Strona 8 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

byloby za bardzo oczojebne. kolor felg i pokrywy jest spoko, tylko kiepawo wychodzi na fotach. w sloncu fajny zywy, bez mocnego swiatla robi sie zgaszony, jest ok

A napis HONDA na pokrywie nie będzie polerowany?
wygląda jak wycięty kawałek trawnika przed domem na koniec zbuduj hermetyczny zbiornik i umieść tam furacza co by sie nie brudził, bo szkoda go na nasze drogi chyba że masz się zamiar wyprowadzić do sąsiadów
nie, nie mam zamiaru nigdzie sie wyprowadzac, mam zamiar palowac ten samochod kiedy tylko poczuje ochote do upalania. co to znaczy "na nasze drogi"? czy w sezonie jest na drogach cos poza pylem, ktory co jakis czas bedzie mozna poprostu zmyc/zetrzec?
wow w ktorym oddziale castoramy mozna nabyc takie grzybki zielone ?

faktycznie sam dawales do anodyzacji czy kupiles gotowe w zieleni ?

ja bym chcial takie w fiolecie jak niejest tajemnica gdzie mozna nabyc i za jakie $ to daj znac !michas
tak jak napisalem - kupilem gotowe, bo nie moglem znalezc dobrego barwnika, ten, ktory mialem w ogole nie chcial wlazic w material

kurna ludzie, mamy ten sam ebay nie, tym razem nie bedzie zadnego zakupu grupowego
Dokładnie, to wszystko super wygląda jak jest nowe, czyste i świecące, a wiadomo jak jest wyjedzie się samochodem raz, drugi i już wszystko usyfione, więcej !markos wydasz na mycie niż na wszystkie części.

A poza tym to profi
gdzie wy jezdzicie, ze po 2 wyjazdach na ulice macie wszystko usyfione i trzeba myc? po drogach gruntowych?
markos bedzie jezdzil tam gdzie ciamach. i tak samo czesto bedzie myl. i sprawa jasna.
markos bedzie jezdzil tam gdzie ciamach..



czyli w garazu ?


....nie moglem sie powstrzymac i pamietaj markos : daj mu na zimnym



THE WEEKEND HAS LANDED !!
silnik jeszcze lezy poza samochodem, a ja juz sobie kupilem olej na "po dotarciu" stestuje shit, podobno na potrojnych estrach i w ogole ulala wypas




ps.
tomac, ile jeszcze postow w tym watku napiszesz, a chwile pozniej skasujesz? bo wiesz.. juz mialem gotowa odpowiedz i znowu musialem ja skasowac
ostatnio owladnela mna mania anodowania wszystkiego co wpadnie pod reke i zrobione jest z aluminium, a wiec..



testowo na tytanowych zawieszkach, niezle wyszlo. bezbarwna anoda, czyli poprostu dodatkowe zabezpieczenie przeciw utlenianiu surowego alu. swoja droga tial powinien sprzedawac srebrne zawory taniej, poniewaz jako jedyne nie sa anodowane, a wiec proces produkcji jest tanszy aha.. hasporty juz wczesniej poszly do anodowania, tez bezbarnie. mam nadzieje, ze uchroni je to przed wygladaniem jak szmata po roku uzytkowania

a to obiecane wczesniej budziki i map




zegarki sa w sumie fajne, ale jesli chodzi o zewnetrznie postrzegana jakosc wykonania i to jak "ladne" i bogate jest wyposazenie dodatkowe, to wypadaja dosc blado.. ma sie jednak wrazenie obcowania z profesjonalnym przyrzadem pomiarowym, a po odpaleniu wskaznikow i wejsciu w menu:

- zmiana dokladnosci wskazan
- zmiana czasu usredniania odczytow z czujnika
- osobno ustalane alarmy wewnetrzne i zewnetrzne (mozna wyprowadzic sobie np. brzeczyk, czy dodatkowa diode)
- zapamietywanie szczytowych wartosci
- alarm niskiego poziomu napiecia
- 15 poziomow podswietlenia
- 3 kolory podswietlenia

robia niezle wrazenie, zobaczymy jak beda sie spisywaly
ostatnio owladnela mna mania anodowania



a teraz wyglada jak szmata, bo od wrzesnia stoi pod chmurka
Teraz w sensie jak sie zlozy wszystko do kupy...
mniej wiecej tak to wyglada podswietlone (mozna wybrac jeszcze zielony i czerwony)



tego, ze termopara mierzaca temperature do 1200°C pokazuje taka sama temperature jak czujnik oleju dzialajacy tylko do 150 komentowac chyba nie musze.. mnie to wbilo w ziemie.. to sie nazywa precyzja!

diodowe warningi sa na tyle wku*wiajace, ze chyba zrezygnuje z zewnetrznego brzeczyka
prosto i czysto, może nie najpiękniej ale ważne, że są precyzyjne
zajebiste są te zegary- odczyt temp. powala
jako, ze samochod ma zapie*dalac, to pomyslalem, ze moglby tez zaczac jakos przyzwoicie hamowac



na poczatek klocek zostaje oem, potem moze ds performance. musze wymyslic jeszcze jakas tarcze na tyl, bo to co mam jest tak skorodowane, ze strach sie bac
Wrócisz po DS'a szybciej niż myślisz

Dobry zakup
aa, wlasnie, podziekowania dla ciebie nie bylo:

dzieeeeekuuuuujeeeeeemyyyyyy
Co to za tarcza?
siakos tak to wstepnie wyglada..



wedlug mnie jest fpipe
fpipka jest mega!
zdecydowanie dobrze.
daje rade
jakaś pastelowa ta zieleń wyszła
szczerze to nie spodziewałem sie że będzie wyglądało to tak dobrze brawo Markos!
A ja się spodziewałem. Widzę ze na finiszu jesteś, super.
Super wyszło

PS:Twoja nowa wlepa:
oryginalność na 5
wygląd na 3
ale to przecież Twoja furka
daje rade
Jest git.
Kola i pokrywa sa w tym samym kolorze? Bo w tym swietle wyglada jakby pokrywa byla jasniejsza.
ale ledwo
w tym swietle wyglada jakby pokrywa byla jasniejsza

to pewnie dlatego, ze swiatlo pada na nia prosto z gory, a kolo jest niedoswietlone

ogolnie zaczynaja sie male problemiki, np. akumulator sie nie miesci i trzeba go wywalic do bagaznika = nieplanowany zakup zelowej optimy, weze mishimoto okazaly sie byc do b16, a nie b18 i takie tam
no muszę przyznać markos że kolor jest zajebiaszczy, wcześniej się zastanawiałem jak to wszystko razem będzie wyglądać ale jest mega profi
Jak najbardziej fpipke !
Musisz sobie zaktualizować pixelcara z podpisu
ta.. juz czekam na aktualna wersje
osobiście myślałem, że będzie słabo, ale jest mega !
do dupy i generalnie nie fajne sa te kartony z tyłu

a tek serio to naprawde ladnie i schludnie:P

moze nie zabardzo kola i pokrywa razem w jednym kolorze (ale to nie tylko w tym przypadku bo lubie kontrasty) ale to moje przyjeb.. tylko



ps. beda blotniki i maska z wegla??
skarbonka robi sie juz powoli pusta i chyba z czegos bede musial zrezygnowac. oby starczylo na maske, blotniki prawie napewno nie.
wygląda przepięknie
roweru mogles nie kupowac.
roweru mogles nie kupowac.



Ask any racer, any real racer. Yo have big boost, gotta get a bike, just in case
haha... dobre...


co do auta jest pieknie... tylko ja bym tu widział TE37 w zieleni...
tylko ja bym tu widział TE37 w zieleni

zadna zmiana felg nie jest planowana, to byly i beda moje docelowe kola
jest przesiusiak
Robi robotę- jest mega kotem
ol fak!! nawet ja powiem ze wyglada to naprawde pieknie
uroczo

A tak poważnie to jest bardzo bardzo dobrze. Tylko pytanie - na ile procent zdjęcie oddaje rzeczywisty odcień tej zieleni?
akumulator sie nie miesci

czemu? bo nie zalapalem
na ile procent zdjęcie oddaje rzeczywisty odcień tej zieleni?

to jak do tej pory najlepsze zdjecie tego koloru, w koncu mialem jakis normalny aparat ze soba, a nie telefon, ktorym pykam wszystko w automacie, bo nie chce mi sie nic ustawiac
http://www.youtube.com/wa...re=channel_page

taki kolorek? czy za ciemny?
bylbym zapomnial - przyszly tez gabki do recaro

Jest git
Markos - król diwajsów
tomac wrzucil swojego dejli drajwera, to i ja wrzuce, a co



tak, w rowerze tez niedlugo beda grane jakies tuningi
R888 na tyle
tomac wrzucil swojego dejli drajwera, to i ja wrzuce, a co


Rower pierwsza klasa.
szkoda ze nie grafitowy z zielona felga
przez chwile byl taki plan, ale uznalem, ze szkoda psuc ladny lakierek
Markos, w opisie auta masz wpisane, ze stabilizator przedni jest oem z mb6 (26mm). To jest pewne? Bo tez niby mam z mb6, ale jak go mierzylem to wychodzilo jakos mniej.
tak, jest z mb6, ale go nie mierzylem. na oko wyglada na grubszy niz jest w itr (i z tego co pamietam w jhm je mierzyli, potem na potege wymieniali we wszystkich swoich itr'ach), wiec przypuszczam, ze ma wlasnie jakies 26mm.
ja mierzyłem i ma 26mm.
Podpis sie robi szefie, tzn. juz duzo nie zostało ale wyjedzie wtedy kiedy "prawie integra" opuści ssg
ale wyjedzie wtedy kiedy "prawie integra" opuści ssg

to nie za duzo czasu ci zostalo, bo bestia zagadala i niewykluczone, ze opusci dzisiaj smetne mury na poziomkowej
to kiedy jakiś oficjalny koniobijczy spot ?
mysle, ze po zaturbieniu na razie kilka rzeczy jest tymczasowo, bo nie wiadomo jak bedzie trzeba je umiejscowic jak dojdzie turbo, wiec nie ma sie nad czym palowac.
jak wyjedziesz w tymczasowym stanie to 80% już tak zostanie lepiej wyjechać autem w 100% skończonym:D

i tak podziwiam cię za cierpliwość.
jak wyjedziesz w tymczasowym stanie to 80% już tak zostanie lepiej wyjechać autem w 100% skończonym:D

i tak podziwiam cię za cierpliwość.



