Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Jedni mają samochód do jazdy


Ja tam zajmuje jeden fotel.
Tomac, a czym sie różni samochód do jazdy od takiego, którym czasem kogoś podwozisz??

u Ciebie to chyba wystarczy tylko 1 fotel skoro auto jest do jazdy...
Da się takie dywany dorwać w ludzkeij cenie? Dla mnie ludzkiej.:)

myśle, że mamy podobne pojęcie ludzkiej ceny.
jakub476 Emre zapraszam na GG, podeśle wam kontakt do osoby która je ogarnia poniżej 100zł.

z tego co widze to jest DD wiec nie byloby sensu pakowac dwoch kubełkow a u Ciebie Tomac auto weekendowe i nie masz nawet nic na tyle wiec nie kumam o co Ci chodzi?
bardzo, bardzo ladnie caly projekt wpytke.
kubełek pierwsza klasa, mocowanie też niczego sobie. kierowca ma czuć sie pewnie a pasażer wygodnie więc jeden powinien wystarczyć.
kubeł i mocowanie pierwsza klasa Sebek
fotel wypas mocowania również do zestawu jeszcze konkretne szelki. Co do dywaników znajomy ma takie, ostatnio nieźle fakał juk mu pies wpierd.. dywan pasażera
fotel jak fotel - bez szału
nie mogę tylko zrozumieć czemu ta skorupa jest biała - słabo to imo wygląda
fotel jak fotel - bez szału



a co jest według Ciebie "z szałem" ? STATUS ? Recaro z uszami ?
Tak dokładnie. Szał dla mnie robi np. Recaro karbon/kevlar ważący poniżej 4,0kg. Albo nowy typ foteli dopuszczonych przez FIA. Albo gdyby chociaż miał jakąś tapicerkę niespotykaną
Ale ten Bride jest zwyczajny. Nie twierdze przecież że to źle, ale kształt ma w miarę klasyczny, skorupa nie z karbonu/kevlaru. Po prostu spoko porządny kubeł, jakich wiele - ale napisem Braaaajjjddd nie jaram się bardziej niż sparco czy recaro i trochę nie rozumiem sensu ciągnięcia przez pół świata takiego fotela (no chyba że cena była nader atrakcyjna, w co wątpię).
Najważniejsze że gaseb zadowolony.
nie rozumiem sensu ciągnięcia przez pół świata takiego fotela



ja rozumiem i popieram jak najbardziej... świetny zestaw, szelki miazga!
fajnie to wygląda! ciekawy jestem jak sie siedzi, może kiedyś mi pozwolisz sie wbić
Nie podoba mi sie że plecy są białe, ja bym je pomalował na czarno ale mocowania wyszły super!
fajnie, że się podoba.

fotel wypas mocowania również do zestawu jeszcze konkretne szelki.

są juz Willans 3", już pokazywałem przecież.



a fakt przeoczyłem świetny zestaw, a co do oryginalnego koloru skorupy to ja bym zostawił ori czerwień bordo nie musi koniecznie do czegoś pasować, podobnie jest z czerwonymi felgami do czarnego komponują się wypaśnie.
moze ze 3cm nizej niz w recaro tym co mialem

no.. to juz w sumie prawie na samej podlodze

bez kitu nigdy nie zrozumiem tak niskiego montazu kubla w samochodzie na codzien.. ani to wygodne, ani funkcjonalne..

aha - jak juz o kosmetyce mowa to wedlug mnie ta biel jest bez sensu.
no.. to juz w sumie prawie na samej podlodze

prawie - słowo klucz w tym przypadku. takie jest moje odczucie, byc moze siedze na tej samej wysokosci a moze troche niżej przez to że gąbki są cieńsze. Na pewno fotel jest zamontowany na bardzo podobnej wysokości co recaro jeśli nie wyżej, musiałbys zobaczyc jak jest, jak dla mnie bardzo wygodna pozycja, nie mam problemu z widokiem do przodu ani do tyłu.

takie jeszcze fotki mam pokazujące wysokość:

nie mam problemu z widokiem do przodu ani do tyłu

ej.. ale ledwo cie bylo widac z poprzedniego fotela, to jak ten jest nizej, to juz prawie wcale cie nie bedzie widac
to ja mam widzieć zza fotela a nie mnie mają widzieć, nie jestem paris hilton
ej.. ale ledwo cie bylo widac z poprzedniego fotela, to jak ten jest nizej, to juz prawie wcale cie nie bedzie widac



tak ma być, wtedy jest złudzenie ze auto prowadzi mały japończyk = JDM

widzisz cichy, problem jest taki, ze poza meganiskimi mocowaniami foteli, amerykanskie nastolatki zupelnie nie wiadomo po co rozkladaja oparcia tak, zeby musiec sie z nich podnosic kiedy zachodzi potrzeba ruszenia kierownica dalej niz +/-2cm w ktoras strone to taki myk - im mniej wystajesz nad daszek zegarow i im mocniej musisz wyciagac szyje przy manewrowaniu, tym wiekszy lans
Mnie się ten fotel strasznie podoba i beret....:)
Gaseb w starym fotelu tez wygladal JDM-owo. Piekny fotel ,nie ma to jak polaczenia czerni i bieli
ta biel super pasuje
Ja bym tu widział żółty tył fotela
taki? jakos mi tu zółty nie pasuje.
Sebek, obszyj boczki i podłokietnik na czarno z zółtym przeszyciem... bedzie mega...
taki? jakos mi tu zółty nie pasuje.
Obrazek



Jak dla mnie to wygląda całkiem spoko. Pasuje do innych detali, bo biały to tak nie bardzo.
Wg. mnie tył tego stołka zdecydowanie powinien być czarny.
I pytanie do Gaseba: czy ten fotel zamontowany jest równo (ewentualnie czy sam fotel jest równy?)? Bo patrząc na niego od tyłu względem deski rozdzielczej to lewa strona jest ciut wyżej niż prawa. Być może to tylko złudzenie optyczne dlatego też pytam.

taka perspektywa
tak, fotel jest krzywy, polepiony i poskładany z sześciu kubełków na śmieci, obicie ma ze szmat z taniego armaniego a jakość wykonania jest gorsza niż chińskich F1-Z
tak, fotel jest krzywy, polepiony i poskładany z sześciu kubełków na śmieci, obicie ma ze szmat z taniego armaniego a jakość wykonania jest gorsza niż chińskich F1-Z



w końcu się przyznałeś!

żółte plecy nie bada pasować do czerwonych mocowań ale będzie bardziej jdm - bo będzie żółty jak żółtki
tak, fotel jest krzywy, polepiony i poskładany z sześciu kubełków na śmieci, obicie ma ze szmat z taniego armaniego a jakość wykonania jest gorsza niż chińskich F1-Z



a to nie powyginałeś go swoimi wielkimi pośladami???

ja wole biały
a to nie powyginałeś go swoimi wielkimi pośladami???

w transporcie się rozleciał bo to przecież jest
a to nie powyginałeś go swoimi wielkimi pośladami???


no kto jak kto, ale gaseb to ma zgrabniutkie poślady i co więcej potrafi nimi kruszyć diamenty
http://www.grapheine.com/...395b855a4facabd

no kto jak kto, ale gaseb to ma zgrabniutkie poślady i co więcej potrafi nimi kruszyć diamenty

litości
Wiedziałem, że Ci się spodoba
LOL
Ma byc z jebnieciem
do kubełka trzeba będzie szelki założyć a harness bar ma pomóc w ich zamontowaniu. dziś powinien już założony

wracajac co do pytania Tomaca i zjechania go przez was to juz kiedys slyszalem o zle wyprofilowanym Sabelcie czy nie dojebanym Recaro i o innych "usterkach" czy chujowym wykonaniu w "wysoko gatunkowym" sprzecie wiec pytanie nie wydaje mi sie z dupy.... a to ze piszac ze masz wymarzony kubel i go sprzedajesz tez moze wydac sie dziwne... mimo ze ze fotel prosty jest...
bedzie teraz gdzie kamerke zamontowac podczas startow
wracajac co do pytania Tomaca i zjechania go przez was to juz kiedys slyszalem o zle wyprofilowanym Sabelcie czy nie dojebanym Recaro i o innych "usterkach" czy chujowym wykonaniu w "wysoko gatunkowym" sprzecie wiec pytanie nie wydaje mi sie z dupy.... a to ze piszac ze masz wymarzony kubel i go sprzedajesz tez moze wydac sie dziwne... mimo ze ze fotel prosty jest...



Niektórzy tak mają... co włożą do auta to sprzedają chwilę po tym jak userzy foruma pospuszczają się i temat chwilowo ucichnie... do prawdy "świetny" marketing
A warSaFkowego kolesiostwa nie przegadasz to też dyskutować nie ma żadnego sensu Co ciekawe... na żywo nie są tak pyskaci i wyszczekani

PS: kiedy harness bar idzie na sprzedaż?
warSaFkowego



JaQeG0 z1Ą?
Co ciekawe... na żywo nie są tak pyskaci i wyszczekani



Widze, że mierzysz wszystkich swoją miarą. Faktycznie - ze swoją posturą nie możesz być na żywo pyskaty
zaraz się zacznie
zaraz się zacznie



Już się zaczęło do kompletu jeszcze brakuje havrana, markosa i gaseba
Może by tak wjebąc zakaz pisania na pół roku i już...
kurwa, też się boję tej warszawskiej grandy!
Myśle, że tu by sie przydała naturalizacja bardziej
Co ciekawe... na żywo nie są tak pyskaci i wyszczekani


na prawdę przyjdę sie z Tobą przywitać przy najbliższej okazji...
a to ze piszac ze masz wymarzony kubel i go sprzedajesz tez moze wydac sie dziwne... mimo ze ze fotel prosty jest...

