Strona 10 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

ja ograniczylem juz swoje maksymalne wymagania do tego co jest teraz. cholera wie ile jest. moze 300, moze wiecej. mysle, ze wiecej. tyle co ugramy zaplonami i regulacja kolek - to nasze. na tym konczymy. nie potrzeba mi hamulca w postaci strojacego elektronike. maciek w niczym mnie nie ogranicza. ustalilismy, ze ladujemy max 1bar i na tym koniec. nie mow mi, ze 1 bar wtloczony w zakute b18c6 z blockguardem to jakies kosmiczne doladowanie...

a co sie bedzie podobalo gawiedzi, to totalnie mnie wali, mysle, ze po wielu moich postach powinienes juz to wiedziec... sczerze to nawet nie jestem ciekaw jaka moc zrobilby ten silnik na wiekszym doladowaniu, bo osiagi lepsze niz obecne uwazam za zupelny bezsens. niewykluczone, ze po ogarnieciu zaplonu i kolek opuscimy troche doladowanie, bo moc bedzie taka sama jak byla na wyzszym bez tych dodatkowych pieszczot.

ogolnie to kazdy silnik moze sobie zrobic kuku, doladowany predzej niz wolnossacy, ale to nie znaczy, ze nie moge nim pocisnac 30 sekund. to niedorzeczne przekonanie. mega bez sensu.
maciek w niczym mnie nie ograniczna


To sie jeszcze okaże
Jak po uwolnieniu zapłonów wyjdzie za dużo
Teraz masz setup możliwie bezpieczny przy doładowaniu 1bar które było Twoim i SSG założeniem
A czy pozwolimy sobie na więcej (zapłony + kółka) to sie okaże na hamowni
Jak po uwolnieniu zapłonów wyjdzie za dużo

to obnizymy doladowanie.. to nie ma byc dyno queen, a juz teraz zapie*dala dokladnie tak jak to sobie kiedystam wymyslilem, a nawet troche szybciej..

ssg to proponowalo mi naladowac jeszcze troche wiecej.. czego napewno nie zrobie. 1bar i koniec.
ta.. ale przypomnialem sobie, ze po asr jade dopiero we wtorek, wiec nie musze wstawac o 5 rano

a wlasnie.. asr dotkniety zostanie elektropolerowaniem. troche w ramach testow, bo podobno 6061-t6 nie robi sie w ten sposob.. moze jak sie nie rozpusci, to bedzie ladny
markos...co by było, gdyby teraz sie okazalo, że auto ma 280KM? Powiedziałbyś " wali mnie to, auto zapierdala i mi się to podoba"? Miej cały czas na uwadze, że z tego co włozyłeś, hondatech opowiada o śmiałym ~400.
tak, powiedzialbym dokladnie to co napisales. zapie*dala czy ma 280, czy 350. w sumie to gdyby regulowane kolka dalo sie ustawic na ulicy, to nie czuje potrzeby weryfikowania czegokolwiek na rolkach no ale.. nie da sie. tak czy siak musze go postawic na hamowni, wiec jakby przy okazji sie go zmierzy.

a co hondatech opowiada.. to wiesz.. moge nie pisac nic na ten temat? dla nich wszystko jest easy. na wszystko maja gotowe rozwiazanie. chcesz 300 koni? fikmyk kup to, to, to i to i gotowe. chcesz 400? pstryk kup to i tamto i juz jest 400. chcesz 500? noo dobra, hokuspokus, dokup 3 srubki, zmien turbo i juz, jest 500. u nas jest troche trudniej, trzeba sie napracowac

ps.
a co ty powiesz jesli okaze sie, ze ma 370..?
a co ty powiesz jesli okaze sie, ze ma 370..?


heh, w tej chwili powiem tylko tyle -
370

Koniec chłopaki - czas isc spać
Ale gwarantuje wam ze wykresu na 370KM nie zobaczycie... nawet jeśli silnik mógł by tyle zrobić to tyle nie zrobimy
fawor, tez traktuje to z oczkiem. jestem naprawde bardzo spokojny jesli chodzi o ten samochod. 280 koni z rolek nie zepsuje mi nastroju nawet o 2%. jesli zapie*dala - to znaczy, ze jest dokladnie tak jak mialo byc.

maciek - jak po zaplonach i kolkach tyle wyjdzie, to ani mi sie waz zepsuc cos w kompie, zeby bylo mniej
Tiaa.... to może jeszcze kup C16

Za bardzo Cie lubię i dla Twojego bezpieczeństwa coś czuję że 370 nawet jak by się dało to się NIE DA zrobić
Co my byśmy bez Ciebie na forum zrobili skoro już teraz na 4 przy ~200km/h tracisz trakcje
Żeby to tak jechało to 300 kuni musi być, przecież civic markosa nie jest jakoś super odelżony. Ma pełne wnętrze itp. Ale fakt jak by miał i 250 i tak jechał to nawet lepiej by było.
Panowie czy km są takie ważne?, właścicielowi się podoba to co jest, i nie wie dokładnie ile jest km, pamiętajmy ze ilość km na rolkach to nie to samo co na drodze.
Każdy samochód robimy pod siebie, jeżeli podoba się komuś jeszcze to jak go robimy, to tylko powód do dodatkowego uśmiechu, z tego co czytam Markosowi banan z ust nie schodzi, i o to chodzi!
Więc gdybanie nad tym ile km będzie jest bez sensu, jeszcze można ugrać km poprzez kółka, ale jak sam Markos napisał powyżej 1bara nie będzie bo jest to po prostu niebezpieczne…oczywiście przy takim setupie można zapewne jakieś 1.2bara ładować i szukać trakcji na 5 hehe…
Jeszcze nie jechałem tym autkiem ale ten kto jechał ma taka ekstazę w głosie, że szok…
czekamy na jakis wykresil i ruszanie kolkami zaplonami i czym tam jeszcze...A kreski sa raczej z ciekawości, nie jest to żaden wyznacznik…
Poza tym samochód miał robić przeciąg wiec udało się…
powodzenia!
Spotkałem Ciebie w piątek przy wjeździe na Wisłostradę po 24 jakoś, trąbiłem to żeś pałko nawet nie widział mnie a parę sekund wcześniej prawie pod zderzak mi wjechałeś pięknie się prezentuje autko na żywo!!!
moim zdaniem auto ma sporo ponad 300 koni, jajko znajomego na kompresorze przy 290 koniach jest mimo wszystko sporo wolniejsze http://www.youtube.com/wa...feature=related. mimo to juz u niego z wrazenia prawie narobilem w majty, takze tutaj musi byc za grubo
Żeby to tak jechało to 300 kuni musi być, przecież civic markosa nie jest jakoś super odelżony. Ma pełne wnętrze itp. Ale fakt jak by miał i 250 i tak jechał to nawet lepiej by było.



Ze pozwole sobie wrocic do cyferek. Obawiam sie ze 300KM to nie ma, mi na Dserii 1.1 bar wyszlo 236KM bez nadmuchu na IC, przyspieszenie 100-200km/h mam w granicach 10-11s na dosc ciezkich felgach i dosc ciezkiej budzie (seryjna coupe Vgen) na dowod: http://www.youtube.com/watch?v=XG0AU2s39eU
Wiec albo tu nie podchodzi pod 300KM albo hamownia na ktorej ja bylem byla do bani, no chyba ze aby urwac kolejna sekunde potrzebne jest dodatkowe 60KM
Jadac 230km/h egt osiagnelo 850st i tu uklon w strone Twojego stroiciela ze tak fajnie to wystroil.

I Markos zakladam ze predziej czy pozniej jednak zabraknie tego przyspieszenia i bedzie ochota krecic dalej Narazie wystarcza, ale przeciez wiesz ze pociag do wgniatania w fotel to choroba
dseria słabo buduje moc. inna sprawa to kwestia sprezarki. B16 na 0,7 bara robi 270 koni. u markosa jest i wiecej pojemnosci i wydajniejsza sprężarka.
Obawiam sie ze 300KM to nie ma

1bar z 3071r w 1.8 z cr9.4:1 i nie ma 300hp, tak? spooooko..
1bar z 3071r w 1.8 z cr9.4:1 i nie ma 300hp, tak? spooooko..



No to cos slabo idzie w takim razie z ta trojka z przodu. No chyba ze masz jakies mega ciezkie auto.

No to cos slabo idzie w takim razie z ta trojka z przodu

fakt, ledwo sie odpycha

potrafisz czytac? ale tak ze zrozumieniem... przyspieszenia tego samochodu sa ponad moje oczekiwania. zajebiscie mi to wszystko odpowiada i nie widze najmniejszego sensu w dalszym zwiekszaniu mocy. tym sie wlasnie roznie od wiekszosci tjunerow. kazdy po pol roku chce pincet, mi z gorka wystarcza to co jest teraz. i nie bedzie wiecej mocy, niezaleznie od tego ile razy napiszesz, ze to choroba, ktora jest nieuleczalna
wg mnie:

-u Markosa jest napewno lekko ponad 300KM
-u Mowada jest minimum 250KM

aha i tak, każda sekunda urwana ze 100-200 kosztuje dużo KM i czuć ją na plecach
gratki za auto Markos !! temp. i EGT na zajebistym poziomie

jeszcze tylko brakuje postów w stylu "ciesz się jazdą bo prędzej czy później coś pierdolnie"
ludzie dajcie się nacieszyć, mało razy mieliście przykład że hamownie to niekiedy jak wrażenie z kart? a ta różnica 2 sekund... to tak jakby powiedzieć, robie 14stki na ćwiare, jestem prawie tak samo szybki na np burnout bo on robi 12stki

jak dla was zwieńczeniem całego projektu jest kawałek papieru na podstawie wyliczeń to spoko, zaraz mogę wkleić wam wykres d13 z głową od z6 na 130 koni... bez zrobionego wydechu, bez kolektora etc.. tylko co z tego? będzie to miało jakieś znaczenie że nie warto kupować d16z6?
ale jedzie dobrze, zle, szybko, wolno?
no, jest slabo. dzieki mowad za uswiadomienie, bo wydawalo mi sie, ze jest dobrze

oraz nie widze ani jednego miejsca, w ktorym bym cie obrazil. nie za delikatny jestes troszeczke?
skoro sie robił tyle miesiecy to powinien miec z pińcet i startować od 200.

oraz ciesz sie jazdą bo zaraz sie coś zepsuje
mysle ze Markos powinien zrobic Ankiete
albo nawet dwie

Ile kucy bede miec ? obstawiam 350
Jak jedzie moje auto, patrzac na filmik na youtube... ?

najpierw pincet postow z pytaniem o onboard
... pokazal sie onboard... to nastapila zmiana pytan dlaczego tak chujowo albo dlaczego tak dobrze....

jakas masakra....

oraz ciesz sie jazdą bo zaraz sie coś zepsuje



haha ... ja bym juz sprzedawal
oraz nie widze ani jednego miejsca, w ktorym bym cie obrazil. nie za delikatny jestes troszeczke?



czym? otoz sugestia iz nie potrafie czytac ze zrozumieniem.

nie mowie ze jest slabo, po prostu spodziewalbym sie lepszych osiagow powyzej 300KM.

