Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

tam są same parzyste, lub nieparzyste

Nieparzyste są w USA


Och jak ja lubie jak paczuszki docierają z nowymi pierdółkami

Trochę lansu



Trochę JDMu



No i mieszek pasujący do kiery
to czerwone to latarka czy raca ? bo moja japonski slaby
ten mieszek to na zamowienie szyty?
raca.
ojojojoj ja też chce race hook, czy jak to się dokładnie nazywa
ojojojoj ja też chce race hook, czy jak to się dokładnie nazywa

tow hook
Bardzo fajne gadzety jaka cena za race hook/tow hook?
ten mieszek to na zamowienie szyty?

To jest mieszek OEM z ITR'a

fajny ten haczyk, chyba tez sie w taki zaopatrze
fajny ten haczyk, chyba tez sie w taki zaopatrze



jak to się montuje ? na gotowo, czy coś trzeba modyfikować pod zderzakiem?
fajny ten haczyk, chyba tez sie w taki zaopatrze

2h minęły i czas posta edytować

a to ma jakieś głębsze zastosowanie?
a to ma jakieś głębsze zastosowanie?


ma ładnie wyglądać i ma chyba służyć do podpięcia np. linki samochodowej (ktoś w ogóle będzie do tego używał? stop z którego jest zrobione wytrzyma?)?!
lanS i...





... lanS


przedni można założyć poziomo i może robić za zewnętrzny cup holder
stop z którego jest zrobione wytrzyma?)?!

rozpadnie sie na milion kawalkow
a to ma jakieś głębsze zastosowanie?

A od kiedy lanserskie gadżety maja głębsze zastosowanie?

czy ja napisałem inaczej, czy obaj za mocno tow hookiem się uderzyliście?
gaseb, ja nie mogę Twojego tematu czytać bo zaraz znowu coś muszę kupować !
Tekst o tow hook'ah :
we made these hooks to not only look nice, but to perform their job at the race track.
Czyli poza torem to one są tylko do lansu, po prostu miejsce do zaczepienia linki jak będzie miało się wypadek na torze, na w każdym aucie JGTC to jest, równie użyteczne co "skarpetki" potrzebne dopiero jak coś zdechnie.
spoko, widocznie tak dzialalo - i to jest sluszna koncepcja

jednak na ulice przedni nie pasi w ogole chociazby z powodu tego, ze taki samochod nie przejdzie przegladu.. tylny - moze byc. i dlatego zanabylem sobie taki sam, tylko w innym kolorze
Jako, że nie miałem jeszcze okazji oficjalnie podziękować Pati'emu za pomoc w sprowadzeniu mojego panelu Navi, robię to teraz!

Panel opity, działa zajebiście


NAVI


CD


AM/FM


TAPE


i Tape Player


A tak to wygląda przed i po


Lanssss Panie lanssssssss

Zajebiscie wyglada.

Gratki
let me take a picture of it
zajebiście do wygląda :padam:

Emre, Adaś i inni z VI gen. musicie się szarpnąć na takie coć
to się nazywa kurwalans!

szkoda, że navi nie jest funkcjonalne, bo wtedy to byłby już totalny przewypas
Konret panie Gaseb, konkret...

P.S "podobno" ostatnio miało już nie być żadnych paczek z gadżetami...


Fajnie to wygląda
akwarium lepiej by sie przezentowało a tak to wyjebane
Emre, Adaś i inni z VI gen. musicie się szarpnąć na takie coć

a nie masz takiej navi do ep3?? zajebsicie to wyglada, naprawde kozak.

galka skunksa juz sie doczekac nie moze - 6-stka heh
Tjaaa, Emre będąc w swojej "chorobie" na pewno sprawi sobie takie cudo... i znów nie będzie pieniędzy na wakacje...



hahaha... dobrze, że w robocie mam dobry socjal i dają dofinansowania na wakacje...

co do navi to przeeeeeechuj! miałem okazje zobaczyć na żywo i prezentuje się mega tłusto... rozwaliło mnie miejsce na kasety...
Nie mam poduszki kierowcy to i pasazera nie jest potrzebna. No i dodatkowo redukcja masy

Jesteś Dzik niska masa na wagę złota przy okazji tacka na śniadanie
Śliczna Haneczka ahhhh Teraz to już chyba nie będzie na sprzedasz?
Eee nie carbonowa...
Spoko autko i świetny projekt !



Mam pytanie czy ważyleś poduszki po wyciągnięciu ich bo jestem ciekaw ile ważą ?
wracając do tematu pokrywy

żenada...
dlaczego żenada?
emre ja tam wole damskie piersi

.
wracając do tematu, to ta pokrywa którą gaseb proponował wygląda zupełnie fajnie, z zielonym lakierem będzie się wspaniale komponować
a co na pokrywie masz męskie piersi ?
Cholera nie mam coś szczęścia do ładnych i dobrych felg, Nadal nic nie znalazłem

Myślę czy by takich nie wziąć - Enkei 16x6.5 +45.


Co uważacie i ewentualnie białe czy srebrne zrobić?
A kolor zostaje taki jaki jest? To jest G-82P? Jeśli tak to białe.:)
Białe
Do ciemnej zieleni w ogóle nie pasują białe felgi jak już to tylko srebrne w tym wypadku.
Do ciemnej zieleni w ogóle nie pasują białe felgi jak już to tylko srebrne w tym wypadku.


do zielonej budy, biała felga
bierz w końcu te enkeie. czaisz sie na nie od dawien dawna.
Myślę czy by takich nie wziąć

wziac!!!
o tak, na szybkości
Bierz, zajebiste sa
WYPAS!! bierz je!!
Bierz białe, zajebiste są
"...trójke. wybierz królu trójkę..."
Totalny kozak na tym kole!
"...trójke. wybierz królu trójkę..."



trójkę, trójkę wybierz panie
dawno nie oglądałem. ale wiadomo o co kaman
a takie cos... z Twoimi kontaktami spokojnie bys ogarnal: http://www.buddyclub.us/b...w_sf_071012.htm





u siebie bym takie widzial...
jest drobna roznica pomiedzy powszechnie dostepna felga klasy roty, a rzadkimi jotdeemowymi enkei'ami i innymi, ktore gaseb pokazal...
ok rozumiem... moj blad
a takie cos... z Twoimi kontaktami spokojnie bys ogarnal: http://www.buddyclub.us/b...w_sf_071012.htm

Buddy Club nie są złe ale absolutnie nie w takiej kolorystyce. Wogóle mi nie leżą ciemne koła do zielonej ciemnej budy.

jest drobna roznica pomiedzy powszechnie dostepna felga klasy roty, a rzadkimi jotdeemowymi enkei'ami i innymi, ktore gaseb pokazal...

Troche pojechałeś z "tą felga klasy Roty" Wiadomo co Enkei to Enkei zwłaszcza jeśli nie jest to jakiś bardzo popularny model. Mam nadzieje, że uda mi się je zdobyć
e tam pojechalem.. jedne i drugie kupuje sie za ~500$ komplet, wiec nie widze mozliwosci, zeby buddy byly jakos wyraznie lepsze. owszem, producent znakomity, ma w ofercie kute felgi, ale zwykle odlewane kosztuja tyle samo co rota, podobnie waza, wiec to musze byc zblizone produkty..
powszechnie dostepna felga klasy roty



he?
wyjasnienie w poscie powyzej. jesli nie trafia - trudno. ja mam na ten temat takie wlasnie zdanie.

a jesli mialbym wybierac - to wybieram buddy, poniewaz nie sa kopia niczego, a ich wlasnym wzorem.
W końcu udało mi się upolować odpowiedni felunek.

Bedzie Enkei RP-01 16x6.5 ET45

Zastanawiam sie teraz jak je malować. Czy robić stalowe czy białe i czy robić może jakiś rant np czerwony.

bez rantu!

pomysl w jaki kolor bedziesz malowal samochod i dobierz pod to kolor felg
myślę, że w bieli będzie tej feldze idealnie.
Cholera wie jak to będzie wyglądać w białym kolorze. Uważam, że najpierw trzeba założyć i zrobić małe _VT_ kombinacji kolorów. Wzór fajny. Podobają mi się.
A dla mnie i tak najfajniejsze felgi to ciemne felgi Ja bym zrobił je na ciemno... bez względu na kolor nadwozia
A felgi jako takie są spoko
W tej chwili są takie blado-złote, tak? Ja bym zostawił Zarówno do zielonego, białego, jak i srebrnego będzie moim zdaniem pasować.
Ale chyba z tego co widze (mogę się mylić bo to tylko zdjęcia) to wymagają niewielkiej renowacji...
jeśli to są złoto-brąz to tak jak Fawor mówi, zostawić w tym kolorze
Ja zrobilbym srodek na bialo, a rant wypolerowal. Ale cale biale tez beda fajne.
Cholera wie jak to będzie wyglądać w białym kolorze.



jak zostawiasz leśnika to wal na biało... ciemna felga imo nie pasuje do zielonego... ewentualnie możesz jeszcze klasycznie odświezyć na srebrno...
Jak zielony zostaje to srebrny bez połysku.
biały. bez rantu. koniec głosowania
tez jestem za zwyklym bialym, ale gaseb sam jeszcze nie wie czy bedzie malowal samochod.. a biale felgi nie beda pasowaly do kazdego koloru budy..
to pomaluje raz jeszcze. jak juz ma felgi to nie problem
Brązowo-złote
http://img251.imageshack....ge=gasebsu1.png
Ja zrobilbym srodek na bialo, a rant wypolerowal...


