Strona 7 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

a.. zapomnialem o tej kiepskiej chinskiej pokrywce swiec, ktora kiedys kupilem.. zyskala ostatnio troche na wygladzie


ChromDM ?? CHDM ??:)
polerka..
czyli PDM
Polieren to bardziej GDM. Ile placiles markosie za wentyle i dlaczego nie SPAL? Taniej czy lepiej czy jak?
to oczywiscie dil po mojemu, czyli najglupszy mozliwy wiatraki kosztuja jakies grosze, ale w sumie jak doliczy sie wysylke to wychodzi prawie tyle co jeden spal

chcialem stestowac chiny. jak beda kiepawe, to wezme jednego 14" spala.
W chinskich wiatrakach ktore mialem do tej pory jedyne co jest fajne to ksztalt lopatek i to ze stosunkowo ciche. Niestety wydajnosc jest bardzo slaba.
Spale sa duzo lepsze choc tez glosniejsze. Nie zamienilbym jednego spala nawet na 3 chinczyki.
dokupilem 12" spala z zakrzywionymi lopatkami

ps.
chcialem powiedziec, ze 10 wrzesnia 2008 roku zakupilem komplet panewek acl race. nie byloby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, ze sprzedawca wyslal je... wczoraj czyli 16 pazdziernika. je*ane w oko hamburgery!!!!!!!!!!
ciocia z ameryki przyslala troche zelastwa..
Obrazek


A jaką twardość Hasporta wybrałeś?
prosilem, zeby wyslali 62A, nie chcialem za mocno cierpiec
a co dostalem to nie wiem, bo nie ma tam zadnych oznaczen
to spoko,
w razie czego mozna łatwo dokupić inne, koszt minimalny
Pamietam jak kiedyś Ajax mi mówił, że nawet najbardziej miękkie Hasporty są już hardcore'owe na codzień. Zmieniło się coś w tej materii?
nic sie nie zmienilo. twardosc jest bez zmian.
pamietaj ze silnik sie trzyma na 3 łapach a nie na 5ciu.
normalnie tez sie trzyma na 3, bo 2 sa tylko stabilizujace

nie wiem jak jezdzi sie na hasportach. stestuje, to bede wiedzial to raczej nie bedzie samochod na codzien, wiec nawet jak bedzie twardo, to spoko, przezyje..
normalnie tez sie trzyma na 3, bo 2 sa tylko stabilizujace


wlasciwie to "wisi" na dwoch bo tylna i boczne dolne sa stabilizujace
Ja mam u siebie Hasporty i tak naprawde wibracje sa wkurzajace tylko zanim sie zagrzeje silnik
podobno nology to kupa ale jesli nology = kupa, to spoon = kupa. bo to ten sam kabel. roznia sie kolorem, spoon nie ma koszulki i ma innej dlugosci uziemienia (spiete w jedno oczko). stestujemy, zobaczymy.

jak wszyscy doskonale wiedza, najlepiej spelniam sie kupujac i komentujac przeroznego rodzaju kolorowe srubki z przeroznych metali. wynalazlem sobie wiec kolejne, takich jeszcze nie mialem

a do czego to?
spinki do koszuli
a do czego to?


do zapisania kolejnych kilku stron
tak wlasnie! mialem je juz od tygodnia, ale wklejam dopiero dzisiaj mam jeszcze pare czesci, bede je wklejal co kilka dni
to sa nakretki do tablicy chiba tez takowe zanabylem
spinki do koszuli


hmmm ciekawe czy można ich użyć do tego celu?
to sa nakretki do tablicy chiba

pol hondy jest na takim gwincie.. mozna nimi przykrecic wszystko co chcesz..
Tylko drogawo by wyszło
takata green anyone?



26mm stabilizatorek na przod. do kompletu bedzie 24mm asr z tylu.
Kozak kolor.. zaryzykowałbym stwierdzenie: "Tein Green"
markos - wiesz, że ten stabilizator ładnie wyglada tylko z daleka? Mogłeś go chociaż wypiaskować przed malowanie bo wyglada jak ser szwajcarski....
markos - wiesz, że ten stabilizator ładnie wyglada tylko z daleka? Mogłeś go chociaż wypiaskować przed malowanie bo wyglada jak ser szwajcarski....



A to fakt. Teraz przyjżałem się nieco bliżej/dokładniej. Nie mniej kolor kozak.
Zaraz wyjdzie, że sie czepiam, ale sam przyznasz markosie, że "narzuciłeś pewien poziom" w tym projekcie i wypadałoby go trzymać od początku do końca
był piaskowany. trzebaby go papierkiem sciernym spolerować zeby był gładziutki.
Stabilizator byl wypiaskowany. Niestety byl tak przezarty ze pozostaly pory. Aby byl gladki przed malowaniem trzeba by bylo go szlifierka pojechac bo papier scierny nic by nie dal
markos - wiesz, że ten stabilizator ładnie wyglada tylko z daleka?

bedziesz kladl sie pod mojego civika, zeby go ogladac? to mile

szczerze mowiac mam to gdzies. chodzilo tylko o test koloru na kawalku jakiegokolwiek zelastwa, ktore wjedzie na samochod. kolor mi sie podoba, w sumie to mniej wiecej taki mial byc.
A jak mawiają kitajce - it's all about balance
Skoro był tak nadjedzony przez rdzę to nie jest juz 26mm tylko tak ze 25.5mm



dlatego zostala polozona gruba warstwa farby zeby zniwelowac straty po rdzy
na szczescie jest zżarty równo z dwóch stron
Nie wiem czy nie stracisz balansu fury..

i tak nie poczuje.. na guglu o tym nie pisali, wiec nie bede wiedzial o co chodzi

oraz pojechalem dlutem pokrywke swiec.. chyba calkiem niezle wyszlo
ładną masz pidżamkę
Jak to jest zrobione? Laserem jakimś?
Piżamka pewnie bawełna z domieszką poliestru a wzorki raczej barwione niż laserem.
Piżamka pewnie bawełna z domieszką poliestru

Mi to bardziej wygląda jak materiał z japońskich mysich pizdek
oraz pojechalem dlutem pokrywke swiec.. chyba calkiem niezle wyszlo


tak calkiem niezla reklama..
kontrastuje z gładką powierzhnią...
tak calkiem niezla reklama..

prawda, ze fajnie wyszlo? tyle, ze ja nie musialem podpisywac zadnej umowy i kleje ssgarage gdzie popadnie, bo chce szerzyc dobre slowo wsrod braci tuningowej
grawerka to był konkurs na darmowy szybki swap w SSG
chłopaki już ćwiczą
www.SzybkiSwapSSG.peel
a.. bylbym zapomnial.. nowa przejscioweczke sobie zanabylem. tym razem porzadna, zrobiona tak jak powinno to byc zrobione, a nie tak jak ta poprzednia - obcianana i lutowana

!markos zaktualizuj pierwsza strone, jeśli możesz.
taa, wiem.. zabieralem sie za to juz pare razy, ale konczyla mi sie cierpliwosc w polowie

powinienem sie dzisiaj ogarnac
znajac Twoje podejscie to masz to gleboko w d%$$#@ ale jestem ciekaw jak Twoje mody wypadna w konfrontacji z innym oczekiwanym projektem w jajku
tak.. zgrabnie to ujales. i na tym zakonczmy.
polerka fajna ale ta grawerka... jeszcze tak za frajer... to już było sobie wygrawerować Markos
"markos" by bylo spoko - mowie serio
no way.. jak tylko to wydumalem, to od samego poczatku mialo byc ssgarage.pl
w koncu dopiero teraz beda mogli sie podpisac na silniku
zapdejtowana pierwsza strona, chyba nic nie pominalem
zapdejtowana pierwsza strona, chyba nic nie pominalem


Na bogato.
To wszystko juz poskladane i wystrojone bo niedoczytalem, czy jeszcze under construction?
w trakcie.
lista piękna teraz trzeba to przełożyć na wyniki
czy skrzynia nie będzie za krótka do mocy ok 300PS (taki jest plan) ? Setupy na ok 250-270HP śmigają w sam raz na S9B, która jest duuuuużo dłuższa od Twojej.
no pod turbo S80 to sie chyba średnio nadaje...
dobra bedzie
teraz trzeba to przełożyć na wyniki

jakie kurna wyniki... te szalone sekundy niespecjalnie mnie interesuja, a jakos tak sie zlozylo, ze jestem przez nie przesladowany od wczoraj
Przeciez nie bedzie ładować wszystkiego na niskich biegach wiec nie bedzie masakry.
No opis na 1 stronie fajny, ale jeszcze pare fotek powciskaj z jakimis datami, ostatnio szukałem fotek ze wskaźnikami na obudowie kolumny żeby sobie brat zgapił... miałem ochote jechać do wawy i Ci . Musiałem na sr.pl tego szukać bo tam masz "tylko" 20~ stron
bylo na gg zapytac
duza chlodnia mishimoto


wyglada calkiem niezle, jest bardzo lekka, wydaje sie byc solidnie pospawana, ale ma jakis z**bany korek spustowy. po dokreceniu go troszke mocniej, uszczelka wylazi spod korka. chyba podjade do znajomego i poprosze o zrobienie aluminiowego korka z inna uszczelka..