Jestes w bledzie.
Auto jest ukonczone w 95 proc. 5% jest wykonane lub zostawione tymczasowo ze wzgledu na umiejscowienie turbiny i reszty ukladu. Caly czas jest to dla mnie zagadka (podejzewam ze i sam markosisko nie wie do konca jeszcze) czy bedziemy robic topmounta czy barana.
bez urazy goofy chodziło mi o to ze jak markos dostanie kluczyki do reki to już nie zobaczycie długo auta normalna reakcja na odstawienie hehe
Ja odnosze wrazenie, ze Markosa bardziej bawi gonienie kroliczka.
Pojezdzi tydzien i odstawi auto na kolejny miesiac.

Obawiam sie tylko, ze jak auto bedzie zrobione w 100%, to pojdzie na sprzedaz, bo nie bedzie juz w nim nic do robienia...
W wolnym tłumaczeniu motor jest docierany na nowych tłokach itd tak?
tak. turbo motor dziala jako wolnossacy. sie dotrze, ma jechac na zalozenie turbogratów.
No to nierozumiem tezy o wypuszczeniu nieskonczonego auta tym bardziej
Markos, to dawaj na spalare i pokaż jak jeździ odprężone NA...
No ja już dzisiaj widziałem, że tylnymi kołami stała na zewnątrz
No to nierozumiem tezy o wypuszczeniu nieskonczonego auta tym bardziej



Auto mechanicznie skonczone. Ustawienie osprzetu skonczone w 95 proc.
Czego dalej nie rozumiesz???
Tego ze sprezarka nie zmiesci sie z duza chlodnica i trzeba bedzie ja dac inaczej albo zdemontowac wspomaganie?? To jest te 5 proc nieskonczenia. Ani on, ani ja nie mamy czasu na robienie czegos podwojnie, co teraz wydaje sie prawidlowe, a pozniej trzeba bedzie zmienic.
Markos odbierze auto, pojezdzi, dotrze i bedziemy dumali dalej.
ja zrozumialem Gr00bego tak, ze nie zrozumiał tezy jak ktos mowil, ze auto jest nie skonczone
Guf - FAIL

ARTX - dziekuje za wyjasnienie
foty foty foty
jak stare baby, 3 strony plotkują o tym co właściciel będzie robił z samochodem...
foty foty foty

proszzzzz

bez filtra:


z filtrem:


u like? bo mi sie podoba i to okrutnie


i troche smieci do zaizolowania tego i tamtego
Gdzie Ty wyczytales, ze ja cos chce zmieniac w Twoich postanowieniach?

a gdzie ja cos takiego napisalem?

aha.. tasma do wydechu jest taka fajoska, ze az pyknalem jej foto z bliska


(kolor sie zgadza)
Fajna sprężarka...
no.. ale turbo to mam fajne, co?
no.. ale turbo to mam fajne, co?



No pewnie
Co tam turbinka, tasiemka miażdży A tak na poważnie to ten ślimak ma prezencję i musi byc koniecznie wyeksponowany pod maską
ano.. wlasnie stad pomysl na wyjecie wspomagania.. w zasadzie to juz kupilem magiel i zamowilem tez przekladnie quaife 2.83
Napis z turbo cover'a tłumaczy wszystko: more horsepower
przekładnia quaifa 2.83 -
pozwole sobie przekleic..




tego mi bylo trzeba!!!!!
Dawno nic nie pisalem, bo czekalem na jakies efekty i ZNALAZLEM je, podoba mnie sie .

Approved
nareszcie jakies zdjecia ŁADNIE
Pod maską bardzo schludnie. Podoba mi się Ale te zielone fele nie bardzo, poprzednio było lepiej.
turbina wyglada super ... tylko czemu taka mała
ładne to coś polerowane

a za wygląd pod maską 5+
6 będzie jak ogarniesz kabelki
kurde zielone kola sa ok, jednak na graficie bylo luksusowo
tylko czemu taka mała

ma byc ~350 koni, poza tym jakby mi cos odwalilo, to i 4 stowki obskoczy bez najmniejszej zadyszki.

dzieki za komenty

widze 2 braki: mala skarpetka passworda (pewnie wala sie gdzies w srodku) i uchwyt przewodu wspomagania (ten do pokrywy)
wyglada idealnie
ładnie wygląda, gratulacje, czekamy na wykres
PS. hahaha - dobrze znac klienta. Markos perfekcjonista... i zna kazda srubke u siebie w samochodzie

czekaj az przyjade w poniedzialek z gwintem, natychmiast cos jeszcze znajde

aha.. turbo zostalo juz "z lekka" dotkniete diaxem, potem zostanie dotkniete polerka, potem laserowym grawerowaniem i na koniec anodowaniem w sumie to nie wiem po co kupowalem polerowane skoro i tak je przerabiam po swojemu
te turbo to chyba w bagażniku wozisz?:P
nie. lezy tu obok zapakowane do wysylki na polerowanie.
!markos, nie ma opcji zeby przemalowac kopulke?
moze to tylko wrazenie takie na tej fotce robi ale jakos odcina sie ten niebieski (chyba, ze tak mialo byc)
kopulka bedzie czarna msd z czerwonym kabelkiem jak juz king motorsports sie ogarnie i racza mi wyslac taka, ktora pasuje
Super to wszystko wygląda. Tylko coś sie maska nie domyka od strony szyby . Sory za głupie pytanie ale coś sie tam nie zmieściło (np silnik?) czy to ze względów na lepszą wentylacje?
Tylko coś sie maska nie domyka od strony szyby . Sory za głupie pytanie ale coś sie tam nie zmieściło (np silnik?) czy to ze względów na lepszą wentylacje?


Pewno źle spasowane
A tak na serio, to chodzi właśnie o "wentylacje" komory silnikowej
Sory za głupie pytanie ale coś sie tam nie zmieściło (np silnik?) czy to ze względów na lepszą wentylacje?


raczej nie jest przykręcona tylko nałożona na potrzeby zdjęcia ;D

Pytam, bo widziałem taki zabieg już na jakiejś hondzie. Poza tym kolega wrzucił właśnie B18c4 do del sola i takie mamy wrażenie, że jakby się maska opierała na silniku zdeka, więc pomyślałem, że celowo u Markosa jest podniesiona bo chyba b18 jest troche wyższe od b16 o ile sie nie myle
raczej jest przykrecona i raczej odstaje tak specjalnie. jak byla opuszczona normalnie to na niczym sie nie opierala. podniesienie ma na celu poprawe chlodzenia. jezdzilem tak chyba jakos od polowy zeszlego roku.
Bo Krzychu moja maska jest zrobiona z super lekkiego tworzywa(ze szpachli ) pewnie dlatego sie opiera na pokrywie W sumie to calkiem fajnie wyglada tak zamontowana maska.

Gabinet pod Twoja maska Markos mnie poprostu powala na kolana, jest slicznie
slicznie to dopiero bedzie na razie jest wersja robocza.
Juz sie boje wersji finalnej
odebrane. jedzie. wali z odm i odpowietrzenia baku smrodami nie do wytrzymania. jazda z wlaczonym nawiewem - spoko - pod warunkiem, ze jest to obieg zamkniety

oraz nie montujcie hasportow do samochodu, ktorym jezdzicie czesciej niz tylko na palowanie. nie polecam. kto chce fajne audio? bo gra mi cala buda i wszystkie plastiki, a takze cala deska, wiec audio juz nie potrzebuje
jaką fotka byś sie fajko pochwalił
Jednak słaba ta zieleń, na innych zdjęciach wydawał się lekko żywszy ten kolor, ale ostatecznie wygląda na to że wyszedł blado.
Jeden crx w Krakowie ma że tak powiem ten sam pakiet kolorystyczny, ale odcień zielonego zdecydowanie ciekawszy i na żywo i nawet na słabej fotce .
Zawsze mozna miec lekko wcisniety gaz na postoju wtedy tak strasznie nie wibruje wszystko
jaką fotka byś sie fajko pochwalił

strone wczesniej sa 2 fotki. z dzisiaj nic nie ma, bo nic sie nie zmienilo. poza tym, ze samochod jest w ruchu. tzn byl, bo pogoda jest z dupy i nie chce mi sie go w takich warunkach docierac.
Mogę użyć jakiegokolwiek słowa, które pasuje do obrazu jaki widzę. Jest dla mnie blady i wcale nie muszę widzieć tego samochodu na żywo żeby stwierdzić czy tak jest czy nie. Następnym razem dodaj do fotek notkę, by ci co na żywo nie widzieli nie wypowiadali się w temacie bo nie mogą stwierdzić że dana rzecz jest kozakiem kropka. No offence.
koniu to tak jak byś powiedział, że buty które widziałeś tylko na wystawie są niewygodne
Mogę użyć jakiegokolwiek słowa, które pasuje do obrazu jaki widzę.