Sorry wszytskich ze nie koniuje sie przy tym aucie jak wiekszosc a zadaje pytania.
otoz sugestia iz nie potrafie czytac ze zrozumieniem

to nie byla sugestia.. i nie ma w tym nic obrazliwego.

jesli uwazasz, ze jest slabo, wpadaj, poganiamy sie. tak bez spinki. na dzien dzisiejszy to raczej z rolki, bo nie ogarniam jeszcze startow z miejsca

absolutnie nie musisz koniowac, nie ma przymusu. wydaje mi sie jednak, ze pisanie, ze slabo jedzie po tym, jak wiekszosc pasazerow ma zupelnie odmienne wrazenia (a nie sa to ludzie z dupy wzieci, ktorzy pierwszy raz jada szybkim sprzetem) jest troche.. no.. tak jakby deko bez sensu
markos na tych filmikach mierzysz 100-200 zaczynajac od czwórki czy zle widze? bo jak tak to chyba jeszcze dobra sekunde by sie urwalo startujac z trojki?

mowad - moc widac powyzej 200 wyraznie, u Ciebie przejscie 180-230 zajmuje 11sek a u markosa raptem 7.
jade z trojki. czworka konczy sie na 220, ale nie widzialem zegarow i zmienialem biegi na czuja - troche za wczesnie.

proponuje zakonczyc dywagacje co i jak dzieje sie w tym silniku. bedzie ogarniete do konca strojenie, beda wyniki, podyskutujemy, poganiamy sie, bedzie git.

ok? pliz.. ten watek naprawde nie musi byc ciagle na samym szczycie

a umiesz pisac tak zeby kogos przy okazji nie obrazac twardzielu?
jesli Ci wystarczy po pol roku jazdy to spoko - Twoja brocha, bedziesz pierwsza osoba o ktorej slyszalem ze apetyt na przyspieszenie nie rosnie w miare jedzenia i ze sie do tego nie przyzwyczaila.



Ja spróbuję. Rozwala mnie to, że wnioskujesz po video że auto słabo jedzie. Moim zdaniem nie masz zielonego pojęcia jak jedzie z jednej prostej przyczyny - bo nim nie jechałeś. Co do apetytu - są tacy, którym wystarcza to, co mają i zamiast bez końca inwestować w w moc inwestują raczej w swoje umiejętności opanowania jej. Poza markosem jeszcze się paru takich dziwaków znajdzie, więc czy warto za każdym razem pisać kompletnie bezsensowne posty by pokazac innym ze się dziwisz ze na świecie są ludzie myślący inaczej niż Ty?
Ja spróbuję. Rozwala mnie to, że wnioskujesz po video że auto słabo jedzie. Moim zdaniem nie masz zielonego pojęcia jak jedzie z jednej prostej przyczyny - bo nim nie jechałeś. Co do apetytu - są tacy, którym wystarcza to, co mają i zamiast bez końca inwestować w w moc inwestują raczej w swoje umiejętności opanowania jej. Poza markosem jeszcze się paru takich dziwaków znajdzie, więc czy warto za każdym razem pisać kompletnie bezsensowne posty by pokazac innym ze się dziwisz ze na świecie są ludzie myślący inaczej niż Ty?



Jak juz wspomnialem moze uzylem zlego slowa ze idzie "slabo" idzie zajebiscie bo idzie tak czy inaczej szybciej od mojego, po prostu spodziewalem sie (przynajmniej po onboardzie) ze bedzie troche lepiej, zwlaszcza na bserii o wiekszej pojemnosci moj moja marna dseria, a ze byla tu zgadywanka co do ilosci KM to wyrazilem swoja opinie w porownaniu ze swoim autem. Chyba do tego sluzy forum?
A co do apetytu na przyspieszenie - jak juz wspomnialem, jak Markosowi starczy - spoko, jak sa inni ktorym starcza - tez spoko, ja takich ludzi nie znam i tyle, moge chyba wyrazic swoje zdziwienie tak samo jak ci co pisza "ooo ale zajebiscie" zeby wyrazic swoje podniecenie.
to że dmucha nie znaczy że jest tak jak być powinno

tutaj akurat dosc wyraznie czuc, ze dmucha tam gdzie trzeba, jak trzeba i ile trzeba
Do tego jak to wszystko idealnie wygląda...poukładane, rozmieszczone tak by było poprostu idealnie...
Robota na medal...
ja nie widzę inaczej tylko hamownia musi byc grana. Stawiam 50PLN że wyjdzie ponad 300 kucy, ktoś wchodzi??
ja stawiam 50 ze jest 350+
ja stawiam 50 ze jest 350+



teraz zasiałeś niepokój
jak na nieznającego się internetowego koniobijce przystało
ja stawiam 50 ze jest 350+


czuje łatwy pieniądz Wchodze z 50, że nie ma
widze ze usunieto mi posta wiec moze napisze jak nalezy:

ooo ale zajebista fura!!!

ty bez kitu nic nie rozumiesz... ciagle swoje..


ja mysle, ze jest duzo. a jak nie jest - to bedzie. to nie jest setup na 300 koni. i mysle, ze nie jest tez na 350, tylko ciutke powyzej.. zawiedziony nie bede niezaleznie od tego co wyjdzie, bo jedzie jak trzeba. podwojnie happy bede jesli przekroczymy 350 koni i jestem w 90% przekonany, ze tak wlasnie bedzie.....


....o ile mackowi znowu nie wlaczy sie sraka, ze cos wybuchnie
Mowad na 1,1 bara masz 236KM? ktoś to chyba lekko nie ogarnięty stroił, albo sprężarka za słaba albo ..... albo, u mnie 1bar 286km i EGT nigdy powyżej 800st.

furka markosa bije na wszelkie możliwe sposoby inne projekty w PL, a co do tych filmików z YT one nie odzwierciedlają frajdy, mocy itp jaka jest na żywca siedząc w takim aucie...
b18@1bar i 300KM? nie sadze
jak juz sobie stawiamy to ja daje ~370KM
ktoś to chyba lekko nie ogarnięty stroił


ta sama osoba, co stroi samochód osoby w której temacie się znajdujemy
Parówa napisał/a:
ktoś to chyba lekko nie ogarnięty stroił

ta sama osoba, co stroi samochód osoby w której temacie się znajdujemy



podałem przykład jako jeden z wielu dlaczego jest tak a nie inaczej nie wiem kto stroił auto Mowad'a dlatego tak sobie pierdyknąłem

to bardzo dziwny wynik no chyba, że u mnie coś jest nie tak marcin_gcw a, że tak spytam czemu taka moc przy takim doładowaniu? pytam z ciekawości. Może być na PW żeby nie robić OT.

dajcie numer konta i robimy zakłady, ja stawiam na 375kunia

mam np. porównaniu do Rudzińskiego auta gdzie widziałem filmiki i jeździłem autem, i mogę śmiało powiedzieć że na filmikach to jedzie wolniej
hio, lol
Parówa, nie bierz tego jak obrazę, ale sądze, że jeszcze nie powinieneś wypowiadać się o kompetencjach ludzi strojących ani o tym jakie, z czego i dlaczego osiąga się takie moce, a nie inne.
nie mam takiej wiedzy i dlatego pytam dlaczego tak jest

moje stwierdzenie o nie ogarniętym stroicielu nie miały na celu kogoś obrazić, nie wiedziałem kto stroił dlatego tak napisałem a, że już wiem także przepraszam bo się akurat w tym temacie pomyliłem, tyle liczę na przebaczenie bez chłosty
Hio, wysil się. Przy takich spekulacjach stawka u bukmachera wynosi 1:1

Skoro SSG jest blisko tematu tego auta to ja bym powiedział bardziej jak Lemon w sarne
Parówa, moj post ten miał na celu obrazy Ciebie. Zadałeś pytanie, kto stroił to Ci odpowiedziałem

Czemu tyle wyszło? nie mam pojęcia. Byłem przy przygotowaniach do strojenia i tyle. Myślę, że maciek ewentualnie mógłby się wypowiedzieć na ten temat, ale chyba nie o tym tutaj mowa... tzn. to jest temat Michała i jego samochodu a nie "dlaczego w czarnej coupecie T z Opola wypłuło tak mało koni".


Michał, czekam na przejazdzke... jeszcze w tym sezonie, więc ogarniaj ten regulator.
Skoro SSG jest blisko tematu tego auta to ja bym powiedział bardziej jak Lemon w sarne



rotfl
Wreszcie coś wartościowego na 274 stronie: Markos ma na imię Michał. Zawsze lepiej niż Zygmuś.

