Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

ja mam miske na jakiś 12 cm a wcześniej jeździłem na ok 10 plus bardzo mięki zawias n a którym mi samochód nurkował do jakiś 6cm, w koleinach to snob iskier za mną, tak samo w jakiś hopkach itp. a i potrafił na teoretycznie prostej drodze przy hamowaniu łupnąc.
Miska jest na 10cm? czyli płyta musi mieć z minimum 1cm luzu, czyli płyta będzie 7-8cm, zawias betonowy nie jest więc powodzenia podczas jazdy!
Słyszałem że w corvetach spłaszczają je jakoś nie tracąc na pojemności, może jakoś tak?

Miska jest na 10cm? czyli płyta musi mieć z minimum 1cm luzu, czyli płyta będzie 7-8cm, zawias betonowy nie jest więc powodzenia podczas jazdy!
Słyszałem że w corvetach spłaszczają je jakoś nie tracąc na pojemności, może jakoś tak?


W astrze mialem plyte duralu 8mm i max ze 4-5 milimetrow luzu do miski i nic sie jej nie stalo, mimo wielu przycierek, palowania na kjs'ach itd. Jedyne co to raz na kilka miesiecy trzeba bylo ja zdjac i troche dogiac, bo od tych przycierek zmniejszal sie dystans do miski i jak plyta wpadala w wibracje to delikatnie stukala o miske.
A nie ma wewnatrz miski jakiegos zapasu? Z czego jest ta miska? Nie da sie jej jakos przerobic zeby byla nizsza?
a jak pisaliśmy o jeździe z nisko osadzoną miską to sie smialiście!

Że co? Przeciez od poczatku wiedzielismy, ze miska bedzie nisko i nie bylo to dla nas zaskoczeniem. W usa niektorzy przy jeszcze wiekszej glebie zmieniaja miske co 2-3 tygodnie, mowa to oczywiscie o seryjnej misce z K24 a nie aluminiowej z K20 bo ta jest o wiele bardziej wytrzymała.
Kiedy CAI i hamowanko?
Gaseb jakie sa twoje wrazenia z jazdy? oraz skrecania?
Projekt dosc pionierski ale na zdjeciach wszystko wyglada profi rzeklbym, jak oem.
Jak dla mnie autko bomba, wielkie gratki za projekt
Miałem nawet okazję poczuć smak świeżego oleju na autostradzie .
Kiedy CAI i hamowanko?

Hamowanko bedzie jak zalatwisz to co juz ponad 10 dni zalatwiasz , wszytsko po kolei. Zrobi sie CAI, nowe przewody wodne i jeszcze pare rzeczy a wtedy przyjdzie czas na kolejne hamowanko.
tylko ta plyte z kwasowki zeby fajne iskry szly

nastepny mod to wielki IC zamiast zderzaka i jakas wielka suszara
no, ta suszara to chyba z kolektora ssacego bedzie wychodzila, bo wydechowy jest z tylu
z wydechowego. Wydluzasz kolektor w miejsce seryjne j puchyba filtra pow. i wystawiasz taka wielke suszare przez maske
z wydechowego. Wydluzasz kolektor w miejsce seryjne j puchyba filtra pow. i wystawiasz taka wielke suszare przez maske



zasysając gołębie w okolicznych miejscowościach

fajnie wygląda... tak OEM'owo
kto drogi prostuje ten w polu laduje ...

Fotki z bardzo udanego (dzisiejszego) wyjazdu do Ryk/Ułęży


No skoro są już zegary to czekam na filmik z przyspieszeń
Gaseb, ważyłeś może cifa na tym setupie?
brakuje zegarów z CTR'a... albo przynajmniej z EK + karbonik...
przy limiterze ustawionym ponizej 8000rpm takie zegary bylyby wyjatkowo malo funkcjonalnym lansem.. a tak bijesz biegi jak wskazowka siegnie samego konca
kto drogi prostuje ten w polu laduje ...

Obrazek



K-osiarka
No no zazdroszczę, pełny zbiornik...
Gaseb, ważyłeś może cifa na tym setupie?

Tak, ważyłem na wadze na przegladzie technicznym a wiec pomiar moze delikatnie odbiegac od realnej wagi.

D14
Przod: 650kg
Tyl: 400kg

K24
Przod: 705kg
Tyl: 403kg

kto drogi prostuje ten w polu laduje ...

Obrazek


ja tam przypadkiem nie sikam w tle??
chlipiesz nad zdartymi paradami
ehh byly i sie skonczyly
Życie
no jak sie upala na nich to tak bywa

zeby Sebciu nie bylo takiego OT to dziwek ek24 powala!!
jak gooffy jezdzil po ulezy w ta i z powrotem i przepinal z 1 na dwa to mi sie mokro robilo,


zeby Sebciu nie bylo takiego OT to dziwek ek24 powala!!
jak gooffy jezdzil po ulezy w ta i z powrotem i przepinal z 1 na dwa to mi sie mokro robilo,



To kiedy ten filmik? Bo chcę usłyszeć
Wzuce tutaj dodatkowe fotki z Ulezy zeby nie otwierac nowego tematu.





















































Evo musi fajnie hamować. No i Gasebowe EK nie oddstaje na fotkach od tej klasy samochodu.
wyjątkowo dobrze robią tutaj te koła z acury strzał w 10 fotki pierwsza klasa a projekt... wiadomo gratulacje całokształtu Man
Kosiarka wymiata, leśniak w swoim prawdziwym żywiole

Znasz moją opinię na temat Twojego auta ziom -
wkoncu wczoraj obejrzalem sprzeta i stwierdzilismy z kumplem to to naprawde pelna profeska fajnie ze zrobiona u nas bo sprzet wyglada jakby go przyslali gotowego w kontenerze ze stanow

i przeciag robi niesamowity , a patrzac na inne k24/20 to masakra co mozna z tym zrobic


a i pomysl nad tym co mozna pod maske wsadzic , miejsca zostalo tyle ze mikrofala by sie zemiescila
przeciag robi niesamowity , a patrzac na inne k24/20 to masakra co mozna z tym zrobic
a i pomysl nad tym co mozna pod maske wsadzic , miejsca zostalo tyle ze mikrofala by sie zemiescila

Robi oooj robi
Teraz mam dwa bagażniki, jeden z tyłu a drugi podgrzewany z przodu

Powiększyłem przestrzeń nowego bagażnika po przez wywalenie stożka



A ponieważ zbiorniczek spryskiwacza z filtrem się nie polubili to przeniosłem go w drugie nadkole.
Zbiorniczek idealnie podpasował z Nissana N15, nawet te same pompki zostały.
Trzeba było tylko przewody przedłużyć i przeciągnać w drugi róg auta.

Wg mnie wyszło hmmm bardzo "seryjnie".

Sebastian nowy felunek przyszedl? czas na Prosiak look?
ciekawy mod, tylko po co ci tyle miejsca pod maską?

marcin, ale to na zdjęciu to felunek z Mondeo
Sebastian nowy felunek przyszedl? czas na Prosiak look?

tylko ty mogles wpasc na cos takiego


Sebastian nowy felunek przyszedl? czas na Prosiak look?

Nie obrazaj mnie tu jak prosiakami A tak serio to felga z nastepnego projektu K20!
Aaaaaale to zapier**... Nie spodziewałem się że aż tak wsiadając do auta...
Gaseb zacznij grać w golfa lewą ręką bo od częstego przepinania biegów prawa będzie niedługo wyglądała bardzo dwuznacznie coś mi się wydaje

super jeździ!!!
super jeździ!!!

to nie jeździ owczyk, to zapier...
Moim zdaniem kozaczny furak no i nie trzeba wcale machać tą ręką zbyt często, czy to 3 czy 4 gaz w podłogę i idzie
bardziej mi chodizło o to że am do wrzucenia 6 a nie 5 i starsznie szybko musi to robić bo obrotki szybko się kończą
czy to 3 czy 4 gaz w podłogę i idzie

nnooooo, doskonale widac to jak jestem obok, jedziemy rowno i mam jakies 5000 na trojce.. naciskamy obaj.. i gaseba nie ma
heheee fajny spocik był, a ćwiara we trzech w aucie bezcenna
Teraz po waszych komentarzach musze skręcić jakiś filmik
koniecznie już czekam na premierę
najlepiej w doborowym towarzystwie na koniec
Jak dzieci
Fajne ujęcie
ojjjjjjjjj godnie, godnie o to właśnie chodziło.
Czołówka polskiego JDM
Zajebiste pokretla