jest tez nowy asr ze stabilizatorem 24mm i nowymi lacznikami (ktore maja juz od nowosci "luz technologiczny" wykraczajacy nieco poza zakres w miare bezoporowego obracania sie..)
Ta łączniki są OK, u mnie nic nie puka.
Hehee taki sam zestaw już do mnie leci, ciekawe jak sie bedzie sprawował.
Markos, czemu zmieniales wzmocnienie ASR? tamto bylo siakies inne?
chcialem nowy stabilizator, wiec kupilem go w komplecie z asr'em i lacznikami
tamto bylo takie samo, tylko starsze, mialo inny kolor, ale to akurat nie ma zadnego znaczenia

też sie zdziwiłem, że nowe a mają luz, jednak jest tak minimalny, że nie ma to wpływu na zachowanie.
wpadnie woda & piach i będzie pukać.
fakt, ja jeżdże tylko po słonecznych drogach Californii więc pewnie dlatego u mnie nie zaczęły pukać
Będą pukać, nie ciesz się.
pewien jestes? mozemy sie założyć, jestem przekonany ze nie bedą, no chyba, że mowimy o przebiegu z 70.000km
coraz blizej do zlozenia...


zostala jedna, ostatnia czesc do glowicy, ktora powinna byc w przyszlym tygodniu
Wszystko to bardzo ładnie wygląda markosie
Identyko zawory robią Paradowscy dp wyścigówek, z tego co pamiętam biorą po 10-15zł za sztukę brali - zajebiscie się sprawdzały na długich rajdowych odcinkach np. w cytrynach VTS - które znane są z tego że potrafi się zawór upalić..., trzonki dokładnie w ten sam sposób cieniowane, dodatkowo zmieniali kształt grzybka i dawali mniejszą przylgnie...
Ciekawe czy to chińskie z fotki będą na przyzwoitym poziomie - wyglądają nieźle.
chyba troche poplynales...
Paradowscy robią słodkie rzeczy, z tego co pamiętam również z Nimonicu- taki wypasik, no i do maluchów zawory wydechowe nieurywki
Oto przykład dla nissana (cena dyszka za sztukę, do Hondy może być do 50% drożej)
Seria


Zrobiony


http://www.paradowscy.pl/pl/index.html
no no, naprawde ładnie to wygląda. Jeśli naprawde jakość idzie w parze z ceną to pozostaje olać chiński szajs i inwestować w krajowe.
Identyko

tez sa powlekane?

to tylko brac, oklejac jakims chwytliwym brandem i pchac do stanow za 300% ceny.. biznes zycia. musze nad tym pomyslec.
tez sa powlekane?



http://paradowscy.pl/pl/ciekawostki_pl_uslugi.html
tez sa powlekane?


To czarne myślałem że to jest jakiś brud po produkcyjny, albo jakieś nawęglowanie jak na wałkach od świątka... podałem kontakt do paradowskich, myślę że na pewno by je opędzlowali czymś na czarno, wiem że na życzenie mogą azotować.
no, czyli to samo, nitride = azotowanie

dzwonie do nich w poniedzialek i kupuje kontener zaworow do B i K!
Całość robi ogromne wrażenie!
nie mam pojecia ile waza seryjne talerzyki z b18c6, ale te nie waza doslownie nic



wyglada na to, ze poza ukladem wentylacji pokrywy/bloku, jest juz wszystko co potrzebne do zlozenia silnika
ładne
Kurde nawet tytanowe zamki - pasuje !!
Markos bo cie oszukali w sklepie , to sa guziki do spodni szytych w chinach !
talerzyki sa aluminiowe - lzejsze
Two alternatives here for upgrading valvetrain performance are aftermarket hardened steel retainers or lightweight titanium retainers (aluminum retainers are generally considered too soft )

gdzies cos takiego przeczytalem hmm
Umówmy się, że do jazdy na co dzień to nie jest jakiś super pomysł, ale jako, że to nie jest nie był i nie będzie samochód do tłuczenia kilometrów myślę, że to nie będzie miało znaczenia. Tak markosie?
informacja o miekkich aluminiowych talerzykach nie pokrywa sie z wynikami moich poszukiwan. jest zupelnie odwrotnie - mniej sie zuzywaja i sa lzejsze. a poza tym, czy tytanowe czy aluminiowe, to i tak co jakis czas trzeba sprawdzic jak sie maja.

fakt, kilometrow to ten samochod juz pewnie za duzo robic nie bedzie. raczej wieczorno/wypadowy, ale napewno nie codzienny furex.

oraz rozbroilem troche glowice (zeby tam gdzie wysylam mieli mniej roboty = bedzie taniej)


fajne te tależyki, do takich ładnych napisów przydała by się pokrywa z pleksi.
ssące wydech fajnie to wyszlo xD
ssące wydech fajnie to wyszlo xD




beka roku
jakis głębszy przekaz Twojego posta?
aluminiowe do niczego się nie nadają to chyba jakieś nie porozumienie, seryjnie gdzie sprężyna ma kontakt z głowicą są nawet podkladeczki stalowe pod nią...
Myślałem że to tytan, zamiast tego dziadostwa zostaw serie - będzie znacznie praktyczniej i pewniej...
No ale ważne że jest fota jak to wygląda i jest co pokazywać w topicu ale suma sumarum ja bym tego nie pakował do motoru - zwłaszcza że teraz na skupach coraz mniej za aluminum płacą już poniżej 2,2zł za kilogram
aluminiowe do niczego się nie nadają to chyba jakieś nie porozumienie

The aluminum retainer will offer more than 20% weight reduction when compared to the titanium retainers. The aluminum retainer are specifically designed to work in conjunction with 10 degree keepers. This combination provides a stronger and more durable alternative to the titanium retainers.


Co by tam amerykanie nie pisali to alumunium pod jaką postacią by nie było i jaki stop to nie posiada takiej odporności na odkształcanie i zcieranie się jak tytan...
Zamiast kupować jakąś nietestowaną chińszczyzne której wykonanie i materiał kosztuje grosze wydaje mi się że było by zainwestować raz i porządnie i kupić taki tytanowy set BC który nie powinien drożej wyjść jak 300$ na gotowo w PL...

Ps. nie piszę tego złośliwie i życzę Ci by jak najlepiej się to sprawdzało, każdy się uczy... Jak takie aluminiowe talerze się u Ciebie sprawdzą to myślę że to fajna alternatywa do kosmicznie drogiego tytanu...
W Polsce jest masa sepcjalistów co by takie coś robili w rozsądnym pieniądzu... Z Czarkiem tu na lubelszczyznie rozmawiałem i jak dobrze by poszło to na gotowo taki alu talerzyk nie wyszedł by drożej jak 10zł - jakby wejść z większą ilością to na naprawdę dobrą cenkę można by wynegocjować
anodyzowane na czarno, z eleganckimi napisami czemu nie moze jak do mnie wjada jakieś wałki ze springami wato by było pomysleć o takich coobciowych talerzykach z alu, oczywiście dopiero jak sprawdzą się u !markosa
alumunium pod jaką postacią by nie było i jaki stop to nie posiada takiej odporności na odkształcanie i zcieranie się jak tytan

stopy aluminium i magnezu (a ze stopu tych 2 metali mam talerzyki) moga miec wytrzymalosc mechaniczna 400MPa, lub wiecej, tytan - 434MPa. ja wiem czy to az taka masakryczna roznica...
Uważam jednak, że jesli renomowany producent jakim jest Supertech sprzedaje miseczki z alu to wie co robi.

taka byla pierwsza wersja mojego postu...

nie ufam bezgranicznie - przytoczylem tylko wartosci, ktore udalo mi sie na szybko znalezc.

w razie czego zajrzy sie za pare tysiecy kilometrow i sprawdzi w jakim sa stanie. jesli bedzie widac jakies zuzycie, bede myslal co dalej.
Uważam jednak, że jesli renomowany producent jakim jest Supertech sprzedaje miseczki z alu to wiec co robi.

z tym bym nie przesadzal, nawet najlepsze produkty ulegaja niespodziewanym uszkodzeniom i nigdy sie tego nie da przewidziec. niestety
Przy czym rozróżnij dwie rzeczy.
Jedno to jest błąd produkcyjny/wada materiałowa i to się zdarza nawet najlepszym (chociaż zwykle rzadziej niż tym kiepskim i tanim).
Drugie to błąd projektowy - czyli źle dobrany materiał, źle policzone obciążenia itd itp. i uważam że kupując produkt z wyższej półki można się spodziewać że został poprawnie zaprojektowany - to miałem na myśli w poprzednim poście.
napisales dokladnie to co ja wczesniej tylko innymi słowami
"Uważam jednak, że jesli renomowany producent jakim jest Supertech sprzedaje miseczki z alu to wie co robi."

nieznam sie na stopach, nie znam sie na twardosciach, rozciaganiu itp.
Niestety Gaseb ma racje...bardzo czesto zdaza sie (z naciskiem na slowo BARDZO)
ze nowiutkie zawory np. SUPERTECH przylatuja krzywe...! ! ! ! ! ? ? ? ? ! ! ! !
Sprezyny SKUNK2 (do zawieszenia) sa nierowne, uklad wydechowy GREDDY
do konkretnego auta nie dokonca pasuje, itd.

