58820 PICT6002

58820 PICT6002



Zaręba F Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice. W: Orientacje H- metodologii badań pedagogicznych Pod red. S. Palki, Kraków 1998 Zawadzki B.: Babrane problemy psychopatologii W: Materiały do nauczania psychologu Pod red I Wołoszyn owej. Seria IV. t I. Warszawa 1965. Zborowski J.: Proces nauki domowej ucznia Warszawa 1961.

Zcdlci P. Moscr II (red.): Aspekte qualitaliver Sozialforschung. Opladcn 1983 Zechowska B Wybrane metodologiczne wzory badań empirycznych w pedagogice (skropl dla studentów pedagogiki). Katowice 1985.

Zechowska li.: Obserwacja w badaniach pedagogicznych    niektóre kontrower

sje W: Z metodologicznych i empirycznych problemów pedagogiki. Pod red. B Lechowskiej. Katowice 1990.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zaręba E.: Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice. W: Orien-. tacje w metodologii ba
DSC04329 Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice Empiryczne badania ilościowe i
38 39 (29) Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice mpiryczne badania ilościowe i
PICT6002 (2) 7„ręh.1 E.: Badania mpityazne Ilościom ijakoiaowc w Pedagogice. W: Or/e„. uwić w metodo
Slajd69 BADANIE SŁUCHU Ilościowe i jakościowe określenie ubytków słuch Lokalizacja miejsca uszkodzen
Wykład 1. Chemia analityczna Nauka o badaniu składu ilościowego i jakościowego substancji, obejmuje
44 45 (28) autorem jest A. W. Maszke1. Na tendencje badań ilościowych i jakościowych w pedagogice zw
zdjęcie3090 Temat 2. Badanie mikrobiologiczne ilościowo - jakościowe powietrza na oczyszczalni ściek
Badania ilościowe i jakościowe - porównanie Aspekt Metodologia ilościowa Metodologia
PICT5836 Potrzeba l>;ic!;iii jakościowych w pedagogice 1 mcino oczywiście byłoby uznać badania il
PICT6007 Tadeusz Pilch Teresa BaumanZasady badań pedagogicznychStrategie ilościowe i jakościowe (wyd
PICT6041 CZĘŚĆ IIStrategie ilościowe w badaniach pedagogicznych Rozdział 3 Metody badań pedagogiczny
PICT6042 CZĘŚĆ IIStrategie ilościowe w badaniach pedagogicznych Rozdział 3 Metody badań pedagogiczny
PICT6375 ROZDZIAŁ IIIIlościowe i jakościowe badania pedagogiczne 1. Badania ilościowe i jakości

więcej podobnych podstron