Czegoś nie rozumiesz, odpowiem ci pytaniem na pytanie, jesteś młody masz marzenie a tym marzeniem jest honda civic 6gen. Zbierasz kaskę w końcu kupujesz. Cieszysz się nią, jesteś w niebo wzięty. Powiedz mi czy w tym momencie twoje marzenia motoryzacyjne się skończyły czy może zaczynasz myśleć o czymś lepszym np. NSX? Mam nadzieje, że zrozumiełeś a powtarzać, że fotel jest prosty więcej nie będę bo niektórzy widząc coś lepszego od tego co mają dostają zeza i zazdrość ich zżera.
gaseb daj spokój. Nie wygrasz. Ty masz krzywy fotel, a w moich gąbka się wyciera po tygodniu i odpada regulacja pochylenia fotela. Tak poprostu jest. Musimy z tym żyć
Ja mam łatwiej, nie mam swojego samochodu. <lol>
Więc już się nie wypowiadaj i nic nie pisz... /OT
hahaha moj jest krzywy bo mocowanie jest krzywe, bo sam robilem, bo nie mialem kasy na inne wyjscie a pozniej zima i zimno i juz 2 lata smiga a co do Tomaca to widzial ktos inne posty niz nie podoba mi sie, jest chu***, do du***....pomijajac jego temat gdzie paluje sie nad kazda duperela i oczywiscie wszystko jest super sa ludzie i parapety ale tez i ziemnioki

kurcze to teraz Gaseb kanapa tyl odpada w sensie bedzie jak u Markosa czy troche blizej przedniego kukpitu? rozumiem ze jazda tyl odpada? fajne tooo
do kompletu jeszcze brakuje havrana


już jestem misiu mój najukochańszy

Nie pozostaje mi nic innego jak zaproponować Ci jedno:

Tomac ssij

PS: kiedy harness bar idzie na sprzedaż?



Chcesz kupić i pomalować na zielono?
uuuu robi sie ostro
PS:Gaseb wymieniaj graty jak najczęsciej jeżeli każdy nastepny grat będzie jeszcze fajniejszy

beeeede a co
JA zdecydowanie rozumiem ze wymienia sie czesto jakies fajne zajawki bo tak juz jest i tyle kazdy łacznie ze mna bedzie dazyc do tego zeby miec np. tego wspomnianego wymarzonego 6gena i tyle i rowniesz nie mam watpliwosci ze ten jebany sławny juz fotel jest kurwa prosty bo widac na reszcie zdjec ze jest PEACE

warsaffka i ludzie z "niej" w wiekszosci sa do dupy i sa załosni ;P i dodam jeszcze ze sam jestem z warszawy ;P
dobra.. juz.. skonczyliscie.

a teraz slowo do tomasza:

styknie tego twojego pie*dolenia, bo z tym wyzywaniem kazdego po kolei na jakies posrane pojedynki ("ciekawe czy na zywo tez jestes taki wyszczekany"), wypisywaniem bredni na pw ("ty chyba nie wiesz z kim rozmawiasz", lub tez moje ulubione "od brudnej roboty to ja mam ludzi", albo "nabluzgaj mi jeszcze, dolacze to do akt sprawy przeciwko tobie") jestes zalosny do bolu pracia.

powiem ci krotko, zwiezle i mam nadzieje, ze w koncu przestaniesz robic z siebie idiote wszedzie gdzie sie pojawisz:



mam nadzieje, ze zgadywanka na tablicy kola fortuny nie jest dla ciebie za trudna


[edit]
widze, ze juz nie tylko na pw bredzisz bzdury o grozbach karalnych itd.. bez kitu upadles. skonczyles sie dzisiaj.
SHUT THE FUCK UP

odgadłem jaka nagroda???
Nieznam gościa ale mi się jego zachowanie niepodoba
warszawka się bawi
ja tez nieznam goscia ale piszac warszawka sie bawi czy tez obrazanie kogos kto nie urodzil sie w stolicy a mieszka i pracuje tam a na swieta robi wypad w rodzinne strony to troche tak jak by przyznac racje po czesci tomac'owi .

wydaje mi sie ze to zla droga . lepiej pokasujcie wszystkie swoje sprzeczki i bezsensowne posty bo chyba nie oto chodzi w passwordjdm

ja tu wpadam podpatrywac fajne projekty , dowiedziec sie o technicznych sprawach i zrobic super zakupy a nie czytac o wycieczkach slownych .
kogos kto nie urodzil sie w stolicy a mieszka i pracuje tam a na swieta robi wypad w rodzinne strony



Napływie pamiętaj że nie jesteś u siebie.........

To zmień forum.

jestem tu w tym samym celu co veno, z ta roznica, ze raczej sprzedaje, a nie kupuje. tez mam zmienic forum?

KONIEC TEMATU TOMACA!
Ale Ty w tym uczestniczysz więc nie odwracaj kota ogonem.........
ja tez nieznam goscia ale piszac warszawka sie bawi

wiesz co to słow "ironia"?

dobra koniec pierdzielenia o smutach

kupiłem materiał do obicia boczków, podłokietnika i pewnie jeszcze czegoś tam. nie jest to idealnie ten sam co recaro ale wydając 35zł nie ma co oczekiwać cudów. zaczne od obicia podłokietnika, zobacze jak wyjdzie.

ie jest to idealnie ten sam co recaro



No to teraz się sprzedałeś jakie będą stołki......
ta recaro z evo IX
http://img141.imageshack....roevo902py6.jpg
qrwa gaseb nienawidze cie podpierdyliles moje stolki ;> spuznilem sie pare godzin hehehe
No to teraz się sprzedałeś jakie będą stołki.

ja nie wsadzam recaro! chodziło mi o to, że recaro też taki materiał sprzedaje.
No dobra, to zobaczymy.
chyba nie sadzisz, że bym zamienił bride na takie nijakie stołki?



jeżeli chodzi o wykonanie i jakość użytych materiałów to moim zdaniem Bride jest marny względem Recaro (mówie o turystykach)
jeżeli chodzi o wykonanie i jakość użytych materiałów to moim zdaniem Bride jest marny względem Recaro (mówie o turystykach)

pewien jesteś, że te które oglądałeś były oryginalne? ja mówiłem o tym z evo, wg mnie są ładnie wykonane ale to co najważnijsze w fotelu czyli podparcie jest w nich nijakie.
w fotelu turystycznym, w porównaniu do dowolnego kubła, to wcale nie ma podparcia
To zmień forum.


Cfaniak Ty tutaj tak nie cfaniakuj

rownie dobrze tez je mozesz zmienic!

bo ja tak samo wpadam na forum w tym celu co wiekszosc... poczytac, dowiedziec sie, doradzic komus a nie czytac wypociny jednego z drugim, co nie umieja live takich spraw zalatwiac to za klawiatura sa najlepsi! z tego co przyczytalem to spotkaliscie sie live i co? koledzy?
Kto z kim? Jeżeli o mnie chodzi to tak spotkałem Tomaca live nawet ze dwa razy może nawet 3 i według mnie to normalny gość. Jak byś zauważył, to Ja akurat staram się nie opowiadać za żadną ze stron bo ani mnie to nie dotyczy, a i znam obydwie więc wisi mi to co mają do siebie. A forum nie zmienie właśnie z tego powodu że sporo osób tutaj znam.
starczy juz na ten temat?
nom ja tez sie nie opowiadam za zadna ze stron bo to nie moja brocha ale forum tez nie jest na tego typu akcje. OK koniec bo gasebowi temat spieprzymy

ps. DZIWIE SIE, ZE MODERATORZY NA TO POZWALAJA
jaki fotel moze byc lepszy od Bride'a?
każdy lepszy
Jak dla mnie Recaro........ ale to tylko moje osobiste zdanie.
DZIWIE SIE, ZE MODERATORZY NA TO POZWALAJA

tez sie dziwie.

dlatego wlasnie byl to ostatni post na temat glupawej dyskusji o tomacu. kazdy kolejny post nagrodzony zostanie kreska. paniali?
w fotelu turystycznym, w porównaniu do dowolnego kubła, to wcale nie ma podparcia

ale gdzie ja porównałem turystycznego do kubła pod tym względem? nie o tym pisałem przecież.
Ja bym widział te czarne Recaro z DC2, wg mnie byłby miodek
Sebek jak chcesz obijac boczki to mam zioma który się tym zajmuje
obić to nie problem, sam moge co innego jesli chciałbym mieć ładne żółte szwy.
jakich szczegółach? o czym dokładnie mówisz bo jeśli jest tak jak mówisz czyli
czy takie "pierdoly" jak folding mirrors czy bumper pole bedzie grane czy raczej bardziej tought niz soft bedzie?
jaki fotel moze byc lepszy od Bride'a?



tomac który element kubełka recaro jest lepiej wykonany niż bride?
jesli moge spytać to gdzie "macałeś" ori bride?
jakich szczegółach? o czym dokładnie mówisz bo jeśli jest tak jak mówisz czyli
sztywny kubel to konstrukcja tak prostacka, ze ciezko tu mowic o jakimkolwiek wypasie. skorupa, gabka i kawalek szmatki. szmatki sa wszedzie tak samo slabe i nie robia zadnego szalu, czy to brajd, rekaro, czy inne szparko.

natomiast w fotelach turystyczno-sportowych mysle, ze recaro ma duzo wiecej do powiedzenia w kwestii jakosci niz bride..
tomac który element kubełka recaro jest lepiej wykonany niż bride?
jesli moge spytać to gdzie "macałeś" ori bride?