oczywiscie, ze mozesz. problem polega na tym, ze widzisz tylko zdjecia, ktore nie oddaja tego koloru. na ich podstawie wysnuwasz wniosek, ze kolor jest blady. ja ci mowie, ze nie jest, a ty jednak nadal twierdzisz, ze jest mimo, ze go nie widziales. gdzie tu sens?

aha - jedno zdjecie sie zgadza i juz o tym pisalem. zdjecie na podnosniku. tam widac jaka to jest zielen i.. no kurna.. jakbym sie nie staral, to ni cholery nie umiem nazwac tego koloru bladym
koniu to tak jak byś powiedział, że buty które widziałeś tylko na wystawie są niewygodne



Bardzo mądre.
Po oglądaniu butów na wystawie równiez mogę stwierdzić czy są ładne czy nie. I to samo jest w przypadku samochodu markosa. Widzę na zdjęciach i uważam że jest be. Takie to straszne że nie bedzie kilkustronowego przyklasku bo jednej osobie się nie podoba, że tak spinacie gejowskie zadki ?
nie w tym rzecz czy sie podoba czy nie. chodzi o ocene koloru ze zdjecia - to juz roznica.
Po oglądaniu butów na wystawie równiez mogę stwierdzić czy są ładne czy nie


Kolorek felg jest ok i na pewno nie jest blady, chyba że się ktoś spodziewał zielonej żarówy.
Paliwka nie zabrakło ?
dalem rade, zalalem pare litrow, ale juz znowu lampka sie swieci

aha - jakbys ktos planowal zakup, to 6 lapkowy spiek act ze sprezynkami jest spoko dopoki delikatnie operuje sie pedalem sprzegla. jak pusci sie nieco gwaltowniej, wali okrutnie mocno. w kazdym razie daje sie tym jechac zupelnie normalnie w ruchu miejskim.
gaseb, widziałem że źle napisałem ale kontynuowałem pisanie posta i nieprzeedytowałem.{edit: wlasnie to dobrze napisałem a ty nie zrozumialeś. ew. reszta prwi co by nie zasmiecac} Co do brnięcia to na koniec napiszę, że moje stwierdzenie jest tak samo równoważne jak stwierdzenie pochwalajace wygląd innej osoby która nie widziała samochodu. Mimo to do tamtej osoby się nikt nie przyczepia . Tyla.
dobra, daj juz spokoj.. blady jest, a ogladajacym na zywca wydaje sie, ze nie jest. no i git, pogodzilismy sie juz z tym, ze mamy cos z oczami.

a z tymi hasportami to na serio przejebane
a z tymi hasportami to na serio przejebane



Po hasportach dupowozu się spodziewałeś ?, u mnie tylko po zalanych gumą to się plastiki same odkręcały, a radio to już dawno wyjąłem
nie, nie spodziewalem sie dupowozu, godze sie z tym i owym, ale nawet nie wyobrazam sobie jak dzialaja te twardsze i najtwardsze.. moje - najbardziej miekkie - a taki hardkor
Teraz jesteś hardcorem

Ładnie wyszło markosie. Czystko i schludnie. Czekam na spaghetti pod turbo. Liczę na jakiegoś ładnego barana, taka wisienka na torcie
a wlasnie.. dzisiaj byla wstepna przymiarka turbo.. bez przejscia na polowkowa chlodnice, albo ciecia pasa przedniego nie ma opcji na topmount a barana to raczej nie chce.. z reszta to niewiele zmienia, przy tak wielkiej chlodnicy wody i tak kazda opcja bedzie na styk.
gaseb, widziałem że źle napisałem ale kontynuowałem pisanie posta i nieprzeedytowałem.{edit: wlasnie to dobrze napisałem a ty nie zrozumialeś.

idź ochłoń bo już sam nie wiesz co mówisz

co do hasportów to ciekawe, u mnie jest wibracja ale nie aż tak duża zeby plastiki skakały. zobaczymy co u mnie wyjdzie po nawiercaniu, może okaże się to dobre rozwiązanie
Sebciu u Ciebie tez tak bylo tylko Ty sie do tego juz przyzwyczailes. A markos dzis byl jak dziewica. Jutro juz mu sie bedzie podobalo
szczerze watpie
a nie mówiłem, hasporty jest twardy dlatego czekam na Sepcia, jak bedzie dobrze to i ja nawierce.
Nie dzwoniłeś Markos, czyli dojechałeś
Super wygląda teraz autko, jeszcze ślimak i mnie dogonisz
ale wiesz co.. ja nie mam problemu takiego jak macie obaj z sebkiem. u mnie przy przyspieszaniu absolutnie nic nie miota sie tak jak u was, co w sumie bardzo mnie cieszy
bo masz miękkie poliuretanyw hasportach a ja mam hardkorowe
na wolnych wibracje sa identyczne. masz takie same gumy jak ja.
nie sadze, zeby 2 identycznie wibrujace przy przyspieszaniu k-swapy byly przypadkowym zbiegiem okolicznosci
to kiedy Ci te plastiki trzeszcza? na wolnych obrotach tylko bo nie kumam tego?

u mnie na wolnych nic nie trzeszczy i nie wibruje, tylko przy 3000obr jest odczuwalna wibracja ktorej później juz nie czuć
na wolnych obrotach tylko bo nie kumam tego?

ta, glownie na wolnych, ale ogolnie cala buda gra jak sie jedzie, w lusterku czasem nic nie widac
u mnie na wolnych troszke masuje dupke ale przy ok 3000 jest hardkor, potem to zanika
no wlasnie - u mnie brakuje tej extra opcji przy 3000rpm do reszty pewnie sie przyzwyczaje.

ale radyjko raczej wywedruje, bo to nie ma sensu
Markos ja jezdze z radyjkiem i jest spoko

Coprawda tylko na postoju jak silnik nie pracuje
samo radyjko i jakiestam glosniki moze i tak.. ale montaz wzmacniacza i dobrego systemu + wygluszanie drzwi raczej mija sie z celem.. a to mi tu wlasnie lezy obok na podlodzei chyba zaraz wjedzie do dzialu "sprzedam"
Sebciu u Ciebie tez tak bylo tylko Ty sie do tego juz przyzwyczailes. A markos dzis byl jak dziewica. Jutro juz mu sie bedzie podobalo



Ja się nie zdążyłem przyzwyczaić
no nie wiem. U mnie na tak uchylonej masce parowała szyba od zewnątrz w chłodne dni. Sporo ciepła tamtędy uciekało.
Badanie, badaniem; zycie, zyciem.
W aucie, bodajze u Adiego, byl problem z temperatura przy stalej predkosci. Po podniesieniu maski problem zniknal.
Skoro tak mowicie, że nic innego nie było ruszone tylko maska.....to cofam to co pisałem wcześniej
Kiedyś byłem zmuszony podnieść maskę z laminatu w ten sposob bo nie była idealnego kształtu i uderzała w silnik i nie widziałem żadnej różnicy na ulicy i na torze.
Ale widać, że są przypadki, że pomaga...
pojezdzilem sobie troche i zdaje sie, ze moja s9b chyba kiedys miala szpere, bo teraz albo jej nie ma, albo nie dziala dodanie gazu w zakrecie nie powoduje niczego co znalem z s80, mozna lekko trzymac kierownik jedna reka i w zasadzie nic sie nie dzieje.

poza tym po 70km hasporty wku*wiaja mnie dokladnie tak samo jak po pierwszym kontakcie
s9b to od b18c4 jest? jesli tak to potwierdzam to co piszesz.
ale przecież szpera w s9b i s80 jest identyczna
moze to kwestia fd ale jest inaczej
bardzo możliwe. Ja niedawno zmieniłem z y21 na s9b i różnica jest zauważalna. Trzeba mocniej trzymać kierownice w zakrętach.
ja zmienilem s80 na s9b i prawie moge puscic kierownice. tak jak na samym poczatku jezdzenia na s80 zlapalem sie, ze pare razy prawie wyrwalo mi ja z rak, to teraz jezdze jak zwyklym wozidlem i wkladam w to zero wysilku.
no ale najważniejsze pytanie - czy wyjeżdża przodem?
Chyba narazie docierająć nie ma aż takiego latania, żeby móc to jeszcze ocenić.
poza tym po 70km hasporty wku*wiaja mnie dokladnie tak samo jak po pierwszym kontakcie



Ale jesteś miętki
Pomyśl co będzie przy porannym odpalaniu jak temp. spadnie np. do +5 stopni
samochod nie bedzie jezdzl w tej temperaturze. chociazby ze wzgledu na docelowy olej 10w60. raczej 15+.
chociazby ze wzgledu na docelowy olej 10w60. raczej 15+.



a co jest nie tak z tym olejem przy +5 ?

w sumie patrząc w przeszłość Twoje EG5 nadawało się do jazdy na codzień, może zawias jedynie deko za twardy był, szkoda że te poduszki wyeliminuja audio i trochę zmienią charakter samochodu, no ale poduszki zawsze można przerobić
a co jest nie tak z tym olejem przy +5 ?

uwazam, ze nie powinno sie go uzywac w temperaturach nizszych niz 20°C

przyszlo troche nowego zelastwa


pierwszy raz widze tak porzadnie zabezpieczone aluminiowe kolumny, zdaje sie, ze to jakis rodzaj anodowania, daje glowe, ze nie beda wymagaly smarowania niczym (choc pewnie i tak na wszelki wypadek je posmarujemy). srednica tego calego zelastwa jak i jakosc wykonania robia bardzo pozytywne wrazenie.
pierwszy raz widze tak porzadnie zabezpieczone aluminiowe kolumny, zdaje sie, ze to jakis rodzaj anodowania, daje glowe, ze nie beda wymagaly smarowania niczym (choc pewnie i tak na wszelki wypadek je posmarujemy). srednica tego calego zelastwa jak i jakosc wykonania robia bardzo pozytywne wrazenie.