Nie dalo sie jakos bardziej tych samochodow wyeksponowac? I nie tlumaczcie mi ze sie nie znam na fotogragi czy cos ale tematem zdjec sa chyba te 2 auta nie?
Generalnie tak. Z tym ze bardzo lubie zdjecia gdzie auto jest ustawione ciekawie na drugim planie, a pierwszy plan odgrywa jakas intrygujaca rzecz.
Tak jak na przyklad to zdjecie.
zdjęcie nr1 mnie rozpieszcza
a może coś w poziomie na tapetę i więcej więcej tego w zestawie oczywiście
faktycznie zdjęcie numer jeden bardzo ładne.
obie fajowe, szkoda, ze tak rozdeptane jakosciowo i nieostre
jeszcze raz napiszę bo jestem pod mega wielkim wrażeniem jak to zapiernicza. Gratki Gasebku
ja ci mowie te liczby na bank klamia, wydaje mi sie ze Maciek musial, nie wiem, jakies zle dane wprowadzic czy cos, bo to nie jezdzi na 220hp
bo to jezdzi Nm ktore ma bliskie Tobie..a to jak do konca dwojki jest przed Toba i jak od samego poczatku sie napedza jest piekne...miazga, pare modow i nie bedzie mocnego..
....do momentu az ja wyjade zarcik
bzk wczoraj Gasebow polozyl mnie na cyce, idealne auto na streeta, takie cichociemne wedl mnie nr 1 w warszawie
....do momentu az ja wyjade zarcik
bzk wczoraj Gasebow polozyl mnie na cyce, idealne auto na streeta, takie cichociemne wedl mnie nr 1 w warszawie


True true!
Auto jest poprostu przechujem Nie mam innego określenia, z miejsca zbiera się jak wściekłe, dla mnie też nr.1 !
Słyszałem że honda robi mega przeciąg i jest dalej W .... naprawdę gratki projektu
Zdjęcia super, ale lupa potrzebna...
zmniejsz rozdzielczosc pulpitu do 800x600
mega mega i jeszcze raz mega, a jak jezdzi hmmm no coz nie da sie tego opisac
pięknie jeździ !
oj jeździ jeździ, dziękuję Sebastianie za przejazdzkę. Po wszystkim czułem w sobie jakieś wewnętrzne drżenie
to kupa dawala o sobie znac,wiecie te emocje
moze mi sie wydaje ale to coraz to lepiej jezdzi
samochod jezdzi tak samo, to gaseb juz sie naumial popedzac maszyne
na serio piękne auto z świetnym sercem
samochod jezdzi tak samo, to gaseb juz sie naumial popedzac maszyne



I pewnie będzie coraz lepiej ---> ahh ta K-seria
musze umówić sie z gaseb na przechadzke , zrobiłem sobie małe porównanie d16kompresor vs k24NA, gdyby nie ten dół mógłbym powiedzieć że mam krzywą serii K więc ciekawe jakby to wygląda u nas.. bo seria K kompresor nie dała rady..


faktycznie wynik jest praktycznie taki sam. bedzie trzeba sprawdzic jak to lata w realu
carlos to wez jeszcze jakis wykres z turbo przeskanuj do tego bedzie ciekawe porownanie.
zostałem dziś przewieziony i powiem jedno: charakterne auto. niby kulturalne i cywilizowane a jak pójdzie ogniem to tylko pozazdrościć właścicielowi wrażeń z jazdy na co dzień no i te nowe oponki fajnie kleją
kurna, już chyba cała Warszawa jeździła... weź mnie Sebastian zapisz gdzies tam w kajeciku na czerwiec...
hahahaah, emre wpasuj sie na spocie jakims i gotowe mozesz wsiadac nawet na trzeciego, tez jest szybko
kurna, już chyba cała Warszawa jeździła... weź mnie Sebastian zapisz gdzies tam w kajeciku na czerwiec...

wpadaj w czwartek na W to polatamy. Chce sprawdzic jak beda sie nowe oponki zachowywały

Jaqb wpadasz?

Stabilizator już założony. Różnicę czuć i to mocno.
ASR
Jaqb wpadasz?


no proste, z toba zawsze chyba wezme ze soba dwie toyki hehe
Stabilizator już założony. Różnicę czuć i to mocno.


a miałeś wcześniej ten z vti?? czy nic nie miałeś?
Ja bym przyjechal tez zostac powiezionym tym gwiezdnym rydwanem ale niestety znowu mnie nie bedzie..chyba w tym roku nie wpasuje sie w kalendarz
Gaseb... leciałeś może z M3 E46/36 3.2 tudzież z seryjnym STi 2.5 ?
wpadaj w czwartek na W to polatamy. Chce sprawdzic jak beda sie nowe oponki zachowywały



Ja postaram sie wpasc celem pomacania
Gaseb, jaką masz skrzynie? bo gdzieś chyba przegapiłem od czego ona jest i masz gdzies wypisane dlugość przełożeń?
seria z ctr'a
D14 nie miało stabilizatora więc nic nie miałem ani z przodu ani z tyłu.
wiec nic dziwnego, ze czujesz taka roznice
mysle, ze po zmianie seryjnego z EK4 na ten z ITR roznica jest nie odczuwalna na codzien...
Na pewno jest odczuwalna jeśli się go wcześniej nie miało z tyłu , podobnie było u mnie.
Większa średnica tylko bardziej usztywni tył, a ASR zadba m.in. o to coby ten gruby kawałek "drutu" czegoś nie pozrywał. Swoją drogą bardzo jestem ciekawy jak prowadzi się takie EJ9 z tak mocnymi stabilizatorami i trochę inaczej rozłożoną masą, czyt. K-seria.
Kilka fotek ze spocisza. Dzięki Długi






Jak widać na pierwszej fotce wskoczyły nowe felgi i oponki (195.50.15 parada spec2)
wypasione foty!
gaseb jak na tych oponkach sie jezidzi??? glosne sa?
Na oponkach jeździ się bardzo dobrze, choć są trochę głośne.
IMO Falken Azenis jest dużo cichszą oponą no i w deszczu bardziej daję radę.
No ale jest też droższa
Jako iz jest to 1000 wpis, jeszcze raz gratuluje zajebiaszczej fury


Jak widać na pierwszej fotce wskoczyły nowe felgi



Można wiedzieć czym sie różnią te felgi od starych?
A co do opon, nie mam pojęcia na temat ich właściwości trakcyjnych, ale rzeźba bieżnika jest nie do pobicia
gaseb jak na tych oponkach sie jezidzi??? glosne sa?

Bardzo dobrze mi sie jeździ. Wczesniej smigalem na uniroyal rainsport 1 ktore sa dobrymi oponami ale bez rewelacji. Parada natomiast jest troszeczke glosniejsza ale i o niebo lepiej trzyma się nawierzchni!

Falken nie robi rozmiaru takiego jaki robi Yokohama czyli 195.50.15


Jak dla mnie to chyba jedyny minus tej opony, bo motorownie mam jaką mam
Za to u Ciebie ziom jest jej pod dostatkiem, więc śmiało mogłeś zapodać tą oponę.
Na korzyść Parady przemawiają jednak trzy rzeczy:
- cena,
- rozmiar,
- dostępność w PL


Co do fotek to trzecia ma potencjał tylko kąt za duży jak dla mnie
sorki ze zasmiece troszke temat ale wiecie jak sie maja: YOKOHAMA AVS Sport V102 do YOKOHAMA Parada PA01 ?? zawsze mi sie wydawalo ze parady byly oponami lepszymi jednak cena AVS jest o 100zl wieksza
maja sie tak, ze jedna jest do dupowozu, a druga do zapie*dalania. nie patrz na cene.
maja sie tak, ze jedna jest do dupowozu, a druga do zapie*dalania.


no to moja teoria padła bo znam kogoś kto ma super-hiper zapie*dalacza z dużą ilością Nm
i ma własnie AVS'y










ale szydera, sorry mam dobry humor
maja sie tak, ze jedna jest do dupowozu, a druga do zapie*dalania. nie patrz na cene.



oczywiscie uproscilem sprawe. wiadomo, ze obie sa wporzo, ale to jednak parada wiedzie prym wsrod drogowych opon yokohamy. right?

czy nie right, bo b18c4 z najwiekszym w polsce niutonem ma avsy i dlatego sa zajebiaszcze, a my jestesmy tylko internetowymi koniobijcami?


b18c4 z najwiekszym w polsce niutonem ma avsy i dlatego sa zajebiaszcze, a my jestesmy tylko internetowymi koniobijcami?



Ty to powiedziałeś

Poza tym u mnie AVS'y były jeszcze w czasach D14A3, także zdrowe, nie dymiące C4 nie ma tu nic do tego
A nie jest przypadkiem tak ze avsy maja mieksza scianke? Mam je w aucie codziennym i nie narzekam. Nie sa rewelacyjne ale tez do 110KM wiecej nie potrzebuje. Sa to opony do totalnie codziennego uzytku. Nie ma byc wyczynowa. Parada jest tansza chocby ze wzgledu na to ze jest mniej uniwersalna. Tj na deszczu bedzie sie zachowywala duzo gorzej.
Sadze ze jak bysmy zmierzyli przyspieszenia i czasy na np 1/4 pojedynek AVS vs Parada wygralaby ta druga.
Dawno nic sie nie działo. Seryjne gumki były jeszcze w dobrym stanie ale postanowilem je zamienić na coś twardszego.
Teraz biegi wchodzą jeszcze precyzyjniej

porównanie


przed

po
Dobry mod
bardzo słuszna koncepcja...uprzedasz czas..jak czak noris
brawo i 13,9 pękło
Gratki wyniku
no ladnie ladnie ale slyszalem ze jeszcze mozna wycisnac
brawo i 13,9 pękło


Spokojnie można lepiej, ciekawe tylko o ile no ale to zobaczymy następnym razem.