Co nieoznacza ze wszystko co z jest kupione z za wielkiej wody i jest lub niejest made in
china jest do dupy.
tak zupelnie na marginesie to z tymi krzywymi zaworami supertecha to chyba tylko miniac mial problemy
zapytaj LostBoya czy jak kupowal super wyjebane zawory do swojej Supry to byly proste
kiedys kiedys tam...
kazdemu zdazaja sie fuck upy, czy to supertech, czy omni czy ferrea (supertechow nie widzialem krzywych, pozostale 2 tak)
I jak tam składa sie ten motor czy jeszcze nie??

A tak troche z innej beczki...
!Markos myslałes o gwincie??Czy raczej nie interesuje cie taka opcja??
I jak tam składa sie ten motor czy jeszcze nie?

blok juz jest zlozony, glowica na poczatku stycznia jedzie do roboty
kasowniki vtec zostawiasz seryjne?
nie bardzo jest na co je zamienic.
na bezawaryjne z atr-a
tak, zostawiam seryjne, zaden nie wykazuje zuzycia
nie chcesz miec pewnosci ze za chwile cos zacznie pocykiwac? skladasz nowy sprzet
Tia. Nie dramatyzuj. Sam wiesz, że nie ma z tym wcale tak dużo roboty.
nie chcesz miec pewnosci ze za chwile cos zacznie pocykiwac?

jak zacznie, to sie tym zainteresuje. z wymiana nie ma az tak wielkiego problemu, zeby juz teraz niepotrzebnie wywalac tyle kasy na nowe lma.
przeca niecale 400pln to chyba nie majatek przy takiej robocie.

Grooby posty w takim tonie zachowaj dla potomnych, chce chlopakowi podpowiedziec coby zaoszczedzil roboty
romi, naprawde widzisz sens wymiany dobrych lma na nowe?
od innej strony,czy bedzie mozliwosc zobaczenia tego samochodu na jakims zlocie poza stolica?tak wiem ,ze samochod robiony dla siebie ale chetnie bym go gdzies oblookal,planujesz jakies wyjazdy w sezonie?
od innej strony,czy bedzie mozliwosc zobaczenia tego samochodu na jakims zlocie poza stolica?tak wiem ,ze samochod robiony dla siebie ale chetnie bym go gdzies oblookal,planujesz jakies wyjazdy w sezonie?

masz samochód? wpadaj na spota passwordowego. co za problem?
Z Torunia jest ale i tak zapraszamy, teraz GM poziom -1 a jak się cieplej zrobi to pl. Bankowy.........
wiem, ze z torunia ale chyba lepiej bedzie jak bb4e wpadnie niż jak markos ma jechac na macanie auta
fak, ale zapyzialy watek....

oto przejscie z seryjnego sztywnego przewodu paliwowego w elegancki standard an, rozmiar -6. waz i zlaczki jegs, przejsciowka 5/16-6an earls, filtr aeromotive (wklad 10 mikronow). seryjny filtr wylatuje razem z uchwytem, w jego miejscu bedzie cos zupelnie innego, aeromotiva upchnie sie gdzies nizej. you like?





glowica niestety jeszcze nie dotarla
Będzie ciekło, będą Cie chłopaki za to kur.... Ale wygląda ładnie.
Filtr wiem gdzie a reszta wężyków jest ładna
no co ty.. wszystkie K z ssg jezdza na takich rurkach/zlaczkach i chyba nikomu nie cieklo..
Kurde ale bedzie smakowo...

Ogólnie cala komora silnika bedzie MIAZGA bo zapewne gratow jeszcze przybedzie...
Normalnie POEZJA
Uda sie go zlozyc na sezon wogóle??
Będzie ciekło, będą Cie chłopaki za to kur.... Ale wygląda ładnie.

jak sie uzyje uszczelniacza jeg's to cieknie niemilosiernie. jak sie da hondabond jako uszczelnienie to jest miód malina
a to są złączki typu AN?
Do AN nie daje sie zadnego uszczelniacza. To są jakies wojskowe złączki ze gwintem stożkowym ( o ile cos nei pomieszałem) samouszczelniający sie.
Ja mam zastąpiony seryjny przewód paliwowy w komorze silnika ze złączkami russell'a i nic a nic nie cieknie. Połączeń kilka jest bo 2 oczka, 2 razy złączka z przewodem, króciec do czujnika ciś paliwa, 2 razy złączka
uszczelniacz do zlaczek AN? to chyba czegos nie doczytalem jak robilem zakupy..
glowica in da haus




Ktoś ją porcił czy tylko clean-up?
kanaly i komora byly szlifowane do uzyskania w miare gladkiej powierzchni, nie jest to porting sensu stricte, ale moze cos sie na tym ugra. dodatkowo przerobione byly prowadnice zaworowe, ale to pewnie wychwyciles ze zdjecia

aha - usluga polerowania byla za free z powodu opoznien, wiec narzekac nie bede


w kwestii technicznej:

glowica b18c6 ma nie tylko fabryczne 3 katy w gniazdach zaworow. ma tez dociety czwarty kat, okolo 75° od strony kanalu. panowie z auto-szlifu tylko delikatnie go poprawili, wiec w sumie niechcacy wyszlo na to, ze mam gniazda zrobione na 4 katy
Nie uważasz, że ssące nie powinny być tak lustrzane? Ja bym je zjechał grubszym papierem. W końcu to na nich odparowuje paliwo....
nie wiem, nie decydowalem o rodzaju polerki, zawsze mozna je jeszcze przejechac
Ja bym je jakimś grubszym ziarnem maznął. Wydechy mogą być na lustro.
z ciekawostek nie do konca zwiazanych z projektem:

w koncu udalo mi sie wyremontowac i poskladac kompresor. maszyna kreci sie niestety tylko do 2500rpm, no ale przynajmniej widac, ze sprzet nie sika olejem i kreci sie bez oporow http://www.youtube.com/watch?v=47S42WoM8FM
no to moj ziomek bedzie mial czym teraz latac

podobno odbiera w sobote
dostalem troche fotek z obrobki.. taki tam slajdszou maly

no jest jak

pozazdroscic czystosci . bedzie mozna z tego jesc hehe
ale zem trafil !markos to chyba Twoje na tej stronie galerii JDM-uf? ,to napewno Twoje!
http://forum.hondaclub.it...&sd=a&start=240
No ba
ta, wyglada na to, ze moje..

powoli dlubie sie w pokrywie zaworow:





jak skoncze, to powinna powstac fajna nie-do-konca-seryjna pokrywka z solidna wentylacja
Ty skończysz? Dałbym sobie głowę uciąć, że od dwóch dni widzę, że ktoś się znęca nad tą pokrywką w SSG
moja pokrywa zdecydowanie nie lezy w ssg

kiedys pewnie uda sie skonczyc...

ps.
kanaly nie sa wypolerowane na gladko. sa szlifowane papierem o wysokiej granulacji tak, zeby paliwo sie nie skraplalo. dopiero na kanale wypolerowanym "na blysk" paliwo sie skrapla, takze mozesz byc spokojny groobciu

apdejt tajm?

sikawki, chyba 650cc


siakas rurka taka duza z filtrem? (2x)


cos dla hydraulikow tez sie znalazlo


zabraklo wezy ogrodowych, ale to za jakis tydzien..
jaki rozmiar tych AN'ów? 10?
ta, wzialem -10, bo 3/8" przejsciowki do puszek maja taka sama srednice otworu

oraz to nie dywan, tylko koci drapak
swoją drogą kiedyś też bardzo fajnie jeździło, udało się skrzynie znaleźć ?
skrzynia powinna juz byc w drodze, znalazlem (znaczy pati znalazl ) z powymienianymi wszystkimi lozyskami na nowe oemy

dlugi, twoj silnik ma v-tec? co to?
dlugi, twoj silnik ma v-tec? co to?






padłem
Havryś jesteś moim idolem

- Długi!!
- co?
- w spodniach mokro
V-tec just kicked in Yo dokładnie

Markos gdzie tam do lipca graty!
A już miałem wklejać to foto
najss!!
!markos, skoro zjechałeś w tamte rewiry to znaczy ze masz za wysokie auto


a tak serio to gratulacje
jeszcze pare fotek z obrobki silnika

po rozlozeniu rewelacji raczej nie bylo..



wstepnie dziabniete kanaly


seria vs. zmodyfikowany supertech


komplet zmodyfikowanych prowadnic supertecha


serdi 4.0 w akcji


sprawdzenie szczelnosci (0.9bar podcisnienia)


montaz talerzykow


skonczona glowica



dla ciekawskich - zlaczki, ktore kupilem do wentylacji pokrywy/bloku sa z niklowanego aluminium, to nie jest zwykla polerka. mam nadzieje, ze utrzymaja sie jak najdluzej w stanie, w jakim widzicie je na fotce
robota auto-szlif wygla profi , jaki przedzial cen za taka obrobke plus/minus ?
tanio. chyba taniej niz najtaniej w warszawie.
tanio tzn ? podaj jakis przedzial chociaz
- mycie/czyszczenie
- modyfikacja i wymiana prowadnic
- wymiana talerzykow i uszczelniaczy
- wyciecie gniazd pod wieksze zawory
- docieranie zaworow
- plaszczyzna glowicy

= 415pln z wysylka w obie strony

obrobka komor spalania i kanalow platna dodatkowo - chyba cos kolo 250pln

tanio? tanio!
Ubertanio
no i tym sposobem mamy wszyscy dobry namiar na obrobke w rozsadnych cenach
podpowiem, ze szlify i inne pierdoly zwiazane z blokiem tez robia

chcialbym tez zauwazyc, ze moj blok po powrocie z krasnobrodzkiej wcale nie wygladal jak nowy.. z kolei glowica - zdjecia mowia same za siebie.
z ciekawostek spoza granic polski:
Amazing. I was looking at the comment 4shizz made above saying to PM him if you ever sell it, and I was thinking to myself 'he probably doesn't realise this guy is in Poland'. Then I thought, actually, he probably does - I'd try and buy it, too!

