• 1 Instrukcja obsługi |
lokomotywy elektrycznej typu 59 E |
DTR-59E-03//2006 | ||
Pojazd kolejowy |
• Lokomotywa elektryczna |
Strona |
44 | |
Oznaczenie febryczne |
E669j.2 | Oznaczenie użytkownika | 59E |
Część |
3 | |
Użytkownik |
CTL Loglstłcs S. A. |
Załącznik | ||
Opracowanie |
EC Englneerino |
elektromagnetycznego. Musi go przytrzymywać tak długo, dopóki nie dojdzie co utrzymywania zaworu prądem podtrzymującym.
21.Obsługujący na stanowisku II odczeka przez czas rozruchu i ustalenia obrotów urządzeń wentylatorowych, czas pojawienia się napięcia w obwodach N.N. i następnie przez naciśnięcie przycisku 352 włączy wyłącznik szybki 021. Stan załączony skontrolować na wskaźniku sljanu 551.
22. Przełącznik j wentylatorów 421 przestawić w położenie "trwała praca" a urządzeń sprężarkowych do położenia "samoczynna praca”.
23. Druga osoba na stanowisku I, jeżeli dojdzie do
samopodtrzymywania zaworu pantografu prądem elektrycznym, zwolni nacisk. Skontroluje wysokość napięcia na woltomierzu 808 w regulatorze ładowania i jeżeli wychylenie jest w zakresie wartości granicznych, wtedy w zależności od sytuacji wyłączy oświetlenie urządzeń pomiarowych i stanowiska. Opuści stanowisko I zamknie i zewnątrz lokomotywy przejdzie na stanowisko II. Przejście przez maszynownię jest zakazane.
24. Włączyć oświetlenie przyrządów pomiarowych i stanowiska przełącznikiem 637, ewentualnie świateł sygnalizacyjnych.
25. Wybrać wymagany kierunek jazdy na wale nastawnika kierunkowego 3037.
26. Hamulcem 919 odhamować lokomotywę, co umożliwia jej odjazd ze stanowiska II w wybranym kierunku.
Instrukcja obsługi lokomotywy elektrycznej typu 59 E |
DTR-59E-03//2006 | ||
Pojazd kolejowy |
Lokomotywa elektryczna |
Strona |
17 |
Oznaczenie fabryczne |
E669.2 | Oznaczenie użytkownika | 59E |
Część |
3 |
Użytkownik |
CTL Logistics S. A. |
Załącznik | |
Opracowanie |
EC Engineering |
4.1. Przy opuszczonych pantografach - lokomotywa bez napięcia trakcyjnego.
Wyłącznik szybki 021 włączyć, do momentu podanego w porządku prób.
Wypróbować:
1. Oświetlenie stanowiska i urządzeń pomiarowych - patrz przełączniki (627 lub 637) i przyciemnienie oświetlenia urządzeń (650 lub 661).
2. Światła sygnalizacyjne - patrz przełączniki (622; 623; 625 - 632; 633; 635).
3. Inne oświetlenie lokomotywy wg odpowiedniego schematu „podstawowe podłączenie oświetlenia".
4. Sterowanie odłącznikami - patrz przełączniki (334; 335-336; 337). Włączyć wyłącznik rozrządu (305; 306) następnie odłączniki przestawiać pojedynczo i wspólnie - kontrolować ich działanie i sygnalizowanie ich położeń na odpowiednich światłach sygnalizacyjnych. Jednocześnie kontrolować działanie zapadek blokujących w drzwiach maszynowni.
5. Sterowanie lokomotywą. Wyłącznik rozrządu (305; 306) włączyć,
wtedy wał wyłączający (3018; 3038) ustawi się w położeniu N, przez nastawnik kierunku (3017; 3037) wybiera się następnie kierunek P - Z i nastawnikiem jazdy (3011; 3031) - wolantem -przełącza się wszystkie położenia aż do stopnia 42 i z powrotem. Kontrolować działanie sterowania poszczególnych stopni i kontrolek (570; 571) jazdy na oporach.
Na stopniach bezoporowych 21-33-42 skontrolować przełączenie wszystkich stopni bocznikujących wałem bocznikowania (3021; 3041).
6. Klapy wentylatorowe przy założeniu przełączenia lokomotywy i przełącznika 241 na pracę "zimową". Nastawienie nastawnika jazdy (301; 303) na stopień X musi wykazywać działanie.
7. Piaskowanie lokomotywy przez naciśnięcie przycisków (561; 562).