Czas z Sochaczewa to 13.99



Ale na tym setapie można lepiej? Bo Goofy latał chyba ze 100 razy, a najlepszy czas to 13.99.... to co ?? Nie ogarnia auta??
Myślę, że bicie rekordów na ćwiarę jest zajebistym marnowaniem możliwości tego auta.
Ale na tym setapie można lepiej?

zabraklo ciebie za kolkiem

sorki, nie moglem sie powstrzymac
Myślę, że bicie rekordów na ćwiarę jest zajebistym marnowaniem możliwości tego auta.


amen
Ale na tym setapie można lepiej?

Tak mi się wydaje ale trzeba sprawdzić aby się przekonać. Być może się mylę.
Masz świetny silnik z zajebistym momentem na środku i świetny zawias, zamiast nawalać po prostej można by wykorzystać potencjał fury na jakiś zakrętach. Nie mówię, że nie masz tego np. w planach, bo może masz i chwała Ci za to, ale po prostu jak widzę tak świetnie przygotowane i dopracowane w każdym szczególe auto ustawiające się do przejazdu na 400 metrów to się robi przykro.
na prostej tez daje rade, wiec o co chodzi? nie mozna sie czasem dziabnac dla porownania z jakims innym autem? zupelnie przypadkiem 2 samochody z tej samej stajni, 2 inaczej zrobione K.. przy okazji szefowie firmy sie ze soba poscigali, nie ma to jak zabawa autem klienta
W sumie to masz rację.
nie ma to jak zabawa autem klienta


niech i oni maja jakas radoche a nie tylko skladanie i skladanie..
przy okazji szefowie firmy sie ze soba poscigali, nie ma to jak zabawa autem klienta

Wszystko oczywiście za naszym przyzwoleniem
dobrze, że nie widziałeś jak Michał pałuje na zimnym...
i pali gume.
cale szczescie ze nikt mu o tym nie powiedzial
wiesz ze jakby sie dowiedzial to kibel?

ta połnaga samica siedziala w moim fotelu?
to samiec
fuuu....
zdezynfekować proszę!!
nie powiemy zonie pati
wybrala czerwony fotel do posadzenia tyleczka
no trudno. myslalem ze bede mial slawny, wysiedziany fotel
widziałem i nawet jechałem wozem super projekt na ulice szkoda ze navi nie działa
wybrala czerwony fotel do posadzenia tyleczka



no, no...

"chodź do białego, będzie pasować do opalenizny"

...tylko takaty nie pobrudz ...a teraz zdejme te pasy bo mi niewygodnie jest Pani byla na mega poziomie oby takich wiecej...

co do autka...mega, myslalems nad wybebeszeniem go??
no trudno. myslalem ze bede mial slawny, wysiedziany fotel

Jeśli jest jeszcze mało sławny to moge ci załatwić laskę która w niego popruka
Jeśli jest jeszcze mało sławny to moge ci załatwić laskę która w niego popruka

no dobra.. JA moge to zrobic. krol internetu nie pierdzi byle gdzie, wiec pati - pomysl

sorki za offtop
Długi napisał/a:
co do autka...mega, myslalems nad wybebeszeniem go??
Tzn. nad wyjęciem kanapy lub boczków czy jednego i drugiego? Kanape łatwo wyjąć więc w razie potrzeby będę ją zdejmował. Z boczkami jest troche więcej roboty a i redukcji masy wyraźnej nie otrzymam dlatego boczki zostaną. Jeszcze raz dodam, auto służy mi do jazdy na codzień i ma być jak najbardziej przyjazne kierowcy

nie no rozumiem, co do boczkow nie ma sensu waga zadna, a wyglada lepiej z nimi niz bez, ja mam bez ale tylko dlatego ze nic nie mam z tylu i z samymi boczkami zle wygladalo, tzn. chodzi mi o zawody tylko i wylacznie, na codzien nie ma sensu wywalac bo po co? chodzi mi o zawody zawody czyli kanapa, fotel pasazera, klucze, kolo i wszystko co da sie wymontowac i wazy.
Ta z gołymi cucuszkami musiała Ci strasznie w głowie namieszać skoro nie zauważyłeś, że na zawodach nie było kanapy ani kluczy itp. Jedyne nad czym jeszcze sie zastanawialem to fotel pasażera jednak zostal bo Gooffy nie wiedzial czy ktos z nim bedzie jechał.
sorki
Klimacik
Dobre zdjęcia robi ten cały Michał, normalnie leśnik i białas wylądował na tapecie mojego pracowego kompa...
Dobre zdjęcia robi ten cały Michał


eee tam dobre, straszna lipa
.
.
.
.
.
.
.
.
bo za mało ich
darek napisał/a:
Dobre zdjęcia robi ten cały Michał

eee tam dobre, straszna lipa
.
.
.
.
.
.
.
.
bo za mało ich


trzeba było brać aparat, wsiadać w fure i zapierd... robić zdjęcia a nie teraz jęczysz mam jeszcze troche zdjec, wiec jak ogarne to powrzucam
Koska jak masz jakieś moje jeszcze to miałbym prośbe jakbyś mógł mi wypalić będe wdzięczny
Koska jak masz jakieś moje jeszcze to miałbym prośbe jakbyś mógł mi wypalić będe wdzięczny



Kosa Ci to wypali w takim formacie, że i tak sobie tego nie otworzysz...

EOT
Cfaniak napisał/a:
Koska jak masz jakieś moje jeszcze to miałbym prośbe jakbyś mógł mi wypalić będe wdzięczny


Kosa Ci to wypali w takim formacie, że i tak sobie tego nie otworzysz...

EOT



RAW (NEF) znany format, ale nie piszmy tego w tym temacie bo gasebowi też miałem wypalić foty
mi tez
Kilka fotek ze zlotu vagtreffen 2008

trzy z otwartymi mordkami i wstydliwa havrana


wolne przejazdy




wolne przejazdy zaraz po deszczu



zainteresowanie japonskimi "wynalazkami" troche nas zaskoczyło



nawet havranowi sie spodobały te japonskie dupowozy do tego stopnia, ze filmiki krecil


wręczenie nagród (klasa open)
zapomniałem umyć komory silnika i jeszcze ktoś by pomyślał że mam D14
Widze że ze wszystkich możliwych fot ze starcia z "Panem Goldiem" wybrałeś najkorzystniejszą
a filmik ze zbiegowiska chyba dam zaraz na youtube'a
Widze że ze wszystkich możliwych fot ze starcia z "Panem Goldiem" wybrałeś najkorzystniejszą

nie mogło być inaczej

Żeby się przyjemniej jeździło zagosciły:

Ori Kanapa z EK9


Czarny Ori Dywan z EK4

Wiem na zdjęciu wygląda jak szary

A Tak wyglądał stary dywan


W planach zmiana obicia boczków, obicia podłokietnika i pewne nowe czarne fotele
czystosc ład i porzadek
to cośty riobił na ten dywan, że tak wybielał?? no tak... mając tyle gadżetów na pokładzie to wszystko jasne Oglądałem dziś auto wygląda bardzo rasowo, konret hebel no i pod maską zaskoczy każdego, hehe... jak zrobię swojego żużla to chętnie się złapię z Twoją maszyną
ładny dywanik,jak u dyrektora ...normalnie I love your Honda
zmiana szarych plastików będzie ?
jak zrobię swojego żużla to chętnie się złapię z Twoją maszyną

nie widze problemu
a czy w ssg nie stoi takie jedno granatowe ek4 weź mu podmien
to magazyn czesci zamiennych. trzebaby valy ten zlom z niego pierw wyjąc...
bardzo kurwa smieszne!
wlasnie chujki jestescie, odwalcie sie od Emrego
Ja na waszym miejscu podszedł bym do tego z pokorą i nie wspominał o tym nawet bo emre to jest ostatnia osoba która dała dupy w całym tym różańcu i jest najmniej odpowiedzialny za to że stoi tam juz z pół roku...............
A ty jestes najmniej zamieszany w całą sytuacje żeby pierdolic głupoty. Jeszcze troche i bedziesz w każdym temacie jak drugi markos
Boli cię coś?? I akurat jakos porównanie do markosa mnie nie boli..........


Gaseb ja mam slaba pamiec jak sie zmitingujemy przypomnij mi zebym usiadl i sie przypasowal do personala
łomatko. se ludzie żartują a tu na noże. nie mieliscie dawno urlopu czy cos?
Z tym markosem to był żart - jak widze nieudany

Wracając do tematu to czarny dywan robi robote. W ogóle jeszcze raz rispect dla gaseba za dbałość o szczegóły
łomatko. se ludzie żartują a tu na noże. nie mieliscie dawno urlopu czy cos?



niektóre żarty są bynajmniej nie śmieszne...

co do urlopu to właśnie mi się zaczął... chyba sobie gdzieś wyjadę...