Nawet po najlepszym myciu blok silnika nigdy nie bedzie wygladal tak jak czysta glowica. I nie ma w tym zadnej czarodziejskiej tajemnicy. Po prostu inne wykonczenie alu.
Markos masz robioną polerkę kanałów wylotowych i dolotowych ?
kanaly i komora byly szlifowane do uzyskania w miare gladkiej powierzchni, nie jest to porting sensu stricte, ale moze cos sie na tym ugra

na zdjeciach widac tez, ze wykonczenie kanalow nie ma nic wspolnego z fabrycznym.
godzina jazdy diaxem + troche pracy na frezarce i mniej wiecej takie cos wyszlo:



otwor wentylowania pokrywy ma teraz 14mm, czyli tyle ile wewnetrzna srednica krocca 10an. wiekszego zrobic sie juz nie da bez powazniejszych modyfikacji. jutro pykne lepsze foto, bo tylna czesc pokrywy tez jest troche przerobiona.
a jaki bedzie docelowy kolor? oem C6 ?
nie, cos zupelnie innego
nie lepiej było kupic od Patiego pokrywe?

ale w sumie bez napisów ludzie bedą myśleli, że to Z5...
moja jezdzila na Witkowym DragCivicu
nie lepiej, bo patiego pokrywe tez musialbym ciac w wielu innych miejscach, zeby osiagnac to, co zrobilem na swojej pokrywie
nie podoba mi się pokrywa bez napisów
nie podoba mi się pokrywa bez napisów



x2 wygląda to wręcz z dupy
sie nie znacie sie
Yarko napisał/a:
nie podoba mi się pokrywa bez napisów


x2 wygląda to wręcz z dupy



jeszcze "honde" niech zetną
jeszcze "honde" niech zetną




gust markosa schodzi na psy
hondy nie bede scinal, a reszty napisow od dawna mialo nie byc, ale dopiero dzisiaj mialem okazje dokonac dziela.

tomaszu, niestety nie wezme pod uwage twojej propozycji, gdyz kolor dawno jest wybrany i nie ma on nic wspolnego z rdzawym, o ktorym wspomniales
trzeba było zostawić

OH
VTEC

przez chwile nawet o tym pomyslalem

Zajebiscie to wyglada Jeszcze sprobowac jakos z C zrobic wykrzyknik . Szkoda, ze nie zostawiles .
OH VTEC jest mistrz
no to jechane panowie, ja juz zczyscilem wszystko do zera, wiec nie mam jak
Sam składasz ? Czy oddajesz samochód w czyjeś ręce ?
samochód ostatnio był widziany w pewnej podwarszawskiej wiosce...
jeśli to ta wioska o której myślę, to on tam chyba garażuje
Sam składasz ? Czy oddajesz samochód w czyjeś ręce ?

ze jak?
Michale, czy sam będziesz przeprowadzał wszelkie modyfikacjie które będą następowały w najbliższym czasie ( głównie chodzi mi o uturbienie silnika ), czy może będziesz zlecał to jakiejś firmie ?

Pozdrawiam.
A Ty czytać nie umiesz że stoi w SSG od czasu wyjęcia silnika?? Drogą dedukcji można dojść do tego........
Umiem czytać, ale Ty masz chyba kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, pytanie było skierowane do !markosa a nie do Ciebie.
ale ja nie rozumiem o co pytasz chciales spytac czy sam bede sobie sklejal turbo pod blokiem, czy moze jednak wybiore ssgarage, jako, ze od samego poczatku opiekuja sie tym samochodem, a ja nie mam na co narzekac? moge na to pytanie nie odpowiadac..?
Chodzi mi o to czy sam będziesz sobie sklejał turbo, nie koniecznie pod blokiem, czy oddajesz auto do ssgarage i czekasz na telefon z informacją że auto jest do odbioru.
Oczywiście że nie musisz odpowiadać na to pytanie.
czy oddajesz auto do ssgarage

nie musze go tam oddawac. juz tam stoi.

bez kitu dziwne pytanie. robie ten projekt od zera w ssgarage i nie zamierzam sie stamtad wynosic.
Dziękuję za wyczerpującą wypowiedź. Poprostu myślałem że człowiek, a wręcz ikona/postać posiadający tak ogromną wiedzę na ten temat sam sobie poskłada te klocki do kupy, ale widać że się myliłem po raz kolejny Pytam bo nie chce mi się czytać iluś tam stron żeby dowiedzieć się jednej rzeczy. Odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie jak możesz, w jaką moc celujesz i jakie będzie doładowanie ?
pierdzielisz straszliwe glupoty, ale spoko - to mija z wiekiem, potem zaczyna sie mowic z sensem. choc jak widac 2 strony wczesniej nie wszystkim to mija. badz dobrej mysli.

celuje w 350 koni. doladowanie takie, jakie bedzie potrzebne do osiagniecia tej mocy.
Pokrywa obecnie faktycznie wygląda troszke z dupy ... ale na bank będzie gut jak tylko dostanie kolor i tą polerowaną zaślepke świec

OH vtec .. dooobre w ryj
Jaki kolor pokrywy będzie? Czy to tajemnica?
tez jestem ciekaw co wymysliles z kolorem pokrywy .
Jaki kolor pokrywy będzie? Czy to tajemnica?



Yarko, rozbiłeś stawkę
Jacyś mało domyslni jesteście, ja obstawiam coś pokroju takata green.


no to konkret , dla konesera w sam raz .

[ Dodano: 2009-03-03, 20:09 ]
ja tez dawno szczelalem w takata green i pewnie taki bedzie
silnik w jednym kawalku, czeka na aparat zaplonowy i pokrywe





i skonczona pokrywka. jutro spawanie krocca, potem piaskowanie i malowanie.


No jak ładnie tu i czysto
Nic nie czaicie , bluza to wzór dla pokrywy, niebieska i trzy paski .
a uszcz wałków tez w kolor?
Szacuneczek, to auto jest mistrzem, czysta sztuka, pieknie, czekam na efekt koncowy
no nie da się ukryć, że środki i czas poświęcony na budowę tego auta są na poziomie projektów z USA, miło widzieć że w PL jak się chce to też można, bo nie sztuką jest kupić nowego Civica z salonu...
ale slodzicie, cos chcecie, czy jak?

trzymajcie kciuki, bo istnieje duuuuuuza szansa, ze moj furex bedzie jechal (i wygladal, a wiec karbony all over) jeszcze w tym sezonie
Drzwi też?? (pytam serio tym razem )
Drzwi też?? (pytam serio tym razem )



jak chcesz karbonowe drzwi to możesz pożegnać się z oknami zostaną Ci tylko takie małe lufciki
Z tego co gdzies wyczytałem kolega zastanawia sie nad maska i tylna klapa w carbonie
http://www.seiboncarbon.c....asp?ItemID=469 wydaję mi się że są do pełnego uzbrojenia.........
Drzwi też?

nie

maska/klapa i bycmoze nakladka na dach, choc to ostatnie to juz pure lans i nie wiem czy budzet to przewidzial
yhym no to git, a lotka tył?
raczej nie, bo nie chce rezygnowac z fajowego diodowego stopu ten dach to tak troche z rozpedu.. zajebiscie mi sie to podoba, ale chyba odpuszcze ze wzgledu na koszty.. no i jednak krycie blachy to nienajlepszy pomysl. co innego zderzaki - ale tego nie ma w planach

z zewnatrz zmieni sie tez kolor felg, ale o tym juz bylo. fele chyba jakos wczoraj, czy przedwczoraj poszly do malowania razem z tylnym stabilizatorem. pokrywa bedzie w takim samym kolorze jak felgi. jak szalec, to po calosci
No to już nie ma tajemnicy..........buuuuuuuuuuuuuuuu
nie napisalem nigdzie jaki to kolor, wiec tajemnicy ciag dalszy hehehehehe
jeśli chodzi o zestawienie kolorystyczne, to będzie bardzo ciekawie
Znowu malujesz staba? Już raz był pomalowany chyba...
tylny nie byl malowany
Markos ale Ja wiem jaki to będzie kolor..........
ty i paru innych tez, ale jak puscicie pare z geby to pozabijam