Tez mysle ze to dobra opcja
Do leśnika jak najbardziej pasuje brąz

tez bym szedl w biel
Brązowo-złote

nieee

Zdecydowałem, zrobię Nh0



moim zdaniem będzie świetnie

czyste biale, nie nh0 tez bylyby fpipe

rantu nie rob, bedzie prawie jak sprint hart
biały to słuszny kolor dla felgi, jednak w Twoim zestawieniu, ja pokusiłbym się o świeżutki srebrny.
byłby bardzo freszi!
Też bym srebrny zostawił
Z jednej strony gratuluję zakupu, a z drugiej jest mi smutno, że mnie ubiegłeś...
Z jednej strony gratuluję zakupu, a z drugiej jest mi smutno, że mnie ubiegłeś...

Za długo na nie polowałem żebym je znowu przegapił


Nowa gadżeteria tuż przed swapem

ooo paaaaanieeeee!! shpoooon, nie ma to tamto
ur sick mate
bardzo ladna pokrywka
Niesamowita ilość gratów! I to z jakiej półki.
Ale moglibyście zacząć swap'ować
ciezko bylo by wybrac najlepszy gadzecik z twojej furki ja bym sobie tez chcial powkladac troche takich rzeczy ale niestety miejsca na przyciski mi sie pokonczyly
Widzialem dzisiaj civica gaseba i jestem pod WIELKIM wrazeniem, cud malyna
ja tez dzisiaj spotkałem z rana na modlinskiej ,szkoda ze project nie skonczony ,bo można było sie sprawdzić

a tak na serio ladna i z gustem
bardzo ladna pokrywka

Twoja też mi się podoba

gwincik założony


jak pierwsze wrażenia, tak z ciekawości?
ile zostało miejsca amortyzatorowi na pracę?
piekna sceneria!
no sceneria niczego sobie wyglada bosko po tych fotach stwierdzam ze ten kolor jest extra
a co to za gwint? tein tak?
bo na 1 str w planach masz tein ss...
auto na prawdę prezentuje się swietnie

nie ma to jak klasa i wlasciwy umiar coby auta nie zeszpecic
tak. to tein super street.
gwoli scislosci, poprostu tein ss czy tein ss z "gornymi mocowaniami"?
btw naprawde nisko siedzi...
a jaka to roznica?
bo z "gornymi mocowaniami" to chyba prawie jak gwint, o ile dobrze zrozumialem..

//Przeznaczone do użytku codziennego oraz na okazjonalne wyjazdy na tor. Jedno z bardziej popularnych modeli zawieszenia TEIN, posiada pełną regulacje wysokości, i aż 16 stopniowa regulacje twardości zarówno dla przednich i tylnych amortyzatorów. Regulacja twardości opcjonalnie może odbywać się poprzez kontroler EDFC obsługiwany z wnętrza pojazdu ( dotyczy tylko modeli Super Street z górnymi mocowaniami )
nie zrozumiałeś. to czy górne mocowanie jest teina czy nie, nie robi żadnej różnicy (no, poza tym, że nie można EDFC zapodać)
aha to juz rozumiem, bo wydawalo mi sie, ze jest troche jak w gwincie, ze dzieki tym gornym mocowaniom mozna tak jak w gwincie, prawie dowolnie ustawic zawias. No ale juz wiem, ze poza mozliwoscia sterowania z wew za pomoca kontrolera nic wiecej to nie daje.
eot
potwierdzam to Tein SS z górnymi mocowaniami Skunk2.

Jeździ sie na nim bardzo bardzo przyjemnie. Teraz twardość mam ustawioną na 8 z 16 i jest dosyć komfortowo. Właśnie tak jak chciałem.
Za kilkaset kilometrów ustawie na próbę na 14 żeby zobaczyć czy będzie twardo czy bardzo twardo.
a sprawdzałeś może, ile miejsca przy takim obniżeniu zostało amortyzatorom?
To ten gwint co Emremu mieliście wstawić?? Gaseb Ja mam pytanie jak to się reguluje?? Coś jak AGX czy bardziej jak 1130?? I czy jest jakaś instrukcja z podpowiedziami czy jak??
co jak sie reguluje? wysokość normalnie - pierscieniem na kolumnie amorka. natomiast twardosc od gory pokrętłem.
No tak ale jak to na "8" ?? Właśnie o twardość mi chodzi czy tam się przeskakuje po pozycjach czy też kręci jakimś dziwnym kurkiem jak w KONI??
masz pokrętło z klikiem. od miękkiego o twardego. i klikasz.
No i wszystko jasne
Jak by kto pytał, Pati to mój rzecznik prasowy

W Tein jest takie pokretlo sluzace do reg. twardosci:


W wersji SuperStreet jest 16 położeń twardosci, przy ustawieniu na 1 jest dokladnie tak jak mialem na seryjnym amorku i Eibachu. Przy ustawieniu na 7-9 jest juz sporo sztywniej. Nie czuc jednak dyskomfortu podczas jazdy i takie ustawienie zostanie do jazdy codziennej.

Za kilka dni nastawie na 15 i napisze czy jest bardzo sztywno.

Co do wysokosci to tyl w tej chwili jest maksymalnie opuszczony do dołu. Przod na chwile zrobilem najnizej jak sie da i wygladalo przezajebiscie. Jednak wyrwane nadkole byloby tylko kwestja godzin Tak wiec podnioslem okolo 2-2.5cm i tak bedzie do wlozenia silnika. Jak juz wejdzie K to przod troszeczke osiadzie i bedzie idealnie w stosunku do tylnego ustawienia.
taki obtrzaskany wodnik prasowy to gruba kase bierze
Widze, że w końcu założyłeś przednie chlapacze. Stylistyka auta jest poprostu przezajebista. Detale potrafią czynić cuda.
a sprawdzałeś może, ile miejsca przy takim obniżeniu zostało amortyzatorom?

Jeszcze nie bo to sie i tak zmieni po wlozeniu silnika. Dlatego tez tyl jest juz nisko tak jak chce aby zostal a przod troche wyzej.


Doszła pewna nowość. Wprawne "ucho" powinno ja dostrzec



Za ofiarowanie swoich zwrotnic dziękuję Marcinowi_gcw
ze tweeterki juz siedza
a co to jest to zielone miedzy nawiewami??
jakis jdm-owy stworek
eee tam stworek, ja mysle, ze gaseb lansuje sie pokretelkiem regulacji tlumienia, tak se wlozyl, ze niby ma pod reka, prawie jak edfc
manualne edfc
mdfc
Takie cuś
http://www.youtube.com/watch?v=kfzKdei82Jo
http://www.youtube.com/watch?v=uaIMFh4Kn4Y
Przyjemnie mruczy
kilka (niestety kiepskiej jakosci) fotek


nie ma to jak dobre rybie!
Kurde... jaka kolejka do SSG
bo chłopaki rozszerzyli ofertę na montaż LPG...
bo chłopaki rozszerzyli ofertę na montaż LPG...



bo chłopaki rozszerzyli ofertę na demontaż LPG...

j/w
Tak szybka przymiarka czarnych kółek.

szczerze? do tego koloru czarne koła nie pasują no...
Zlote zlote zlote!
szczerze? do tego koloru czarne koła nie pasują no...


...jak mozna powiedziec czy nie pasuja,jak na tych zdjeciach nawet ich nie widac,mysle ze z odpowiednimi nakretkami beda ladnie lezec tylko zrob nalezyte foto
Ja to od zawsze mówiłem że koła to czarne, ewentualnie jakieś ciemne!!! Bez względu na kolor nadwozia
Czarne są zajebiste, ja jestem jak najbardziej za.
Mnie tez sie podobaja
koser civ też jest zielony i ma czarne fele i wyglądał malinowo !
Tylko że Koser ma delikatną warstwę syfu na budzie i nie widać co to za kolor
Robimy składkę na myjnie?











p.s. gaseb poka swój nowy JDM bajer - transformers style bazar wychodzący z trunka
Do tej pory byłem przeciwny czarnej feldze. Wczoraj jak ja założyłem nawet mi się spodobało, jednak nie na tyle aby została u mnie na stałe. Po za tym na troche inne juz od dawna poluje
Czarne zawsze będą lepsze. Trochę może inny wzór i nic więcej nie potrzeba, a i łatwiej o pielęgnacje. btw, sprawdź pw
Tylko że Koser ma delikatną warstwę syfu na budzie i nie widać co to za kolor
Robimy składkę na myjnie



ziom już umyłem . Ale wielkie dzięki za chęci i wsparcie .
kurde albo ja mam coś z oczami albo ja widze granatowego civica a Ty Gaseb masz chyba zielonego? a moze to auto Emre?
Jak dla mnie czarna felga do zielonego wyglada idealnie ->auto Kosera!
coś z oczami

raczej z monitorem
no czarna faktycznie robi dobrze do zielonego niekoniecznie ten fason
ja widze granatowego civica a Ty Gaseb masz chyba zielonego? a moze to auto Emre?

nadal ZIELONA, nic sie jeszcze nie zmienilo.
jak wrzucisz to K20 za tylne fotele to pomysł OK. jak zostaje z przodu to raczej nie bardzo
Od zawsze mówiłem że listewki i progi w czerni są super
tak załóż jeszcze te bajeranckie lustra i wogóle będzie super...












nie gaseb, nie rób tego, to nie statek kosmiczny !
OO takie lustra możesz dać, ale wydech wybij sobie z głowy...
a to nie jest to EK z silnikiem od Vette?
Od zawsze mówiłem że listewki i progi w czerni są super

A ja niby mowilem cos innego?

a to nie jest to EK z silnikiem od Vette?