...a nie czekaj... przecież nie mam czym...

EOT z mojej strony...
wlasnie chujki jestescie

skąd ta liczba mnoga?
Ja na waszym miejscu podszedł bym do tego z pokorą i nie wspominał o tym nawet

Cfany odnosze wrażenie, że totalnie nie masz pojęcia o czym mówisz. Co ja a tym bardziej Pati mamy wspólnego z sytuacjią Emrego? Jak nie znasz tematu to się nie wtrącaj no chyba, że gonisz markosa w ilości napisanych postów
no dobra. przyznaje. moj zart nie byl smieszny. tymbardziej dla wlasciciela omawianego pojazdu.
skąd ta liczba mnoga?


a jakos takos...
wracając do tematu, dzięki Gaseb bardzo za przejażdżkę wczoraj, wrażenia niezapomniane Autko robi doskonałe wrażenie pod każdym względem, a Twoja dbałość o szczegóły poprostu zwala z nóg 6geny tak dopieszczone to chyba nawet z fabryki nie wychodziły
wracając do tematu, dzięki Gaseb bardzo za przejażdżkę wczoraj, wrażenia niezapomniane



brakowalo czegos do ASR'ka
Co to most?:D
robisz wachacze w polerke? bo moje jeszcze leza w pudle i czekaja az sie namysle

kanapka z ek9 pycha! andmal moze teraz obejrzec jak wyglada oryginal..
nie chce mi sie ich polerowac, dzis juz je zreszta zalozylem. wygladaja zajebiscie!
jutro dam jakas fotke.

PS: a gdzies ty sie markos podziewal? wakacje AG?
Anty Google?
ee, to ja moze swoje wypoleruje, zeby byl wiekszy lans, razem z asr

ps.
wakacje anty-wszystko
F7 w całej okazałości:





Nowa i stara gała

walka byla zacięta...
Czy stabilizator nie powinien być odwrotnie, do góry nogami ??
mozna go zakladac tak jak ja zalozylem jak i odwrotnie
ja mam chyba tak samo zalozony, imo nie ma to znaczenia
Niech to, jest pięknie.
Może i nie ma ale jest on jakoś powyginany w jakimś celu. Czy na odwrót nie był by dalej od wahaczy ??
Sprawdzalem i w jednem i drugim polozeniu mocowania wypadaja dokladnie tak samo!
Ja zalozylem go tak bo w tym polozeniu nie dotyka mi o tlumik.
Zaraz zaraz. Jak to nie ma znaczenia. Oczywiscie ze jest.
Stabilizator jest teraz prawidlowo zamontowany.
to prawda, tak jest seryjnie w ITR.
Drugi wyjazd na zawody i drugi raz miejsce na pudle
ET 13.481 a wiec najlepszy jaki do tej pory uzyskalem.

1. Corvette
2. M5
3. EK24 SiR



Gratuluje reszcie zawodników i dzieki za miłą atmosferę
gratki wyniku gasebciu !!! i dzieki za ciekawy powrót do domu
no gratki, gratki Sebciu. Samochód wczoraj robił mega szał na parkingi, no i oczywiście na pasie też

Powrót mistrz
PS. Szkoda, że rosyjska mafia tamtemu nie dojebała byłby większy fun
Kurwa wiedziałem, że można szybciej i to sporo. Gratki Sebciu
nowe felaszki też są git
auto robiło szał w "parku maszyn"
no no, świetny wynik gratulacje
Ps. Czas popracowac nad 60ft bo nie ma rewelacji...
gratki
Gratuluję wyniku
Z ciekawości pytam: jakie auta zajęły dalsze miejsca (czwarte, piąte i szóste)?
To M5 to która buda?
To M5 to która buda?


e39
gratki gratki ,
Po ostatnich wspólnych zawodach , tak przeczuwałem że walniesz takie czasy.
Pozdrawiam
fura zrobiła spore zamieszanie. Eliminacje tej klasy oglądałem z ziomem Nozderem stojąc gdzieś między "niewiernymi". Byli mocno zdziwieni wogóle to z tego co pamiętam były przejazdy lepsze od m5...

Ja mam nadzieje, że Gaseb wrzuci na następne zawody w Rykach lepsze laczki na przednią oś i m5 będzie miało spore problemy
Zrobiłem duże oczy jak zobaczyłem czas . Gratsy, jak to ktoś kiedyś powiedział: Poniżej czternastki to już zapierdalacz .
Nooo gratulacje a może być lepiej, pięknie
bedzie relacja w tv?
gaseb czy to już koniec projektu ? Czy jeszcze będzie się coś działo. Napisz coś. Mechanika, stylistyka?
Ja do pełni szczęści zmieniłbym lusterka, bo te seryjne łopaty są zwyczajnie za duże
gaseb czy to już koniec projektu ?

a to takie pojęcie jak "koniec projektu" istnieje?
dzisiaj załapałem sie na mały co-drive i muszę przyznać że to co słyszałem i czytałem na temat tego pojazdu to prawda - strasznie to zap@#$^!%)
podziwiam Sebka..stał i czekał na ofiary....dopadał i zagryzał i znów czekał.....
niczym aligator zaczajony na nieświadomą gazelę w mulistych wodach przy wodopoju

no dobra... trochę mnie poniosło, ale nudzę się w pracy
chyba za dużo z Długim przebywasz...
podziwiam Sebka..stał i czekał na ofiary....dopadał i zagryzał i znów czekał

od razu zagryzał, żyją dalej tylko ze świadomością, że hondy to groźne bestie
niczym aligator zaczajony na nieświadomą gazelę w mulistych wodach przy wodopoju

dobre Majki

chyba jeszcze nie pokazywałem oficjalnie, weszła nowa felga sporo lżejsza od poprzedniej

zajebiscie jest na tych kolach!!!! kozak!!!
Mi się średnio widzi no ale rzecz gustu.
Calkiem spoko jeździłem z 1,5 miecha na tych felgach - faktycznie są lekuteńkie
function over fashion ?
function over fashion ?



No w tym przypadku tak Najśmieszniejsze jest to że jak wybierałeś felgi to mówiłem że tylko czarne albo grafit a jak juz takie masz to mi się średnio widzą pod względem lansu oczywiście a to jest w twojej furze jak dla mnie priorytet
function over fashion ?

no z tego wynika ze chyba tak. blades mi sie bardzo podobały i nadal podobaja ale mam juz dosyc ciagłego zastanawiania np parkując czy przytre rant czy nie itd. W tych jak przytre rant (co prawda jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło) to zdejme i pomaluje a w bladesach było by strasznie duzo roboty z ich doprowadzeniem do stanu idealnego.

dodatkowo to koło jest o prawie połowe lżejsze co razem dało redukcję około 20kg a to juz cos! na zdjeciach auto moze nie prezentuje sie jakos szczegolnie ale na zywo jest mega fajnie.
Mi tam się i na zdjęciach podoba, teraz felga jest mniej "krzykliwa".
Podobnie jak i u !markos'a, graft/ciemno szary felunek zrobił swoje.
No i - 20kg
wygląda zacnie!
Autko na superleggerze wyglada o wiele fajniej niz poprzednio.

Mam pytanko co do silnika: jest już podbita kompresja? Bo zejście z 13,9-14 na 13,4 samymi startami i oponami wydaje mi się trochę dziwne.
a mnie na tamtych felgach bardziej sie podobala - wiadomo rzecz gustu
a zapytam sie co to byly za felgi te poprzednie?
kompresja zostala nie zmieniona. zmienilismy delikatnie osprzet
te felgi ugrzeczniły samochód
dla mnie jedyna sluszna decyzja...felgi spelniaja role i ladnie wygladaja i sa wytrzymale i przy tym lekkie nic wiecej nie potrzeba..
Mam pytanko co do silnika: jest już podbita kompresja?

nie
dla mnie jedyna sluszna decyzja...felgi spelniaja role i ladnie wygladaja i sa wytrzymale i przy tym lekkie nic wiecej nie potrzeba..



wszystko sie zgadza - ale akurat tamte mi sie bardziej podobaly na samochodzie, ze wzgledu na kolor... ale to jest najmniej istotny element tym bardziej biorac pod uwage o ile sa lzejsze
pod względem wizualnym tamte mi się bardziej podobały. no ale jesli te są lżejsze... może na żywo to wygląda lepiej
moze i guie pytanie ale, ile wazyly GSR-y z parada, a ile te?? bo sie zastanawiam czy to ma wiekszy wplyw na czasy...
te z GSR'a waży około 9-10kg
Superlagera waży 5.2kg
więc różnica na komplecie wychodzi około 16-20kg

kilka nowych fotek




i jeszcze takie cuś doszło kilka dni temu
chodzi o to na monety?? v
tak, o to chodzi
tez mam takie
Ciekawe od kogo?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
widze ze Marcin sie w koncu przy konkret furze lansuje
Debeściak ta fura, słabych punktów brak!
mega mega i jeszcze raz mega

na tej feldze bardziej mi sie podoba niz na poprzedniej, dobry wybór

P.S. Sebek, jak postęp w pewnej sprawie ?
Debeściak ta fura, słabych punktów brak!

