Strona 4 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

... a felgi to bym wolał zielone:)

Tak to jest właściwa droga
Fele zostaw białe, maska całkiem w psioche.
Jeśli chodzi o maskę - Nie ma się co zastanawiać....brać!

wzieta juz jakis czas temu, powinna byc w lutym
nie maluj felg
korci mnie jakas zewnetrzna zmiana, a innych felg nie kupie.. bo podobaja mi sie takie od mniej wiecej 1000$ za komplet

aha.. natknal sie ktos moze niechcacy na weglowa klape pod euro tablice..?
....
a takie czarnuchy + cieniutki czerwony lip..? na samym brzegu, na rancie pod nabijane ciezarki, doslownie 5mm czerwieni..

NIEEEE
Już lepiej całe czarne.
civ masakra............a fele zostaw czarne
felgi mi sie ciemne nie podobaja w tym zestawie kolorow. Tak samo jak i maska cienko wyglada. mam nadzieje ze na zywo bedzie lepiej.
Skoro nie zel0one to zostaw białe.
to ja tyz sie wypowiem a co

zostaw biale fele..
nie maluj felg
Nie maluj felg.
wersja numer milion siedem



nadal dupa?

zaznaczam jedynie delikatnie, ze mi sie podoba... oraz podpowiem, ze te zdjecia byly troche ocieplone w stosunku do tego jak ten kolor powinien wygladac. w rzeczywistosci jest duzo chlodniejszy. moze dlatego to zestawienie tak wyglada
NIE!!!



Zamiast maski czy malowania kół kup lepsze opony
korci mnie jakas zewnetrzna zmiana, a innych felg nie kupie.. bo podobaja mi sie takie od mniej wiecej 1000$ za komplet



Wiesz co Markos ja Ci sie nie dziwie że korci Cię żeby cos zmienić... Bo tak naprawde to całe auto jest zajebiscie dopracowane pod wszystkimi mozliwymi względami.....ale mimo to jakoś nie ma jebnięcia.... Moim skromnym zdaniem oczywiście

Ale auta nie widziałem na żywo wiec to moze dlatego odnosze takie wrażenie....
Zamiast maski czy malowania kół kup lepsze opony

maske juz kupilem, a to malowanie felg wyszlo w zasadzie przy pomysle na nowe opony.. jakbym nie chcial ich zmienic na co innego, to nie przeszloby mi przez glowe malowanie.. bo trzeba rozlozyc (zaplacic), a potem zlozyc do kupy (ponownie zaplacic). wiec jak juz mam placic za zmiane opon, to przy okazji pomaluje felgi albo i nie pomaluje
Czerwony rant do niczego nie pasuje. Zostaw białe.
oszty ta opcja jest najlepsza carbonowa macha + czerwony rancik i w tym kierunku bym poszedl bo juz dosc duzo jest w polsce civów z czarnymi lub bialymi felami a takich jak na tej focie to zadko sie spotyka wiec rob tak a zreszta nasze zdanie sie nie liczy tylko to ze tobie sie podoba a jak podoba to rob tak
Czerwony rant do niczego nie pasuje

taborety..? to taki drobny, wcale nie zwracajacy uwagi detal w srodku
białe fajne są, nie kombinuj dobrze kontrastują ze stonowanym kolorem karoserii.
maska wygląda nieźle chociaż szara ( mimo, że rat style ) też była spoko
tja.. wlasnie sobie patrze na jedna i na druga fotke.. przypomne:




i chyba lepiej i bez karbonu i bez czarnej felgi

gaseb podpowiedzial jeszcze, zeby moze sprobowac domalowac rancik do bialej felgi.. ale cos czuje, ze skonczy sie na sprzedaniu karbonu i bialych felgach
!markos, zostaw biale fele i nie kombinuj. Czarne moim zdaniej w ogole nie pasuje, jak juz chcesz jakiejs zmiany to walnij je na pomarancz albo jasny zielony. Wtedy napewno beda zwracaly uwage
ale cos czuje, ze skonczy sie na sprzedaniu karbonu i bialych felgach



słusznie wszystko ładne take, po co psuć ?:P
no ale wiadomo, małolatki na carbony lecą
Carbon jeszcze by uszedł, ale tył wtedy też w carbonie i może od kanadyjki klapa Ale felgi muszą zostać takie jakie są
jeszcze zeby wiedzialy co to karbony to moze bylby to jeden z powodow do zmiany

klape tez chce, ale nikt nie robi na euro tablice, a badziewia na kwadrat nie kupie, bo mi sie zajebiscie nie podobaja te kwadratowe tablice. jeszcze zeby w polsce mozna bylo sobie zrobic legalna mniejsza, to moze bym tak zrobil, ale ze nie ma takiej mozliwosci - to na razie karbonu z tylu nie bedzie. albo euro tablica tak jak mam teraz, albo wcale.
jedyne zestawienie jeszcze ktore mysle bedzie calkiem ok to maska karbon i biala felga. a za kase z malowania kol zrob w koncu boczki w drzwiach tak jak powinny byc od poczatku
Tak jak Ci podpowiedziałem, jedyna estetyczna zmiana jaka by tu pasowała to cienki czerwony rancik na białej feldze. Niczego więcej bym nie zmieniał a na pewno nie robił z niej czarnucha
za kase z malowania kol zrob w koncu boczki w drzwiach tak jak powinny byc od poczatku

na razie to te chyba niedlugo beda do wywalenia, bo przerwal sie material na lewym od niedopasowania na dole i do dupy jest tez poszycie wkladki ze schowkiem, bo nie ma folii nalepionej na blache i po kazdym myciu mam namoczone drzwi
Już kiedyś mówiłem, że carbonowa maska i tylna klapa z dłuższym spoilerem ( albo chociaz sam spoiler ) byłyby dopełnieniem "jebnięcia" Kolor felg kwestią personalną. Na białych dostojny i rzucający się w oczy, na ciemnych staje się cichociemnym fighterem i dla mnie w połączeniu z w/w cf byłoby cudnie. A red lipy są do...lipy
(albo chociaz sam spoiler)

lotka na pewno zostanie taka jak jest, bo nie ma karbonow z tak fajnym stopem..

no nic, mam jeszcze troche czasu do zastanowienia sie, tak mniej wiecej do wiosny
gaseb podpowiedzial jeszcze, zeby moze sprobowac domalowac rancik do bialej felgi..


zrobiłem tak na bardzo szybko i mega z dupy to wygląda


carbon maska, biała felga i będzie malynka
!markos, przeciez klape ci dorobia w Polsce, jaka tylko zechcesz.
zrobiłem tak na bardzo szybko i mega z dupy to wygląda

Bo zrobiłeś za gruby rancik i nie czerwony a jakiś neonowy odblaskowy
przeciez klape ci dorobia w Polsce, jaka tylko zechcesz

cena.. mimo, ze samochod jest troche pojechany, to nie lubie placic za poszczegolne czesci "za duzo". maske visa mam praktycznie za te same pieniadze, co kupilbym w polsce wazacego ~11kg chinczyka z jc auto... swoja droga to nie wiem ile bedzie wazyl vis zobaczy sie..

a jakby tak do tego visa dolozyc weglowe ramki halogenow..?
!markos, ale pisalem np. o AGT. Walna Ci taka jaka chcesz i bedzie wazyla ile chcesz. Mi zrobia do S14A taka ktora wazy okolo 5kg gdzie seryjna wazy chyba 30kg. Do tego mozesz sobie wybrac fakture karbonu nawet. Wcale nie jestesmy skazani na US & A i Chinczykow.
ale spamu...
samochód nie ma "jebnięcia" i mi się to w nim najbardziej podoba. siłą tego auta jest dopracowanie detali i wrażenie, że samochód z grubsza wyjechał taki z fabryki. a "wtajemniczeni" będą wiedzieć co i jak karbonowa maska może być ale z białą felgą, a szczerze mówiąc to zainwestował bym raczej w dopracowanie środka

EDIT:

lubię wygląd karbonu i cenie ten materiał za właściwości, ale polecam felieton Jamesa Maya w najnowszym papierowym "Top Gear". ciekawe spojrzenie człowieka spoza branży tuningowej na fenomen popularności karbonu
subek, nie doczytales pierwszego slowa - CENA. ja wiem, ze agt umie, pytanie tylko w jakiej cenie. jak juz bede mial maske, to moze sie do nich zglosze.
no właśnie mówię o boczkach kanapie i tylnej półce

PS. nie chciałbym być źle zrozumiany, więc wyjaśnię. to nie tak, że ta karbonowa maska lepiej by pasowała do białych felg, tylko po prostu nie widzę felg z DC2 w kolorze innym niż biały/NH0. karbonowa maska doskonale zgrałaby się z felgami czarnymi/gunmetal, tyle, że musiałyby to być inne felgi
tylko po prostu nie widzę felg z DC2 w kolorze innym niż biały/NH0