Chodzi mi o regulowane turystyki i wg. mnie (i nie tylko mnie) różnica jest widoczna gołym okiem na korzyść Recaro.
A dotykałem za naszą zachodnią granicą w minione lato.

Po co pieprzyc o porownaniu turystykow jak gaseb ma kubel?
nie wiem.

a po co pieprzyc, ze lepszy od sztywnego brajda bedzie sztywny mugen, status, czy spoon, skoro to wszystko praktycznie takie same kubly, w ktorych najwiekszy szal robi metka? bo fizycznie fotel to nadal tylko skorupka ze szmatka i jakimis mini-podusiami.
nie wiem.

a po co pieprzyc, ze lepszy od sztywnego brajda bedzie sztywny mugen, status, czy spoon, skoro to wszystko praktycznie takie same kubly, w ktorych najwiekszy szal robi metka? bo fizycznie fotel to nadal tylko skorupka ze szmatka i jakimis mini-podusiami.



To co robimy grupowe na Mirco ??;)

Swoja droga, porownanie turystykow akurat jest ciekawe, ja bym to gdzies wydzielil.
Swoja droga, porownanie turystykow akurat jest ciekawe, ja bym to gdzies wydzielil.



I kolejny temat do teoretyzowania by powstał bo każdy miał taką styczność że siedział w Recaro z ITR/CTR/ATR no max w EVO, a Bride widział tylko na zdjęciu. Poprostu wystarczy spojżeć co wsadzają producenci do swoich topowych modeli, w życiu nie widziałem Bride i to musi już o czymś świadczyć........
gaseb ma kubel?


miał kubeł
gratuluje 100 stron tematu
Ja miałem styczność tylko z DC2 Recaro i Bride u Jaqba już w sumie dość dawno kiedyś na spocie obczaiłem - Bride jest głęboko w dupie - a sztywnych kubłów to chyba nie ma co porównywać bo one nie są do ładnego wyglądania.

Gaseb jak tam prace nad nowym silnikiem, o ile jakies sa?
dalmnie najlepszym kublem w jakim siedzialem jest mugen. dla gaseba co jest nizszy odemnie bylby wsam raz. co do normalnych stolkow to najlepsze sa od dc2 nie ma bata. ogolnie im nowsze typery tym gorsze siedziska nowy to juz wogule tragedia.
polecam mugens s1
sztywny kubel to konstrukcja tak prostacka, ze ciezko tu mowic o jakimkolwiek wypasie. skorupa, gabka i kawalek szmatki. szmatki sa wszedzie tak samo slabe i nie robia zadnego szalu, czy to brajd, rekaro, czy inne szparko.
natomiast w fotelach turystyczno-sportowych mysle, ze recaro ma duzo wiecej do powiedzenia w kwestii jakosci niz bride..

gucio prawda. kubełek może byc lipny jak i extra wykonany. wszystko zalezy od uzytych materiałów. mozna dac lipny wycierający sie materiał lub wytrzymały, gówniane lub wytrzymałe gąbki, konstrukcje która bedzie miękka albo extra sztywna, może być włókno, kevlar lub karbon. wiele kubełków różni się czasami nawet bardzo. kubełki renomowanych firm sa tak wysokiej jakości, że róznica jaką widać to głównie kolory i metki.

kubełki renomowanych firm sa tak wysokiej jakości, że róznica jaką widać to głównie kolory i metki.

ee.. no ale chyba nie sadzisz, ze porownywalem cos do dawnych speedow, ktore juz po paru latach produkcji poprawily sie na tyle, ze mozna je spokojnie postawic obok jakiegos taniego/sredniego markowego kubelka..?
a dla mojej dupki najlepsze są foteliki z evo
Sebciu jak tam postepy w temacie motorowni, dzieje sie coś?
prawde mowiac to napisales teraz cos, co jest dla mnie zajebistym niusem.. mam fotele recaro. obydwa sa po praniu. nie zauwazylem, zeby wygladaly jak kupa

ja widziałem po praniu i po kilku tygodniach wyglądały gorzej niż przed praniem. widocznie ktoś piorąc je, nie postarał się za mocno. grunt to dobrze przyłożyć się do roboty.

Ja dopiero zaczynam zbierać graty ale was dogonie
nowy fotel już w aucie


harness bar też założony. po odpowiednim wyprofilowaniu mocowań przylegających do b-pillarów pasuje idealnie. Harness został od nowa pomalowany i wygląda jeszcze lepiej niż z fabryki.
nowy fotel już w aucie
Obrazek

harness bar też założony. po odpowiednim wyprofilowaniu mocowań przylegających do b-pillarów pasuje idealnie. Harness został od nowa pomalowany i wygląda jeszcze lepiej niż z fabryki.



rozumiem że jak ten mugen bedzie na sprzedaż to znaczy że ogarnałęs fotel z carrery gt3 wysadzany diamentami

gratuluje mugenika
kurna, kolejny fotelik w dzieciecym rozmiarze
kurna, kolejny fotelik w dzieciecym rozmiarze

grubas
dobrze, ze prawy masz jakis normalny, w ten sie mieszcze
Bardziej odpowiadał mi tu Bride, ale Mugen też "daje radę" - Sebciu wiesz co dobre.

ps. Daj zdjęcie od tyłu


ps. Daj zdjęcie od tyłu



sprostuję żeby nie było...

"Daj zdjęcie FOTELA od tyłu"

wogóle daj wiecej fotek, znaczek mugen z bliska wiesz
Trzeba sprawdzić czy nie jest krzywy
przeciez widac, ze jest:)

gratki fotela, miodzio!
będą fotki krzywusa od tyłu, moze jutro cos cykne.

pasy już przymocowane do harness bara tylko nie wiem czy poprawnie. ma ktos jakąś instrukcje mocowania szelek do klatki/harness bara?


zwinac mozesz tez na gorze, wszystko jedno
przelotka tez moze byc odwrotnie, nie ma to znaczenia
no u mnie się tak nie da, moje pasy nie sa az tak dlugie. na razie zawinąłem przez bar'a i 2 razy przez klamrę
jesli zawinales rurke i jeszcze raz "do tylu" przez przelotke, to sa dobrze zamontowane. moje sa zwiniete tylko dlatego, ze sa dlugie i walaly sie za fotelem i po podlodze.
no gaseb wybralej najlepiej jak mogles mugen s1 robi robote wiem cos otym.
...ma ktos jakąś instrukcje mocowania szelek do klatki/harness bara?



Możesz się śmiało kierować tym schematem: http://www.sparcousa.com/resourceFiles/36.pdf .

Show
dzieki, dokładnie tak je założyłem tylko w miejscu klamry mam harness bar

nowy stabilizator ASR 24mm


nawet go podpisali
grubo

To jest taki sam jak ma !Markos?
tja
fajowe te mocowania
wracajac do mocowania pasów to tak to wygąda:


a tu już nowy stabilizator założony tak więc jest komplet, stabilizator ASR, wzmocnienie ASR i końcówki ASR:
very najs

czy mnie sie zdaje czy zasiadanie w loży tylnej będzie troche utrudnione?
Jak chcesz podczas dzwona zaliczyć głową rurę to się pakuj
przelotka jest za blisko harnessbara, daj jej troche luzu
very najs
czy mnie sie zdaje czy zasiadanie w loży tylnej będzie troche utrudnione?

jak juz pisałem to auto mimo bycia DD generalnie nie przewozi pasazerów na tylnej kanapie. Teraz na 100% nikt mi się tam nie właduje ani na moją ani na własną odpowiedzialnosc

a tu już nowy stabilizator założony tak więc jest komplet, stabilizator ASR, wzmocnienie ASR i końcówki ASR:



ja tam widze jeszcze jeden smaczek
ja tam widze jeszcze jeden smaczek

ale masz oko

fakt jest jeszcze jedna nowość, taka oto nowa felga 15" Enkei Sport

fajne te kolko , i like biale i polerowany rant ?
jak dla mnie na tym kole wygląda lepiej niż na OZach
za blisko?

tak, za blisko. pasy nie powinny naprezac sie tak, zeby rozciagaly regulator.
nie na to koło czekamy

a gleba lajtowa jest , w sam raz
Sam już nie wiem na których wygląda najlepiej.
moim zdaniem dopiero teraz exterior zaczyna kopać dupę. Jest dobrze.
moim zdaniem dopiero teraz exterior zaczyna kopać dupę. Jest dobrze.

czyli bedzie jeszcze jedna zmiana felg na sezon?
Sebek ma już oficjalny status "wheel whore" więc nie nie powinno Cię to dziwić...
Tak teraz zauważyłem. Jeździsz bez wycieraczek?
Ciekawe koło, jednak na poprzedniej był miód jak dla mnie
Ehhh Sebciu za kazdym razem mnie szokujesz. Ja tu z oczekiwaniem czekam na inne kółko a Ty ciach w międzyczasie jeszcze jeden kozacki komplecik montujesz
Teraz już to wiem w 100% - jest to najładniejszy 6gen i kraju.
Tak teraz zauważyłem. Jeździsz bez wycieraczek?