bez przesadzy, ideal to, to nie jest
P.S. Sebek, jak postęp w pewnej sprawie ?

ciiii miałeś nie mówić, ze też wkładasz K


Dzięki Koska! Warto było poczekać
Zajafajnie wyszło... auto też przekozak.
ciiii miałeś nie mówić, ze też wkładasz K



hehe

ale ja teraz nie o tym
robi ogromne wrażenie
koska znowu pokazal ze troche umie naciskac te guziory w aparacie
widze ze Marcin sie w koncu przy konkret furze lansuje


hehhe bo wiem co dobre
ale mam lans foto na NK

Bez kitu nic jej nie brakuje, no może lepszego właściciela - mnie
no może lepszego właściciela - mnie

obawiam sie, ze to moglby jej tylko zaszkodzic
obawiam sie, ze to moglby jej tylko zaszkodzic


wiem o tym, ale ciiiiiiiiii
filmik z ostatnich Ryk http://pl.youtube.com/watch?v=p2yHFa959ps
Na OZ'tach jest meggga,na pierwszym foto bajka tylko ten chłopiec w białych butach niszczy system heh
Zawsze się jakieś gejzon musi w kadr wpieprzyć....
pomysł padł aby może takie felgi założyć, Enkei 16" NT03


dla mnie fajniej niż na ozetach.
zdecydowania na tych wygląda lepiej.
dla mnie tragedia...
o.z fajniejsze
dla mnie tragedia...


x2

Wracaj do OZetów albo kupuj w końcu jakieś z mega jebnięciem
te kola sa zajebiste, ale nie w tym kolorze, nie widac tego na zdjeciach, ale to jasne i bardzo mocno perlowe srebro
dla nie koła sa w porządku ale nie ten kolor- pozostał bym przy ozetach...
ja tez jestem za OZ
Enkei i nie pieprzcie głupot
na enkeyach krzywo stoi
dla mnie OZ
te sa bajka tylko ja bym sugerowal w bieli
to ja jeszcze jednego posta sobie nabije

do czego ma "wracac" jak na ozetach jezdzi a enkeye juz polecialy do rosji ??

to ja jeszcze jednego posta sobie nabije

do czego ma "wracac" jak na ozetach jezdzi a enkeye juz polecialy do rosji ??




sluszna koncepcja z tymi felgami z megajebnieciem

pomranczowe jakies czy cos.. bo pomarancza do zielonego pasuje
sluszna koncepcja z tymi felgami z megajebnieciem

pomranczowe jakies czy cos.. bo pomarancza do zielonego pasuje



ołłł jess, pomarańczowa felga zrobiłaby swoje
Jeżeli juz musisz zmienić felgi to na jeszcze lżejsze albo na takie żeby każdy dostał wzwodu i ślinotoku... narzuciłeś pewien poziom i teraz musisz już go utrzymac
ja proponuje 56 pare felg do kompletu
ja cały czas czekam na Sprint Harta i wierze, że tu wjedzie
lepiej niż na OZtach, ale na pomarańczową felgę z mega jebnięciem czekamy
jakby tak sobie poczytac o tych posranych pomyslach na pomaranczowe i zielone felgi, to czlowiek zaczyna sie zastanawiac czemu sami sobie takich nie zrobicie? przeciez to taki wypas pomysl..

a sorki, zapomnialem - pat zrobil. no i moim skromnym zdaniem nie wyszlo to ani troche
jakbym miał szarą budę to na pewno nie mialbym oporów przed zielonym kołem...
Gaseb, jeździsz na tych regulowanych łącznikach Bloxa w tylnym stabilizatorze?
jakbym miał szarą budę to na pewno nie mialbym oporów przed zielonym kołem...


Oj tak to jest mistrzowstwo, tak samo jak szary z żółtym.

Te enkei'e mi tu nie pasują.
pat zrobil. no i moim skromnym zdaniem nie wyszlo to ani troche


tylko ja nie zrobiłem tego na auto na codzien..na codzien mam troszke fajniejsze felgi, te zielone są tylko na eventy i z tego co wiem juz w 3 gazetach były ludzie się rozglądają i sa oryginalne taka miała byc ich rola..tyle w temacie...więc proszę kaznodziejo-czarowniku nie oceniaj jak nie znasz przeznaczenia, tu jest rozmowa o jezdzie na codzien..
Gaseb, jeździsz na tych regulowanych łącznikach Bloxa w tylnym stabilizatorze?

nie, wyjebałem je po 3 dniach od założenia bo się rozpadły a dokładniej powstał luz na unibolach i zaczeły stukać, teraz czakam na nowe ASR'a, ponoć nie ma z nimi problemów
Właśnie ja mam ASR'a i po 500 km zaczęły jęczeć.
czyli wyglada na to, ze wszystkie sztywne laczniki to kupa i trzeba uzywac seryjnych gumowych z itr.. moje sie jak na razie trzymaja calkiem niezle mimo nastukanych 120000km..
Właśnie ja mam ASR'a i po 500 km zaczęły jęczeć.

Problem w EK jest taki, że nie można użyć ITR-owych, niestety.
Chłopaki

Są specjalne wersje tył łączników do sportu, po drugie sa specjalne osłonki na nie żeby nic nie dostawało się do środka, po trzecie są sprawdzone metody żeby zakleić je smarem i owinąć folią, rozwiązanie mało eleganckie ale bardzo skuteczne w trudnych warunkach przemysłowych.

Gaseb
Jakiej wielkości są te łączniki, jaki gwint ?
elmer, jakie masz wachacze?

a co mi da ich osłona? one nie od brudu sie psują tylko od najwyrazniej kiepskich drog albo kiepskiego wykonania.

tak wygladaja blox|


tak ASR
Problem w EK jest taki, że nie można użyć ITR-owych, niestety.

jak sie ma stabilizator z itr i aftermarketowe wachacze to nie widze przeciwwskazan.
a i jeszcze jedno, te bloxa najmocniej stukały kiedy były ustawione na seryją twardosc stabilizatora, kiedy je przestawilem na wachaczu na medium to prawie wogole nie slychac stukania, czasem tylko przy ostrym szybkim zakrecie
Ja mam seryjne wahacze. Przez pierwsze 500 km była cisza, potem zaczęły jęczeć (ciężko nazwać to stukaniem).

Walter, łącznik ma ok. 60mm długości, gwint M1,5x10 albo M1,25,x10 o ile pamiętam. Tak, jak mówi Gaseb - problemem nie jest brud czy woda.

W takim razie szukał bym takiego wykonania tych główek które sie sprawdzi i które można polecić.

Elmer gwinty na odwrót sie oznacza M10x1,5.
Bo w seryjnych wahaczach dziura na łącznik jest zbyt na zewnątrz auta

aa, fakt, o tym nie pomyslalem. zawsze mozesz nawiercic jeszcze jedna dziurke, wachacz nie straci nic na wytrzymalosci.
fakt, można by nawiercić, jesli F7 po za seryjną dziurką ma 3 inne dzieki ktorym mozna reg. twardosc to i w seryjnym mozna by tak zrobic. Aby tylko nie przesadzac bo moze to zbytnio osłabic wachacz
Tylko że im bliżej osi pojazdu, tym słabiej będzie stabilizator działał.
a ile brakuje w 6gen z lacznikami z integry? 1cm? mysle, ze nie wiecej. to nie zmieni za duzo. 6gen i tak ma dluzsze wachacze niz jajko/integra.
dzięki Sebek za przejażdżkę pięknie Ci fura chodzi
Giełda » Sprzedam » K24/K20

Gaseb WHY ?? For Money ??

