Racing Medallion, owinięcie kolektora taśmą. Jak mi odwali to nowy kolektor Hytech. To raczej fanaberie 

Elektronika:
Seria ECU P73, Apexi VAFC II.
Plany Nie ma.

Układ napędowy:
Seria. Skrzynia S80 z LSD.
Plany: Lekkie koło zamachowe Fidanza i sprzęgło organiczne Exedy stage I.

Zawieszenie/ Koła:
Seria, seryjne rozpórki. Seryjne, lekkie, białe felgi Enkei Tarmac 15’, opony Toyo Proxes T1R 205/50/15 - nowe.
Plany: amortyzatory Bilstein B6, kupno drugiego kompletu felg na zimę, najchętniej także z OEM ITR. Ewentualnie 16’ felgi z JDM ITR na lato i wtedy zostawienie obecnych OEM 15’ na zimę. Ale to kiedyś...

Hamulce:
Tarcze TarOx F2000, klocki Ferodo DS Performance, tył gładkie tarcze EBC i klocki Ferodo Premium. Przewody w stalowym oplocie Goodridge, płyn Motul DOT 5.1.
Plany: Brak

Body kit/oświetlenie:
Seria. Białe kierunkowskazy boczne z S2000 AP1. Zestaw ksenonowy Xtec 6000K, żarówki Xtec 5900K w długich, postojówki LED.
Plany: Brak

Wnętrze:
Seria. Kierownica Momo OEM, gałka OEM tytanowa, czerwone siedzenia Recaro z alcantary, S2K OEM engine start button ze zmodyfikowanym podświetleniem LED, JDM DC2 shift boot. Nowe dywany, nowe fotele OEM Recaro, zaślepka radia OEM 2din, Mugen room Mirror Cover w koolrze NH0.
Plany: Żadne.

Inne/Dodatki/Lans Factor:
Spoon kevlar wire cover, Spoon oil filler cap, Spoon radiator cap, Spoon reservoir tank covers, Spoon radiator stay set, naklejki serwisowe OEM JDM Honda-zestaw do DC2 plus parę dodatkowych, naklejka JDM registration Permit Sticker – rarytas, wszystko w Kanji. Breloczek JDM Honda Type R. Auto czyszczone wyłącznie produktami Meguiar’s i Ambersil.
Plany: Engine Torque Damper Spoon lub J’s Racing, czerwone/niebieskie przewody chłodnicy Samco i parę innych gadżetów, się zobaczy jakich.

Moc:
Seria 190KM
Po mo kolektorze, wydechu i dolocie: 201.7KM, obecnie 14KM więcej :-]
Plany: Zero.

Foteksy auta oraz gadżetów:

















Mi fotki są nie potrzebne by ocaniać, bo widziałem je już na żywo! Powiem chłopaki jedno! Ciamach mnie rozjebał tym autem! Kozak masakryczny! Piękny, zadbany, jak z salonu! Gratki dla poprzedniego właściela za wzór postawy, jak dbać o swoje auto!
Piękna jest... nie ma co ukrywać ! Powiem szczerze.... zazdroszczę ! ale tak pozytywnie niech Ci sie dobrze jezdzi CMQ i do zobaczenia na jakims zlocie
a gdzie decale?
Śni mi się taki po nocach, marzenie po prostu. :orany:

Gratuluje zakupu!
a gdzie decale?



po dachowaniu jest to jak malowali to zdjeli te co były
Po utopieniu, już bez przesady z dachem Bez decali jest fajnie.
Piękna sztuka ! Gratulacje !

...hehe a miało być Mini
Kozak autko :padam: :padam: Gratki :padam:
Oeeeeeeeeeezu fantastycznie....Ciami gratuluje!!! Musze na zywo zobaczyc...nie mam daleko wiec najpozniej w srode masz mi pokazac :]
CMQ... zwyczajnie zerwałeś mi perukę swoją zabaweczką :hyhy: Chylę czoła :padam:
po prostu super autko w super stanie :padam:
ZA..JE..BI..STY !!!!

Jeszcze tak prawidlowo utrzymanego egzemplarza to chyba nie widzialem... kozak fura, czapki z glów :padam:
Gratuluję wytrwałości Ziomku, należy Ci się ten samochód.

Szkoda, że to za mało na Trójmiasto
:padam: ITR

:jupi:
A to kto? Keviiiiiiiiiiiiin :hyhy:
jest piekna... nie powiem, ze zazdroszcze, bo bym sie za to smazyl w piekle.. ale i tak jest piekna! :padam: wyglada jakby dopiero co wyjechala z salonu.. megazakup!
Bez zbędnego gadania :fuckyeah: :lans: :fuckyeah: :lans: :fuckyeah: :lans: :fuckyeah: :lans:


Daj się karnąć :hyhy:
no co tu dużo mówić... kochałbym ją :hyhy:

decali może nie być, ale kapselki z "H" to by się przydały
Stan salonowy. Genialny egzemplarz :padam:
I co się tak koniujecie?







On chciał kupić Mini.
:przestraszony:



:rotfl:
Widziałem na żywo, jest po prostu piękna :padam: Ale fakt, kapselki z H mógłbyś poszukać bo te są takie za białe :hyhy:
kapselki z H mógłbyś poszukać

po pierwsze nie do kupienia w normalnej cenie, po drugie co za problem wyciac H z folii i klepnac na dekielki.. wazne, ze felgi sa pieknie odswiezone razem z dekielkami..
To, jak ten samochód wygląda nie jest ważne.
Ladna, chyba najladniejsza w PL :padam:
Mega auto w mego stanie, gratuluje zakupu :zdziwko:
Mega wypas! Gdzie się takie cacko uchowało? A powiedz jak wrażenia z jazdy? :hyhy:
bez emblematów jest za biała...
Wrażenia po prostu mega. Wgryza się w zakręty jak nienormalna, szpera to cud nad Wisłą, zawiecha podobnie-nie do wywalenia z łuku na obecny poziom kurażu Osiągi-wiadomka....jest ostro. Heble nie do zabicia- z 200 do 0 nie zrobiło na niej wrazenia a potem dalej super hamowała. Potem jeszcze coś więcej skrobnę. I dzięki za gratki
Piekny ITR Gratulacje CMQ
Zajebista jest, nie ma co gadać
ale seryjne naklejki przełamały by tą biel i czerwone H na dekielkach też by się przydały

IMO wydech jest za głośny i ma średni dźwięk- ale to już jak szukam czegoś by się poprostu przyczepić

Reszta bez uwag, a utrzymanie samochodu, szczególnie komora silnika to kosmos- wielkie gratulacje dla poprzedniego właściciela.
jesli ta fura nie pojawi sie na jakichs zakretach to sie poplacze
obwodnica ma zakręty :wstyd:
:wall:
Piękne autko, gratki
Myślę że nie muszę komentować stanu tego auta :oczami:
Gratuluję zakupu :padam:
Soho, jesteś mistrzem w pielęgnowaniu auta :padam:
z tego co zdążyłem się zorientować, to ten stan się nie zmieni, bo mam nadzieje że CMQ bedzie dbał o to cacko, bo inaczej nazwać się nie da. Trudno cokolwiek napisać, samochód powala pod każdym względem i nie ma skazy.
Ogromne gratulacje zakupu, bo wszyscy wiedzą jak trudno znaleść Integre a co dopiero w takim stanie. Powodzenia w ewentualnych modach i uzytkowaniu, dbaj o nią to za pare lat odkupię :hyhy:

Nie da się ukryć, Soho niesamowicie zajął się autem, ja nie zamierzam tu odstawać od tematu. Już odwiedziłem Largo i ST po części umówiłem przegląd, zorientuję się też ile kosztują decale i jeśli nie uznam ceny za chorą to moze kupię. Wydech na dole czasem wkurzał ale mi już osobiście zaczął się podobać, a im bliżej środka i góry tym piękniej to brzmi i powiem że taki wyjec pasuje do charakteru auta, póki co zostanie. Naprawdę, tzeba usłyszeć faldę przy 8krpm, mecenas orgazmu normalnie. RDK, nie potrafię nawet wymówić slowa "sprzedaż" mimo że proponowano mu już dzień po kupnie godną kasę.

Btw, oto mój zestaw do dbania. Na foto nie ma wszystkiego
to juz jest pedantyzm :rotfl:

auto PIEKNE!!
No fuck, wyprzedziłeś mnie ze zdjęciem :zdziwko:
Tyle że mój zestaw jest mniejszy...
RDK, nie potrafię nawet wymówić slowa "sprzedaż" mimo że proponowano mu już dzień po kupnie godną kasę.

wierze :hyhy:
Mam takie kapselki na kola, oryginalne, zostaly mi po mojej ITR bo u siebie przemalowalem fele na czarno. To jak bys chcial to daj znac.

Chyba nawet mam wiecej jak 4 sztuki.
Felgi nie sa NH0 wiec jak wsadzi twoje kapselki ta beda za "zolte"... Ciamach wogole zdejmij kapselki... bez wyglada znacznie lepiej, a nie tutaj "wies" robisz... :rotfl:





A propos, dlaczego nie wrzucisz wiecej zdjec Znajomy akurat przechodzil i zrobil Tobie zdjecie jak miales sesje z ITR... powiedzial, ze jest to byla wersja SOFT... w wersji HARD nie chcial wyslac moze to i dobrze... :rotfl:

[URL=http://imageshack.us][img]
Kuzwa skad sie biora te piekne furexy? Chyba gdzies zagrzebana byla na pozniej co?