Po co wycieraczki przy tym silniku
aha.. bylbym zapomnial.. to zdecydowanie najlepsze kolo jakie do tej pory bylo na tym samochodzie. jezeli kolejny komplet bedzie lezal jeszcze lepiej - chyle czola!
będzie leżał jeszcze lepiej.
Sebek ma już oficjalny status "wheel whore" więc nie nie powinno Cię to dziwić...


e tam dziwić, tylko pytam I popieram markosa w całej rozciągłości.
a wg mnie ozy robiły lepiej robotę
Najlepsze kolo jakie bylo, tylko Harty moga tu dla mnie wygladac lepiej.
Teraz już to wiem w 100% - jest to najładniejszy 6gen i kraju.


Sebastian musze Ci powiedziec ze teraz jest "NIEOGARWPYTE" (cytat jednego goscia).
Mocno bym sie zastanawial nad zmiana tych kol na inne.
Jest bardzo real JDM...
Generalnie nie jestem fanem jdm felg, ale to powala.
Na OZ bylo ladnie, ale nie ten klimat, a teraz jest mega mega kozak!
na razie najfajniejsze felgi na tym aucie moim zdaniem
gratki
Bardzo fajne koło.

Widzę, że przeszedłeś na 5-luga? Jak tam się sprawują te łączniki ASR? Ja swoim podziękowałem i zmieniłem na OEM z ITR. Może warto te ASRy owinąć taką jakby folią gąbczastą i spiąć zip'ami - widziałem gdzieś taki motyw.
owinąć taką jakby folią gąbczastą i spiąć zip'ami



staryyyyy, jakby to wygladało...
Widzę, że przeszedłeś na 5-luga? Jak tam się sprawują te łączniki ASR? Ja swoim podziękowałem i zmieniłem na OEM z ITR. Może warto te ASRy owinąć taką jakby folią gąbczastą i spiąć zip'ami - widziałem gdzieś taki motyw.

tak jak widac, 5 lug.
co do łączników to nic mi sie złego z nimi nie dzieje, ale na razie jeszcze mało "na nich" jeździłem bo auto stoi przez zime
gasebowóz na każdym kole wygląda świetnie

te kolka nowe maja tylko jedna wade.... nie sa moje

naprawde piekna felga.
teraz wygląda fajnie ciężkie są?
super kółeczka..
ciężkie są?

nie sprawdzałem ile dokładnie ale jest ok.

muzyka nie jest jakoś szczególnie ważna w moim aucie ale jak zobaczyłem te głośniczki to musiałem je mieć
głośniczki z katalogu honda access zakładane z tyłu auta na wysokości mocowań pasów.

chuj z głośnikami...

jak zobaczyłem tego typa z prawej strony to spadłem z łóżka...


co do głośników to jakos nie moge sobie wyobrazic jak to wygląda zamontowane...
nie tego typa tylko lemura dobre!
lemur wymiata
to nie lemur tylko "Prawdziwy Krol Julian" A co do kol pieknie wygladaja
jak zobaczyłem tego typa z prawej strony to spadłem z łóżka..

Emre zmień sobie podpis pod nickiem na "mów mi motomoto"
wsumie racja ma dwa


u mnie w domu już wrzesień
Sory za OT, ale jak szukałem na JDM-Option to nigdzie nie widziałem tego kalendarza do kupienia. On wogóle będzie w sprzedaży / już jest ?
ten kalendarz nie jest do kupienia jesli nie ma tam "twojego" auta
taka limitowana wersja sygnowana przez towarzystwo wzajemnej adoracji...
ten kalendarz nie jest do kupienia jesli nie ma tam "twojego" auta


really ???
nakładki na pedały co by się bucik lepiej trzymał

co by się bucik lepiej trzymał

naprawdę lepiej się trzyma
papier scierny gradacja 150 . trzymac bedzie

a gdzie 3 gej ? zeby nie mowic brzydko
przecież gaseb ma automata to po co mu trzeci gej
aaaaaa no to faktycznie niepomyslalem
Miałem robić samemu z alu ale ten bedzie lepszym rozwiązaniem. Lekki bo z ABS'u no i gotowy. Musze tylko dorobić mocowania bo oryginalnie jest on przeznaczony do innego japońca


sebus planujesz upalać na torze bo w 1/4 to Ci się chyba nie przyda
a kto powiedział, że ja bede na 400m śmigał?

do codziennej jazdy to zakładam
...cos pieknego, brak mi slow na ten samochod...jak i ogrom pracy w niego wlozony. jeden olbrzymi szacun. prawdziwy wzor
według mojego wyobrażenia powinno być ciekawie, ale poczekam na zdjęcia zamontowanego
Czy to dyfuzor?
Nie, spód łopaty do śniegu
Nie, spód łopaty do śniegu



No to grubo sie bawisz jak taka masz w pracy
Nie, spód łopaty do śniegu



Myślisz, że jakby takie 2 sobie pod zderzak wsadzić to by dało rade?

Po namysle, to by był prawdziwy duch jdmu, function over fashion i te sprawy...
Myślisz, że jakby takie 2 sobie pod zderzak wsadzić to by dało rade?


ja myśle, że najpierw musiałbyś się dowiedzieć do czego takie dyfuzory służą..
A czy planowany jest płaski spód auta, ażeby przepływ powietrza usprawnic i może jakis docisk podciśnienia uzyskac ?
A czy planowany jest płaski spód auta, ażeby przepływ powietrza usprawnic i może jakis docisk podciśnienia uzyskac ?

uważasz, że płaska podłoga to dobry pomysł na ulice? Dyfuzor zakładam w celu ustabilizowania prowadzenia auta przy większej predkości. Nie bede robił podciśnień bo nie wydaje mi się aby się one sprawdziły na naszych drogach.
A czy dyfuzor bez płaskiej podłogi ustabilizuje jakoś znacząco auto ? Uważam, że nie, bo przepływ powietrza pod samochodem będzie chaotyczny, a przez to działanie dyfuzora minimalne. A czy płaska podłoga na ulice to dobry pomysł to nie wiem, nie próbowałem, myślałem że ten dyfuzor to tak juz bardziej pod tor ma isc.
ja tam myslalem, ze to glownie lans ma byc.. i wyjasnienia gaseba jakos do mnie nie trafiaja..
Trochę wieś. IMHO to tak jak zakładanie wielkiej lotki na tylną klapę bagażnika. No ale pewnie się nie znam
sebciu jestes wiesniakiem
to Seba jak był mały...



tutaj wraca z targu z jdm'owymi gratami do EK



tutaj Seba pod SSG

tutaj wraca z targu z jdm'owymi gratami do EK



gathersy i navi
Ten kapelusz to jakis Mugen czy cos? Jakbys ogarnial to sie pisze
sebek jak byl maly, to byl dziewczynka?
późno dojrzewał...

SSG - tu spełniają sie marzenia!

sebek jak byl maly, to byl dziewczynka?



Co się czepiasz, przecież Kopernik też była kobietą
To tego jeszcze niewiedziałem o Sebku
Emre - miszcz
Sebek w Japoni
A czy dyfuzor bez płaskiej podłogi ustabilizuje jakoś znacząco auto ? Uważam, że nie, bo przepływ powietrza pod samochodem będzie chaotyczny

Gucio prawda! Jeśli było by tak jak mówisz do aut typu STi i Evo X nie zakładano by seryjnie takich dyfuzorów.

podłoga w EVO X


zapewniam cię, że w 6 genie jest o wiele bardziej płaska i mniej skąplikowana.