Tak zupelnie serio, czemu sprzedajesz tak zacna motorownie ?? Bedzie cos bardziej na wypasie ??(ciezko mi sobie wyobrazic cos bardziej wypasnego)
Przejechał się na spocie itr i powiedział chce mieć itra Dlatego sprzedaje
łeee wszyscy teraz itr będą mieli to będzie nudne jak w Irlandii tam jest więcej ITR niż u nas jajek szczerze to mi sie rzygać chce ITR
a ja slyszalem ze Gaseb idzie w stara piekna szkole i 4g bedzie grany (plotka to jest to)
dlugi.. piles juz cos..? gaseb ma do sprzedania SILNIK, a nie SAMOCHOD
Przejechał się na spocie itr i powiedział chce mieć itra Dlatego sprzedaje


A czedpiasz sie mnie MArkos MArkos
a ja slyszalem ze Gaseb idzie w stara piekna szkole i 4g bedzie grany

4 gen i D14 biturbo
V6 z NSX-a
V6 z NSX-a

i naped na tyl
a tam na tył na 4
przypuszczam, ze ogloszenie zniknie za pare dni i gaseb dalej bedzie jezdzil z k24

civic tez juz mial sie kiedys sprzedac
Zastanawia mnie tylko, po co sprzedaje?? Jaka jest nowa koncepcja?? Krok w tył i B??
jak stare baby na bazarze. napewno nie bedzie to krok w tyl. poki co sa to tylko plany.
a mi coś sie wydaje że będzie to pionierski projekt z jakimś silnikiem serii J
A J to z czego??
J25, J30, J35... to amerykańskie V6 z Accorda, Odysseya, Pilota czy Ridgeline'a.
AAAAAAAAAAhaaaaaaaaaaa dzięki
A ja słyszałem, że Gaseb wkłada serie Ł albo Ź, chińczycy już spawają dla niego blok nie chce być tym niedobrym co pierwszy napisze, że jak będzie chciał to sam sie pochwali co ma zamiar wrzucić, ale po co ma pisac jak musi liczyć sie z tym, że K sie nie sprzeda itp. ale ja to już jestem taki, że marudze
A może..
http://pl.youtube.com/watch?v=A8b1kh61vpU
a ja mysle ze mozna juz nie zasmiecac wiecej teamtu tylko poczekac
poz w PL takich silnikow nie sprzedaje sie w 2-3 dni
w takim razie ja rozwiaze wszystkie plotki!!
Gaseb sprzedaje silnik potem civica i kupuje ode mnie CTRa.
Strzał w kolano?? Po co mu wolniejszy samochód??
znowu zaczynacie.. przeciez Gaseb napisal ze chce zrobic d14 biturbo. chcialem mu dac d15 nawet z VTECiem ale On sie uparl na d14.
Strzał w kolano?? Po co mu wolniejszy samochód??

że jak? Kuby auto jest szybsze oczywiscie z założonym jrsc

9" felda na EK24

łooo kur***
bbs rs

Cult-jdm ?
bbs fajne ale do 4gen
to przecież taka prowokacja Doda Style
Robi wrazenie, jak dla mnie pieknie.
O dziwo mi się podoba, nawet bardzo.
szczerz emowiac szukalem w pewnym momencie takie fele,mnie sie podobaja,ciakwe jak zlote by wygladaly
piekności!
Fajnie to 16"?
kurwa, zajebiście wyszło
Zeby to fajnie wygladalo musialbys bro opuscic jeszcze auto w dol jakies 2-3 cm. A to juz nie bedzie takie proste biorac pod uwage clearance silnika
Zeby to fajnie wygladalo musialbys bro opuscic jeszcze auto w dol jakies 2-3 cm. A to juz nie bedzie takie proste biorac pod uwage clearance silnika


Tak jak tu

Zeby to fajnie wygladalo musialbys bro opuscic jeszcze auto w dol jakies 2-3 cm. A to juz nie bedzie takie proste biorac pod uwage clearance silnika



hehe moze za niedlugo wyjedzie silnik to bez niego mozna sie lansowac
kupiłeś je czy tylko przymiarka u cichego?
Kozak i niech tak zostanie
Wreszcie trafily jedyne ładne lampy tylne do EK.
JDM czy europejskie?
Fajnie to 16"?

tak
może jak bym został przy D14



tak jak planowales- d14 biturbo.


podoba mi sie na tych zdjeciach- ale ostatnio widzialem jedna taka felge ktora z r888 wyglada zacnie
idealnie teraz wyglada!!!
ori jdm będą docelowo.


pamiętasz jeszcze o mnie?
kto to splodzil??
GT
gratki Sebek...

Fajowo, a jaki jest plakat w tym numerze?
Gratki artykułu, trzeba będzie kupić to ścierwo (gazetę) ;D
no no ładnie może i ja sie doczekam kiedys
Pewnie że tak PAT Jak wyjedziesz na ulice to od razu cię zgarną gazety A co do artykułu z ej9 gaseba to niestety u mnie w kiosku GT już nie ma
Fajowo, a jaki jest plakat w tym numerze?

jest ale nie z moją furą
to co w tym miesiącu są jakieś gratisy typu zapach z ryflowanej blachy ??
No i do tego plakat, tylko że ciągle nie wiem jaki bo mi Gaseb nie chce powiedzieć

2 stronny artykuł czy większy. Obok mnie też nie ma tego GT
A ja mam
to co w tym miesiącu są jakieś gratisy typu zapach z ryflowanej blachy ??

zapach ucha holowniczego benen
2 stronny artykuł czy większy. Obok mnie też nie ma tego GT

3 strony. Na plakacie supra z okładki i vetta carbonowa
gratki, moze mi ktoś przesłać ładne skany w PDF bo tu gdzie jestem nie moge dostać GT
To samo chciałem napisać Ale twoja fura Gaseb narobiła zamętu
W gliwicach tez nie widziałem xD chyba fani Gaseba wykupili cały nakład. Gratuluje artykułu
gratki, moze mi ktoś przesłać ładne skany w PDF bo tu gdzie jestem nie moge dostać GT

skanów nie mam ale mam fotki



dzieki i gratki!
gratulacje lansu prasowego!
ja też mam gazetke
ja muszę zanabyć co by sobie poczytać
fotki z ostatnich Ryk



za fotki dziękuję mitoor'owi
foty mistrzowe!!!

szkoda, ze ta druga za mala na widescreen
super to wygląda! śmiało można powiedzieć że uczeń przerósł mistrza!
o kurcze od kiedy to jest zolta pokrywa?
ale zajebiaszczo wyglada
Prawy gorny rog drugiej foty

Zajebiaszczo to wyglada...
pieknie sie prezentuje
fajna PSZCZÓŁKA Gosebku
Prawy gorny rog drugiej foty


jdm-option.pl approved
dwa nowe do kolekcji

pierwsze miejsce w klasie profi max i pierwsze miejsce w generalce wst

najlepszy dzisiejszy czas podczas deszczu to:
ET 13.9sek
60 stóp 2.19sek

gratuluje

my niestety nie dotrwaliśmy do końca, byliśmy tak przemoczeni ze od razu po kwalifikacjach klasy profi uciekliśmy do domu
O kurwa - 60ft masz niesamowite jak na deszcz. Ja mialem 2.0 na suchym
sam byłem w szoku jak zobaczyłem czas przejazdu. na ostatnich Rykach na suchym też zrobiłem 13.9. szkoda, że nie było sucho, wiedziałbym ile dały wprowadzone zmiany

time slip
jeszcze 2 zdjecia.



o fuck chyba silnik wygląda lepiej niż reszta samochodu!
Gratulacje!!!
komora silnika wygląda przecudnie
>>SZACUNEK<<

fajowa ostatnio widziana na Bronka, pod Mc'kiem Bielany, na Neste i kiedys na Marymoncie ..
łeeee wydało się, gaseb stołuje się w Mac'u
ale może to dlatego ma siłe targać kierą bez wspomagania na parkingach
oszczedza na mody
fajowa ostatnio widziana na Bronka, pod Mc'kiem Bielany, na Neste i kiedys na Marymoncie



łeeee wydało się, gaseb stołuje się w Mac'u, ale może to dlatego ma siłe targać kierą bez wspomagania na parkingach

MaC to deser, na codzień jadam w barach Społem, to jest dopiero oszczędność
Teraz jak ja zobacze i wlasciciela to podbije na ploty ..
Dobram przyznaj się że wiozłeś grOObemu korzyść majątkową w postaci podwójnego ćwierć funciaka
Dobram przyznaj się że wiozłeś grOObemu korzyść majątkową w postaci podwójnego ćwierć funciaka

grOObemu jak wiozłem, żarcie to tylną kanape musiałem wyjąć
A to i tak tylko drugie śniadanie było.
Co tu dużo mówić piękna fura najbardziej podoba mi się silniczek, wygląda przecudnie. Powodzenia w dalszych modyfikacjach i wyścigach
Co tu dużo mówić piękna fura najbardziej podoba mi się silniczek, wygląda przecudnie. Powodzenia w dalszych modyfikacjach i wyścigach



ale wlasciciel silnik sprzedaje i wklada d14 biturbo. nawet widzailem ze wczoraj obie turbiny przyjechaly
tak to prawda też słyszałem


ale wlasciciel silnik sprzedaje i wklada d14 biturbo. nawet widzailem ze wczoraj obie turbiny przyjechaly




No szkoda. Choć biturbo brzmi interesująco i mam nadzieję że będzie też dobrze wyglądać, jeździć i brzmieć. Właścicielu powodzenia.
lol...
nosz kurwa mać ja pierdole ..................

miszcz
nosz kurwa mać ja pierdole

nie wiem jak reszta, ale ja - jako moderator tego dzialu - mam dosyc czytania takich tekstow. przyjmijmy, ze bluzgac w ten sposob mozecie sobie w kazdym innym dziale, ale nie tutaj.