Nie da się odfiltować tego wszystkiego co się tu dzieje i nie da się traktować tego topicu zwykłą miarą, myślałem że bajabongo skończy się jak auto wyjedzie, a dopiero się zaczęło.
przynajmniej coś się dzieje podczas tej smutnej jak .... jesieni Nikt na tym nie ucierpi
CMQ - ja jeszcze z rok temu myślałem, że markos jest od Marka
ja tam za dużo nocy na Youtube spędziłem żeby nie widzieć że to się rozpędza na ponad 300 kucy Poza tym ten topic to jak brazylijska telewnowela odcinek 274
więc ogarniaj ten regulator

dawno ogarniety. tzn w niedziele. i nie regulator, tylko wskaznik cisnienia, ktory sie wzial i z*ebal, a co za tym idzie cholera wie na jakim cisnieniu paliwa samochod byl strojony teraz jest 40psi na wolnych i tak go bedziemy stroic.

samochod ma byc dopieszczony na srode i jesli wieczorno/nocna pogoda pozwoli - bedzie tez w srode ponownie wystrojony. mysle, ze do weekendu uda sie ogarnac koncowe pieszczoty na hamowni i beda jakies kreski, a w niedziele pojezdzimy jak bedziecie ladnie wrzucac w puszke na wache i na olej
przepraszam bo się akurat w tym temacie pomyliłem, tyle liczę na przebaczenie bez chłosty

Rozgrzeszony
Nawiązując do projektu Mowada to na polecenie właściciela, jego setup zdecydowanie miał i jest asekuracyjnie zrobiony... i nie będzie to jego ostatni setup wiec nie jechać chłopakowi ponieważ (na żywo) to naprawdę ok Koleś

Dawno nie widziałem tak żywiołowej dyskusji na forum
Markos... coś czuje ze gdzieś potajemnie będziemy musieli sie umówić i shamować ten samochód żeby Ci którzy przegrają zakłady nie pozabijali się z tymi co wygrają zakłady ile KM ma Twoja fura

I bez kłótni na forum bo zaraz nikt się nie dowie ile Markowoz ma KM

A tak serio to najprawdopodobniej wyjdzie tyle KM ile Markos będzie chciał zrobić, ponieważ potencjał tego projektu przewyższa "aspiracje" właściciela - I BARDZO DOBRZE!

GrOOby nie musisz ogarniać wolnego w robicie, przecież dzień hamowania Markosowozu jest ustawowo zapewnionym dniem wolnym od pracy.

Uważam ze dobra sprawa jest nowo budowany stadion narodowy "XXlecia"... może jeśli juz sa jakieś trybuny to należało by przenieść hamownie na środek stadionu żeby wszyscy mogli obserwować z trybun i na telebimach wynik hamowania
Ekipa TVP jest poinformowana o tym wydarzeniu ale należy również poinformować TVN24.
Was się nie da czytać...

PS. Fajnie, gdy porównujecie 1bar w B16, B18, D16... Na prawdę sprężarka nie ma żadnego znaczenia.
Gratki Markos
Rączki się nie trzęsły po pierwszych próbach ?

Coś ta trójka trochę wolna była jak na moje oko, co prawda ja jeszcze nie potrafię się skupić na zegarach, bardziej wolę skupiać się na trakcji żeby nie zajmować dwóch pasów ruchu.
Furka konkret i fajosko podaje Gratuluje, i wielki szacun za to ze sam dobierales graty!

Twoj temat Markos jest chyba jednym z najlepszych programow satyrycznych w Pl, zawsze jak to wszystko czytam to placze ze smiechu
Gratuluję, satysfakcja musi być niezła!
Jedyne czego mi brakuje w tym topicu to zdjęć. Nie zdjęć gadżetów, tylko fury. W całości, z zewnątrz, wewnątrz, komory silnika, elementów zawieszenia itd itp. Krótko mówiąc - brakuje dobrej sesji! Popraw to markos
ogarnie sie wszystkie pierdoly beda i focisze, promise!
Do tego focenia to zderzak zrób bo połamany dziwnie będzie wyglądał
w koncu cos konkretnego w najdluzszym temacie na swiecie..

ciekawy jestem jak to jezdzi w porownaniu do 5gena javo d15duzeT , ktorym balem sie jezdzic mial chyba 350-370... ale przyspieszal masakrycznie. przeznaczenie auta bylo zupelnie inne i inna tez charakterystyka ale taka moc w tej budzie robi robote

a i jak juz byl tak duzy nacisk na bling pod maska to dlaczego nie strzeliliscie bloku i skrzyni jakas srebrzanka ? u mnie promotor tak zrobil , nie wiem jaka jest procedura czy jakims pol kwasem to sie czysci/wytrawia pozniej lakier i wyglada naprawde niezle.
blok jest czysty, nie wymaga zadnego malowania, nie chcialem tego robic, glowica jest jak nowa. skrzynia miala byc tak samo czysta, ale jakos nie wyszlo.
markos dzis macalem twoje piąte jajko na zywca wyglada naprawde zacnie jak i reszta zabawek w ssg

fajna dzis mialem wycieczke maynooth=>dublin=>warszawa=>SSG=>radom
Patrze i nei wierze...ten temat jest jak moda na sukces tyle ze to dopiero 276odcienek.faken tak czytam i czytam Markos naprawde gratulacje fajnego projetku

ps.a mowia ze turbo jest dla dziewczynek
ps.a mowia ze turbo jest dla dziewczynek

to u Was dziewczynki chyba maja jaja
Przeczytałem sobie specyfikacje silnika na 1 stronie i nie zauważyłem tam nic o obsadzonych tulejach w bloku. Markos! czy blok silnika jest seryjny?
tak, ma tylko blockguard
W takim razie mam drugie pytanie dla znawców tematu: jaka jest teoretyczna wytrzymałość seryjnego bloku B18c6? Swojego czasu jak dużo szukałem informacji na temat turbo itp. to znalazłem taką informacje, że granica wytrzymałałości seryjnego bloku (tulei) B16 jest to ok. 350KM i przekraczanie tej granicy jest już niebezpieczne. Oczywiście wytrzymałość jeśli chodzi o moc to duże uproszczenie, bo zależy pewnie też od użytych podzespołów, doładowania, stojenia i tego jak wysoko kręcimy motor. Jeśli coś popierd*liłem to prosze mnie poprawić. Zmierzam do tego, co mnie zastanawia: Dlaczego Markos! nie zdecydowałeś się obsadzić dartonów? Bo nie zakładam, że były to względy finansowe bo projekt jest mega doinwestowany i raczej nie było na niczym oszczędzane.
nie obsadzilem dartonow glownie ze wzgledu na cene.

ja slyszalem o ponad 400 koniach, ale zweryfikujemy ta teorie 1.1bar to mysle, ze bez pierdniecia i zadnego strachu mozna w niego wcisnac. ile wyjdzie, tyle bedzie. jesli wybuchnie, to bede myslal co dalej. pewnie przyspieszy to sprzedaz samochodu na czesci


samochod po montazu asr i tylnego stabilizatora 24mm zrobil sie strasznie agresywny.. ten stabilizator to jakas masakra jest. ZERO przechylow.. mam wrazenie, ze dziala jak jakas dodatkowa bardzo twarda sprezyna, dziwnie, moze mam zle ustawione dlugosci lacznikow, musze to ogarnac jak samochod stoi na kolach.

aha - doszedl tez tractionbar fullrace
doszedl tez tractionbar fullrace


jakie wrażenia?
z deszczu bardzo negatywne, kola podskakuja duzo mocniej niz bez patykow. zobaczymy co bedzie sie dzialo na suchym.
samochod po montazu asr i tylnego stabilizatora 24mm zrobil sie strasznie agresywny..

czy rowniez bardziej nadsterowny?
nie wiem, nie cisnalem, bo bylo mokro. moge tylko powiedziec, ze jest bardzo gwaltowny w reakcjach na ruch kierownica. nie jezdzilem nigdy autem, ktore jest tak bezposrednie..
z deszczu bardzo negatywne, kola podskakuja duzo mocniej niz bez patykow. zobaczymy co bedzie sie dzialo na suchym.



hmm musisz cos te gadzety(ogolnie zawias) ogarnac do kupy
u mnie po szperze i traction bar
auto na mokrym czy nawet w ulewie szlo jak zle , zadnego buksowania itp

pozdr
ten stabilizator to jakas masakra jest. ZERO przechylow.. mam wrazenie, ze dziala jak jakas dodatkowa bardzo twarda sprezyna

tak właśnie działać powinien, normalne. jak ustawiles łącznik staba na wachaczu? S M H?
musisz cos te gadzety(ogolnie zawias) ogarnac do kupy

tak wlasnie, musze wymienic jeszcze raz wszystko to co jest nowe. czyli wszystko.

w wahaczu na srodek, w stabilizatorze na bardziej miekkie. inaczej to srednio ten lacznik chce pasowac, zeby nie byl jakos mocno przekoszony..
czarna mamba napisał/a:
musisz cos te gadzety(ogolnie zawias) ogarnac do kupy
tak wlasnie, musze wymienic jeszcze raz wszystko to co jest nowe. czyli wszystko.



co ty pierdolisz ...

po co wymienic ?
nie wiem po co. jak piszesz, ze mam ogarnac, a jest ogarniete, to nie bardzo wiem co masz na mysli. wszystko jest ustawione i zamontowane jak trzeba.

jedyne do czego moglbym miec watpliwosci to montaz traction bara i zamierzam to sprawdzic w najblizszym czasie. niby nie mozna tam nic zrobic zle, ale... i tak sprawdze.


ps.
zmienilem olej na najzwyklejszego mobila 5w50. dzisiaj popalujemy przy kolejnym strojeniu i zobaczymy jak sie zachowuje.
znowu strojenie?
ta. rozjechalo sie cisnienie paliwa i teraz mamy lambde duzo blizej silnika niz w koncowym tlumiku. trzeba wszystko wklepac od nowa.
ulica czy juz role?
kurde to najprzyjemniejszy moment, strojenie turbo, oczywiscie jak wszystko podaje, kazde nowe wklepanie mapy daje coraz wiecej frajdy
ulica. po raz drugi to samo co w zeszlym tygodniu, tylko na nizszym cisnieniu paliwa i z sonda 40cm za turbo.

czy ja wiem czy to takie fajne.. utrzymanie doladowania na poziomie 0.1, 0.2 itd jest zajebiscie trudne
nie.

tego drugiego szybko raczej nie dokonam. moze jak sie troche ogarne i przestane go bac, czyli zapewne dopiero na nowy sezon...

ps.
w takich samochodach bardziej miarodajne jest 100-200. nie zrozumie tego ten, kto takim sprzetem nie jezdzil. ja tez do tej pory nie rozumialem
nie.