żeby była jasność, zakładam to bo chce sprawdzić czy rożnica będzie odczuwalna i dlatego, że zawsze mi sie takie dyfuzory podobały

Emre =

Polowanie na rarytasy!
Niektóre rzeczy nawet w Evo X są tylko dla lansu, w furach torowych np. WTCC wygląda to troche inaczej Nie czepiam sie tego dyfuzora, to twój wybór, chciałem tylko zapytac, czy wobec jego montażu chcesz także zrobic płaski spód auta z myśla o jeździe po torze, najwyraźniej nie na tym etapie modów. Ponadto uważam, że dyfuzor, który przedstawiłes jakis wybitnych efektów nie da m. in. ze względu na swój niewielki rozmiar. Niemniej jednak po montażu czekam na relacje...może sie myle i rzeczywiście ustabilizuje to auto.
w furach torowych

no właśnie, moje auto nie jest furą torową i nią nie będzie dlatego nie planuje plaskiej podłogi. Zreszta taka podłoga ma sens przy mega dużej glebie, czyż nie? przykład :F1, WTCC, Ferrari.

sam jestem bardzo ciekaw efektu, licze na coś więcej niż tylko fajny wygląd.
Ciekawy jestem czy w VI gen cos to da.
W Evo X to glownie bajer...auto ma ESP ktore wlacza sie sporo zanim taki dyfuzor zacznie dzialac i jest koszmarnie mulowate.
No własnie, auta torowe, jak równiez Ferrari itp. sa zglebione, maja płaskie podłogi oraz dyfuzory i chyba właśnie tylko w takiej konfiguracji dyfuzor spełnia swoja rolę. W pozostałych przypadkach należy uważac go jedynie za zabieg stylistyczny.
W pozostałych przypadkach należy uważac go jedynie za zabieg stylistyczny.

dachowe mini dyfuzory w EVO tez uważasz za stylistyczny zabieg? wg mnie spełniają one swoje zadanie tak samo jak dyfuzor pod autem i nie musi on być w komplecie z płaską podłogą, żeby coś dawał.
Ok, zamontujesz, będziesz wiedział. Z mojej strony koniec tematu twojego dyfuzora A co do dyfuzorów i innych lotek w ogólności to może inny topic ktoś założy.
dachowe mini dyfuzory w EVO tez uważasz za stylistyczny zabieg? wg mnie spełniają one swoje zadanie tak samo jak dyfuzor pod autem i nie musi on być w komplecie z płaską podłogą, żeby coś dawał.


zgadza sie tylko kitajce zaprojektowali to wlasnie pod EVO i taki dyfuzor w fiacie 125p wogole sie nie sprawdzi bo struga powietrza bedzie juz w innym miejscu. wracajac do dachowego dyfuzorka w EVO to kieruje strugi powietrza idealnie na spoiler (widzialem gdzies w necie prezentacje), tak samo jest ze zderzakiem i dyfuzorem pod nim... to wszystko jest wyliczone. taki dyfuzor nic nie da bo fabrycznie nie byl zaprojektowany i obliczony do tego auta, ale wyglad mysle bedzie fajny
(widzialem gdzies w necie prezentacje)


http://rapidshare.com/fil...erator.pdf.html
widzę ze dyfuzor z sti po '06

sam się zastanawiałem czy nie założyć do siebie bo w robocie mam ich trochę
wystaw w sprzedam, teraz pojda jak woda
na allegro są wystawione nowe przeze mnie
ale gaseba samochodu nie ma na allegro, wiesz jak to dziala
spoko spoko już w gaseba topicu zrobiliśmy wymuszoną kryptoreklamę
heheeee to chyba już wiesz komu sprzedałeś ostatni dyfuzor
dachowe mini dyfuzory w EVO


sie bodajże Vortex Generator nazywa i ma tendencje do odklejania
sie bodajże Vortex Generator nazywa i ma tendencje do odklejania

jak ja założe dyfuzor to nic na pewno nie odpadnie

czym byłby tydzień bez nowych do niczego nie potrzebnych gratów

Filtr Mugena po raz pierwszy widze na oczy . Fajne graty
Coś nie ma "wooow", ludzie już przywykli do gratów takich firm jak Mugen.
Apokalipsaaa
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
ja jebie emre poleciał po całości z ta mała ewolucją gaseba
Ja czekam aż będzie foto zamontowanych głośniczków tych z tyłu
Ponieważ obecny układ paliwowy będzie troche przerabiany dokupiłem troche niezbędnych końcówek. Jest plan aby wszystko ładnie schować. Wiem, że wydaje się to troche dziwne bo wszystkie części takie ładne i nowe ale chce uzyskać efekt najbardziej zbliżony do "clean look'a"

Złączki Earl's na seryjny układ paliwowy 5/16" > -6AN


Złączki Jegs -6AN do połączenia końcówek 5/16" z przewodem paliwowym


Filt paliwa Jegs z końcówkami Russell 3/8" > -6AN


Wspomniany wcześniej przewód paliwowy Jegs -6AN
bardzo ladne szkoda ze nie bedzie zbyt bardzo widoczne..ale kazdy robi pod siebie autko, i nie wazny blink, tylko cel jaki chce sie osiagnac
czarne koncowk jeg's- też takie chce!!
bedziesz mial
nie było a teraz będzie takie coś:

catchcan + końcówki 8AN + skarpeta T1R

elegnacko to wygląda, ale catchcan'a dałbym albo w polerke, albo na czarno
Sebek, napisz mi PW, skolko za taki diwajsik, jak mozesz.
jak zgaduje, jest to produkt allstar performance, chyba najrozsadniejsza puszka jaka mozna kupic

po co tam jest ta skarpeta? na filtry powietrza to sie chyba niczego takiego nie zaklada..
Pewnie po to, po co inne swiecidelka i kolorowe gadzety

po co tam jest ta skarpeta? na filtry powietrza to sie chyba niczego takiego nie zaklada..



ale jak ladnie wyglada
a czy sa takie duze skarpety tuningowe, ktore wejda na moj filtr powietrza bmc? ten co bedzie przed turbo? moze tez bym sobie zapodal..


I nawet pod kolor
elegnacko to wygląda, ale catchcan'a dałbym albo w polerke, albo na czarno

polerka odpada bo sie zaraz ubrudzi. czarny tez bo nie bedzie do niczego pasował. zostanie taki jest bo jest ładny.
A w hondach nie jest tak, że odmą czasem ssie powietrze i troche by mu ta skarpeta w tym przeszkadzała?
A w hondach nie jest tak, że odmą czasem ssie powietrze i troche by mu ta skarpeta w tym przeszkadzała?

nie
Oczywiście, że jest tak, że sssie. Przynajmniej górną. Przynajmniej w B-serii. Może w k jest inaczej.
przecież moje NIE dotyczyło drugiej części pytania
Na przyszłość wyraźniej zaznaczaj do której części pytanie odnoszą się Twoje nie, bo w tym słowotworze znalazły się dwa takowe
kogo jak kogo, ale Ciebie Gr00by miałem za osobe której nie trzeba tłumaczyć łopatologicznie
Trzeba. Po urlopie trzeba Myślałem, że Cie złapie na pierd.. głupot. Failed
lopatologicznie, to na filtry nie zaklada sie niczego, co powoduje ograniczenie przeplywu powietrza....
Chyba jak robią banki to mają pończochy/rajstopy a nie skarpety nie dlatego, żeby ładniej wyglądać tylko, żeby jakoś oddychać
lopatologicznie, to na filtry nie zaklada sie niczego, co powoduje ograniczenie przeplywu powietrza

na filtr od ssaka sie nie zakłada (po za hydroshieldem), ja nie widze powodu dla którego skarpeta nie może być na filtrze od catch can'a. jedno warstwowa skarpeta nic nie ograniczy a tylko spowoduje troche lepszą filtrację

update:

przy planowanej mocy szpera to wręcz mus

OEM ?
jak widac po foliowym opakowaniu raczej cusco
foliowe opakowanie to tylko foliowe opakowanie.

szpere wziąłem OEM'a
ahas, spoko
W jakim działa trybie to LSD?
w "trybie" torsen


1 way
1 way to moze byc plytkowa. oem to taka z trybikami, a nie plytkami
Jaki teraz motor bedzie ?
b18c6
w "trybie" torsen




teee wiseguy czep się tramwaju
1 way to moze byc plytkowa. oem to taka z trybikami, a nie plytkami



to nie jest chyba odpowiedz na pytanie:

LSD Gaseba jest OEM wiec działa w trybie 1 way

ilestam-way okresla wylacznie dzialanie szpery plytkowej. torsen nie ma z tym nic wspolnego.
z reguły:
płytkowe: 1 way, 1.5 way, 2 way
wiskozy: 2 way
helicalne i torseny: 1 way

tak zreguły własnie jest

ileś tam way oznacza kiedy LSD działa:
1way - blokuje tylko podczas napędzania (wszystkie rodzaje LSD)
1,5 way - blokuje słabiej podczas hamowania (tylko płytkowe)
2 way - blokuje podczas przyspieszania i hamowania tak samo (tylko płytkowe i wiskozy)
torsen niczego nie blokuje. nadal twierdze, ze okreslenie ilestam-way dotyczy tylko szper plytkowych.
byc może masz racje a ja sie myle, ale dotąd tak mi się wydawało.
Sprawdzam to ..
Ma racje. Google nigdy się nie mylą.
Jest jeszcze ATB w którym działa np. quaife.
nadal twierdze, ze okreslenie ilestam-way dotyczy tylko szper plytkowych



true
Google nigdy się nie mylą

no.. to akurat wiedzialem sam z siebie, ktos mi to kiedys tlumaczyl
ale ty jestes Google
jezeli Markos nie zna odpowiedzi na pytanie nie ma co szukac w google
ze tak sie zapytam kiedy planowany wyjazd? czy to juz jezdzi bo w sumie to nie wiem
Dzięki Pati bo już mi się nie chciało tłumaczyć
czy to juz jezdzi

nie jezdzi, bo ja mam hasporty gaseba i poddaje je pewnym tuningom
Ano cośtam je?
na gladko napisy?
ze tak sie zapytam kiedy planowany wyjazd? czy to juz jezdzi bo w sumie to nie wiem

czy jak by był złożony to czy nadal śmigałbym 30KM potworem?

brakuje juz tylko jednego elementu głowicy ktory powinien być na dniach. blok juz zrobiony, glowica w 90% też skończona, szpera do konca tygodnia bedzie wsadzona, hasporty po modyfikacji markosa bede mial tez do konca tygodnia. tak wiec tak jak mowilem na spocie do konca kwietnia wszystko bedzie ogarnięte
http://www.allegro.pl/ite...6_98_spoon.html

Ja bym na Twoim miejscu wsadził ten silnik do niebieskiego monstrum
Ja bym na Twoim miejscu wsadził ten silnik do niebieskiego monstrum

albo dwa
Na prośbę markosa daję swoje 3 grosze odnośnie tematu podjętego przez gaseba w moim topicu, a dotyczącego kolorów.