dopuszczam POJEDYNCZE bluzgi, bez kilkuwyrazowych tworow, pod warunkiem wygwiazdkowania przynajmniej jednej litery. to byl ostatni taki wyskok.

koniec przekazu.
nosz kurwa mać ja pierdole ..................

jak mam to rozumieć?
ehhh ta dzisiejsza młodzież
Starcze to oznacza ze fajnie bardzo super extra cos w stylu bravo girl
rob te biiiiturbo pierwsza na swiecie lesbijska honda bedzie


no niezle, niezle....
Dobra prowokacja to podstawa utrzymania tematu on top
dobra troche nowych fotek z sesji 3 amigo. na razie mam tylko tyle, wiecej pozniej.

za fotki dziękuję mitoor'owi



te polifty mi jakoś nie pasują...

btw. kolor jak nie Twój...
foty kozak, auto kozak, gz.
widzę ze 1.4 bi turbo będzie grube
o super że dałeś poliftowe lampy! odrazu dupsko młodziej wygląda! Foty fajowe!
Czyli niektóre Twoje deklaracje, Gaseb, nie mają potwierdzenia w przyszłosci Może Gooffy się nie pomylił z tym zdjęciem turbin
te polifty mi jakoś nie pasują

a mi właśnie lepiej one pasują niż te pomarańczowe. wiem, że aby zachować styl powinny być poprzednie ale te mi sie zawsze bardziej podobały i z kolorem auta lepiej współgraja. btw, zeby nie odstawały od reszty to założyłem ori z EK9

Zrobimy sebkowi uturbione v6

przedstawiać chyba nie trzeba

No nareszcie wziąłeś się za coś porządnego a nie jakieś pierdoły felgi i inne dyrdymały. A tłoki już wybrane? Wałki?
gratki partsów liczymy na 3xx
ze sprezynek i korb to ciezko bedzie 300 koni wykrzesac

kiedy walki/tloki? no i jakie..

ps.
nice pics
pewnie ze sprezynki i korby mocy nie dadzą nie wspominajac już o 300KM. nawet w tyle nie celuje. jak bedzie 250KM bede zadowolony z efektu bo tyle od początku chiałem mieć.

wałki już mam a co do tłoków nadal sie zastanawiam. nie wiem czy iść w 87 czy 88mm i czy 12.0:1 czy 12.5:1
czym wiecej tym lepiej
czym wiecej tym lepiej


ty sie tam lepiej nie mądrzyj
Gratki gasebku nowych sprężynek do długopisów
nitro wpadasz dzis na S? moze bysmy sie złapali?
Gaseb, z checia sie zlapie, ale jak juz bedzie to auto do tego , narazie z powodu remontu mieszkania brak funduszy na ogarniecie do konca pewnych spraw, trzeba zrobic sprzeglo, ktore sie okrutnie slizga, dwie boczne poduszki pod silnikiem i zakupic reszte gratow, zeby wystroic to finalnie i zrobic normalna odcinke bo narazie jest 7000, wiec prawie jak disel .
OK
Gaseb jak tak dalej pójdzie to misek do K serii w kraju zabraknie
Gaseb jak tak dalej pójdzie to misek do K serii w kraju zabraknie

eee nia ma co dramatyzować. najlepsze jest to, że wczoraj koło południa rozmawiałem z Gooffym co by tu zrobić zeby podniesc silnik.
Jest plan aby:
1. podnieść silnik na mocowaniach Hasport, pojdzie okolo 2cm w góre + jakaś mała modyfikacja miski + ewentualnie płyta pod silnik.
2. jak to nie wystarczy, bede chciał zmodyfikowac mocowania Hasporta tak aby podnieść silnik około 5-6cm + zdecydowanie płyta pod silnik. Drugie rozwiazanie wydaje się najlepsze jednak jest pewien minus. Na 99% bedzie trzeba zmodyfikować maskę.

Wiem, że mógłbym podnieść auto ale to jest ostateczność której chce uniknąć

Nowy tjun pod maskę Właśnie skończyłem polerować.
"tylko Sebek potrafi zabić 3 miski w tak krótkim odstępie czasu"


yyy a co to?
Jestem za opcją pierwszą, żeby nie ruszać maski plus ewentualne podniesienie ciuteńke auto Co to za nowy tjun?:D Wyglada na siakieś mocowanie
co to kurwa jest
to kolejny badziew z serii "Pan wszystko JDM kupuje"
wyglada jak mocowanie mocowanie no mocowanie czegos
Brake Master Brace czyli coś co ma zapobiegać przesuwaniu się pompy hamulcowej przy ostrym hamowaniu


Zadziwiasz mnie....
Najpierw kup jakieś męskie klocki i tarcze bo narazie to jest u Ciebie najsłabszym ogniwem, a nie wyginana sciana grodziowa.






Ale wygląda ładnie
zaraz zaraz jakie słabe ogniwo? tarcze i klocki były wymieniane na nowe. mi tam one wystarczają, jak na moje potrzeby bardzo dobrze sobie dają radę.
No takie słabe ogniwo, że prędzej usmażysz seryjny hamulec niż wygniesz ścianę grodziową.
Kupiłem to po to aby przetestować, sam jestem ciekaw czy to coś wogóle daje.
Jakiej firmy? Ja do siebie biore Cusco, zobaczymy czy tak sie gnie, teoretycznie crx miększy
Jakiej firmy? Ja do siebie biore Cusco, zobaczymy czy tak sie gnie, teoretycznie crx miększy



A Cusco robi do LHD??? bo z tego co widzialem robi tylko RHD...
Najpierw kup jakieś męskie klocki i tarcze


przecież kupił zaje*iste tarcze na tył
A Cusco robi do LHD??? bo z tego co widzialem robi tylko RHD...



http://www.jhpusa.com/sto...&idproduct=1586
no, pieknie widac, ze to rhd.
To gitarrrreczka
i co.. zamontujesz do gory nogami, zeby pasowalo?
http://www.jhpusa.com/sto...&idproduct=1584

Nie wiem, do mnie jest takie, i nie wiem czy to LHD czy RHD bo nie wiem jak to sie montuje
też kupie coś takiego zamontuje między sedesem a ścianą żeby się kibel broń boże nie przesunął
W końcu mam fotel jaki chciałem mieć.

Bride TTM-C a do tego 3" szelki Willans. Szelki będą załozone do harness bar'a.


fajna galeryjka w kącie
OOO Panie fotel naprawde wypierd max p.s. Fajnie masz w pokoju
Z czego on jest z laminatu??
fotel kozak... podoba mi się że plecy są dodatkowo wzmocnione... na pewno nie bedze latać jak mirco.

mi coś pasuje do driftowego s14a lub skaja Czy Ty aby napewno kupiłeś to z myślą o hondzie?
A mirco lata?
nie lata, jak szyny są do dupy, to kazdy fotel bedzie sie wyginał.
To było pytanie pod włos bo właśnie siedziałem w paru mirco i jak jest solidnie przymocowany to nawet nie drgnie, a jak na jakiś płaskownikach powycinannych z nie wiadomo czego to racja lata jak żyd po pustym sklepie.
Fotel fajny, ale ja chciałbym zobaczyc juz te 14'' chromowane kołpaczki z z chin o ktorych ostatnio rozmawialismy
Z czego on jest z laminatu??

Tak
taki bardzo codzienny ten taborecik.. boczki niuziutkie w sam raz do wygodnego wsiadania/wysiadania czy to nadal ma byc daily driver?
chyba ktos twoja fote do aukcji zaporzyczył

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7112027
ale chłamstwo
ale chłamstwo



raczej przestępstwo

skoro nie jest jej autorem to jest złodziejem no chyba ze gaseb sie zgodził
czy to nadal ma byc daily driver?

że kubełek to juz nie DD, tak? bez popadania w przesadę
bez popadania w przesadę

ze ja przesadzam? okreslanie jako daily samochodu regularnie ryjacego miska w ziemie i z zamontowanym na samej podlodze sztywnym kublem o bokach kryjacych uda to jest wlasnie przesada taki fotel nie jest codzienny, czego bys o nim nie napisal i jak mocno bys tego nie argumentowal
codzienne są tylko taborety z ikeii....
czego bys o nim nie napisal i jak mocno bys tego nie argumentowal


wystarczy, że raz napisze Ci, że jest DD i koniec. On tym jeździ na codzień i jemu w tym wygodnie. Też jeżdżę ze sztywnym kubłem w podłodze i jest bardzo fajnie. I totalnie mnie nie obchodzi co o tym myślą inni
tez kryje ci uda po bokach i smignalbys nim w traske bez sladu zmeczenia? chyba mlodsi ode mnie jestescie, czy cos.. ja juz za stary jestem na takie wybryki
okrywa uda, cięzej się wysiada...smigam w nim 2000km tras miesiecznie i co śmieszniejsze jest dla mnie wygodniejszy niz 90% seryjnych foteli w innych autach. Każdy ma swoje 'widzimisie', ot co
okreslanie jako daily samochodu regularnie ryjacego miska w ziemie i z zamontowanym na samej podlodze sztywnym kublem o bokach kryjacych uda to jest wlasnie przesada

markos daj spokoj, sa pewne "uroki" auta tuningowanego o czym sam dobrze wiesz. Jedne maja nisko miske do innych natomiast nie wlozysz wiekszej paczki bo maja rozne rozporki. ot to.

