PICT6000

PICT6000



Ostrowska U.: Dialog w pedagogicznym badaniu jakościowym. Kraków 2000. Otto W.: /.urn Auspragungsgradder Berufswrbundenheil bci Stiidienanjangem.

„Wisscnschaftlichc Zcitschrilt" 1976, nr 6.

Poleski Z.: Zarys wybranych metod psychologicznych. W: Materiały do nauczania psychologii. Pod red. L. Wołoszynowcj. Seria III, t. I. Warszawa 1965 Palka S. (red.): Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków 1998. Patton M.Q.: Quałitative e\•o/ution and research methods. Wyd. 2, Newy Park 1990.

Pawłowski T.: Metodologiczne zagadnienia humanistyki. Warszawa 1969. Piagct ].: Jak sobie dziecko świat przedstawia. Lwów (b.d.).

Pieter J.: Egzamin obiektywny. Wyd. 2. Warszawa 1973.

Pilch T.: Metodologia pedagogicznych badań środowiskowych. Wrocław 1971. Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Wyd. 2 poprawione i rozszerzone, Warszawa 1995.

Pilkicwicz M.: Analiza ilościowa socjometrycznych danych. „Psychologia Wy-chowawcza” 1963, nr 2.

Pilkicwicz M.: Technikisocjonietryczne. Wprowadzenie do badań. W: Materiały do nauczania psychologii. Pod red. L. Wołoszynowcj. Seria III, t. 2. Warszawa 1973a.

Pilkicwicz M.: Graficzna analiza materiałusocjometrycznego. W: Materiały do nauczania psychologii. Pod red. L. Wołoszynowcj. Seria III, t. 2. Warszawa 1973b.

Pilkicwicz M.: Socjornet tyczna skala akceptacji jako technika badania pozycji jednostki w nieformalnej strukturze grupy. W: Materiały do nauczania psychologii.Pod red. L. Wołoszynowcj Seria III, t. 2.. Warszawa 1973c. Pilkicwicz M.: Wybrane techniki badania nieformalnej struktury klasy szkolnej. Próba klasyfikacji. W: Materiały do nauczania psychologii. Pod red. L. Wołoszynowcj. Seria III, t. 2. Warszawa 1973d.

Potocka-Hoscr A.: Wyznaczniki postawy altruistycznej. Badania nad zachowaniem prospołecznym. Warszawa 1971.

Przełęcki M.: O tak zwanych definicjach operacyjnych. „Studia Logica" 1955, nr 3. Putkicwicz /..: Zastosowanie skali ocen do badania stosunków młodzieży do nauki szkolnej. „Psychologia Wychowawcza” 1969, nr 5.

Radlińska II.: Z dziejów pracy społecznej i oświatowej. Wrocław 1964. Rcichmann W.J.: Drogi i bezdroża statystyki. Warszawa 1968.

Rei ter Ił. Grundrichtungen pddagogischen Denkens. Eine erziehtingswissen-schaftliche Einfurung. Bad Mcilbrunn 1997.

Rischar K., Tilze Ch., Miick II.: ObjektivesBeurteilen von Auszubildenden. Hamburg 1986.

Rogcrs ( R. 1 herapeut und Klient. Grund la gen der Gesprachspsychołherapie.

Frankfurt am Main 1994.

Rubin Am Babbic E.: Research methods for social work. Wyd. 3, Pacific Grovc 1997.

Rubins/tcjn S.L.: Podstawy psychologii ogólnej. Warszawa 1962

Ruddics G.H.: Testhilfc. Testangst uberwinden. Tcsierfolge crzielen in Schule. Hochschule, Bcruf. Rcinbcck bci Hamburg 1988.

Rutkowiak J. (red.): Odmiany myślenia o edukacji. Kraków 1995

Sawicki M.: Hermeneutyka pedagogiczna Warszawa 1996.