Nie zamierzam
Jak juz lecisz carbonami ( nareszcie ) to zastanowił bym sie jeszcze nad błotnikami. Na prawdę w cipke to wygląda

http://www.youtube.com/watch?v=3R1_mLcdgZs
Jak juz lecisz carbonami ( nareszcie ) to zastanowił bym sie jeszcze nad błotnikami. Na prawdę w cipke to wygląda


Już kiedyś Michał tłumaczył jaka jest akcja z carbonowymi błotnikami. Błotniki które mają wciecie na listwę, mają zrobioną dziure pod jej montaż - jakoś tak to było
dokladnie tak. i nie za bardzo jest je jak zaslepic..

no chyba, zebym zamowil u tego samego czlowieka, co bede bral maske i klape... tylko musialby miec pod reka blotniki do zrobienia formy - blotniki z usunieta dziurka. sprawa do przemyslenia.. na weglowe blotniki jestem z zasady chory!!!
w niektórych EG [prawdopodobnie eg3] listwy są na klej a nie na wtyknięcie, wiec są bez dziur... to by ułatwiło sprawę zdobycia takiego błotnika bo nie musiałbyś szukać USDM'owych czy tam kanady
swoje mam bez dziur.. ale wysylanie ich 500km za miasto nie ma wiekszego sensu, bo raczej nie dotra w calosci..
sorry, ale już cały Mszczonów wie jaki kolor pokrywy bedzie, wygadało mi się przy piwie










żartuje, będzie smakowo
to, że błotnik ma dziurke nie oznacza, że forma też ją bedzie miała. można ją przecież zmodyfikować.
z tego co wiem, to modyfikowanie formy = niefajny produkt koncowy. dlatego wlasnie wszyscy, ktorzy produkuja laminaty, czy karbony szukaja idealnych elementow do wykonania formy.
Markosie - mylisz sie. Wiekszosc szanujacych sie firm, robiacych produkty z carbonu/kevlaru/laminatu (m.in do samochodow) skanuja przedmiot laserowo i pozniej wykonuja forme na maszynie cnc. Wiec obrobka formy na kompie w odpowiednim programie a pozniej produkcja poprawionego "kopyta" nie jest "niefajna". Sa takie firmy w polsce ktore tak pracuja na codzien. Szukanie idealnych elementow ktorych nie trzeba modyfikowac mozna pozostawic domoroslym modelarzom.
no to ja u takiego domoroslego modelarza zamierzam zamowic maske i klape. jakosc mi odpowiada. cena tez produkuja czesci do rajdowek, wiec nie jest to slabe.

a na marginesie, to chyba troche sie rozpedziles mowiac "wiekszosc szanujacych sie firm".. jak klient zamowi kieszonke w boczku drzwiowym, obudowe lusterka wewnetrznego i schowek na parasolke, to tez beda skanowali laserem i wycinali cos na skrawarce, czy moze jednak zdejma forme z seryjnych elementow, bo to bedzie jednorazowe zamowienie, ktore pewnie wiecej sie nie powtorzy i jest to np. skoda favorit?
mysle ze w usa bedzie tak jak gooffy napisal co do polskich przedstawicieli szanujacych sie firm wygladac to bedzie bardziej tak jak markos napisal . Jak ktos posiada wieksze mozliwosci to sie nie bawi w pierdoly 1dnorazowe. a szkoda bo np jak by juz markos przetarl szlak to mozna by bylo kupic takie kompleciki taniej
nie napisalem nigdzie jaki to kolor, wiec tajemnicy ciag dalszy hehehehehe



obstawiam, że będzie chrom lub inna polerka na lustrzany połysk
nie trafiles z niczym
nie trafiles z niczym



a ja wiem a ja wiem... a ja nawet widzialem....
slyszalem ze jak ktos wie to dlugo nie pozyje


zielony jak koła i jak stabilizatory
slyszalem ze jak ktos wie to dlugo nie pozyje

jak powie, a nie jak wie, bo wiedziec to juz sporo ludzi wie, ale narazie ladnie sie trzymaja i nic nie mowia hahahah
Obrazek

zielony jak koła i jak stabilizatory



niestety- tak to nie wyglada....
znowu kolorowe tajwanskie badziewie, kopulka miala byc w troche innym kolorze, no ale tak sie diluje z amerykanami



i troche weza ogrodowego, taki jakis czarny sie trafil

na bogato... fajna ta kopla
Po wężu wnoszę, że będzie pierwszy polski wire-tuck? (czy inny wire bo nie pamietam jak się to pisze).
pewnie jakis lans przewód paliwowy...
to wonsz do paliwa albo odmy.
paliwo juz bylo. mniejsze. 6an. to jest do wentylacji. 10an.

ma byc efektywnie i efektownie. odnosze nieodparte wrazenie, ze od dluzszego czasu masz z tym problem nevada. moglbys go jakos nakreslic? moze jak o tym pogadamy, to twoj problem zniknie..

oraz nie wiem co ma waz do wire-tucka..
Problemu nie ma, auto jest b. ładne, może trochę za bardzo zapatrzyłeś się na US fora i zatracasz się w szczegółach. Problem mam z tonem Twoich wypowiedzi na forum, który mnie denerwuje. Spróbuj wyrażać swoją opinię w taki sposób by nie obrażać innych. To tyle, buźka.
a co jest zlego w nasladowaniu dobrych projektow w usa ? i dbanie o szczegoly ?
dbanie o szczegoly (aka lans) to zuo. dzejdiem = pjur performens i nie ma tam miejsca na zuy lans

lub jak kto woli: a bo w stanach to lansboje (yo tomac!) robia na eleganckich zlaczkach, a u nas pokutuje schemat gumowego weza i skrecanej obejmy. jakby to powiedziec - co kto lubi. ja lubie ladnie i funkcjonalnie, a nie tylko funkcjonalnie.
no to chyba mam spore zaległości w rozumieniu stylu jdm. Myślałem ze chodzi o bezpieczne poprawianie osiągów i modyfikacji aut a nie jakieś druciarstwo.
odnioslem sie raczej do postu nevady, z ktorego wyczytalem, ze lans = zuo.

zrozumialbym zarzut dbania o pierdoly, gdyby reszta byla zaniedbana, czy zle posklejana.. ale tak nie jest. robie w kazdym temacie po rowno. jest performens, jest wyglad.
acoto?

hmmm.... a pamietasz jak jakoś w zeszlym roku gadaliśmy, że mega by pasowało u Ciebie zielone koło??

cytując Markosa "nie no co ty, ja tym jeżdzę na codzień i nigdy nie będzie tutaj zielonego koła..."

jest pieknie!
Ładnie. Pokrywa też w ten kolor?
LAAAUNS .


Mega Kolor !!
kozak

Naciągaj gumki i zapodaj jakieś poglądowe foto.
narazie to nie ma silnika i przednie kola po montazu wahaczy skunka stoja w pozytywie, wiec nie ma co pokazywac na samochodzie..

wjechala tez dluga szpilka, wiec beda dodatkowe punkty lansu
kolor taki jak ma motyl na 15' ?
nie. to motyl ma taki kolor jak ja na stabilizatorze.

efektem tego jest to, ze teraz mozesz powiedziec, ze mam takie felgi jak motyl, ale faktycznie kolejnosc powinna byc odwrotna
spoko, znając Ciebie wiesz co robisz idąc w taką kolorystykę
nie widziałem na żywo tego koloru, ale czy aby taki nie za bardzo stonowany ? ( mdły ? ) jak komponuje się z kolorem auta ?
Moze to kwestia oswietlenia, ale tez odnioslem wrazenie ze jest zbyt malo jaskrawy ale moze wlasnie taki chciales wiec nic mi do tego. ja bede mial taki totalny oczopląsowy kolorek wew fjuczer
nie chcialem takiej jebutnie kontrastowej zieleni, ten kolor jest dobry, ani za mdly, ani za mocny. lakiernik mowi na niego "heineken green", choc moim zdaniem nie ma on nic wspolnego z zielenia na puszkach heinekena
No jasne to twoje auto. hehe a moze na taką zielen widzisz swiat po heinekenie
Ale karbonowe błotniki sobie odpuść, z lakierowanym zderzakiem to średnio wygląda.
Kolor felg jest rewelacyjny do Twojej budy, chociaż po cichu liczyłem na jakiś ognisty pomarańcz, zielone trochę spowszedniały
pomaranczowe ma dido. ma tez pomaranczowa pokrywe. sadze, ze takie powielenie kolorystyki na innym projekcie z tej samej stajni byloby pomyslem mocno nietrafionym...

imo weglowe blotniki wygladaja zawsze dobrze, nawet do lakierowanego zderzaka
ładny kolorek, czekam na efekt końcowy. 16 mogą ładnie się prezencić.
A kiedyś na jakimś forum sam pisałem że siadłoby tu zielone albo żółte koło...i odpowiedziałeś, że nie lubisz takich oczojebnych kolorów

Daję radę
super kolor, jestem bardzo ZA.

jedyne co mi mega nie pasi to te blotniki... IMO nie wyjdzie to fajnie

...ale rozumiem, ze to nie mnie ma sie podobac
Nareszcie idziesz w kierunku, w którym ja bym poszedł To auto z racji ilości włożonych gratów musi być 'porn', i ch*j
acoto?