To samo napisałem Ci Markos na gg, se wydrukuj i powiesć nad wyrem! Bo jak coś nakombinujesz z felami to wpadnę do Wawy (a jak wiesz zdarza mi się to) i wydymam Cię w dziurkę akuku lewarkiem samochodowym. Rzekłem.
felgi białe tylko, a co do maski to bym sie zastanowił... szałowo to nie wygląda.
Zmień koła na jakieś czarne i bierz karbonową maskę... wtedy będzie tak jak być powinno
co do maski to bym sie zastanowił

za pozno
Markos!!
kup se rybki czy jakiegoś chomika lepiej
Tylko żeby ci chomik żadnych kabli nie przegryzł
I owijaj chomika taśmą bo inaczej pęka
Ja bym zostawił auto z zewnątrz jak jest, a wisienką na torcie byłby dla mnie ksenon.
Z karbonem auto będzie zbyt pstrokate, kwestie felg pomijam bo to jest oczywista sprawa- chyba że chcesz być wydymany lewarkiem
Piotrek 22:35:30
ciamach, chcesz byc wydymany lewarkiem?
Piotrek 22:35:32
nie krępuj sie
Ciamach 22:35:43
ojeeeeej marze o tym!
Piotrek 22:35:51
aha
Piotrek 22:36:17
to przemaluj se koła na czarno.
wisienką na torcie byłby dla mnie ksenon

jest w planach, ale nie wiem czy dam rade do wiosny. silnikiem sie musze zajac... a na to plan juz powiedzmy jest (w zasadzie to dzisiaj sie skrystalizowal, choc tez jeszcze nie na 100% )..

problem koloru felg w zasadzie sam sie rozwiazal. opon nie zmienie, bo nie przewidzialem tego w budzecie, a wiec zostana biale

maska jest zamowiona i zaplacona, ale nie musi to znaczyc, ze na pewno znajdzie sie na tym samochodzie, szczegolnie biorac pod uwage plan reanimacji silnika... zobaczymy jak przyjdzie. jak nie powali mnie z nog to zostanie sprzedana.
ZOstaw te felgi w spokoju co ty od nich chcesz!!!!!!! Palemka ci chyba odbija po malu!!
Maska moze wygladac fajnie zobaczymy jak bedzie w realu!
ja to bym zostawił na tych felach co jest, bo jest miodnie
http://public.fotki.com/C...s/nisei184.html
http://public.fotki.com/C...s/nisei186.html

to jeden z powodow, dla ktorych nie przemaluje felg.. zestawienie kolorow jest po prostu idealne. takze na 99% maska zostanie, a na 300% felgi beda biale. i po temacie
to jeszcze zwróć uwagę jak fajnie tył wygląda
karbon na tyl jest w planach, ale na pewno nie na c**jowa kwadratowa tablice przeokrutnie mi sie to nie podoba i na pewno tego nie zaloze. jesli zrobienie weglowej klapy na normalne szerokie tablice nie bedzie kosztowalo milionpincet, to na pewno za jakis czas sie skusze.

ale na pewno tez nie bedzie to w najblizszym czasie, poniewaz dokonalem dzisiaj zajebiaszczego zakupu foty beda jak tylko dotrze to cale zelastwo
na pewno nie na c**jowa kwadratowa tablice przeokrutnie mi sie to nie podoba i na pewno tego nie zaloze. jesli zrobienie weglowej klapy na normalne szerokie tablice nie bedzie kosztowalo milionpincet, to na pewno za jakis czas sie skusze.



heh, mi akurat nie chodzilo o tablice
ale na pewno tez nie bedzie to w najblizszym czasie, poniewaz dokonalem dzisiaj zajebiaszczego zakupu foty beda jak tylko dotrze to cale zelastwo



Michael Jackson? Thriller?
jeszcze nie spotkalem auta ktorego tyl wyglada lepiej z podluzna *** tablicą, jdmy maja kwadraciaki, takie klapy i zderzaki sa najlepsze
klapy może tak, ale mi rownież klapa US/JDM z rejestracją z PL totalnie nie podchodzi... zawsze można ogarnąć jakiś zamiennik [w sensie custom tablica PL], ale po co ściągać na siebie problemy?
To ja dla odmiany powiem, ze weglowa klapa tylnia mi sie nie podoba i to raczej bardzo mi sie nie podoba.
Tzn moze być weglowa bo jest ciut lzejsza ale na pewno bym ja pomalowal, szczegolnie przy Twoim kolorze auta.
Przemysl czy w ogole oplaca sie ja wymieniac, bo wydaje mi sie, ze najwiecej ważą te mechanizmy w srodku wiec koncowa waga zmieni sie minimalnie.
To ja dla odmiany powiem, ze weglowa klapa tylnia mi sie nie podoba i to raczej bardzo mi sie nie podoba.



o. sluszna uwaga.

jeszcze maska ujdzie ale tyl jest jakis takis... oczywiscie w polaczeniu z twoim kolorem.
Oj kivik,
to jest passwordjdm.pl- styling forum, jeszcze tego nie dojrzałeś?
nie wymieniam klapy i maski w celu redukcji wagi, ale lansu, wiadomo no bo ile zyskam na komplecie? 10kg? w najlepszej opcji.. jakby mialo byc przede wszystkim lekko, to zamowilbym laminaty u rekina i je pomalowal. ale zachcialo mi sie lans look, to se zrobie a co!
jak ktoś kiedyś powiedział: "Mniej zjeść, więcej wysrać", a nie auto odelżać

IMO to ta carbon klapa jakoś dziwnie wygląda, mnie tam się podoba autko takie jak jest, karbony jakoś się kłócą z moją definicją city sleepera za które to autko uważam
oj marudzicie panie, marudzicie

jak maska przypelznie zza wielkiej wody to sie ja obluka, sfoci z kazdej mozliwej strony, wyjmie fakture materialu w fotoszopie i zrobi sie vt z klapa
Nie pamiętam jakiej to firmy ale widziałem kiedyś filmik jak się testuje w tej firmie maski karbonowe.
Trzech typów (amerykańców, każdy pewnie conajmniej 100 kilo ważył ) stoi na pickupie i wszyscy naraz skaczą na leżącą na ziemi maskę i jak jest cała to się ją wysyła do klienta
Nie pamiętam jakiej to firmy ale widziałem kiedyś filmik jak się testuje w tej firmie maski karbonowe.
Trzech typów (amerykańców, każdy pewnie conajmniej 100 kilo ważył ) stoi na pickupie i wszyscy naraz skaczą na leżącą na ziemi maskę i jak jest cała to się ją wysyła do klienta



i właśnie dlatego nie kupił bym takiej maski skoro wytrzymała taki test.......... Pomyśl o bezpieczeństwie i o tym że w trakcie wypadku taka maska wpada ci do auta jak brzytwa.... Są oczywiście bezpieczne produkty takie jak Seibon które mają nacinaną powierzchnie od środka....
Są oczywiście bezpieczne produkty takie jak Seibon które mają nacinaną powierzchnie od środka

ze co?
No takie nacięcia, żeby maska połamała się w czasie wypadku, a nie wpadła cała obcinając Ci głowe . Niesłyszał?
Delikatne nacięcia dzięki którym taka maska pęka/rozpryskuje się a nie wpada do środka ścinając przy okazji szybe, słupki i twoja czapke........

Grooby szybszy
nie slyszal. vis tez takie uber-bajery ma, czy tylko seibon?

oraz.. nikt nigdzie o tym nie pisze? nawet seibon na swojej stronie? no to conajmniej niedopatrzenie z ich strony..
Napisz do nich ciekawe co odpiszą.........
Dlaczego maska miała by wpaść przez szybę


Kalpa z węgla nie jest fajna, za to bardzo fajna jest długa lotka na krawędzi dachu
wow, to ciekawych rzeczy sie dowiedzialem o tych maskach, test ze skaczącymi amerykanami i gilotyna to ja dziekuje, wole laminaty
to chyba w skodzie favorit maska scinala slupki i przednia szybe
a moze ktos pierw poczyta o sprężystości i kruchości włókna węglowego...
bardzo fajna jest długa lotka na krawędzi dachu

ja juz mam dluga lotke a jak ma byc karbonowa.. to ja okleje

a mi sie bardzo podoba maska carbonowa, powiem wiecej zajesbicie wyglada klapa ze spojlerem, docelowo u siebie chcialbym wlasnie taki zestawik przod+tyl+lotka

czy ja wiem czy thriller, a mooze Dirty diana??
kurna... Markos, kończ to wnętrze i zacznij się wreszcie lansować po gazetach...

i właśnie dlatego nie kupił bym takiej maski skoro wytrzymała taki test.......... Pomyśl o bezpieczeństwie i o tym że w trakcie wypadku taka maska wpada ci do auta jak brzytwa.... Są oczywiście bezpieczne produkty takie jak Seibon które mają nacinaną powierzchnie od środka....



IMO to latające odłamki są gorsze, pozatym nigdy nie słyszałem o tym żeby cała maska wpadła przez szybę (i słupki) i obcieła głowę, szybciej do takich obrażeń dojdzie jeśli maska się połamie

a tak jeszcze dodatkowo to maska jest profilowana, nie z każdej strony ma taką samą wytrzymałość, to jak z szybą boczną w samochodzie, od wewnątrz dużo łatwiej ją zbić niż z zewnątrz
blagam skonczcie juz z tymi maskami to moja glowa odleci, a nie wasza

oraz do gazet trzeba na grubo poczekam na karbony i kompresor i zajmuje jakas okladke, nie ma to tamto
i kompresor

no i wypaplał....
brak mi słów na niego
e tam wypaplał przyznał się do dobrego
no i wypaplał....