Czepiasz się u mnie mojego niebieskiego koloru. Pytam po co i dlaczego? Dlatego że jest jakieś 746 razy ładniejszy od twojego?
Wiem gaseb, że masz kompleks dotyczący nijakiego koloru twojego auta. Bo czego byś nie wsadził, ile byś w niego nie wpakował "gadżetów" i jakich kół byś nie założył - nasz wheel mastah - to będzie to wciąż ten sam nijaki, nad wyraz nieefektowny kolor przywodzący na myśl poszycie leśne. Kolor twojego auta jest jego największym mankamentem, totalnie rujnującym odbiór wizualny tej EJ'ki (wiem, zaraz odezwą się twarze że teraz to sleeper i takie tam bzdety, ale nie o to chyba w twoim projekcie chodzi.)
I nie jest to kotratak czy jakaś forma defensywy. Wiesz, że tak jest bo sam kiedyś wielokrotnie mówiłeś/pisałeś, że chcesz sprzedać leśnika i kupić inne EJ, które byłoby w innym kolorze bo zielony ci nie pasuje. Wspominałeś też coś o przemalowaniu na 'midori green' i tego się trzymaj bo mogłoby być super.
W tym momencie sugeruję zakończyć bezmyślne gadanie o kolorach bo stało się już to nudne, żałosne i dość śmieszne
A może chcesz dalej pogadać o kolorach?
Widzisz, niektórzy potrafią z gówna zrobić coś ładnego a inni z czegoś ładnego zrobili gówno
Domyślam się, że to musi cie boleć

Tak tomac wszyscy mają kompleksy tylko ty jesteś idealny. Radom musi być dumny z takiego cuda
jest pewna zielen ktora by zamiotła, nie wiele sie rozniaca od obecnej, goraco namawiam!
spoko i na lakier przyjdzie kolej, to tylko kwestja czasu

JEŚLI zdecyduje sie przemalowac to tylko na taki
kupa... ale to tylko moja opinia
Jak dla mnie oliwkowo-militarny by tu pieknie siadł, jakiś Urban Green albo cos w ten deseń. Ale obecny tez nie jest zły, auto broni sie klimatycznymi detalami.


Edit: No, ten z VT daje rade
bardzo podobny kolor ma na swojej coupecie Kodi. Lakier z najnowszego porsche turbo. Pasuje w ch*j
Dobry jest taki jaki jest
To jest chyba urban green.... piknie wygląda

miażdży cyce ten co teraz jest też nie jest zły
a moze takata green

oraz ten ostatni civic ma troche nisko drzwi

może taki kolor jak markosa przykrywka od garnczka wtedy byłby duży kawałek wyciętej trawy dobry kamuflaż
no kolorek bardzo wyjatkowy, ja myslalem o czyms takim:


luuuudzieeeee, kiedy nauczycie sie wstawiac zdjecia w img/img i nie uzywac z fotosika plikow z koncowka "med", ktore sa duzo mniejsze i slabsze?!?
O kurde zajbiaszczy ten zielony z Golfa
jakoś nie widze Romi tego zielonego na 6 genie, za bardzo "zalatuje" tym kolorem. ładny ale bardziej do golfa pasuje.




ponieważ kolektor wydechowy w K wydziela spore ciepło postanowiłem go obwinąć taśma. po obwinięciu pomalowałem go na czarno w celu zabezpieczenia.

Gaseb, ten zielony co pokazałeś i ten co pokazał Pilar są wyjeb!aszcze
ciekawa zieleń jest na aktualnym CRV.
potwierdzam, a ten co romi pokazal zbliżony jest do koloru z grande punto
Pare razy mialem przyjemnosc widziec ten samochod na zywo .

Wedlug mnie bez sensu zmieniac lesnika , lubie pewne okreslenie " unique " , idealnie pasuje do tego civ'a .

Nie bez znaczenia jest fakt ze malowanie takiego samochodu przez profesjonaliste to kwota + / - 6 k , mysle ze komora podobnie .

Jesli nie ma potrzeby , to bez sesnu bawic sie w czasochlonne malunki

Pieniadze te smialo mozna zainwestowac w mody mechaniczne


Pzdr
nadszedł czas na anodowanie hasportów i catchcan'a. hasporty po roku uzytkowania wyglądały jak po wojnie więc zdecydowałem, że czas na mały botox

na ogarnięcie anodowania należą się podziękowania dla markosa!
jak by ktoś chciał to polecam: markos.anodowanie.bo.przeciez.nie.anodyzowanie.pl




Bardzo fajnie wyglądają łapy w anodzie! mi po kliknieciu na link wyskakuje

"Oj! Ten link wygląda na uszkodzony."

jakie cudnie kolorowe wiosenne fotki
A jednak nawierciłeś poduszeczki, zobaczymy jak sie bedzie spisywać teraz
ta, chyba ja narysowalem gdzie i nawiercilem no dobra.. rysowalem ja, ale wiercilismy po polowie
zobaczymy jak bedzie działać
wyszło dosyć spontanicznie. ciach ciach ciach i zrobione. ciekaw jestem czy coś to da
wyszło bardzo fajnie...

nie martw sie gaseb , bedzie dobrze

zolw82 w integrze tez nawiercal gumy i jest swietnie . jest lepiej niz seria i nie jest tak twardo
poliuretanowe gumy nawiercał tak?
oo, jak ktos juz stestowal i dziala to i ja o tym pomysle.. szkoda, ze silnik juz wisi
tak , poliuretanowe gumki przerabial bo strasznie twarde byly i zabardzo drgania na bude przechodzily .
szkoda, ze silnik juz wisi

jeszcze trzy dni temu kwękałeś, że jeszcze nie wisi, teraz jak wisi to też źle

jak zostały przerobione?

chodziło mi o wielkość otworów i odległość między dziurami
w takie szczegóły nie wchodziłem . ale ma mniej dziurek od ciebie i bardziej chaotycznie wywiercane

edit . ma 8 dziur u siebie na oko wiercone , a u ciebie widać profi odległości wiec niema co się stresować:D
i jak jest, już tak buda sie nie trzęsie, czy całkowicie ustały drgania?
przeciez samochod nie jezdzi jeszcze..
nowa chłodnica i nowy korek do niej oraz nowy zbiorniczek wyrównawczy. plastikowy seryjny zbiorniczek jakoś mi sie nie podoba





właśnie się zastanawiałem czy zbiorniczek musi mieć ten dziwny kształt czy może mieć dowolny
zdjecie zbiorniczka bez odbicia fujarki sie nie liczy!
może odbicie jest tak wielkie ze nie łapie ostrości
Podoba mnie się ten zbiorniczek. Czy to oznacza że jestem gadżeciarzem?
zdjecie zbiorniczka bez odbicia fujarki sie nie liczy!


ARC, Mugen japończycy powinni uhonorować Cię nagrodą za zwiększenie ich rocznego PKB i polepszenie sytuacji gospodarczej w czasach kryzysu

jak grubość chodnicy ma się do seryjnej vti?
jak grubość chodnicy ma się do seryjnej vti?

jest około 2 razy grubsza
a tak na oko wejdzie bez problemu na miejsce starej, czy jakies dodatkowe modyfikacje beda konieczne?
super ten zbiorniczek
chłodnica wejdzie bez problemu! zbiorniczek bedzie trzeba gdzies zaraz koło chłodnicy umieścić ale to nie problem przecież
a tak na oko wejdzie bez problemu na miejsce starej, czy jakies dodatkowe modyfikacje beda konieczne?

przeciez ta chlodnica ma takie same wymiary jak wszystkie inne alu-tuningowe-zamienniki, dlaczego mialaby sie nie zmiescic
Dobra, dawno nic nie wrzucałem więc zapodam kilka fot z prac końcowych.

Chłodnica założona, po prawej stronie założyłem zbiorniczek wyrównawczy. Wyszło fajnie, za mocno go nie widać i tak miało być. Zbiorniczek z chłodnicą połączony jest wężem ogrodowym. Na wąż nasunięta jest plecionka używana do car-audio.

Górny wąż na chłodnicy to elastyczny Samco, dolny pozostaje bez zmian czyli oem.

