Menu
|
BROTJE - problem z piecem i serwisem (BIMs Plus)kasiaR - 10-05-2007 16:30 Witam serdecznie, Pod koniec czerwca 2006 kupilismy piec kondensacyjny firmy Brotje z zasobnikiem i inymi urzadzeniami (jakies mieszacze, zawory specjalne itd *podłogówka na oddzielnych obiegach itp). Piec i firma była polecana kilkanascie razy na tym forum. Mamy z tym piecem jak i serwisem (Firmą BIMs Plus przedstawiciel Firmy Brotje w Polsce) same problemy, począwszy od pierwszej wizyty przy uruchamianiu, kolejno dokupowaniu części o których handlowiec "zapomniał ' przy przygotowywaniu oferty, usterek / zawieszania sie pieca, 4- rokrotnej wymiary sterownika pokojowego!! i Oczywiście dopłaty do niego bo Pan sie pomylił i dobrał zły niekompatybilny do całego zestawu. Historia bardzo długa a wydatki jeszcze większe. Bark profesjonalizmu!!!! W momencie kiedy przygotowywana była oferta wszystko było pieknie, w momencie kirdy za piec juz zapłacilismy, okazało sie,że jednak ten komin odpowaczajacy jest nie dobry i musimy kupic ten drozszy bo Pan nie podpisze odbioru /uruchomienia pieca. Brak kompetentnych osób, brak możliwości usunięcia awarii, nawet gdy tłumaczy sie ,że nie ma się ciepłej wody!! Nic nikogo nie interesuje, a szczególnie Szefa Serwisu , który zachował sie jak "....." nie chciał ze mną rozmawiać i powiedział mi, abym zadzwoniła pod numer tel 0-801 Brotje i abym sie tam nagrała!!! Szok! (W gwarancji widnieje informacja 24 godzinny serwis) Czasami na przyjazd serwisanta czekaliśmy kilka dni!! Bo nie miał czasu. A jak juz przyjechał po kilku dniach Szef serwisu to nic nie naprawił tylko powiedział,że przyjedzie ktoś inny. Kolejna rzecz piec który jest piecem kondensacyjnym i powinien pracować na niskich temperaturach , rozgrzewa grzejniki do takiej temperatury ,że nie można ich dotknąć przez moment. No i Oczywiscie wiąże się to ze zużyciem gazu - rachunki od 800 zł - 1300 zł miesięcznie !!!! http://www.forum.aisha.pl/templates/...iles/galy2.gif Kondensat - no nie , bardzo oszczędny. Dla serwisu tej firmy to normalne - Pan nas pocieszył i powiedział,że Inni Klinci płacą wiecej.http://www.forum.aisha.pl/templates/...iles/leje2.gif Wczoraj pojawiła sie kolejna usterka , dzwoniac do serwisu oczywiscie usłyszałam ,że nikt nie przyjedzie do nas o 17.00 , dopiero jutro. Kiedy przedstawiłm problem - (jakiś błąd 133) - Pan poinformował mnie o prawdopodobnej konieczności wymiany kolejnej cześci w piecu ! Piec mimo zadanych mu ustwień (parametrów) "robi" co innego. Zadajac mu dana temp. piec nagrzewa pomieszczenia do duzo wyzszej temeratury. Czasami samoczynnie włącza sie tryb dzienny (właczony palnik przez cały dzien kiedy nie ma nas w domu)= ogromne zuzycie gazu, mimo iz tryb dzienny mamy ustawiony w danych godzinach w ciągu dnia. Parametry były ustawiane wielokrotnie przez serwis Brotje (Bims Plus). Granice naszego wku.... zostały przekroczone i mamy tego dość . http://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/...miles/zly3.gif Oczywiscie Nie polecam Firmy BIMs Plus ani urządzeń firmy Broetje NIKOMU!!! Pozdrawiam i prosze o pomoc , co mamy zrobić w takim przypadku??? KasiaR P.S. nikomu nie życzę takich doświadczeń z tą firmą jakie my mamy. kasiaR - 11-05-2007 08:50 Wczoraj był serwisant z zewnetrznej firmy tylko współpracujacej z firma Bims, Pardzo miły Pan w przeciwienstwie do Szefa serwisu Bims Plus w Warszawie. (temy Panu mimo iż mieszka niedaleko nigdy nie chce się do nad podjechać). Po 9 miesiacach uzywania pieca