Z silnikiem od Cheviego jest czarne i z wyglądu bardziej seryjne
wydech jest ultrazajebisty, tak samo jak klatka, lustra i kupa karbonu.. ale chyba nie taki charakter ma miec twoj civic.. nie robisz torowego napadacza, tylko streetowa maszyne..
Lusterka jakos mi nie podchodza, tzn sa fajne ale raczej nie zaloze takich bo nie lubie problemow z capsami.

Czy wie ktos na 100% czy mozna takie lusterka miec na samochodzie? Kiedys pamietam byly problemy. Zmienilo sie cos?

Fakt, miał być sleeper a z takim wydechem trudno by bylo zachowac takie zalozenie Przyznam, ze wydech podoba mi sie tak bardzo, ze biore pod uwage lekkie odejscie od zalozenia pelen sleeper.


jak dla mnie super wydech w tym miejscu, nietypowo a moze cos w takim guscie, zeby tak rury nie wystawaly (bo sa chyba takie przepisy, ze tlumik nie moze wystawac poza obrys zderzaka czy cos takiego) http://www.toadhallracing.com/Goodwood2005-011.jpg
tak jak na obrazku tyle ze w zderzaku...?
To co pokazales to nie wydech tylko wlew paliwa i wlasnie delikatnie wystajacy mi sie podoba.
Może sie myle,ale to akurat jest wlew paliwa,albo cokolwiek innego,ale nie wydech.
Moim zdaniem lipa z tym wydechem...
edit : gaseb,byłes pierwszy
wiem wiem na szybko znalazlem fotke, chodzilo mi ze wydech w takim stylu nie wystajacym ..
generalnie minusem takiego umieszczenia tlumika/wydechu jest byle jaka stluczka, bo srodek zderzaka na tej wysokosci to miejsce czestego uderzenia.
btw to jak jest z tym przepisem o wystawaniu za zderzak..? czy moze to jest martwy przepis?
przy budowaniu takiego samochodu raczej nie rozpatruje sie akcji typu stluczka i co by sie przy niej zepsulo...
chyba, ze tak coz powtorze raz jescze, jak dla mnie taki wydech super sprawa
(bo sa chyba takie przepisy, ze tlumik nie moze wystawac poza obrys zderzaka czy cos takiego)



tak tak, i to może gaseba zmobilizuje aby tego nie robić. Ja nie wiem co to wogóle jest, wydech w zderzaku.. może i tak, ale nie w tym civie
Lusterko (tak jak kazdy przedmiot ktory montujesz do swojego auta) musi byc teoretycznie z homologacja "dot E". Jak policjant bedzie uparty to sie moze generalnie do wszystkiego przyczepic co nie ma dot'a.
hmm a na oryginalny jest gdzieś wybity ? nigdy nie zwróciłem na to uwagi
Wydaje mi się, że wydech nie może tak wystawać (poza zderzak, jako najdalej wysunięta część pojazdu), prawnie rzecz biorąc.
chyba że gaseb zrobi duży spoiler na klapie który będzie wystawał więcej
Sebastian, Ty tak poważnie z tym wydechem?

to ma jakieś głębsze zastosowanie? bo na pewno nie dodaje uroku... tymbardziej jeżeli masz zamiar tym samochodem śmigać na codzień...
Wydaje mi się, że wydech nie może tak wystawać (poza zderzak, jako najdalej wysunięta część pojazdu), prawnie rzecz biorąc.



tow hook mu będzie bardziej wystawał
to niby jak hak, ale każdy hak musi przejść badanie techniczne i mieć homologacje
Taka rurka w zderzaku będzie dodatkowo zderzak okopcać.
u gaseba to nie problem, jego samochod niezaleznie od dnia i warunkow jest zawsze czysty
Przychodzi mi na myśl taka plastikowa naklejka 2 rurek z tesco
Sebastian, Ty tak poważnie z tym wydechem?


Tak, na poważnie! Podoba mi się taki wydech, wyglada mega kosmicznie
to ma jakieś głębsze zastosowanie?

Nie a musi?

miejmy nadzieje że ich nie przekonasz !
ja bym chcial aby wystawaly okolo 1cm i byly bardzo delikatnie skierowane do dolu.



To jak w TDi

Albo proste, albo wogóle.. żadnego kierowania w dół
W tej chwili nie obkopca a koncowke wydechu mam blisko zderzaka.

Im bliżej i wyżej tym gorzej ale jak lubisz pucować to noł prablem

Dodatkowo jak masz jakieś małe nieszczelności z tyłu to spalinki mogą Ci śmierdzieć w kabinie.

Tak, na poważnie! Podoba mi się taki wydech, wyglada mega kosmicznie





na pewno będzie to coś nowego... a czy fajnego? ważne, że właścicielowi się podoba...
kranik toda style w dół jest zajebisty
To jak w TDi

Szyderca, czepiajacy sie słowek. Tłumika Toda pewnie tez bys nie zalozyl bo jest zagiety do dołu?

Dodatkowo jak masz jakieś małe nieszczelności z tyłu to spalinki mogą Ci śmierdzieć w kabinie.

Jesli juz, to wszystko bedzie zrobione full-profi i taki efekt nie ma prawa zaistniec.

Ale po co stwarzać dodatkowe zakręty/opory które napotkają spaliny wydostające się z wydechu?? Kurde... musiałbym zobaczyć to na żywo... ale wolałbym tu albo OEM look, albo N1 Stajl...
jeśli ma być oryginalnie to do dzieła wspieram takie inicjatywy
widzialem ten patent na furce na fotkach w necie wyglada przesmacznie...

szkoda ze nie bede pierwszy z tkim

a tak pozatym za furke
Ale po co stwarzać dodatkowe zakręty/opory które napotkają spaliny wydostające się z wydechu??



Dokładnie zawsze to będą jakieś opory dla wydostających się spalin a co do wyglądu to zawsze coś nowego rzecz gustu.

I czy nie będzie to wywoływać drgań ?? jak sie obrobi
czy nie będzie to wywoływać drgań ?? jak sie obrobi

a troche jasniej?
z tego co widze rurki/tlumiki przymocowane sa do pasa tylnego. mysle, ze 2 elastyczne laczniki w wydechu zalatwia sprawe.
Może ale ja myślę że może to się stykać np. na zakrętach jak gaseb będzie jechał z przeciążeniem do 3G ale może sie mylę zresztą zobaczymy.

A to mi sie kojarzy z agro-tuningiem tylko tutaj to jest profi wykonane a w tuningowych furach to są naklejki ale może to sie podobać jak będzie dobrze wykonane
mi sie to nie podoba wiec bede probowal Ci to wybic z glowy
Dokładnie tak, tlumiki sa przykrecone na stale. Jak widac na fotkach zlaczka elastyczna jest zastosowana w miejscu gdzie normalnie jest tłumik.

Osioł uparty jestem

niestety musze to potweirdzic
A mnie sie ten pomysł podoba? Dlaczego? Ponieważ jest ładny, ciekawy i inny od wszystkich......

.....zdziwine spojrzenia innych kierowców....bezcenne:-)

AM
mi sie to nie podoba wiec bede probowal Ci to wybic z glowy

Zazwyczaj w ofercie wystarczy dać odpowiednio zaporową cenę
Te zakręty 90 st. znacząco hamują przepływ. Nie dość, że zapłacisz za dodatkowy materiał i robotę, to jeszcze pogorszysz sobie osiągi. Where's the point?
Fashion over function.
lans jest bezcenny
A mnie sie ten pomysł podoba? Dlaczego? Ponieważ jest ładny, ciekawy i inny od wszystkich

Dlatego tez mi sie podoba.

Te zakręty 90 st

znikna przy zalozeniu, ze tuz przy wylotach ma nie byc tlumikow. w zderzaku pojawia sie tylko koncowki. tlumik bedzie nizej.
ohh powinno powstac opowiadanie o dwoch takich co "rasują auta"
a co chciałbyć mieć takiego premiera i prezydenta
Ponieważ jest ładny, ciekawy i inny od wszystkich......

.....zdziwine spojrzenia innych kierowców....bezcenne:-)

AM



http://moto.allegro.pl/it...ort_tuning.html - na to ludzie też napewno patrzą ze zdziwieniem i też jest inny od wszystkich a i na swój spób patrząc oczami właściciela jest też i ładny i ciekawy....
Co to? UFO?
gaseb,
Wydech masakrator
na to ludzie też napewno patrzą ze zdziwieniem i też jest inny od wszystkich a i na swój spób patrząc oczami właściciela jest też i ładny i ciekawy

nie dostrzegasz roznicy miedzy wydechami w zderzaku na 6genie z k24, a obwieszonym gownianymi plastikami eg?
jak ja bym to zrobił w EG4 to byłby ryż?

byloby kul, pod warunkiem, ze to nie bedzie popierdolka do codziennego dupowozenia. pisalem juz o tym wyzej.

jesli gaseb poza tym wydechem zachowa uliczny styl - to bedzie kicha

to dobre do torowego masakratora, mistrz opcja. na ulice - odpada.


to dobre do torowego masakratora , mistrz opcja. na ulice - odpada.