wczesniej juz byl majkel dzekson, co slepemu po oczach
nie wszyscy znaja majkela
PROJEKT: SZIFTLAMPKA ZA DWIE DYCHY
(dla posiadaczy crome)

w zwiazku z tym, ze podczas wyscigow zdarza mi sie wbic na odcinke, to w celu unikniecia zbednej koncentracji na zegarach postanowilem zmajstrowac sobie maly shift light. do zrobienia takiej sziftlampki potrzebne sa:
- 6 diod 3mm (mozna tez uzyc innych wielkosci)
- 1 dioda 5mm
- oprawki do diod
- rezystory na 12v
- 2 pudelka po filmie 35mm (mozna tez zrobic w jednym)

oto wszystkie elementy w komplecie (obydwa pudelka juz przygotowane)


zaczynamy od obciecia denek obydwu pudelek. z matowego scinamy mniej, z blyszczacego wiecej. wzialem jedno matowe, drugie blyszczace dlatego, ze blyszczace idealnie pasuje srednica wewnatrz matowego. w denku z kolnierzem, tym z blyszczacego pudelka wiercimy otwory zgodnie z iloscia i srednica oprawek jakie mamy na diody. kolory diod sa oczywiscie dowolne, ja wybralem pomaranczowy. w wywiercone otwory wkladamy oprawki, potem w oprawki wkladamy uprzednio przygotowane diody z rezystorami i kabelkami. ja zabezpieczylem oprawki dodatkowo klejem z pistoletu, dzieki temu nie beda sie ruszac i na pewno nie wypadna. kabelki "+" spinamy razem, kabelki "-" tez, czyli wszystko rownolegle w 2 kabelki, ktore potem wyciagniemy sobie z sziftlampki. wciskamy denko z diodami w matowe pudelko, przekladamy kabelki przez dziurke w zatyczce pudelka i nasz przewspanialy sziftlajt za 2 dychy jest gotowy do pracy. dlaczego sziftlajt jest dla posiadaczy crome? poniewaz nie ma zadnej elektroniki i patentow, dzieki ktorym reaguje na konkretne obroty. podlacza sie go po prostu jako "przedluzenie" check'a, bo tak wlasnie crome realizuje shiftlight. dla wygody mozna go przepuscic przez jakis wlacznik, zeby np. nie walil w oczy zanim odpalimy samochod, czy jak komp wysypie jakis blad.

tak wyglada gotowy produkt


a tak swieci



ps.
2 dychy to kwota orientacyjna. ja zaplacilem jakies 18pln z przesylka, ale wszystkie te elementy mozna kupic taniej, lub drozej zaleznie od tego jakie diody i oprawki wybierzemy i gdzie zrobimy zakupy.
mac gyver
Daj znaka jak będziesz ściągał kompresor, może jak weźmiemy 2 to dadzą zniżkę.
haha wiedzialem ze mylisz tropy, Ty lobuzie no i fajnie sie robi Panie Markosie

A shiftlight jest hmm pionierski
Wysłany: Dzisiaj 5:59

hehe troche ci sie zeszlo, nie wyglada zle, zobaczymy jak bedzie swiecil.
w nocy markos ma więcej pomysłów
na ckpl juz napisał do admina pismo o zmiane nicka na batman
w nocy urzeduje, w dzień spi
Nawet mi się podoba taki home made shiftlight, chyba jak będę miał chwilę czasu to też coś pokombinuję i zrobię taką czasową prowizorke.
a gdzie zamontowałeś ?
Patencik zaiste zajebisty

Ale wiecie co - jeździłem z kumplem, który ma ogólnie VTEC light. Ja bym zrobił 2 obok siebie, jedna złącza się z VTECiem a druga jest shiflightem W czasie dobrego pałowania może to dawać fajny efekt Można to też zrobić w jednej "oprawce"

Ale pewnie Markos napisze zaraz, że VTECa dobrze słyszy i nie potrzebuje VTEC lighta
a po co komu w ogóle lampka oznaczająca zapiętego vteca? jak dla mnie zbędna rzecz...

Markos, myślałem ze to w postojówki będziesz te ledy wkładał...
Dla Lansu przez duże S
Panie Markos (aka Batman )
mała sugestia....
Zrób minimum dwustopniowego sziftlajta....

[ Dodano: 2007-12-14, 15:04 ]
WŁASNIE. Lepiej miec lampkę "że masz wypiętego VTECa". Jak sie zapali to przywoła cie do pionu i każe przestać się żółwić jak stary dziadek

hahaha zajebiste
Daj znaka jak będziesz ściągał kompresor, może jak weźmiemy 2 to dadzą zniżkę.

nie dadza, bo gosc mial tylko jeden
Oni już chyba nie robią tych kompresorów, też wyszły zupelnie nowe i do DC2 nie ma, prawda? Dawaj na PM skąd brałeś itp itp plis.
ztcw robia i nadal jest dostepny do dc2r. mi udalo sie kupic uzywany zestaw z ebay, zrobil 10000 mil. kompletny zestaw z jakimis extrasami typu kolko endyn na wiekszy boost, map controller jr, uszczelka hondaty i komplet nowych paskow. cena? troche lepsza niz za nowy brakowalo jedynie pompy paliwa, ale ta nie jest droga, wiec nie zrezygnowalem z zakupu
czyli zamówiłeś taki jak wojtrek miał ?
to jest zestaw z si 99-00

i juz widze, ze ma inna podwojna rolke alternatora i nieco inny osprzet.. widze, ze jednak zle patrzylem na liste czesci, zdaje sie, ze zupelnie bez sensu porownywalem integre gsr i type r, zamiast porownywac type r i civica si najwazniejsze, ze podstawowe elementy sa takie same, czyli kompresor, kolektor, wszystkie wsporniki i napinacze.. no coz, pozostaje sie nastepnym razem nieco dokladniej ogarnac, a teraz po prostu dokonac zakupu niezbednych czesci
I to mi się podoba. Teraz bedzie grubooo
miałes nic nie modzić do wiosny... kłamczuszek!
a gromadzenie gratów to modyfikowanie?
w morde... ponad 1,5h zajęło mi przeglądnięcie całego tematu...

wypas wozik
to i tak nieźle, minuta na jedną strone
no dobra dzieciaki.. oto moj majkel



nie, niestety jeszcze go nie mam, to fotka z aukcji
fajny jest nooo nieeeee?
Phi....


chujowy
Nareszcie zacznie jeździć
e tam. po prostu bedzie szybciej palic oliwę
Phi....

hehe
A ten majkel to potrafi moonwalk'a?

Graty wypas, auto marzenie- jak będziesz sprzedawać daj cynk
tylko pamiętaj, bez wodnego coolera nie masz prawa tego zakładać !
jakby wodne chlodzenie bylo tansze, to moglbym sie zastanowic. jednak w wypadku ceny zestawu, na razie przynajmniej podziekuje..
Markos.. po co Ci to?

























A ten kolektor z zestawu dobry jest ??
kolektor jest taki sam jak w zestawie do type r (numer 051-264)

jest pare roznic miedzy zestawami do si i do type r, ale dojde do nich dopiero jak wydrukuje sobie obydwa wykazy, nie chce mi sie slepic w monitor z dwoma pdf'ami
Pytam sie czy jest lepszy od seryjnego (pomijając kwestie montarzu) czy jednak troche słaby?? Czy w ogóle ktoś jest w stanie odpowiedzieć, ktoś to sprawdzał ??
ee.. nie kumam.. o ktorym kolektorze mowisz?
Mówię o tym z zestawu Majkela do którego sie przyczepia kompresora, czy nie ma negatywnego wpływu na osiągane moce? Bo najfajniej nie wygląda.
innego nie da sie zastosowac... wiec raczej sie nad tym nie zastanawialem. ma nadmuchac, a skoro charakterystyka silnika praktycznie nie ulega zmianie, to pewnie jest dobry.
Mozna jak się zrobi tak jak carlose zrobił. O to mnie chodzi i wtedy bierzesz kolektora jakiego zapragniesz.
tylko po co skoro masz gotowy zestaw do montazu, a tak to więcej kombinacji.
Mozna jak się zrobi tak jak carlose zrobił

nie lubie utrudniac sobie zycia. jakbym mial robic jak carlose, to kupilbym eatona z allegro, taniej by bylo.. tylko potem musialbym sie pierdolic z montazem, a tego nie lubie..
masz racje
moga byc..?




mi sie tam podobaja c*uj, ze w psi
Pierdolić czy nie, nie ważne, moje pytanie było inne, jak nie macie pojęcia to wystarczy napisać.


Zegarki są git
fajne te zegarki
jak nie macie pojęcia to wystarczy napisać



mamy pojecie takie, ze wszyscy rozsadni i nie majacy ochoty walic sie z montazem zakladaja kolektor jacksona i obserwuja piekne rowne wykresy z niezmieniona charakterystyka. jeszcze inni ida dalej i montuja w ten nieudany twoim zdaniem kolektor dodatkowe wodne chlodzenie, ktore tez niewatpliwie nie poprawia ruchu powietrza wewnatrz kolektora, ale za to z tym dodatkowo popsutym i pospawanym kolektorem obserwuja kolejne 30 koni mocy. wiec niech bedzie, ze jr nie wie, nie umie zrobic kolektora i carlose ma lepiej, bo ma seryjny kolektor ssacy.

jedynym plusem rozwiazania, ktore zastosowal carlose jest mozliwosci zastosowania zwyklego intercoolera. wiecej plusow nie ma. bo chyba nie postrzegasz jako plusy koniecznosci wyspawania uchwytow kompresora, zmiany kierunku przelotu paska napedowego, miliona podkladek, zeby nie wycinalo paska i pewnie jeszcze szeregu innych tematow jak np. koniecznosc pozbycia sie klimatyzacji..?

aha.. widze jeszcze jeden plus jacksona - moge sprzedac seryjny kolektor ssacy, ktory jak wiesz jest konstrukcja bardzo udana, wiec pare zlotych wskoczy. moze styknie na jakis wskaznik, albo inny gadzet?
Walter - czepiasz sie o coś bo nie rozumiem Twojej dociekliwości?
JR to taki zestaw, że sie go montuje zamiast kolektora ssącego. Taka konstrukcja. Rotrex ma inną, Comptech też, Eaton z mercedesa też. oc ko więc kaman?
Chodzi o to, o co się spytałem wcześniej, który był by lepszy(pod względem przyrostu mocy)?? Taka moja ciekawość

