metro i budowle podziemne7

metro i budowle podziemne7






Warstwa ochronno-drenaiowa


i dwukierunkowy. W trakcie realizacji zadania używane są najnowsze osiągnięcia techniki, zarówno w ramach stosowanych rozwiązań materiałowych, jak i maszyn i urządzeń. Przykładem tego mogą być: fot. 5, pokazująca wnętrze nowoczesnego urządzenia wiercącego, stosowanego-przy metodzie konwencjonalnej, oraz fot. 6, pokazująca urządzenie o nazwie „Bohr Jumbo” wiercące i osadzające kotwy o długości do 12 m. Z kołei fot. 7 pokazuje nowoczesne urządzenie natryskujące beton produkcji Sika Aliva. Fot. 8 pokazuje rozgałęzienie tunelu wr trakcie budowy z podwieszonymi u góry rurami doprowadzającymi świeże powietrze do wnętrza tunelu (co ciekawe, w trakcie budowy stosowane są normalne spalinowe maszyny i urządzenia, a samochody używane w trakcie prac można rozpoznać po braku rejestracji, gdyż nigdy nie wyjeżdżają poza plac budowy - tunel). Po wydrążeniu i osadzeniu kotwy są oznaczane różnymi kolorami, w zależności od czasu osadzenia, długości i przeznaczenia, co pokazuje fot. 9- Przy

Sf\    aSparai BtmofM łamaSa M W f fwn



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
metro i budowle podziemne8 i dwukierunkowy. W trakcie realizacji zadania używane sa najnowsze osiąg
metro i budowle podziemne2 ES : mmmmm. 3 mmmm mu: * . , , ■ v r j Pod rzeką
metro i budowle podziemne0 Zafety transportu samochodowego, takie jak: -- dostępność, umożliwiająca
metro i budowle podziemne6
metro i budowle podziemne3 UETLIBERG (^1} lockorg«ł)«in»łtf*ck« GjuCh    -— &nb
metro i budowle podziemne4 HERRENKNECHTFunele HighTeeh. Jako światowy leader, Herrenkneeht projektu
metro i budowle podziemne0 realizacji zadania stosowane są nowoczesne rozwiązania technologiczne do
metro i budowle podziemne4 Fot 5. Cieśnina Beringa ~ mMf&e prapra^tur^cwej {zdjęde satelitarne)
metro i budowle podziemne1 Transport degraduje środowisko w trojaki sposób: -    po
metro i budowle podziemne2 Dlaczego budować pod ziemią? • Korzyści wynikające, z uwolnienia powierz
metro i budowle podziemne3 Rys. 4. Wizja artystyczna tradycyjnie rozwiązanej sieci podziemnej infra
metro i budowle podziemne5 Rys 2. Tunel na autostradzie w Finlandii ułatwiający przechodzenie zwier
metro i budowle podziemne8 Modernizacja centrów miast wiąże się nierozerwalnie ze zwiększaniem inte
metro i budowle podziemne9 Linie metra Linie metra przewiduje się z zasady wzdłuż głównych arterii
metro i budowle podziemne0 teren TUNELE SZLAKOWEteren TUNELE STACYJNE a NT Wariant I teren a «c .i

więcej podobnych podstron