tego drugiego szybko raczej nie dokonam. moze jak sie troche ogarne i przestane go bac, czyli zapewne dopiero na nowy sezon...





heh może wrócić do starych zegarów... na obecną chwilę pasowały by
I co wyszło na "zwykłym mobilu "? Jakieś dziwne temperatury albo inne zaobserwowane objawy przy pałowaniu?
zadnych. olej trzymal dobre cisnienie i troche nizsza temperature niz (przesiakniety paliwem) millers 10w60. bede jezdzil na mobilu.

jakis czas temu samochod mial mala awarie, sprawa juz opanowana, jedna nowa czesc leci z us. na dzisiaj musi wam wystarczyc to, ze zaden element typu korba/tlok/tuleja nie zostal zniszczony. pisze to, poniewaz wiem jakie plotki sie pojawily, slyszalem juz kilka wersji: brak sprezania, stalowy deszcz przez scianke bloku itd. nie - nic takiego nie mialo miejsca. osobom posiadajacym dokladniejsze informacje z gory dziekuje za nie pisanie o tym ani slowa.

a w temacie apdejtow..




nie jestem jeszcze pewien czy zostawie sobie ta klape, musze przemyslec temat

w poniedzialek bedzie chyba lotka spoon style..


dla wiekszego spokoju kupilem sobie tez taki migajacy badziew. seryjna sonda jest wylaczona, wiec moge go wkrecic na jej miejsce.
nie jestem jeszcze pewien czy zostawie sobie ta klape, musze przemyslec temat





dla wiekszego spokoju kupilem sobie tez taki migajacy badziew. seryjna sonda jest wylaczona, wiec moge go wkrecic na jej miejsce.
Obrazek


Wkręcimy moją jedna sonde w wydech, drugą w końcówkę wydechu + AEM i porównamy wyniki w trzech miejscach
ty juz tam lepiej nie fantazjuj z tym swoim nowym wypasionym innovate'm

hehehe, słynna carbon klapa, ta z "promocji"
Dlaczego Twoj kuń ma szczeke a markosa nie???

no tak, tylko jak z wykonaniem promocyjnego carbonu?
wykonany jest super, ma gwinty pod kazdy doslownie element wyposazenia klapy typu zawiasy, linki, zamek, dzwignie otwierania, zaczepy wiazek, ma nawet otwory pod spinki plastikow wewnetrznych. brakuje natomiast podswietlenia tablicy i z tego wlasnie powodu rozwazam sprzedaz tej klapy.
w planach jest tez meski apgrejd hamulca z przodu, ale to tez kwestia 2-3 tygodni..



A nie mówiłem, że jednak większy hebel będzie potrzebny
nie jest potrzebny, oro hamuje z zapasem. to moja fanaberia dotyczaca srednicy i wcale nie jestem pewien, czy nie zamieniam siekierki na kijek.
W dobie oświetlenia typu LED podświetlenie tablicy nie powinno stanowić większego problemu Myślę, że drobny smaczek dobrego polskiego tuningu byłby na miejscu
brakuje natomiast podswietlenia tablicy i z tego wlasnie powodu rozwazam sprzedaz tej klapy.

nie wierze że nie da się z tym nic zrobić
do przykrecenia tablicy mam srubki mugena, a nie jakies gowno z diodka
No dobra, ale w takim profi projekcie siakies 300mm i 4-tłoczek na przodzie będzie wyglądało w 16" znacznie lepiej. Ostatnio właśnie ktos z forum SIP sprzedawał fajny zestaw przednich zacisków Brembo w kolorze żółtym pod tarcze 305mm. Tu masz link, ale nie wiem, czy wciąż aktualne i w jakim stanie to jest: http://forum.subaru.pl/vi...der=asc&start=0
no wlasnie - bedzie wygladalo. ale czy hamowac bedzie lepiej to nie jestem pewien. ciezko znalezc cos co dorownuje oro pod wzgledem odpornosci na katowanie...

nie zamierzam pakowac sie w rzezbe z brembo. wszystko bedzie zrobione na fabrycznych czesciach z hondy, bez zadnych przerobek.
Przy zmianie zacisków możesz jeszcze porównac ich masę. Nawet jeżeli hamowac będzie tak samo, to może uda się obniżyc w jakis znaczący sposób masę nieresorowaną.
co do oswietlenia to nie mozesz wywiercic dwoch malych dziurek w tej wnece na gorze na dwie diody rozpraszajace swiatlo i jakos ladnie je wykonczyc? Jezeli nie bedziemy przesadzac to taki polski tuning chyba przejdzie, co..?

Gdzie Twoj kun ma szczeke?
nie mozesz wywiercic dwoch malych dziurek w tej wnece na gorze na dwie diody rozpraszajace swiatlo i jakos ladnie je wykonczyc?

nie, nie moge. chba nie wyobraziles sobie jak to bedzie wygladalo

kon nie ma szczeki w oryginale..

Zostaw sobie te ORO. Dobre są.
chba nie wyobraziles sobie jak to bedzie wygladalo



pewnie tak, ze nikt by nie zauwazyl nigdy, ze cos bylo robione...
ORO. Dobre są.

tak, wiem.. ale czy 300x28 i 2 tloczki nie brzmi zachecajaco?
No jasne, że brzmi. W zasadzie zawsze wybierzesz dobrze, więc cokolwiek zrobisz będzie OK.
Ciamach approved
klapa jest git i zupełnie nie wiem czemu się przejmujesz podświetleniem tablicy, ja jeździłem bez wraz z nie oryginalną tablicą, miałem kilka kontroli nocą i nikt się nie przywalił. U Ciebie jest praktycznie wszystko legal i chyba nawet całkiem cicho jest więc jeden mały przypał może być. Nie kombinuj z diodami to to chyba większy jest!
Jak będziesz potrzebował małą tablice to dam Ci namiar.

Lotka też będzie w carbonie?
lotka węgiel, mala tablica juz jest.
Czyli jednak będzie lotka Teraz z niecierpliwością czekamy na węglowe błotniki z dziurami na listwy i dokładkę
lotka węgiel, mala tablica juz jest.


no to gites! to jeszcze dach i będzie maylna!
Gr00by - juz testowane - się dostanie dobrą tarczę
Wolałbyś 282mm z tarczą EBC czy 262mm z tarczą ORO?

wolalbym oro, ale.. najwyzej kupie oem.. do itr daja rade, to moze z innego R tez bedzie dawal rade
a dach?
raczej nie.
dach pięknie by się komponował z klapą i maską, błotniki też bym darował. Świetnie, że zdecydowałeś się na lotkę, to chyba będzie pierwsza ala w tym temacie jak o tym przeczytałem, to sprawdzałem czy oby a pewno dobrze trafiłem, jednak dopełni całości idealnie, tego tutaj brakowało.

Czy czasem ten temat nie był zamknięty na zimę w garażu tez można modzić
byl zamkniety na czas zadawania durnych pytan o awarie. tak na wszelki wypadek, bo doskonale wiem, ze padalyby co chwila. wtedy nie znalem na nie odpowiedzi, teraz znam, ale i tak jej nie udziele.

vis to imo dosc dobre a'la. musialoby mnie ostro pogiac, zebym kupil lotke spoona
i nie brakowalo jej. to fanaberia zwiazana z tym, ze chcialem wiecej wegla. nie dlatego, ze wole spoona od oemowej z sir'a. wole sir'a, ale glupio oklejac blache weglem...
w garażu tez można modzić


podobno kupił szczoteczke do zębów żeby skrzynie wyczyścić

Lusterka też są chyba ala
tak. tez mnie nie pogielo, zeby kupic non-a'la.
tak. tez mnie nie pogielo, zeby kupic non-a'la.



Ano zgadza się
wyglada na to, ze tylna klapa zostaje...

dwa słowa: kozak fura
klapa z tym znaczkiem i lotką..... bedzie naprawde dobrze! Pokrycie dachu węglem dobry pomysł, ale poczekłąbym z tym po zalozeniu wszystkich karbonów Ala spoon lusterka tez by mogly być z wegla Klapka od wlewu paliwa, słupki
tak, weglowa klapka to w ogole zajebisty mod..... zalatuje mi troche ryflowana blacha zamiast dywanikow
Albo najlejkom pałer fjuel
klapa będzie git, ale dach w karbonie to bym se odpuścił szczerze mówiąc... to dobrze wygląda w M3, a tu mi niespecjalnie pasuje. imo maska, klapa, i lotka to wystarczająca ilość węgla jak na jednego Civica. oooostatecznie jeszcze błotniki z przodu...
maska, klapa, i lotka to wystarczająca ilość węgla jak na jednego Civica

+1
w ostatecznosci. ale raczej nie gotowiec, tylko oklejone te, ktore juz mam.


Fajna klapa...

ale tez znaczek jakos nie pasuje...

znaczy merytorycznie jak najbardziej, ale estetycznie jakoś odstaje...
estetycznie jakoś odstaje

zielonego nie mieli...
no wlasnie - bedzie wygladalo. ale czy hamowac bedzie lepiej to nie jestem pewien. ciezko znalezc cos co dorownuje oro pod wzgledem odpornosci na katowanie...


Przy zmianie zacisków możesz jeszcze porównac ich masę. Nawet jeżeli hamowac będzie tak samo, to może uda się obniżyc w jakis znaczący sposób masę nieresorowaną.


To moze tarcze plywajace ??
Troche sie reklamuje, ale mozna by bylo zalatwic tarcze 300mm, na pewno odporne na dowolne katowanie i lzejsze niz jednoczesciowe. Oczywisce cena nie jest konkurencyjna do brembo czy oemu, ale..