Sawiński Z.: Proces badawczy. W. P. Danilowicz. Z. Sawiński, F. Sztabiński i inni: Podręcznik socjologicznych badań ankietowych. Warszawa 1992.

Schcrtzcr B., Peters H J.: Gnidence. lechniąues for individual appraisal and de-velopment. New York 1965.

Schmid H.: Psychologische Tests: Theorie und Konstruktion Bern 1992.

Schncll R., Hill P.B., Esscr E.: Methoden der empirischen Sozialforschung. Wyd 4 zmienione, Munchcn 1993.

Schwarzer Ch., Schwarzcr R.: Praxis der Schulerbeurleilung. Ein Arbeitsbuch. Wyd. 2 poprawione, Munchcn 1979.

Schncll R., Hill P B.. Esscr E.: Methoden der empirischen Sozialforschung. Wyd 4 zmienione, Miinchen 1993.

Sclg H., Klapprott J.. Kamen/ R : Forschungsmethoden der Psychologie. Stuttgart 1992.

Shaw C.: The Jack Roiła: A dcliąuent boyś own story. Chicago 1930.

Skórny Z.: Obserwacja psychologiczna -podstawy teoretyczne i technika stosowana. W: Materiały do nauczania psychologii Pod red. L. Wołoszynowcj. Seria III, t. 1, Warszawa 1965.

Skórny Z.: Współczesne metody badań psychologicznych. Wrocław 1966.

Skórny Z.: Obserwacje interpretacyjne i charakterystyki psychologu zńe Warszawa 1968.

Skomy Z.: Metody badań i diagnostyka psychologiczna. Wrocław 1974.

Skorupska J.: Konflikty młodzieży dojrzewającej z osobami dorosłymi w opinii samej młodzieży. „Psychologia Wychowawcza” 1958. nr 2.

Skrzywan T.: Skale ocen jako narzędzie pomiaru osobowości. „Psychologia Wychowawcza” 1965, nr 2.

Słomczyński K.M.: Wpływ-oficjalnej i prywatnej sytuacji w ywiadu na wypowiedzi respondentów w środowisku inteligencji. W: Analizy i próby technik hadaw-czych w socjologii. Pod red. Z. Gostkowskiego i J. Lutyńskicgo. T. 1, Wrocław 1968.

Smith L.M., Hudgins B.B: Educationalpsychologa An appłication of social and bchayioral theo/y. New York 1965.

327


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
80604 PICT6000 Ostrowska U.: Dialog w pedagogicznym badaniu jakościowym. Kraków 2000. Otto W.: /.urn
PICT6000 Ostrowska U.: Dialog w pedagogicznym badaniu jakościowym. Kraków 2000. Otto W.: /.urn Auspr
54 55 (24) nej oraz pedagogiki kultury i personalizmu pedagogicznego. Pedagogiczne badania jakościow
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
DSC04338 nęj oraz pedagogiki kultury i personalizmu pedagogicznego. Pedagogiczne badania jakościowe
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
Rozdział 2 & Pedagogika - aneks internetowy Kryteria porównania Badania jakościowe Badania
PICT6007 Tadeusz Pilch Teresa BaumanZasady badań pedagogicznychStrategie ilościowe i jakościowe (wyd
PICT6024 z punktu widzenia celu badali wyróżniamy w pedagogice: a)    badania teorety
PICT6041 CZĘŚĆ IIStrategie ilościowe w badaniach pedagogicznych Rozdział 3 Metody badań pedagogiczny
PICT6042 CZĘŚĆ IIStrategie ilościowe w badaniach pedagogicznych Rozdział 3 Metody badań pedagogiczny
PICT6375 ROZDZIAŁ IIIIlościowe i jakościowe badania pedagogiczne 1. Badania ilościowe i jakości
Bibliografia metodologiczna czyligdzie szukać i co warto wiedzieć o badaniach jakościowych Bibliogra
Monika Biedrzycka Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie I SUM Pedagogika SpecjalnaSylwetka ide

więcej podobnych podstron