Nie czepaim się bo nie znam tematu, chcem go w miarę mozliwości poznać.
lepszy bylby pewnie seryjny. ale ciezko to w ten sposob rozkminic, bo w wypadku zastosowania seryjnego kolektora moznaby od razu bez problemu zrobic intercooler, a to kolejne przyrosty, wiec.... ogolnie rozkminka bez sensu, bo jackson po prostu taki ma i juz. albo wykorzystujesz ten z zestawu i nie masz problemow z montazem, albo chrzanisz sie i rzezbisz mocowanie w miejscu kompresora klimatyzacji jednoczesnie jej sie pozbywajac..
Zegarki są git

na 5 sekund przed koncem aukcji


A ty spryciażu jeden

JRSC to najlepsze rozwiązanie do tego silnika jak dla mnie, żeby nadal był uzyteczny sprawny itp
Ile chcesz za kolektor?
nie ma chyba jeszcze ogloszenia sprzedazy..? jak bedzie, to bedzie i cena. z reszta zastanowie sie 5x zanim go sprzedam. moze mi kompresor wybuchnie po tygodniu i co wtedy?
Tak pytam tylko orientacyjnie Chciałem być pierwszy Daj znać please, jak będzie na sprzedaż.
ja mam komplet greddy swoich na sprzedaz Ty lobuzie!! tylko ze ja mam biale
i z zielonym podswietleniem.
idziesz w defi?
ja mam komplet greddy swoich na sprzedaz Ty lobuzie!!

fajnie, bo juz zaplacilem za jeden i drugi na e-gay
nie wszyscy mają defi

ps. śliczny kompresorek
taki tam zimowo mazurski random xmas pic z telefonu...



w tym roku swieta niestety bez sniegu
Prawa lampa Ci paruje Po Lansie
przyciemnil szyby, przyciemnil szyby....
Prawa lampa Ci paruje

ehem.. zaszla szronem...


apdejt z roznymi fajnymi gratami very wkrotce, stay tuned!
Szkoda, że nie zabrałeś się za 4gen'a Piękna w ch*j.... I co ciekawsze o wiele bardziej podoba mi się na kołach zimowych
Piękna w ch*j


nie no, serio mówię 15tka w jajku jest dla mnie optymalna i fajniej sie chowa w nadkolach.






Ale faktycznie słabo dziś spałem...
stawia na baczność
jeszcze takie stare foto mi sie zawieruszylo.. niebrzydkie, to wrzucam

Jedyny minus tego jajka to to że stoi w zime pod chmurą - mi byłoby szkoda
markos ma specjalną jdm-ową płachte
gratuluję świetnego auta, jak to mówią "miażdży cyce" xD jeszcze jedno: 15>16" hyhy xD
jeszcze jedno: 15>16" hyhy

Na Pietnastce jest ładnie ale dopiero na Szestnastce jest z jebnięciem!
to już kwestia gustu
nie.. to nie apdejt, jeszcze nic nie przylecialo

to tylko kiepska fotka z telefonu

Ta kierownica jest bardzo ładna, ale Corse jest wygodniejsza IMO. Jak Tobie się jeździ na Tunerze?
Markos zdradził mi wczoraj, że nie dokońca odpowiada mu Momo Tuner i chyba zakupi http://moto.allegro.pl/it..._jej_nikt_.html
kierowniczka bardzo ładnie się prezentuje

sorry za OT
ale przy zderzeniu brak oczu gwarantowany w tej kierze batmana
to macie jakies nieaktualne info... ja wiem co innego
oto dowód

radek (3-01-2008 16:17)
jest znalazłem
radek (3-01-2008 16:17)
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
markos (3-01-2008 16:19)
<hahaha>
markos (3-01-2008 16:19)
biore !!
obecnie momo corse (jako model) nie jest juz dostepne. corse to teraz linia produktow. model corse dostepny jest tylko w uzywce, a ja chcialem nowa. imo nie ma miedzy nimi roznic, ktore sa jakos wyraznie odczuwalne. a jezdzi mi sie bardzo dobrze

oraz w zwiazku z tym, ze zawsze bylem ciekaw ile i co mozna osiagnac przestawianiem seryjnych walkow, to zanabylem sobie taki secik..



jakby ktos mial ochote na porzadnie wykonane i zakrecane na 5 srubek kola, to goraco polecam, poniewaz sa to najtansze regulowane kola do b-serii
A co to za koła?? Jakiej firmy?
Co do kierownicy to miałem okazje pomacać i jest spoko, daje rade
Ogolnie mogłem pomacać civa i również daje rade
Zostało kilka detali do ogarnięcia ale wierze, że za niedługo zostanie to doprowadzone do końca.
kola to vision motorworks


nie mam w zwyczaju zadawania pytan z kategorii "co sadzicie o...".. ale ciekawosc nie dawala mi spokoju

tak wiec.. co sadzicie o:


16x7 et45 5x114.3 (tak wiem, ta na zdjeciu ma 4 dziury)

ciamach masz zakaz odpowiadania, bo wiem, ze chcesz moje jdm 16
tak wiec.. co sadzicie o:



nieee
Koła fajne tylko nie widzę ich za bardzo u ciebie. Wydaje mi się, że było by za szaro.
Ja na twoim miejscu poszedłbym w jakąś czarną felgę
Sikor, vision motorworks to koła rozrządu
a OZ'ety fajne, ale zdecydowanie ładniej wyglada białe z ITR
dobra.. chyba wali mnie w glowe juz z tymi felgami wymyslilem sobie te jdm 16", szukalem ich dluzszy czas, kupilem ryzykujac utrate calej kasy (bo nie mialem wtedy paypala), to byla dokladnie TA felga, ktora chcialem miec.. a teraz cos mi odbija chyba
Markos ogarnij się i zostaw tak jak jest a jak chcesz zmienić to nic nikomu nie mów i rzuć nas na kolana jakimiś Equipami<czy jak to się pisze >
equip jest z dupy
Zostaw jak jest. IMO jest przezabiscie i zajebiściej być nie może
equip jest z dupy



Ja tylko chciałem zaproponować coś oryginalnego, a Mi się podoba, i jak dla mnie jest to jedna z niewielu felg że wygląda we wszystkim zajebiście tak jak w AE tak i w VI gen.
Załóż rote, na ck będzie królem i wzorem do naśladowania przez następne pokolenia
gaseb,
Markosik, absolutnie wypasione te OZy, musisz je koniecznie kupić !!

Naprawdę są fajne.
Markosik, absolutnie wypasione te OZy, musisz je koniecznie kupić !!

Naprawdę są fajne.



Wyjazd z forum bo Ci pieluchy stygną

Markos, ja się znam to wiem, tak?
te moje felgowe fochy wziely sie stad, ze w warszawie na sezon pojawia sie conajmniej 2 komplety jdm 16".. w tym jedne szare..

no ale zadne z nich nie beda na jajku.. wiec w sumie to temat felg zamykam zostaja bialasy. nie po to targalem je z hong kongu, zeby teraz zmieniac
felga fajna, ale ta co jest teraz jest lepsza i tyle. jak bardzo chcesz zaszaleć to kup takie jak masz tylko w gunmetalu
jak bardzo chcesz zaszaleć to kup takie jak masz tylko w gunmetalu

a o tym pogadamy za jakis czas
albo mieniaj na gunmetalowe albo po prostu kup sobie drugi zestaw. tych felg bym do ludzi nie oddawal.


Narażasz mi się - CMQ
kiepskie te ozy jdm 16' duzo lepsze
dobra juz dobra, nie zamienie ich na nic innego

oraz sie wezme i normalnie na wiosne przylansuje hakiem datum uan
wyglada mniej wiecej tak (pominmy zjebane foto, hak jest srebrny/polerowany):


jest absolutnie zajebiaszczy, mega mi sie podoba i c*uj mnie to boli, ze ktos moze myslec cos innego na ten temat

a oto i nieszczesne spryskiwacze z c3


stay tuned!
Haczek rewelacja, na spocie przymierzam

oraz sie wezme i normalnie na wiosne przylansuje hakiem datum uan

Obstawiam max 3-4 dni i będzie założony !!
Obstawiam max 3-4 dni i będzie założony

w zasadzie mialem to zrobic juz dzisiaj ale chyba szkoda mi go na takie paskudne warunki, nie chce mi sie go potem polerowac
z C3 spryski to pryskają jak zraszacz, correct ?
zgadza się.
przylecial wskaznik boost greddy'ego. z przykroscia musze stwierdzic, ze vdo wypada przy nim bardzo, bardzo blado.. fotka pozniej, bo padly mi akumulatory w aparacie..
GReddy wypada bardzo blado przy HKSie, a ten znowu baardzo blado przy Defi. Blitz i Apex'i jest gdzieś w okolicy HKSa.
no, to mamy ranking zastanowie sie nad zmiana vdo
no, to mamy ranking zastanowie sie nad zmiana vdo



to ja biere jak coś, zniose to ze będe miał gorsze niż ty
GReddy wypada bardzo blado przy HKSie, a ten znowu baardzo blado przy Defi. Blitz i Apex'i jest gdzieś w okolicy HKSa.