Zgadza się
!markos napisał/a:


to dobre do torowego masakratora , mistrz opcja. na ulice - odpada.


Zgadza się



eeee.....tam....wlasnie taki wydech będzie jasna informacją dla innych użytkowników dróg z czym mają do czynienia...
to dobre do torowego masakratora , mistrz opcja. na ulice - odpada.


Krótka piłka...nie rób tego

to dobre do torowego masakratora, mistrz opcja. na ulice - odpada.



A jakie sa zalety tak rozwiazanego wydechu w torowym masakratorze?
A mnie sie ten pomysł podoba? Dlaczego? Ponieważ jest ładny, ciekawy i inny od wszystkich......

.....zdziwine spojrzenia innych kierowców....bezcenne:-)

AM



Ty się nie liczysz - Hiltonówka .

Pomysł ciekawy, ale szczerze mówiąc nie wiem czy dobry. Ja to auto widze jako Killującego wszystko dookoła sleepera. Natomiast wiem że wydech "jak wiadro" bo tak określają moji znajomi mój wydech N1 megan racing, dziala odstraszająco i daje do zrozumienia z czym ma się do czynienia. Tymbardziej taki efekt otrzymasz zakładając dwie rury w miejscu gdzie nie sposób ich nie zobaczyć. Ja np. wywalam raczej N1 i ide w coś w stylu Apexi WS2, tylko ze względu na to żeby auto wyglądało bardziej seryjnie. No ale każdy ma inne upodobania i co innego chce osiąhnąc. Jak juz zrobisz to z chęcią oblukam. .
gaseb nie rob tego prooooooosze Cieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
Może petycje będziemy podpisywać

Ja sie nie znam, ale mój zmysł estetyczny mówi mi, że taki wydech pasuje do fury torowej lub chociaz wannaberacecarmastah, a nie takiej wymuskanej streetowej jak twoja, chyba ze kupisz carbon maske, tylnia klape, wyprujesz wnętrze, wsadzisz klatke itp itd... ale to nie jest dla tej furki, nie do tego dążyłeś cały czas, to zabije klimat tego samochodu, chcesz mieć ten wydech spoko, ale nie w tej furze, może czas pomyslec nad tym zeby to k24 włozyć do czegos innego?
Najlepsze jest to ile dyskusji wywołał sam pomysl. Myslę że ot to też chodziło... Jak dla mnie mieszane mam uczucia. Wolałby w standardowym miejscu. Myślę że naiwniaków wbrew pozorom może zmylic taki wydech. Pomyślą: o jakiś gadżeciarz z tesco i się zaskoczą...
Najlepsze jest to ile dyskusji wywołał sam pomysl. Myslę że ot to też chodziło... .



to sie nazywa 'sprytne chwyty marketingowe' co by temat nie spadł
Tak jak w temacie jajegry "temat traci zainteresowanie?? Aaa to wkleje jakąś popierdółkę, albo pytanie z dupy".. hehe i kolejne 10 stron pisania o niczym
Tomac - masz jakiś problem?
Tak jak w temacie jajegry "temat traci zainteresowanie?? Aaa to wkleje jakąś popierdółkę, albo pytanie z dupy".. hehe i kolejne 10 stron pisania o niczym

popierdolki wklejam zgodnie z tym kiedy przyjezdzaja. za pare dni beda kolejne, to znowu je wkleje. drazni cie to? mam na to prosta i darmowa recepte - nie czytaj i najlepiej nie komentuj, bo na twoje komentarze jestem od pewnego czasu uczulony - automatycznie dostaje napadu smiechu jak przypomne sobie twoje odkrywcze spostrzezenia i jakze blyskotliwe porownanie z innego forum
nie kazdy robi samochod skrajnie funkcjonalny. niektorzy lubia tez popatrzec. np. ja, albo gaseb, moze ktos jeszcze by sie znalazl. wyjasnilem to juz wyzej. czytales?
Markos, masz krotka pamiec? Czy klocisz sie tylko po to zeby postawiac na swoim?

Zobacz co napisales
Panowie a kto powiedział, że to ma być funkcjonalne??

Czy C-Pillar w 6 gen. jest funkcjonalny? Nie jest bo pasazerownie z tylnej kanapy opieraja o niego głowę.
Czy Miracle Cross Bar w 6gen. jest funkcjonalny? Nie bo trzeba zdjac półke z bagażnika i złożyć oparcia foteli.

Tak więc nie wszystko co ładnie wygląda jest w 100% funkcjonalne. Oczywiscie rozporki po za tym, że ładnie wygladaja wpływaja pozytywnie na prowadzenia auta jednak w tym samym stopniu sprawiaja, ze auto staje sie mniej przyjazne dla wszystkich po za kierowca.

Mi ten wydech sie bardzo podoba i tylko dlatego się nad nim zastanawiam. To czy pogorszy czy polepszy osiagi, czy bedzie łatwiejszy czy trudniejszy w serwisowaniu, czy ulegnie destrukcji podczas stłuczki czy nie jakos mnie nie rusza. Ma fajnie wygladac, ot tyle.
piechur, napisalem tez, ze jesli gaseb pozostawi samochod ulicznym, to nie bedzie mu to do niczego pasowalo.. czytasz wszystko, czy tylko odpowiadajace ci fragmenty?

torowy sprzet tez moze byc w jakis sposob mily dla oka i miec na sobie/w sobie szereg smaczkow. oczywiscie nie musisz sie z tym zgadzac.
Czy C-Pillar w 6 gen. jest funkcjonalny? Nie jest bo pasazerownie z tylnej kanapy opieraja o niego głowę.
Czy Miracle Cross Bar w 6gen. jest funkcjonalny? Nie bo trzeba zdjac półke z bagażnika i złożyć oparcia foteli.

no ale chyba w modyfikacjach auta opisywanych na tym forum, chodzi o to aby poprawić funkcjonalność auta na torach, ulicy, ogólnie w szybkiej i sprawnej jeździe + gadżeteria JDM...
tu nie chodzi o funkcjonalność typu:
założe opony o profilu 90 bo lepiej będą moi pasażerowie znosić niedogodności związane z przemieszczaniem się po dziurawych drogach, prawda ?
to sie nazywa 'sprytne chwyty marketingowe' co by temat nie spadł
Tak jak w temacie jajegry "temat traci zainteresowanie?? Aaa to wkleje jakąś popierdółkę, albo pytanie z dupy".. hehe i kolejne 10 stron pisania o niczym



10 stron pisania o niczym? Czy aby na pewno? Każda sensowna odpowiedź w temacie jest przydatna dla mnie jak i dla innych. Kazda osoba czytajaca ten temat moze sie czegos dowiedziec i poznac opinie innych osob. Przeciez o to chodzi, prawda?
Czy C-Pillar w 6 gen. jest funkcjonalny? Nie jest bo pasazerownie z tylnej kanapy opieraja o niego głowę.



Ja mam C-pillar a moi pasażerowie nie opierają się o niego głową bo mam....zagłówki......
Ja mam C-pillar a moi pasażerowie nie opierają się o niego głową bo mam....zagłówki

Nie wiem jak zamontowales c-pillar, byc moze odsunales go maksymalnie do tylu. Ja bede mial taki ktory nie ma regulacji i jest montowany tylko w jednej pozycji. Ja zagłowkow nie mam ale nie zmienia to faktu, ze w sytuacji awaryjnej zagłowek duzo nie da Dlatego coraz bardziej zastanawiam sie nad przeksztalceniem auta w 2 osobowe.
Dlatego coraz bardziej zastanawiam sie nad przeksztalceniem auta w 2 osobowe.





wywal tą szatą tapicere!
Ma fajnie wygladac, ot tyle.



Bo on wygląda fajnie! Ale nie pasuje do tego co robiłeś do tej pory z samochodem, ten jeden szczegół by poprostu nie pasował, i to nie byłby kontrast dopełniający całość tylko taki nie wiem no pryszcz na dupie
Bo on wygląda fajnie! Ale nie pasuje do tego co robiłeś do tej pory z samochodem, ten jeden szczegół by poprostu nie pasował, i to nie byłby kontrast dopełniający całość tylko taki nie wiem no pryszcz na dupie

No z tym sie musze zgodzić. Faktycznie auto jest zrobione na sleepera a ten tłumik do tego stylu by wogole nie pasowal. Jednak nie zmiania to faktu, ze nadal mi sie podoba.

Chciałem usprawiedliwić marudzenie Tomac'a. Smerfna Honda zobowiązuje do bycia Smerfem Marudą


PS: Dzisiaj sleeper a niedlugo byc moze troche sie to zmieni. Nie wiadomo na co jutro wpadnę
gaseb - jak zrobisz ten wydech to Ci spale samochód. Serio
zrzucam się z groobym na 5tke benzyny
gaseb - jak zrobisz ten wydech to Ci spale samochód. Serio

Jak mi spalisz samochód to Ci załatwie zakaz wejscia do wszystkich McDonald'ów w PL
Dlatego coraz bardziej zastanawiam sie nad przeksztalceniem auta w 2 osobowe.



