2588001644

2588001644



172 ANNA BORAWSKA

K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: Gebethner & S-ka 1994.

K o t 1 i ń s k i G., System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym, Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu 1999. Mazurkiewicz L., Marketing bankowy, Warszawa: Difin 2002. Roszkowski Z., Marketing bankowy, Białystok: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej 2000.

Współczesny bank, red. W. Jaworski, Warszawa: Poltext 1999.

Zurawik B., Zurawik W., Marketing bankowy, Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne 1995.

Żyminkowski T., Kształtowanie wizerunku banku, Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej 2003.

Strony internetowe

http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/bankowosc_elektroniczna_kb24/

(24.08.2008).

http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/ekstrakonta/ (28.08.2008).

APPLICATION OF MARKETING MIX IN BANKING

S u m m a r y

In modern times marketing is used in banking in order to recognize the need for financial services, identifying and grouping clients, preparing an offer and its ethical promotion.

The aim of the article is to answer the ąuestion: how are and how should elements of marketing mix be practically used in banks, so that owing to them the clients’ trust could be won, and ultimately advance over competitors could be gained, which would result in greater profits. In the text particular elements are presented that are included in the main 5P of marketing mix - product, pricing, placement, promotion and personnel, and the way they are applied in banking.

Translated by Tadeusz Karłowicz

Słowa kluczowe: marketing mix, produkt, cena, promocja, dystrybucja, personel. Key words: marketing mix, product, pricing, promotion, placement, personnel.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
324 K. Pałucha 7.    Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
63 BIBLIOLOGIA WOBEC POLSKIEGO RYNKU KSIĄŻKI Kotler, Philip (1994). Marketing. Analiza, planowanie,
Model Maslowa Model hierarchii potrzeb Maslowa Za P. Koderem „Analiza planowanie, wdrażanie i kontro
Model Maslowa Model hierarchii potrzeb Maslowa Za P. Koderem „Analiza planowanie, wdrażanie i kontro
Obsługa jako obszar zainteresowań marketingu i logistyki■ marketing to planowanie, koordynacja i kon
■    Etapy planowania marketingowego: 1.    Analiza bieżącej
źródłem danych dla potrzeb planowania marketingowego. Analiza otoczenia marketingowego jest pierwszy
166 ANNA BORAWSKA Rys. 3. Model „portu” (na podstawie: Grzegorczyk, Podstawy marketingu bankowego, s
w2 str. 3 BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKU Finansowe znaczenie problemu Już w fazie planowania b

więcej podobnych podstron