WEDLE czyjej oceny ?
mojej subiektywnej.
a oto wspomniany wczesniej budzik




rozwalil mnie zestaw osprzetu, kabelkow i wszystkiego doslownie co potrzebne jest do zainstalowania tego wskaznika.. badzo mi sie to podoba! w vdo raczej tego nie uswiadczysz..
A tretytki też były??
oczywiscie! bez trytytek nie byloby tuningu
ooo kurde bbb ladny i bzk duzo dostales rzeczy do niego
szkoda ze tylko w psi, bary rzondzom.
nie ma v2 w barach (a przynajmniej ja sie nie spotkalem..)

przy doladowaniu, ktore tu bedzie, czy psi czy bary to zadna roznica.. i tak ledwo sie bedzie wychylac
.... na poczatku moze i tak
poznije z 1,5 bara bedzie

piekne graty
no no 22psi to juz bedzie prawie na czerwonym polu
na poczatku moze i tak

co mialoby spowodowac, ze wychyli sie mocniej?
Ty
no no, szczególnie z jacksona załadujesz 1,5bara...
no no, szczególnie z jacksona załadujesz 1,5bara...


to byl akurat zart jak bys nie zrozumial, na temat posta Dlugiego
A moje bardziej tyczyło się Długiego, ktory mówił o podkręcaniu. A ze zwykłego za bardzo podkręcić się nie da. Spokojnie, bez stresu, dbajmy o serce
nikt sie nie stresuje. wiadomo, ze z tego wiecej niz 1bar nie nadmucham chocbym stanal na glowie, a bez chlodzenia ustawianie doladowania na wiecej niz ~0.7 raczej nie ma sensu. przy tak wysokiej temperaturze powietrza w dolocie potem juz tylko cofa sie zaplon, a smocy to z tego raczej nie ma..

pracuje jednak juz troche na zapas nad wyrzezbieniem wodnego chlodzenia (tak, zeby mozna bylo nadmuchac 0.9).. zadalem temat pewnemu specjaliscie od rzeczy niemozliwych, zobaczymy czy cos wymysli
oesa...chodzilo mi o to ze narazie malo bedzie ponziej bedziesz chcail wiecej, chociaz nie wiem moze tak moze nie, ale przewaznie tak jest ze kazdy dmucha 0.4 pozniej 0.7 i 1.2 tyle koniec, dziekuje
doczytales, ze z tego kompresora wiecej niz 1bar sie poprostu nie da?
Kurde, Markos co Ci odbilo z tym kompresorem?? Zabijesz zajebisty charakter auta
Też tak uważam.
nie rozumiem..? to, ze kopie w plecy z vteca? po wystrojeniu nawet jakby zostal wolnossacy efekt zniknie. wiec co tak wlasciwie zabijam? zostawiam fajna reakcje na gaz (bo kompresor pracuje caly czas, regulowany jest jedynie dv), mam wiecej mocy i wiecej momentu przy bardzo podobnej do serii charakterystyce. wedlug mnie taki kompresor to wlasnie wzmocnienie charakteru, a nie jego zabicie..
Ale mi sie kompresor w civicu kojarzy z chujowym hamerykanskim tuningiem a nie zajebistym japonskim w ktorego strone caly czas szedles. Mocne N/A tez potrafi miec lagodna charakterystyke, patrz przebieg momentu u Yarko.
nie rozumiem..? to, ze kopie w plecy z vteca? po wystrojeniu nawet jakby zostal wolnossacy efekt zniknie. wiec co tak wlasciwie zabijam? zostawiam fajna reakcje na gaz (bo kompresor pracuje caly czas, regulowany jest jedynie dv), mam wiecej mocy i wiecej momentu przy bardzo podobnej do serii charakterystyce. wedlug mnie taki kompresor to wlasnie wzmocnienie charakteru, a nie jego zabicie..



pamietam jak zaczynałeś, to mówiłeś coś w stylu, tuningów nie będzie, będe chciał więcej mocy to wsadze większy silnik czy coś takiego... szczerze to po cichu też miałem nadzieje, że będzie mocne N/A... always hardcore \,,/.
mi sie kompresor w civicu kojarzy z chujowym hamerykanskim tuningiem

mi sie z chujowym amerykanskim tuningiem kojarzy turbo do wszystkiego co jezdzi, no ale to juz jak widac kwestia osobistych preferencji
Spoko, wyrazilem tylko swoja opinie. Moim zdaniem jak juz budowac samochod bez kompromisow to do konca, a kompresor wydaje mi sie pojsciem na latwizne i tyle. Ale to Twoj samochod i Twoja sprawa co bedziesz z nim robil. Mimo wszystko nadal bede twierdzil, ze to najbardziej zajebisty Civic w kraju z ta uwaga, ze teraz bede mowil, ze gdyby nie ten kompresor to bylby jeszcze bardziej zajebisty
kompresor wydaje mi sie pojsciem na latwizne

wedlug mnie jest to bardzo fajne wzmocnienie ulicznego charakteru tego sprzetu. no ale tu sie jak widac roznimy - dla mnie kazde efektywne i pewne rozwiazanie jest dobre. nawet jesli jest to wedlug innych pojscie na latwizne..
eee Markos wez go sprzedaj, do dupy ze bedzie 250+.

Ale tak na powaznie to moim zdaniem zajebisty pomysl, bo Turbo to mi tu wogule nie pasuje, a dlubac NA to naprawde trzeba nie jeden duzy worek kasy, a kompresor jest takim kompromisem bo jest dmuchane, ale idze ladnie z dolu i charakterystyka zostaja bardzo zblizona do NA

tez bym chcial JRa
subek - a to czemu nie zdeturbujesz swojego S14 i nie zrobisz go jako wolnossaka? jak Yarko.
turbo civic ma zajebisty charakter i odpowiednio dobrany slimak pozwala spokojnie poruszac sie w tempie emeryckim a jak zajdzie potrzeba wypierdolic spod swiatel lub minąć 6 tirów z rzędu.
Pati, bo jak cos jest turbo to niech takie zostanie, a jak cos jest N/A i ma potencjal na dalsze mody to niech zostanie N/A. Co innego jakby Markos mial calkiem nierozwojowy z dupy silnik to wtedy bym nic nie mowil. Przeciez nie musze sie chyba we wszystkim z wami zgadzac? Kompresor w tym samochodzie mi sie nie podoba i tyle.
ten silnik jest rozwojowy zarowno jako wolnossak jak i doładowany. gorna granica wolnossaka jest tam, gdzie sie zaczyna doladowany.
dobra dzieciaki.. koniec pierdolenia! minute temu kupilem rdzenie do chlodzenia wodnego

4 sztuki - moze ktos ma ochote na 2? to zapraszam na pw
ładnie ładnie no i pompka też kupiona
pompka jeszcze nie, ale zaraz sie tym zajme

pozostaje pokroic majkela, wsadzic w niego rurki, zamknac.. i kupic jakas mala chlodniczke wody, zeby to wszystko mialo rece i nogi
Będzie się działo
dobra.. bo nie umiem sie zdecydowac.. zegary cisnienia i temperatury oleju.. budzik temperatury wody odpada, bo zadbalem o chlodzenie silnika tak, ze raczej nie bedzie potrzebny - ale o tym pozniej

teraz wskazniki..

top fuel zero 1000 (bez centralki)

http://pl.youtube.com/watch?v=XPi7afE2gS4

greddy smi (z centralka)

http://pl.youtube.com/watch?v=E9SCFf8PYjA

i to w zasadzie tyle.. chyba, ze ktos ma inne propozycje fajnych zegarow 60mm z warningiem.. nie chce defi - bo nie

no chyba, ze od tej pani.. to moglbym sie nad defi zastanowic..
greddy smi korzysta z centralki i jest 60mm
jak koniecznie chcesz 52mm mozesz kupic defi link metery (starszej serii - z produkcji juz wycofane, ale da sie z japanu dorwac) - mam do nich centralkę tanio
jak koniecznie chcesz 52mm

głosuje na greddy, będzie pasował do boosta
i nie kupuj Top fuel 1000 series czy jak to tam jest.
Gadalem z kolesiem z Cypru (jak byl na szkoleniu AEMa w PL) i on jest dilerem Top Fuela na Cyprze. Gadal ze cala linia produktow 1000 jest slaba, takie "tanie gowno" sredniej jakosci, nie mowiac juz o osiagach.
Za to chwalil produktu "nie 1000 series"
hmm.. podumam, ale wstepnie duzo mocniej przemawia do mnie greddy.. no i pasuje ideowo do boost i egt

oraz podoba mi sie jak to brzmi
Keiths JRSC Type R

ale nie podoba mi sie jak dymi - chyba gorzej niz moj
Keiths JRSC Type R



nie no jak na parowóz to całkiem szybki

nie znam się na jakości tego wskaźnika, ale wygląda fajnie jak się świeci wieczorem ?
jebać wskaźniki bierz laske

A na poważnie to bierz budziki Greddy
Tylko Chciwca bierz jeśli już tego nie zrobiłeś


oraz podoba mi sie jak to brzmi
[url=http://thumbs.street...502.jpg]Obrazek[/url]Keiths JRSC Type R



A mówią, że kompresor sprzyja posiadaniu trakcji...

bierz greddy bedzie pasowal do reszty,
jak się świeci wieczorem ?

top fuel bialy, greddy zielony. zaden mi nie pasuje
!markos napisał/a:
ale nie podoba mi sie jak dymi - chyba gorzej niz moj


Wydaje mi się, że to nie jest dym olejowy, a po prostu bogate przelanie.



taa paliwko w nadmiarze, przy takim tylko portfel ma nietęgą minę

[ Dodano: 2008-01-14, 21:41 ]
malo tego, ze rozbieram, to robie megaremont.. zdejmowalem dzisiaj podkladke autogauge pod filtr oleju, wiec musialem spuscic oliwe.. pomine to, ze po 7500km zlalem total opor przepalona breje, to na korku spustowym miski zastalem taka oto niesympatyczna niespodzianke.. zdaje sie, ze to moje panewki.. a moze i nie.. nie wiem.. w kazdym razie pierwszy raz sciagalem magnetyczny korek i troche mnie to zaskoczylo..


postanowilem wiec poprawic sobie troche humor i zamontowalem tow hook..


w sumie mi sie podoba i raczej go juz nie zdejme

doszla tez pompa paliwa, ale fotka bedzie jutro, dzisiaj mi sie juz nie chce nic pstrykac..
jak po raz pierwszy wyciagasz korek magnetyczny to tak wyglada. nie łam się tylko jezdzij dalej.
U mnie też tak było, nie lam się. Ten korek jest na prawdę mocny.
Daliscie do myslenia z tym korkiem Wskoczyl na pierwsze miejsce na mojej liscie zakupow.