Zdecydowanie dobra koncepcja
idąc takim tokiem myślenia lakier na felgach jest nie potrzebny bo za dużo waży

to pewnie z tego wlasnie powodu spoon sw388 jest anodowany, a nie lakierowany...
Po kilku miesiącach przyszedł czas na zmianę skarpetek


A tu trochę blingbling pod maskę
Gadżeciarz No skarpety fajne. Takich jeszcze nie widziałem szczerze mówiąc Skąd je wychaczyłeś?
A co jest napisane na skarpetkach...?...:-)

AM
T1R?
Ja tam widzę ITR albo śleper jakiś jestem.
ślepy jesteś.
T1R czyli Type One Racing
http://www.typeoneracing.com/

PS: Jest to firma ktora oferuje najdrozsze nakrętki na koła jakie kiedykolwiek widzialem!
http://www.typeoneracing....&cat=105&page=1
Ale wziąłeś je bo są fajne, czy dlatego, że tylko ty (jak narazie) takie masz? ja mam skunk2 i moim zdaniem jest najładniejsza, nie ukrywam, że kierowałem sie wyglądem bo w końcu nic innego to nie robi, no jeszcze mugen ładny, spoon brzyydal, te t1r też
najfajniejsze i tak sa skarpetki passworda

a srubki to i ja se kupie, a co!
Update mały

Nowe lusterka (powrót do seryjnych)
Nowe przednie lampy (JDM CTR)
Nowe felgi (GSR Blades 15")





A no i polerka dziś była robiona. Do ideału daleko ale odświeżenie mu sporo pomogło
pieknie wyglada na tej feldze!!
Miszcz
Ślicznie, choć przydałoby się jakieś porównawcze foto na komplecie Regamasterów BTW nie za nisko jest ten zawias, jak na nasze drogi?
Tył stoi jeszcze w miare wysoko, a dokładka jak pamietam jest wyprofilawana pod koleiny
Auto jest mistrzowskie. Od kiedy je zobaczyłem na nowych felgach i zawiasie nie moge patrzeć na swoje padło
Zmiażdzyło mnie to koło i gleba! Po prostu kozak.
prawie ok, chociaż myślałem że będzie lepiej, szkoda że lustra zmieniłeś..
felga jak i samochód - przekozak
co do dużo pisać- mistrzostwo
gites majonez
Jestem pozytywnie zaskoczony. Myślałem, że będzie marnie wyglądać...
Jest dobrze na zewnątrz. Jaki kolejny etap?
Bardzo fajnie to wygląda
Ślicznie, choć przydałoby się jakieś porównawcze foto na komplecie Regamasterów BTW nie za nisko jest ten zawias, jak na nasze drogi?

To co pokazywałem wcześniej na Regamasterach to był teaser. Jak by nikt nie zauważył to te Rega są 5x114 i na pewno nie będą do mnie pasowały bo nie planuje swapa hamulców.
Nie jest za nisko, tzn wg mnie nie jest za nisko, mi sie zawsze bardzo podobały mocno zglebione auta podobały i to był priorytet.
Mimo takiej gleby bardzo rzadko obcieram podwoziem.

przechuj to mało powiedziane...

dopiero teraz przyjrzalem sie o co chodzi - zmiana lusterek zdecydowanie na plus
zmiana lusterek zdecydowanie na plus



muszę się zgodzić. o tych USDMowych można było powiedzieć, że były "śmieszne". ale to mniej więcej tak jakby jedyne co można było powiedzieć o dziewczynie, to że jest "miła"
..Lusterka profi.....

..Lampy profi.....

BR

AM
A jakie oponki czyste
A jak tam navi, wymyśliłeś już coś?
przekozak
te lusterka o wiele lepiej się prezentują
wszystkie zmiany na plus
Mam nadzieje ,że felgi zostają tak jak są, nie żadne nh0 jak to kiedyś tam planowałeś?
No właśnie malujesz je czy takie lustra zostają ??
A jak tam navi, wymyśliłeś już coś?

Nie myślałem nad tym wogóle, zostaje jak jest, nie chce mi się z tym bawić. Wystarczy mi to co mam

a myślałem że weźmiesz te najdroższe !
te najdrozsze wzial markos. w koncu on jest krolem internetu
no tak dziecko google

a te śrubki są tak pomalowane czy opalone szlachetnie ?
cholera wie czy to opalanie, ale efekt jest trwaly

lansssssssssssss

a no tak, mówiłem o tych t1r - co niekótrzy myśleli że to itr
Nie wiem jak one są "barwione". Ważniejsze jest to, że się nie rysują przy dokrecaniu a to mnie bardzo cieszy!

Postawie krate browaru temu który mi pokaże w PL osobe która sobie kupi te tytanowe T1R. Wg mnie cena nie do przeskoczenia.
Jeśli to nie tajemnica to jaki koszt tych tytanowych?
T1R czyli Type One Racing
http://www.typeoneracing.com/

PS: Jest to firma ktora oferuje najdrozsze nakrętki na koła jakie kiedykolwiek widzialem!
http://www.typeoneracing....&cat=105&page=1

cena jest zboczona wiec napewno by sie jakis zboczeniec znalazl...a krata browaru to marne pocieszenie przy nakretkach za 1500zl
Do każdej nakrętki bym groźnego psa przyczepił od razu, ale nie powiem fajne są .
krata browaru to marne pocieszenie przy nakretkach za 1500zl

To fakt, jedna nie pomoże

nowy C-Pillar


Karbonowy a jak
Fajne, ale w zasadzie możesz wywalić tylną kanapę. Trochę za mały zysk w stosunku do kosztów IMO
a jak wywali kanapę to c-pillar będzie lepiej spełniał swoją rolę??
a jak wywali kanapę to c-pillar będzie lepiej spełniał swoją rolę??



nie ale bedzie Lan$$ bardziej widoczny fajna ta karcboniada
Nie będzie lepiej spełniał swojej roli. Chodzi o to, że teraz kanapa nie spełnia swojej
(przewożenia pasażerów, tak dla ścisłości) i do tego odnosił się mój post. Moim zdaniem rezygnacja z możliwości przewożenia 3 ludzi na rzecz pałeczki służącej głównie lansowi jest bardzo daleka od filozofii JDM. Ale każdy robi co mu sie podoba.
C-pillar nie jest do lansu tzn nie takie jest jego głowne założenie! Ma służyć wzmocnieniu karoserii a fakt, ze ten jest z karbonu w niczym nie przeszkadza a raczej pomaga (waga)

To, czy jest c-pillar czy go nie ma nie ma wpływu na to ile moge przewiezc osob. Wiadomo, ze nie jest to idealne rozwiazanie kiedy tuz za glowa jest taka rurka ale z zalozenia nie woze pasazerow na tylnej kanapie.
Pytaniem nie jest zakładana funkcja C-pilara
lecz pytaniem jest ile w istocie C-pilar pomaga ?
Jak BARDZO pomaga to cieżko określić. Wiem, że po założeniu c-pillara tylne plastiki mniej trzeszczą niż bez niego co oznacza, że nadwozie mniej pracuje.

Być moze niedługo taki bajerek zagości w celu dodatkowego uszytwnienia nadwozia

fo z fotki to markosowe
to czerwone w tle to co będzie miało?
jestem mile zaskoczony, że taki emeryt zostanie reaktywowany
to czerwone w tle to co będzie miało?


D15 z tego co czytałem
http://forum.streetshadow...der=asc&start=0

tym optymistycznym akcentem można zakończyć ten OT...
Nie będzie lepiej spełniał swojej roli. Chodzi o to, że teraz kanapa nie spełnia swojej
(przewożenia pasażerów, tak dla ścisłości) i do tego odnosił się mój post. Moim zdaniem rezygnacja z możliwości przewożenia 3 ludzi na rzecz pałeczki służącej głównie lansowi jest bardzo daleka od filozofii JDM. Ale każdy robi co mu sie podoba.




a dlaczego nie spełnia? Trza załozyć zagłóweczki i będzie spełniac......
Myślę, że usytuowanie tego C-pillara jest takie, że jakby założynic na niego takie gąbki jak sie kiedys zakladalo na ramę bmx'a, to bedzie z tego zagłówek
Myślę, że usytuowanie tego C-pillara jest takie, że jakby założynic na niego takie gąbki jak sie kiedys zakladalo na ramę bmx'a, to bedzie z tego zagłówek



Wydaje mi sie, że jest za bardzo do przodu wysunięty, żeby było to wygodne.
czy mi się wydaje czy ideą JDM jest funkcjonalność auta pod względem prowadzenia i mocy?
no bo chyba nie myślicie że mówiąc funkcjonalność ma się na myśli to, żeby pasażerom z tyłu było wygodnie - to nic innego tylko gaseb montuj ekrany w zagłówkach, co by twoi pasażerom przyjemniej się jechało

p.s. zdaję sobie sprawę, że ten c-pillar nie zmieni oblicza auta w zakrętach, ale coś tam pewnie daje
Nie chodzi o to żeby pasażerom bylo wygodnie-chodzi o to żeby wyszli z auta żywi.
Mnie po prostu zastanawia, po co ta kanapa tam jeszcze jest, skoro i tak nikt jej nie używa, a w każdym razie nie powinien.
Żeby ładniej wyglądało? chyba kanapa lepiej wygląda niz nie pomalowana blacha z jakimiś matami...
ale Gaseb nikogo z tylu wozil nie bedzie, jeszcze nie widzialem zeby ktos sie z tylu wbijal u Gaseba, a pewnie jest zeby troche komfortu bylo, bez kanapy to jak Emre kiedys napisal masz wrazenie ze ci sie woda litrami do srodka wlewa jak jedziesz w deszcz. np.
Mnie po prostu zastanawia, po co ta kanapa tam jeszcze jest, skoro i tak nikt jej nie używa

po to samo co u mnie, czyli:
1. zeby byla
2. zeby bylo cywilnie
3. zeby bylo ciszej
Nie chodzi o to żeby pasażerom bylo wygodnie-chodzi o to żeby wyszli z auta żywi.