Do lancerow juz sa w 4turbo, reszta samochodow u mnie
jesli taniej niz 1400 para, to moge pomyslec.. ale daje glowe, ze nie ma ich do samochodu, ktory mnie interesuje jakakolwiek rzezba z hamulcami odpada. ma byc bolt-on.
niestety, nie taniej. A przy 5 zamowieniach robia tam dzwon pod dowolny samochod i jest bolt-on. Sa bardzo chetni do wspolpracy, chociaz na razie ich grupa docelowa to lancery, porschaki, 350z, ford gt i tak dalej. Moze w przyszlosci
to nie ten sam target, ja tani jestem
za ponizej 1400 mozna cos z galfera dorwac
tak jakby nie do konca do tego samochodu, do ktorego potrzeba, poza tym im mniej wydam tym bede szczesliwszy
Tylko ja nie widzę fotek !markosa z photobucketa ?
nie, ja tez. debile sobie wymyslili, ze od wczoraj zmarnowalem 3gb wyswietlen i skonczylo mi sie pasmo mam sie apgrejdowac do pro, bo mi zdjecia nie beda dzialaly
od wczoraj zmarnowalem 3gb wyswietlen



trzeba było nie linkować fotek na pudelka...
wszystko powinno juz dzialac..
!markos, działa już jak trzeba, na koncie pro nie ma lipy
ufff wreszcie przeczytalem lekturke zajelo mi to 3 dni

twoj projekt zaniedlugo stanie sie biblia dla innych

podoba mi sie wyrazenie twojego zdania ze masz po prostu w dupie opinie innych podba sie tobie i kropka reszcie nie musi

dbalosc o szczegoly tez powalajaca

jednym slowem szybkie te jajeczko

nagraj jakies filmiki ale nie z wnetrza tylko street

p.s co zrobiles z kompresorem ?
p.s co zrobiles z kompresorem ?



upłynnił za gotówkę...
Wycofał 1000
styknie..?

pfff... mam takie od kilku dni...
pfff, a ja mam turbo
styknie..?



Na tył powinno byc OK
pff ja mam dłużej
ja pierdole ale ty jesteś szybki, zdążyłeś odłożyć telefon zanim zrobiłeś nim zdjęcie
Jaka srednica i grubosc?

Wchodzi pod 16 czy 17"?
markos raczej nie założy 17" wiec musi wejsc w 16...
300x28

wchodzi elegancko na styk, zostaja 4mm do felgi:
Legend?
nie
ATR..2 tłoczki
waga zacisku 5kg
waga tarczy ok 7 kg
Nie wiem, co tu napisać ... z chęcią widziałbym tak dopracowany projekt w swoim garażu
PS Accord Type R
co ciekawe - wchodzą te hamulce też pod 15"
nie wiem pod jaka felge, ale napewno nie pod seryjna z itr...
pod td prorace1
pod td prorace1



i ile zostaje luzu?? 1mm??
cieżko jest mi w to uwierzyc, bo 15``=38,1cm
ale skoro widziales...

widać gdzie jest zacisk podszlifowany. plus 5mm dystans.
a jak sie to wywaza? bo na taki rant nie nabijesz ciezarka, a od srodka sie nie zmieszcza...
Słyszałem że wtedy nakleja się ciężarek bardziej "do środka" felgi, czyli w praktyce bliżej wewnętrznego rantu, podobno używa się też ciężarków do motocykli, mają one być bardziej płaskie.
co do slimow to sie zgadza, sa polowe ciensze niz normalne, ale wkleja sie je juz w wypadku oem 15" z seryjnym hamulcem

jakie to szczescie, ze u mnie wszystko spokojnie sie zmiesci
U Kilerosa w solce przy feldze 15 i heblu 282 slimy też ścieło no i pewnie dlatego wjechały 16 bo nie sposób było to wyważyć.
ta nokia jakaś taka brzydka

a tarcza to prawie jak mała pizza
U Kilerosa w solce przy feldze 15 i heblu 282 slimy też ścieło no i pewnie dlatego wjechały 16 bo nie sposób było to wyważyć.



ehh no niestety slimy okazaly sie zbyt grube

No Markosie konkretny i odpowiedni hebel wjechal, fajnie wyglada jak tak wypelnia felunek no i jaka bedzie różnica w hamowaniu Ale domyślam sie ze wyważone na slimach i to też na styk ?
nie wiem jak wywazone, bo dopiero mam same tarcze... zdjecie bylo pogladowe, z sieci. podobno jest 4mm miejsca. to powinno spokojnie wystarczyc na slimy.
i na zwykłe też styknie.
naklejają ciężarki na zewnętrzny rant felgi, nie wygląda to najlepiej i nie jest super dokładne, ale ta różnica nie jest odczuwalna.
podobno jest 4mm miejsca. to powinno spokojnie wystarczyc na slimy.

ano powinno
niech ktos napisze mi cos milego, ze mam fajny samochod, czy cos, bo zwatpilem



!markos masz fajny samochód, a nawet dwa fajne samochody i avatar masz fajny i zrobiłeś kawał dobrej roboty wymyślając google i honda-tech.com
LOL!

od razu mi lepiej
a.. dobra.. co mi tam.. jakis czas temu watek zostal zamkniety. powodem byla dziwna awaria, ktora juz rozkminilismy. rozpadla sie seryjna, nowa pompa oleju z przebiegiem ~3000km. pekla przy okolo 8000rpm. fabrycznie nowy element sklada sie jak wiadomo z 2 kol zebatych. moja pompa sklada sie obecnie z 20 elementow

zdjecie zamieszczone juz bylo na innym forum, bez opisu skad ta pompa. no wiec to moja pompa. po otwarciu wygladala mniej wiecej tak:



i male uzupelnienie:




najbardziej prawdopodobna przyczyna jest zastosowanie kola pasowego bez tlumika drgan, choc 100% pewnosci niestety nie mam i nigdy miec nie bede. na wszelki wypadek nowa pompa zostanie troche stjunowana i zapgrejdowana przez wklad circuit worx, a kolo pct zastapione zostanie albo kolem fluidampr, albo ati super damper. kocham nieplanowane wydatki tego kalibru

to tyle w temacie awarii. stay tuned.
!markos http://www.youtube.com/watch?v=0LlaL6C-gg4
a co na to silnik że pompa umarłą przy 8k obr ?
nic.

ogromnie mnie to cieszy
Michał, teraz musisz iść na pielgrzymkę do Częstochowy...
tak, grooby juz mi to zalecal na niedzielnym spocie.. rozwaze ta propozycje..
W pewnym dragowym projekcie pompa rozsypala sie w ten sposob ok. 5 razy (mam cala galerie takich pomp Byly cwiczone inne kola pasowe i wklad TODA - one przeżywaly,a pompa dalej pekala... sprawe rozwialo nowe/dokladniejsze zlozenie silnika.

Dzwine że to się stalo przy stosunkowo niewielkiej mocy

btw. mysle ze na wymienie pompy sie wydatki nie skoncza
Sugerujesz ze silnik zostal zle zlozony??
W takim razie dlaczego wg ciebie pompa rozpadla sie nie w momecie kiedy auto jezdzilo jeszcze jako NA i zrobilo troche kilometrow, a dopiero kiedy "pojawilo" sie doladowanie?
Przy jakich przebiegach wywalalo "u Ciebie" te pompy?
Robles moze podejscie z fluidamperem plus wklad tody i rozumiem, ze pompe dalej rozwalalo?
Sami mielismy niezla z tym zagwostke. Sadze jednak, ze problem zostanie rozwiazany poprzez ATI damper.
sprawe rozwialo nowe/dokladniejsze zlozenie silnika

konkretnie zlozenie ktorych elementow? caly silnik w kawalki i skladanie od nowa? i co to znaczy "dokladniej"?

to nie zaden atak, tylko pytam, bo jestem ciekaw. moze z jakiejs wiekszej burzy mozgow wyjdzie cos madrzejszego niz z moich marnych poszukiwan po sieci.. zajebiscie chcialbym uniknac tego po raz drugi. i nie chcialbym placic za nic ponad pompe, kolo pasowe i wklad pompy. teraz i tak mega napialem budzet, bo to juz jest dawno poza maxymalne wydatki na ten motor. jesli mam wydac kolejne XXkpln, to chyba go rozloze i opie*dole na czesci
A jak sprawa się ma z balansem korb i tłoków w stosunku do seryjnego korbowodu? Być może tutaj te podzespoły ze sobą się nie równoważą, co w końcowym rezultacie skutkuje przeniesieniem drgań na wewnętrzny wirnik pompy, zmęczenieniem materiału.

To tylko przypuszczenia.
Sugerujesz ze silnik zostal zle zlozony??



tak


W takim razie dlaczego wg ciebie pompa rozpadla sie nie w momecie kiedy auto jezdzilo jeszcze jako NA i zrobilo troche kilometrow, a dopiero kiedy "pojawilo" sie doladowanie?



nie wiem, ale watpie czy !markos walil w odcinke na dotarciu i bez doladowania, a pewien jestem ze tak robil majac dolowanie na pierwszych biegach


Przy jakich przebiegach wywalalo "u Ciebie" te pompy?



przy 400metrowych przez caly 2007sezon

Robles moze podejscie z fluidamperem plus wklad tody i rozumiem, ze pompe dalej rozwalalo?

Dampera nigdy nie mialem. Byly ciezsze kola pasowe


Sami mielismy niezla z tym zagwostke. Sadze jednak, ze problem zostanie rozwiazany poprzez ATI damper.



good luck

btw. osiowaliscie blok?
nie za ciekawie wygląda ta pompa może za nowa była
Markos! nie podpalaj civa, tylko jak już ktoś kiedyś napisał: weź to sprzedaj i wycofaj chociaż 1000
miniac, z tego co wiem blok byl osiowany.

prawde mowiac to bylem tak zesrany z powodu nadmiaru smocy, ze na pierwszych 2 biegach jeszcze nigdy nie bylo wot. jakos nie jara mnie widoczne na tak wielu filmikach z jutuba zlapanie odciecia w sekunde na 1 i 2 biegu, po to, zeby faktycznie zaczac sie napedzac dopiero od 3. odcinka byla grana wylacznie podczas strojenia, 8500rpm.