Autko pieknie wyglada a jezdzi sie pewnie jeszcze lepiej
zajebista.....

z tego co widzę po tablicach to jeździła niedaleko mnie.... niestety nigdy nie miałem przyjemności spotkać na ulicy
fajna fura.gratuluje udanego zakupu :]
zajebista.....

z tego co widzę po tablicach to jeździła niedaleko mnie.... niestety nigdy nie miałem przyjemności spotkać na ulicy



tablice z walbrzycha ale jezdzila po warszawie
Javo, coś mi nie pasowało właśnie

Piękne auto
Hmm... Co tu dużo mówić - kozak
piekne auto!!! :padam: i do tego jeszcze w najlepszym kolorze :rotfl:
Mialem okazje siedziec obok kierowcy gdy auto hamowało z 200 do 0 momentalnie i naprawde jest kozak, a wrazenia z jazdy niesamowite nawet na miejscu podziwiacza z prawej strony

Rewelka 6 z + kropka.
CMQ ... ty wiesz :hyhy: ... :padam:
no to mnie teraz rozwalilo powazny przeciag powodzenia w modach :padam: :padam: :padam:
Piekne auto. Gratuluje zakupu :super: Jedyne FWD na jakie bym sie nie obrazil
widzialem, slyszalem, gratki raz jeszcze jest poprostu MEGA!!! :padam:
Kurde jaka zbiorowa masturbacja! :rotfl: No, ale nie dziwota! :]
Piękne auto
Tak się zastanawiałem właśnie czy to będzie to co CMQ kupi :hyhy:
A te kosmetyki to - żadko która babka tyle ma kosmetyków dla siebie ile Ty masz do auto - Respekt :padam:
Pozdr

EDIT:
SZACUN
Piekne auto
jedna z ladniejszych jak nie najladniejsza
nic tylko gratulowac zakupu i czekac az rozkwitnie :padam:
jak nic piknie by pasowal jdm front :hyhy:
piknie by pasowal jdm front

chyba lepiej zostawic edm front i kupic jdm felgi...
Front zostawię bo szkoda mi ładować siana w fanaberie i rozmontowywać igłę. Poza tym OEM front mi się podoba. Felgi 16' JDM to dobry plan, może kiedyś.
jesli zawitasz kiedys do wawy to mozemy przymierzyc moje :hyhy:
wszysko kwestia kasy ale 16 by dobrze pasowaly
CMQ--a powiedz mi, czy zima tez bedziesz nia jezdzil??--jest tak wypucowana/odpicowana/zadbana ze chyba baaaardzo szkoda jej bedzie masz jakis dupowoz na zapas??
:padam: :padam: :padam: :padam: :padam: brak słów
Jest i dupowóz ale przede wszystkim jest transport do pracy więc w brzydką pogodę w ogole nie będę musiał jej ruszać z ciepłego garażu :hyhy:
piękny egzemplarz w zajebistym kolorze - gratulacje :padam:
Gratuluje cudo a nie samochód widziałem ostatnio przy castoramie tez mi sie taki samochód marzy a tak pozatym czy to prawda że do ITR trzeba tankować tylko paliwko 98 oktanów ? gdzieś to kiedyś wyczytałem.
tak glosi klapka wlewu paliwa
hmm to czemu na jakiejś amerykańskiej stronie wyczytałem że to leje sie conajmniej 91 ? http://www.itrca.com/FAQ/techspecs/specs.php
Nie wiem co się leje do USDM ITR bo te auta w wielu kwestiach różnią się od wersji EDM. do europejskich leje się 98 only, potwierdzam.
to czemu na jakiejś amerykańskiej stronie wyczytałem że to leje sie conajmniej 91?

wyczytales, ale zapomniales, ze oni maja inne normy i hamerykanskie 91 oktanow mon (motor octane test), to nasze ~99 ron (research octane test). gdzies czytalem, ze na stacjach uzywa sie oznaczen wedlug normy pon (pump octane number), a wtedy 91 pon = 95 ron.
a nie prawda markos, bo amerykance mają PON, a nie MON

Ogólnie to w Stanach są problemy z dostępnością wysoko oktanowego paliwa. Ze względu na mniej restrykcyjne normy oraz to, że w Stanach dalej jeździ pelno aut które już dawno zakończylyby żywot w Europie albo Japonii, wytwarza się również paliwo o niższej oktanowości niż u nas. Frakcja wysokooktanowa leci tylko do dużych miast, zaś te mniej oktanowe do reszty kraju, jako, że z ropy i tak się wytwarza mniej więcej taką samą ilość wszystkich frakcji. Ze względu na różnice w dostępności paliwa samochody wypuszczane na ten rynek mają inaczej zestrojone zaplony w ECU i zazwyczaj są slabsze od japońskich i europejskich odpowiedników.

Tabelka:
http://www.btinternet.com.../RONMONPON.html

CMQ, dobrze robisz, nie ruszaj przodu, JDM front jest jakiś taki bezplciowy to tak jak z S14 i S14a
na stacjach uzywa sie oznaczen wedlug normy pon

Ptaku - myslales kiedys jak fajnie jest uzywac znakow przestankowych?
hamerykanskie MON mnie zmyliło :wstyd:
Pati nie bądź takim polonistą pyzatym po co ten OT ?
Po to ze hujowo czyta sie posty bez zadnych znakow przestankowych. Uwazam ze to gorsze niz bledy ortograficzne.
Po to ze hujowo czyta sie posty bez zadnych znakow przestankowych. Uwazam ze to gorsze niz bledy ortograficzne.



A najlepszy to jest mix jednego z drugim :rotfl:
Pozdr
Wracając do ITR to włąśnie wróciłem z Largo. Wsio igła za wyjątkiem tulejek i łączników stabilizatora i jeszcze jakichś gumek z przodu. Wszystkiego z 6 czy 8 sztuk i już zamówione. Obiecałem sobie robić wszystko na bieżąco, tak więc....

Aaaaa...jak Soho sprzedawał mi furę i gadał o klimie to myślałem że to żart. Okazuje się że nie, mam klimę i jest sprawna

Teraz tylko pomontować to, co już mam....
juz sie ucieszylem ze blachy z mojej okolicy (niewiele jest tu ciekawych aut), a okazuje sie ze jezdzila w wawie, a teraz trafila do trojmiasta
cholera, jestem sam jak palec na polskiej mapie passwordjdm :wstyd:

auto kozackie, a stan jest niespotykany :padam: niektore miesieczne furacze sa w gorszym stanie. i powinny sie pochowac po garazach, bo itr wyglada jak igielka prosto z fabryki
klima- LanS
zazdroszcze
nie chcesz czasem oem emblemów?
Nie chcę. Jeden boczny to 170pln a tylny 55pln. Mam co prawda dobry rabat w Largo ale i tak to za dużo. Poza tym pasuje mi bez.
cholera, jestem sam jak palec na polskiej mapie passwordjdm



Ja jestem nie daleko
zazdroszcze :wstyd:
Swieże wieści spod dystrybutora. 1 bak w mieście, sporo wariowania, trochę high speedu, generalnie uczenie się auta oraz trochę spokojnej jazdy poniżej VTECa. Wynik: 10,95l/100km :hyhy:
powoli zaczynasz mnie denerwować :wstyd:
jeszcze niech laske robi i bedzie full serwis :hyhy:

zajebisty wynik :padam:
pali mniej odemnie :wstyd:
no kurwa. różne rzeczy można sobie myśleć, ale ona pali mniej od mojego pierdolonego Uno :wstyd:
bo jest cięższa i mocniejsza oraz ma większą pojemność. proste
hehehe
10,95l/100km :hyhy:



:szok:

to ja chyba naprawde mam jakąś dziure w baku... :]
Naprawde auta tylko pozazdroscic... Widac wlozona prace i wysilek w to auto... Do niczego sie nie mozna przyczepic... Autko jest na wypasie... szczerze mowiac zestaw Meguair's tez pierwsza klasa P.s. mozna takie srodki dostac gdzies u nas ? Czy tylko za granica? Pozdrawiam i naprawde gratuluje auta....
Dzięki Zajrzyj na www.meguiars.pl jest tam lista punktow sprzedaży.
Chyba bede musial sie zaopatrzyc w jakis podstawowy zestaw do pielegnacji autka...
Chyba sie sprawdzaja te produkty skoro masz az taka duza kolekcje tego..?:>
P.s. Gadzety Spoon'a sprowadzales ze Stanow/Japoni czy u nas tez mozna znalezc ? I jak z przesylka, jakie koszta i jak dlugo trzeba bylo czekac na paczuszke pelna magicznych gadzetow?:>
Spoona zasysałem z Japonii oraz UK, inne rzeczy z US. Genaralnie to z JP wsio szło w 7 dni, z US w 14 a z UK w 3
Dzisiaj Ciam podjął ryzykowną decyzję- dął mi się przejechąc ITRem, kiedy sam siedział grzecznie w pracy. Prowadzenie auta jest niesamowite- to auto pokazało mi jak powinno jeździć FWD (i jak potrafi jeździć :przestraszony: )
Niesamowite jest to że auto jest super neutralne w zakręcie, ale tylko pod jednym warunkiem - jak jedziesz na pełnym gazie, każda inna opcja (puszczenie gazu, hamowanie) wymusza szybkie kontrowanie bo dupa chce wyprzedzać przód (przy 120+ podniosłem tak sobie pare razy ciśnienie :wstyd: )
O silniku nie ma co pisać, bo 140 jest tak, ot pstryk, skrzynie też jest kosmos, myślałem że jade na trójce, a to była piątka...