Markos masz fotke tego haka z innej perspektywy? Np. patrzac normalnie z tylu? Bo normalnie to go chyba prawie nie widac z tego co widze
zgadza sie, jakub dzisiaj jechal kawalek za mna i zauwazyl dopiero jak podjechalismy na stacje, wysiadl z samochodu i spojrzal troche bardziej z boku

korek mnie zszokowal.. nie sadzilem, ze tyle syfu plywa w oleju..

oraz gosc, ktory go odkrecal strasznie sie wku*wil, bo korek po odkreceniu przykleil sie do miski
To same plusy tego korka, bo ja po wykreceniu zawsze go szukam w kanale
Wygląda jak sznurówka...
Ten hak wygląda tak
że ciągnąć na nim strach.
a ten hak to nie powinien być z przodu?

co do korków to norma, jesli chcesz mocniejszych wrażeń polecam zajrzeć w korek od skrzyni
a ten hak to nie powinien być z przodu?



z przodu są 'poziome'...
i proste. tylne są podgięte.
walbro 255lph, zestaw dedykowany do civica/integry


lepsze niz hak?
przyczepy na tej pompce nie pociągniesz...
Na tym haku też.
Na tym haku też

noo, bo 10mm aluminium to slabizna

na marginesie - ktos wie czy taka pompa jest glosna? slychac ja w ogole? dodam, ze to taka zanurzeniowa do baku..
tak, słychać.
Slychac, moja z poczatku sie wydawala cicha ale z wiekiem robi coraz wiecej halasu
aha.. no to widze, ze w duecie z elektryczna pompa wody do intercoolera bedzie niezla melodia
kup sobie radio...
no no.. 78 zrodlo halasu z kolei.. zajebiaszczy pomysl
ale radio moze zagłuszyć te 77 pozostałych...
!markos, popraw sobie obrazek w podpisie bo brakuje na nim tow hooka
brakuje jeszcze 2 rzeczy, ktore dopiero plyna, wiec poprawi sie jak juz wszystko bedzie w formie ostatecznej..
brakuje jeszcze 2 rzeczy



carbon maski i czego jeszcze?jakis suprise?
Oblookałem sobie dzisiaj z bliska na Madalińskiego zajebiaszczo choć na 16" lepiej
i takie jeszcze doszły...


ups . to nie mój temat
440?? bo nie pamietam??
yup
[quote="!markos"]...w kazdym razie pierwszy raz sciagalem magnetyczny korek i troche mnie to zaskoczylo..
Obrazek

postanowilem wiec poprawic sobie troche humor i zamontowalem tow hook..
Obrazek

[quote]

ja też miałem magnetyczny, ale praktycznie nic na nim nie było, za to w mice było parę kawwałków Ale oprócz korka magnetycznego jest też przecież filtr oleju. W misce jest możę trochę syfu, ale zwróć uwagę jaki ciężki jest filtr oleju po tych 8000km!! Jakbyś go rozciął to dopiero byś się przeraził
pati zepsules wszystko takim brzydkim zdjeciem

oraz filtra nie rozcinalem. wymienilem go dzisiaj na nowy maly oem honda + nowa oliwa valvoline vr1 racing 5w50. zobaczymy jak bedzie ze spalaniem i co wyleci z silnika po kolejnych kilku tysiacach km..

jutro zegarek egt i lepsze foto wtryskow
brakuje jeszcze 2 rzeczy, ktore dopiero plyna, wiec poprawi sie jak juz wszystko bedzie w formie ostatecznej..



kupiłeś wkońcu lexusy i spinery?
dostawa z wczoraj


Profi stafik
uwazaj - przegrzales silnik
Nie przegrzał tylko popsuty kupił
chyba ze markos chce nam powiedziec ze zakul silnik i tyle teraz bedzie wytrzymywal
ladny budzik
spaduwa

zegarek wcale nie jest popsuty, tak mu sie jakos zatrzymalo, juz jest na dole

oraz swieci polowe ciemniej niz boost. moze jednak jest popsuty?
zegarek wcale nie jest popsuty, tak mu sie jakos zatrzymalo,


przy dzwonie sie zatrzymal w miescu w ktorym byl ostatnio i popekalo troche lampek dlatego jest ciemniejszy
zegarek wcale nie jest popsuty, tak mu sie jakos zatrzymalo, juz jest na dole

Musze zobaczyć zeby uwierzyc
troche oem czesci do remontu silnika i nowe koncowki drazkow


zdebrandowane wtryski rc 440cc + wtyczki obd2


lan$ lustrzana listwa paliwowa golden eagle


i uszkodzone (pekniete i krzywe) uzywane kolko wspomagania unorthodox.. pierwsze utopione pieniadze na ebay oczywiscie zgodnie z opisem aukcji, kolko bylo wrecz idealne

za oem graty i wtryski ogromne dzieki dla Patiego!
zdebrandowane



dzieki temu, ze nie maja naklejek i grawerki, sa tansze.. co w tym smiesznego?
śmieszne słowo...
spolszczenie od 'debranded'.
znaczy się bez napisów
uprzedzam pytania "po co ci listwa" - ma wygladac. wiem, ze nic poza tym z niej nie bedzie, ale mam to gdzies wyglada tak pieknie, ze czuje, ze dobrze wydalem pieniadze
no dobra.. jakub nic fajnego nie napisal u siebie, to ja cos fajnego napisze

bylem dzisiaj na pomiarze cisnienia sprezania i wyszlo 15.5 15 15 15 na cieplym silniku

oraz przez chwile mialem kupic kolektor kamikaze, bo hamerykanie wszedzie pisza, ze takie zajebiaszcze sa do kompresorow (superchargers like short primaries blahblahblah), ale...
Widać Kamikaze daje przyrosty względem serii
narobie troche szumiku, bo nudny ten watek ostatnio

"brum brum ale jestem sportowym samochodem"



"wziuuuuu kobiety i dzieci uciekaja jak mnie widza"

Nie bede sie rozpisywal, jak dla mnie IDEAŁ eg5<afro> gratkiiiiii
Powiedz, że to VT....
Powiedz, że to VT....


tak to VT bo naprawde sa rozowe
tak naprawde to sa sraczkowatopierdzistozielone, ale wymiatam w fotoszopie i zrobilem sobie takie zajebiaszcze vt, ze teraz sa szarosrebrne







oraz to, czy te felgi znajda sie na moim civiku nie zalezy niestety ode mnie.. ja juz jestem na nie zdecydowany..
No i nie mówiłem, że do tego auta potrzebna jest ciemna felga? Przech*j ziom! Teraz sie z niego zrobił cichociemny killer i taki miał być od samego początku
a najlepiej zapodaj stalówki!
No i nie mówiłem, że do tego auta potrzebna jest ciemna felga? Przech*j ziom! Teraz sie z niego zrobił cichociemny killer i taki miał być od samego początku

za pierwsza czesc dziekuje, a z druga.. no cholera.. nie moge sie nie zgodzic MEGA mi sie te szare felgi podobaja.. karbony jakies, xenon w czarnej lampie i bedzie masakra

musze tylko czekac na decyzje wlasciciela...
karbony jakies



maska, lotka i dokładka

Pati, nie szydź, bo wiesz o co chodzi
ta srebrna to błąd
dokladka napewno nie, a nad lotka sie zastanowie jak juz przyjdzie maska
bardzo ładnie to wygląda
a ja napisze, ze co jak co ale mnie sie wybor tego szarego koloru podoba..
z maska bedzie nice.. jesli oczywiscie w koncu do Ciebie doleci
biała fajnksza
kompresor fajnkszy
owszem
Biała lepsza.
jeeeeeeeez najjjjjs
bardzo ładne to VT , teraz widać jak "chamsko" ta biel wygląda
wez szare bo ja bede mial biale
bardzo ładne to VT

to nie vt..
twoj topic jest jak telenowela!!
na zakonczenie dzisejszego odcinka zeby jutro tez wszyscy zajzeli to:
Bierz te grafitowe fele, według mnie jest lepiej , a znając Ciebie to za pół roku będziesz znowu udoskonalać , więc ja już je zaklepuje - dla mnie to jedna z ładniejszych oemowych felg.
a znając Ciebie to za pół roku będziesz znowu udoskonalać

markos i za pół roku? nieeeeee
zajebista ta dmuchawka cieżkie to
chyba ci sie adamie popierdzielily tematy, jak zwykle

oraz..