e tam, to jakis pic na wode fajne graty, mam nadzieje jak najszybciej zobaczyc auto w pelnej specyfikacji na zywo
srednica tego calego zelastwa jak i jakosc wykonania robia bardzo pozytywne wrazenie.



mówi się "męskie"
zawieszenie pierwsza klasa,takie...jakby to nazwac-ekskluzywne z wygladu,az szkoda montowac
z dwoma dyszkami to przesadzilem, ale nie wyobrazam sobie rozruchu na takim oleju przy -20 stopniach. tzn inaczej - wiem jak taki rozruch sie odbywa i nigdy, pod zadnym pozorem nie uzywalbym takiej oliwy w niskich temperaturach. na moje oko to przynajmniej 10 stopni na plusie i tego zamierzam sie trzymac.

przy okazji przestrzegam przed zakupem weglowych czesci od uzytkownika carbonkevlarking na ebay. oto jak wygladaja ramki halogenow:






nie sa to uszkodzenia mechaniczne, poniewaz w opakowaniu nie bylo ani jednego luznego kawalka zywicy, czy wegla. malo tego, ze sa takie nadkruszone, to jeszcze sa strasznie matowe. walcze o mozliwosc zwrotu towaru i odzyskania kasy. drogo nie bylo, ale jakos fatalna nawet jak na taka cene.


oraz dzisiaj dotknal sie do mojego komputera maciek z klanu (strojenia.pl). w sumie to juz wczesniej sie do niego dotknal, ale dzisiaj pojezdzilismy troche z rurka w tylku. efektem jest calkowity spokoj z wolnymi obrotami, nie spadaja juz tak mocno po puszczeniu gazu na luzie np. przy dojezdzaniu do swiatel, samochod odpala duzo szybciej niz dotychczas, jezdze z afr na poziomie 14.5-14.7. to taka mapka do docierania, jak zakrece wyzej to zajmiemy sie obrotami powyzej 4000. pierwsze starcie z mackiem uwazam za udane i licze, ze dalsza wspolpraca ulozy sie rownie dobrze
wykonanie masakra w PL ktos by to lepiej ogarnal mysle

trzeba bylo z passworda brać
trzeba bylo z passworda brać

jesli zdecyduje sie na zakup kolejnych, to pewnie beda z passworda..
wczoraj miałem okazje się przejechać ekologicznym autem i powiem 2 rzeczy szpera działa a poduszki nie są aż takie sztywne dla mnie są wręcz zajebiste Markos jest poprostu przewrażliwiony
radziu zapraszam na prawy, wczoraj jezdzily jeszcze 2 inne osoby i jakos nikt nie podziela zdania piotrunia wku*wiajace to jest niemilosiernie, serio.

a szpera nawet jesli dziala, to bez kitu dziala zupelnie inaczej niz ta co mialem w s80
no, tak tak, bo nie pamietam jak dzialala, ty za to pamietasz doskonale, bo przeciez smigales moim samochodem jak ja spalem
Może inne FD powoduje inne odczucia ?
musze sie teraz przejechac z nitro, bede mial porownanie do mojej ex szpery, bo moze tylko cos sobie ubzduralem
sorry za offtop, ale nie moglem sie powstrzymac


o widzę że nowy projekt się szykuje Ale ten chyba pozostanie w N/A
regularnie tam jest dmuchane. w oponkie
i to mesko calkiem, bo 3.0 i 3.2 bar
officially freak!
Phi, męsko to jest 14 barów!
dobre kostki i dzwonek 1klasa

tez mam



i rozowe gripy


i moje złote pokrętełka od regulacji



fajny taki zloty

sorry za offtop

PS. Moze zorganizujemy jakis zlot JDM na rowerkach ?
Przejezdzales wczoraj obok gEjKlOOb OfySZZzzal sPotT? Bo jak tak to widzialem Cie, ten kolorek kol miazdzy suty
to widzialem Cie


Mikołaj, w ciągu ostatnich kilku dni widziałeś chyba wszystkich wszędzie

ejjjj ja też chce zobaczyć cvc
Tak to jest jak sie lata w konkretnej ekipie
ejjjj ja też chce zobaczyć cvc



x2
musze sie teraz przejechac z nitro, bede mial porownanie do mojej ex szpery, bo moze tylko cos sobie ubzduralem



Zapraszam , ziom narazie masz dluzsze przelozenie, a moc bez dmuchania nie wiadoma, a po odprezeniu to pewnie kokosow tam nie ma (jeszcze docierasz ??) takze mysle, ze narazie nie zrywasz do tego stopnia przyczepnosci, zeby Ci rwalo kiere z lap. Podejrzewam, ze sie zmieni przy Psst .
jeszcze docieram, ale na moje oko to jak na polotwarcia gazu i 4000rpm max, to idzie calkiem niezle za mocno to on odprezony nie jest, zdaje sie, ze beda to okolice 9.8, wiec bez dramatu

wrzuc kilka fotek cvca jakis bardziej konkretnych
no, no fajnie sie prezentuje. stalismy z bonczkiem na plycie i widzielismy Cie jak przejezdzasz.
Samochód wczoraj obadany dokładnie (na ile się dało) na żywo. Kolor kół i pokrywy w rzeczywistości znacznie odbiega od tego co widać na zdjęciach - na żywo jest mega.
Samochód jest niewyobrażalnie dopracowany za co wielkie pokłony dla właściciela i osób które maczyały w nim palce.

ps. następnym razem stajemy pod samym kebabem się lansić
ja proponuje napisać petycje do turka zeby rozbudował Troya co by się kilka Hond mogło w srodku zmiescic
apdejt informacyjny:

550km zrobione, jezdzone do 50% otwarcia przepustnicy, na poczatku bylo kilka serii 1700-4000rpm na 4 biegu i hamowanie silnikiem. nie wybuchlo, nie splonelo, jedzie dobrze.

co ~100km zwiekszam teraz obroty o ~1000rpm. lamerskim okiem moge powiedziec, ze silnik sprawia wrazenie dotartego, jest cichy, pracuje bardzo rowno. jedyne co slychac to wtryski i mlaskajace kasowniki, moze przy okazji dalszych robot wymienie je na nowe.

slowem: zdaje sie, ze 500km jazdy na mineralnym oleju do docierania zrobilo robote

z puszek nie smierdzi, co bardzo mnie cieszy. lekko poddymia odpowietrzenie bloku, ale tylko do czasu jak silnik sie nagrzeje.

podczas jazdy temperatura wody = 78°C.
wibracja przestała przeszkadzać?
niestety nie. przestalo mnie to wku*wiac, ale nadal jest dokuczliwe. raczej sie nie przyzwyczaje. musze usunac kilka zrodel najglosniejszych brzeczen, czyli przede wszystkim prawe lusterko i tapicerka szyberdachu
podsufitka i u mnie daje do wiwatu
to u mnie tylko boczki
zapraszam do mojego ED4 po swapie nawet przednia szyba zaczela trzeszczec...
Ty powaznie mowisz, ze tak Ci wszystko napier......? ja sadzilem caly czas, ze sa wibracje ale reszta to zart
nie, to nie zart. dzwoni prawe lusterko, cos w lewym boczku, dzwoni komputer pod dywanikiem, cala szyba drzy tak, ze nic nie widac w lusterku, a podsufitke to chyba niedlugo wyjme, bo tak mnie wku*wia
Haha markos bez podsufitki jest fajniej - ja zostawilem tylko deske i boczki
nie, dzieki. ma zachowywac chociaz pozory normalnosci, z wnetrza nic nie wywedruje.
najlepiej jak patrze w lusterku i zastanawiam sie czy to autobus czy osobówka wciskam sprzegło na chwile i sobie zerkam
fajnie mieć przyspawany motor do budy
pic ponboard. na razie tyl. z tlumieniem ustawionym na minimum zawias jest podobnie twardy jak h&r/b8, deko bardziej "sprezynowy", troche za mocno odbija - to pewnie kwestia wyzerowanego tlumienia. jeszcze bez tylnego stabilizatora (nie chcial sie zmiescic, zamontujemy przy okazji wymiany wydechu na 3") samochod przechyla sie wyraznie mniej niz na h&r. poczekam az troche sie rozjezdzi i zaczne bawic sie pokretelkami. jutro montaz przodu.

aha - w koncu ustawilem sobie na rowno lewa i prawa strone
brawo jutro po pracy przyjadę obadać
Właśnie co z tym zawiasem jest, że lewa niżej od prawej???
U mnie w Integrze ta sama przypadłość (ori amor +rinki H&R).
Rozumiem, że na gwincie to można ustawić, ale w seryjnym zawiasie nie idzie a przynajmniej chłopy z ASKO nie wiedzieli jak to wyrównać .

Furacz już teraz daje rade, ale czekam na wersję finalną
Właśnie co z tym zawiasem jest, że lewa niżej od prawej???


ten typ tak juz ma.
tja, widzialem juz mnostwo jajek cierpiacych na ta sama chorobe

auto wystrojone do 7000rpm bez vteca. kreci sie raczej bezproblemowo, idzie mu to bardzo gladko, nic nie wyszlo bokiem, wiec chyba jest ok

oraz.. nie wyobrazam sobie jakiegokolwiek wolnossacego civica z ta skrzynia. jest tak zj*bana, ze szok. c4 zostalo ta skrzynia najnormalniej w swiecie pokarane, jest przefatalnie megahiperdluga
mam to samo u siebie ze lewa strona (tył) jest nizej od prawej ktory bieg wydaje sie chu.. długi?
mam to samo u siebie ze lewa strona (tył) jest nizej od prawej ktory bieg wydaje sie chu.. długi?