No tak, tylko
Być może to jest jeden z wielu powodów dla których pompa seryjna powiedziała papa

dokladnie ten sam powod zabijalby pompy w setce innych zakutych i doladowanych b18. nie widze zadnego uzasadnienia, dla ktorego kuta korba i tlok mialyby wplynac na uszkodzenie pompy.

po obejrzeniu jednego z manuali na jutubie widze jeszcze jedna rzecz, co do ktorej nie jestem pewien czy zostala sprawdzona.. teraz bedzie okazja, zeby to zbadac. chodzi o ten manual, 8 minuta: http://www.youtube.com/wa...feature=related
chodzi o momenty pierwszego i drugiego rzędu, które generuje silnik 4ro cylindrowy w ilościach dość znacznych ( z racji samej 4ro cylindrowej konstrukcji ) Zależy on od złożenia mas wykonujących ruch posuwisty i obrotowy, no i oczywiście równoważenia się owych mas poprzez te same masy w cylindrach obok. Może występuje różnica w wadze zestawów na poszczególnych cylindrach, która oprócz momentów powoduje też jakieś anormalne drgania na wale. Wiem, że silnik był wyważany, ale nigdy nie mów nigdy.. pasowe z tłumikiem może coś pomóc, ale jak widać na przykładzie Kuby - nie musi. Przyczyna może leżeć w innym miejscu.
korby +/-1g, tloki o ile dobrze pamietam jeszcze dokladniej. z tego co wiem - dobrane tak, zeby zestaw wazyl tyle samo.

to oczywiscie nie jest zadna wyrocznia, ale... jesli na h-t pierwsze pytanie, ktore padlo brzmialo
what crank pulley are you running?

a nastepnie pojawil sie post o tresci
I've seen 5 broken brand new oem pumps. all happened while running non dampened OEM pulleys. 1 N1, 2 with OBD-0 LS pulleys, 2 with aftermarket aluminum pulleys. Switching to dampned pulleys solved this. And all 5 were balanced properly

to juz jest sie nad czym zastanawiac, bo wyglada na to, ze to nie jest odosobniony przypadek, a raczej dosc znany problem.. na ek9.org tez pojawia sie troche informacji o srednio-fajnych efektach montazu kolka pct..

no nic.. pozostaje uzbroic pompe w mocniejsze kola, sprawdzic pasowanie na wale, zmienic kolo pasowe, sprawdzic drobiazgowo caly silnik i... jechane
Haha. Zaoszczędziłeś i Ci wyszło Ja od razu wyrzygałem się na dampera

chodzi o ten manual, 8 minuta: http://www.youtube.com/wa...feature=related



yhy
git, bedziemy sprawdzac!

kolka circuit worx - czek
ati super damper - czek

mam taka srake po tej rozpadnietej pompie, ze kupie chyba wszystko co sie da, zeby miec swiadomosc, ze mam bezpieczniejszy silnik
ja zrobiłem w tym roku 10tys km z pasowym N1. Dodam tylko, że nie była to lekka jazda tylko pałowanie w każdym zakresie obrotów (no może poza typowo niskimi) po różnych torach itp i nic się nie wysrało. Z tym, że ja miałem wyważany cały układ k-tł i np. na tym kółku są 3 otworki wydrążone Blok miał sprawdzaną osiowość itp jak już o tym mowa.
tez mam wszystko wywazone. na kolku bylo 1.5g rozjazdu = jeden miniodwiert.

obudowa pompy pekla idealnie w gornej czesci. nie sadze, zeby byl to przypadek.....
przecieraj markos szlak jak juz bedzie wiadomo co jest to będzie lżej innym:) jestes pionierem:)
powyzsze posty miniaca pozwalaja przypuszczac, ze szlak juz jest przetarty.
jeśli to kwestia żle poskładanego motoru to tak ale jesli mody pompy pomogą to bedziesz jednym z pierwszych który rozprawił sie z tym problemem w ten sposób..nie ważne..kiedy planowo bedzie to poskładane znowu?Markos 3mam kciuki.
P.S nie doczytałes sie w postach "dido" takich problemów z pompa a setup podobny no i firma ta sama..
wymiana kolek pompy nie da sie rozprawic z nierownym luzem po obwodzie walu, bedzie to sprawdzone. zlozy sie jak przyleca wklad circuit worx i ati super damper, czyli pewnie w ciagu 2 tygodni.
A tak zapytam jak się spisują oponki które posiadasz??Można to uznać w sumie za konkurencje R1R i R888 ??
spisuja sie bardzo dobrze, maja supersztywne scianki i nie schodza w oczach. raczej nie jest to opona typu r888/r1r.
A jak z trakcją??Ponieważ też miały by być używane w FWD około 300km...Jest w ogóle szansa na zakup w Pl tych opon bo Google nie pokazuje żadnej hurtowni która by miała ten model...
Podobno Hankook RS-2 czy coś takiego są dobre i w stanach się pałują nad nimi...

Markos, gratuluję projektu
Google nie pokazuje żadnej hurtowni która by miała ten model

to dobrze pokazuje..

moge sciagnac jak bedziesz potrzebowal
Jesli chodzi o Falkeny to jest "Vemapol" w Jablonnej ktory nimi handluje....
ale handluje = ma szeroki wybor rozmiarow dotepnych od reki, czy handluje = miewa raz na 2 miesiace 1 komplet w rozmiarze do sti?
Nie, normalnie sa ich przedstawicielem, maja duzo na stanie/wystawie....
markos nigdy sie tym nie interesowalem... ta opona skoro nie jest "odpowiednikiem" r888 to czy powiedzmy jest to klasa parady?
cos pomiedzy nimi
ten watek NIE MOZE byc na drugiej stronie forum

w pytke
Spoko ale jak na kaliber tego samochodu dla mnie za pospolity ten spoiler.......
Też tak myślę, skrzydło rodem z DTM było by w sam raz
pospolite sa z laminatu, ten jest z... laminatu pokrytego karbonem
czyli nie jest caly z karbonu?? slabooooo
Wiem, i wiem że zaraz mi napiszesz że jak Ci kupie to spoko albo że Ci się nie podoba ale coś pokroju Backyard Special by się zdało
lotka bys to jest jeden z tych produktow, ktorych zupelnie nie rozumiem.... chcialem spunstajl, to mam spunstajl, jest git. mialo byc ladnie, a nie ultra-rare-dzejdiem-stuff-mugen-fg360

ciekawe jak bedzie pasowac do mojej krzywej budy
ja proponuje cos takiego a spuna mi oddaj



hmmm ktoś tu się naśmiewa z lotek, którą kiedyś bardzo chętnie przytuliłbym do siebie... nie ładnie
niestety cena zabija. Przy obecnym kursie jena, skrzydło JSR(troche mniejszy) to koszt ~3210zł + transport z jp
mialo byc ladnie, a nie ultra-rare-dzejdiem-stuff-mugen-fg360

(jaka fajna ta emotka)
jak tamta Ci sie nie podoba to moze taka:






wtedy bedzie wyglądał mniej wiecej tak:

to jest wlasnie zjebany bys, o ktorym pisal cfany, a potem marcinek porownanie do debilnego daszka wrecz idealne!!!!
Lotka Spoon Stajl kozak. Tego tu brakowało
a wezmy jeszcze pod uwage jakie opory powietrza sa przy takiej lotce co przykladem jest pan zostajacy w tyle
!markos, robiłby wheelie przy 200km/h

Jeszcze nic straconego, zawsze można drugie dołożyć

Tak naprawdę to okleina z allegro i sam szpachel
nic sie nie dzieje, to wrzucam taki tam luzny pikczur

Dobrze, że w końcu kupiłeś dupowóz
Równie zepsuty co świętowóz
Dawid i Goliat
masz jakies inne foto tak zeby maske bylo widac? bo na tym luznym IMO troche ginie przy tym szarym.
W którym momencie wywędrowały halogeny ? Co tam teraz siedzi - nawiew ?
teraz siedza tam dziury.


oto radosna informacja dla ludzi glupich i cieszacych sie cudzym nieszczesciem, mniej radosna dla pasjonatow:
niejezdzacy turbo vtak o bardzo-malej-mocy zjadl glowice i walki.

kto ma na sprzedaz uzbrojona glowice itr z walkami? tanio kupie
Możesz napisać coś więcej o tej awarii? Jest to bezpośrednio powiązane z awarią pompy olejowej?
!markos, odezwij sie do miniaca, on moze miec taka glowice.
o fu**
Tyle czasu, tyle siana, psu na bude.
Oby to nie był gwóźdź do trumny.
Szkoda, miałem nadzieje na bezawaryjną Honde turbo, ale chyba nie ma takich w Polsce.
turbo nie ma nic do tej awarii.
Stary współczuje ty to masz pecha Dobrze ze sie nie poddajesz.

Co było przyczyną?
ee... moze brak oleju?

nie napisalem nigdzie, ze sie nie poddaje. jeszcze nie wiem czy to zrobie. akurat teraz zupelnie nie mam za co.
zrobisz zrobisz

dlugo sie nie nacieszyłeś a na pewno chcesz jeszcze (nareszcie) pośmigać w nowym sezonie

niejezdzacy turbo vtak o bardzo-malej-mocy zjadl glowice i walki.



kolejna awaria z serii "nie do wiary"
aż się odechciewa tych modów...
zrobisz zrobisz

pozycz piataka, to zrobie juz w przyszlym tygodniu.
Ja pierdole, wspolczuje..
nie widze powodu, dla ktorego mielibysmy zakwalifikowac ta awarie do tej kategorii.



wczesniej na zdjeciach byla rozwalona pompa.
czasami tęsknie za czasami Hondy i modów ale na szczęście szybko mi przechodzi.

Współczuje ale wierzę, ze uda się odszukać szybko kompletną głowę i auto będzie śmigać jak złe.