Obrazek



no i wlasnie to jest wlasciwy kolor
No i co mi powiesz teraz na temat zielonego???..Taki byłeś na nie jakis długi czas temu (nie porównując do moich oczojebnych)..mega wyglądają!!!
No i co mi powiesz teraz na temat zielonego?

powiem, ze szary + zielony chodzil za mna juz ponad pol roku.. to tez kwestia JAKI zielony. w wypadku koloru twojej felgi podtrzymuje, ze nigdy bym sie na czyms takim nie pokazal

najpierw bylo szare 6gen:


ale ostatecznie o zmianie koloru felgi zadecydowalo to zdjecie:


przez chwile byl tez pomysl na ciemnoniebieskie/granatowe, ale zielen wygrala
Ale niestety jak napisałem, nie myśląc o mojej feldze.. ZASTRZEGAŁEŚ SIĘ, ŻE NIGDY NIE ZROBISZ.. niestety fakt ten przewija sie w tym małym topicu..

P.S tak jak i pewnie z ponad pół roku temu mówiłem moje nie są do jazdy na codzien a tylko na wypady..jest mała różnica chociaż jeżdzą na pewnym 5 gen od jakiś 2 miesiecy
ZASTRZEGAŁEŚ SIĘ, ŻE NIGDY NIE ZROBISZ.. niestety fakt ten przewija sie w tym małym topicu..

stawialem sie tez, ze 200 koni i koniec. co w zwiazku z tym..? mam odszczekac, czy co? zmienilem zdanie i teraz felgi sa zielone, a silnik nie bedzie mial 200 koni.
tzn ze z koniami tez nas oszukales ? LOL

podobno w przyrodzie tylko krowa zdania nie zmienia

ten acordeon jest kozacki . tzn ze musowo musisz dorabiac 2 pare drzwi do jajka.
Bedzie napewno rzucac sie w oczy. zielony i pomarancz w tym roku bedzie jak biala i czarna felga w poprzednim sezonie.

czy kod lakieru HG to tajna receptura czy pochodzi z jakiejs maszyny ?
to jeden z odcieni zielonego z palety ral. nie wiem jak bliski do "oryginalnego" takata green, ale wyglada podobnie.
takata jest dziwnym kolorem , niby neonowy ale tak nie do konca . u ciebie na focie wyglada na bardziej satynowy . takata wyglada tak troche jak lakier flip-flop .
tez mam solke w koloze z S2k tylko tym nowszym synchro silver i qrcze nie chcial bym cie kopiowac i innych z takim kolorem ale musze przyznac ze fota akordeona przemawia domnie hehe









wiadomo ze oswietlenie jest wazne ale tez pigment .
ale jak pisales jest taki jak chciales i taki pasuje do twojej koncepcji . niespotkalem sie w sieci zeby ktos trafil z receptora takata
tez mam solke w koloze z S2k tylko tym nowszym synchro silver i qrcze nie chcial bym cie kopiowac i innych z takim kolorem ale musze przyznac ze fota akordeona przemawia domnie hehe


to dawaj pomarańczowy, też jest mega a tylko (chyba) Dido ma.
ale tez pigment

ciezko mowic o pigmencie w wypadku lakierowania proszkowego, a zdaje sie, ze tak tez malowane sa te37

generalnie ten kolor to cholera wie jaki.. wiedziec bedziemy dopiero jak ktos kupi te37 i postawi je obok moich.

co zdjecie, to inaczej wychodza:






a tu moj kolor na kawalku blachy:


i na jakims kontenerze na smieci
Panowie,

znalazłem

podobne połączenie jak u Michała



Dla mnie absolutny KOT. Sam chciałem kupić EK w podobnym kolorze ..ktoś był szybszy i na pierwszy rzut miały iść zielone koła.
mi się w ogóle nie podoba jakoś mi nie podchodzi ten kolor
Też myślałem o zielonym na ten sezon, ale trochę bardziej oczojebnym na czarnym mógłby wyglądać ciekawie, ale widze, że nim się za to zabrałem nastąpił wysyp zielonych felg. Ma ktoś fioletowe... bo mi już niedużo kolorów zostało. Dobrze się prezentują, choć moim zdaniem lepiej wyglądałyby na ciemnym samochodzie.
a ja poleciałem ze zwykłym białym......

ale są jeszcze ATS'y. Zastanawiam się czy nie opryskać ich na jakiś wesoły kolor
Nawiązując do zdjęcia jakie wkleiłem teraz Takata by podeszła ładnie
pasy nie beda zmieniane, to wiem na 100%. jestem tego pewien bardziej niz tych 200 koni i nigdy-nie-zielonych-felg
pasy nie beda zmieniane, to wiem na 100%. jestem tego pewien bardziej niz tych 200 koni i nigdy-nie-zielonych-felg




hehehehehehe

Jakbyś kiedyś zmienił swoją nieodwołalną decyzję to przygarnę Twoje aktualne
bardzo dobry wybór koloru bedzie dobry akcent w tym szarym aucie
dopatrzyłem, że nawet właściciel jelcza nakręcił się na takata green fajnie będzie tak klimatycznie
auto dopieszczone w kazdym szczegole, pierdolce i bibelocie, to podchodzi pod chorobe psychiczna.... ...żarten machen:P
to sie nazywa oddanie pasji:) piekna robota, taki silent killer- bez walacych po oczach stickerow, bez zbednego szpanu, a napewno wzbudza respekt na ulicach. teraz na tych zielonych felach zmieni sie lekko charakter auta na bardziej krzykliwy, ale to tez jest fajne i bedzie bardziej sexy:P
zielony jest fajny, ale jak tak wspomniałeś o granacie to se myślę, że mogłoby być równie fajnie
ja sie poszczyce przynajmniej tym, że byłem pierwszy z nowa kolorystyka
LOL

nie myślałeś nad takim niebieskim? mi osobiście bardzo się podoba
to wlasnie byla opcja niebieski/granatowy. uznalem jednak, ze zielony bedzie wpipe i tak juz zostalo

pomysle nad zmiana w 2010

taki silent killer



Zwlaszcza te duze, zielone felgi...

Ciekawe jaki bedzie efekt tego projektu. Kibicuje mu od poczatku, choc gdzies po drodze moja wizja troche sie poroznila z wizja wlasciciela.
ma byc szybko i lans na ulice, tak ja to widze. tam samochod spedza 99% czasu i raczej sie to nie zmieni. juz widze lament torowych wojownikow, ze takie graty, rozporki, stabilizatory, duperszmity.. przepraszam, ale mam was gdzies
Już tyle razy pisałeś, że czegoś nie będzie albo, że czegos nie zrobisz
ale ze co? przez rok jezdzilem glownie po ulicach i nadal bede to robil. w tej kwestii akurat nic sie nie zmieni.
ja slyszalem ze markos ma juz wszystko w dupie i bedzie sprzedawal auto [...]
ja slyszalem ze markos ma juz wszystko w dupie i bedzie sprzedawal auto [...]



już na to za późno....


...o jakieś 100 stron
ja slyszalem ze markos ma juz wszystko w dupie i bedzie sprzedawal auto [...]

zle mnie zrozumiales - mowilem, ze po skonczeniu tego etapu, czyli turbo + karbony + poprawki lakiernicze nie bedzie juz zadnych apdejtow w tym projekcie i jesli kiedykolwiek cos sie tu jeszcze ruszy - to bedzie to sprzedaz
zle mnie zrozumiales - mowilem, ze po skonczeniu tego etapu, czyli turbo + karbony + poprawki lakiernicze nie bedzie juz zadnych apdejtow w tym projekcie i jesli kiedykolwiek cos sie tu jeszcze ruszy - to bedzie to sprzedaz



Jakoś nie wierze że to już będzie koniec. Zawsze będzie jeszcze coś do zrobienia
mylisz sie.

ten samochod pochlonal niewyobrazalne wrecz (dla mnie) ilosci pieniedzy i dlatego wlasnie bedzie to juz koniec.
nigdy nie mow nigdy ....
chetnie wyslucham propozycji co jeszcze mozna tu wymienic, zeby nie przegiac i zeby nie kosztowalo kolejne 10000pln. lifty maski teina? sa na liscie zakupow. jakis big brake kit? nie ma i nie bedzie go na liscie zakupow. gwint? powoli przekonuje sie, ze nie jest mi do niczego potrzebny.

cos wiecej? tak, zeby mialo sens i nie bylo na zasadzie "a zmienie se, bo nudno, juz 3 miesiace z tym jezdze".
mylisz sie.

ten samochod pochlonal niewyobrazalne wrecz (dla mnie) ilosci pieniedzy i dlatego wlasnie bedzie to juz koniec.