TADAM!!!






w zestawie map controller (ktory jeszcze nie rozkminilem do czego sluzy), kolko alternatora endyn (na wiekszy boost), oraz milion paskow, srubek, podkladek, rurek i innych malo porywajacych dupereli, dzieki ktorym instalacja stanie sie prosta

za ogarniecie tego zelastwa dziekuje Patiemu!

aha.. jakby ktos mial ochote na nowke sztuke fmu jackson racing to zapraszam na pw
Jak już ktoś napisał, im ciemniejsza felga do tego auta tym lepiej. Szare felgi mega kozak. Białe zawsze średnio jakoś pasowały do tego auta. Nie mówiąc uż o karbonach z nimi będzie naprawde miodnie.
no to kiedy zelastwo laduje w aucie ?
niepredko.. teraz trzeba poczekac na wodne rdzenie laminova i tniemy gada!
Jak już ktoś napisał, im ciemniejsza felga do tego auta tym lepiej.



To ja tak pisałem, ja, ja Najlepsze byłyby czarne, ale jak już wybierać między białymi i szarymi to mniejszym złem będą szare wg. mojego subiektywnego odczucia
mnie też się te grafity podobują bardziej na tym aucie;

ale musimy jeszcze zdecydowac czy nie założymy ich do żółtego ITR,
do mojego białego kolorem nie podchodzą .
ladny ten twoj zlomik, prawie tak ladny jak moj bedzie grubo!!
Same kompresory się robią, ech nie długo przyjdzie z parkingu nie wyjeżdzać żeby jakiś nie skillował biednego wolnossaka . Hehe gratsy zakupu c6 w JR mniam .
!markos, gratuluję obrania słusznej drogi, tzn. tej po drugiej stronie wskazania 0Bar.

Moje trzy grosze... ogarnij wskaźnik EGT z warningiem zamiast tego najprostszego.
Przy różnicach w jakości dostępnego paliwa w naszym pięknym kraju, baaardzo się przydaje.
egt i boost beda w takim miejscu, ze musialbym chyba patrzec calkowicie w prawo, zeby nie widzec, ze ktorys zawedrowal gdzie nie potrzeba

bede je mial centralnie przed nosem, na obudowie kolumny kierownicy
jak wiesz nie pomyliłem tematów
egt i boost beda w takim miejscu, ze musialbym chyba patrzec calkowicie w prawo, zeby nie widzec, ze ktorys zawedrowal gdzie nie potrzeba

bede je mial centralnie przed nosem, na obudowie kolumny kierownicy



o.k. ale ja nadal obstawiam, że nie będziesz w stanie zauważyć EGT przekraczającego normę.
Pamiętaj, że w momentach kiedy jest szansa na wzrost EGT będziesz chciał patrzeć tylko i wyłącznie na drogę... a przynajmniej powinieneś... Nie ważne gdzie będzie wskaźnik.

Zrobisz jak będziesz chciał, ale po prostu źle bym się czuł nie pisząc tego co napisałem...
Szara felga po prostu powala
Kompresor no no no
trzeba bylo kupic egt z warningiem
a ten z V2 nie ma alarmu ?
nie, nie ma. kupilem jaki chcialem i taki mam. ok?
!markos, chyba nie czujesz sie urażony krytką z zakupu zegarka bez alarmu ?
akurat to czy cos sie komus podoba, czy nie, to zupelnie mnie grzeje. nie ignoruje porad ze strony madrzejszych od siebie. nie ma tu palowania "ale brzydki ten zegar", tylko "warning moze sie przydac" i pisza to ludzie, ktorzy maja z doladowaniem duzo wieksze doswiadczenie niz ja. moje jest jak narazie zerowe, a lubie radzic sie madrzejszych od siebie. nie ukrywam, ze poza dokladnoscia wskazan i jakosci zegara, zalezalo mi rowniez na kolorystyce podswietlenia. rozwaze zakup wskaznika z alarmem.
wlacznik wentylatora ~10 stopni nizej (tak jak termostat jr)


rdzenie laminova
oj bedzie grubo oj bedzie panie Markosie
rdzenie laminova



heheh czyli jednak będzie bar
jak nie 1,5 hehe
czyli jednak będzie bar

kolko alternatora JR daje 7psi, stepper pulley endynu laduje 10psi.. zeby nadmuchac wiecej musialbym kupic mniejsze kolko kompresora, albo zwiekszyc pasowe, ale w sumie to chyba nie chce przekraczac 0.7 bar.. zrobi sie porting tu i owdzie, dolozy chlodzenie i bedzie tak jakbym nadmuchal 1bar z wyjsciowego zestawu
no napewno, uratujesz ze 20 kucy i troche silnik
nazbieralo mi sie dzisiaj troche plastikow w pokoju...


jest tez jakas fikusna skladana kanapa..



czyli.. mam wreszcie swoj ukochany srodek z eg6
nice pussy
want some more pussy?
radio bedziesz miał o0 miętki sie robisz!
radio.. owszem.. jak wroci z seriwsu, to pykne fotke jakiego oldskula wyrwalem
dzielony zestaw hertza na przod juz nawet kupilem.. tylne juz tez kupione i czekam na paczke z us..
kot prawie jak mój
Nawet w pokoju masz widzę dywan Type-R - prawdziwy fan
ta.. ten dywan to jeden z ostatnich zakupow z kategorii "niestety nie bede mial nowych wskaznikow cisnienia i temperatury oleju"
to jeszcze pokaz sofę 'zamiastnowychopon'
kot też lubi Twój tiuning ? a jeździł przynajmniej kiedyś z Tobą ?
kot też lubi Twój tiuning ? a jeździł przynajmniej kiedyś z Tobą ?



boi się
Siemanko ostatnio lecieliśmy Al. Krakowską, potem Hynka co to za strzał ognia z twojego tłumika poszedł??? Wydawało mi się też jak by Ci się coś posypało z niego.
Pozdro
Siemanko ostatnio lecieliśmy Al. Krakowską, potem Hynka co to za strzał ognia z twojego tłumika poszedł??? Wydawało mi się też jak by Ci się coś posypało z niego.


bueheh
pewnie pierscienie. albo tłok.
markos założył nowy jdm-owy bajer

http://moto.allegro.pl/it...i_wrazenie.html
co to za strzał ognia z twojego tłumika poszedł?

podobno czasem tak ma.. tak slyszalem.. od znajomych co widzieli ten ogien.. ja go niestety nigdy widze..
wow ogien z dupy normalnie!! moze tam juz majkel siedzi
moze tam juz majkel siedzi

no, za kierownica
buahahaha Markos chcesz nam cos powiedziec??
moze np. to, ze mam na imie michal a nie markos jak sie czasem niektorym zdaje
Ja myslalem ze markos to od Marka
a ty masz Gr00by od Grażyna?
Tak jak ty od placka.
dobra cicho mi tu.. mam problem.. help..

zeby zachowac pelna funkcjonalnosc srodka z vti (czyli otwierana i wyjmowana skrzynia, pod ktora jest kolo zapasowe) musze zmienic tylna rozporke

opcji jest kilka..
1. sprzedac obie tylne passworda i kupic miracle x-bar (drogo)
2. sprzedac wszystkie passworda, kupic miracle x-bar i cos fajnego na przod (taniej)
3. zostawic tak jak jest i wreszcie obszyc kanape, a srodek z vti sprzedac (najtaniej)

i kurna nie umiem sie zdecydowac
dla mnie opcja 2 lub 3.
Ja stoje za nr.3
2 wtedy ja twoje rozporki passworda przygarne
jesteście tani...
opcja 1
Nie po to tyle szukałes wnętrza z eg6, żeby się go teraz pozbywać.
opcja 1 albo 2

PS. a jeżli miałbyś pozbywać się wnętrza to możesz oddać mi plastik o którym Ci mówiłem no i ewentualnie te boczki na głosnika (na nie możemy się zamienić)
jak bedzie opcja nr 3 to wnetrze juz jest zaklepane
policzylem wlasnie i opcje 1/2 sa zajebiscie drogie.. nie jestem pewien czy mam ochote pozbywac sie TRZECH rozporek, zeby kupic JEDNA (i jeszcze do tego doplacic..)

jest jeszcze jedna opcja..

sprzedac passwordy i kupic komplet oem rozporek z dc2 (malo lans, ale za to bardzo solidne i nic nie waza)..

kurna, dlaczego nie moglem o tym pomyslec ZANIM ssg poskladalo mi samochod do kupy?
z dwojga zlego wybralbym ta ostanio opcje
ale lipa!! passwordy sa ladne
passwordy sa ladne


wnętrze z eg6 też
jesli moge to obstawalabym za opcja 3 albo oem rozporki
Olać skrzynie w bagażniku
wszystko wyjasni sie w czwartek jak przymierzymy mojego passworda i oem z dc2 w marcina blu i dzi siks..
jeśli Marcin i jego blu i dzi siks będą chętni na tego typu trójkąty z Tobą

a tak poważnie nie ma sprawy, mam nadzieję że wszystko będzie ładnie pasować.
policzylem wlasnie i opcje 1/2 sa zajebiscie drogie.. nie jestem pewien czy mam ochote pozbywac sie TRZECH rozporek, zeby kupic JEDNA (i jeszcze do tego doplacic..) .....



W takich przypadkach trzeba realnie spojrzec na sytuacje. I tak na koniec skonczysz z ta najdrazsza rozpórka bez wzgledu na to co teraz Ci sie wydaje.
Zawsze tak jest. Wielokrotnie sie sam na takie cos nabralem, kupujac "przed" najlepsze rozwiazanie. Zawsze konczylo sie ze i tak pozniej kupowalem to co najfajniejsze...
Jak to bylo w tym powiedzeniu, "jak nie srasz kasą to nie stać cie na kupowanie tanich rzeczy!" czy jakos tak.
Max - wiesz ze masz racje?
Markos - wiesz ze Max ma racje?
fakin qrwa guwno siet.. kivik dlaczego ty zawsze musisz miec racje? jestes chyba gorszy niz pati

pewnie i tak skonczy sie tak jak napisales.. cholera no.. nie dali sie nawet 2 dni pooszukiwac i cos pokombinowac

no dobra.. to powiedzmy, ze powoli zaczynam godzic sie z mysla, ze bede "musial" kupic miracle x-bar.. to co w takim ukladzie na przod? mugen? tez nierdzewny.. pasowalby do miracle..

oraz przy okazji, jak juz tu jestes kivik - pasy zamontowac na harness bar, czy przez harness bar je tylko przewlec (i zamontowac np. na podlodze z blaszkami/nakretkami od spodu)?
Markos - bój się boga proponować przewlekanie pasów przez harness bar i mocować do czegośtam...
Bezpośrednio do podłogi, a nie przez jakieś tam rozpórki..