A tak wogóle to coraz bardziej lubie seryjne auta
glowica jest, tylko nie mam jej za co kupic
Dasz radę.
wkładaj od c4, cena duuuzzooo niższa.
ale zaraz skoro przyczyna walniecia pompy leżała w złym złożeniu motoru czego konsekwencją była awaria głowicy to czemu Ty masz za to płacic???hmm popraw mnie jesli sie myle..
A sam mi pisałeś:

popraw mnie jesli sie myle

poprawiam: nie twoj interes

mikolaj juz za mocno pomogl. szukam sposobu naprawy glowicy. jesli bedzie to mozliwe, to pojdzie ta sama glowa + walki z c4.

wkladanie glowicy z c4 tak jakby.. no.. delikatnie rzecz ujmujac mija sie z sensem..
Kompletna głowica z B18CR albo B16B to jakieś 2000-2500 w UK ( z pokrywą itp)
w uk jeszcze nie szukalem, dzieki za podpowiedz, rozejrze sie
troche z dupy, ze bede musial kolejny raz placic za obrobke
Czy ta głowica która uległa awari b18c6 była nowa?
nie, miala 120000km przebiegu, byla w tym silniku od nowosci. jakie to ma znaczenie?
Nie od dziś wiadomo, ze nowe rzeczy się nie psują. Nawet, jak pracują bez oleju.
w uk jeszcze nie szukalem, dzieki za podpowiedz, rozejrze sie
troche z dupy, ze bede musial kolejny raz placic za obrobke



no z dupy na maxa, bo obróbka sporo więcej kosztuje niż sama głowica, ale co poradzisz. Do wiosny jeszcze sporo czasu Markos
ku*wa no.. musze to zrobic.. nalezy mi sie chyba troche jezdzenia po 2 latach wiszenia na podnosniku..
zrobisz... na raty masz kupe czasu do mysle zaplanowanego wyjazdu.


no z dupy na maxa, bo obróbka sporo więcej kosztuje niż sama głowica, ale co poradzisz. Do wiosny jeszcze sporo czasu Markos


obróbka głowicy kosztuje więcej niż głowica? W sensie planowanie i obsadzenie nowych uszczelniaczy? No bez jajec..

EDIT: bzyqu wystawił głowe z A2 za 3 paczki... To nie gra jakiejś ogromnej róznicy jeśli nie idziesz w 400+.
myślałem że chodzi o inną obróbkę, nad planowaniem i obsadzaniem by się Markos chyba nie załamywał
fawor, obrobka to slowo obejmujace nieco szerszy zakres prac niz wspomniales
No a co jeszcze? Bo jeśli prowadnice zaworowe są bez luzów to sensowności innych obróbek w budżetowym modzie nie widzę.
Szkoda, miałem nadzieje na bezawaryjną Honde turbo, ale chyba nie ma takich w Polsce.



Są takie..... jeżdżą już po 2 lata i na opcji "soft" mają tyle co 90% Hąd na opcji "hard"......
No a co jeszcze? Bo jeśli prowadnice zaworowe są bez luzów to sensowności innych obróbek w budżetowym modzie nie widzę.



Budżetowy mod? TO cyhba nie jest low cost ten projekt?
w budżetowym modzie

czy zauwazyles, zebym poszedl gdzies budzetowo i przycial koszty do minimum?

nowe prowadnice, powiekszone gniazda, obrobka kanalow i komor spalania. to jest zakres obrobki, ktoremu poddana zostanie jakakolwiek glowica, ktora kupie. to chyba wiecej niz plaszczyzna i nowe gumki.

Budżetowy mod? TO cyhba nie jest low cost ten projekt?



najsensowniej jest robic wszystko dobrze. czekalem 2 lata, poczekam kolejnych pare miesiecy. na juz kasy nie mam. na "za jakis czas" moze ja znajde.
zima idzie, więc chyba i tak nie ma ciśnienia...
bzyqu wystawił głowe z A2 za 3 paczki

kupiona
Fawor napisał/a:
bzyqu wystawił głowe z A2 za 3 paczki
kupiona




szybko zarabiasz
200pln zawsze znajde
No to gitara że sie udało kupić za dobrą kaske. Powodzenia
no nie moja sprawa to fakt ale mógłbys napisac mniej wiecej co sie stało i z czego wynikła usterka pompy, w ten sposób moze pomógł bys ludziom, którzy maja w planie podobny setup..zdjęcia nowych gratów pojawiaja sie jak grzyby po deszczu jak tez oftopowe wypowiedzi, ale jak cos jest naprawde wazne i wniosło by cos dobrego na forum to juz Markos owiał to jakas niesłuchaną tajemnicą..życze szybkiego wyjazdu i kibicuje projektowi.
jak przeczytasz wczesniejsze strony tematu to wszystkiego sie dowiesz.
dzizas, tak wlasnie, owialem tajemnica, nie pokazalem zdjec uszkodzonej pompy (wiec nie wiadomo co sie stalo) i nie podalem (podalismy, bo miniac tez dorzucil swoje 2 grosze) kilku mozliwych przyczyn rozsypania sie pompy (a wiec przyczyna tez jest nieznana). no po prostu enigma, nic nie wiadomo.

setup nic do tego nie ma.
Pech. Gratuluje wytrwałości. Ja już bym dawno przy takim projekcie poległ i kupił sobie jakieś STI. By chociaż móc się cieszyć jazdą, bo życie jest tylko jedno
Ja już bym dawno przy takim projekcie poległ i kupił sobie jakieś STI.

i te sti miało by zostać niby seryjne?
By chociaż móc się cieszyć jazdą, bo życie jest tylko jedno
_________________




ale przeciez markos ma dupowoz wiec moze sie cieszyc jazdą

cvc to juz zabawka a jak wiadomo zabawki lubia sie psuc
wkładaj od c4, cena duuuzzooo niższa.
ale zaraz skoro przyczyna walniecia pompy leżała w złym złożeniu motoru czego konsekwencją była awaria głowicy to czemu Ty masz za to płacic???hmm popraw mnie jesli sie myle..



Nie szukaj sensacji tam gdzie jej nie ma .
ale przeciez markos ma dupowoz wiec moze sie cieszyc jazdą



no polerkie ostatnio strzelił i na prawdę robi robote
przykro mi

ehh taki urok dlubania,a jak z dolem wyglada sprawa?wszystko bangla?
Koser napisał/a:
Ja już bym dawno przy takim projekcie poległ i kupił sobie jakieś STI.
i te sti miało by zostać niby seryjne?



Jakby sie Markos zdecydował, to wiem kto sprzedaje N-gupowe N12, tego dłubac juz nie trzeba Wytrwałości życzę
Pech. Gratuluje wytrwałości. Ja już bym dawno przy takim projekcie poległ i kupił sobie jakieś STI.



i o to chodzi
darujcie sobie wrzuty z sti. jakbym chcial robic sti, to robilbym sti. ale nie robie. robie co innego.
darujcie sobie wrzuty z sti. jakbym chcial robic sti, to robilbym sti. ale nie robie. robie co innego.



i mam nadzieje ze bedziesz robil dalej bo teraz to juz nie ma odwrotu
i mam nadzieje ze bedziesz robil dalej bo teraz to juz nie ma odwrotu

i to jest własnie ten moment, do którego nie powinno sie dopuscic przy robieniu auta..
gdybym jezdzil juz chociaz jeden sezon, to to wlasnie bylby moment, w ktorym sprzedalbym ten sprzet na czesci. bez chwili zastanowienia.

po doladowaniu praktycznie rzecz biorac nie jezdzilem tym samochodem, bo chyba ledwo 2 tygodnie. chce miec za soba chociaz jeden sezon jazdy i niewykluczone, ze pod koniec przyszlego roku auto bedzie do sprzedania w czesciach. zobaczymy jak przejezdzi sezon.
gdybym jezdzil juz chociaz jeden sezon, to to wlasnie bylby moment, w ktorym sprzedalbym ten sprzet na czesci. bez chwili zastanowienia.

po doladowaniu praktycznie rzecz biorac nie jezdzilem tym samochodem, bo chyba ledwo 2 tygodnie. chce miec za soba chociaz jeden sezon jazdy i niewykluczone, ze pod koniec przyszlego roku auto bedzie do sprzedania w czesciach. zobaczymy jak przejezdzi sezon.



eee mysle ze jak juz auto zacznie jezdzic bezproblemowo to minie Ci ochota na sprzedawanie
...czego Ci zycze.
i to jest własnie ten moment, do którego nie powinno sie dopuscic przy robieniu auta..



Przedewszystkim nie powinno sie dopuscic do tego by tuning z fajnego hobby przemienił się w chorobe / obsesje / uzaleznienie.
ale czym sie podniecacie ?, rehabilitacji 3 miesięcznej nie trzeba autu, zakładać nowa i wio ...
Przedewszystkim nie powinno sie dopuscic do tego by tuning z fajnego hobby przemienił się w chorobe / obsesje / uzaleznienie.



nie da rady.. ;/ Honda to cHoroba
chodziło mi raczej w przyjemność, która zmieniła się w nieprzyjemność i pochłania mase kasy, bez dawania frajdy, chociazby z jazdy
no poczytalem troche Twoj temat i czekaja cie niezle wydatki
robisz porzadek z dolem motoru czy zostawiasz jak jest?
Markos, tyle już przeszedłeś, tyle juz czekałeś że mam nadzieje że teraz się nie poddasz, szczęscie w nieszczęsciu że to się stało w zimę kiedy i tak się w sumie nie jeździ.
Rozbij kolejną świnkę skarbonkę i jazda!
robisz porzadek z dolem motoru czy zostawiasz jak jest?

tak jak jest tzn. jak? cos mu dolega? troche jak panewki u patiego?
Panewki Patiego maja sie b.dobrze

juz naprawil?????
!markos, naprawde masz duzo szczescia ze nic sie nie stalo z dolem silnika po tej pompie.
masz zegar cisnienie oleju??
tak, mam. pokazal zero przecinek zero.
dobrze ze zobaczyles te 0,0 i szybko zgasiles motor
nie do konca tak bylo, ale tym akurat niekoniecznie bede sie chwalil popelnilem kilka szkolnych bledow i ciesze sie, ze efekt jest taki, ze dostala tylko glowica i walek wydechowy.
walki juz sa, a w zasadzie jeden walek, bo ssacy jest ok. czekamy na odpowiedz auto-szlifu w kwestii naprawy glowicy. jesli jej nie zrobia, to biore z b16 od bzyq'a.
ja tylko podziwiam za determinację
ja bym chyba już skapitulował
trzeba sie puknac w glowe, a nie byc twardym... gdyby nie fakt, ze tak krotko jezdzilem na doladowaniu - poszedlby na czesci. musze pojezdzic przynajmniej jeden pelny sezon, potem bede myslal.
Ty, a tak poza konkursem. Jak wstawało to turbo np. na 5-tce? Przy ilu przechodziło w nadciśnienie, przy ilu było powiedzmy 0.5bar?
jak zapie*dalam to zwykle redukuje, co to kurna dupowoz ma byc? nie wiem, nie mam pojecia kiedy wstaje na piatce
Kurwa raz byś odpowiedział jak człowiek
ty no na serio nie wiem, to jak mam ci odpowiedziec... nie bawilem sie w testy na elastycznosc, to parametr, ktory najmniej mnie interesowal podczas 2 tygodni kiedy spuszczalem mu regularny wpie*dol
never ending story, prawie czysta stron i auto na podnośniku
ja bym to fpip sprzedał dawno, podziwiam za determinacje..
Witam

Twoje autko było na MTM w Warszawie? Po zdjęciu komory kojarzę.
Z SSGARAGE rozmawiałem i podziwiałem. Naprawdę fajnie się to wszytko prezentowało. Szkoda że nie można było posłuchać jak pracuje.