Brotje - wczoraj został wymieniony palnik. Uszkodzony Panik wywoływał bład 133- zawieszenie sie pieca , brak ciepłej wody = zimne grzejniki, zimna kapiel. Ciekawe co znowu padnie z tym piecu. :evil: Pozdrawiam, KasiaR Marzin - 11-05-2007 09:01 Kurcze, mam znajomego w Niemczech, i kupił BrĂśtje bo mają jeden z najlepiej działających na tamtym rynku serwisów. Generalnie z kotła jest bardzo zadowolony i polecał abym go załozył. Troszkę poczytałem i okazało się, że w Polsce tak kolorowo już nie jest, o czym świadczą Twoje posty. Wiem, że nic tym pisaniem nie pomogę, ale życzę sukcesu w tej nierównej walce. Jeżeli ktoś z Was zna nimiecki, napiszcie skargę prosto do producenta. Myślę, że odniesie skutek. kasiaR - 11-05-2007 09:11 Kurcze, mam znajomego w Niemczech, i kupił BrĂśtje bo mają jeden z najlepiej działających na tamtym rynku serwisów. Generalnie z kotła jest bardzo zadowolony i polecał abym go załozył. Troszkę poczytałem i okazało się, że w Polsce tak kolorowo już nie jest, o czym świadczą Twoje posty. Wiem, że nic tym pisaniem nie pomogę, ale życzę sukcesu w tej nierównej walce. Jeżeli ktoś z Was zna nimiecki, napiszcie skargę prosto do producenta. Myślę, że odniesie skutek. Dzieki za informacje i radę, mamy zamiar napisać Reklamację / Skargę do Bimsu z kopią niemiecką do głownego oddziału niemieckiego Brotje. Pozdrawiam, KasiaR maciej747 - 11-05-2007 10:44 kasiaR: No wlasnie chcialem ci poradzic, zebys zmienila serwistanta. Ja mam kociol Broetje, i nie mam zadnych problemow. Z opisanych przez ciebie problemow wynika, ze najpilniejsza rzecza do wymiany w twoim systemie grzewczym jest wlasnie serwisant. Powodzenia, Maciej kasiaR - 11-05-2007 11:02 kasiaR: No wlasnie chcialem ci poradzic, zebys zmienila serwistanta. Ja mam kociol Broetje, i nie mam zadnych problemow. Z opisanych przez ciebie problemow wynika, ze najpilniejsza rzecza do wymiany w twoim systemie grzewczym jest wlasnie serwisant. Powodzenia, Maciej No nie tylko, Bo od samego początku były problemy ze źle dobranymi częściami (niekompatybilne do pieca regulatory) Kolejno dokupowane cześci podwyższały cene całej kotłowni- a o naszych potrzebach wymaganiach informowalismy przed ofertowaniem praconika firmy Bims. Źle dobrał urządzenia. Jeżeli chodzi o serwis to tylko do naszego domu przyjezdzało 2 serwisanów (jeden szef serwisu Brotje (Bims ) Który nie bardzo chciał nam pomóc, zawsze miał jakąs wymówkę - przyszedł zerknął i zadzownił po innego serwisanta - z firmy zewnetrznej i tylko ten Pan do nas przyjezdza zawsze wszystko naprawia (Pan o.k. zawsze sprawdza naparwi), ale ile mozna naprawiac piec który jest "nowy". Kolejny problem to praca pieca na wysokich temp. mimo iz jest to piec kondensacyjny. Wczoraj serwisan pozmieniał nam parametry (krzywe itd) a piec nadal nagrzewa tak grzejniki,że nie mozna ich dotknąć = duże zuzycie gazu. Wczoraj został tez wymieniony uszkodzony palnik - wyoływał bład 133 - zawieszenie sie pieca - brak pracy , ciepłej wody. Uszkodzone (wadliwe) czy niewspółpracujące ze sobą cześci , czy praca pieca na innych temp niz wg norm dla piecy kondensacyjnych to chyba nie tylko wina człowieka, ale i wadliwośc pieca. :-? Pozdrawiam, KasiaR Rezi - 11-05-2007 11:04 Kasiu znam te firme z innej strony - ludzi którzy tam pracuja i powim ci ze on maja wszytko głęboko w d....., nawet jak napiszesz do Brotje niemcy tez nic nie da - zwis i luzik dlatego pomimo tego ze mam bimsa prawie pod nosem i masa znajomych tam pracujących .......... odradzali