W stosunku do S80, ktora mial Markos wczesniej to wszystkie...a najbardziej 2,3,4.
Miedzy s80 to zauważyłem róznice nawet z y21. S9B jest mimo wszystko idealna pod turbo z mocą od 300 hp w górę, skrzynia ta pozwala wykrozystać potencjał silnika, nie mieli się na 2 i 3 tak bardzo. Ty ziom to masz taką odcinkę jak ja kiedy ustawka .



ale Markos nie ma Vteca
ktory bieg wydaje sie chu.. długi?

kazdy..

pic w komplecie onboard. zaraz wybieram sie pojezdzic, bo dopiero co zamontowalem.
skręć na maksa twardo. dla testu.
I połóż na monete na asfalcie i przejedź po niej.
aha - w koncu ustawilem sobie na rowno lewa i prawa strone


Dawaj koniecznie swoja opinie o PIC jak sie najezdzisz.
BTW, jest równo z Tobą za kierownicą czy bez Ciebie?
skręć na maksa twardo. dla testu.

na maxa miekko jest wystarczajaco twardo, zeby nie przeprowadzac takich testow bez sensu..

wstepnie moge powiedziec, ze jest to chyba najlepszy zawias jaki do tej pory mialem. jest twardy - nie ma co sie oszukiwac, ale pracuje, ma skok, wybiera jakiestam nierownosci bez pierdniecia. teraz mam wszystkie 4 strony ustawione na minimalne tlumienie, ale juz na takim ustawieniu czuc, ze jest to zawias zdecydowanie z aspiracjami torowymi, raczej malo uliczny (przynajmniej z tym zestawem sprezyn). na razie dam mu troche czasu na "ulozenie sie", powiedzmy 350km, potem dokonam ostatecznej regulacji wysokosci i zaczne krecic pokretelkami.

zawias ustawiony jest na rowno beze mnie w srodku, ale sprezyny sa takie, ze jak wsiadam, to praktycznie nie zmienia sie przeswit.

kivik, jakbys wzial sobie takiego pica w zestawie 14/12... zapraszam na testy juz po zamonceniu calego turboshitu i nowego wydechu, bo dopiero wtedy zalozymy tylny stabilizator (teraz jakos nie bardzo mial ochote zmiescic sie obok wydechu).
dziś miałem okazje się przejechać i jest fajnie dużo fajniej niż na B8 najlepsze jest to że max soft na pic jest twardziej niż B8+H&R gratki Markos udanego zakupu!
skręć na maxa to po roku jazdy po warszawie buda sie rozejdzie na spawach
ciekawe jak sie to ma do torowego Apexi N1, bo u mnie kobiety z biustem maja przej***
Tein N1 ma sprezyne ponad 20kg... nie ugina sie nawet jak najedziesz na samochod walcem...
artx - n1 exv, czy n1 evolution circuit?
Patisan - nie pisz po pijaku ARTX chyba miał na myśłi zawias apexi, a nie teina...
skręć na maxa to po roku jazdy po warszawie buda sie rozejdzie na spawach



A nie zgrzewy?
kivik, ....zapraszam na testy juz po zamonceniu calego turboshitu.....


dzieki, bardzo chetnie, daj znaka i przybywam LOL
markos, już mówią o Twoim zawieszeniu:)

padłem
markos, już mówią o Twoim zawieszeniu:)

Obrazek





mistrz heaheah


a tak w sumie to po co Ci torowy zawias do tej turbo padaki na miasto ?
wlasnie wczoraj to do mnie dotarlo. w sumie to nie wiem.

przesadzilem troche z tymi sprezynami, choc w pewien sposob jest to fajne. samochod jest megabezposredni w komunikowaniu stanu nawierzchni i tego co sie z nim dzieje
no to wiadomosc dla wszystkich ktorzy chca posmigac na zawiasie pic'a , pilnie obserwowac dzial sprzedam heahehea.


pasuje to do dc2 , bo mam chetnego
nie pasuje chyba że zmienisz tylne wahacze na te w eg, ale PIC do ITR też jest
e to pedauwa - tutaj bylby juz 30% taniej od markosa , wiem sam kiedys bylem mocno zainteresowany ale pozbylem sie fury

ps . nowy wlasciciel zajal ostatnio 1sze miejsce na jakis wyscigach w kamieniu co prawda jakis chujowy czas typu 14.0 ale pucharek juz ma wiec nie zajezdzil jej jeszcze hehehe
1. nie bedzie w dziale sprzedam
2. nie byloby 30% taniej

jesli uznam, ze jest za twardo - kupie sprezyny 10/6. nie widze tu zadnego problemu.
dobrze, że coraz więcej nowych dróg mamy w wwie
ja po sezonie zmieniam teina i ten pic jest b ciekawą propozycją
Jak bedziesz sprzedawal sprezyny to chetnie je odkupie

Jutro odbieram torowe amortyzatory HPS* do ITR ale musze jeszcze zmienic seryjne sprezynki.


BTW. integra ma takie same amortyzatory (obudowy) jak Civic RTSi - ciekawe?





* Henio Performance Suspension (80PLN sztuka)
uuuu ziąąąą HPS'y to highendowy towar , mysle ze moze byc ciekawie na najblizszym tajmataku
Civic RTSi

a co to za model?
4x4
aaa racja mówicie o 5 genie
tak to mniej wiecej wyglada w wersji tymczasowej


wczoraj doszla czarna kopulka msd (tym razem chciala pasowac..) z nowym kabelkiem, tym razem w kolorze czerwonym musialem tez wytoczyc nowa koncowke do cewki, bo kabel msd mial inne zlaczki i brakowalo 20mm no w kazdym razie dziala i w koncu siedzi tak jak powinno.
nice
Widziałem wczoraj na C w ruchu to Twoje wozidło. Fajnie sie prezenci i ten kolorek felg zajebiaszczy.
ktos sie pytal jak dluga jest s9b.. TUTAJ porownanie s9b i s80 na moich kolach z odcinka przy 8600rpm.. no niech mi ktos powie, ze to jest fajna skrzynia do zapie*dalania jak sie ma wolnossace b18

a mialem taka fajna niewyjaca s80 i sprzedalem i zamienilem na jakas kwiczaca przydluga s9b ech te tuningi
ale 3 paki poleci...
no niech mi ktos powie, ze to jest fajna skrzynia do zapie*dalania jak sie ma wolnossace b18

skrzynia do 5d tatowoza
ale 3 paki poleci...



jajkiem bym się bał
tez bym sie bal. 250, moze 260 pojade, ale wiecej to chyba bede mial srake na fotelu tak wiec ta skrzynia byla zakupem bez sensu
Zmienisz zdanie jak wjedzie suszara. Nie płacz - będzie dobrze
jest takie pwoiedzonko... zamienił stryjek siekierke na kijek...
a pisales chyba, ze ta sprawdzona jakas miala byc a tu wyjeeee

a tak serio to mysle, ze S80 za krotkie do 300+KM auta
tak, jest po wymianie lozysk i wlasciciel zarzekal sie, ze jest idealna i ze byla sprawdzana. chyba ponownie rozwaze kwestie zwrotu, bo nie jestem pewien czy mi sie ta skrzynia nie rozsypie
tez bym sie bal. 250, moze 260 pojade, ale wiecej to chyba bede mial srake na fotelu tak wiec ta skrzynia byla zakupem bez sensu



dobrze że kupiłeś, inaczej byś sie wku... że nie nadążasz ze zmianami
Ja tez nie rozumiem tego lamentu... przecież na wolnossaku jeździsz chwilowo, wiec po co się przejmować, że auto nie jedzie? Zostawiłbyś S80 i przez pierwsze trzy biegi lansiarko latał po odcince... Na długiej jedynce będą wychodziły fajne starty i moc nie pójdzie 'w gwizdek'.
ja smigam na takiej skrzyni i prawde mowiac nie meczy mnie ona jakos specjalnie (~300KM). zjebana, moim zdaniem, jest pod katem 5tego biegu - powinien byc zdecydowanie dluzszy. ale to jest temat w czasie trasy. po miescie biedy nie ma
żeby rozluźnić trochę majtki wrócę na chwilę jeszcze do tematu kółek...

dzisiaj zobaczyłem to na starym i od razu przypomniała mi się markosowa fura
na tym do dopiero by była długa skrzynia
Markos jeszcze żółtych strzałeczek zapomniałeś domalować
zbok
zbok


gorzej
no co... nieladne?
brzydkie, bo Ci się fajka w nim nie odbiła


Śliczne, Panie śliczne - aż szkoda go zakłądać bo może się oliwą ubrudzić itp
bardzo ladna, bardzo schowana bedzie?
Pewnie bez top-mounta sie nie obejdzie
bardzo ladna, bardzo schowana bedzie?

nie po to robie taki lans, zeby ja chowac bedzie na samym wierzchu i bedzie walic w oko po otwarciu maski
zrób jak GS w Vette...

zrób jak GS w Vette...

Obrazek



Tak nie zrobi, bo sie zabrudzi.
zalozy na nie akwarium i bedzie w sam raz
skarpetę spoona

nieźle się zapowiada Panie Markosie !
zajebiscie wyglada! masakra
Tak nie zrobi, bo sie zabrudzi.

tak nie zrobie, bo nie jestem idiota, zeby robic cos takiego w samochodzie na ulice
Markos, wtedy wpadałbyś na szuter i głośno krzyczał "jestem hardkorem!"
Markos, wtedy wpadałbyś na szuter i głośno krzyczał "jestem hardkorem!"