O takie cuś Ci Markos chodzi?? Beeee...

http://www.corsportusa.co...es/DSC01337.JPG
tak, o takie coś.
montuj prosto do harness bara
to nie ma wygladac, tylko pozwolic na jakiekolwiek zamocowanie szelek przy srodku z vti. innego rozwiazania poprostu nie ma, bo skladajac kanape zaslaniam otwory, w ktorych normalnie zamontowalbym szelki.

oraz wydaje mi sie, ze powinienem zamontowac pasy bezposrednio do palaka.. pas biodrowy w seryjne miejsce na zewnatrz, wewnatrz na tunelu z nakretka i blaszka od spodu, a ramieniowe na harness bar. tak bedzie dobrze?

dokladnie chodzi o taki wynalazek:


sie przemaluje, bo niebieskiego chyba nie strawie
oba ramieniowe na harness bar, zewnetrzny do progu, a wewnetrzny do tunelu. dziurka na wylot i blacha od strony tunelu.
Ale i tak do tyłu nikt nie wsiądzie? nie lepiej puścić pasy przez środek kanapy w miejscu gdzie się składa?
ulżę Twej wyobraźni. tak wygląda wnętrze z EG6:


Markos chce wozić oparcia w takiej pozycji.
teraz wymyśl jak zrobić to co powiedziałeś.
tak wyglada zlozony srodek z eg6. zakresl prosze w czerwone koleczko ktoredy chcialbys puscic pasy

pierwszy
Myślałem, że będziesz kanape mił w normalnej pozycji...
sprawa chyba zakończona - tak bedzie:
aha.. to po co mialbym kupowac srodek z vti?
Bo jest czarny? Dobra koniec dyskusji...nie wiedziałem wszystkiego.:)

oraz przy okazji, jak juz tu jestes kivik - pasy zamontowac na harness bar, czy przez harness bar je tylko przewlec (i zamontowac np. na podlodze z blaszkami/nakretkami od spodu)?


Przyczepiaj do harness bara i juz, chyba ze bedziesz jezdzil z systemem HANS to tam są jakieś specyficzne wymagania

BTW OT: kiedys wywalilem srodek z EG6 na smietnik jak odelżałem EG6 torowe, nie wiedziałem ze tyle osób to chce
Bo jest czarny?

mam juz czarny..
pompa wody do rdzeni laminova - dzieki gaseb!



troche duza jest.. wydawalo mi sie, ze jest mniejsza. cisnienia wody napewno nie zabraknie

jest tez nowy, mniejszy tow hook golden eagle, foto pewnie jutro jak go przykrece na miejsce
Czyzby pompa wody od VR6?
pompa wodnego intercoolera do forda lightning duza kobyla, to u mnie napewno da rade
Markos a myslales o tym dodatku do wody ktory lepiej kompensuje cieplo?
Tu moze sie bardzo sprawdzic.
zanim dojde do wyboru cieczy chlodzacej to minie jeszcze duuuuzo czasu samochod ma jezdzic tylko jak bedzie cieplo, ale uklad (chlodnica, rdzenie, pompa) musi tez byc czyms zabezpieczony, wiec sama woda (ktora teoretycznie najlepiej odbiera cieplo) raczej odpada.. bede myslal pozniej.
myśl myśl bo ja miałem z tym problem, i nie wiem czy jeszcze z nim wygrałem, czekam jeszcze na korek 1,3 może i on troche pomoże...
Auto niby się już nie grzeje, ale wiem że płyn ma tendencje to bardzo dużego nagrzewania
nie widze sensu stosowania korka 1.3 bar jak mam chlodniejszy termostat i chlodniejszy wlacznik wentylatora. wydaje mi sie, ze plyn nie zdazy sie nagrzac do takiej temperatury, zebym musial zmieniac korek na mocniejszy.. a jak zajdzie potrzeba, to korek sie kupi.

plyn chlodniczy w silniku nie bedzie zmieniany, zostanie tylko dolane wiecej wody. w laminovie pewnie bedzie to to samo, co mam w silniku, czyli koncentrat valvoline.


oto moj oldskoolowy clarionik drugi model od gory sprzed jakichs 9 lat

clarionik
co ze wskaźnikami, będą nad radiem ?
A miało nie być radia, tylko vtec sound system....
kompresora tez miało nie być...
kompresora tez miało nie być...



Do momentu kiedy Jajegra dostała od seryjnego B16 na streecie i od seryjnego niemieckiego rodzinnego sedana na torze
szczerze? bardzo glupie bylo to co napisales tomac
chyba, ze to mial byc zart jakis, a ja go nie zrozumialem

boost + egt na obudowie kolumny kierownicy
cisnienie i temperatura oleju w jakiejs budce w miejscu zegarka
chcialbym jeszcze temperature wody, ale nie mam pomyslu gdzie ja wcisnac..
markos miętczeje. Nieługo będzie podkładał podusię pod tyłek
Kiedy piesek z kiwająca główką?

Tylko zdejmuj ten panel, ja nie zdejmowałem i kilka tygodni temu pewnej nocy radio razem z szybą wyparowało.
narazie nie mam tego problemu, bo radio lezy w domu. jakos niespecjalnie chcialo sie wpasowac w ta duza dziure i dobrze trzymac..
Clatronic To może lepiej już zainwestować w jakiś bardziej JDM'owe audio? Może Nakamichi ? http://www.allegro.pl/ite...ep_od_1pln.html Na alledrogo tylko to jest, ale ogółem baaardzo dobry sprzęt, bez zbędnych delfinków itp. pierdół.Jest też drugie "ale" - Ale drogi, baaardzo drogi. Jeżeli chodzi o nowe jednostki to bez conajmniej 1k zł nie podchodź. http://www.bartex-caraudi...php?cPath=23_47 Chyba że jakiś import na własną ręke...
ja juz mam radio i raczej go nie zmienie, bo serwis clariona tchnal w nie nowe zycie. wczesniej nawet nie chcialo sie wlaczyc... to stary, naprawde solidny sprzet bez wodotrysku, a do tego za bardzo niska cene.

ja juz mam radio i raczej go nie zmienie, bo serwis clariona tchnal w nie nowe zycie. wczesniej nawet nie chcialo sie wlaczyc... to stary, naprawde solidny sprzet bez wodotrysku, a do tego za bardzo niska cene.


Wiem, też mam Clariona w podobnym wieku, też zaczyna właśnie powoli umierać i zacząłem się zastanawiac nad właśnie Nakamichi
Nakamichi był, jest i będzie old school i chyba nic tego nie zmieni. Wczesniej chyba zaprzestaliby produkcji niż wypuścili jakieś "delfinki" czy inn śmuje

Tylko zdejmuj ten panel, ja nie zdejmowałem i kilka tygodni temu pewnej nocy radio razem z szybą wyparowało.



Ja zawsze zdejmowalem i bralem ze soba panel do domu, ale niestety nie pomoglo i pewnego dnia sama "dupa" zajebistego nakamichi cd-45z poszla sie jebac panel zostal na pamiatke
A na komendzie palker nie byl w stanie poprawnie napisac nakamichi
Tak bez panel też kradną, ja zawsze brałem radio do domu na noc dopiero od pół roku siedzi na stałe bo już jest warte 200-300zł (Pioneer DEH-3300)
eż mam Clariona w podobnym wieku, też zaczyna właśnie powoli umierać

serwis i bedzie jak nowy - o ile ci na nim zalezy
sila i piekno cnc.. nie mam slow na ten korek..


oraz tylny czujnik parkingowy troche sie zmniejszyl i taki maly juz zostanie, bo bardzo mi sie podoba
Powiem krótko........... nie znasz się..........
znowu jakies druciarskie gadzety..eehh

korek to ja taki chce
Korek dziś widziałem i nawet podotykałem
Co wy gadacie? Ten aluminiowy czujnik parkowania dziala idealnie. Dwa dni temu zamiast lakier z mojego zderzaka odpadła kora z drzewa sąsiada
Korek jest niesamowity, szkoda go wozić pod maską.
Korek jest niesamowity, szkoda go wozić pod maską.



Drugi powinno sie nosic na szyi na łańcuchu a ten czujnik działa? Bow ydaje sie, że nie wystaje, wiec nie jest czujnikiem
troszke wystaje
korek wpytunie
Będzie oryginalny Miracle X-Bar czy eBay style? Bo jeśli to pierwsze to zazdroszczę
bedzie oryginalny produkt next.. ale to dlugo jeszcze...
narazie wszystkie 3 passwordy zmieniaja wlasciciela..
zamawiaj, kupuj i tak bedzie dobrze
a moze by tak..?



yes, my nigga
skad ty masz dilera tych felg ?? podejda takie 16ki do ctra ?
podejda
takie tam pierdoly przyszly..

czy ten temat wyląduje kiedyś na drugiej stronie tego działu?


Strona 4 z 111, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Podobne wątki