To żółte z prawej strony na chłodnicy to naklejany termometr Billion'a





Przyszedł czas i na dolot, jak widać jest czarny, został pomalowany w czarne VTH i wyszedł mega fajnie. Jak to się bedzie prezentowało w aucie zobaczymy na dniach. Listwa paliwowa zostaje bez zmian za to inaczej będą puszczone przewody paliwowe. Jak widać przewód idzie pod kolektor gdzie schowany jest regulator i nowy filtr Jeg's. Z pod kolektora będą prawą stroną wychodziły trzy przewody 6AN, doprowadzenie paliwa, odpływ paliwa i podciśnienie do serwa.

aaaa i doszły nowe wtryski 470 które już są założone ale ich prawie nie widać

hehe teraz najistotniejsze jest to czego nie widać
ps przepustnica za bardzo rzuca się w oczy
Czekmy na efekt końcowy
ps przepustnica za bardzo rzuca się w oczy

przykro mi ale z tym juz nic nie zrobie
no no no!! i tak ma byc
2fotka bardzo fajna
oby do przodu i na ulice
Sebek, musisz wyjść za Markosa i będziecie najbardziej odpicowaną parą w RP...
Chyba na odwrót
Sebek, musisz wyjść za Markosa i będziecie najbardziej odpicowaną parą w RP...



no i co najważniejsze fury zostaną w domu
wymien sobie spust chlodnicy na zakrecany jegsa, te plastikowe badziewiaste ciekna

i pomyslec, ze w samej chlodnicy mozna zmiescic tyle lansu
Chyba na odwrót


lepiej?

...dɹ ʍ ąɹɐd ąuɐʍoɔıdpo ظǝızpɹɐqظɐu ǝıɔǝızpęq ı ɐsoʞɹɐɯ ɐz ćśظʎʍ zsısnɯ 'ʞǝqǝs
idealnie
no i co najważniejsze fury zostaną w domu

ten argument prawie mnie przekonał

51143, jakbys zamawial, to wez 2, bonczek bedzie chcial
Czy w tym zbiorniczku da sie sprawdzić poziom płynu tak jak w seryjnym?
a w jaki sposób sprawdzasz w seryjnym?
seryjny jest troche przezroczysty. a juz na pewno widac w nim kolorowy płyn chłodniczy.
seryjny jest troche przezroczysty. a juz na pewno widac w nim kolorowy płyn chłodniczy.



Dokładnie, czy jest tu jakaś rurka chociaż z boku jak w większości oct żeby to sprawdzić?
seryjny jest troche przezroczysty. a juz na pewno widac w nim kolorowy płyn chłodniczy

to było pytanie retoryczne hahhaaaaa

Po co sprawdzać poziom płynu jak i tak auto będzie stało
o jaka błyskotliwa uwaga osoby która totalnie nie ma pojęcia o czym mówi
faktycznie, jak by kontrola płyny w zbiorniczku coś ci dawała, ten jest całkiem niepraktyczny, tylko ładnie wygląda

update:
cyk myk i po 1h zrobiłem nowe masy do silnika. wyszły całkiem całkiem

gaseb dbałość o detale mnie przeraża . Rzeczywiście wyszły całkiem, całkiem, ba nawet lepiej.
uuuu miesiąc bez update'u

nowa szara paczuszka prosto z japonlandii


a srodku troche folii


iii....


jak by ktoś nie wiedział co to, to podpowiem, column light. jak to działa? po otwarciu drzwi zapala się lampka na podsufitce oraz lampki umieszczone wlasnie w tej osłonie. jedna podswietla ten ring wokoło stacyjki, druga oświetla nogi kierowcy. dosyć mało spotykany rarytasik nie wspominając już o nowego w pudełku!
przyszalales z ta obudowa... jest lans myslalem, ze juz wiecej jdmowych dupereli nie da sie wlozyc
a pokażcie jak to wyglada w akcji po ciemku
(nie żebym tego nie widział, ale lubię patrzeć)
jak by ktoś nie wiedział co to, to podpowiem, column light. jak to działa? po otwarciu drzwi zapala się lampka na podsufitce oraz lampki umieszczone wlasnie w tej osłonie. jedna podswietla ten ring wokoło stacyjki, druga oświetla nogi kierowcy. dosyć mało spotykany rarytasik nie wspominając już o nowego w pudełku!



a ja myślałem że to jakiś rekwizyt z filmu Gwiezdne Wojny maska jakaś czy coś takiego

w normalnych autach to żaden rarytas dodatkowo świeci też pod nogi na zewnątrz
w 1996 roku sadzisz ze to byl standard?
lex, a4, a6, 7seria, 5 seria, mr2 z 1991 pewnie więcej tego było
troche nie ta klasa co?
w normalnych autach to żaden rarytas

no.. maja to wszystkie kompakty z 96 roku. jak leci, kazdy
które jeszcze auta z 1995 roku klasy kompakt miały klimatronic, wbudowana Navi, doswietlenia zakrętów, bumper pole, spryski na lampy itd.?
sądze że pmw chodzilo o to ze dzis to zaden rarytas i tyle...
w civicu moze nie czesto spotykane ale kazde cywilizowane auto +1996 to mialo, moze nie w tej klasie ale czesto spotykane nawet w 1996
fajny gadget i to jeszcze nówka pewnie miliony złociszy taki plasticzek
nie chcę wracać do 1995 1996 roku... bo to było kilkanaście lat temu zamierzchłe czasy
sądze że pmw chodzilo o to ze dzis to zaden rarytas i tyle

dzis sa fajne dizle, ktorych kiedys nie bylo. to nie znaczy, ze mamy sie nie jarac starociami typu b16. bo to starocie juz sa...
Celice GT 94' też to miałem - przydaje się - fajny gadżet
P.S. mozesz koniowac nad tym do rana nie mam nic przeciwko



e tam od razu koniować... najważniejsze że apdejt był

Sebek ciekawy jestem co Ty tam jeszcze wynurzysz na tym ibeju... bo chyba już nic nie zostało
w japonii nie ma ibeja
Widzę że nie wiele osób w ogóle wiedziało że taki column light w ogóle istnieje i jeszcze mniej wie jak trudno taki znaleźć szczególnie nówka sztuka. Propsy za ten "kawał plastiku" Propsy.
W Accordach i Preludach też było takie podświetlenie stacyjki, (accord - pomaranczowe, preluda - zielone ) Na nogi niestety nie było, a fajny pomysł żeby coś takiego dorobić.
a pokażcie jak to wyglada w akcji po ciemku
(nie żebym tego nie widział, ale lubię patrzeć)

jak założe to na pewno zrobie zdjęcie.

najlepsze jest to, że nie wiem czy go zakładać bo mi go troche szkoda. takie ładne jest jak nowe




To było SO GAY !!! Oddaj jak masz na półce w gablotce trzymać !!!
mam takie coś w Celice tylko bez podświetlenia nóg - ale stacyjkę owszem, podświetla

niemniej w Civicu to pewnie niezły rarytas, tym bardziej gratki za upolowanie czegoś takiego
ja mam podświetlenie stacyjki w mojej efce z 92 ;P
fajnie, ale to chyba nie ten temat...
podświetlenie stacyjki zdarza się często w wielu samochodach z rożnych lat ale niezwykle rzadko który samochód ma podświetlenie nóg kolo stacyjki, głownie o to chodzi w tym rarytasie.

myślę ze już styknie mówienia kto co ma, to temat o gaseba samochodzie
pierwszy tjuning z którego zadowolona jest moja narzeczona
wrzuciłbyś fotki jak teraz wygląda leśnik, bo po obejrzeniu takich zdjęć zadowolona byłaby cała polska a nie tylko Twoja narzeczona

EDFC fajna sprawa
pierwszy raz w zyciu cos takiego widze w szoku jestem
Nie żebym nie wiedział ale wole się upewnic czy wysokość twardosc można regolowac siedząc w srodku auta?
twardość Długi, twardość
Nie żebym nie wiedział ale wole się upewnic czy wysokość twardosc można regolowac siedząc w srodku auta?

tak na logike.. jak moglbys regulowac wysokosc, skoro wymaga to rozluzowania pierscieni pod sprezynami?

edfc = dobry lans na spoty poza tym jakos nie widze szerszego zastosowania.. ale moze to tak jak ze szpilkami w piastach - dopoki ich nie masz, to uwazasz, ze sruby sa spoko
edfc = dobry lans na spoty poza tym jakos nie widze szerszego zastosowania..


bardzo fajna sprawa na tor, no ale niestety w tym przypadku nie będzie miał takiego przeznaczenia.
W dzisiejszych czasach Markos to nic mnie już nie zdziwi, i mogę się założyć, ze jest już taka opcja jak automatyczna regulacja wysokości…
i mogę się założyć, ze jest już taka opcja jak automatyczna regulacja wysokości

http://www.youtube.com/watch?v=lBL2-4DjZzU

W dzisiejszych czasach Markos to nic mnie już nie zdziwi, i mogę się założyć, ze jest już taka opcja jak automatyczna regulacja wysokości…

niewatpliwie masz racje. w szczegolnosci dotyczy to zawieszen, ktore nie sa zawieszeniami pneumatycznymi.
kupiłeś górne mocowania Teina czy będziesz obalał mity??
Nie, nie bede kupował górnych mocowań teina. Pisałem do nich i z informacji jakie uzyskałem wynika, że górne mocowania do civica są głównie po to aby się silniczek zmieścił pod maską. Jako, że moja maska jest już pocięta i mam już dobre górne mocowania (skunk) nie bede kupował kolejnych. Dobrym rozwiązaniem było by odpowiednie wycięcie miejsca we wzmocnieniach maski. Nie zrobie tak ponieważ i tak będzie w tym przeszkadzała rozpórka jaką teraz mam

Pomysł jest taki aby na silniczek nałożyć elastyczną ale wytrzymałą spiralę (coś takiego jak się kiedyś dawało przy żaluzjach, a dokładniej przy tym pokrętle do przekrecania ich). Z drugiej strony włoże te w amorek.