Zastanow sie co ty gadasz!! Chyba nie sadzisz, że wezme pasazera i posadze go z tyłu gdzie w miejscu zagłowka jest c-pillar?? Przeciez to oczywiste, a to, ze nie woze nikogo z tylu nie oznacza jeszcze, ze musze od razu wybebeszac auto!
jak wyjezdzam na weekend to torba z rzeczami laduje z tylu na kanapie zamiast w bagazniku. jak nie mialem kanapy to bagaz latal po calym samochodzie.

z kanapa latwiej czystosc zachowac. lepiej wyglada wnetrze. wydmuszka jest fajna (ma swoj urok) ale na codzien jest meczaca.

ale szczerze za taki c-pilar dowod moglby poleciec.
ale szczerze za taki c-pilar dowod moglby poleciec.


Ojej, jak się przyczepią, to się przy nich odkręci

Ja tam nie mam zwyczaju wozić ze sobą narzędzi, bo nie zakładam że mi się auto zepsuje w drodze ale kto wie, może jakiś adjustable wrench gaseb wozi w schowku
to, ze nie woze nikogo z tylu nie oznacza jeszcze, ze musze od razu wybebeszac auto


No i luz.
ale szczerze za taki c-pilar dowod moglby poleciec.

zadam proste pytanie, CZEMU? Czy w aucie z 1995 roku muszą być tylne zagłówki?

zadam proste pytanie, CZEMU? Czy w aucie z 1995 roku muszą być tylne zagłówki?



podczas wypadku osoba siedząca z tyłu rozwala sobie czaszke o carbon. Ty nikogo nie wozisz, ale teoretycznie możesz.
A jak by tak auto na 2 osobowe przerejestrować? Słyszałem, że można tak.
podczas wypadku osoba siedząca z tyłu rozwala sobie czaszke o carbon

przy uderzeniu glowa carbonowy c-pillar lamie sie jak zapalka. czemu? bo jego sztywnosc zaplanowana zostala tylko wzdluz rurki. w kazdej innej plaszczyznie strzeli jakby byl z papieru.
Też mi sie tak wydaje. Jak by to była normalna metalowa rurka to co innego ale cf c-pillar jak by tak o kolano trzepnąć to na 100% pęknie.

Troche z innej beczki, VT blades'ów.

Dla osób które nie wiedzą o co chodzi tłumacze, że felgi sa ciemniejsze

a to taki bedziej mat czy tez polysk? ogolnie bardziej mi sie podoba od tego co jest teraz
ja bym zostawil tak jak jest tylko jeszcze bardziej wypolerowac i bedzie MISTRZ
moim zdaniem piękne są te srebrne! może jakaś polerka i nic więcej nie potrzeba
A mi się wydaje że można by je trochę zmatowić.
Teraz wyglądają spoko, taki gangsta shine
Jednak gdybyś je pomalował na jakiś matowy graficik...

Nieeee, zostaw jak jest po co kombinować
Jakos nie chce mi się wierzyć, że siły przenoszone przez budę działąją na c-pillar idealnie w płaszczyznie prostopadłej, no ale niech będzie..

Pasuje taki kolor co do felg i jakby był jeszcze w macie to super
wejdz z większą polerką i będzie bajka.

PS. żeby nie było teraz też jest bajka
100 razy lepiej !
Gaseb... zrób tak jak się Tobie podoba

Mi osobiście podobają się i w polerce i w ganmetalu. Do zielonego nadwozia pasują i te i te.
gaseb, jak pomalujesz blades'y to nie odzywam sie do ciebie! mozna pokusic sie o przyciemnienie reszty pomalowanej czesci felgi, ale front musi byc w polerce!


ps.
i znowu 10 stron o kolorze felg
a co tylko ty chcesz mieć ponad 100 stron ?
mozna pokusic sie o przyciemnienie reszty pomalowanej czesci felgi, ale front musi byc w polerce!



dokładnie! jak je pomalujesz to nie będziesz fajny...
A samochód w końcu będzie malowany?
Felgi to już naprawdę kwestia aktualnego humoru właściciela, bo wyglądają kozacko i w polerce i w graficie. Ja bym osobiście zaszalał i pomalował, faktycznie lepiej pasuje do carbonu.
nie ujmując nikomu - ile tam tego carbonu jest? chyba że nie wiem o pewnych planach to przepraszam
ps. i znowu 10 stron o kolorze felg

Staram się jak mogę

Po za c-pillarem nie ma nic z karbonu
a lotka?
lotka jest w okleinie z alledrogo
Ja Ci dam okleine! W okleinie to będa twoje dekielki
jeszcze nie wiadomo jakie beda
Ja bym malował, wydaje mi się że w graficie dużo bardziej pasują do koloru tego samochodu
Jakos nie chce mi się wierzyć, że siły przenoszone przez budę działąją na c-pillar idealnie w płaszczyznie prostopadłej, no ale niech będzie..

Ale namieszałeś a c-pilar jest ściskany i już


Fele maluj bo teraz lipnie wyglądają
ja bym pomalował
po pomalowaniu ta felga straci swój urok, musi być polerka !
Gaseb, zostaw jak jest Na tym VT wyszło ciekawie ale według mnie szkoda felgi na takie eksperymenty.
Wedłu mnie fela mogła by zostać błyszcząca kiedy Gaseb miał by inny kolor auta
Wedłu mnie fela mogła by zostać błyszcząca kiedy Gaseb miał by inny kolor auta



Walter zapraszam do Wawy na spota , obczaisz na żywo to przyznasz mi racje
jak gaseb wjechał na spota na tym kole to moja szczęka zintegrowała się z podłogą...niemalże
Nie to "ładne" co "ładne", ale co się komu podoba Wierzę, że Gaseb zrobi tak jak się jemu podoba, a nie nam
Polowałem polowałem i w końcu udało się

Nowe Halogeny


Nowa CF Lotka
Fajnie, fajnie
powiem krotko i na temat wyglada zajebiaszczo
no ładnie, ładnie, szczególnie halogenki mnie się podobywują

ale z naklejką na szybę to poszalałeś
Halogeny fajnie siadły. A co do lotki...hmmm..wstyd sie przyznać ale nie mam pojęcia czym się różni od poprzedniej.
poprzednia była bardziej wygięta do góry
Halogenki sa super.

naklejka.... wyjatkowa i trzeba sie przyzwyczaic.
halogeny i lotka mega
a naklejka.... okropna
bo to jest teraz JDM Hawaii Edition jedyny na swiecie, MALKONTENCI!!!
naklejka mistrz, sam bym taką chciał
naklejka mistrz, sam bym taką chciał


Naklejka jest boska dlatego na niebieskiej i białej też taka będzie
nazwac was gejami to za malo
naklejając ten mini-banerek nawet się nie spodziewałem, że ludzie na ulicy tak będą zwracali na to uwagę. po za tym pozytywny odbiorem jest jeszcze jeden plus, nie trzeba używać osłon przeciwsłonecznych

zbliżenie
nazwac was gejami to za malo


Markos ale do metroseksualnych pasów pasowałaby Ci
bardzo. no poprostu nie moglbym wymyslic nic innego, co pasuje lepiej niz ta lepka
skąd takie coś mozna wziaść?
z jdm theory?
skąd takie coś mozna wziaść?


z:

:małpka polerująca rakietę:
a to coś widać w ogóle? bo ja jak u sienie opuszczam te daszki przeciwsłoneczne to mi pół szyby zasłania...
Gaseb teraz tylko fure przemaluj pod kolor tego, bo nie pasi, masz tam pare fajnych kolorków do wyboru + pokrywa zaworów w ten sam motyw
Jak juz raz mówiłem na żywo jest zajebiaszcza
ta w srodku jest zajebiaszcza ...
ta w srodku jest zajebiaszcza ...



tak ale... trzeba by je wciecie jakies zrobic ale tak czy inaczej calosc oceniam poztywnie. wszystkie sa fajne.
Lato się zbliża więc czas wskoczyć w słoneczne bikini a raczej lateksowy staniczek



Podoba mnie sie. Hehe ale ta naklejka na szybe śmisznie wygląda.Ja bym sie nie odważył .
No ale w zasadzie chodzi o to, żeby było fajnie, i jest fajnie.