Dziękuje Grzesiu :padam:
No dzięki Grzesiu! Bartek podjechał też do mnie, super auto, fajnie zrywa laka!
oj jak dobrze takie rzeczy czytac jak sie robi jajko-integre :]
No dzięki Grzesiu! Bartek podjechał też do mnie, super auto, fajnie zrywa laka!



do Ciebie podjechałem C70 T5- to nie jest auto Grzesia :hyhy:

Markos: teraz jestem pewny w 100% że stabilizator 22mm jest w pierwszej trójce najważniejszych zakupów do auta.
Nie było innej opcji, obiecane to obiecane Potem tylko spłukałem furę tym karcherem wielkości Jelcza :hyhy:

Z tym rzuceniem dupy też tak miałem ostatnio, ale to idzie opanować :hyhy:

P.S. Some JDM shit:



te zegary nie sa wcale jdm
z przyjemnością bym oglądał takie zegary co wieczór :]

i fajny pomysł na umiejscowienie passwordowej wlepy
Na naklejkę patrz, tufto :hyhy:

(do Markosa)
zegary są całkiem bardzo nie JDM
Ale wciąż są fajne

CMQ, tu masz JDM zegary do DC2, przebieg minimalny, wysyłka z Japonii na cały świat :hyhy:
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
wlasnie.. cmq, kupujesz jdm zegary? bo ja sie juz zastanawialem, ale na razie olalem sprawe
Zegary mistrz
bez sensu IMO JDM zegary, już na parkingu byś jechał poza ich skalą... :hyhy:
ale jaki ląs :hyhy:
A propos lansu to odbieram koniowanie na itr-dc2.com :hyhy:

http://www.itr-dc2.com/forum/viewtopic.php?t=27989
w ciagu jednego dnia dostaniesz pw od moderatora itrdc2 z informacja, ze uzywanie obrazkow w podpisach jest zabronione. juz przez to przeszedlem :rotfl:
Zegary mistrz


Bzdura, nie różnią się praktycznie niczym oprócz skali. Jedyne zegary na jakie można zmieniać to TE
Tylko wypadałoby troszkę wyżej kręcić...
nie różnią się praktycznie niczym oprócz skali

wlasnie to jest w nich fajne...

spoon dobry.. tylko jakos kojarzy mi sie z tym moim indiglo do 13krpm :rotfl:
Ciamach to był najlepszy koment! :rotfl:

"Are you Polish?
Your English is very good."

:rotfl:

on myślał, że jak z Polski, to pewnie napisze coś w stylu Kali chcieć jeść!
Ciamach to był najlepszy koment! :rotfl:

"Are you Polish?
Your English is very good."

:rotfl:

on myślał, że jak z Polski, to pewnie napisze coś w stylu Kali chcieć jeść!

nie bo lepszy był ten, że jak już sie dowiedział to powiedział że angielski CMQ jest lepszy od jego :rotfl:
racja! :rotfl:
Ciamach to był najlepszy koment! :rotfl:

"Are you Polish?
Your English is very good."

:rotfl:

on myślał, że jak z Polski, to pewnie napisze coś w stylu Kali chcieć jeść!



To samo chciałem napisać
My biały murzyn z Polska :wstyd:
chłopaki z tamtego forum to tylko polaka kojarzą, jako robola na budowie, ktory zapierdala w dziurawych butach. Dziwią sie poprostu, ze miedzy byciem pijanym masz czas na jezdzenie autem
eee, wiem że kręcicie tylko bekę. Ja tam potraktowałem to pytanie na lajcie, przecież nie wszyscy polacy wyjeżdżający za chlebem do UK mówią płynnie i pisza składnie po angielsku.
Ale z tą maską to chłopaki słusznie zauważyli... lepiej wkładać w prawdziwą dziurę

p.s. nie miałem okazji komentować jeszcze autka, śliczna!
Eee tam, chłopaki po prostu nie wiedzą, co to lanS. Jak się nauczą, to też będą tak otwierać maski. Np. po to, żeby pokazać te naklejki JDM :lans:
Cacuszko.
w 5 gen. jest takie miejsce do 'szerokiego' otworzenia maski seryjnie. Pewnie w ITR też, a młotki o tym nie wiedzą
to jest takie otwarcie "serwisowe", do ogrubszych zabaw
Dokładnie i myślę że o tym wiedzą. Ich uwaga dotyczyła wiatru.
aha :rotfl: :rotfl: :rotfl: LOL.
No, faktycznie lol. Paru kolesiom w tej pozycji otwarcia wyrwało machy.
no to i tutaj napisze ze autko w rewelacyjnym stanie
bardzo fajny pomysl z pochwaleniem sie autkiem na zagranicznym forum :hyhy:

ps. przegladalem oferte firmy z ktorej kupiles kosmetyki do auta ale tam jest tyle tego ze nie wiem co wybrac specjalnie chyba tyle tego naprodukowali aby kupic wszystko
napisz mi na PM co chcesz robić przy autku a dobiorę Ci produkty.
Ciamach to był najlepszy koment! :rotfl:

"Are you Polish?
Your English is very good."

:rotfl:

on myślał, że jak z Polski, to pewnie napisze coś w stylu Kali chcieć jeść!

Jak byś nie wiedział to jest tekst grzecznościowy :]
Sami znawcy angielszczyzny na forum :luka:
Jak byś nie wiedział to jest tekst grzecznościowy



ta jasne!
I po co te docinki poprostu się nie spotkałeś :]
A teraz do tematu....
W temacie to jeszcze nie gratulowałem autka na żadnym forum (bo gratulowałem w realu) ale tutaj też wypada. Piękny egzemplarz i jeździ jak trzeba. Przekozak :padam:
Dzięki za test drive i lekkie touge, było naprawdę profi. Po tym baku spodziewałem się gorszego wyniku bo takich test drive'ów było z 6, z czego jeden by Nevada. A tu milusio: 10.76l na 100km :wstyd:
Po tym baku spodziewałem się gorszego wyniku bo takich test drive'ów było z 6, z czego jeden by Nevada. A tu milusio: 10.76l na 100km



a czy to jest naprawde takie ważne w momencie kiedy latasz po zakretach? Ja rozumiem, że na spalanie trzeba patrzeć, że ludzie patrzą na to jak jeżdza w trase czy dużo po miescie ale nie rozumiem, że za każdym razem jest ooo latałem dzisiaj jak wsciekły i tylko 10 litrów spalanie. Jak dla mnie to trzeba przeżywać to co sie działo podczas tego latania po zakretach a nie ile auto sapliło... oczywiście no offence i to żaden atak tylko pytanie...
Zadajesz pytanie na x linijek? Nie, Ty zakładasz (mylnie) że "przeżywam" spalanie. Nie, ja je sobie sprawdzam, z ciekawości, tak po ludzku. Wiesz, nowe auto i interesują mnie takie aspekty, zwłaszcza że to ja płacę, nie daddy. Da się to zrozumieć? Czy do wszystkiego już trzeba jakąś ideologię dowalać? No offence, tylko odpowiadam.

Ten temat już zakończmy bo nie chcę wydzielać kolejnego wątku pt "przeżywanie na łuku zamiast pod dystrybutorem".
a czy to jest naprawde takie ważne w momencie kiedy latasz po zakretach?

tak, ale rozumiemy, ze posiadaczowi sigt ciezko bedzie to zrozumiec, bo nie ma takich problemow zawsze jest 20+ :rotfl:

sorki za offtop :wstyd:
Pytanie w moim poście było jedno Ideologi nie dorabiam. Rozumiem twoją ciekawość. Za benzyne płace za swoje a nie daddy to tak btw i rozumiem, że sprawdza sie ile auto pali po miescie w takim razie możesz napisać coś jak ITR zachowuje sie na winklach? Jaką techniką najlepiej prowadzić auto w zakręcie? i tak dalej. oczywiście chodzi mi o twoje zdanie.

Ja nie mówię kto u Ciebie płaci za benzynę i nie interere mnie to także nie musisz o tym pisać...nie widzę nic złego w sponsoringu.