Żarty żartami ale glanc ślimak wygląda super , Markos tylko gdzie Ty go tam zmieścisz ?
Markos tylko gdzie Ty go tam zmieścisz ?

a o tu:


siedzi tak centralnie że aż się prosi korbe wsadzić i zakręcić
panie gdzie to kolko co bylo ?
sezon sie zbliża wiec grill zakupiłeś?
widzę że i metalowe opaski są powodem do chwalenia się. Niedługo zaczniesz pokazywać trytytki.
wróć do książek zanim coś jeszcze napiszesz.
widzę że i metalowe opaski są powodem do chwalenia się. Niedługo zaczniesz pokazywać trytytki.

niewykluczone. jak przyjdzie reszta v-bandow na wydech, to tez pykne foto. a te - tiala - sa fajne, bo bardzo porzadnie zrobione.

nie - nie ma obowiazku jarania sie nimi razem ze mna.
tak - leje na to co masz do powiedzenia.
a ja sie jaram razem z Toba takie detale ciesza oko. I fajnie jest ze sa takie projekty ze dba sie o najmniejszy szczegół !! A jak wiadomo diobeł tkwi w szczegółach. Oby tak dalej !!

Kiedy turbo?
Jak zawias sie sprawuje ?
Kiedy turbo?

22.06 zaczynamy
nie miala byc wyszukana, tylko musiala pasowac do sprezarki.. do obudowy tiala pasuja flansze tiala. a jak flansze - to czemu nie wziac i opasek, skoro sa bardzo solidne

co ja w ogole pisze.. i po co
Do chlopcow typu DarekoJDM, koper, itd.: przestancie tak slodzic Markosowi i wlazic mu w dupe, bo to troche zenujace przedstawienie...napewno da kadzemu pomacac auto, jak skonczy, wiec temu nienaturalnemu koniobijstwu mozna dac spokoj.



weź się ogarnij i zastanów trochę, napisałem że jestem pod wrażeniem dbałości o szczegóły a ty mi mówisz żebym nie słodził markosowi....

najpierw się zastanów, a później napisz... naprawdę nie boli...

sorry za OT, jak dla mnie koniec tematu....
czy nie jest za twardy jak do codziennego uzytku?

jest zdecydowanie za twardy do codziennego uzytku.
dla Michała za twardy, czyli dla innych będzie idealny - można polecić

Zdecydowałeś się już na którąś z opcji cięcia zderzaka o których rozmawialiśmy?
dla Michała za twardy, czyli dla innych będzie idealny - można polecić

przejedz sie.. ten zawias JEST twardy. moim zdaniem na codzien zdecydowanie za twardy.
koledze chyba lekko kakao ściska dbałość o elementy miażdży, niestety jest to jedyny tak dopracowany civic w PL, jak bym miał tyle kasy też bym nie oszczędzał
Smieszny jest ten temat

ale trzeba przyznac auto wręcz bajeczne kadzy element pasuje idealnie ( z checia troche fotek bym poogladal)... ale wlasciciel mogl by troche wyluzowac wory i normalnie odpowiadac jak ktos sie w temacie czegos zapyta.... a nie, najczesciej z ironia i takim dziwnym "poczuciem wyższości"...
W sumie to "za krótki" jestem żeby się udzielać, ale nie mogę nie napisać że promy kosmiczne spadaly prze takie przysłowiowe "opaski z metalowego" więc niech kazdy robi jak uważa, mnie się osobiście te opaski podobają bo jestem gadżeciarzem i nawet gdyby miały leżeć na półce to wolalbym takie niz z metalowego


Pozdrawiam
seb
Efekt końcowy zapowiada się imponujący. Wierzę że suszarka wleci jak najszybciej. Wszystko w tym projekcie jest naprawdę spoko. Jednak w tak doinwestowanym jajku brakuje kilku elementów tudzież zamieniłbym obecne na inne tj: widziałbym tu jakieś węglowe Recaro/Bride, szeleczki Takaty, półklatke Cusco i to co najbardziej mi sie tu nie widzi to zamieniłbym OEM koła pomalowane na zielono (zdecydowanie jest to półśrodek) na fabrycznie malowane na zielono Volki i na to R888. To moja wizja. Poza tym, ciężko się czepić czegokolwiek.. no.. może bym zmienił lakier nadwozia (uprzednio piaskując budę) na jakiś z pierolnięciem bo szary mi się średnio podoba w EG. To tylko moje zdanie i nie musi się ono podobać komukolwiek Aha.. ciekaw też jestem jak długo pożyje skrzynia przy tych 300 kuniach i sporym momencie bo to chyba newralgiczny punkt calego projektu

Oo... takie koło bym tu widział: http://aycu30.webshots.co...73364566_rs.jpg
problemem volka jest to, ze mi sie nie podoba. nie w tej generacji civika.

jedyne - powtarzam - JEDYNE kolo, na ktore moglbym zamienic te co mam teraz, to 16" cp-r. nie widze jednak sensu wydawania takich pieniedzy, wiec zostawiam kola, ktore od samego poczatku mega mi sie podobaly, a w tej wersji kolorystycznej podobaja mi sie jeszcze bardziej.
hmmm... ogólnie śledzę temat od dawna pomysł świetny...ogólnie na tematy gustu się nie dyskutuje ale chciałem przedstawić swoje zdanie autko widziałem dzisiaj na rondzie pod toruńską już z daleka dostrzegłem fajniutkie wachacze i zgrabny tył 5gena i już podjeżdżając z boku chciałem zachwycić się tym 100 % jdm-em a tu booom... kolor felg totalnie psuje całe autko wydaje się cholernie ponure druga rzecz którą dostrzegłem to śliczne ambery...ale drugie booom mocowanie zderzaka pod kierunkowskazem chyba nie wyszło jakoś tak dziwnie siedzi pozdrowionka
Sory za OT ale bliski ideału mojej wizji jajka z perdolnenciem jest to EG (jedyne czego bym się pozbył to stikerów na budzie):



I teraz będzie "bo całe jest niebieskie"
to EG z obrazka jest z atomowym pierdolnięciem, ale to już nie JDM zabawka a Autobahn RS6 killer
Bo tutaj się rozchodzi o to, że auto jest przechujem, ale właściciel ma słabe PR.

A ogólnie, koncepcja auta markosa bardzo mi się podoba.
fajny tylni dyfuzor.
tomac, ladnie prosze, daruj te idealne wizje. jak na nie patrze, to dociera do mnie tylko jedno: twoj samochod to jeden wielki polsrodek. co zrobiles w nim dokladnie tak jak widziales to w swoim ideale? zielony hak? czy moze to jest tak, ze 5 gen ma byc taki wlasnie z ultrajebnieciem, a 6 gen wymarzyl cie sie taki zwyczajny na rotach i z zakresem modyfikacji nie wykraczajacym poza 3/4 swapowanych civicow?

No no, grubiutki projekcik. Musze przyznać że ładnie to wszystko wygląda

pozwole sobie na maly "offtop" i wroce moze do tego, o czym kiedys byl ten watek..

jest juz listwa i zebnik quaife, 2.83 obrotu. zamowione/zaplacone 7.05. czas realizacji zamowienia 7-10 dni. dotarly dzisiaj. tomson rulez
pozwole sobie na maly "offtop" i wroce moze do tego, o czym kiedys byl ten watek..

jest juz listwa i zebnik quaife, 2.83 obrotu. zamowione/zaplacone 7.05. czas realizacji zamowienia 7-10 dni. dotarly dzisiaj. tomson rulez
Obrazek



Markos, a to nie jest przypadkiem bez wspomagania?

Jak dla mnie za krótkie jest to przełożenie. Przejechałem się CRXem z takim przełożeniem i było za nerwowo/ za mało precyzyjnie. Ciasne nawroty, to wogóle poracha, no ale na kręciołkach wokół pachołków na pewno nie będziesz tym cackiem latał

P.S. Albo masz dublera, albo Cię widziałem dzisiaj na Bemowie przed 19tą na Wrocławskiej . Pozdro!
mogles mnie tam widziec

zgadza sie, to jest bez wspomagania. przelozenie jest prawie takie samo jak seryjnie w itr (2.98), nie wydaje mi sie, zeby 0.15 obrotu l-t-l az tak zmienialo sytuacje. mysle, ze to pomijalne.
kosmos 100%jdm
!Markos,
Nie wiem czy widziałeś już tą serię złączek (milion zastosowań).
http://www.fluidcontrol.n...ccessories.html
Wyglądają calkiem fajnie a wiem, że dbasz o szczegóły.
Wydają sie też solidne i pewnie - znalazłem ich ogłoszenie w gazecie z cześciami do sportu.
Może Ci sie przydadzą...
dzieki, ale temat wszelakich zlaczek mam juz ogarniety. te co mam na wentylacji silnika i paliwie zostaja, a na caly dolot wjada 19mm nierdzewne opaski (t-bolt clamp, nie wiem jak sie taki rodzaj opaski nazywa po polsku). ze "zlaczek" zagoszcza jeszcze 3" v-bandy na wydechu.

poza tym fioletowe do niczego mi nie pasuja
poza tym fioletowe do niczego mi nie pasuja

fioletowe, hmmmm mi by do pasów pasowały
Widziałem dziś na Górczewskiej i na żywo koła wyglądają bardzo fajnie, zdecydowanie lepiej niż na fotkach.
bo markos tylko spamować umie, robienie zdjęć to dla niego czarna magia
przekladnia quaife miala byc krotka.. ale nie chodzilo o dlugosc zebnika na moje oko brakuje jakichs 6cm.. dzwonilem juz do tomsona, maja sie tym zajac.