mi z całego serca te kotły ze wzgledu na często przypadkowych serwisantów. tak na marginesie BIMS nalezy do www.GC-Gruppe.de Marzin - 11-05-2007 11:46 Kasiu znam te firme z innej strony - ludzi którzy tam pracuja i powim ci ze on maja wszytko głęboko w d....., nawet jak napiszesz do Brotje niemcy tez nic nie da - zwis i luzik dlatego pomimo tego ze mam bimsa prawie pod nosem i masa znajomych tam pracujących .......... odradzali mi z całego serca te kotły ze wzgledu na często przypadkowych serwisantów. tak na marginesie BIMS nalezy do GC-Gruppe.de [/b] W takim razie trzeba zaproponować firmie BrĂśtje DE współpracę. Bims prowadzi rózne inne interesy i średnio zajmują się to marką. Kotły są dobre, trochę reklamy, zbudowanie sieci sewrisowej, koniunktura jest niezła... Tylko zarabiać :wink: kasiaR - pracuję w dziale reklamacji, aie nie są to kotły CO. Moja rada, dzwoń, pisz, proś o rozmowę z kierownikiem, napisz skargę do Niemiec. Bądź upierdliwa. Weź ich na zmęczenie. Rezi - 11-05-2007 12:00 August BrĂśtje GmbH · P. O. Box 1354 · 26171 Rastede/Germany Phone +49 4402.80-0 · Fax +49 4402.80583 · www.broetje.de lub do koncernu głównego, właściciela Baxi Group Stanier Way/ Wyvern Business Park Derby/ DE21 6BF U.K. tel : +44 (0)1332 54 54 00, fax : +44 (0)1332 54 54 10 Rezi - 11-05-2007 12:02 W takim razie trzeba zaproponować firmie BrĂśtje DE współpracę. Bims prowadzi rózne inne interesy i średnio zajmują się to marką. Kotły są dobre, trochę reklamy, zbudowanie sieci sewrisowej, koniunktura jest niezła... Tylko zarabiać :wink: jak masz jakiś milionik Euro wolny to moge dac ci kilka pomysłów przy prawie 0 otoczeniu konkurencyjnym :lol: Marzin - 11-05-2007 12:12 jak masz jakiś milionik Euro wolny No i z tym jest problem :( M@riusz_Radom - 11-05-2007 12:13 Ja się dorzucę - warunek - 51% udziałów u mnie. Co do problemu - ja bym rozpatrzył mimo wszystko drogę sądową. kasiaR - 11-05-2007 12:51 Kasiu znam te firme z innej strony - ludzi którzy tam pracuja i powim ci ze on maja wszytko głęboko w d....., nawet jak napiszesz do Brotje niemcy tez nic nie da - zwis i luzik dlatego pomimo tego ze mam bimsa prawie pod nosem i masa znajomych tam pracujących .......... odradzali mi z całego serca te kotły ze wzgledu na często przypadkowych serwisantów. tak na marginesie BIMS nalezy do www.GC-Gruppe.de Dzieki Rezi, ja też mieszkam niedaleko Bimsu na Białołecę- "rzut beretem" :evil: może i nic nie da pisanie, ale może warto choć spróbować :wink: :roll: pozdrawiam, KasiaR kasiaR - 11-05-2007 12:54 August BrĂśtje GmbH · P. O. Box 1354 · 26171 Rastede/Germany Phone +49 4402.80-0 · Fax +49 4402.80583 · www.broetje.de lub do koncernu głównego, właściciela Baxi Group Stanier Way/ Wyvern Business Park Derby/ DE21 6BF U.K. tel : +44 (0)1332 54 54 00, fax : +44 (0)1332 54 54 10 Rezi WIELKIE dzięki :D areq - 11-05-2007 12:55 Ja trafiłem na dobry piec /Turbo nie kondensat co prawda/ dobrego instalatora i serwisanta więc nie mogę powiedziec złego słowa.Natomiast z opinii sprzedawcy w hurtowni instalacyjnej wynikało ,że autoryzowanego serwisanta lepiej szukac bez pośrednictwa BiMSu. Moim zdaniem problem w Twoim przypadku jest ze sprzedawcą i po trosze z instalatorem.Mój wszystko policzył,dobrał piec i wszystkie puperele,dodatkowe rury,kominy itp... kasiaR - 11-05-2007 12:56 Ja się dorzucę - warunek - 51% udziałów u mnie. Co do problemu - ja bym rozpatrzył mimo wszystko drogę sądową. :-? :-? takie sprawy ciagna sie długo, a ja bede latac