ITR na winklach zachowuje się jak nie FWD, w zasadzie to zachowuje się jak niewiadomo co. W życiu nie prowadziłem niczego co tak dobrze lata po łukach. Wciąga go w zakręt, zero jakiegokolwiek rycia przodem, idealnie neutralny. Naprawdę mocno zaatakowany lekko się uślizgnie bardziej bokiem niż tyłem i rzadko kiedy trzeba wtedy kontrować. W zasadzie to mam wrażenie że przejdzie każdy zakręt z dowolną prędkością pod warunkiem trzymania gazu-tak mocno ma przesunięte granice względem innych aut. Pełna klepa na 2ce i 90st, ostro rozkręcona 3ka i niewiele łagodniejszy zakręt, seria winkli lewo-prawo, ciasno-lajtowo...wszystko jedno. Przód już jest tam gdzie chcesz mimo że dopiero pomyślałeś o wzięciu zakrętu, karoseria nie wychyla się nadmiernie a gumy nie piszczą. Gdy odpuścisz gaz w zakręcie lub zacznie hamować to może zacząć stawiać go bokiem a to już wymaga kontry.
cmq zostaw te opisy az moje nie zacznie jezdzic, bo az mnie serce zabolalo :rotfl:
Zacznie, zacznie A wtedy potwierdzisz i dodasz cos od siebie, czego serdecznie życzę!
Sponsoring dobra rzecz szkoda, że taki ubogi i mało popularny w Polsce pisałem, że by the way koniec OT

czyli mówisz, że ITR na suchym idzie jak AWD? miałeś kiedyś okazje poatakować winkle jakimś mocnym AWD? ciekaw jestem własnie tej róznicy na suchym. Bo w jednym z odcinków BM był własnie taki test torowy i ITR JDM spec został na łuku wyprzedzony po zewnętrznej przez Impreze STI GC8 a wszystko działo sie na dużych predkościach gdzie w Subaraku już zaczynają działać straty na napędzie.i Jestem ciekaw czy była to zasługa kierownika czy aż taka jest róznica w zakrecie miedzy ITR a Imprezą. Z tąd moje pytanie o przeżycia z jakiegoś auta AWD.
siela kiedys pewnie bedziecie mieli okazje poganiac sie z czasem na jakiejs dobrej miejscowce :hyhy: chetnie sie dolacze i wspolnie z cmq zloimy ci dupe nie no zarty.. swoja droga tez jestem ciekaw roznic na suchym.
Skoro się spuszczamy to dodam swoje kilka groszy.

Również miałem przyjemność poprowadzić ten samochód (za co serdecznie dziękuję, i jednocześnie nienawidzę - EE9 jakoś przestało mi robić ). Z aut FWD które miałem okazję prowadzić ITR jest jedynym, który przy dociśnięciu gazu na łuku zacieśnia skręt. Żadnego wyjeżdżania przodem, tył jedzie jak przyklejony. Sztywność budy jest super - czuć to w łamaniu go do zakrętu i przyprawia o sztywność członka

Sztywna buda, szpera, tylny stabilizator 23mm i świetnie dobrane przełożenia dają niesamowitą frajdę z jazdy w zakręcie.

To, co najbardziej wpływa na ogólny odbiór auta to jego dopracowanie. Wszystko jest ze sobą zgrane i do auta można się szybko przyzwyczaić. Nawet takie pierdoły jak wysokość wciśniętego pedału hamulca i gazu wydają się być uszyte pod szybką jazdę (heel and toe wyszedł mi za pierwszym razem, instynktownie). Jakbym się miał do czegoś przypierdolić to jedynie kiera jest za daleko - chyba, że jest regulacja.
to wyciaganie z zakretu to chyba dosc znaczna zasluga LSD?
Kamilos: tak, to o szperę tu idzie.

Siela: nie wiem jak się śmiga SI po winklach, nie miałem okazji tego sprawdzać. Mogę jedynie bazować na tym co mówią inni. Wielu twierdzi że siła SI lezy w trakcji i tyle, bo zawias jest już gorszy niż w ITR, chodzą tez ploty o jakims ryciu przodem ale nie mnie tu się wypowiadać. Tak naprawdę to SI może być i lesze i gorsze w winklach, według Best Motoring czy innych wymiataczy. Przy takiej frajdzie jaką daje mi ITR nie ma to dla mnie znaczenia
a w porównaniu z Cooperem S? zakładam, ze w ITR jest lepiej, ale to jakaś przepaść czy można silić się na porównania?
Cooper S to bardzo fajne auto. Ma szperę, fajnie rozwija moc i ma super zawiechę. Kiera i heble też bez zarzutu, może wygląda jak metro-gadżet ale to auto jest naprawdę serio. Nie miałem okazji dać mu maxa ale trochę sobie pozwoliłem. Przypuszczam że przegrałby ale przepaść to chyba nie jest. A na prostej odstawiłem takiego na obwodowej bez problemów.
no siła Imprezy to przede wszystkim AWD i to symetryczne AWD i stałe. Co do tego czy impreza ma gorsze to bym polemizował bo może stoi wyżej ale jest twardzsza no i zestrojona nie tylko na asfalt jak to jest w przypadku ITR ale także na szuter i snieżne drogi. Czyli generalnie ITR na asfalcie daje rade... czyli do tego do czego został stworzony. Ciekawi mnie jakie są róznice w jezdzie miedzy DC2 a DC5
Jak gadamy o asfalcie to obstaję że SI jest gorsza. Nie ma idealnej zawiechy na wszystko. ITR jest na asfalt, kropka. SI też? Wiadomo, że nie. Potwierdzają to userzy wraz ze wszystkimi tego minusami.

DC5 zostało okreslone prze skośnookich guru jako samochód bardzo efektywny ale gdzieś uciekający z drapieżnością i bezpośredniością zachowań od DC2. Dla prawdziwej frajdywybiera się DC2 lub EK9, tak gada Ichishima.
ok skończmy spekulacje generalnie na tor asfaltowy DC2 na latanie po szutrach sniegu i asfalcie AWD np Impreza i lepiej DC2 niż DC5
Generalnie to na to wychodzi. Ale spekuluje się faajnie
no mi również tylko nie chciałem Ci offtopicu robić
Cooper S to bardzo fajne auto. Ma szperę, fajnie rozwija moc i ma super zawiechę. Kiera i heble też bez zarzutu, może wygląda jak metro-gadżet ale to auto jest naprawdę serio.


W koncu to "FWD BMW"
Podobno DC5 czy EP3 nie mają już "tego czegoś", co ma DC2. Jestem jednak pewny, że gdybym dostał EP3 czy DC5 do poprowadzenia to również posrałbym się od wrażeń.

Nie chciałbym nikogo dyskredytować czy wrzucać do jednego wora, ale wydaje mi się, że w przypadku większości z nas, jak nie wszystkich, takie gadanie co jest szybsze na torze jest po prostu fantazją i abstrakcją - trzeba by spędzić wiele godzin na torze w każdym z aut, żeby wydawać takie osądy. I nie we własnych autach które kochamy, tylko w takich egzemplarzach, których nie balibyśmy się popchnąć do granic ich możliwości.
pamiętam jak Tsuchiya w jednym z BM powiedział, że DC2 nie jest samochodem prostym do prowadzenia a z argumentował to tak, że DC2 po wciśnięciu gazu zacieśnia skręt w przeciwieństwie do innych FWD
Nie wiem czy to trudne. Mi życie utrudniały raczej typowe zachowania FWD, tu musze tylko trzymać kierę i auto jedzie tam gdzie chcę.

Dziś auto dostało kurację Motulem Engine Clean, nowy olej z filtrem, filtr paliwa OEM i mieszek JDM OEM na deser. Teraz jeszcze zażyczyło sobie nowych klocków tył i zapewne także tarcz - ech, i dostanie je. Reszta stuffu na dniach przyjdzie do Largo. A na deserek filmik sprzed 2 tyg:
http://videos.streetfire....92100dfe12f.htm

edit: filmik dopiero się streamuje więc sprawdźcie go za godzinkę czy dwie.
ueee, taki nudny filmik, ze nawet nie ma co pokomentowac
traktuj to jako teaser :wstyd:
Auto otrzymało mieszek JDM Honda:


Cyknąłem jeszcze parę fotek:








Najprawdopodobniej jutro czeka nas montaż VAFC
masz w desce takie same gwizdki jak miala moja.. to chyba jakas zaraza :rotfl:
No fakt, nie wygląda to....
VAFC II zainstalowane? jakies strojonko bylo jakie efekty?
ah CMQ Ty to jestes gadżeciarz

btw: nie wiedziałem, ze ITR JDM ma inny mieszek...


Śliczne auto!!!

