Silnik:
Seria. Olej Shell Helix Ultra Racing full synt. 10W60 wymieniany co 7500 km, wszystkie płyny i materiały eksploatacyjne OEM/Motul.
Plany: regulator ciśnienia paliwa AEM – jesli po strojeniu okaże się że przyda się podlać ciut więcej na wyższych obrotach.
Układ dolotowy:
CAI AEM z filtrem dry-flow, na zimę seryjny dolot OEM lub dodatkowe osłonięcie filtra.
Plany: Hondata Heatshield.
Układ wydechowy:
Kolektor DC Sports JDM 4-1 2,5’. Wydech z kwasówki 2,5 cala by Kreator na 2 tłumikach Mtech, opcjonalny silencer (raczej nie korzystam).
Plany: może jakiś markowy końcowy jak HKS Silent HiPower lub Tanabe Racing Medallion, owinięcie kolektora taśmą. Jak mi odwali to nowy kolektor Hytech. To raczej fanaberie
Elektronika:
Seria ECU P73, Apexi VAFC II.
Plany Nie ma.
Układ napędowy:
Seria. Skrzynia S80 z LSD.
Plany: Lekkie koło zamachowe Fidanza i sprzęgło organiczne Exedy stage I.
Zawieszenie/ Koła:
Seria, seryjne rozpórki. Seryjne, lekkie, białe felgi Enkei Tarmac 15’, opony Toyo Proxes T1R 205/50/15 - nowe.
Plany: amortyzatory Bilstein B6, kupno drugiego kompletu felg na zimę, najchętniej także z OEM ITR. Ewentualnie 16’ felgi z JDM ITR na lato i wtedy zostawienie obecnych OEM 15’ na zimę. Ale to kiedyś...
Hamulce:
Tarcze TarOx F2000, klocki Ferodo DS Performance, tył gładkie tarcze EBC i klocki Ferodo Premium. Przewody w stalowym oplocie Goodridge, płyn Motul DOT 5.1.
Plany: Brak
Body kit/oświetlenie:
Seria. Białe kierunkowskazy boczne z S2000 AP1. Zestaw ksenonowy Xtec 6000K, żarówki Xtec 5900K w długich, postojówki LED.
Plany: Brak
Wnętrze:
Seria. Kierownica Momo OEM, gałka OEM tytanowa, czerwone siedzenia Recaro z alcantary, S2K OEM engine start button ze zmodyfikowanym podświetleniem LED, JDM DC2 shift boot. Nowe dywany, nowe fotele OEM Recaro, zaślepka radia OEM 2din, Mugen room Mirror Cover w koolrze NH0.
Plany: Żadne.
Inne/Dodatki/Lans Factor:
Spoon kevlar wire cover, Spoon oil filler cap, Spoon radiator cap, Spoon reservoir tank covers, Spoon radiator stay set, naklejki serwisowe OEM JDM Honda-zestaw do DC2 plus parę dodatkowych, naklejka JDM registration Permit Sticker – rarytas, wszystko w Kanji. Breloczek JDM Honda Type R. Auto czyszczone wyłącznie produktami Meguiar’s i Ambersil.
Plany: Engine Torque Damper Spoon lub J’s Racing, czerwone/niebieskie przewody chłodnicy Samco i parę innych gadżetów, się zobaczy jakich.
Moc:
Seria 190KM
Po mo kolektorze, wydechu i dolocie: 201.7KM, obecnie 14KM więcej :-]
Plany: Zero.
Foteksy auta oraz gadżetów:
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/sqwer7.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/sqwer6.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/sqwer4.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/spoon3.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/spoon2.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/spoon1.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/noc8.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/noc7.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/noc2.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/noc1.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/klif1.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/int1.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/house5.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/house3.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/vafc2.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/vafc.jpg)
![](http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/itr/PC280699.jpg)