po sadach a problemy z piecem w czasie trwania sprawy pozostaną. :roll: :-? :roll: :-? arkadius - 11-05-2007 21:12 moim zdaniem zawinil instalator albo serwisant i cos popier....przy rozruchu i dalej wszystko sie zaczeło pierdo.......Moze zmiana firmy serwisowej cos pomoze. gonzalo - 11-05-2007 23:33 powiem krótko: jaka firma -takie problemy; Broetje nie należy do wiruozów przemysłu kotlarskiego. W przeciwieństwie do firm Vaillant, Viessmann, Junkers, deDietrich agula1966 - 10-06-2007 16:41 Witam! faktycznie firmie Bims plus daleko do profesjonalizmu. Ja jednak zakupiłam piec Broetje i trafiłam na moje szczęscie chyba na jedynego fachowca serwisanta w tej firmie. Człowiek od razu wzbudza zaufanie jako fachowiec . Kocioł pracuje juz dwa lata bez problemu a do tego co najważniejsze facet nigdy nie wyłącza telefonu i większośc moich wątpliwości wyjaśnia mi telefonicznie i nie zdziera kasy. także ja moge tylko polecać kociołki i współczuć tym co nie trafili tak dobrze jak ja :D Rezi - 10-06-2007 20:40 Witam! faktycznie firmie Bims plus daleko do profesjonalizmu. Ja jednak zakupiłam piec Broetje i trafiłam na moje szczęscie chyba na jedynego fachowca serwisanta w tej firmie. Człowiek od razu wzbudza zaufanie jako fachowiec . Kocioł pracuje juz dwa lata bez problemu a do tego co najważniejsze facet nigdy nie wyłącza telefonu i większośc moich wątpliwości wyjaśnia mi telefonicznie i nie zdziera kasy. także ja moge tylko polecać kociołki i współczuć tym co nie trafili tak dobrze jak ja :D dział marketingu Bims-a się obudził ?? :lol: agula1966 - 10-06-2007 22:15 mylisz sie z bimsem nie mam nic wspolnego a co więcej zakupów u nich tez juz nie zrobie. Jednak swojego serwisanta cenie za fachowośc. I jz intalacja to do niego Mysle że kłopoty z piecem nie sa wynikiem złego urządzenia tylko pseudofachowcow którzy nie umieja dobrać kotła i go odpowiednio zamontować i to tyle. ps To że jestem tu pierwszy raz to nie znaczy że jakąs krypto reklame urządzam Tytusdj - 10-07-2007 14:47 mylisz sie z bimsem nie mam nic wspolnego a co więcej zakupów u nich tez juz nie zrobie. Jednak swojego serwisanta cenie za fachowośc. I jz intalacja to do niego Mysle że kłopoty z piecem nie sa wynikiem złego urządzenia tylko pseudofachowcow którzy nie umieja dobrać kotła i go odpowiednio zamontować i to tyle. ps To że jestem tu pierwszy raz to nie znaczy że jakąs krypto reklame urządzam to podaj proszę namiary na swojego serwisanta i czy jest autoryzowanym serwisantem Broetje mam też pytanie do wszystkich na marginesie, jakiej firmy piec polecacie biorąc pod uwagę jakość serwisu? wolę dopłacić do pieca ale potem nie mieć problemów z eksploatacją Mały - 10-07-2007 14:54 mylisz sie z bimsem nie mam nic wspolnego a co więcej zakupów u nich tez juz nie zrobie. Jednak swojego serwisanta cenie za fachowośc. I jz intalacja to do niego Mysle że kłopoty z piecem nie sa wynikiem złego urządzenia tylko pseudofachowcow którzy nie umieja dobrać kotła i go odpowiednio zamontować i to tyle. ps To że jestem tu pierwszy raz to nie znaczy że jakąs krypto reklame urządzam to podaj proszę namiary na swojego serwisanta i czy jest autoryzowanym serwisantem Broetje mam też pytanie do wszystkich na marginesie, jakiej firmy piec polecacie biorąc pod uwagę jakość serwisu? wolę dopłacić do pieca ale potem nie mieć problemów z eksploatacją Viessmann. Tytusdj - 10-07-2007 16:19 mam też pytanie do wszystkich na marginesie, jakiej firmy piec polecacie biorąc pod uwagę jakość