Ten samochód jest w pewnym sensie anomalią motoryzacyją... znaczy się miał tak wielu właścicieli, a jest co raz lepiej utrzymany i co raz bardziej dopracowany!!!
No i żeby tego stanu nie zmieniać to non toper coś zamawiam. Jadę już na rezerwie budżetowej :hyhy:
Mam nadzieje CMQ, ze zapal Ci nie minie bo ten ITR jest warty takiego dbania
Zawsze dbałem o auta ale tutaj jestem ześwirowany. Czyszczę co chwilę i ogólnie kombinuję Chyba tak już mi zostanie
nie wiedziałem, ze ITR JDM ma inny mieszek


widocznie mnie nie sluchales jak ci o tym mowilem jdm mieszek jest szyty czerwona nitka :]
Zawsze dbałem o auta ale tutaj jestem ześwirowany. Czyszczę co chwilę i ogólnie kombinuję Chyba tak już mi zostanie




jako, że podobnie lubię jak wszystko jest git...



to z dbałości o szczegóły :cwaniak:
ale skrobek, ty sie nie liczysz to by miałeś za duzo fajnych hond i ogólnie jestes zboczony :hyhy:
Franek, VAFC siedzi ale póki co nie jest wystrojone i póki co nie będzie.
Tak to wygląda, podziękowania dla Elmera z ST:


Ten VAFC to całkiem fajna zabawka, szczególnie podoba mi się monitor mode.
Mi się szczególnie podoba że nic nie rozjebałeś :wstyd:
Loooooooool :rotfl:
bedziesz jezdzic z tym VAFC tak wystawionym na widok? Ja to bym sie bal ze mi zajebia :wstyd:
Ci w dresie i tak będą myśleć że to termometr z tesco
dokładnie. w najlepszym przypadku stwierdzą, że to sterownik zmieniarki CD :hyhy:
Bez przesady. Ani to widoczne ani to proste do wyjęcia.
Chyba wam nigdy nic nie ukradziono w tym kraju.
A ja niestety dobrze wiem, ze zlodziej moze wziac wszystko co "ladnie" wyglada.
trudno wyjac? no daj spooj, przeciez zlodziej nie bedzie sie z tym tak patyczkowal jak Ty i po prostu poniszczy kawalek deski rozdzielczej albo zastosuje inna prymitywna metode.
I nie mowie tego wszystkiego zeby Ci dogryzc - ja naprawde balbym sie to tak na widoku u siebie zainstalowac - przeciez jak zlodziej patrzy czy jest radio w furze to od razu to zobaczy. A ze fura wzrok przyciaga to nie musze mowic...
ee tam.. zwykly, bialy, sluzbowy sedan



ja tez bym schowal.
przeciez to nowe radio z jetty '07. Apexi model VAFC Double bass.
Piechur, napisz mi to na PM, jakbym tego nie wiedział. Po radiu to ja mam dziure 2 din, to też widać przez szybę. Wiem co masz na myśli i ja również czasem myślę ale nie mam możliwości tego schować. Jak ktoś chce to może nie poprzestawać na radach i zamontować mi to lepiej. EOT.
Yyyyyy...a tak jak ma Daniel to już nie można. Elegancko w schowku i po sprawie. Zresztą nie będziesz tam na tyle często zmieniał ustawień żeby wyjmowanie było problemem.
A złodziei to tak jak Piechur mówi...nie można niedoceniać...niektórzy na pewno czytają neta, fora i wiedzą doskonale co to są VAFCe i ile kosztują.
Lans musi być. Ot cała sprawa.
Może i macie racje z tymi złodziejeami, ale ja Wam powiem, że srałem się o radio i za każdym razem łaziłem z panelem! Na uczelnię, do domu, do sklepu zawsze panel wyjęty i przy sobie, a tu całe auto zarypali! :wstyd:
Choojowe masz to nowe radio Ciam :rotfl:
ja pierdyle.. co za glupia rozmowa.. to moze ja bede wykrecal fotele i odpinal szelki, bo zlodzieje czytaja fora i wiedza, ze czerwone fotele z itr to lans i warte kupe szmalu, a szelki kosztuja 300pln sztuka i warto je zajebac? pliz.. zejdzcie czasem na ziemie.. a felgi to nie sa fajne, zeby je zabrac? to co, tez ma je schowac do schowka? :rotfl:

kupic vafc i je schowac do schowka? ale po co? :wstyd: caly lans jest wlasnie w trybie monitorowania :hyhy:
I byś się bardzo zdziwił z tymi fotelami. Może do Polandu ta zabawa jeszcze nie przyszła ale w UK czy tym bardziej US to całkiem nagminne. A lanserskie felgi? Chyba faktycznie nic ci nigdy nie zajebali...gadanie, że je też można wsadzić do schowka to dopiero jest głupie.

A tryb monitorowania, tak, super lans, ale jak masz to apexi na dole to czytak wiele sobie nie popatrzysz bo ciekawe to jest jak się ciśnie...a wtedy cyba lepiej patrzeć na drogę :przestraszony:
To nie robiąc zaduzego OT fajna nowa zabawka:)... A robiąc OT zlodzieje byli i bedą jak chca cos zaje... to sobie wezmą na to nie ma rady. U kewina nie mogli wziąć radia bo bylo bez panelu to machneli cale auto...
I byś się bardzo zdziwił z tymi fotelami

to co, wykrecac i pakowac na wozek towarowy leroy merlin jak jade do arkadii na zakupy?
Mimo wszystko taka błyskotka jest łatwiejsza do zajebania niż felgi czy fotele. I prowokuje.

Ale też bym go nie chował
ja pierdyle.. co za glupia rozmowa.. to moze ja bede wykrecal fotele i odpinal szelki, bo zlodzieje czytaja fora i wiedza, ze czerwone fotele z itr to lans i warte kupe szmalu, a szelki kosztuja 300pln sztuka i warto je zajebac? pliz.. zejdzcie czasem na ziemie.. a felgi to nie sa fajne, zeby je zabrac? to co, tez ma je schowac do schowka? :rotfl:


To Ty zejdz na ziemie. Mowilem o schowaniu VAFC, ktore wymotowac mozna pewnie jednym odpowiednio mocnym szarpnieciem, a Ty zaczales o fotelach i szelkach i jakies fantazje o jezdzeniu ZKM. Mozna zamontowac felgi i zabezpieczyc je srubami, a mozna bez. Mozna dac VAFC na widoku, a mozna w schowku, itd, itp.
Mialem niemile doswiadczenia - podjebali mi radia, gownianego gtecha i jeszcze pare rzeczy i chcialem zwrocic czlowiekowi uwage na problem. Skoro CMQ juz rozwazyl wszystkie "za" i "przeciw" i podjal taka decyzje to EOT z mojej strony. Szkoda tylko ze jakiekolwiek krytyczne uwagi sa od razu odbierane jako chec ataku, kiedy tak nie jest. W nastepnych postach bede sie juz tylko nad wszystkim koniowal. Przepraszam za wprowadzenie balaganu w temacie i mam szczera nadzieje ze CMQ niczego nie ukradna.
nie odnosilem sie do twojego posta, co dosc latwo bylo wydedukowac - to nie ty pisales o zlodziejach czytajacych fora internetowe i tym, ze moda na kradziez foteli jeszcze do nas nie dotarla, ale pewnie predzej czy pozniej dotrze

ani ja ani nikt inny nie odebral twoich uwag jako atak, nie wiem po czym to wywnioskowales
Ci w dresie i tak będą myśleć że to termometr z tesco



Mam takie samo zdanie


Swoją drogą jest dobrze... nie chowaj tego nigdzie!!
nie odnosilem sie do twojego posta, co dosc latwo bylo wydedukowac - to nie ty pisales o zlodziejach czytajacych fora internetowe i tym, ze moda na kradziez foteli jeszcze do nas nie dotarla, ale pewnie predzej czy pozniej dotrze



wydawalo mi sie ze odniosles sie do calej dyskusji, w ktorej uczestniczylem

a o fotelach to Kras napisal dopiero w odpowiedzi na twojego posta

teraz juz naprawde EOT
Generalnie nie mam nic przeciwko dobrym radom ale wkurza mnie czytanie 3 stron w temacie chowania/wyjmowania VAFC, nie odbieram tego jako atak ale jest to drażniące. Nie da się tego ukraść szarpiąc. Da się to ukraść łamiąc konsolę i niszcząc samego VAFC-a. Czy to lepiej czy gorzej to już inna sprawa. Przerobiłem i przemyślałem temat i w schowku wcale nie jest super. Kabel jest na widoku i pasażer może o niego haczyć. Sam VAFC lata w schowku i obija się. Po wyjęciu go z tegoż schowka powstaje problem z zamocowaniem tak by nie wyleciał się nie porozbijał o cokolwiek - czytałem i o takich przypadkach. Nie jest to kwestia lansu, Pit bo szczerze sram na reakcje pasażerów i kogokolwiek innego.

Po wyłączeniu zapłonu VAFC zlewa się z deską i nie jest specjalnie rzucający się w oczy, co nie znaczy że go nie widać. Jest dość nisko i nie napierdala w oczy przy pierwszym zajrzeniu do środka. A auto nie parkuje w głupich miejscach o głupich porach nigdy.
dobra dyskusja :hyhy:
BTW VAFC obsluguje paliwo i zapłon czy samo paliwo? Jak masz zamiar go stroic?
Paliwo i VTECa. Strojenie na dyno z AFR.
Paliwo i VTECa

eee tam, to pchaj to, kupuj p28, przejsciowke i rob hondate :]
Nie widzę w tym sensu. Przyrosty będa podobne a koszta 3x takie. Temat już dawno sobie przemyślałem.
to po cholere sprzedawalem komputer z integry :wstyd:
Bo widzisz w tym sens.