Dzięki temu będzie można:
1. zostawić rozpórkę,
2. nie kupować górnych mocowań tein,
3. nie ciąć maski
4. schować ładnie silniczek
gaseb, co Ty robisz na Bielanach? Jakaś meta tam jest? Widziałem Twoje cacko już z 10x tam. Furacz miażdży żółtym halogenem
Ty spryciarzu, wszystko pochowasz
EDFC podchodzi do Flexa?

fajny bajer
da.
gaseb, co Ty robisz na Bielanach? Jakaś meta tam jest? Widziałem Twoje cacko już z 10x tam. Furacz miażdży żółtym halogenem



.. Nawet z autobanu go widziałem pare razy..
a ja raz z kabiny bizona jak śmigałem na wieczorne lansy
EDFC podchodzi do Flexa?

A czemu ma nie podchodzić? do wszystkich po za Basic pasuje

Znalazlem dziś chwilę więc podłączylem EDFC. wsio ladnie działa

oto edfc w akcji
http://www.youtube.com/watch?v=QzrkL-S6nlw
Fajny sprzet, nawet bardzo, jak sie znowu raz do roku wybiore na jakis spot to moze pomacam .

Przy okazji zrobisz civic dance ??

http://www.youtube.com/watch?v=lBL2-4DjZzU
test fit

ladnie wpasowane
Jak coś gasab wpasuje, to nie ma ch00ya we wsi
Wyszło profi!
Nie no miejsce jest zajebiste.
bravo wyszło piknie

ciekaw jestem oglądu na żywo
ody nie wskoczylo do srodka deski po mocniejszym wcisnieciu hehe:)



pieknie, pieknie
szary matowy plastik bylby na miejscu, dobrze ze nie przykelejasz/wkrecasz nic do deski
ody nie wskoczylo do srodka deski po mocniejszym wcisnieciu

nie ma takiej opcji. za mocno jest "zespolona" z nawiewem

Chyba jakaś sesja się szykuję



Ja to nie wiem, jak Ci "ludzkie sumienie" pozwoliło tam wjechać.
Przecież mogłeś narobić jakiś szkód. Szkoda, że do środka nie wjechałeś jeszcze!






Ciekawe jak zjechał...pewnie niczym Hasselhoff w Night Rider
Nie inaczej

http://www.youtube.com/watch?v=HnEUAslIGio
havran filmik po prostu pro TURBO BOOST i wszystko jasne
mały spy shot na szybko. zegarek na razie na próbe wmontowałem w stary seryjny licznik. jak wszystko bedzie dzialalo to zaloze go do obecnych zegarków

fajniusio, chyba cos podobnego mial Pati, ale moge sie mylic, ladnie wyglada, ale czy nie jest za maly?
ta, Pati miał defi wsadzony. wielkością jest w sam raz, idealnie sie miesci w zegary z EK, jest prawie jak do nich stworzony
ta, Pati miał defi wsadzony. wielkością jest w sam raz, idealnie sie miesci w zegary z EK, jest prawie jak do nich stworzony



Jest do tego shift light ?
Sebek, do ilu sie kreci/bedzie krecil silnik?
Jest do tego shift light ?

warning/shift light jest wbudowany
pieknie... wygląda jak OEM...
Zajebiście! Sebek how much $$$? może być na PW
bardzo fajnie
małe info na temat spalania kadwadzieściacztery:


40l - 525km / daje to 7.61l / 100km

z tego 425km w trasie (większość czasu prędkość 110-120km/h), reszta miasto



wcześniejszy wypad w trasę (sama trasa, praktycznie bez śmigania po mieście):

40l - 580km / wychodzi 6.89l / 100km
karfa chciałbym miec takie podejscie do szczegolow w swoim aucie ... zajebisty wynik ze spalnia. Bardzo podobny do d16 turbo przy tak mi sie wydaje podobnej jezdzie
Tylko wy strasznie powoli jeździcie w trasie, tylko 110-120? Każdy taki przepisowy jest, heh.
ja tez tak jezdze...
Spalanie takie że nie trzeba zakładać LPG
Octan - a tak uczciwie - masz gdzie więcej w trasie pocisnąć? Poza A2/A4.
Nie mowie o chwilowym rozpędzeniu do 170 aby potem zwalniać do 70...
Kiedyś gdzieś widziałem test o ile szybciej dojade do celu jadąc sporo powyżej dopuszczalnych prędkości. Powiem Ci Octane, że to nie ma sensu. Zysk mały, ryzyko spore a skutki ekonomiczne opłakane. Pomijam oczywiście przyjemność z jazdy z duża prędkością bo tego nie biorę pod uwagę.

btw: na trasie którą jechałem mógłbym szybko osiągnąć nawet i 250km/h tylko, że po 1-2km musiałbym zwolnić do 60km/h bo co chwila jest teren zabudowany. całkiem bez sensu
Tylko wy strasznie powoli jeździcie w trasie, tylko 110-120? Każdy taki przepisowy jest, heh.



moim zdaniem te 110-120 czy nawet czasami 140km/h jest idealną prędkością jak na co dzienną jazde po mieście i po za nim
ja tez tak jezdze...


Ty to jeździsz rowerem więc nawet 100 nie przekroczysz

Pati moje " trasy" to przeważnie do wawy i spokojnie jade ok 140-160, chyba, że jest bardzo duży ruch to oczywiście wolniej. Nigdy nie wyprzedam na 3go pod górke, lub gdy nie jestem pewien co jest za zakrętem czy górką.
Na wakacje byłem eclipsem na Litwie w Pałandze, tam mają o wiele lepsze drogi to całą autostradę przeleciałem 170 non stop.
Fakt u nas w kraju jechanie z dużą prędkościa nie da prawie w ogóle efektu czasowego.
Wracając z Pałangi( 480km do mnie do domu) przejechalem cała trasę w 4,5h gdzie najwięcej zajął przejazd przez Polskę
Kiedyś gdzieś widziałem test o ile szybciej dojade do celu jadąc sporo powyżej dopuszczalnych prędkości. Powiem Ci Octane, że to nie ma sensu. Zysk mały, ryzyko spore a skutki ekonomiczne opłakane. Pomijam oczywiście przyjemność z jazdy z duża prędkością bo tego nie biorę pod uwagę.


A ja cisnąc na trasie gda - wawa, jestem w stanie oszczędzić np. około godziny, oczywiście nie latem gdy wszyscy warszawiacy walą na/z pólwyspu itd.
Zresztą to wszystko bez znaczenia, tego typu testy i porównania są niemiarodajne, bo za dużo jest czynników mających znaczenie. Czasem warto cisnąć, czasem zupełnie nie.
No Gaseb trasa wyszła świetnie jestem w szoku:) a jak w samym mieście ?


U nas można pakować na prawdę dobrze, jest bardzo wiele miejsc.
Jednak często jeżdżę około 120/140 względem ekonomii i prędkości jest ok.
Ale perspektywy do latania generalnie mamy
No Gaseb trasa wyszła świetnie jestem w szoku:) a jak w samym mieście ?

w mieście 10l/100km
a kiedy Ty to wystroisz
jak:

1. bede miał czas
2. dominik bedzie miał wolny dzień
3. hamowania bedzie otwarta
w mieście 10l/100km


czyli jak moje 1.6
Omori pieknie dziala, jak Greddy, obydwie firmy maja delikatne sondy, generalnie ten obortomierz wyglada lepiej niz seryjny
założe go to zobacze jak działa, wiem, że będzie podświetlony na zielono co będzie go odróżniać od prędkościomierza za to będzie mi pasowało do defi



update:

function & fashion

edfc założone, sporo roboty z wiązkami ale w końcu założyłem. silniczki z przodu udało się zmieścić bez górnych mocowań tein'a! właściwie nie trzeba było ale dla świętego spokoju troche maskę podciałem. obawialem się, że rozpórka się nie zmiesci ale też się udało

generalnie nie wiem jak mogłem tego nie mieć do tej pory. jest mega przydatne i zajebiście szybkie, genialne urządzenie



gud dzap bro
idealnie to wyglada
pomalujesz jakoś żeby pasowało do reszty wnętrza?
kontroler mam malowac?
taka zabaweczka jest przewidziana tylko na przednie amory czy na tylnie tez ?
komplet... przód i tył...
kontroler mam malowac?


nom da radę? czarny mat czy coś... przynajmniej obudowa
totalnie bez sensu malowac cos co ma czarne napisy na obudowie. po pomalowaniu one znikna, po za tym jak bym chcial czarny to bym taki kupił
Twój wybór wg. mnie za bardzo odstaje od reszty kolorystyką
to straszne.

namalujesz gasebowi nowe biale opisy przyciskow na obudowie i zrobisz pstryczki tak, zeby po pol roku klikania nie wytarly sie na srebrno? nie musisz odpowiadac...
zajebisty masz obrotomierz Jeśli tak łatwo się zmienia teraz ustawienia to możesz pewnie dużo lepiej ocenić jak zmiana twardości wpływa na jazdę... bawiłeś się przód tył twardo miękko itp...?? Napisz jakieś spostrzeżenia

Strona 4 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Podobne wątki