Znam ten bol...moj Garbus pochlonal juz taczke jagiellow...ale mimo, ze pare razy chcialem go sprzedac, to jednak inwestuje dalej. To troche jak z dzieckiem.
No Markos u Ciebie w zasadzie ciezko znalezc niewymienione rzeczy
chyba kazdy z nas mniej lub wiecej kasy wpompowal w swoje zabaweczki . kazdy na swoje mozliwosci. Kazdy tez ma dni kiedy odwraca sie w stecz i mysli ' tyle siana wpakowalem , a moglem kupic BMW seri 7 " ale chyba nie o to chodzi w tym hobby jakim jest modzenie japiszonow
ja się pocieszam tym, że gdybym nie wpakował w samochód to pewnie i tak bym tych pieniędzy nie odłożył...

Markos to juz chyba bedzie jeździł tym EG do końca życia...
nie chcialem bmw serii 7. chcialem civica, ktory jest juz prawie skonczony i dalej modyfikowany nie bedzie.

bo:
- nie chce pchac juz wiecej siana w tego parcha
- uwazam, ze zrobione jest juz praktycznie wszystko co bylo w planach

(nie wliczajac w to calej instalki turbo i pochodnych, ktore zrealizowane zostana w ciagu najblizszych kilku miesiecy)
Wklej sobie w podpis :
nie bedzie juz zadnych apdejtow w tym projekcie i jesli kiedykolwiek cos sie tu jeszcze ruszy - to bedzie to sprzedaz


A profi sesji nadal nie było...
pisalem juz wielokrotnie, napisze po raz kolejny: porzadne zdjecia beda jak samochod bedzie SKONCZONY. czyli - z turbo, karbonami, blablabla.
przejżałem wszystki strony, troszke mi to zajeło, naprawde pogratulować projektu i powodzenia na przyszłosć.
podziekowal


a to taki tam gadzet prosto z tokareczki


(gdyby ktos pytal, to to jest zaslepka do bloku w miejsce blackboxa)

jeśli chodzi o twój samochód to jest prawie że idealny, naprawdę mi się podoba, wg mnie to najlepsze jajko jakie znam




strasznie się teraz zamerykanizował
prosze o dokladny opis jak powinien wygladac civic zbudowany po europejsku, lub po polsku. moze czegos sie naucze i przestane bezmyslnie kopiowac te smierdzace amerykanskie wzorce

aha - mama doskonale wie ile kosztowal ten samochod. jakbys dlugi zaczal pisac po polsku i pelniejszymi zdaniami, to moze zaczelaby czytac forum, a tak, to rece zalamuje i jej sie nie chce.
Mi osobiście nie przeszkadza to że ten projekt jest bardziej w "amerykanskim" stylu.
Ta kupa złomu naprawdę cieszy oko, w dodatku jest też sprawna technicznie (tak myślę).
Gdybym tylko znalazł chęci to też zbudowałbym swoje auto od zera, wymieniając każdą śrubkę. No może stylistycznie trochę inaczej rozwiązałbym kilka rzeczy, ale hej, każdy dłubi to co lubi
dla mnie ideałem jest



resztę pozostawię bez komentarza
przydalby sie komentarz, bo to zdjecie kompletnie nic nie mowi. to ten sam samochod, na tych samych felgach, na tym samym zawieszeniu i z tymi samymi hamulcami. malo tego - ma nadal ten sam silnik.

co wiec jest w nim takie smierdzaco amerykanskie, a wczesniej takie nie bylo? zielone felgi i troche wlokna weglowego?

tutaj tez juz smierdzial hamburgerem, czy jeszcze nie?


albo inaczej: w ktorym momencie zaczal smierdziec hamburgerem? tak bedzie latwiej ocenic kiedy przestal byc polski, a zaczal sie robic amerykanski
ej! ale hamburgery nie śmierdzą...
polski to on przestał być jak wyjechało D16...
jaki? amerykanski? sorry ale co za bzdury
Civic jak Civic, jedynie kompleksowo odbudowany. to ze czesci ida z usa to znaczy ze amerykanski? to jakie sa civic'i na rotach?
filipinskie
nie chodzi mi o kolory bo dobrze wiesz że dla mnie są totalnie z dupy Chodzi mi o ten cały "bling"
moze byc i nawet tajwanski, wlascicielowi sie podoba wiec? mnie tez sie podoba bo jest zbudowany praktycznie od podstaw i kazdy elelemnt spelnia jakies tam swoje zadanie... tez bym pare rzeczy inaczej zrobil ale to nie ma znaczenia, ogolnie cale auto jest mistrz.
Chodzi mi o ten cały "bling"


A gdzie on jest?
Chodzi mi o ten cały "bling"

z calym szacunkiem dla twoich opinii, ale pie*dolisz glupoty. co konkretnie masz na mysli?

polerowane zlaczki i waz w oplocie powinien zostac zastapiony guma na metry i skrecanymi obejmami? puszki do wentylacji powinny byc stalowe i pomalowane z pedzla na czarno, bo szczotkowane aluminiowe pospawane automatem sa za bardzo bling? polerowany x-bar za bardzo sie blyszczy? tylne wahacze i asr za ladne? ubrudzic i nie czyscic? bedzie lepiej? serio nie kumam o co chodzi.. mozesz jakos jasniej? konkretne elementy, ktore zastapilbys czyms, co jest mniej bling i bedziemy mieli jasnosc co podjezdza hamburgerem, a co jest polskie na wkros.

ps.
jakbys to jeszcze odniosl do np. komory silnikowej gaseba, ktora moim zdaniem tez jest na "wysoki polysk" (a wiem, ze ma byc jeszcze lepiej), to byloby super


aaaa.. i zeby bylo jasne - absolutnie sie nie rzucam, chce jedynie uzyskac jakies konkretne informacje co jest bling, a co nie i jak byloby mniej po amerykansku
rdze na nadkolach i masce masz na wskroś polską
a jak podjeżdżasz pod dom to jest taka reakcja


więc malyna jest
a jak podjeżdżasz pod dom to jest taka reakcja


więc malyna jest



leże i kwiczę

ps. Michał zmień fotele na http://moto.allegro.pl/it...4_99_skory.html
będą pasować do kól i do pokrywy
markos - myślę, że tutaj bardziej chodzi o pierdoły eagla
a ja myślę że to szukanie dziury w całym może się ogół nie podobać, może się markos nie podobać, jego zdanie, podejście do świata religii etc. ale jeśli ktoś próbuje zarzucić że to auto jest bling a funkcji nie spełnia [pomijam fakt że mało upalane było] no to nie wiem w takim razie co spełnia swoje funkcje... od początku było wiadomo że to auto nie będzie zajeżdżane co tydzień i że oprócz tego, że jeździ ma jeszcze wyglądać - przynajmniej jak tak wnioskowałem po tym jakie podejście ma właściciel do auta

podpinam się pod wypowiedź aRDiKej'a
ej aR, nie podoba cie się kocia fota?
podpinam się pod wypowiedź aRDiKej'a

Nie ma co sie oszukiwać: US-JDM jest bling bling i ch*j. I to na tym "JDMie" wzoruje sie wiekszość z nas, a nie na ogryzkach zapier*alających ogryzkach z japońskich kanjo. Królują tu znane marki i maxi tuning opisując kiedyś styl JDM nie pomyliło się zbyt wiele. Fotel Bimarco jest ok, ale to nad Bride'm się koniuje, choć oba spełniają taką sama funkcję. Nie będę brnął dalej, bo znowu zaczynie się pogadanka 'co to jest JDM'. Każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie; nie zawsze właściciel auta musi się z tym zdaniem zgadzać. I tyle.
rdze na nadkolach i masce masz na wskroś polską





wsystko zniosę ale nie rudą
Dla mnie to połączenie robi robotę
chetnie wyslucham propozycji co jeszcze mozna tu wymienic, zeby nie przegiac i zeby nie kosztowalo kolejne 10000pln. lifty maski teina? sa na liscie zakupow. jakis big brake kit? nie ma i nie bedzie go na liscie zakupow. gwint? powoli przekonuje sie, ze nie jest mi do niczego potrzebny.

cos wiecej? tak, zeby mialo sens i nie bylo na zasadzie "a zmienie se, bo nudno, juz 3 miesiace z tym jezdze".



Od dłuższego czasu obserwuję, że co ktoś ukończy auto to je sprzedaje. Trochę tego nie rozumiem, tzn. wynika z tego, że prawie wszyscy dłubią dla samego dłubania... szkoda będzie Markos, jak Ty też skończysz auto i nie daj boże pójdzie na części. No ale wiem, są inne cele w życiu...
ARV, nie wiesz, ze pogon za kroliczkiem jest bardziej eksytujaca, niz samo jego zlapanie
myślę, że tutaj bardziej chodzi o pierdoły eagla

znaczy sie tow hook i bagnet? nosz kurna, taki megabling, ze normalnie oslepnac mozna

oraz czy ja gdzies napisalem, ze jestem pjur dzejdiem mastah..? nie widze. mam performance, mam bling, to nie wiem jaki jestem, moze byc i po amerykansku, wali mnie to. wazne, ze zrobione jest tu wszystko co dalo sie zrobic, zeby ten samochod dzialal jak najlepiej i zeby nie bylo wstydu w zadnym miejscu.