Kurde zawsze coś
numer czesci sie zgadza. to nie tomson jest winien, zamowili to co chcialem.
Błąd w katalogu tak jak Samco...
i znowu kolejne x tygodni. Jak ja to lubię. Na amortyzator K sporta czekałem jakieś 5 miesiący i też był nie taki jak trzeba. I też nie wina Tomsona, tylko producenta. Zastanawiam się po co kurwa oni te numery robią na częściach jak się później i tak nic nie zgadza do chuja. Współczuje...
bo Europa nie jest takim rynkiem zbytu jak pół stanu w USA i szczaja na nas ściegiem koronkowym. Patrz aso USA i aso zapiździe=PL
co ma do tego europa/usa, skoro quaife jest brytyjski, a civic eg lhd bez wspomagania ma na calym swiecie taki sam magiel.. i wlasnie do takiego magla jest ta przekladnia quaife, ale jakos nie bardzo chce pasowac tzn pasuje, ale jak sie zalozy wszystkie tuleje i uszczelniacze, to nic nie wystaje z obudowy


ach.. bylbym zapomnial, autko wrocilo dzisiaj do domu

.... Patrz aso USA i aso zapiździe=PL


Trochę nie rozumiem o co Ci chodzi.
W USA aso uwazane jest za najwieksze gówno jakie może. Zero porady i jakiejkolwiek zaradności. Jak fura jest ciut stuningowana to już w ogóle nie masz czego szukac.
Ja np na ASO Hondy nie moge złego słowa powiedzieć. Wszytkie moje fury łącznie z wyscigowymi serwisuje w ASO i jestem zachwycony.



zasloniles moj pomnik

a takie fajne zdjecie moglo byc
daaaaaaamn, które nie są?
dziwne, że jeszcze quaife nic z tym nie zrobił, w końcu mają ten produkt od jakiegoś czasu, no chyba, że jesteś pierwszym który go nabył hehee

numer czesci jest na produkcie czy pudełku?
quaife twierdzi, ze sprzedali tego duzo i ze nigdy nie bylo takiego problemu. odpisali, ze mam nieoryginalna maglownice
A co to jest za maglownica, którą masz? Może faktycznie jest od czegoś innego.
jest z civica 92-95 bez wspomagania.
jaka dlugosc tego elementu powinna byc, a jaka jest?
nie mam w reku seryjnego zebnika, nie wyjalem go z przekladni, wiec nie wiem jaka ma calkowita dlugosc. jakie to ma znaczenie? roznica to jakies 57mm.
masz możliwość przypasować do magla ze wspomą?
bo skoro to jest krótsze to w takim razie do czego to jest?
magiel ze wspomaganiem ma zupelnie inny zebnik:


chyba rozetne ten zebnik na pol, dorobie przedluzke z lewym/prawym gwintem po obu stronach i skrece to do kupy na loctite. ewentualnie lekko obspawam w miejscach laczen. obawiam sie, ze nic innego nie da sie zrobic.
A nie lepiej poprostu rozciąc, wstawić odpowiedni kawałek i pospawać na uprzednio zukosowany wałek ? Prościej i lepiej.
Markos sprawdz czy to do CRXa mi nie podejdzie to bym od Ciebie wzial a Ty bys sobie nowe zamowil co?
crxa nie ma w katalogu quaife

pit, nie znam sie na tym, ale jak pospawac takie cos, zeby bylo idealnie rowno? czy zrobienie gwintow, dzieki ktorym wszystko bedzie w osi nie jest dobrym sposobem?
Spawa sie na tokarce, wyważarce lub czymś podobnym do nich. Skoro trzeba użyć do tego tej samej maszyny co do gwintowania itp. to po co robic sobie i komus kto to będzie robił pod górke?
problem polega na tym, ze tam gdzie mam za free dostep do takich maszyn nie mamy spawarki.. czyli rozumiem, ze ewentualne gwintowanie jest jedynie dodatkowa robota, ale nie ma przeszkod, zeby cos takiego wykonac i dac do pospawania gdzie indziej?
No niby tak, tylko troche robota głupiego. Ale skoro nie masz innej mozliwości to znaczy, że nie masz innej możliwosci i rób jak mozesz
ale na gwincie będzie możliwość korekcji długości. Dodać dwie kontry i obędzie się bez kleju.
gwintowani to chyba lepszy pomysł niż spawanie.
gwintowani to chyba lepszy pomysł niż spawanie.



ja bym mimo wszystko dodatkowo w 2 punktach migiem przyheftował bo nie daj Boże
dokladnie. od kręcenia w lewo/prawo moze sie ktorys gwint ruszyc...


może faktycznie to jest do crx

albo to jeden z elementów układanki i pasuje tylko do całości quaife

[ Dodano: 2009-06-25, 18:18 ]
najbezpieczniej o ile można mówić o bezpieczeństwie
to jest rozcięcie wywiercenie otworu wewnątrz nagwintować na drobny zwój
a drugi stoczyć na mniejszą średnice i nagwintować
zrobić przedłużkę na podobnej zasadzie że jedno wkręca się w drugie ... tylko przedłużka musi być z takiego samego materiału

na końcach rozciętych kawałków jeszcze bym rowki zrobił co by można było głębiej w materiał wejść elektrodą w czasie spawania ...

.. sprzęt ? precyzyjna tokarka i rozgarnięty tokarz byle nie rutyniarz ...

jakiekolwiek inne rozwiązania przerobienia tego albo błąd przy przeróbce grozi niewspółosiowością obu fragmentów zębnika
crxa nie ma w katalogu quaife



http://www.jhpusa.com/sto...&idproduct=1877

Czyli, że co? Znowu mnie chcą w chuja zrobić?
A ja mam lepszy pomysł.
Weź to olej. Trochę nie pamiętam dlaczego to robisz i czy przypadkiem nie byłeś zmuszony do wywalenia wspomagania.
Wydaje mi sie, że magiel ze wspomaganiem jest szybszy od tego bez wspomagania.
Ewentualnie kiedyś widziałem "quickener" czy jak to tam było - taka puszka z mnożnikiem obrotów. Doczepiało sie ją jakoś wiec może to Ci jakoś pomoże.
Ja bym osobiśnie zostawił magiel ze wspomaganiem i ewentualnie go przyśpieszył. Pamietaj, że magiel bez wspomagania z niezłymi oponami może być utrudnieniem w podbramkowej sytuacji szczególnie w mieście jak szybko bedziesz musiał skręcić np mając telefon w drugiej ręce lub colę
to jest rozcięcie wywiercenie otworu wewnątrz nagwintować na drobny zwój
a drugi stoczyć na mniejszą średnice i nagwintować
zrobić przedłużkę na podobnej zasadzie że jedno wkręca się w drugie ... tylko przedłużka musi być z takiego samego materiału

dokladnie taki byl plan. przedluzka ma byc zrobiona z seryjnego zebnika, moge sie jedynie domyslac, ze zrobiony jest z takiej samej stali jak quaife.

bonczek: http://www.quaife.co.uk/Steering-racks i wybierz honde. nie wiem co jest dostepne w usa, ale skoro producent nie ma tego w katalogu...

Sam widzisz jak jest z katalogami
A czy zamiast kombinować, nie lepiej zostawić magiel ze wspomaganiem wywalając pompę i zamykając obieg płynu?
nie lepiej, bo:
- taki magiel pracuje troche ciezej niz magiel, ktory nie ma wspomagania
- podobno szybciej sie zuzywa (ale nie bardzo wiem skad mialoby sie to przyspieszone zuzycie wziac)
- w zasadzie go sprzedalem
A nie ma pomp wspomagania napędzanych elektrycznie?
Krótkie przełożenie ze wspomaganiem byłoby marzeniem.

P.S. Jak bardzo skomplikowany jest ten zębnik? Może wytoczyć całość od podstaw jak trzeba x20szt.?
spawanie w celu przyłapania i zabezpieczenia



nie no samo spawanie to wógóle może się skończyć w nalepszym przypadku
albo znacznie gorszym

Jeśli chodzi o takie modyfikacje to Coobcio by się wypowiedział na ten temat bo ma znacznie większe doświadczenie w takich nieszablonowych tjuningach
crxa nie ma w katalogu quaife

pit, nie znam sie na tym.....




jakby co to ja mam 2 magle z 4 gena na wierzchu... zarowno z jak i bez wspomagania- wiec mozesz wpasc i porownac.
A nie ma pomp wspomagania napędzanych elektrycznie?

są. ep3 ma elektryczne wspomaganie. do swapów K-serii zakłada się elektryczne pompy, z tego co pamietam z toyoty.
ale o czym Wy tu pierdo...cie w ogóle, !markos do czego to zmierza wszystko do zagłady finansowej czy do absurdu monotematycznego, zostaw tak jest i nie goń za przepaścią

jeździj jak jest dawaj Niedziela M1 jeździmy bawimy się itd. nie bądźmy męczenikami fun is fun that's all
dla niektórych budowa auta a nie kupno gotowego jest przyjemnością i fun'em a na upalanie myśle, że jeszcze przyjdzie czas
no wiem że pijesz @gasep do mnie , nie gniewam sie ani trochę , auto które kupiłem nawet nie dorównuje w 1/5 do auta !markosa , tylko jest pytanie , robi go do wystaw na Open Show in Warsow Days, czy żeby sobie urozmaicać czas ??

sorki za OT już nie komentuję .

Ja i tak będę pracował nad swoim obecnym, bo jestem mocno w lesie nie chodzi mi o blaski tylko o bezpieczeństwo tego co już mam i o mnie samego

pzdr wszystkich
robi go do wystaw na Open Show in Warsow Days, czy żeby sobie urozmaicać czas ??

zapyaj markosa, wg mnie to drugie

rafi o czym ty w ogole mowisz? sorry, ale nie zrozumialem twojego pierwszego postu. tego ostatniego tez nie. samochod robie do jezdzenia.

Dzień Dobry
Oto numery części:
F10U102 F10U103

numery zgadzaja sie z tym co nabite jest na gratach. rece mi opadly. zwrot nie wchodzi w gre, reklamcja tez nie, quaife robi ze mnie debila: mi nie pasuje, wedlug nich pasuje, a ja mam zla maglownice.

lepsza fotka porownawcza:


a tak wyglada znaleziony w sieci zebnik do CZWARTEJ generacji:


czyz nie jest identyczny jak ten, ktory dostalem od quaife? i czy nie tak samo trzeba go przerobic, zeby 100% szerokosci zebow pracowalo na listwie?


znowu jakies pierdoly..

3" v-band obx, nie ma wstydu, myslalem, ze beda gorsze


pare nierdzewnych 19mm opasek na orurowanie/wode


i troche nietaniej ciszy w silniku..
długo jeszcze bedziesz coś przerabiać i perfekcjonizować w tym szarym civicu?




Jaka chłodnice kupujesz w końcu?
robie dwurzedowa u roslonca. wymiary zdejmiemy po zrobieniu kolektora wydechowego i zamontowaniu turbosprezarki.

wyjasnila sie sprawa zebnika. to jest do 4gena, a na stronie quaife nie ma nawet informacji do ktorej to generacji. tylko w stanach oferowany jest zestaw do 5gen 3.25 obr. w sumie szkoda, ze nie podaja na stronie do czego to jest, a ja przyjalem, ze to do 5gen pozostaje sprawdzic czy listwy sa takie same... jesli beda inne, oddaje i czekam na zwrot (chyba, ze bonczek wezmie ). bede musial przestawic sie na 4.4 obr. zamiast tego co mialem do tej pory, czyli 2.98.


po anodowaniu..

listwie i korkowi wyszlo na dobre..


sprezarka zniosla to niestety troche gorzej, tak sie koncza eksperymenty z anodowaniem odlewu imo i tak wyglada lepiej niz zwykly piaskowy odlew, ale zdecydowanie slabiej niz prosto po polerowaniu. plus taki, ze dokladnie tak bedzie wygladala caly czas i bedzie ja mozna normalnie czyscic nie martwiac sie o zarysowania itd.


zostaly jeszcze do wypolerowania/anodowania wahacze f7 i asr. to juz bedzie koniec zabaw w bling.
markos a ty sam anodujesz czy gdzies oddajesz? to co pozostalo rowniez dajesz w ten kolor?
to nie kolor, tylko bezbarwne anodowanie. kazdy aluminiowy element poleruje i anoduje bezbarwnie, tak samo beda zrobione wahacze i asr. robie to u kolegi, ktory ma w przydomowym warsztacie mala anodownie.

a.. zapomnialem. zostal jeszcze filtr paliwa, ktory teraz jest czerwony. trzeba go wytrawic, wypolerowac i poanodowac bezbarwnie.

costam sie dzieje..


kuzwa naprawde ladnie to wyglada
Ty no ale zamek od maski byś jeszcze jakoś podczyścił i przewód od sprysków, panie

Ładniutko
sie zrobi

ja tam mam kisiel w majtach jak na to patrze
wygląda jak milion dolarów - nice
Bo milion dolarów to to już wszystko kosztowało . Wygląda jak 10 milionów . Jest w pyte ładnie, też takie chce
Kosciech, Ty masz do gory nogami
wiem i jej nie będzie widać . Jakoś sie z tym pogodze. Za to baran pokaże ładnie rogi
taki tam pikczur sobie trzaslem



fajnie to wyglada. niestety miejsca na cokolwiek wiecej niz polowkowa chlodnice nie ma, tak wiec musze sobie kupic jakiegos chinczyka, czy inne mishimoto. i tak bedzie robiona dodatkowa kratka w zderzaku, wiec moze ta chlodnica sobie poradzi.
i tak bedzie robiona dodatkowa kratka w zderzaku, wiec moze ta chlodnica sobie poradzi.



z wodą da radę bez problemu... chłodnice oleju dodatkową byś sobie założył
spokojnie. bedzie.
z wodą da radę bez problemu

nie jezdzilem jeszcze zadnym doladowanym b18 z blockguardem, wiec nie wiem czy nie bedzie problemu. mala chlodnica ma 36cm szerokosci, duza - 66. roznica jest spora, a chlodnica pracuje glownie powierzchnia czolowa, dopiero potem gruboscia.

chlodnica oleju, tak jak mowi gooffy, bedzie.
a kolektor nie będzie owijany?
Bedzie, ladna zielonkawa tasma...

Markos, taki syf pod maska... nie wstyd Ci pokazywac takiej foty..??


bedzie. dp tez. przeciez to dopiero przymiarki.
w tych wszystkich grubych projektach zza oceanu i tych w pl jak np w twoim widac piekna czysta komorke bez zbednych diwajsow . wyrzuca sie klimy wspomy itp graty .

zawsze mnie ciekawilo czy wyrzucalo sie to ze wzgledu na mase czy niemoznosc zmieszczenia tego wszystkiego w komorze . Na tym ostatnim zdjeciu widac ze marne szanse na to . Jak sie smiga takim autem bez wspomagania po miescie jest spora roznica czy tylko na postoju pojawia sie wiekszy opor ?

suszarka do wlosow robi wrazenie
na postoju z przekladnia quaife prawie nie da sie krecic kierownica - przeczytane, jeszcze nie sprawdzilem. po wstepnym spojrzeniu na to jak pracuje poskladany do kupy magiel z ta przekladnia wychodzi na to, ze jest jakies 2.5 obrotu lock-to-lock. teraz mam prawie 3 - sprawdzone wczoraj (ze wspomaganiem). klimatyzacja wywedrowala glownie z powodu tego, ze bylaby to kolejna chlodnica i kolejny wentylator, ktore przy top mouncie raczej by sie nie zmiescily. wspomaganie - to samo. slowem - zachcialo sie top mounta, wiec reszta zostala temu podporzadkowana. jak dojdzie wastegate, to miejsca zrobi sie jeszcze mniej. oczywiscie, wiadomo, ze tez bedzie zamontowany tak, zeby bylo go widac
Codziennie po przejażdżce banan na przyrost i będzie dobrze.
zawsze mnie ciekawilo czy wyrzucalo sie to ze wzgledu na mase czy niemoznosc zmieszczenia tego wszystkiego w komorze . Na tym ostatnim zdjeciu widac ze marne szanse na to



przy zostawieniu tych elemntow ktore wymieniles, zawsze mozna zrobic "Barana" i wtedy da rade to zmiescic. mamy juz takie wykonane instalacje w SSG.

w USA wyrzucaja to glownie dla wygody- latwiej zrobic, ladniej to wyglada i tak jak Markos napisal zeby miec klime trzeba dac dodatkowa chlodnice- robi sie ciasno ... wtedy tez moga pojawic sie problemy z wysoka temperatura pod maska.
Na prawdę świetnie to wygląda, widać dbałość o każdy szczegół. Gratulacje za wytrwałośc bo efekt powala. Ciekawe jak to jeszcze będzie jeździło?
Ciekawe jak to jeszcze będzie jeździło?

zacznie jeździć jak właściciel przestanie śmigać w "japonkach" No chyba, że chodzi tu o jdm
zacznie jezdzic jak przyjdzie chlodnica i zawias, czyli pewnie za miesiac, w sam raz na pierwsze mrozy w japonkach to ja prowadze samochod... tzn wsiadam w japonkach, a do jazdy je zdejmuje
Trochę szkoda, że kolejny sezon umknął i nawet sobie nie pojeździłeś, bo skoro graty mają być za miesiąc to będa za 1,5 lub dwa-- tak zawsze jest heh
!markos raczej nie patrzy na sezony
To jest jego DD, robione dla własnej przyjemności.
No chyba, że plany oraz podejście właściciela się zmieniły?
lol

w ogole co to za temat, nie wiem skad gasebowi wziely sie te japonki i co to ma wspolnego z terminem wyjazdu..

nie bede sie wyglupial i mowil, ze 350 konne jajko bez klimy i wspomagania to auto na codzien.
Dla tego napisałem, że szkoda że sobie nie pojeździ, bo zimą tym bardziej auto nie będzie się nadawało do niczego. No i szkoda by mi było nim jeździć zima, w deszcz itp
wydaje mi sie ,ze przekładnie na stronie quafia sa wlaśnie oznaczone prawidłowo dla danego modelu.

SH3 dla crx i IV gena i podobnych...numer ten jest chociazby na przekladni jak i na wielu plastikach itd.

i SR3 chyba dla Vgena

te Twoje prawie 3 na wspomie to seryjnie?
nie bede sie wyglupial i mowil, ze 350 konne jajko bez klimy i wspomagania to auto na codzien.

co prawda brakuje mi ~50KM ale smiem sie nie zgodzic. o ile brak klimy moze byc uciazliwy (oczywiscie rozumiem, ze nie kazdy moze ja miec z roznych powodow ) to kwestia mocy jest tu na plus. super jezdzi sie takim dynamicznym autem po miescie. i klade nacisk na JEZDZI a nie zap..
Auto zajebiste, mam nadzieje że wpadniesz nim do Olsztyna na Dajtki 9 sierpnia

Strona 8 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Podobne wątki