Myślałem o Hondacie ale uznałem że dla moich lamerskich (czytaj nie-pro) zastosowań będzie to zbędny wydatek. Muszę kupić powiedzmy S100 za wiadomą cenę, do tego wyrwać ECU OBD1 za ok 400pln i jakieś drugie tyle dac na przejściówkę wiązki. Pomińmy już koszta paliwa na drogę do Doma i z powrotem. Zyskuję niewątpliwie profi strojenie, ale:
-płacę spora kasę
-zyskuję kilka KM
-schodzimy na dół z VTECiem by mieć lepszy środek i szarpiący kick-in idzie się bujać. A ja lubię tego kicka, wolę mieć mniej Nm ale go czuć. Albo mieć możliwośc ustawiania sobie tegoż punktu samemu.

Auto ma stockowy motor i prawdopodobnie taki pozostanie. Nie będę ciachał głowicy i dawał ostrych wałków, monster przepustnic itp. Biorąc to wszystko pod uwagę wychodzi że lepiej kupić VAFCA za parę setek i także zyskać te parę KM - to prosty piggy do prostych zastosowań, adekwatny do moich potrzeb i specyfikacji auta. Nie ten stage i nie te zastosowania kontra zyski by bawić się w Hondatę. Poza tym auto jest dość szybkie jak dla mnie już teraz. Jak będzie odrobinę szybsze to styknie mi to w zupełności.
moj tez bedzie stockowy, nie planuje zadnych modow

p28 mozna kupic w stanach za 60-80$, przejsciowka obd 200pln z transportem do domu, jedyne czego niestety nie mozna przeskoczyc to cena hondaty/strojenia

to nie do konca tak, ze widze w tym sens.. po prostu nie traktowalem vafc powaznie jako narzedzia sluzacego wystrojeniu ecu. swoja droga ciekaw jestem wynikow u ciebie vs. u mnie - mamy taki sam setup po stronie wydechu, mozliwe, ze bedziemy mieli tez to samo po stronie ssacej.
Gadałem z Doktorem. Uważa że zyskam pare KM przy czym upiera się by obniżyć znacząco VTECa. A ja tego nie chcę.
hmm.. znaczaco tzn do jakich obrotow? ja myslalem nie nizej niz 5200-5300rpm.. ja tam bym zrobil tak, zeby bylo jak najszybciej, a nie zeby miec wrazenie kopa w plecy
Znacząco to niżej 5krpm. A kicka wolę od lepszego przebiegu momentu, tak już mam.
a tobie na prawde proponuje sie wyluzowac, bo zgodnie z twoja teoria nie powinnismy miec na/w samochodach nic, a najlepiej w ogole nie miec samochodow, no bo przeciez nawet jak sa seryjne to bardzo latwo je ukrasc. to co - wszyscy myk do autobusiku/metra i sprzedajemy fury? taniej i bez ryzyka. zyc nie umierac!



Tobie proponuję się wyluzować. Skoro na zwykłego posta o pewnym niebezpieczeństwie i kuszeniu złodzieja odpowiadasz od razu taką debilną ironią, żeby się na metro przesiąść albo za każdym razem rozmontowywać auto to nie mamy o czym rozmawiać. Bo chyba nie dorosłeś do poważniejszej rozmowy. Przykre...

A skoro tyle rzeczy zajebali Ci w życiu to chyba masz za dobrze i w ogóle tych strat nie odczułeś. Przynajmniej tyle można wywnioskować z Twoich wypowiedzi i odnoszenia się do mnie.
ja po prostu nie mam szczescia, a straty jak najbardziej odczulem. zrozum, ze czasem nie ma sposobu, zeby uniknac kradziezy... i wlasnie przez to, ze tyle rzeczy mi ukradli mam juz pewien poglad na sprawe - nawet jak staniesz na glowie i zaklaskasz dupa, to cos ci zasze moga ukrasc. schowasz vafc, odkreca ci felgi. odepniesz kierownice, zajebia ci cos innego itd, nie uda im sie wyjac radia, zdemoluja ci pol deski i podrapia samochod. teraz jasniej?

nie zycze sobie, zebys jakakolwiek moja wypowiedz okreslal jako debilna, bo bardzo daleko im do debilizmu.
Nie wypowiedź, a ironię jaką od razu użyłeś. To jest trochę tak jakby wyszedł na Ciebie kolo z nożem, a Ty wyciągasz na niego cruise missile. Troszkę mniej zero-jedynkowości w wypowiedziach. Peace.
To jest trochę tak jakby wyszedł na Ciebie kolo z nożem, a Ty wyciągasz na niego cruise missile.

to jedyne 100% efektywne rozwiazanie w takiej sytuacji :rotfl:

:zdrowko:
A wracając do auta, bo to tak naprawdę o nim tu mowa, to:

-Przyszyły już tulejki stabilizatora i jego łaczniki oraz tulejki przedniego wachacza, wszystko OEM. Wsio miało lekki luz, teraz nie będzie żadnego.
-Na dniach przychodzą nowe tarczy tył, klocki już czekają w ST na odbiór
-domawiam płym Motul DOT 5.1 i montuję przewody, które jak wiecie sporo już leżą.
-w engine start wmontowano już LEDa i teraz czeka tylko na montaż.

Ogólnie to postaram się z końcem Maja mieć te tematy ogarnięte.

P.S. Było 250km/h na obwodowej i biorąc pod uwagę że auto nadal przyśpieszało byłoby więcej ale musiałem zwolnić - Aveo na horyzoncie przede mną uznało że zobaczy jak wygląda lewy pas.

P.S. Było 250km/h na obwodowej [...]



:padam: :przestraszony: :padam:
Myślę że szafę zamknę, spróbuję jak będzie okazja. Jak nie będzie pusto to nie będę próbował.
cmq, nie wku*wiaj mnie juz, dobrze? :rotfl:
Dobrze :wstyd:

Ostatnio co niektórych naprawdę wkurwiam, nie chodzi o Ciebie of kors.
zrob foto! :wstyd:
Taa, puszczę kierę, oczy zamknę....
Ale na obwodowej, a nie jak bedziesz stal z Elmerem na parkingu :wstyd:
Taka z Ciebie zazdrosna maniura? Nie wpuszczę Cię już do garażu :wstyd:
:wstyd:
Wroce jeszcze na chwile do Apexi. Ja mialem VTECa na 4700, i nie bylo zadnego kopniecia. Tak naprawde, auto lepiej sie zbieralo, ale nie bylo czuc tego kopniecia, wiec po kilku tygodniach przestawilem na 5400 albo 5500, jakos tak, i wtedy bylo czuc przyjemne jebniecie :hyhy: Wiec popieram CMQ ze ustawia sobie >5k rpm. A na torze warto sobie go troche obnizyc.

Wykresik:




Co do samego montazu, to oczywiscie na poczatku byla podnietka tymi bajerkami ale z czasem to mija. Ja swoj mialem w schowku, i kabel mialem od tylu poprowadzony, wiec nic nie bylo widac. A jak chcialem sie polansowac, to wkladalem go w kratke od nawiewu.

Jak dobrze pójdzie to w Sobotę montujemy:
-nowe tarcze i klocki tył, podziękowania dla ST za mega szybkie ogarnięcie tematu
-przewody w stalowym oplocie Goodrige i płyn Motul DOT 5.1
-tulejki i łączniki stabilizatora OEM
-tulejki dolnego przedniego wahacza OEM

Engine start też mam nadzieję do końca miecha wjedzie, potem już strojenie i zapewne xenon.
Jestem już po wymianie wspomnianych wyżej elementów, oto wrażenia:

-tylny stabilizator pozbawiony jhakichkolwiek luzów niesamowcie wzmógł wrażenie klejenia tyłu do gleby.
-przód podąża idealnie tam gdzie chcę
-skasowaliśmy minimalny luz na maglu przez co auto prowadzi się jeszcze precyzyjniej
-nowe tarcze i klocki tył odciążyły nieco przedni zestaw, zalaliśmy nowy płyn Motul DOT 5.1
-przewody hamulcowe goodridge poprawiły czucie pedału hamulca, w ekstremalnych sytuacjach jeszcze nie testowałem.

W czwartek odwiedzę Pana Majchrzaka celem kontroli geometrii, potem ogarnę resztę spraw.
Jezeli miales wywalone gumy to roznica napewno sie pojawi. Dlaczego chcesz załozyc xenony??
A co w tym dziwnego?
laczego chcesz załozyc xenony??


Moim zdaniem, to już tylko i wyłącznie dla poprawy bezpieczeństwa w nocy i dla ciekawego efektu zjeżdżania samochodu z lewego pasa, którego kierowca widzi, że coś z mocnym światłem właśnie go dogania
A co w tym dziwnego?



zenony sie som JDM... :rotfl: :rotfl:
JDM ITR miał xenony.
A co w tym dziwnego?


poprostu mi sie to nie widzi.
wyluzuj. są fabryczne soczewki, jak dolozy ksenon to chociaz cos w nocy bedzie widzial. to jest jaknajbardziej sensowna modyfikacja.
...bedzie ok jesli bedzie miec korekcje poziomowania, tak jak jest w ori montowanych xenonach
Kolo ma xeny w ED9 na seryjnej lampie i wyglada to debilsko, moze dlatego jestem zdegustowany tym, ale na soczewce powinno byc lepiej.
...bedzie ok jesli bedzie miec korekcje poziomowania, tak jak jest w ori montowanych xenonach



Korekcja poziomowania działa tylko przy odpalaniu więc....
w volvo też
Kolo ma xeny w ED9 na seryjnej lampie i wyglada to debilsko, moze dlatego jestem zdegustowany tym, ale na soczewce powinno byc lepiej.