...i nie ma listw
no. z ta jedynie roznica, ze u mnie ich brak nie oszpeca i nie zknieksztalca bryly samochodu takie tam niuanse...
...ale mi nie pasuje, a u mnie mi pasuje, tyle.
poza tym auto mi sie bardzo podoba i podejscie do niego tez jest super
Tylko takie listwy mają swój function... Mnie cieszy, że ktoś robi samochód i sprzedaje, mam zamiar taki kupić.
kamo a co jest złego z amerykańskich bling projektach? auto markosa to połączenie jdm'u i najlepszych z możliwych gratów z usa, ja nie widze w tym nic złego. jak dla mnie to wzór do naśladowania a nie do szydery i jakiś niezrozumiałych zarzutów
Medal ma dwie strony.

Markos nagrabił sobie u ludzi sposobem wypowiedzi i teraz próbują mu jechać i się czepiać. Tylko że to nie jest konkurs popularności a topic o aucie więc jeśli ktoś swoją antypatię do Markosa próbuje przenosić na temat jego auta pod pozorem średnio konstruktywnej krytyki to niech sobie lepiej odpuści bo to żałosne. Poza forum - proszę bardzo, możecie sobie jechać. Kiedyś nie było netu a ludzie załatwiali temat w realu na słowa lub czyny, było dużo prościej.

Droga sprawą (i pewnie część głosów tego dotyczy) jest fakt że auto stoi kupę czasu a parę elementów sprawia wrażenie wyszukanych na siłę, dla czystego gadżeciarstwa, jakby projekt dla projektu. Z tym że na tym forum nie ma (albo są nieliczne wyjątki) auta w którym nie znajdziemy części dla lansu albo nawet performance części, której owner do niczego nie potrzebuje i wyłącznie dla lansu ją kupił. Ja też kupiłem sporo elementów dla bling-bling bo poprawia mi to nastrój. Markos ma więcej zapału, pomysłu i jak widać możliwości by dołożyć coś więcej do tematu. Nie trzeba się z tym zgadzać ale to żaden powód by walić 20 szyder-postów pod rząd że coś się nie podoba i jest ble. Nic to nie wnosi a zaśmieca temat.Gdybym miał czas posprzątałbym ten wątek z wypowiedzi tego typu.

Reasumując - do tematu, to nie jest hater-chatroom.
CMQ - amen
mialo byc troche wiecej stuffu, niestety kingmotorsports sie nie sprawil i przyszlo tylko to co widac, czyli turbotajmer i kopulka msd (ktora cholera wie czy bedzie pasowala do aparatu richporter )




turbotajmer calkiem sprytny, nie pokazuje chyba tylko temperatury zewnetrznej
ładny ten tajmerek
fajny, dyskretny.nie bedzie sie rzucal w oczy. Jakiej barwy ma podswietlenie?
Chyba czerwone powinno być. Ten nowy model jest fajny taki mały, co prawda według mnei to zbędny bajer taki TT. Bo i tak jak jeździsz normalnie po mieście to znim zaparkujesz to można śmiało gasić silnik, a po pałowaniu wystarczy przejechać ostatni kilometr spokojnie i już się turbina schłodzi. Ale z drugiej strony do takiego projektu, gdzie wszystko jest dopracowane, każda jedna częśc firmowa itp to może być, tylko jakoś fajnie go zamontować żeby nie sterczał w przypadkowym miejscu.
a po pałowaniu wystarczy przejechać ostatni kilometr spokojnie i już się turbina schłodzi


jak jeździłem GT340 to po procedurze o której mówisz TT i tak sobie wyliczył, że trzeba stać 3 minuty na wolnych ( sam sobie dobierał dlugość chłodzenia od temp oleju chyba ), także zawsze fajnie zostawić auto i samo się wyłączy niż kiblować na fotelu. Chociaż na początku to mu nie chciałem wierzyć czy na pewno wyłączy
Chyba czerwone powinno być

biale. czerwone ma biedniejszy type 0. uznalem, ze sie przyda. za turbo zaplacilem takie pieniadze, ze mozliwie jak najdluzej nie chcialbym sie musiec do niego dotykac z jakiegokolwiek powodu..
Ten turbotimer jest zaje*isty. Ma dużo fajnych funkcji, poza samym podtrzymaniem pracy silnika pokazuje też prędkość, obroty, czasy na ćwiare chyba i przyspieszenie w czym jest na pewno dużo bardziej dokładny od g-techa bo bierze sygnał bezpośrednio z czujnika prędkości a nie z nieba jak g-tech.
kiedy bedziesz juz na slimaku latal , jest jakis plan ...?
nie ma planu. turbo (w calkiem meskim wydaniu) zapakowalo sie jakos wczoraj i czeka na wysylke do polski.
seria 28 czy czydziesci?
info w specyfikacji na pierwszej stronie

meskie wydanie = poczekajcie na foto
Markos polowa tych diwajsów zbedna, mozna bylo ich nie kupowac, lub dac bardzo dobre chinskie odpowiedniki
na co komu tt albo nowa kopułka, kasa w błoto
Moze dla tego zmienia kopulke bo poprzednia nie pasowala do ogolnej koncepcji kolorystycznej w komorze silnika. Czepiacie sie chlopaka ze dba o show&shine w aucie i ilosc zbednej kapusty jaka wpompowal w auto , a to chyba indywidualna sprawa kazdego z nas.

romi jesli mozna kupic tanie chinczyzny to czemu przecietny konsument kupuje markowe rzeczy ?

Ja tam bym sie nie czepial chlopaka ze przesadnie dba o wyglad auta bo to mu sie pozytywnie odbije na funkcjonalnosci [ mam nadzieje ] . Jak ktos dba to ma. W necie jest pelno furaczy podrutowanych , wyprutych i zapierdzielajacych , mniej jednak jest takich ktore niedosc ze jada to jeszcze jest na czym zawiesic oko . Slyszalem ze markos to brzydal i musi nadrabiac autem wiec wyluzujcie z uwagami typu ze zbedne , jak sie nie podoba to mowicie ze sie nie podoba a nie ze kasa w bloto . bo to nie o to tu chodzi .



zakupy zrobione na miejscu u przedstawiciela tiala, wszystko od reki, dzieki show!

mialo byc troche wiecej fantow, ale urzad celny juz mnie nie lubi
do czego to służy i ile to da koni proszę Pana?
lansu nie poznajesz... błyszczy się. re5pect na dzielni daje.
Nareszcie jakaś fura się szykuje co wygląda i jedzie
Powodzonka Markos nie poddawaj się
Nareszcie jakaś fura się szykuje co wygląda i jedzie

aa, bo do tej pory nie jechalo, no fakt
Sie powtorze, autko profi, najlepsze z tego forum, na równi z Gasebem
A powiedz mi że jest tutaj auto bardziej dopracowane
i nie tylko z tego forum! markosa EG jest najbardziej dopracowanym jajkiem w kraju i jeszcze długo nikt/nic tego nie zmieni.
URZAD CELNY

wysla do ciebie agentow MiB i pozamiatane hehe .
Ladny polerowany dzwonek do roweru . Widac ze bedzie robic robote
A powiedz mi że jest tutaj auto bardziej dopracowane


jakto? niekolorowe śrubki?
kolorowe zamowilem w hongkongu, jeszcze nie przylecialy
aa.. to wsio gra
ja jebie no mistrz...
wow tez mam taki zestaw tez jestem mistrz??
wow tez mam taki zestaw tez jestem mistrz??



Nie, bo nie masz tylu kolorowych śrubek
macie jakis zly dzien chlopaki?
wow tez mam taki zestaw tez jestem mistrz??



bardziej mi chodzilo o zestaw niz o Markosa
ale ok Markos jest moim sensej mistrzem uczy mnie wszystkiego o tuningu to dzieki niemu nie bede miec juz glosnego wydechu, Markos dziekuje
siakos tak bedzie..




no ni kuta nie moge zrobic dobrego zdjecia, zeby bylo widac jaki to jest tak wlasciwie kolor
a nie będę komentował, dam emotkę
bligu bedzie że hohoo
bling bling wygląda na prawdę fajnie, tyle detali, które ciesza oko.
no ni kuta nie moge zrobic dobrego zdjecia, zeby bylo widac jaki to jest tak wlasciwie kolor



Jakiś niefotogeniczny ten kolor
Tylko jedno odpowietrzenie z pokrywy?
Tylko jedno odpowietrzenie z pokrywy?



ale jakie duze
Tylko jedno odpowietrzenie z pokrywy?

na to wyglada. za malo? sadze, ze bardziej przyda sie dobra wentylacja skrzyni korbowej i tego sie trzymam.

aha.. bylbym zapomnial o absolutnie najwazniejszej rzeczy.. jako, ze bardzo dawno nie bylo zadnych kolorowych srubek, a ja nie moge bez nich zyc.. oto najswiezszy nabytek (z powodu tego, ze nie moglem znalezc sprawdzonego zielonego barwnika do anodowania)

Jakiś mdły ten kolor pokrywki wyszedł.

Dbałość o najmniejsze szczegóły po prostu mnie rozwala. Kiedyś też tak zrobie.
Kolor śrubek na wypasie. Pokrywa i koła w tym kolorze byłyby naprawde zacne.

Strona 7 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Podobne wątki