Klasyfikacja蝜ow nauczania (3)

Klasyfikacja蝜ow nauczania (3)



Ucze艅 wyja艣nia poj臋cie .konkurencji

doskonkf


Ucze艅 wymieni艂 rodzaje tynk贸w.


Opisuje

cechy

c*禄dloyityc7ne

-konkurencji

doalumatf.


Wychowanek

por贸wnuje

konkurencje

doskona艂a"*

innymi typami

konkurenci


Ucze艅 przewiduje aAowmaiynlraw przypadku nie spe艂nia jednego z warunk贸w

Ijrankurenejl

doskonalej".


UczeA rozr贸偶ni艂 poszczeg贸lne

rodzie rynk贸w


Zapoznanie 7. g*艂d膮 papier贸w warto艣ciowych.


Ucze艅 definiuje poj臋cie -gie艂da'


Wychowanek

identyfikuje typy gk*L


Wychowanek opisuje gie艂d臋 jako miejsce mkmaa transakcji

Ucze艅 opirujc poszczeg贸lne rodzaje gie艂d.


Wychowanek charakteryzuje poszczeg贸lne rodzaje rynk贸w. j Ucze艅 charakteryzuje indeksy gie艂dowe.


Wychowanek rysuje


gie艂dy i towar贸w,


Ucze艅 ocenia sytuacje gospodarcza ni ka偶dym z rynk贸w.


Wychowanek oce艅 sytuacje na pe艂dae na podstawie zestawie艅.


Ucze艅 proponuje inwestycje mo偶liwa do realizacji u ka偶dej

Z gie艂d.


Ucze艅 wylicza .Zasady dobrego inwestowania"


Wychowanek streszcza 鈥瀂asady dobrego inwestowania"


procedury

uruchamiania

dzaUno艣ci

UOSpwkfflJ,


opcnijc,

Ucze艅 stosuje JUsady dobrego nnve?lOwpnia"w 贸wiczer艅ch symuluj膮cych

B^t_


Wychowanek ocenia j przydatno艣膰 鈥瀂asad


rwestowama w praktyce.


Ucze艅 wymienia I Wychowanek dementy hizncsplanu. potrafi stre艣ci膰


Ucze艅 potrafi I Ucze艅 umie scharakteryzowa膰 I zaplanowa膰 w艂asny


zasady tworzenia do艂zybiznesp艂ui Ibiznapkn


Wychowanek wy艂faa I Ucze艅 streszcza I Ucze艅 podczas    | Ucze艅 pntwiduje


procedury    | 膰wicze艅 Mosuje w    I problemy zwipnr

uruchamiania OdpowMnkj (wype艂nianiem 'Jz贸hboki    Ibkjmki    /procedur

gospodarnej.    procedury    tmdwmnii

uruchamianii    jdzMno艣d

'drwUooki    /gospodarczej.

I gospodarczej,



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Klasyfikacja?low nauczania (6) f Ucze艅 nazywa instytucje wspieraj膮ce mak
DSC06069 II I, Wyja艣nij poj臋cia a) wi膮zanie jonowe wiq"jcxm c Rodzaje wi膮za艅 chemicznych
2.3. Wyja艣nij poj臋cie procesu innowacji oraz wymie艅 i opisz modele proces贸w wdra偶ania innowacji w
Klasyfikacja?low nauczania (5) Wychowanek idcniyfikujc typy gie艂d. Ucze艅 wylicza 鈥瀂asady dobrego
Zrozumienie wiadomo艣ci - kategoria celu - B Ucze艅 po zako艅czeniu zaj臋膰 potrafi: wyja艣nia膰 pojecie p艂
chorym, biednym. Ucze艅 wyja艣nia poj臋cie: Wskazuje 藕r贸d艂a samarytanin,
Klasyfikacja?low nauczania (38) rynk贸w gospodarki narodou nj 鈥 wyja艣ni膰 relacj臋 miedzy wysoko艣ci膮 p艂
Klasyfikacja?low nauczania (45) r 鈥 oplu膰 strategi臋 zintegrowan膮 zakresie fflmegii 鈥 wyja艣ni膰 r贸
EGZAMIN KLASYFIKACYJNY 搂16 1.    Ucze艅 mo偶e nie by膰 klasyfikowany z jednego, kilku lu
1. Rynek doskonale konkurencyjny - podstawowe poj臋cia Rynek doskonale konkurencyjny - to taki. gdzie
132. ARCHIWOZNAWSTWO 1. SZCZEG脫艁OWE CELE KSZTA艁CENIA W wyniku zorganizowanego procesu nauczania ucze
Metody i techniki efektywnego nauczania Ucze艅 艣wiadomym odbiorc膮 medi贸w Dla: nauczycieli gimnazj贸w i
4)    sprawdzenie przed ko艅coworoczn膮 rad膮 klasyfikacyjn膮, czy ucze艅 przyst膮pi艂
Program nauczania 3.    Ojczyzna. Ucze艅: 1)    wymienia i t艂umaczy
RYSUNEK TECHNICZNY 1. Szczeg贸艂owe cele kszta艂cenia W wyniku zorganizowanego procesu nauczania ucze艅

wi臋cej podobnych podstron