3784495251

3784495251



i-l


Zintegrowane treści nauczania


Środki dydaktyczne


P. 2, s. 28,29,

Ćw. 3, s. 28, 29.

M. 3, s. 45-47,

KP nr 54.

liczmany - żetony (Wyprawka 44), atlas anatomiczny człowieka, karty matematyczne (Wyprawka 14—17), woreczki i szarfy gimnastyczne, płyta informatyczna - program „Kwiz”.


94


Zapoznanie z opowiadaniem G. Kasdepke z książki Nowe kłopoty detektywa Pozytywki.

Swobodne dłuższe wypowiedzi na lemat przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny.

Układanie i zapisywanie zdań - podpisów- ilustrujących czynności związane z higieną.

Odgadywanie zagadek pantomimicznych pod hasłem „Jak należy dbać o zdrowie?".

Poznanie budowy ciała człowieka.

Wypowiedzi uczniów na temat „Jak dbać o zęby?”.

Ułożenie zasad dbania o zęby.

Wprowadzenie dzielenia przez mieszczenie.

Działania na liczmanach.

Rozwiązywanie zadań tekstowych.

Wykonanie własnego kwizu na dowolny temat - cd.

Rozwiązywanie kwizów wykonanych przez innych uczniów.

95


Czytanie informacji na temat witamin i fragmentu wiersza H. Łochockiej

Kto sok pije, długo żyje.

Zapoznanie się z zasadami zdrowego odżywiania.

Omówienie piramidy żywieniowej oraz roli witamin w organizmie człowieka.

Przedstaw jenie piramidy żywieniowej w formie plakatu przygotowanego


technika kolażu.

Zespołowe układanie dziennego zdrowego jadłospisu.

Rozpoznawanie potraw z poszczególnych grup piramidy żywieniowej i zapisywanie ich nazw.

Zabawa mchowa przy piosence Witaminki.

Układanie treści zadań matematycznych z rozsypanki zdaniowej. Dzielenie w zakresie 30.

Kształtowanie siły w ćw iczeniach ze współćwiczącym.


P. 2, s. 30,

Ćw. 3, s. 30,31,

M. 3. s. 48.49.

CD2.

KP nr 55,

surowe marchewki, szary papier, kolorowe gazety przedstawiające produkt)' i surowce spożywcze.


Tydzień

Dzień

Edukacja polonistyczna

Edukacja matematyczna

Edukacja

społeczno-przyrodnicza

XIX

1.

45 min

35 min

30 min

2.

45 min

35 min

30 min

3.

45 min

45 min

15 min

4.

45 min

30 min

5 min

5.

45 min

35 min

10 min

Razem

18 h

5 h

4 h

2 h

16



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne86 Czytanie wiersza D. Wawiłow Urodzinki. Wypowiedzi
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XIV. JAK TO Z ZIMĄ
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XV. ZDROWE CIAŁO, ZDROWY
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XVI. ZAPROSZENIE DO
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XIII. RODZINNY
ii i ii £ -o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XVI. ZAPROSZENIE DO
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XIII. RODZINNY
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XIII. RODZINNY
f{ i j £ •o Zintegrowane treści nauczania Środki dydaktyczne XIII. RODZINNY
l.3a. I.3b. 1.3c, l.3d. 1.3f, ŚRODKI DYDAKTYCZNE: P. cz. 2 s. 17, Ćw cz. 3 s. 32-33, M cz przy
2 (826) ^5. środki dydaktyczne, za pomocą których można w procesie nauczania * uczenia się wykonywać
Dydaktyzacja tekstu - 30 ćw - 3 Kulturoznawstwo - 30 ćw - 2 Metodyka nauczania j.
III Programowe treści nauczania, sposoby realizacji zamierzeń dydaktycznych, osiągnięcia uczniówKLAS
F - Metody nauczania oraz środki dydaktyczne wykład konwersatoryjny z prezentacjami multimedialnymi
wiedza oraz racjonalnie stosowane metody, formy i środki dydaktyczne. Zrozumienie procesów nauczania
wyrazów wieloznacznych !.3c, l.3d. lJf, 5.2 ŚRODKI DYDAKTYCZNE: P. cz. 2 s. 10-11, Cw. cz. 3 s

więcej podobnych podstron