Za bardzo stetryciały bo stary to nie jesteś. Też jeżdzę w kuble na codzień od "jakiegoś" czasu i nie zamieniłbym go za żadne pieniądze na zwykły fotel. Wracając do tematu - zajebisty fotel
markos daj spokoj, sa pewne "uroki" auta tuningowanego o czym sam dobrze wiesz. Jedne maja nisko miske do innych natomiast nie wlozysz wiekszej paczki bo maja rozne rozporki.

ale moj samochod nie jest daily.. mial taki byc, ale juz nigdy tak o nim nie powiem, bo dawno taki nie jest..
IMHO Markos ma troche racji. Polecialem w trase raz z kublem - topowy model momo.
Poczatek wszystko fajnie i super wygodnie, po 4 godzinach jazdy bez wysiadania moge to opisac w te slowa "dupa napier lala i kuwica strzela"
Ale jedna wielka zaleta - fotel ma uszy takie wokol glowy - idealnie mozna na tym oprzec glowe i lekko przysnac.
Ale jedna wielka zaleta - fotel ma uszy takie wokol glowy - idealnie mozna na tym oprzec glowe i lekko przysnac.

Poczatek wszystko fajnie i super wygodnie, po 4 godzinach jazdy bez wysiadania moge to opisac w te slowa "dupa napier lala i kuwica strzela"

w czym byś nie siedział (no chyba, ze w pompowanych z S-klasy) to po dłuższej trasie zawsze będzie dupa bolała.
na dłuższą trasę zawsze można zapodać Recaro


w ramach drobnego OT chciałbym dodać, że nie tylko od długiego siedzenia w kubełkach boli dupa
a od czego jeszcze boli dupa?

mi tam sie w kuble spoko jezdzi. po prostu cialo musi przywyknac
mi tam sie w kuble spoko jezdzi

szczegolnie spoko ci sie parkuje, jak musisz wstawac prawie na rowne nogi, bo siedzisz tak nisko, ze nie widzisz kompletnie nic dookola siebie
mi tam sie w kuble spoko jezdzi. po prostu cialo musi przywyknac


dokładnie.
Pierwsze 100km w kubełku dla mnie było masakrą. Wraz z następnymi lecącymi km ciało się przyzwyczajało aż do stopnie kiedy było mi już bardzo wygodnie
nie parkuje caly czas wiec fakju
szczegolnie spoko ci sie parkuje, jak musisz wstawac prawie na rowne nogi, bo siedzisz tak nisko, ze nie widzisz kompletnie nic dookola siebie

skoro dla Patiego to nie problem to o co kaman?
markos może dziadziejesz, zamiast robić turbo kup sobie skode superb
kup sobie skode superb


mam i polecam, kozak samochód szczególnie z tyłu (ogrom miejsca na tylnej kanapie)
Markos jak chcesz mogę Ci pokazać. Obejrzysz sobie i może Ci się spodoba
Dobra koniec OT z mojej strony
skoro dla Patiego to nie problem to o co kaman?

musialbys to zobaczyc, zeby moc ocenic czy to jest problem czy nie

a superb jest zajebisty, jakby sie ktos chcial zamienic na superba w dizlu, to niech uderza jak w dym
w czym byś nie siedział (no chyba, ze w pompowanych z S-klasy) to po dłuższej trasie zawsze będzie dupa bolała.


Jup, to prawda, ale w busie mnie boli dopiero po 8 godzinkach, wiec ta podroz w kuble to byla przygoda.

na dłuższą trasę zawsze można zapodać Recaro


Jesli chodzi o kubelek (tez taki z uchami z homologacja)- recaro jest mega ciasne, super idealne, ale dluzej niz 30 minut to nie dasz rady wysiedziec.
Co innego kubelki takie jak w ITR - ideal

a od czego jeszcze boli dupa?


od papryczek chilli w duzej ilosci

szczegolnie spoko ci sie parkuje, jak musisz wstawac prawie na rowne nogi, bo siedzisz tak nisko, ze nie widzisz kompletnie nic dookola siebie


Ja mialem jeszcze mega problem z rondami i kraweznikami. Absolutnie nic nie widzialem z lewej strony, glowe mam na wysokosci jak sie zaczyna szyba

Ale do Daily driving to mi sie marzy audi allroad w automacie [/code]
Ja mialem jeszcze mega problem z rondami i kraweznikami. Absolutnie nic nie widzialem z lewej strony, glowe mam na wysokosci jak sie zaczyna szyba



tez tak mam. po prostu postanowilem ze bede szerzej jezdzic
a ile cm ponad kierą macie linie wzorku? ja jakies 1-2cm
Moja znajoma jezdząc miała taką pozycję i tak ustawiona kiere że patrzyła pod wieńcem kierownicy, ale nad daszkiem od zegarów. W tej takiej parocentymetrowej "szparze". Beat that
kilka cm ponad daszkiem zegarów.
skode superb



misio, misio tylko mi bez podjazdów do Skody Superb....

Moja znajoma jezdząc miała taką pozycję i tak ustawiona kiere że patrzyła pod wieńcem kierownicy, ale nad daszkiem od zegarów. W tej takiej parocentymetrowej "szparze". Beat that


U mnie taka sama pani jeździła Scorpio Czubek głowy było widać
ladny OT sie zrobil w tym temacie.
Nie wiem co wy tak marudzicie na kubły. Twardym trzeba być a nie miętkim
Mi jest wygodnie i prawie każda osoba (o dziwo również dziewczyny) mówi mi że jest wygodnie. Jedynie na dłuższą trasę mam patent z grubszą poduszką :"poddupną" i jest S-klasa . Z parkowaniem jest spoko, gorzej jak trzeba się wychylić do przodu żeby zobaczyć czy nic nie jedzie a szelki to uniemożliwiają.

Kubełek zajebisty podobnie jak i całe auto. Z niecierpliwością czekam na efekty modyfikacji silnika.
o dziwo również dziewczyny



ziom, bo Twoj kubełek to jest akurat na wąskie, dziewicze pupki...
nie mozna zapomniec o tym, ze kubełek wykonuje selekcje max 55kg
nie mozna zapomniec o tym, ze kubełek wykonuje selekcje max 55kg



I to jest wielki argument ze kubelek nie nadaje sie do daily drivingu - oparcie sie nie rozklada!
No tak sie przecierz nie da!!!

Swoja droga - klatka - fajny sposob na dziewczyny w krotkich spodniczkach!
Kiedy instalacja kubełka? na święta?
Kiedy instalacja kubełka? na święta?

udało się przed

troche się zeszło bo mocowania chcialem w czerwony clear zrobic i troche mi to zajęło. normalnie mocowania byly czarne i nudne, oskubałem je z farby, wypolerowałem a następnie pomalowałem czerwonym clear. srubki jak widać też są wypolerowane dla ładniejszego efektu.

tak to wygląda finalnie, dojdzie jeszcze harness bar to założe szelki:

pięknie...

Sebek, co to za dywaniki??
pięknie...

Sebek, co to za dywaniki??



Kozacki kubel, musze sie do czegos podobnego przymierzyc , dywnaiki wygladaja na OEM EK4 .
dywnaiki wygladaja na OEM EK4


dokłądnie. Wyglądają jak nówki sztuki z ASO do VTi

Pięknie to wygląda Sebciu
teraz jeszcze przydałby się jakiś reg. Bride dla pasażera
Ładnie to wygląda.
Da się takie dywany dorwać w ludzkeij cenie? Dla mnie ludzkiej.:)
Da się takie dywany dorwać w ludzkeij cenie? Dla mnie ludzkiej.:)

da sie, ja mam identyczne Kubełek i mocowanie jak zwykle bejbe
poprosze na pw cene takich arrasów... bo na moje szare olej się wylał...
Jakoś nie przepadam za projektami, w których są dwa tak drastycznie różne fotele. Kubeł sam w sobie nawet fajny i ładnie zamontowany, ale do pełni szczęścia zdecydowanie brakuje drugiego takiego samego.
Ładnie to wygląda.
Da się takie dywany dorwać w ludzkeij cenie? Dla mnie ludzkiej.:)



są ludzie i ludzie...
Tomac, ja nie widze potrzeby posiadania dwóch identycznych foteli... pozatym nie wyobrażam sobie załadować matkę albo babcię w kubeł i w szelki...
Tomac, ja nie widze potrzeby posiadania dwóch identycznych foteli... pozatym nie wyobrażam sobie załadować matkę albo babcię w kubeł i w szelki...



Ty nie widzisz, ja widzę... mogę?
Jedni mają samochód do jazdy, inni do wożenia babć

Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Podobne wątki