To jak z tym kolorem? Będzie coś kombinowane?
http://jspek.com/forums/s...8&page=42&pp=20 to Twoje?
Bra byłaby super gdyby tylko nie miała tego napisu "Civic"
Hm samochód i otoczenie się raczej zgadza... Fajnie ten kondom na masce wygląda Tak samo jak i cała reszta Nie moge się jeszce do tej naklejki przekonać... Ale nie jestem negatywnego zdania o niej, poprostu jakaś taka z innej bajki troche. Ale i tak gratki za projekt !!
Widzialem dzisiaj na trasie samochodzik, zajebiscie rzuca sie w oczy nie ma to tamto
zabiles wszystko tym stanikiem. tragedia. mam nadzieje, ze to tymczasowe
zabiles wszystko tym stanikiem. tragedia



nie znasz się , jest zajebisty .

Wiadomo gusta guściki.
mi też nie leży, taki dziadkowy jest...
no ale właścicielowi sie podoba i trzeba dalej dopingowac..
jest nice
moze glupie pytanie ale po co ten staniczek jest ??
mi też nie leży, taki dziadkowy jest...



Sebastian się starzeje...
moze glupie pytanie ale po co ten staniczek jest ??



Żeby kamyki spod kół nie obijały lakieru na masce

PS: zawsze mi się Bra na Civiku podobała
moze glupie pytanie ale po co ten staniczek jest ??

zeby ladne samochody staly sie brzydkie. to taka zasada - dziala w 100% przypadkow
Jak się wsztydzisz auta to zakrywasz proste nie
zabiles wszystko tym stanikiem. tragedia. mam nadzieje, ze to tymczasowe

U mnie wszystko jest tymczasowe, ciagle się cos zmienia, dochodzi i odchodzi
Wiesz coś czego ja nie wiem ??
Emre napisał/a:
Sebastian się starzeje
Czasy gimnazjum juz dawno za mną




To Ty chodziles do gimnazjum?
jakie gimnazium Sebek studiował z Beger
jakie gimnazium Sebek studiował z Beger




Oooo kurna ale pocisk
To prawie tak jak bys mu pojechal po starej
Sebek ma poczucie humoru..
A tak przy okazji mam pytanie apropo stanika.czy nie ogranicza on chłodzenia ?? bo pamietam jak w US pontiacu mielismy i strasznie sie grzał z tym..
on jest tylko na maske. nie nachodzi na blotniki i zderzak.
to zmienia postac rzeczy, na tamtym to wszedzie to było..
on jest tylko na maske. nie nachodzi na blotniki i zderzak.



Ale w komplecie są staniczki na błotniki, których Sebek nie założył
chyba sa dwa rodzaje - tylko na maske oraz pełny: + na zderzak, blotniki.
To Ty chodziles do gimnazjum?

Odmłodzić się chciałem, trudno nie udało się

Wczoraj miałem okazje zobaczyć autko na żywo. Wygląda 100 razy lepiej niż na fotkach
Stanik popularnie zwane "Bra"
wydaje mi sie, ze kiepski plan z tym byl, chyba ze ma to sluzych ochronie lakieru to dal bym calosc i wtedy ok
Udalo mi sie ogladac z bliska
Zadziora z niego jest i wyglada bardzo OK
Podobac sie
Ostatni element puzzli pod tytułem Swap K24

to teraz do roboty
co to za kolektorek? Rcrew czy siakiś inny?
siakis inny
siakis inny


nie pamietam nazwy ale jak łatwo się domyślić specjalny dla budy ek/ej pod swapa K2x

cacy
W końcu Liczę na rychłą przewózkę
Ladnie wyglada.
Oby wyzwolil troche szmocy.
Rcrew czy siakiś inny?

Siakiś inny ale wygląda bardzo przyzwoicie.

A tak wyglada teraz. Za zdjęcia DZIĘKUJĘ MICHASKOWI !!
to auto miażdży!!! Jest śliczne!
kontrowersyjna wlepa zniknęła
No piknie panie
No i zdjęcie fajne
też chce takie zdjęcia...
Proszę bardzo, Twoje auto też tam było

Łan handret prosent ałtentik!

Kierowca wiązał buta.
piekna haneczka:) wielki pozytyw
a ta navi.. no wypaśna
myslalem o czyms takim do mnie ale ..to moze z czasem jak uzbieram troszke sianka
GSebku dawaj aktualne foto.....
GSebku dawaj aktualne foto.....

Nie wiem o czym mówisz, kolor ten sam, wnetrze to samo, kola te same, stara bida
Nie wiem o czym mówisz, kolor ten sam, wnetrze to samo, kola te same, stara bida




wiesz, ale może Gr00by myśli o tym żeby właściciela zobaczyć....
GSebku dawaj aktualne foto.....





noooo Goseb Pure JDM pure wygląda naprawdę konkretnie zdjęcie mnie rozpieszcza
szczypta JDM'u, kilka gram lansu i mamy przepis na miazge cyckow
mam teraz troszkę luzu w pracy więc zdjęcia powtórzymy dla lepszego efektu, bo pierwszy raz siedziałem w kufrze
ale miny jadących obok ludzi - bezcenne




Cacy
3 jest super (tylko ta sawa taxi psuje troche efekt)
Fotki świetne, można wiedzieć jakim sprzętem robione?
3 jest super (tylko ta sawa taxi psuje troche efekt)


no niestety i jeszcze z tą samą prędkością jechał

nie bawie sie tak!! ja tez chce wymazane tablice!!
PIĘKNE FOTKI!! Wielkie dzięki za ogarnięcie sesji dla michaska!

W końcu wiem jak wyglada moje auto podczas jazdy
3 fotka zajebiaszcza
widzialem nowe zabawki .... super to wszystko wyglada
ciiii...
W końcu wiem jak wyglada moje auto podczas jazdy



Hehe fajna faza zobaczyc a jeszcze lepiej jak ktos sie nim przejedzie i mozesz to poogladac
http://jspek.com/forums/s...8&page=42&pp=20 moze bylo juz o tym mowione, jezeli nie, to pierwsza fota
Ładnie sie Lansujemy....
widzialem nowe zabawki .... super to wszystko wyglada

Pytał Cię kto?
Przypomina wam to coś ??

jeśli chodzi Ci o felgę to to jest inny model...
jeśli chodzi Ci o felgę to to jest inny model...



Wiem, ale patrząc na całokształt widać pewne podobieństwa..
Fajne felgi, fajne oponki, fajne fotele, fajna klatka, fajne przednie boczne dokładki, fajny tylny spojlerek i ta naklejka na szybie
fajne brewki i fajny siatex w zderzaku po bokach
<brawo>
zgadzam sie..ten dzwiek, wyglad + silnik chyle czoła, niech auto ci sluzy tak jak wyglada!!! Brawo!
jest pięknie !
jest cudnie, baardzo fajnie jezdzi juz teraz, a jak sie wystroi to bedzie killer na miasto nie z tej ziemi
ale już nowe serce?


wkońcu ?
no ba
pieknie chodzi, słychać na odległośc że coś fajnego się zbliża Jaqbie jaka jest ruznica w porównaniu do k20 na tej samej skrzyni?
Dopiero teraz można powiedzieć, że projekt jest z grubym pierdolnięciem, fajowo. Gratuluję i czekam na jakieś filmidło.
Fajnie , jest już k20 w 6gen w PL ?? Czy to się pierwsze trafiło ??;)
to nie jest k20..

ciekaw tylko jestem czy gaseb bedzie zadowolony, ze klepiecie na forum kiedy on sam slowa nawet nie napisal
Eee tam klepiecie zaraz... pozatym moje klepanie nie jest poparte żadnymi faktami. Ostatni raz auto widziałem na Nowym Świecie w zimę, a teraz się tylko domyślam, więc ze mnie źródło jak z dupy armata .
ciekaw tylko jestem czy gaseb bedzie zadowolony, ze klepiecie na forum kiedy on sam slowa nawet nie napisal


pokazał się wczoraj na spocie, więc musiał się z tym liczyć

Tak wczoraj rozkminiłem jak stawałeś Sebastian żeby się złapać z Adamem, że ten samochód to nie powinien jeździć tylko stać w Arkadii na jakimś podeście zamiast lambo
No jest po prostu piękny, a k20/24 jest wisienką koronującą ten projekt.
ten samochód to nie powinien jeździć tylko stać w Arkadii na jakimś podeście zamiast lambo

ten samochod jest wlasnie 300% sprzetem do JEZDZENIA. przez duze J. jak stanie to owszem, milo sie na nim wiesza oko, ale stworzony zostal do jazdy.
pokazcie takies fotki tego "wynalazku"
no tak, wiem jakie było założenie tego projektu i jest zajebiście, że tak jeździ. Chodzi mi o to, że spokojnie mógłby stac tam zamiast lambo i wzbudzać większe emocje (przynajmniej we mnie)
Jest szybko, jest lens, czego chcieć więcej?!
czego chcieć więcej?!



hmm.... jakiejś fotorelacji i opisu wrazeń z jazdy
ja moge opisac wrazenie z jazdy za gasebem: czulem troche paliwo i odleglosc sie zwiekszala
odleglosc sie zwiekszala


ale tak jak ze wszystkimi czy troche bardziej??
ciekawe czy trzyma moc??
dajcie jakies foto
jak czules paliwo to jechales za mną
ale tak jak ze wszystkimi czy troche bardziej??