Ale to jest CRX i ma zupelnie inne lampy, nie wiem czy widziales Xenony w ITR, hcc? Jest naprawde super i to bardzo dobra modyfikacja do ITR-a
Kolo ma xeny w ED9 na seryjnej lampie i wyglada to debilsko, moze dlatego jestem zdegustowany tym, ale na soczewce powinno byc lepiej.

Kolo ma xenony w ED9 na soczewkach i wygląda dobrze jak świeci może sam się wypowie bo jest zarejestrowany tutaj
ej, ale o czym w ogole jest ta rozmowa? ze xenon be, bo to nie volvo, czy mercedes? ja tez chce xenon! :rotfl:
xenono jest bardzo super sprawą!! 100 razy lepiej jezdzi sie w nocy niz na zwyklych zarowkach (pod warunkiem ze nie kupi sie zarowek xenonowych od pana mietka za 30zl). Sam do siebie bede zakladal za niedlugo xenon!!
xenon nie jest be tylko cacy kto choć raz jeździł wozem z xenonami wie, że nie ma porównania do tradycyjnego oświetlenia...

a jak pan !markos chce xenony to ja mu już pokazywałem doskonałe lampki na przeróbkę



juz jakis czas temu wyczaiłem te lampy i tez bede robił przymiarki...
moze jakies grupowe zamowienie?
Ja pierxxx ale się rozpisaliście.

Gruby, kolor xenonu zalezy od barwy zestawu a nie od tego w jakiej jest lampie. Jak kolega ma więcej niż 6000k to może być to za niebieskie. 6000k jest optymalną, intensywnie białą barwą zbliżoną do światła dzoennego, takiej jasności zestawy montowane są przewazne seryjnie w nowyh autach. Kolejna sprawa: nie gadajmy o zwykłej lampie, ja mam soczewkę i regulację, taki zestaw ksenonowy bardzo dobrze sprawdza się w ITR, co miałem okazję obejrzeć. Może i się Ci to nie widzi a może po prostu nie widziałeś ITR na xenonie. Ja zaopatrzę się z zestaw XTEC produkcji japońskiej o barwie 6000k i jestem pewien dobrego efektu.
xenon nie jest be tylko cacy kto choć raz jeździł wozem z xenonami wie, że nie ma porównania do tradycyjnego oświetlenia...

a jak pan !markos chce xenony to ja mu już pokazywałem doskonałe lampki na przeróbkę

[url=http://www.mangacars...461.jpg]Obrazek[/url]

[url=http://www.mangacars...894.jpg]Obrazek[/url]



Gdzie takie lampy mozna kupić, są ze szkła czy plastik?
Myślę że na spokojnie możecie o tym pogadać na PM. Swojego czasu sprzedawałem takie w ST.
nie ma co gadac, z zenonem bedzie zajebiaszczo :cool:
takie lampy bede ogarniał na zakup grupowy
jak bede znał detale, dam znać. spokojna głowa.
sorry za OT
kolor xenonu zalezy od barwy zestawu a nie od tego w jakiej jest lampie. Jak kolega ma więcej niż 6000k to może być to za niebieskie. 6000k jest optymalną, intensywnie białą barwą zbliżoną do światła dzoennego



a nie jest tak że im jaśniejsza lampa (więcej kandeli) to światło jest bielsze?
nie do konca. do wartosci ok 6000-7000 jest to prawda. powyzej tej wartosci swiatlo robi sie juz niebieskie, fioletowe - inaczej mowiac beznadziejne.
więcej kandeli

kandele okreslaja jak mocno skupiona jest wiazka swiatla po odbiciu w reflektorze, lub po przejsciu przez soczewke, lumeny okreslaja jego sile, a kelviny to temperatura barwowa. w swiatlach samochodowych podaje sie jedynie ten ostatni parametr.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Temperatura_barwowa
aaa, ok
właśnie miałem watpliowości, bo co mi się kołacze kandele miały inny symbol...
dzięki za wyjaśnienie
Nie kandele, tylko kelviny....

12000K to już zahacza o purpurę niemal.......6000K jest przyjemnie ksenonowe, tak to się ma i tak wygląda.

Tutaj co nieco więcej:
http://toptuner.pl/plugin...ws/30/index.php
Parę fotek ze spontan sesji:






















mi sie podobają te napisy INTEGRA 'wybite' na zderzakach
pozatym fajne fotki moze dzisiejsze ? :luka:
Dokładnie to z wczoraj, z Soboty.
eleganckie fotunie :hyhy: CMQ sliczna to twoja ITR :]
samochod oczywiscie bardzo fajny, ale takie same zdjecia juz w tym watku byly...
im dłuzej patrze tym bardziej kocham to auto
stary do niego trzeba wsiasc! :hyhy:
samochod oczywiscie bardzo fajny, ale takie same zdjecia juz w tym watku byly...


Zdjęcia są z wczoraj i żadne z nich nie powtarza się z tym z pierwszych stron. A że ujęcia są podobne to inna sprawa.

Troszke lansu
http://www.furious.pl/article/integra/index.htm
o Ty lanserze! :rotfl: Gratki za arcik o Twoim ITR!
Artykuł pierwsza klasa...! Historia bardzo ciekawa, i widze że poprzednie zabawki też same konkretne. Wydaje mi sie ze wybor ITR' byl w 100'tu % trafny
rzadko tudziez wcale sie tu udzielam.. mimo to zagladam codziennie
i powiem ze historia na furious.pl jest mega dobra - opis fascynata z zamilowaniem do hondy elegancko sie czyta!

co do auta.. to wszystkie oohy i ahhy juz chyba zostaly napisane
generalnie Integra Krystiana byla pierwsza szybka Honda jaka mialem okazje sie przejechac i wywarla na mnie mega wrazenie - dlatego tez chcialbym zobaczyc to auto u siebie w garazu.

nooo to ja na tyle, gratuluje i pozdrawiam.
Naprawdę zacny artykuł Jest dopieszczony tak samo jak auto Bardzo się cieszę, że wóz trafił akurat w Twoje ręce, bo będziesz o niego dbał jak nikt inny
... wóz trafił akurat w Twoje ręce, bo będziesz o niego dbał jak nikt inny



dlatego tez trafil w jego rece...
Oj spracowane te ręce :wstyd:

Rozważam 3 opcje hamulców na przód:

-Brembo ORO/Ferodo DS2500, miałem takie tarcze w i-VT i mimo że potrafiły się świecić od rozgrzania to nie miały najmniejszego bicia:



-Project MU SCR 6 lub SCR oraz klocki Project Mu B-Force/Type NS:





-TarOx G88 i klocki Corsa:



Powodem wymiany są obecne tarcze Brembo by Piaseczno, które mimo że są dość nowe to już po nagrzaniu zaczynają mi bić. Nowy zestaw musi więc być odporny na wypaczanie na tyle na ile tylko można. Ja optuję za Oro/DS2500 ale czekam jeszcze na info z Japonii w temacie Project Mu, co Wy byście polecili?
Powodem wymiany są obecne tarcze Brembo by Piaseczno, które mimo że są dość nowe to już po nagrzaniu zaczynają mi bić.



potwierdzam tez to u siebie
ja bym chyba przyjal gladkie ebc, z ktorymi problemow byc nie powinno.. project mu fajne, ale maja pojechane ceny..

jaka cena za oro do itr'a? mozna to w ogole dostac w polsce..? :oczami:
Bez problemu, ceny jeszcze nie znam ale myślę że nie powinna być przeszkodą. Co do gładkich EBC to zdecydowanie nie jestem przekonany.
Zdecydowanie bez sensu gładkie EBC, zwłaszcza, że cena wcale nie jest fajna.
CMQ - Proponuje Ci ORO i to zdecydowanie. Pare kompletów sprzedałem i mimo mocnych nóg kierowców nikt nie narzekał.
a koniecznie musza byc wiercone lub ciete? pytam bo jakos nie widze wiekszego sensu ladowac takich do codziennej jazdy?

tutaj ciekawy temacik, moze Ci sie przyda :luka:
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1437507

ps. czego nie chcesz brac EBC gladkich?
Kamilos, rozumiem co masz na myśli ale codzienna jazda to jest pojęcie bardzo płynne. W moim przypadku może to oznaczać hamowanie z 250km/h itpa jeżdżę takimi drogami i o takiej prze że zarówno rozwinięcie tej prędkości jak i intensywne hamowanie są możliwe. ITR ma to do siebie że szybko nabiera prędkości i czasami fajnie z tego korzystać. Przykładów jest jeszcze więcej ale chyba każdy moze sobie wyobrazić co czasami robi się z takim autem. Okazuje się że take warunki to trochę za dużo dla przeciętnej tarczy gładkiej z oferty producentów zamienników.

Art, który mi wkleiłeś, to takie trochę conspiracy theory. Wszystko zależy od materiału. ORO nie ma prawa pęknąć, nie wierzę w to - za dużo poważnych fur na tym jeździ. W i-VT miałem skromne 262mm a tarcza była już na 2gim kpl klocków jak kupiłem auto (a więc cieńsza) a miimo to nie gieła się i nie pękała a hamowało się grubo. Nie wrzucajmy wszystkich nawiertek do jednego wora, musisz sobie zdawać sprawę ile zależy od materiału. "Naweiertki pękają" - oj, gdyby to było takie proste i oczywiste, ale to co najwyżej generalizacja.