Z SSGARAGE chłopak chwali twoje pomysły i że spoko można się dogadać odnośnie tego projektu.
Markos! jak masz gdzieś foty tego przeszczepionego środka od ITR to proszę podrzuć fotki, z chęcią to obejrzę.
wyglada dokladnie tak jak integra, a integre niewatpliwie widziales.
Z SSGARAGE rozmawiałem i podziwiałem. Naprawdę fajnie się to wszytko prezentowało. Szkoda że nie można było posłuchać jak pracuje


WOOW no panie tekst miesiaca normalnie
dobrze ze nie odpalili bo bys sie zakochal w tych czterech garach HAHAHA
jak podziwiales to daj jakies zdjecia napewno piekne wyszly HAHAHAHAHA
widze ze nie tylko na ulicy mozna spotkac idiotow
!markos, odwroc sie do nich wypnij posladki i krzyknij kiss my ass ;d

p.s mowiles ze jak nie dadza naprawic glowy to zalozsz od b16 (lepsza od c4 czy poprostu tanio mozesz ja dostac i dlatego ja zalozysz ??)
zmiana na glowice z c4 bylaby mega bez sensu, bo musialbym kupic kolektor ssacy i gruba uszczelke pod glowice, albo zmienic tloki..
Standardzik jak to się mówi, składaj i wyjeżdżaj to mówię ja ten co nie może wyjechać
!markos - zrobiłeś już boczki? Możesz rzucić fotę? Chodzi mi o spasowanie z deską itr.

Uprzedzając - to zwykłe pytanie. Ciekawi mnie jak to masz rozwiązane - zero podtekstów
boczki nie są jeszcze zrobione
nie sa i pewnie dlugo nie beda, prawde mowiac zupelnie mi sie odechcialo, w ogole mi to nie zawadza. mam komplet boczkow z integry i ladne czarne z jajka, ale nie wiem czy kiedykolwiek oddam je do posklejania w jeden pewnie predzej ogarne walajace sie po kabinie apexi i turbotimer

markos czy szlify i wazenie robiłeś też w tym lubelskim autoszlifie?
nie. na krasnobrodzkiej.
Podobno na Krasnobrodzkiej amatorzy robią to co słyszałem mieszkam na tej ulicy i widzę kto tam pracuje nie ma tam przysłowiowego pana Kazia jak to Grooby mówi
z tego co wiem to firma SSG szlifuje tam swoje bloki wiec raczej znają sie na rzeczy.
Z tego co wiem to znacząca większość warszawskich firm zleca tam tego typu prace. I to od czasów, kiedy 70% ludzi którzy dziś przerabiają auta instalowała magnetyzery i strumienice i był to lans na miejscówkach.
Podobno na Krasnobrodzkiej amatorzy robią to co słyszałem mieszkam na tej ulicy i widzę kto tam pracuje nie ma tam przysłowiowego pana Kazia jak to Grooby mówi



a ja to co innego słyszalem bo czytałem kiedys gdzies, ale nie pamietam gdzie, ale cos mi sie obiło o uszy od kogos kto zna kogos kto byl na Krasnobrodzkiej-ponoć

Markos na kiedy planujesz powrót wozu na szosy krajowe?
Markos na kiedy planujesz powrót wozu na szosy krajowe?



pewnie jak zawsze, jak juz bedzie znowu cieplo. Gdybys uwazaniej czytal ten temat, to bys wiedzial ze Markos w zime nie jezdzi tym samochodem (nawet gdyby civic byl jezdzacy).

Pomysl jazdy porzucil jakis czas temu... a przyznaje ze mial zimowki 17 (nawet jeszcze leza u nas na regale)
nie, już nie leżą...
nie, już nie leżą...



chyba z 1,5 roku lezaly (patrz Pan - wezmiesz 2 dni urlopu a tu takie zmiany )

nie zmienia to faktu ze ten samochod w zime nie bedzie jezdzony.
no masz nie doczytałem

ja tez nie jezdze w zime- a zwiazku wyjazdu(poskladania) auta z pora roku to nie widze.
Podobno na Krasnobrodzkiej amatorzy robią to co słyszałem mieszkam na tej ulicy i widzę kto tam pracuje nie ma tam przysłowiowego pana Kazia jak to Grooby mówi



uwierz mi, że jest tam paru "Kaziów".
Boleję nad twoją stratą wiem jak to jest jak się coś poprawia/ulepsza w aucie a ono się pierd..li...

Ps. W dowolnym autoszlifie powinni Ci ją naprawić, szlifowanie podpór wałków oraz osiowanie całości kosztuje w granicach 30zł od sztuki - na ul. Grochowskiej 168 bardzo dobrze takie rzeczy ogarniają...

Mówiłeś że 200zł na szybkości ogarniesz...
Zwłaszcza jak nie wywaliło uszczelki pod głową, to wiertarką z druciakiem idzie pięknie oczyścić płaszczyznę głowicy i jest cacy a w kieszeni zostaje 60zł.
w tym silniku wiertarka z druciakiem to mozna wyczyscic conajwyzej skrzynie.....

co mi po szlifowaniu, skoro tam wszystko jest wygryzione i trzeba to wyciac i dorobic panewki. niestety zdecydowanie drozej niz 30pln od sztuki.

200pln to byla cena zapasowej glowicy, ktora kupilem i ktorej pewnie nie wykorzystam, bo za duzo obrobki poszlo w moja, wiec bedziemy ja ratowac.
Markos napisałem o naprawie głowicy tej co masz. normalna sprawa podcina się stópki trzymające wałki a potem całość osiuje, bardzo podobnie naprawia się korbowody...

U mnie jak zawory w łep biły to po zrobieniu łba i ponowny jego montażu to nie bawiłem się w zabielanie głowy tylko wiertarka z druciakiem i wszytko bezawaryjnie gra, jest szczelne a w kieszeni zostało trochę szmalu - 60zł

Tak więc co ci szkodzi zaryzykować, zciągaj ten łep z rańca a po południu daj do zrobienia do zaufanego autoszlifu a pewno o 16 odbierz i wieczorem poskładaj i sprawdzaj czy wsio gra...
zaaaajebiscie, ale jakos nie planowalem wpuszczac walka glebiej w glowice, to jakby.. no.. nie.. nie przejdzie. tak sie nie da. to nie korba.

glowica zostala wyslana do lublina i tam - o ile zdecyduja, ze sie do tego nadaje - zostanie naprawiona. jesli nie, to samo co bylo u mnie zrobimy w zapasowej glowicy z b16. na tym zakonczmy temat doradztwa.

slowo "zaryzykuj" ZAJEBISCIE nie pasuje do naprawy tej konkretnej glowicy...
ojej wiem że Honda to nie Nissan ale nie widzę różnicy w naprawie i nie wiem po co do LBN słać jak w wawie masz autoszlif i to nie jeden, wiadomo wałek głębiej w łep wejdzie ale przecież dźwigienki zaworowe masz regulowane...

Ale spoko twój wóz twoje, twoja wydawana kasa i twoje zmartwienie...
Powodzenia i oby to latało długo i bezawaryjnie.
nie bede naprawial takich rzeczy gdzie popadnie i jak-najtaniej-sie-da-niewazne-ze-walek-nie-tu-gdzie-trzeba. troche za duzo poszlo w ten silnik, tu nie bedzie opcji "a co ci szkodzi, zdejmij, zetnij tu i tam, wyczysc wiertarka i skladaj". zakonczmy ten temat, metoda jest juz ustalona, miejsce naprawy tez.
Staram się coobciowi oszczędzić trochę czasu

ja juz probowalem. jak widac powyzej - ciezki temat.

sadze, ze:
1. coobcio nie potrzebuje adwokata
2. to JA, wylacznie JA podejmuje decyzje dotyczace mojego samochodu i chyba nie ma w tym nic szczegolnie dziwnego

jezeli wczesniej wybralem auto-szlif z lublina jako firme, ktora zrobila obrobke glowicy, a teraz mam ochote, zeby to oni ja naprawili po awarii - to chyba moge ja do nich wyslac? czy nie moge, bo coobcio i ty uwazacie inaczej? posty w stylu "markos wie najlepiej" wsadz sobie w buty, bedziesz wyzszy. markos ma widzimisie, markos podjal decyzje, a nie markos wie najlepiej.
I co z tego że fajny skoro nie jeździ... za to inne które jeżdżą są be


to niech te co jeżdżą zmodyfikują się chociaż do połowy tego co ma markosowóz, niech przejdą tyle stage'ów co ma markosowóz i dopiero wtedy będzie można oceniać co jeździ a co nie.
ile jest w pl tak zaawansowanych projektów? max 5szt.
Tieesto, ja doskonale o tym wiem tylko mój post był skierowany do 90% postów markosa na tym forum, który tylko krytykuje wszędzie co się da, jak ktoś się coś zapyta to zamiast normalnie odpowiedzieć to odpisuje z ironią i szyderą... wcale się nie dziwię że później pojawią się posty w stylu "zeby Ci ta honda w pizdu eksplodowala... jak odpali"
co w końcu było powodem rozpadu pompy ?

Strona 10 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Podobne wątki