sprecyzuj
jak czules paliwo to jechales za mną


jak ty jechales Markosa civickiem
wlasnie... moze w sobote sie podstroje u Dominika. jakis spęd jest na Mineralnej więc podbiję
Pati, tak lekko na 1.3 podstroj
map sensor bym musial zmienic..
Ale o co chodzi? Jakie K24? To D14 z pomalowaną na czarno pokrywą


Fajnych fotek nie robiłem bo pod maską jeszcze trzeba trochę popracować głównie chodzi tu o kosmetykę itd. Jak tylko to ogarnę to pokażę!
mnie to zupelnie zgniotlo brzmienie tego samochodu.. slychac, ze to juz nie jakies 1.4 z wydechem.. gra bardzo dostojnie, bez przesadnego ryku, nie za glosno, ale slychac, ze pod maska jest jakas baaardzo meska motorownia.. klasa dzwieku odpowiednia do reszty, mega mi sie to podoba!
Ale o co chodzi? Jakie K24? To D14 z pomalowaną na czarno pokrywą


Fajnych fotek nie robiłem bo pod maską jeszcze trzeba trochę popracować głównie chodzi tu o kosmetykę itd. Jak tylko to ogarnę to pokażę!



jest hitem co mialem okazje zobaczyc dzis na wlasne oczy, miazdzy cycki
eeee tam juz mi sie opatrzyl ten samochod i jego silnik.... jeszcze z miesiac i bedzie Gaseb musial cos zmieniac
łałałiła...
Nie widziałem jak to jeździ, nie wiem jak pracuje k24 w tej budzie ale z komentarzy wnioskuję, że wisienka już znalazła się na torcie

brawo
Wyszło coś na tym strojeniu?
obstawiam 240hp i 250nm na tym setupie
To sie nazywa projekt z jebnięciem mam nadzieje, że nadarzy sie kiedyś okazja chociaż dotknąć
Dobra dobra... dawać fotorelację i garść filmików jak to lata
Wyszło coś na tym strojeniu?


już wiesz jakie opony będą przenosiły ten moment na droge ?
ale to wkoncu co jest k24 z glowa od k20 czy seryjne k24?? bo niewiadomo.
Chyba raczej bez czapki.
no to jak malo wyszlo skoro w seri ma to 190hp. wiec juz sam niewiem ocb
Wydaje mi się, że na czapce od k20 wyżej byłaby moc max., bo niutona jest okej.
Może k24 w serii jest zdławione tam w accordzie
Ale i tak pewnie zapie.dala
Doł K24, góra K20. Napisałem, że wypluło mało bo liczyłem na troche więcej.
Są tego dwie przyczyny, temp. w dolocie oraz seryjne tłoki z K24 które mają niską kompresję seryjną. Za 1h wkleje wykres.
aha ok to wiele wyjasnia bo w swoim bo juz myslalem ze tak przeklamuje k24 z moca na korzysc kupujacego
Za profesjonalne i szybkie prace przy swapie bardzo dziękuje całej ekipie
SSGARAGE.pl w szczególności Gooffiemu i Lemonowi

oraz Dominikowi za sprawne wystrojenie auta!




Efekt wczorajszego strojenia:
Sebastian gratuluję, że autp wreszcie jeździ tak jak wygląda....
tam teoretycznie jest 11.4 CR wiec nie ma dramatu...
choc faktycznie liczylem na wiecej.
Gratki Panie
Jakiś profi dolot plus kolektor dolotowy, ostrzejszy wałek i będzie lepiej bo moc nie będzie tak szybko lecieć w dół. Jaki jest skok tłoka w k24 ?? Można to zakręcić do 8k na luzie ??
gratuluje Gasebku, ale spodziewalem sie innego wyniku na tym setupie, moze jakis cai porpawi sprawe
gaseb a mozesz powiedziec ile cm miska oleju jest od ziemi??
Pare. Jest juz przytarta
gratuluje Gasebku, ale spodziewalem sie innego wyniku na tym setupie, moze jakis cai porpawi sprawe

Też się spodziewałem więcej, tak okolo 20KM więcej. Za około 1000km sprawdzimy kompresję i zobaczymy czy wszystko jest ok z nową głową. Jeśli wszystko będzie ok to nowe tłoki wskoczą

no to dacie wkoncu jakas fotke??
a co jesli chodzi o wyzsze krecenie?? jest sens krecenia wyzej??
Nie mam jeszcze fajnych fotek a przeciez nie polece teraz ich pstrykac bo juz ciemno jest

A co do kręcenia to się i nad tym pomyśli z czasem.
Można prosić wykres przed strojeniem?
Ze niby co? Mialem nie wystrojonym autem z tymczasownym kompem jechac na hamowanie auta?
Bez wałków ciężko będzie o więcej mocy.
Nie mam jeszcze fajnych fotek a przeciez nie polece teraz ich pstrykac bo juz ciemno jest



czekam na te fotki, jak za dawnych czasów na gwiazdkę
Można prosić wykres przed strojeniem?

nie to, zebym sie madralowal, ale z tego co widzialem, taki wykres nawet nie zostal zapisany na dysku komputera hamowni. pierwsze hamowanie bylo na mapie, ktora dominik zrobil z glowy i w ktorej odcinka na czas wstepnego strojenia ustawiona byla na 5500rpm. wykres byl mocno pofalowany, podczas strojenia wszystkie gorki i dolki zostaly wygladzone/podciagniete, potem odcinka poszla w gore i strojona byla reszta obrotow.
....Będzie trzeba zrobić CAI bo w dolocie było aż 45* ....



sie pokombinuje, sie zrobi

tez spodziewalem sie wiecej mocy takie spokojne 230 KM to sadzilem ze musi byc.
Piknie, pikinie Ziomuś....

1. Wspomaganie działa?

2. Klima działa?

BR
AM

P.S. Daj jakie fociaczki..:)
Wspomagania nie ma bo pompa się nie mieści pod maską! Żeby się zmieściła trzeba by wyciąć dziurę w masce Sprawa by inaczej wyglądała gdybym miał inne mocowania silnika (hasport ekk1) jednak wtedy nie można by założyć gotowego kolektora wydechowego gdyż pozostało by mega mało miejsca między sankami z EK a silnikiem. Gdyby blok był z K20 a nie z K24 też była by szansa na założenie wspomagania. Wg mnie każde z tych rozwiązań jest ważniejsze niż posiadanie wspomagania!

Klimy jeszcze nie ma, ale będzie, trzeba tylko rurki podoginać i pospawać
zdjecia daj
Wspomagania nie ma bo pompa się nie mieści pod maską! Żeby się zmieściła trzeba by wyciąć dziurę w masce Sprawa by inaczej wyglądała gdybym miał inne mocowania silnika (hasport ekk1) jednak wtedy nie można by założyć gotowego kolektora wydechowego gdyż pozostało by mega mało miejsca między sankami z EK a silnikiem. Gdyby blok był z K20 a nie z K24 też była by szansa na założenie wspomagania. Wg mnie każde z tych rozwiązań jest ważniejsze niż posiadanie wspomagania!

Klimy jeszcze nie ma, ale będzie, trzeba tylko rurki podoginać i pospawać



Ziom jest grubo, gratulacje
Wspomaganie to jedynie niepotrzebna masa, przy wiekszych predkosciach jego brak to raczej zaleta a nie wada... no a krecac kiera na parkingu bedziesz mial okazje troche przypakowac... w sumie nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo... szczegolnie ze lato idzie
no nareszście


wykresowo wyszło bardzo fajnie, linie prawie identyczne jak w moim 1,6k
Pierwszy wyjazd w trase i zonk
W sobote w drodze do Kamienia w okolicach Katowic miałem bliższe spotkanie z nowo wylanym asfaltem. Różnica w poziomach była ogromna bo około 10cm co skończyło się dziurą w misce Do Kamienia dojechaliśmy na lince. Rano poxilina w ruch i na lotnisko można było jechać już o własnych silach


(to, ze miska jest złota to przejaw artystycznej natury poprzedniego właściciela)


(fot. forest)

Jedyne sensowne rozwiązanie to płyta pod silnik bo podniesienie auta nie wchodzi w grę
zaś to kolejny ciężar z tą płytą ale.. to dopiero będzie tarcie o asfalt...

poprostu musisz czekać do 2012 aż nam piękne drogi zrobią
poprostu musisz czekać do 2012 aż nam piękne drogi zrobią

Porzućcie wszelką nadzieje, ci co zarządzaja drogami to imbecyle
EK24 ochrzczony teraz może być tylko lepiej
ochrzczony - na lince holowniczej 120 km/h
jak dalo sie naprawic poxilina to slabo rozwaliles ta miske
no i wreszcie foty są chociaż...
a jak pisaliśmy o jeździe z nisko osadzoną miską to sie smialiście! Ja kiedyś sobie zrobiłem piękną dziurę w obudowie zamachu miska mimo że pooobijana jakoś jeszcze daje rade!

Płyta pod silnik tak, tylko weź pod uwagę że wtedy będzie jeszcze niżej!!! jedyny ratunek to większe koła!
ale płyta funkcje ochronną ma pełnić jako "płoza" , "ślizg", miska ma być ewentualnie podniesiona a nie zachaczona, tak więc lepiej jest posiadać dodatkowe kilka milimetrów w dół, ale za to o wiele bezpieczniej - takie jest moje zdanie.

Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Podobne wątki