serwisu? wolę dopłacić do pieca ale potem nie mieć problemów z eksploatacją Viessmann. to pociągnijmy temat dalej jaki piec polecasz, kondensacyjny, jednofunkcyjny, z automatyką, z wyjściem na dwa obiegi, z zasobnikiem warstwowym (niekoniecznie lodówka) przynajmniej 100-130L czandra - 10-07-2007 16:30 Kurczę, a ja miałam kupić piec tej firmy. Mój znajomy, który pracuje w BIMsie, ale nie w Warszawie, strasznie mi te piece zachwalał. Gość jest w porządku i nie miał powodu mnie oszukiwać. Grzesiek13 - 10-07-2007 19:06 mylisz sie z bimsem nie mam nic wspolnego a co więcej zakupów u nich tez juz nie zrobie. Jednak swojego serwisanta cenie za fachowośc. I jz intalacja to do niego Mysle że kłopoty z piecem nie sa wynikiem złego urządzenia tylko pseudofachowcow którzy nie umieja dobrać kotła i go odpowiednio zamontować i to tyle. ps To że jestem tu pierwszy raz to nie znaczy że jakąs krypto reklame urządzam to podaj proszę namiary na swojego serwisanta i czy jest autoryzowanym serwisantem Broetje mam też pytanie do wszystkich na marginesie, jakiej firmy piec polecacie biorąc pod uwagę jakość serwisu? wolę dopłacić do pieca ale potem nie mieć problemów z eksploatacją Viessmann. Ja też VIESSMANN :lol: A swoją drogą z bimsem nie robię interesów bo to dziadoska firma. Pamietam, jak kiedys pracownik bimsa namawiał mnie na brotje słowami:" to samo co viessmann, niemieckie". Dobrze, że chociaż kraj producenta sie zgadza :wink: nom - 10-07-2007 21:42 Ja mam prawie 2 lata viessmanna vitopend 100 i zero problemów. Serwisant spoko gość, pokazał mi jak się go czyści, na co zwracać uwagę, co wymieniać planowo (elektroda magnezowa), a co konserwować, tak więc na drugi przegląd po 2 latach nie muszę go wzywać, choć gościu fajny przez 2 godziny jak konserwował tyle napowiadał się o różnych przypadkach w uszkodzeniach kotłów. :-) A serwisuje wszystko począwszy od termeta skończywszy na jakiś angielskich, których nazwy nie pamiętam, ale polecał z całego serca, bo nie ma z nimi żadnych problemów. Ja widziałem termeta u swojego szefa, bo podłączałem mu sterowanie pokojowe i zbiornik na cwu do kotła i powiem, że jakością wykonania nie umywa się do viessmanna. Kumpel ma vailanta, tez fajny kocioł, ale dla mnie sterowanie za skomplikowane, kumpel sam się gubi w tych ustawieniach. :-) Aha, serwis telefoniczny viessmanna działa bardzo dobrze, nawet przesyłają serwisówkę na maila, żeby sobie samemu poczytać. :-) Grzesiek13 - 11-07-2007 17:08 Tu się zgodzę, że vaillant ma bardziej skomplikowane sterowanie. Wolę więc "mniej skomplikowane viessmann'y". pawel1m - 05-10-2007 12:50 moje doświadczenia z Broetje http://forum.muratordom.pl/kociol-ko...je,t113787.htm Ketiw - 16-06-2010 14:06 KasiuR Czy Twój problem z kotłem został rozwiązany ? Jak nie to proszę o kontakt. Lookita - 16-06-2010 22:23 MAm Brotje od 2.5 roku,zakupilem,kiedy to o problemach ze swoim kotlem,pisala autoka tego watku.Ja nie narzekam,kociol jest ekonomiczny,zero probelwmow,no moze to,ze nie osiagam zadanej temp. na wodzie doplywajacej z zasobnika z dolu do gornej wanny.Ale to wina juz drogi i izolacji,a nie samego kotla.Serwis mam coroczny,sprawdzony serwisant,ceny mazowieckie,250 pln za coroczny przeglad.... profus - 17-06-2010 07:29 Tak samo jak Lookita. Rozpocząłem 3 rok eksploatacji. Na gwarancji po 6 miesiącach zepsuł się jakiś czujnik. Serwisant przyjechał na drugi dzień, wymienił i OK. Serwis co roczny: 200 zł - pomorskie. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |