Strona 9 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

mam nadzieje że wpadniesz nim do Olsztyna na Dajtki 9 sierpnia



samochod stoi/wisi u nas na podnosniku wiec watpie zeby to sie udalo.
tak, jest to zdecydowanie malo prawdopodobne, a wrecz niemozliwe, poniewaz nie ma zawiasu i chlodnicy. reszta in progress.

do jezdzenia. tak wiesz.. mam ochote sobie pojezdzic, to biore kluczyki i ide sie przejechac. a do czego sa samochody?



Ogólnie wielki szacunek za całość projektu ale oczy mnie bolą jak czytam takie rzeczy...

Samochód dla pewnie 99% a może i wiecej użytkoników jest przedmiotem użytkowym. Ma zawieść do pracy, do domu, do kina, wjechać na działke itp...mało palić, nie psuć się itp..

Dla fanów motoryzacji fajnie, że są tacy ludzie jak Ty i tego typu projekty.. ale nie oszukujmy się Mało jest osób w tym kraju (niestety) która z barku kasy lub czasu nie mogą sobie pozwolić na takie przyjemności
Stavros, ale jakie to ma znaczenie? Nie mamy tu forum małopali.pl i gdyby każdy tutaj miał kierować się zdrowym rozsądkiem to 3/4 aut w ogóle by na tym forum nie było. Tutaj właśnie bawimy się motoryzacją, tworzymy sobie auta na własne widzimisię/potrzeby. Jest ktoś z budżetem i chce mu się lizać każdą śrubkę - dobrze.
Stavros, ale jakie to ma znaczenie? Nie mamy tu forum małopali.pl i gdyby każdy tutaj miał kierować się zdrowym rozsądkiem to 3/4 aut w ogóle by na tym forum nie było. Tutaj właśnie bawimy się motoryzacją, tworzymy sobie auta na własne widzimisię/potrzeby. Jest ktoś z budżetem i chce mu się lizać każdą śrubkę - dobrze.



i to chodzi, popieram 100%.

Chodzi mi tylko o zacytowaną wypowiedź markosa Pozatym szafa gra
Ja wierzę, że będzie nim jeździł. Po to go robi, chyba.
na moj gust duzo tu tez jest przyjemnosci z samego robienia/modyfikowania
tez. ale najwieksza przyjemnosc plynie z jazdy i w tym chyba wszyscy sie ze mna zgodza.. jeszcze pare godzinek i bedzie jakis maly apdejcik

ps.
tam wczesniej mialo byc "do czego sa TAKIE samochody"
będzie przeciąg:) szacuneczek za takie autko
i co z tym małym apdejcikiem?
alez proszzzzz

a na aucie sie nie dalo zrobic?
nie..

jeszcze 2 fotki


Oooo...brykiet Kto jest producentem i jak oceniasz wykonanie ? Gratki
vis
srednio
srednio na tyle, ze gdybys jeszcze raz kupowal to wybralbys produkt krajowy (jeden z tych grupowych, np. z ck.pl)?
nie wiem jak wyglada produkt krajowy z zamowien grupowych.

wykonczenie warstwy zewnetrznej jest KOZAK. idealnie gladkie, zero krzywych wlokien, lakier jak lustro. pod spodem troche gorzej. w kwestii trwalosci wypowiem sie po roku.
Ale sie swieci....
MAska wyglada MEGA...
Przynajmniej na zdjeciach

Powiem to juz któryś raz...Auto KOZAK
Faaaaajne są węgielki
ulalaaaaaa śliczna!
kozak seibon od dołu tez pewnie tak wykonany? orientowales sie...
jak kiedys wpadnie mi w rece seibon, to porownam.
U mnie jest Seibon, jak będziesz Markos w ssg to sobie porównaj...
nie wiem jak wyglada produkt krajowy z zamowien grupowych.

wykonczenie warstwy zewnetrznej jest KOZAK



a powietrze pod folie nigdzie się nie dostało? ;P

Idzie powoli ale strasznie sie cieszę, że cały czas do przodu. Powodzenia!
opalarka gladko poszlo
Wygląda bardzo dobrze tylko ciekawi mnie efekt na twoim aucie, dawaj fotki
taki oto wlocik na chlodnice oleju sobie zanabylem i musze powiedziec, ze jakosc wykonania jest na bardzo wysokim poziomie! jesli pasuje w dziure tak samo jak wyglada, to jest to dil zycia


jako, ze sqter obrabowal mnie nie tylko z gwintu, ale i z wahaczy, to kupilem sobie kolejne takie same i oczywiscie po raz kolejny pyknalem fotke, poniewaz uwazam, ze sa odjazdowe i pewnie zrobie im jeszcze wiecej zdjec. tak, beda polerowane i anodowane (asr tez)



i na deser, nie do konca w zwiazku z tematem, mowilem, ze zrobie jakies tuningi w rowerze, no i zrobilem wjechala dwopolka w chromie, nowy lancuch i nowe pedaly, wiecej planow nie mam

trzeba było i ASR opierdzielić a w zamian zapodać F7 subframe brace!
trzeba było i ASR opierdzielić

ASR ztcw też opierdzielił
rower z r888 na tyle rządzi
trzeba było i ASR opierdzielić

to mialo miejsce troche wczesniej

gdyby f7 produkowalo wzmocnienie do 5gena, to pewnie nie zastanawialbym sie dlugo.. mysle, ze asr po polerce i anodowaniu tez bedzie najs
taki oto wlocik na chlodnice oleju sobie zanabylem i musze powiedziec, ze jakosc wykonania jest na bardzo wysokim poziomie! jesli pasuje w dziure tak samo jak wyglada, to jest to dil zycia
Obrazek


Tylko zrób koniecznie poźniej zwiekszenie średnicy przed tą chłodnicą oleju.
Powietrze nie może za szybko lecieć przez chłodnice bo spada efektywność chłodzenia.
gdyby f7 produkowalo wzmocnienie do 5gena, to pewnie nie zastanawialbym sie dlugo

pewnie jeszcze z miesiąc lub dwa i będa do EG
Tylko zrób koniecznie poźniej zwiekszenie średnicy przed tą chłodnicą oleju

nie ma takiej potrzeby, wystarczy odsunac chlodnice od koncowki nadmuchu o jakies 10-15cm
suuuper auto, wygląda jak nowe, kiedy zderzak będzie zielony?
maska jest młodsza od kredy bo jest z węgla 8)
zderzak nie bedzie zielony. bedzie szary, taki jak jest teraz. nie ma to jak blysnac jakims kretynskim zarcikiem. wygrywasz!

przedstawiam smutnego siusiaka:


jest zajebiscie. zostaje polerka i bedzie superek. tak pedalsko troche, chyba pasuje do roweru
Markos końcówka dorabiana czy jakis ori produkt ? sam zastanawiam sie nad zmiana u siebie na cos podobnego bo mam juz dosyc czyszczenia klapy
tlumik m-tech (puszka wieksza w przekroju, ale krotsza niz mialem dotychczas), koncowka to zwykle 3" kolanko przyciete na dlugosc
jest zajeboscie... sam od dlugiego czasu mam taki pomysl w glowie tylko bardziej aby przypominal ten koncowy TODA do EP3 lub J'S RACING
Generalnie, nie ma problemu czy uzyjemy tlumika koncowego owalnego czy okraglego. Moza zrobic kocowke 3 calowa ale tez do puszki okraglej mozna zrobic koncowke 90mm i bedzie malina
filipwwa, po co znow zaczynac jakis spor....apeluje o zawieszenie broni heh


matko bosko kochano jakie sporyyy
siusiaka widzialem w telezakupach mango, postanowilem zrobic sobic lokalna kopie

oraz najbardziej jdm bedzie jak przestaniesz juz na sile pie*dolic te swoje glupoty
smutny siusiaczek jest kozakiem. Tez miałem pomysł zrobić końcówkę zagiętą delikatnie w dół i moim modelem w tej sprawie miał być ten:


no ale teraz może się to zmienić, ponieważ Twój bardzije mi się podoba
U siebie dałbym tylko okrągłą puszke i wydech zrobiony byłby z surowej stali (nie polerowanej)
....co drugi laik na widok tej zagietej w dol rury powie' wow ale fajny diesel'

super wygladaja te tlumiki J'S RACING w wersji z opalana koncowka, miodzio
dyzel pałer będzie chociaż trochę dymić?
oby nie!
Siusiak Markosa widzę że pojawił się i tu
Projekt kozak jeden z moich ulubionych
Kiedy maska z tą okleiną zawita?
Michał, wyjedzie to przed mrozem?

no, a miękki siusiak to na pewno oryginalne rozwiązanie chociaż nie moje klimaty...
wyjedzie! gwincik juz leci, zlaczki i alu kolanka na orurowanie tez, chlodnica wody przyszla wczoraj. zostalo dokleic chlodnice oleju, schowac kabelki, zamontowac wskazniki, zasilic sprezarke olejem i woda i przerobic miske.

siusiak w poliszu, asr w trakcie usuwania twardej anody


btw moze ktos ma namiar na jakas firme bedaca w posiadaniu pieca, w ktorym mozna bedzie nagrzac kolektor wydechowy do jakichs 400°C?
statyw do fotek partsow musi byc

wydeszek zapowiada sie fajny....
jakos tak to razem powychodzilo, chyba nie jest zle jak na domowe warunki i pierwsze zabawy z polerowaniem




oto co poleglo podczas pracy przy asr:
- 2 siatki scierne 240
- 2 krazki scierne 240
- 1 arkusz papieru 240
- 1 krazek scierny 320
- 1 arkusz papieru 320
- 1x 400
- 1x 500
- 1x 600
- 1x 800
- 1x 1200
- 1x 1500
- 1x 2000
- troche pasty
- wiertarka

a i tak nie jest lustro, wiec chyba nie ogarniam tego jak nalezy jednak mam to gdzies, bo wszystko i tak bedzie anodowane. bylo to powiedzmy takie przygotowanie powierzchni do tego, zeby po anodowaniu bylo blyszczace, a nie matowe.

tow hook - papier 2000 i pasta
wahacze - tylko pasta, bo cnc bylo tak rowno zrobione, ze nie bylo sensu drapac ich papierem

ogolnie megamnostwo roboty, ale satysfakcja ogromna idealnie nie jest, ale mysle, ze po anodowaniu i tak styknie, zeby wku*wic kogos, kto jedzie za mna
jak się odbije w tym słońce to ktoś oślepnie na wieki dużo roboty ale efekt zajebisty...

coraz bardziej dochodzę do wniosku, że szkoda będzie tym jeździć a szczególnie po naszych pięknych droga i wśród zajebistych kierowców którzy najlepiej jak by siedzieli w domu.
ja tam bede smigal w koncu po to ten samochod robie i po to anoduje takie czesci - zeby nie przejmowac sie, ze zaraz po polerce beda matowe

innych kierowcow niestety nie zmienie. jak gdzies we mnie klepna, to po karboniku
to jest właśnie przerąbane bo ubezpieczalnia odda Ci za normalna maskę i to pewnie jeszcze zamiennik fajna sprawa to anodowanie ale jak tyle kasy wkładasz to nic dziwnego, że takie patenty wchodzą
markos myślę ze ten materiał jest kiepski pod polerkę i dlatego nie ma total lustra (lub jakas kiepska pasta),bo papierami pojechałeś ok a wręcz wczuwałeś się aż zabardzo - większość osób używa polowy tych które podałeś
wahacze to 7075, asr 6061, to nie wiem jak to sie poleruje. pasta to dursol, innej nie mialem i nie chce mi sie kupowac, bo to juz koniec polerowania w kazdym razie jest troche lipa, bo wychodzi na to, ze 7075 slabo sie anoduje.. ciekawe jak wyjdzie.
Fajnie to wszystko wygląda, gratulję samozaparcia
pasta to dursol


Autosol z filcem na wiertarce zrobił by robote
ale po co, skoro wszystko idzie do anodowania?
kozak efekt! spapugowałbym ale mojego asr'a aż tak nie widać już
jak paznokcie masz czorne to bedzie ok
Wypass Furka, oby tak dalej... i tak juz jest najładniejsza jesli chodzi o EG a moze i nawet reszte...
co tu dużo mówić, najlepiej doinwestowany 5gen w Polsce.
świetny pomysł z tym anodowaniem. Czy struktura powierzchni też się zmienia, czy tylko barwa?

Brawo za samozaparcie...

czekam na efekt końcowy. pozdr
Czy struktura powierzchni też się zmienia, czy tylko barwa?

materiału tylko ubywa a więc redukcja masy
barwa sie nie zmienia, waga tez nie, struktura wlasciwie tez nie. jak bylo gladkie, to nadal jest gladkie. znika tylko lustrzane wykonczenie. jak cos bylo matowe, to nadal jest matowe.
i tak kiedys bedzie moj! Jestem pierwszy w kolejce!

mega jest!
konkret nic dodac nic ująć.
kolektor za pare dni pojdzie do odpuszczania, jest luzem, wiec mialem okazje pyknac jakies foto. imo jest calkiem ladny, nadaje sie do albumu rodzinnego


Ładny to mało powiedziane- wygląda przechuyy! Nie ma co, SSG zrobiło świetną robotę!
bardzo ladnie pospawany brawo wiadomo kto

do ile stopni bedzie odpuszczana?
Co to za "odejście na bok", hę?
jadowite weze ....

Wyjscie na wastegate.
Co to za "odejście na bok", hę?



Wyjscie na wg (w tym przypadku Tial'a)

to chyba ma być sztandarowy projekt ssg?
to chyba ma być sztandarowy projekt ssg?



czemu tak sadzisz?
bo jest robiont na bogato, od podstaw zbudowany przez SSG, tzn. ja tak mysle ale czy to bedzie wizytowka to watpie...// to w jakiej temperaturze bedzie odpuszczany?
ja nie watpie w to, ze to jedna z wizytowek. odpuszczany bedzie w takiej jak trzeba, nie znam sie na tym.
to w jakiej temperaturze bedzie odpuszczany?



naprezenia spawalnicze z reguły odpuszcza sie w temperaturze 200-250 stopni, dlaczego jest to dla Ciebie ważne?
kolektor za pare dni pojdzie do odpuszczania, jest luzem, wiec mialem okazje pyknac jakies foto. imo jest calkiem ladny, nadaje sie do albumu rodzinnego

Obrazek
Obrazek


A mógłbym prosić też zdjęcie "dziury od wewnątrz" tak żeby było widać połączenie 4 rur (w środku)?
jest tak samo ladnie, albo i ladniej niz z wierzchu, wszystko porzadnie wyszlifowane. wyjscie do wg tez jest profi.
A gdzie foto calego kolektora po owinieciu?
kurcze...mialo być nie watpie

[ Dodano: 2009-08-25, 12:11 ]
A gdzie foto calego kolektora po owinieciu?

mysle, ze najpierw wrzuca sie do pieca, a dopiero potem owija..

jest jeszcze w 1000. nie ma lepsza/gorsza dlugi, przestan juz wymyslac..
nie zrobione razem, bo dp nie ma potrzeby odpuszczac. poza tym jak znam zycie to w polowie kolektora skonczy sie tasma.. na dp poszlo prawie 15m
A później sie śmiejecie że ludzie czytają "interneta" i piszą głupoty ...

Ogólnie rozróżniamy odpuszczanie w zależności od temperatury nisko-,średnio- i wysokotemperaturowe. W temp 150-200 stopni celem jest usunięcie napreżeń hartowniczych i zachowaniu twardości i odporności na ścieranie.
250 -500 duża wytrzymałość i sprężystość, zmniejsza sie twardość.
i 3 grupa powyżej 500 stopni ale nie przekraczamy temperatury przemiany eutektoidalnej 723 stopni, w takiej stali prawie całkowicie usuwają sie naprężenia podczas hartowania.

tak to wygląda z technologicznego pkt widzenia dla stali, oczywiście nie wiem z jakiego konkretnie materiału i jakimi dodatkami jest zrobiony kolektor ale myślałem że !markos jak kilka stron wcześniej piszesz oznaczenie materiału to sie coś znasz. Przepraszam za OT. Pozdrawiam
wyglada na to ze markos montuje czesci z lodzi podwodnej

tak na marginesie wielki szacunek dla chlopakow z ssg , zaczynali od 0 a w tej chwili chyba sa w stanie wykonac kazda czesc i rozwiazac kazdy problem , to podstawa dobrego tunera .

no nie wiem czy bez kasy tez tak ladnie by szlo, moim zdaniem to Markos jest mozgiem i to jego hajs...
hajs markosa, pomysl markosa, realizacja SSG . wiec nie wiem o co ci chodzi ?

tzn po podpisie juz kminie

ssg vs inne stajnie . Nie jestem z wawki i nie wiem kto jak robi ale widze ze ssg zrobil mocny skok do przodu od poczatku istnienia
Widac to na przykladzie tego sztrucla markosowego bez kropki na koncu.
dlugi, tym razem akurat ci sie udalo..

mysle, ze razem z ssg dobrze sie w tym projekcie uzupelniamy. nie wiem ile % jest ich, a ile moje, ale jakos to idzie.
venoGw podpis nie ma nic wspolnego z moja wypowiedzia, tylko nie mozna przypisywac calej zaslugi tunerowi...tuner robi co klient chce i tyle, cala wizja i to jak auto bedzie wygladalo od poczatku do konca kminil Markos, fakt SSG duzo ogarnia i dobrze tyle.
tuner robi co klient chce i tyle

wielokrotnie jest dokładnie odwrotnie. to, że klient chce nie oznacza, że tak będzie dobrze. od tego jest tuner i jego doświadczenie zeby znalezc wspólne rozwiązanie.
nie no wiadomo ze tuner to taki nauczyciel, ktory mowi dobrze zle, tak a nie tak, ale wiadomo wiekszosc zalezy od wlasciciela.
No powiem ci że kolektor masz superoski....ssg super robota
Temat rzeka zależy jak kto na to patrzy dajcie spokój bo już jeden telenowele napisał na temat swojego auta
lipa, nie maja zadnego lans znaczka
nie placz misiu
lol, nadrukuj tak jak nalepiles w paincie
zrobmy grawerke
laserem

a potem poanoduje

oraz nie siedz tyle przy kompie, tylko do roboty!
!markos, auto zacne Czy planujesz wymianę hamulca na cos większego, bo to chyba obecnie najsłabszy element tego projektu ? ORO i DS'y są spoko, ale jeden tłoczek oraz tarcze 282 i 262mm w ponad 300 konnym aucie do upalania mogą nie dac rady.
czemu ma nie dać rady taki setup tarcz ?
grafix, może nie dac rady, bo tarcze w porównaniu do mocy auta troche małe są, no i na jednym tłoczku wszystko. Jeżeli auto ma byc upalane na jakis pojezdzawkach, to po 2 kółkach hamulca może nie byc. Poza tym w takim projekcie, jak Markosa większy hamulec byłby na miejscu.
nie bedzie wiekszego hamulca.
a co ma do tego że jeden tłoczek? SIły hamowania na pewno nie zabraknie, ja bym się tylko martwił że tarcze są zbyt cienkie/małe i będą się szybko przegrzewać z powodu zbyt małej pojemności cieplnej.

[ Dodano: 2009-08-26, 19:03 ]
wedlug mnie oro 282 + ds performance + nowe tarcze na tyl i seryjny klocek wystarcza w zupelnosci jak na moje potrzeby. nie jestem katem i nie dostrzegam przyjemnosci w hamowaniu max mocno jak tylko sie da bez potrzeby. mocno hamuje zwykle tylko wtedy kiedy zmusza mnie do tego sytuacja na drodze.
tak jest.
rycerze hardkoru nie hamują bez powodu.
ty wez juz idz do domu, bo ci ta praca od rana szkodzi
ja sie poprostu ekscytuje niesamowitymi customowymi gumami ułożonymi w ":-)"

tylko sie nie zmocz
Markos pisał ze tak, cytuje uwaga uwaga

ze niby na pojezdzawce skonczy mi sie hamulec, tak? don't think so.
Skoro na nie nie jezdzisz to na pewno nie. A na ulice powinien to byc wystarczajacy zestaw.
no, a jak pojade na trackday, to spale hebel i zatrzymam sie w krzaczorach. spoko, przyjalem
dajcie już spokój z tym hamulcem. tarcza 282 i hardkorowe tarcze ORO to wystarczające rozwiązanie nawet na trackday jak do auta ważącego niewiele ponad tonę.
dokładnie, dlatego nie rozumiałem obaw Elmo ze nie starcza ;]
a na ulice wystarczy 262 nawet...wiec bez spinki Panowie Markos poka jakiegos fotexa
A już sie tłumacze. Na przykładzie: w WRX US-spec do 2006 były tarcze 294mm na przodzie i 266mm na tyle. Wszystko na jednym tłoczku. Zestaw kompletnie nie przystosowany do samochodu ważącego ok 1400kg i mającego ok. 220 km, nawet na ulice. W EU-spec ten sam WRX wychodził z zaciskiem 4-tłoczkowym na przodzie i tą sama tarczą 294mm oraz z zaciskiem 2-tłoczkowym na tyle z tarcza 290mm. W opinii użytkowników WRX taki dopiero zestaw pozwala bezpiecznie jeździc po ulicy, a i okazjonalne pojeżdżawki tez wytrzymuje pod warunkiem zastosowanie naprawde dobrych tarcz i klocków. Dlatego w US-spec od 2006 montuje sie ten sam hamulec co w EU-spec. Natomiast, jeżeli ktos zakłada wypad na więcej niż 10 pojeżdżawek w sezonie lub ma mocniej dłubnięte auto, wówczas zalecane jest przejście na hamulec Brembo z STi (326/316mm) lub jeszcze większy.
Mając powyższe na uwadzę uważam, że Civic Markosa przy mocy ponad 300 km i masie ok. 1100 kg (jak sie mylę, to proszę mnie poprawic), który został zbudowany m.in. w celu uczestniczenia w pojedżawkach (gdzies czytałem, że po zakończeniu budowy projektu Markos chce uzytkowac auto w 100%) ma zbyt mały hamulec, żeby ogarnąc to auto (w sensie, że jego skutecznosc oraz odpornosc na przegrzanie nie idzie w parze z mocą auta). Jak będzie w rzeczywistosci wyjdzie podczas użytkowania.
nie zapominaj, że większy na skuteczne hamowanie ma waga auta, niż jego moc...
pomiędzy 1400 a 1100 jest 300kg różnicy

ostatecznie i tak masz racje

na trackday markos nie pojedzie wg mnie tym autem , bo szkoda go bedzie .... mi by bylo...

u siebie przy 300+ mialem z tylu bebny a przod serie vti
i styknely przez dwa lata latanie po wawie ...

ps bez rozumu nie pomoze zaden hebel,

podsumowujac: zestaw fajny i na pewno wystarczy

ps druga opcja: ze jak markos bedzie tyle jezdzil co przez ostatni rok to raczej zgnija niz je zagotuje
ostatni rok jezdzenia = 18000km, wiec bez dramatu jak na takie auto. teraz przebiegi pewnie spadna, bo mam dupowoz.

oraz nie od dzisiaj wiadomo, ze us wrx nie hamuje. sadze, ze nie ma to nic wspolnego z civikiem na oro z integry. 300kg na plus tez raczej nie ma zwiazku z civikiem.

anyway.. po konsulatacji z szefem centrum obrobki cieplnej zrezygnowalem z odpuszczania kolektora, wiec niedlugo wraca do ssg na planowanie flanszy i owijke tasma. oby wystarczylo
ostatni rok jezdzenia = 18000km



zazdroszczę takiego żywotu Twojemu autu. Pamiętam sezony kiedy rowerem więcej robiłem
no, a jak pojade na trackday, to spale hebel i zatrzymam sie w krzaczorach. spoko, przyjalem



No a jak pojedziesz to się okaże, generalnie jakies mega uber tragedii być nie powinno


tak, wiem, brakuje bova
Co to to za prawą lampą? Bo nie wiem.
abs
inna pokrywa... to taka robocza czy jeszcze cos zmieniasz?
robocza, przecie !markos, wszystko na blink robi i jak by sam powiedział zwróć uwagę na śruby na pokrywie
ja to się dziwie MArkos, że to twoje auto jeszcze się nie pojawiło w żadnym piśmie itp
Pojawi sie, zrob sobie przeglad ostatnich GT
ee.. bonczek, wiesz cos, o czym jeszcze nie wiem?
Nic nie wiem żarcik
ja bym pomalowal/anodował IC i rury na czarno
jest plan na anodowanie intercoolera, zeby sie tak paskudnie nie utlenial. mozliwe, ze to samo spotka chlodnice wody.

orurowanie raczej nie, choc to zalezy od tego czy bede robil zaslepki w dziury po halogenach, czy kupie inny zderzak i bede w nim podcinal kratki, zeby zmiescic orurowanie
czy kupie inny zderzak i bede w nim podcinal kratki, zeby zmiescic orurowanie

chcesz schowac cale orurowanie i intercooler w zderzaku, tak zeby nie bylo nic wydac ?
intercooler sila rzeczy bedzie widac. reszte chce schowac.

kierunek na kolejny sezon?
Jak miliony monet
intercooler sila rzeczy bedzie widac. reszte chce schowac.

kierunek na kolejny sezon?




Oj chyba wiem z kąd masz tą fotkę Ale się nie złoszczę Golfy itp fajnie wyglądają zwłaszcza jak mechanicznie są bardzo dobrze zrobione...Ciekawie jak jest z tą Hondą...Jak by tu wsadzić jakąś mocną B-serie to nie jedna osoba by się zdziwiła.
już chyba powoli mało dziwą szybkie szroty, kiedyś takie coś bardziej szokowało a teraz już każdy wie co to sleeper itp...
mysle, ze taka parchata buda, w ktorej jest 350 koni, mialaby niezwykle silne dzialanie psychologiczne na kierownikow "lepszych" aut.. musze o tym mocniej pomyslec.. ile hajsu odzyskam za maske i klape

costam dospawali, ale nie znam sie, nie wiem co, teraz jest jakos tak:

Ale kozak jest to auto
A nie mowiłeś jakis czas temu o jakimś wodnym IC?
Chyba ,ze cos pokreciłem....
A nie mowiłeś jakis czas temu o jakimś wodnym IC?



jak majkel był grany
Weź wrzuć wszystko na raz bo nie chce mi się co chwila pisać, że zajebiście jest
Kozak wyglada Niezle ma te zabki
z aluminiowym orurowaniem jest o tyle fajnie, ze wazy 1/3 tego co takie samo z nierdzewki


no i w razie czego da się wrzucić w anode
bedzie w kocyku, wiec nie bardzo jest sens. za to intercooler i mozliwe, ze chlodnica wody pojda w bezbarwna anode (ale chyba juz to pisalem)
!markos, natrysk wody na IC będzie, czy raczej zbędny przy tej powierzchni chłodzenia i generowanej temp. ?
intercooler jest bardzo wydajny, nie bedzie to potrzebne, to nie ma miec 500 koni.
a jak mi odwali, to kupie sobie lans cryo2
czerwona pokrywa? Co się stało z "Markos Green"
chyba nie sadzisz, ze bede mial czerwona pokrywe
ten sam co byl wczesniej. pokrywa poszla do poprawki na gwarancji, poniewaz (nie wiedziec czemu) proszek zrobil sie ziarnisty i zaczal wylazic spod uszczelek na szpilki pokrywy. wszystkie inne kolory sa ok, ten jeden zepsul sie od temperatury. jak znowu tak sie popsuje, to juz mam plan na inny.
Moro?
nie byloby zle, ale do niczego nie pasuje. nie, nie kamuflaz.

oraz nie, nie bedziemy bawic sie w zgadywanki
moze ruda? a tak powaznie to ja bym dał taką:



Homer wymiata
dzisiaj mial byc fajny apdejt, ale niestety kazda rzecz, ktora mialem do zalatwienia poszla nie do konca po mojej mysli, a w zasadzie fatalnie i zasadniczo ze skutkiem tragicznym

pojechalem po 2 paczki. w jednej miala byc klapa vis, w drugiej gwint pic 10/6. niestety ani w jednej, ani w drugiej nie bylo tego, co zamowilem. dostalem kolejna maske (JAKIM TRZEBA BYC KRETYNEM, ZEBY WYSLAC MASKE ZAMIAST KLAPY?!?!?!?!?), a gwint jest ze sprezynami 10/8

anodowanie - tez super, bo nic nie zrobilem. asr'a nikt nie chce przyjac, bo pie*dola, ze im nie wyjdzie i ze w ogole juz bylo anodowane i ze nara, reszty elementow nie zdazylem poanodowac.

jak tak dalej pojdzie, to samochod wyjedzie w przyszlym roku a to juz bedzie moment kiedy powole zaczne dojrzewac, zeby zaczac go sprzedawac na czesci. w zasadzie to jestem bliski zrobienia tego juz teraz, bo mam tego wszystkiego szczerze dosyc. ktos cos chce?
nie łam się będzie dobrze!
no to niezle , z ta sprzedaza to powaznie ? na czesci szkoda ale kazde dziecko wie ze w calosci nie sprzedasz za rozsadne pieniadze (jezeli taki termin w ogole ma prawo bytu przy takichautach) wobec wkladu. a maska duzo drozsza jest od klapy ? jak sa takimi za przeproszeniem tepymi chujami to niech placa za pomylki
markos jak tak dalej pojdzie, to samochod wyjedzie w przyszlym roku

to tak jak u mnie, glowa do gory bedzie dobrze.
!markos Nie łam się takimi pierdołami
Ze starą klapą da się jeździć, z nie anadowanymi elementami też, zawias też jakiś masz. W między czasie wymienisz co trzeba i będzie lux
Załamki to są jak się człowiek w coś wjebie, a z takiej załamki ludzie też wychodzą.
Raz już to przeżyłem a wczoraj prawie miałem dzwona z własnej głupoty, filmik jest na forum nawet(ale tylko z dźwięku słychać co się stało:P)
Głowa do góry
Markosie spokojnie, moje auto pewnie też wyjedzie w przyslym roku a jest juz prawie skonczone.... Tylko zawsze cos musi sie zwalic i zesrac....Tez mialem mysli o sprzedazy mojego.... Ale jakos leci dalej nie lam sie, bedzie git.
Markos, glowa do gory. Masz auto na co dzien, wiec nie jest zle...a ze hamerykanie to durnie, to wiadomo.

Dla pocieszenia:
-Garbus mial byc na lato '08, a watpie, czy zdaze na lato '10
-911 nr.1 mialo byc na kwiecien '07 (robi sie od 2004), a nadal dupa...
-911 nr.2 od 2004 stoi i "sie robi"
-Civic mial byc odbudowany do konca kwietnia, a jeszcze silnika nie odebralem...

Tak wiec, klapa i zawias, czyli jakis miesiac obsuwy to nie jest zaden dramat.
Pomysl jak auto bedzie dopier*alac i Ci przejdzie chec sprzedazy. Na mnie to jeszcze dziala.
ale pocieszenie .. niech was drzwi ścisną

mówi się ch** z tym i żyje się dalej
bo mam tego wszystkiego szczerze dosyc. ktos cos chce?

dont be pussy
Dokładnie nie łam sie,zrobienie i wymiana turbo u mnie 3 miesiace ogarniesz
nie pier.d.o.l tylko składaj wszystko do kupy ! Ciesz sie jazdą ! Maske odsyłasz czy będziesz próbował sprzedać ?
Masz jakieś fajne śrubki do kół ??

Tak na poważnie to chyba 90% właścicieli grubszych i mniej grubszych projektów miało takie kryzysy ja też ... ale sprzedaż nie jest dobrym rozwiązaniem dotrze to do ciebie dopiero z momentem kiedy pierwszy kupiec powie biorę twoje koła, biorę twój silnik itp

Ale faktycznie trzeba być hardcorem żeby pomylić klapę z maską Ale chwila zadumy jest potrzebna nad debilami ktorzy nie rozumieją ile ktoś nerwów czasu pracy wkłada w swój samochód...
ten samochod na 100% bedzie na sprzedaz na czesci i to mysle, ze za jakies 2 lata. to juz akurat na 99% postanowione. mam tego dosyc, nie chce mi sie juz w to bawic.

nigdy wiecej takiego projektu.

kupie sobie jette w dizlu

wieczorem wrzuce odpowiednie ogloszenie do dzialu sprzedam, ale moze juz z gory ktos bedzie chcial maske..? w razie czego prosze o pw.
ten samochod na 100% bedzie na sprzedaz na czesci i to mysle, ze za jakies 2 lata. to juz akurat na 99% postanowione. mam tego dosyc, nie chce mi sie juz w to bawic.

nigdy wiecej takiego projektu.

kupie sobie jette w dizlu

wieczorem wrzuce odpowiednie ogloszenie do dzialu sprzedam, ale moze juz z gory ktos bedzie chcial maske..? w razie czego prosze o pw.



Ze Civic bedzie na sprzedaz to wiadomo...
A ze bedzie nastepny projekt to moge sie z Toba zalozyc juz dzis. To jest jak choroba, a dzis masz ta "zdrowsza" chwile.
Moj Civic jeszcze nie zlozony, a juz mam rozpisany na kartce kolejny etap.
właśnie właśnie, i powiem Ci markos, że stwierdzeniem że w ogóle zaczynasz myśleć o sprzedaży auta nabijesz więcej pościków w temacie niż gdybyś pokazał zdjęcia jakiejśtam klapy VIS.


jak doszedłem do słow"skutkiem tragicznym" to wiesz, myslalem ze cos z motorownią;]
wykrakałeś tą maskę, wykrakałeś
Błedem wg mnie było dalej modowanie tego auta. Gdy auto wyjechało po praz pierwszy na ulice trzeba było tylko zrobić ten remont silnika i cieszyć się ze zbudowanego auta. Przede wszystkim sprawnego nieprzeciętnego auta gdzie wszystko praktycznie było nowe i starczyło by na wiele wiele lat. A Tutaj połowa czesci która była nowa, została wymieniana znowu na nowe cześci i do tego droższe. Auto podejrzewam, że nigdy nie dało Ci fanu jakie powinno dać.
Nie dziwie się bo ile można budować auto i nie mieć z niego radochy. Pomijam już kwestie kasy.
Ja na pewno nie mógłbym modować auta w nieskończoność a na codzień jeździć czyms co mi radochy nie daje. Życie jest jedno
Markos skącz z ta sprzedażą, ja rozjebałem 2 silniki i wiesz że to nie były 1.4 i że włożyłem duzo kasy w każdy z nich i sie nie załamuje, więc uspokój sie, będzie dobrze
Pozdro i powodzenia, dasz rade
Markos, a jakby ta maske dal w miejsce klapy... jeszcze troche lata zostalo, moze sie na sloncu ulozy?



no zgadzam sie z Koserem w 100%troszku sie jednak zagalopowales ,mysle a w sprzedaz nie wierze "taki glupi " nie jestes wez tydzien wolnego,odetchnij i spowrotem do roboty,,i zacznij miec fun z tej fury,czas najwyzszy
O Adas jest twardy i sie nie poddaje,nie pie#dziel tylko skladaj.

jak cos to biore piec:)
rownie dobrze moznaby napisac, ze nie jest twardy, tylko.. glupi. oczywiscie adas wie, zeby nie brac tego do siebie, wiec umowmy sie, ze moglem tak napisac

samochod na 100% ktoregos dnia zostanie sprzedany na czesci. daje mu max 3 sezony jazdy.

i tak samo na 100% nigdy nie bede juz realizowal takiego projektu. kupie sobie cos w dizlu, zrobie program, zmienie felge i wrzuce jakis cywilny zawias, zeby bylo nizej. koniec modow. tak bedzie.

i nie mowie tego, bo jestem wku*wiony, ze nic mi dzisiaj nie poszlo, tylko wiem, ze tak bedzie. tak po prostu to wiem.
Taki juz Adas jest ze musi miec szlifieRke pod maska
A Tutaj połowa czesci która była nowa, została wymieniana znowu na nowe cześci i do tego droższe

np. ktore dobre i nowe czesci wymienilem na nowsze i drozsze?
skoro sobie taka zgadywane robimy to bede strzelal zawieszenie?
zawsze chcialem jakis zawias z regulacja wysokosci. bilstein byl dobry, ale z zalozenia "przejsciowy" i czekal na moment kiedy bede mial wolna kase na gwint.

a swoja droga tym to sobie samochodu nijak nie unieruchomilem i nie wplynelo to na fakt, ze auto ciagle wisi na podnosniku, albo jest przetaczane po hali... mocno zas wplynelo na to totalnie nieogarniecie amerykanow, od ktorych kupilem kolejny gwint na takie rzeczy niestety nie mam wplywu. miesiac czekania na wysylke, 2 tygodnie w transporcie, tydzien na cle. i na deser - zly zestaw sprezyn

aha - ogarneli sie na tyle, ze wysla mi wlasciwe sprezyny za free.

i tak samo na 100% nigdy nie bede juz realizowal takiego projektu. kupie sobie cos w dizlu, zrobie program, zmienie felge i wrzuce jakis cywilny zawias, zeby bylo nizej. koniec modow. tak bedzie.


i staniesz się szczęśliwym człowiekiem! Zobaczysz!
Stary sie robisz.
A na starosc marudny

Zeby nie bylo OT - markosie jakiej wysokosci sa te sprezyny PIC'a ?
rozłożysz na części sprzedasz... prędzej czy później sentyment się włączy, jak już maleńka będzie w częściach... zostaną tylko zdjęcia i wspomnienia... Potrzebna wam kwarantanna, będę dbał jak o swoją zobaczysz Ciekawe jak szybko byś zatęsknił
nie przyzwyczajam sie do samochodow. trzeba sprzedac, to sie sprzedaje.
Jako że jestem na świeżo po przeczytaniu całego tematu (marcin_gcw powiedział że ciekawa lektura), nie ma się co !markos zniechęcać, czekałeś tyle, dopracowywałeś ten projekt taki szmat czasu więc miesiąc w ta czy w tą żadna w tym momencie różnica moim zdaniem. Auto miało nie śmigać w zimę to się akurat dobrze składa Znajdź pozytywy tej sytuacji Projekt piękny, dopracowany do granic. Miło by sie to wszystko czytało żeby nie te przepychanki i "głupie" docinki pomiędzy użytkowniczkami, no ale to już nie moja sprawa.


Pozdrawiam
!markos co będzie chciał to zrobi ale nie zmienia to faktu że jest to dosyć gruby projekt jak na nasze warunki . Lektura ciekawa jakis czas temu przeczytałem całość teraz staram się byc na bierząco .
Sprzedawać czy nie to już Twoja sprawa, ja mam takie pytanko delikatne:
nieduługo miną trzy lata od założenia tego tematu, jaki przbieg w tym czasie został zrobiony??
~19000km. samochod jezdzil rowny rok, a potem miesiac z oczkiem podczas docierania.
pisalem to juz wczesniej.

pozwol, ze zgadne.. pytasz, zeby wysnuc jakis powalajacy wniosek?
żeby nie odchodzić od tematu masz bardzo ładny samochód
~19000km. samochod jezdzil rowny rok, a potem miesiac z oczkiem podczas docierania.
pisalem to juz wczesniej.

pozwol, ze zgadne.. pytasz, zeby wysnuc jakis powalajacy wniosek?



A miałbyś coś przeciwko??

Po prostu zapytałem, ciekawiło mnie to.

Z opisu zakupu / dostawy / oczekiwania na części wynika że bardzo dużo czasu na to "straciłeś".
Uwazasz ze czekajac na mikolaja w swieta tez tracisz czas
Markosa poprostu czesciej odwiedza mikolaj
IMO wiem ze chcesz zeby był to najlepszy i najbardziej dopasiony civ w PL ale moze juz czas skończyć z gadzetami które ciągle kupujesz i zacząc jezdzic ? Maske itp itd mozna zawsze dokładać w tzw. międzyczasie Nie jest to atak na ciebie,tylko taka moja opinia
a moze zacznijmy od tego, ze silnik jeszcze nie zostal odpalony w nowej specyfikacji to jak mam jezdzic?
a moze zacznijmy od tego, ze silnik jeszcze nie zostal odpalony w nowej specyfikacji to jak mam jezdzic?



No to zmienia postać rzeczy....
nie zebym kogos tutaj bronił ale imo to tylko problem markosa, i on ma prawo sie wkurwiac ze wszystko sie przeciąga czy nie. Ja osobiście również wole miec wszystko pdopiete na ostatni guzik niz robić cokolwiek 'po lepkach'. Tym bardziej ze markos ma juz dupowuz tak ? Civic w tym momencie stał sie samochodem hobbystycznym i zabawka wiec nie ma cisnien na jakis termin. I pewnie kazda najmniejsza pierdola sprawia duzo frajdy wiec pisanie o km nie ma najmniejszego sensu, bedzie projekt skonczony bedzie jeździł i jeździł

markos pochwal sie dupowozem
Drogi Marcosie widzę żę jako jedyny powiem Ci : SPRZEDAWAJ jak najszybciej !!

Póki tuningi jeszcze nie znudziły Ci sie na tyle żeby nastepne auto (o którym ostatnio pobrzdękiwałeś pod nosem) dostało delikatne mody,wyrózniające je jeszcze bardziej...zupełnie nowa bajka

Jak byś nie zrobił to masz dobry projekt z civica ale... w głowie siedzi ci coś lepszego

pzdr
Jak byś nie zrobił to masz dobry projekt z civica ale... w głowie siedzi ci coś lepszego



też bym taki chciał - fajne dwumiejscowe rwd n/a
w głowie siedzi ci coś lepszego

tak.. jetta w dizlu na fajnych felgach.. oraz nie pamietam o czym innym moglem mowic, ale wykasuj to z pamieci

pasta tempo onboard. po weekendzie moj zajebisty dupowoz powinien juz jakos wygladac
no to sprzedawaj





A tak serio to obyś jak najszybciej cieszył się furą !
jetta w dizlu na fajnych felgach



Przypomina mi to nowy projekt Filipa
cichy, ta akurat jest bardzo niefajna

ale moze skonczmy juz klepac bzdety, bo to juz razem bedzie jakies 100 stron z 255, ktore ma ten watek..
ciekawe jak on zjechał z tego krawężnika

nie wiem jak Ty ale ja wychodzę z założenia, że jak się wpakowało tyle hajsu w auto to lepiej zostawić je i wkładać dalej a kupić sobie dupowóz
wkladac to ja juz chce tylko kolejne biegi podczas przyspieszania. kasy juz nie. ani zlotowki.
wkladac to ja juz chce tylko kolejne biegi podczas przyspieszania



no i to rozumiem kiedy lap race
chyba witosa/sikorskiego/dolina sluzewiecka race
może być byle jak najwięcej zakrętow
mówiąc 'zakrętów' masz na myśli 'prostych i gładkiego asfaltu'?
może być byle jak najwięcej zakrętow

nikt ci nie broni, mozesz jechac dookola, ja lece prosto z siekierkowskiego, zawracam przy gotarda i jade to samo w druga strone
ja lece prosto z siekierkowskiego



przy 200+ siekirkowski robi się kręty jak skurczybyk - całąszerokość w kilku mijscach trzeba bedzie wykorzystać... ciekawe jaką prędkość to będzie miało na pierwszym lewym zakręcie startując z dolnego skrzyżowania Sikorskiego z Powsińską. Primerą miałem tam 200+ i przepnałem na 5 w zakręcie obstawiam że bedzie 230-240
przy 200+ siekirkowski robi się kręty jak skurczybyk - całąszerokość w kilku mijscach trzeba bedzie wykorzystać

to cos ten twoj nissan sie nie prowadzil, albo miales kiepawe opony
to cos ten twoj nissan sie nie prowadzil, albo miales kiepawe opony



nie poprostu się bałem - zawias/heble/opony przystosowane były do większych prędkości mocy - ja nie

przy zamkniętym budziku z prostej robą się zakręty podobnie jest na wale

z perspektywy czasu patrząc na te 240-250 było to głupotą wybuch opony
i dzieci dostałyby po mnie tylko kasę z ubezpieczenia...

klatka, kubeł szelki, bezpieczny zbiornik to podstawa przy takiej zabawie
Cieszę sięzęjednak przekonałem Cie do tego aby nei sprzedawać civica

Napisz w kilu słowach co zostało jeszcze do ogarniecia hm? Wiem że już pewnie co drugi post to piszesz ale napisz drukowanymi żeby nie było już takich pytań jak moje
beda na kolejnej stronie, wiec.. nie ma sensu

no ale skoro pytasz.. ukryc wiazki, zrobic chlodzenie oliwy, zamontowac wskazniki, ebc, turbotimer, zapodac gwint, asr, wahacze, stabilizator, zmienic tarcze hamulcowe. to chyba wsio. reszta to moja czesc, czyli nowy tylny zderzak, poprawki pryszczy na budzie, modyfikacja i malowanie przedniego zderzaka, boczki drzwi i takie tam pierdy.. z boczkami to pewnie kolejny rok przejezdze

zawsze chcialem miec jakas w miare bezobciachowa liste plac



nie wala sie komus bez przydzialu jakis stiker garretta, tiala, act i supertecha? bo brakuje mi do kompletu
zajebiście... Ja na razie w kolekcji mam HKS ex sys i F2 ale nie wiem czy będą pasowały
moja wlepa ACT została w SSG, poszukaj i przyklej sobie
kurde mamy coś takiego jak prywatne wiadomości prawda?

marcos to twój temat !! wyslij koledze pw a nie tu nabijasz kolejne strony

Rozumiem że silnik jest już lalka z rzeczy które wymieniłeś do ogarnięcia napęd jest gotów do zabawy?
wszystko poza sprzeglem jest seryjne. co masz na mysli?


aha.. w koncu poskladalem maglownice. zebniki zostaly przeciete, wytoczylismy tuleje ze stali nierdzewnej mniejsza o 0.15 niz walki, wcisnelismy na prasie i przestrzelilismy srubami m5 w klasie 12.9. mysle, ze da rade. niestety nie pykalem zdjec, bo w sumie to mialem ciagle zajete rece.

tak wygladaly dziabniete zebniki, quaife przerobiony, zeby kolo zebate weszlo glebiej w obudowe magla, te czesci maja malo wspolnego z idealnym pasowaniem...


a tak wyglada pozostalosc po nozu widiowym po tym jak moja niezgrabna i nieposluszna rasia uruchomila automatyczny posuw w niewlasciwa strone widia i fragment noza zniknely w ciagu paru sekund. walek nie ucierpial.


krotko: nie mialem jeszcze "przyjemnosci" obrabiania tak zajebiscie twardego materialu, za mocno docisniety noz widiowy zniknal w moment i ledwo drasnal zebnik, a wiertla kobaltowe trzeba bylo co chwila ostrzyc..
jestes z zawodu tokarzem ? milo ze ogarnięte to w końcu
grzebie sobie "po godzinach".. mam miejsce, gdzie moge sie troche pouczyc. pare miesiecy temu nie mialem o tym bladego pojecia, teraz moge sobie costam prostego dziabnac
Pozdrów Gumisia
dobra.. w koncu jakies konkrety, a nie pierdoly z ebay pisze, bo chce to miec na pismie, zeby sie nikt potem w ssg nie wykrecal

civic ma jezdzic w przyszlym tygodniu!
a to dobre jest oby tak bylo ale ciarnooo to widze
w sensie, ze wiesz cos, czego ja nie wiem po wczorajszej wizycie w ssg?
nie wala sie komus bez przydzialu jakis stiker garretta, tiala, act i supertecha? bo brakuje mi do kompletu


Jako, że projekt zacny to jak potrzebujesz to
Moge Ci dać:
ACT w wersji żółtej (oldschoolowa elipsa) lub czarno srebrne,
supertecha,
cometica,
AEM w różnych wersjach,
skunk2
MSD
Hawk
Arias w roznych wersjach
wiseco,
ARP
i ma tez chyba raczej mało spotykaną naklejkę Dartona
jest też
crower,
fidanza
i magnecore
uoooo, biore

na cometica, dartona, hawka, i ariasa niestety nie zasluguje, bo nie mam nic od nich
uoooo, biore

na cometica, dartona, hawka, i ariasa niestety nie zasluguje, bo nie mam nic od nich


lol, to dzwonisz, podjezdzasz na Ochote wybierasz co chcesz i masz
na cometica, dartona, hawka, i ariasa niestety nie zasluguje, bo nie mam nic od nich

bedziesz mial wlepki to juz cos
gest godny pochwały. trzymamy kciuki za auto.
dojechalo mocowanie chlodnicy blox, regulator cisnienia paliwa aem i wzmocnienie pod pompe hamuclowa (ten diwajs mocowany na kielichu). aem idzie do wytrawienia z pieknej czerwieni, do polerki + bezbarwna anoda, wzmocnienie polerka + anoda. nie, nie umialem sobie odmowic tej przyjemnosci, wszystko co aluminiowe pod maska musi byc srebrne, polerowane i anodowane no.. wyjatkiem jest radiator modulu i cewki, ale to jest niestety nierozbieralne, wiec musi takie zostac

mial byc tez srebrny cooling plate yowai (taaak, oczywiscie takze go wypoleruje i poanoduje!), ale.. zapomnialem go wyslac ze stanow i lezy sobie w chicago

z wrodzonej ciekawosci rozkrecilem regulator aema i..... i nie wiem za co oni biora tyle hajsu

kolektor jeszcze nie do konca owiniety, ale z tasma wyglada chyba nawet lepiej niz bez niej
Grubo !

gratsy za cierpliwość ja bym nie dał rady
wzmocnienie pod pompe hamuclowa (ten diwajs mocowany na kielichu)



pożycz mi to na 1 dzień
Master cylinder stopper jaki zakupiłeś?
jakis. takie tam proste kanadyjskie wycinanki cnc bez metki. ladnie zrobiony i w przyzwoitej cenie. to chyba taki sam jak ma gaseb.
Znaczy się kupileś taniej niż 74.99$ czy to jest ta dobra cena?
53$ shipped....

[edit]
takie tam pierdoly.. aeromotive nie robi srebrnego regulatora cisnienia.. to go sobie sam zrobilem na srebrno, byl czerwony (tak, byl wytrawiany, polerowany i anodowany)

takie tam pierdoly..


Ja Ci dam "takie tam pierdoly.. "
chodzi ci o ta ocynkowana podstawke do zdjec z naklejka?
Markos idzie w nowy body kit

zioooom. jest grubo!
no trzeba cos w koncu na grubo zrobic, bo sama cienizna w temacie!

jest jeszcze wyczekiwany 100 lat diwajs do chlodzenia oliwy
jakiej wielkości jest ta chłodnica?
na moje oko 16-rzedowa 115mm
gooffy nawet nie wiesz co w tym momencie uczyniłeś nic tylko szukać na wiosnę zainspirowanych tą fotą
Jutro tniemy, przymierzamy
chowanie kabelkow in progress




kolektura wydechowa onboard
Ty spać ić. spóźnisz się do roboty jak zwykle...
cicho tam, juz mnie nie ma
mnie nie ma bo mam urlop. ty sie meldujesz o 0800.
gruby projekt, dbałośc o szczegoly powala na pysk
a i lektura dluuuga, siekies streszczenie by sie przydalo, bo chyba ze 3 dni to czytalem:P ale warto bylo
Bardzo fajne graty. I jak SSG wywiąże się i w tym tygodniu auto będzie u Ciebie ??
nie wiem, jak sie uda to git, jak nie to trudno. po pracy zawoze wytoczona wczoraj przejsciowke do czujnika doladowania (te wskazniki to niezly wynalazek, wszystko inaczej..), obczaje na jakim sa etapie
no trzeba cos w koncu na grubo zrobic, bo sama cienizna w temacie!

jest jeszcze wyczekiwany 100 lat diwajs do chlodzenia oliwy
Obrazek




bedzie dobrze
w nissanie na fotelach, nie znasz sie, ten wzor projektowal sam georges vuitton!


poka go w końcu
tak sie zastanawiam kiedy auto wkoncu wyjedzie na droge (bardziej na tor)albo chociaz na kresce kiedy stanie ?
Kiedy zostanie zrobione co ma zostac zrobione, a Markos odbierze auto i wyjedzie na droge albo stanie na kresce..
tak sie zastanawiam kiedy auto wkoncu wyjedzie na droge

tez sie nad tym zastanawiam. bardzo wartosciowy post, watek jest juz kompletny, wlasnie tego brakowalo. dziekuje za wpis.

aha - nie jest bardziej na tor, jest bardziej na ulice. na kreske tez nie za bardzo.
czyli gruby dupowóz

nieee... bo jak wyjedzie, to bedzie lipa, ze markos to cham i prostak, bo oszukiwal
gdy auto wyjedzie to czar pryśnie, proste;]
Markos nie wyjeżdżaj bo nie będzie co czytać na forum.
odpalil. nie wybuchl. na 100% sprawdzi sie dopiero jak zacznie jakos jechac. ma mini wyciek paliwa z miejsca, ktore cieknac nie powinno, z przewodu, ktory juz byl na samochodzie wczesniej i dzialal dobrze. wiecej problemow nie odnotowano.

odbior w poniedzialek, albo wtorek wieczorem.
W takim razie trzymamy kciuki i czekamy na porządną sesyjke zdjęciową
do sesji jeszcze mu bardzo duzo brakuje.. sadze, ze nie pojawia sie zadne fajne zdjecia az do nowego sezonu. chyba, ze pogoda jakos wyjatkowo dlugo sie utrzyma...
czyli spot pod Ryska domem na początku przyszłego tygodnia
Jak ktoś chce adres, walić na PW
nie, nie bedzie tam zadnego spota. to ma byc zrobione efektywnie i w miare sprawnie, a nie rozciagnac sie na 5 godzin pie*dolenia. ulica/hamownia i dowidzenia, wynik w postaci obrazka na forum, spota brak.
świrki, nie stresuj się
nie, nie bedzie tam zadnego spota. to ma byc zrobione efektywnie i w miare sprawnie, a nie rozciagnac sie na 5 godzin pie*dolenia. ulica/hamownia i dowidzenia, wynik w postaci obrazka na forum, spota brak.



A na moim to zrobiles Spota .


Tak jak mowilem, pamietaj ze chce Ci zmacac fure jak wyjedziesz wiec daj znaka .
kryzysy sie mnie nie trzymaja. ogarniam.
nawet się domyślam co kupiłeś, bedzie ładnie pasował do reszty
pewnie wyngiel znów kupił
Blotniki?
blotniki wystepuja jedynie w wersji z dziurkami, producent nie ma ochoty zrobic kompletu bez dziurek i juz wczesniej o tym pisalem. dlatego wlasnie nigdy ich nie kupie...
.... dlatego wlasnie nigdy ich nie kupie...



nigdy nie mow nigdy.
kupie i zatkam dziurki pod listwe gumowymi zaslepkami, bedzie zajebiscie
kupie i zatkam dziurki pod listwe gumowymi zaslepkami, bedzie zajebiscie


wiadomo ze nie kupisz- bo nie bedzie ladnie

dobra spadam do pracy bo jakis 5 gen czeka
dobra spadam do pracy bo jakis 5 gen czeka



mój

Markos have a nice driving time
w twoim to sie od zeszlego tygodnia chyba nic nie wydarzylo, wjezdza i wyjezdza w celu ustapienia miejsca innym..

w moim niestety tez za wiele od piatku sie nie wydarzylo. a niby juz dzisiaj tylko szczegoly mialy byc grane i w zasadzie to samochod prawie do odbioru.. to prawie to takie mocno naciagane..

ale.. odpala i fajnie pracuje, to sam dzisiaj widzialem i slyszalem, wiec.. no.. moze bedzie dobrze.. powoli trace zajawke..
jak załadujesz 1 bara to stracisz mocz i zajawka wróci buheheh
w twoim to sie od zeszlego tygodnia chyba nic nie wydarzylo, wjezdza i wyjezdza w celu ustapienia miejsca innym..



kto inny jest na rozpisce na gorze

jak załadujesz 1 bara to stracisz mocz i zajawka wróci buheheh



jak moze sie cos opoznic to sie opozni ale.. im dluzsza walka tym przyjemniejsza wygrana
Nie płacz markosie. Jutro odbierzesz ode mnie tarcze po pol roku i bedzie dobrze
chcialem tylko powiedziec, ze nastapil wlasnie moment kiedy mam szczerze dosyc zarowno tego projektu, jak i jego wykonawcy.

samochod nadal stoi w ssg. moze kiedystam go odbiore.

dziekuje za uwage.
Markos... hallo... trafiłeś w drodze do domu w te podłużne przerywane białe kreski na asfalcie które teoretycznie ograniczają pas ruchu ?
Patrząc "zawieszkę" od SSG która masz przy kluczach to wiedzieli co tam napisać
FUCK!!! zebys wiedzial jak idealnie trafili z zawieszka oto gadzet, ktory dostalem do kluczykow:



ogolnie rzecz biorac ciezko mi to jakos opisac.. samochod zapie*dala tak niemilosiernie, ze strach jest nieodlaczna czescia jazdy tym autem... mieszanina strachu i adrenaliny. cos niesamowitego. po prostu trzeba sie przejechac. dla osoby nieogarnietej w temacie kupa w majtach gwarantowana

warto bylo czekac... szkoda, ze jest juz taka zjebana pogoda, przy tej temperaturze trakcja odnajduje sie gdzies tak.. od czwartego biegu te oponki nie lubia zimna, oj nie lubia.. wode lejaca sie strumieniami z nieba przemilcze.. ciesze sie, ze chociaz na strojenie bylo sucho..

MEGA podziekowania dla macka za ogarniecie tematu strojenia(.pl)! mi tam nie chcialoby sie siedziec do 4 w nocy i klepac w klawiszki
Gratuluje szczęśliwemu właścicielowi, że wyjechał i po tylu przypadłościach w końcu cieszy się autem w pełni. Oby cieszyło jak najbardziej!
gratuluje.
" po tylu latach, po tylu batach.."
Oby latało długo i bezawatyjnie.
Fajnie, że po wcisnieciu prawego pedału, wszystkie wq*rwy, troski i zmartwienia zostają z tyłu jak 99% ulicznych autek
jestem tak w szoku, ze zapomnialem o technicznej stronie:
- 0.95-1bar
- mega wycofane zaplony (na wszelki wypadek, zalalismy na strojenie lukoil, bo na takich bylejakich paliwach ma jezdzic)
- nieustawione kola rozrzadu

full trakcja jest w zasadzie od 4 biegu.. na 3 zaleznie od nawierzchni..

w przyszlym tygodniu robimy zaplony i kolka, chyba, ze spadnie snieg

samochod jest straszny. 50% strachu, 50% adrenaliny. ciezko powiedziec co jest silniejsze...
niech zapierdala naciesz sie nim i nie wstawiaj znów za miesiąc do ssg na pol roku

gratuluje
do ssg wroci na sprawdzenie calosci po jezdzie pod obciazeniem i na zderzakowe wycinanki. olewam kratke z audi, beda dziury. podoba mi sie taki powycinany sku*wysynek, wyglada mega!

w ramach ciekawostek - jest to drugie doladowane auto strojone przez macka, w ktorym podczas strojenia NIC sie nie zesralo. NIC. tak wiec - rispekt dla ssg, nalezy im sie! 5 godzin zapie*dalania i zero wpadek!

ps.
~60l paliwa = ~300km jazdy
nie ma to jak banan na gębie samego właściciela
aby jak najdłużej służyło
a nie mówiłem, że bedziesz "zesrany" ze szczęścia i wszelkie problemy znikną jak tylko depniesz w pedał! ciekawe za ile miesięcy auto stanie się troszkę za wolne bo to tylko kwestia czasu i nie powiesz, że tak nie jest
Myślę, że setup ma taki potencjał, że jak będzie 'za mało' - to szybko da się ten problem rozwiązać. Uważam, że dobór podzespołów idealny. Markos! Koniec marudzenia
to co? niedziela na S?
zapewniam, ze mocy w tym sprzecie nigdy nie bedzie mi malo. jezdzilem rok majac ponizej 200 koni i samochod ciagle tak samo mnie cieszyl. teraz ma c*uj-wie-ile i cieszy mnie 831749813678327965287562875x bardziej niz poprzednio, wiec nie.. zdecydowanie nie ma glodu wiekszej mocy. i nigdy go nie bedzie. tu sie wlasnie roznie od wiekszosci tjunerow.

zaplony i regulacja kolek beda grane wylacznie z ciekawosci, bo zdecydowanie nie po to, zeby bylo szybciej... juz jest masakra.

jeszcze z ciekawostek - egt nie przekroczylo 740°C, olej 90°C

oraz musze zrobic jakies fajne mocowania do apexi, turbotimera i nowa obudowe na wskazniki..
Heh, czyli miałem rację Gratki.
Pokaż filmik jak to lata ! Gratki
gratuluje!!!!!!!!!!nie ważne jest spalanie:)liczy się przyjemność z jazdy:))
oraz musze zrobic jakies fajne mocowania do apexi, turbotimera i nowa obudowe na wskazniki..

w miejsce radia i jazda z >>

gaseb, Nie ja to napisałem
samo się tak zrobiło, zresztą co za różnica
musza byc pod katem, prostopadle do zaslepki nic nie bedzie widac, cos wydumam, spokojna glowa.

zrobie jakis onboard jak bedzie sucho..
d

ps.
~60l paliwa = ~300km jazdy



Witaj w klubie hehe

i przyczepności
To na prawde nieźle, nawet bardzo nieźle.

bardzo niezly setup, to i wartosci bezpieczne w koncu kto wybieral graty - ja
To na prawdę dobrałeś idealny setup. U mnie przy praktycznie seryjnym temp spalin do 800 dochodzila a teraz do 900 a olej na serii i teraz do 100-110 nawet potrafi ale nie mam chlodnicy oleju.
Mam nadzieję, że kiedyś zobacze na żywo bo na pewno warto
w koncu kto wybieral graty - ja



sprężarkę nie łatwo było Ci wyperswadować
aaa, to fakt, przynaje sie bez bicia, ze jakis badziew chcialem wlozyc, tu szacun dla was

3071r .63a/r rzondzi!
Cieszę się, że odebrałeś. Najbardziej wyczekiwany projekt forum wyjechał - to bez kitu jest wydarzenie.
wlasnie. jakies babskie gt28cośtam chciałeś. mówiłem, że gt30 bedzie w sam raz... ciesze sie że zgadłem
Kiedy można spodziewać się jakiegoś wykresu ?
~60l paliwa = ~300km jazdy



Ach, jakbym chcial zeby moje auto bylo takie ekonomiczne.

Gratuluje wyjazdu na drogi!
mam nadzieje, że znajdzie się jeszcze w tym roku trochę suchych i ciepłych dni...

szkoda by było zagarażować auto świeżo po odbiorze...

MEGA podziękowania dla macka za ogarniecie tematu strojenia(.pl)! mi tam nie chcialoby sie siedziec do 4 w nocy i klepac w klawiszki

Dzieki za miłe słowa
Pomyśleć ze to dopiero setup początkowy... i jeszcze troszkę jest do ugrania

Kiedy można spodziewać się jakiegoś wykresu ?

moze w przyszlym tygodniu

szczerze to jest mi wszystko jedno co na nim bedzie, moga byc kolorowe kreski z painta - i tak zapie*dala i nic tego nie zmieni
Po ustawieniu ciśnienia na listwie wtryskowej, podczas strojenia na nie było ZADNEGO przymusowego postoju na chociażby dokręcenie jednej śrubki

sadzilem, ze tak to standardowo wyglada

markos fajnie sie czyta Twoje posty - przypomina mi sie jak odbieralem auto (pomijam tu roznice mocy itp.), radosc faktycznie jest ogromna!
sadzilem, ze tak to standardowo wyglada

z tego co wiem to doswiadczenia macka sa nieco odmienne, pewnie dlatego o tym napisal

strasznie cierpie, ze jest taka syfna pogoda
na zdrowie! milo momentami poczuc chwile
Piękna sprawa Bez awaryjnej jazdy życzę !!!
Wow, 122448785 postów dalej wreszcie lata Gratki! Czekamy na wykres
fajowo żę to wyjechało może kiedyś zobacze to na żywo albo na siakiejś 1/4, ja od wczoraj gdy tylko zmieniłem sprzęgło też jestem w szoku co to potrafi a Twój pewnie jeszcze lepiej zapitala tak więc tzreba zacisnąć zwieracze i ogień
Dawaj on boarda jakiegoś, dzisiaj pogoda w miare ok. Zrób też kilka fot jak to tam wszystko wygląda.
Dawaj on boarda jakiegoś, dzisiaj pogoda w miare ok. Zrób też kilka fot jak to tam wszystko wygląda.

Gratuluje, bo jest czego!

Tyle razy Ci mowilem, ze bedzie jezdzic
przyjemnie się czyta takie pierwsze mocne wrażenia

ja chce filmik 60-260
nie bedzie za długi...
No Markosie gratulacje Nie chwal mi tak turbienia bo się nakręcam niezmiernie a tu mocne N/A się budować miało...
Świetnie, że jesteś zadowolony w końcu należy Ci się. Aaa na wekkend zapowiadają dobra pogodę do upalania
mam jeden fotpikczur:


u like?

auto zostalo dzisiaj przejrzane w ssg, wszystko jest w najlepszym porzadku. z ciekawostek - po prawie 400km jazdy wylalem jakies 0.4-0.5 brzydkiego oleju z puszki podlaczonej do bloku. juz wiem skad ubytek na bagnecie. trzeba sie przygotowac na czeste dolewki..

ps.
jestem uzalezniony od tego samochodu... onboard jak ulice sie oproznia. jest dobrze.
jest fporzo.
czekam na ciebie.
jazdy wylalem jakies 0.4-0.5 brzydkiego oleju z puszki podlaczonej do bloku. juz wiem skad ubytek na bagnecie. trzeba sie przygotowac na czeste dolewki..



0,4-0,5 to nie bedziesz musiał chyba go wymieniać jak co kilka dni tyle zniknie
sporo oliwki...
masz spusty na dole puszek?
mam jeden fotpikczur
u like?


łi lajk
masz spusty na dole puszek?

siur, ze mam. troche niewygodnie sie do nich dostac, ale da sie zrobic. z puszki na pokrywe polecialo tylko troche smierdzacej, ale czystej wody. w sumie nie wiem skad.
kozak jest pod maską! wywal tylko ten abs skoro nie śmigasz codziennie i ten zbiorniczek wyrównawczy mógłby być troche ładniejszy
zawsze można jeszcze skrzynie "odświeżyć"
aaa.. skrzynia jest brudna
leje na to, nie chciala sie tyle razy domyc, wiec mam ja gdzies
abs i tak teraz nie dziala, ale napewno go nie wyrzuce
zbiorniczek tez zostaje
Hmm, duży ten ubytek oliwy. Na ile pasowane tłoki?
!markos, na bank będzie teraz sporo och, ach - jest grubo - jak bym chciał film jak to lata
tez bym chcial, ale na razie go nie zrobilem
Hmm, duży ten ubytek oliwy. Na ile pasowane tłoki?

czytalem troche na ten temat i jesli nie ma splywu, to troche sie tego zbiera. jak widac mam juz potwierdzenie. tloki pasowane na tyle ile trzeba czyli jesli dobrze pamietam 6 setek.

[ Dodano: 2009-10-03, 02:10 ]
kosztowne takie zapitalanie jest . Ale z pewnością warto. Co do niego zalewasz? 98 czy 95?
sila rzeczy 98

uwaga!!! pierwsza wpadka

poluzowala sie srubka trzymajaca downpipe calkiem niezle jak na tyle rzeczy, ktore teoretycznie moglyby sie wysrac po tym co robilem z tym samochodem przez 2 ostatnie dni wczoraj dostal straszny wpie*dol
i sie chyba troszke przegrzał na Traugutta późnym wieczorem , szkoda ze zieleni na felgach nie widac dobrze w ciemnym swietle
Poka też fotki jak wygląda "na tą chwile"

I oczywiście cieszę się Twoim szczęściem, jest satysfakcja, co ?
i sie chyba troszke przegrzał na Traugutta późnym wieczorem

nie przegrzal sie, tylko musialem wyskoczyc po kolezanke do mono i tylko tam znalazlem miejsce. poza tym... ile mozna bez przerwy zapie*dalac

a zieleni nie widac, bo felgi sa strasznie brudne.. szczegolnie z przodu.. jest na nich sporo klocka hamulcowego
w zimę fura będzie latać? bo wydaje mi się, że szkoda takiego auta żeby stało nawet w ciepłym garazu
w zimę fura będzie latać?

nie. jak bedzie sucho, to bedzie wyprowadzane raz na jakis czas na spacerek, zeby wywialo pajaki z wydechu i silnik sie nie zastal. poza tym bedzie glownie stalo.

a.. jeszcze z ciekawostek. okazalo sie, ze anodowanie nie jest odporne na wysokie temperatury. dotknelo to niestety grzybek wastegate'a.. nie wyglada juz tak dobrze jak kiedy byl zimny. zalezy to od grubosci powloki, ale ogolnie mozna przyjac, ze rozszerzalnosc cieplna samego aluminium jest 5x wieksza niz warstwy anodowanej i powyzej 200°C warstwa ta zaczyna "pekac".
markos pewnie znowu upala caly wieczór:) Stary gratulacje auta!! Czasem wszystkie zwątpienia potrafi rozwiac jazda tak dlugo oczekiwanym autem! Bezawaryjnosci zycze no i przyczepnosci rzecz jasna:)
Gratuluję wyjazdu, jest czego. Pozdrawiam
juz nie upala.
auto daje rade. w przeciwienstwie do carrery 4s
nie upala, bo padl wskaznik cisnienia paliwa i w sumie to nie bardzo wiadomo na jakim cisnieniu go stroilismy.. jest ryzyko, ze cale strojenie trzeba bedzie powtorzyc, wiec pewnie zaraz okaze sie, ze moze zapie*dalac jeszcze lepiej

a carrera 4s to faktycznie dosc powolne auto no.. dobra.. zwroce mu czesc honoru - przy nizszych predkosciach mial jakiestam odejscie, ale potem zostawalo daaaaleeeekoooo w tyyyleeee nie wiem jaka tam smoc drzemie, ale porsche to porsche a kill to kill

filmidla jakies tam sa, niestety nie widzialem obrotomierza, wiec biegi zmienialem na sluch, jak widac nie do konca zgadza sie to z limiterem ustawionym na 8500 (czyli prawie 9k na zegarze)

http://www.youtube.com/watch?v=JvLu7K2JBrU
http://www.youtube.com/watch?v=P4Tdx2c_FNg
http://www.youtube.com/watch?v=pHGvyZvSTkg
za pozno gaz wciskales, dlatego mial odejscie...
zapie*&^%$ konkretnie
pewnie od 0-100 przyspiesza tak samo jak od 100-200
nie wiem, 100-200 robi w ~9 sekund setke bedzie robil duzo szybciej, ale na razie w ogole go nie ogarniam, bo nie cwiczylem startow
szybko, bardzo szybko! szkoda, że ja też nie mam zegarków do 260km/h
Witam
markos , zapier... ci konkretnie ten civ

ps. Wczoraj gadaliśmy na ul. Maczka , jechałem czerwoną Preluda
Pozdr
Gratulacje wyjazdu niech teraz cieszy i Ciebie i PKN Orlen

Teraz trzeba propagować hasło :

długa skrzynia to je to
chyba i ja skrece onborda jakiegos

Widze ze juz powoli ogarniasz wzgledem srody w nocy

Zrob sobie wlepy (Porsche, EVO, STi - kill) podobne do tej


a nie lepiej?
Zaaajeebiissstee Marcinku
Ale to juz było "gdzieś" w jednym z mocniejszych projektów w PL
no Markosik, jak będzie sucho to musimy się złapać , bardzo fajnie to jedzie
wskazówka leci niubłagalnie. Robi wrażenie zwłaszcza powyżej 200km/h. Tylko jakoś przerwywa jakby czasem, czemu tak?
nie przerywa, to nierowna droga. niestety przy tej mocy i na takim zawieszeniu wszystkie drogi, ktore do tej pory mialem za rowne, robia sie nagle nieprzejezdne

powyzej 200 to ja sie jeszcze boje jechac.. jak juz sie z nim troche oswoje, to polece max, zobaczymy ile tam tego bedzie
tak się zastanawiałem czy to nie przypadkiem trakcja Przydałoby CI się przełożenie 5tki z S80 i 270 spokojnie polecisz
to imo za duzo jak na ta bude.. mysle, ze 240 to juz jest bardzo duzo.. a wiem, ze poleci szybciej..
śmiałooo więcej poleci. Moja leciutka malutka CRX lata 250 więc myślę że Twoje EG bez problemu by sobie poradziło z 270km/h.
ja sie boje tak szybko pojechac Civic'iem nie sa stworzone do tego te auta...
ze poleci to wiem, ale mam srake jak mam tyle jechac.. dzieki. wiem, ze sie da, ale nie jest mi to niezbedne do szczescia. jestem uzalezniony jedynie od przyspieszen, predkosc sama w sobie w ogole mnie nie jara.

ps.
moje zegary klamia tylko 7km/h do gory...
jestem uzalezniony jedynie od przyspieszen, predkosc sama w sobie w ogole mnie nie jara.


to dobrze, bo testowanie Vmax w autach turbo jest mocno niezdrowe.
nie widze powodu, dla ktorego nie mialbym pocisnac maxa z powodu "auta turbo". ani jednego powodu.
ps.
moje zegary klamia tylko 7km/h do gory...



I przy 20km/h 7km/h i przy 270km/h też 7km/h?
ja mierzyłem GPSem i przy 240 na liczniku miałem 237 na GPS. A wracając z Poznania pociągnąłem za 250. Nie wiem, mnie to jednak jara coś w takiej prędkości, ale bezpiecznie też się nie czuję w takim momencie, głupie myśli przychodza do głowy, co np jak opona strzeli... i szybko zwalniam
nie widze powodu, dla ktorego nie mialbym pocisnac maxa z powodu "auta turbo"


okres ILOŚCI siły działającej na ściankę tuleji i pozostałe seryjne elementy silnika we mnie budzi kilka przemyśleń. Skoro w Tobie nie - have fun. Nikt Ci nie zabroni.
I przy 20km/h 7km/h i przy 270km/h też 7km/h?

tak, zmierzone bardzo dobrym gps'em. juz o tym pisalem. o ile dobrze pamietam mierzylem je od 50 do 200, czy jakos tak.

chciałem zauważyć że masz czujnik EGT wpięty daleko od wylotu z bloku tak więc ciężko żebyś miał wysokie EGT
chcialem zauwazyc, ze oleju tez ni cholery nie moge nagrzac... 93°C max - stalem 20 minut w korku. przy palowaniu 89-91. woda tez jakos dziwnie nie ma ochoty sie zagotowac - podczas jazdy pod pelnym obciazeniem jest ponizej 80°C.

moze to jest po prostu dobrze przemyslany i fajnie poskladany silnik, ktory nie wybuchnie po 30 sekundach palowania, bo jak do tej pory palowany jest non-stop zaraz po dobrym nagrzaniu i nic mu nie dolega?
O, właśnie. Naprawdę nie chcesz uwierzyć że skoro przemyślałeś każdą część (i anodowałeś co drugą:)), składałeś to przez 2 lata tam, gdzie wiedzą o co chodzi to mogło cokolwiek pójść nie tak? Masz dobre auto, kropka.
Markos przestań Samoloty spadają z nieba
nie no, ofkors, ze cos moglo pojsc nie tak. jak wybuchnie... to trudno. bede myslal co mam zrobic w nastepnej kolejnosci. na razie jest palowany od czasu kiedy zostal wystrojony i absolutnie nic mu nie dolega. w sumie mnie to cieszy, bo balem sie, ze bedzie sie gotowal, czy ze olej bedzie mial co chwila 120 i wszystkie warningi zaczna mnie oslepiac, a tu nic... zupelnie nic.

oczywiscie - dbam jak tylko sie da: grzecznie powolutku jadac nagrzewam wszystko jak trzeba, spuszczam wpie*dol, a potem grzecznie powolutku jadac studze i gasze dopiero kiedy spadnie egt.

ale wy się fajnie gorączkujecie na każego posta Markos nie zapeszaj, jeździj i będzie dobrze
niczego nie zapeszam, jezdze, zapie*dalam i jest super, nic sie nie sra. ogromnie mnie to cieszy, bo teraz juz wiem, ze setup jest bardzo dobry.
A ja jednak dalej będę sie upierał w rozkmince czas vs siły. Wiesz, że opory rosną z kwadratem prędkości ( uogólniając, nie chodzi mi o dokładną interpretację wzoru). To mniej więcej znaczy tyle, ze wolnossak starający się osiągnąc vmax przez x sekund jest obciązony o pierwiastek mniej niż silnik T, z racji tego, że T stara się osiągnąć wyższe prędkosci dążące do zamknięcia skrzyni która jest prędkością wyższą niż mozliwości NA. Nie czujesz tego, że jednak obojętnie od użytych części "coś" może pójść nie tak? Nie chodzi mi dokładnie o ilości i krotności siły, czasu itp itd, lecz o jakies takie ogólne przekonanie, że seryjne silnik NA doposażony w doładownie może sobie bez problemu zrobić kuku. Ja to czuję, dlatego tez, jak mówiłeś, nie do końca mam zaufanie do silników, które złożyłem. Z tego samego tez powodu Twoj strojący nie zrobi Ci takiej mocy, jaka Tobie i gawiedzi by się podobała i jaką teoretycznie można z tego setupu wyciągnąc, "bo tak mówili w USA". Twój silnik, Twój hajs. Ja tylko wyrażam swoją opinię. Właśnie skończylem, dziekuje

Strona 9 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Podobne wątki