EBC gładkie wcale nie są takie fajne jak to chłopcy z itr-dc2.com opisują. Znam sporo przypadków warpowania się tej tarczy z byle powodu czy bez, więc taki wybór nie przekonuje mnie. Dodatkowo, jak napisał Elmer, cena jak na gładki zamiennik jest średnio okazyjna, tym większy gul skoczy jak się toto pognie.
zle mnie zrozumiales codzienna jazda dla mnie to przeciewienstwo jazdy na torze gdzie maximum mozliwosci z hamulcow wyciagasz na prawie kazdym zakrecie, w jezdzie na codzien bedzie to duzo rzadziej wykorzystywane.

nie chce Cie przekonywac do innych bo masz juz swoja wyrobiona opinie

skoro poruszony juz zostal temat EBC to moglibyscie rozwinac?
co to jest warpowanie?
Bardzo dobrze Cię zrozumiałem. Ale powtórzę, że codzienna jazda to co innego dla Ciebie a co innego dla mnie, trzecia osoba widzi to jeszcze inaczej. Myślisz, że tylko na torze można zmęczyć/zabić hamulce? Faktycznie, ciężko Ci będzie mnie przekonać używając argumentu, że na przykład Tobie się nie udało Pognij nowy set, kup drugi i pognij go znowu i dalej będziesz chciał mnie przekonać? Myślałem że to, co mam mi wystarczy ale niestety - tarcze biją a są prawie nowe, auto na torze nigdy nie było a ja też ultra katem nie jestem - jak zamierzasz mnie przekonać do ponownego wbicia się w tą samą rzekę? Tylko zdaniem że codzienna jazda to....? Powtarzam: nowy set ma być ciężki do zwichrowania.

skoro poruszony juz zostal temat EBC to moglibyscie rozwinac?
co to jest warpowanie?


Taki mój spolszczony wymysł na "warped discs". Waprpowanie to wichrowanie się (gięcie) tarcz.
CMQ, ale powiem Ci ze brembo gladkie wcale nie trzeba nawet zmeczyc, zeby zaczely bic. Ja zalozylem gladkie brembo do mojej skromnej mazdzinki i bez katowania zaczely bic od samego poczatku. Wykluczylem wszystkie mozliwosci: krzywe piasty, zapiekajace sie tloczki (czyszczone i wymienione reperaturki), jakiekolwiek luzy w zawieszeniu, kola (niezaleznie czy nowe zimowk ina stalowkach, czy nowe alusy na nowej gumie-w zasadzie 2 razy na nowej gumie bo raz mi przebili) -NIC NIE POMOGLO!!!! :przestraszony:

edit: do tego od razu zaczely rdzewiec
Wiem, że są kiepskie i nie uwazam żebm je szczególnie katował. Niemniej auto kupiłem z niebijącymi hamulcami, więc chyba im trochę pomogłem.
Niemniej auto kupiłem z niebijącymi hamulcami, więc chyba im trochę pomogłem.



Powiem Ci, ze ja w koncu po rozpatrywaniu roznych aspektow sprawy doszedlem do wniosku, ze to czy bija czy nie to chyba zalezy nawet od pogody i temperatury na zewnatrz :rotfl: . Bo nieraz dalem ostro po podlodze, chwile pozniej hamowalem i nic nie bilo, a nieraz emeryt-style i bily jak glupie
post do usunięcia
Chillout, wrzucił film i niech sobie jest. Nic wielkiego się nie stało a nie chcę tu wojny w moim topicu.

EDIT: i dlatego troszkę poczyściłem
W końcu ST doposażyło mnie w xenon. Zestawik kompletnie plug&play, wszystko wygląda stock pod maską, prezentuje się tak, chociaż foty nie oddają tego w 100%:



Oto jak ładnie wygląda odcięcie, jest w 100% zgodne z linią odcięcia na żarówkach halogenowych:


Trochę rozmazane ale więcej nie zrobiłem:


Dzięki ST za profi montaż i piękny zestawik!
Jest dobrze sensei Ciam... :padam:
:waleniekonia: -czemu nie ma takiej ikonki? :hyhy:

klasa
:fuckyeah: Jest taka za to
uważaj na dziure w betonie!!!... zebys sparty nie zrobił
tesz tak kcem!!!!
Ładnie świecą :gay:
uważaj na dziure w betonie!!!... zebys sparty nie zrobił



Dziura dziś została zaślepiona :hyhy:
Jeszcze jedno nocne foto:
piknie swieci :padam:
Auto fajne, ksenony super.
Szkoda, że to nie japończyk.
a coooo? :niepewny: :rotfl:
japonka
Brak mi juz słów........piknie do kwadratu...
Jakub, rozwiń tezę bo na szweda mi to auto nie wygląda :wstyd:
Jakub, rozwiń tezę bo na szweda mi to auto nie wygląda




- właściciel nie ma skośnych oczu.....
- kierownica z lewej....
- dowód rejestracyjny nie w Kanji....
.....wiec wiele, wiele poszlak wskazuje, że coś może być nie tak...... :rotfl:
Zacna - she's my dream...
Chodziło mi, że przod US łądniejsze są JP.
Tzn masz na myśli przewagę wizualną przodu JDM od EDM/USDM? Mi podoba się przód EDM, na tyle że przy nim zostanę Wiadomka, kwestia gustu.
Mi pasują obydwie wersje USDM/EDM oraz JDM. Ale nie ukrywajmy ,że JDM to prawdziwy rarytas.
Ja osobiście już ze względu na stan techniczny w życiu nie robiłbym przekładki frontu
Grzechu zajebiście wyszła Ci ta fotka pod domeme! :ok: Światła zajebiście dają radę! Jest zajebiście! :padam:
Teraz coś ode mnie!















swiatełka ładnie swiecą fotki 1 klasa
Jaka to barwa ? 6000 ? Postojówki widzę w takim samym kolorze, gdzie mozna takie kupic i za ile bo seryjne w moim crxie wyglądają przy xenonach jak świecące kierunkowskazy
Kev, dałeś radęz tymi fotami, przedzięki Ci

Koniu, 6000K a postojówki to white led.
a postojówki to white led.


Poproszę o nicka sprzedającego na allegro albo gdzieś
strefa tuningu?
Chociażby. To żaden rarytas, każdy sklep tuningowy sprzeda Ci białe postojówki LED z rozpraszającą soczewką
CMQ, Mam taka samą barwę xenonów jak Ty i mają one delikatnie niebieską poświatę i z tego co widzę u ciebie idealnie spasowane sa kolorystycznie światła z postojami :] wiec chcialbym Cię jeszcze zapytać czy led kupiłeś barwy białej czy niebieskiej ?

edit
widze wyzej ze napisałeś już
te ledy to coś takiego - http://www.allegro.pl/ite...d_12000mcd.html ?
To są białe LEDy, ponad wszelką wątpliwość

Czeknij:
http://www.allegro.pl/ite...led_tuning.html
Tak wyglądają moje próby nocnych fotek:



Tak wygląda powrót na stare śmieci:


Tak wyglądają wyprane Recaro:
ksenonik daje rade Nie podoba mi sie ten niebieski odcien
Nie wala zbyt mocno po galach noca?
Odcień nie jest niebieski, 6000K to barwa najbardziej zbliżona do bieli, taką jasność seryjnie pakują do Audi. A że na tle białawego NH0 oświetlonego żółtymi latarniami wygląda na niebieski to już inna historia.

Co do walenia po gałach to nie ma takiej opcji, linia odcięcia jest w 100% zgodna z tą ze zwykłymi zarówkami. ITR ma soczewkę, nie ma więc mowy o świetle rozproszonym.
Tak teraz zauważyłem, że brakuje znaczków na felgach. Można coś z tym zrobić?
mozna sie np przyzwyczaic do ich braku :rotfl:
W związku z tym że mi póki co nie brakuje to nic z tym robił nie będę.
wytnij na ploterze czerwone H i naro.
Tak teraz zauważyłem, że brakuje znaczków na felgach. Można coś z tym zrobić?



Mozna :hyhy:
Mozesz zasponsorowac owe znaczki CMQ :cool:
nie uszczesliwiajcie go na sile, napisal ze sie obedzie bez tego czyli chyba nie potrezbuje robic tych znaczkow :zawstydzony:
Może zrobię, może nie. Niespecjalnie mi zależy na dziś, auto jest bardziej incognito przez to.
auto jest bardziej incognito przez to.



Wstydzis sie marki auta ktora sie poruszasz? :suchy: :rotfl:
Lubisz zadawać takie mądre pytania? :hyhy:

Lubię jak wszystko jest nie końca oczywiste i bawi mnie kiedy się pytają czy to Celica czy cokolwiek innego.
bawi mnie kiedy się pytają czy to Celica


albo hjundaj kupe :rotfl:
Nie zdarzyło się.

Strona 1 z 41, 2, 3, 4

Podobne wątki